No to się wysiliłeś na temat silnika do tego auta. Pewnie K7J. Więc cewka zespolona podwójna z iskrą traconą.
Pomocy, panowie! ;)
Jesteś pewien że przypadkowe iskry masz tylko na 2 cylindrze?
no to jednak Ci podpowiem to coś co zwiera i rozwiera nazywa się przerywaczem,a to coś co powoduje zwieranie i rozwieranie to krzywka umieszczona na wale
https://obrazki.elektroda.pl/1785962700_... Lampa kupiona na ali... cena ok 150 zl służy do ustawiania zapłonu w silnikach spalinowych. Funkcje jakie posiada to praca dla silników 4T oraz 2T. Ustawianie kąta zapłonu (przyciski +,-) lub pomiar prędkości obrotowej. Ważna sprawą jest prawidłowe zapięcie klipsa pomiarowego , jeśli zapniemy...
a próbowałeś wymienić świece na inną ? może podwójna iskrę daje hmmm świeca sucha czy mokra ? może też nie dawać iskry pod kompresją jeszcze jedna sprawa czy kreci dość sprawnie rozrusznik czy raczej tak jakby chciał a nie mógł ? może jak tłok się uszkodził to wpadły kawałki do wału korbowego przez co wał mógł uleć zniszczeniu
taka jest gadka z teoretykami! klapki na oczy i nie ma innego rozwiązania! jeszcze tylko brakuje porady: "poszukaj na google.pl"!
Cewka podwójna "przekazuję" iskrę do jednego cylindra albo do drugiego. Przy dwóch cewkach jedna iskra jest tracona. Będzie to pobierał ok dwa razy więcej prądu.
Prawie wszystkie japońce 2 garowe 2t miały zapłon z iskrą traconą.Skutery śnieżne często mają zapłon typu magnet który daje 2 iskry na 1 obrót (do tego podwójna cewka) i jest iskra przy dmp i gmp. Spokojnie można 1 moduł.
Sprawdzić, czy w tej chwili w ogóle jest iskra. Cewka pewnie podwójna. Jeśli nie ma iskry, to sprawdzić zasilanie cewki oraz impulsy z aparatu zapłonowego (za pomocą żarówki). Sprawdzić przerywacz i kondensator. Jeśli to nie problem elektryczny, to sprawdzić gaźnik i układ paliwowy.
Na świecy jak by podwójna iskra? Po tylu krotnych zalaniach uszkodziłeś świece , kup i załóż nową. Cieknący gaźnik hmmm, jest tam pewnie pływak z zaworkiem nie znam budowy tego gaźnika dokładnie czy tam jest iglicowy czy inny ale pewnie się uszkodził i paliwo nie jest odcinane i cały czas sobie napełnia gaźnik. Gaźnik należy gruntownie oczyścić zapewne...
Witam , najprościej wymienić moduł zapłonu , pewnie to tania rzecz i w każym sklepie takich pełno , jeżeli kolega nie chce wykluczyć innych możliwości i stawia tylko i wyłącznie na elektrykę , naprawiłem kilkadziesiąt silników i nikt nie ma problemu . O statnia rada : sprawdź cewkę wyzwalającą i ewentualnie ustaw szczelinę , sprawdź cewkę zasilającą...
Dokładnie! Zakładamy, że jest to X20XEV, gdzie cewka jest podwójna i daje iskrę jednocześnie na cylindry 1+4 oraz 2+3 w takt pracy tłoków. Nie ma sensu dalej gdybać, jeśli nie wiadomo czy jest iskra i kompresja na wszystkich cylindrach. Rozrządu raczej nie da się spieprzyć (wszystko oznaczone jak na dłoni), no chyba że ktoś wałki zamienił miejscami....
W MPI nie ma cewki Jest. Podwójna.
W zapłonach rozdzielaczowych (a w więc z kopułką, palcem rozdzielacza i innymi elementami) działa to tak samo. A starzy szoferacy stosowali "wzmacniacz iskry" zrobiony z guzika, gdzie przecinało się kabel od świecy i końce mocowało się w dziurkach guzika. Powstawała dodatkowa przerwa powodująca wzrost napięcia potrzebnego do przeskoku iskry. Powoduje...
Nubira 1.6 z lpg 1999 r. Cewka jest podwójna ; 1 - daje iskrę na cyl. 1-4 2 - daje na cyl. 2-3 Cewki są w jednej obudowie z modułem zapłonu sterowane sygnałami A i B ze sterownika. Cewka 2 daje jedną iskrę druga jest bardzo słaba zauważalna dopiero przy szczelinie 0.4 Zamiana świec,kabli inna cewka (używana podobno dobra) nie zmienia sytuacji. Pozostałe...
W tym CC700 jest tylko jedna podwójna cewka zapłonowa, jeśli nie ma iskry najczęściej uszkodzony był kabel od czujnika położenia wału. Gaźników było 3 rodzaje: Japoński którego niewielu potrafiło ustawić, oraz Czeski i Polski. Napisz ktory tam jest (pewnie Japoński jak piszesz o silniczku krokowym, którego tam nie ma i o podciśnieniach) Dla pewności...
Pewne rozwiązania gdzieś tam podpatrzyłem, ale generalnie większość jest zmyślona. Zależy mi na tym obrotomierzu bo ma swoją obudowę i nie trzeba budować specjalnej, jak dla takich wyciągniętych gdzieś z deski rozdzielczej. W jednym i drugim przypadku jest silnik czterocylindrowy, tyle że w rzędówce podwójna cewka daje iskrę na dwóch świecach jednocześnie....
W tym aucie jest podwójna cewka...Dochodzą do niej trzy przewody.Plus po zapłonie i sterowanie liniami AiB.Jeśli tak, to iskra przeskakuje jednocześnie na dwóch cylindrach np.na pierwszym zapala mieszankę a na czwartym oczyszcza świecę dokładnie w tym samym czasie.Analogicznie cylindry 2i3.Wniosek nasuwa się sam, siedzi cewka,przewód (zamiana z innym...
W 2T nie może być podwójnej iskry, a czemu...
Sprawdziłem wszystko jeszcze raz dokładnie, podstawilem też nowe przewody do wtrysków i nie jest to problem zapieczonego wtryskiwacza, zamieniając z innego gara słychać róznice w pracy silnika i kolektor cylindr nr2 odrazu zaczyna się nagrzewać. Zresztą jak pisałem wcześniej wtryskiwacz był zamieniany. Stan iskry jest ok bo jest to cewka podwójna i...
Cewka jaka? Podwójna? Wysterowania ma? Jeśli tak, to jest do wymiany. Jeśli nie, szukasz gdzie giną. Jeśli nie wychodzą już ze sterownika, to sterownik do naprawy.
ale też tak felcia nie pracowała na pierwszy i drugi gar?? cewka wydaje sie być w porządku, po podłączeniu świecy do każdej fajki z modułu jest iskra z resztą tam jest podwójna 1 z czwartym i 2 z 3 to wydaje sie że jak by padła to nie chodziła by właśnie na te cylindry...
Wiec jest opcja ze padla jedna sekcja cewki? Cewke wyczaycilem na tyle ile bylo to mozliwe. Tak, jest możliwe. Mimo, że taka podwójna cewka jest sterowana jednym sygnałem (iskra tracona), w jej środku są dwie, niezależne cewki (z jednej ceweczki WN nie wytworzysz dwóch iskier). Dlaczego nie sprawdzisz, czy po prostu iskra strzela do masy (oczywiście...
Ta rezystancja którą podajesz to rezystancja czujnika ta podwójna wtyczka wychodząca z aparatu zapłonowego
Nikt nic nie ma do powiedzenia? Nie podzieli się schematem GSI kniga jest dość trudno dostępna, nowych brak(trzeba polować po aukcjach), są też tacy co chcą chore pieniądze 150PLN np. Z obserwacji silnika na palecie i z części schematu który zamieściłem wynika, że wtryskiwacze i cewki zapłonowe połączone są parami wniosek z tego taki, że gdy jeden tłok...
ja rowniez posiadam 126 EL i u mnie bije raz 1 raz 2(z kad to wiem, jak silnik skercalem spowrotem i trzymalem przewody zaplonowe w rekach i znajomy zakrecil silnikiem to raz bilo na jedna a raz na 2 reke ;p) tak wiec pojedz na szrot i popatrz czy niemaja tam gdzies modułu zapłonowego do fiacika, przekrec i sprawdz Aż miło poczytać! To wyjaśnij mi,...
patrząc z góry na moduł zaczynajac od lewej podwójna kostka zielony i zółty potem pojedyńcza kolor zółty po drugiej stronie osi potrójna kostka kolor różowy albo czerwony nie wiem bo kble wyblakły potem czarny i czerwono biały
Jeśli brak iskry na jednym cylindrze to albo uszkodzony przewód wysokiego lub sama cewka...sama cewka jest cewką "podwójną" i iskra występuje jednocześnie na dwóch wyjściach...1/4 i 2/3
musisz poprostu stwierdzić czego mu brakuje na zimno,paliwo czy iskra ,tak w ogóle który rok, bo niewiadomo np.czy kopułka czy cewka podwójna.
zwykła podwójna cewka boscha, taka jak w polonezie nawet. Moduł można naprawić.
Podwójna cewka w maluchu to tak jak dwie pojedyncze połączone razem - iskra jest w tym samym czasie. Więc możesz zamontować podwójną, dwie pojedyncze lub jedną ale na aparat trzeba wtedy założyć rozdzielacz tak jak było to w starszych wersjach 126p. Pomyślałeś o podwojeniu prądu, jaki będzie przepływać przez przerywacz i czym się to dla niego skończy?...
cewka w maluchu daje na obu cylindrach iskrę w tym samym momencie tylko ze w jednym jest akurat sów sprężania czyli mieszanka paliwa z powietrzem a w drugim cylindrze sów wydechu czyli spaliny które sie nie zapalają:) od przeskakującej iskry czyli taka podwójna cewkę traktuj jak pojedyncza z wejściem na dwa przewody wysokiego napięcia Dodano po 11 w...
Jak jest podwójna cewka to powinien być chyba 1.6Ohma ale mimo wszystko bez niego iskra ma być,sprawdź co z przerywaczem-podłącz zarówke do zacisku aparatu a drugi koniec do masy i kręć kołem pasowym czy zarowka sie zaświeca i gaśnie.Jeśli tak jest to masz uszkodzoną cewkę. Pozdrwaiam.
Prawdopodobnie wszystko OK, druga iskra (w dolnym położeniu) ma niby "oczyszczać świecę", a to że słabo pali to chyba tylko kwestia dobrych ustawień, doboru odpowiedniej świecy, ustawień gaźnika i ogólnego stanu silnika. Sprawdź wszystko dokładnie i poustawiaj "zgodnie z normą". Krzywka otwierająca platynki jest "dwugarbikowa" i nic tam nie zmienisz...
Może być czujnik wału, może byc przekaźnik podwójny
No to wymień cewkę.
1. Pomierz oporności. Poszukaj stron o fordach, na pewno znajdziesz tam parametry cewki. 2. Jeśli jest to podwójna cewka dwubiegunowa, to wyjścia w.n. są parami. I między nimi będzie przeskakiwać pełna iskra. 3. Ile jest styków w gnieździe zasilającym cewkę?
cewką steruje ecu, bo to system zintegrowany, sprawdzić przekaźnik podwójny (doppelrelais)
Ok, dzięki wielkie. Jak analizuję ten schemat to nadal nie widzę jakiegokolwiek związku przekaźnika (tego podwójnego) z iskrą. ;)
To sprawdź przekaźnik podwójny
Co ty chłopie bredzisz? Po co te nerwy. Świece dają iskrę ale na powietrzu, wewnątrz cylindra może być za słaba lub nie być wcale. Masz podwójną cewkę zapłonową i iskra przeskakuje jednocześnie w cylindrze 2 i 3. Skoro cylinder 3 działa to znaczy że obwód się zamyka i iskra z cylindra 2 przepływa gdzieś indziej niż na świecy. Spróbuj zamienić wtyczki...
Chesz robic glupstwa - wolno ci. Twoje auto, twoje pieniadze. Brak iskry + brak zasilania pompy = nie dziala przekaznik podwojny (na 95%). Trzeba tylko ustalic, dlaczego. Zrobisz, jak zechcesz. Weolych Swiat!
hm , lgy1 to powiedz mi dlaczego starsze auta maja problemy na 3 elektrodowych świecach z zapalaniem jak jest zimno . Zawsze myślałem ze to wina preskakiwania kilku iskier na raz. Hm a moze by zastosować inne cewki zapłonowe , moze to by coś zmieniło . Z tego co wiem to w 900 sa dwie cewki , w fiestach mk3 po 91 roku pojawił sie ukł zapłonowy DIS i...
obejrzyj przekaźnik podwójny koło aku
Chłopie weź się w garść i napisz po ludzku co nie działa Czy pompa czy przekaźnik podwójny, czy iskra jest W którym miejscu było spawane?
Hmmmmm Widziałeś kiedyś ten wynalazek - brak napięcia na cewki, pompe, wtryski ....... wszystko na jednym po wyemulowaniu sygnału na podwójny jest iskra w fazie - ale ZAZNACZYŁEM - nie ma sterowania podwójnego pozdrawiam P.S. Plack jest lepszy od samostartu
Uszkodzenie cewki zapłonowej na 99.9%. Gubi lub ma za słabą iskrę na 1i4 cylindrze. W silnikach 4-cylindrowych cylindry pracują parami 1-4 i 2-3. Co do cewki to jest to cewka podwójna czyli dwie cewki w jednej obudowie. Ps. To nie jest wcale bogata mieszanka,po prostu z powodu braku lub zbyt słabej iskry paliwo się nie spala i dlatego świece są czarne!
Tutaj nie ma żadnego rozdzielacza, to jest elektroniczny, bezrozdzielaczowy zapłon z podwójnymi cewkami pracującymi w układzie z iskrą traconą. Tego typu układ zapłonowy nie wymaga regulacji ani nie zawierz żadnych ruchomych elementów stykowych. Wtryskiwacze stukają bo taką mają konstrukcję, stuka tłoczek zaworu.
Koledzy Motronic i gromleon z całym szacunkiem do was powiem, że Wasza dyskusja w tym temacie nie ma sensu. Szczególnie jeżeli nie padła definicja punktu odniesienia. Co jest "zerem"? Czyli do czego odnosimy aktualne wyprzedzenie zapłonu? Czy punktem odniesienia jest GMP ? Czy może moment zapłonu najlepszy do uzyskania max mocy? A może do uzyskania...
Komputer raczej umiera definitywnie, zresztą w tym modelu nie ma nic do iskry. Ja bym sprawdził dwie rzeczy: czy po zaniku iskry jest nadal 12V na czerwonym/ pomarańczowym kablu na cewce wn (ale żarówką, a nie miernikiem), a drugą rzeczą to czy cewka impulsatora nie dostaje przerwy jak się rozgrzeje (podwójna wtyczka, kable o ile pamiętam to żółty i...
uszkodzony sterownik silnika, przekaźnik podwójny, stacyjka...
może. czytałem też o odwrotnym działaniu. tzn na gazie dobrze, na pb przerywa. choć to była wina przewodów WN lub świec wtedy. ale to w komplecie działa. a że gaz ma często swoje fochy co do jakości iskry to tak. druga sprawa to ecm pb sterujących cewką/ami. w przypadkach mojej marki /innych nie śledzę/ były usterki komputera polegające na braku iskry...
Osobiście przewijałem kilka transformatorów jako WN, na zwykłych kształtkach EI z transformatorów odchylania pionowego starych lampowych telewizorów. Uzwojenie I - 1 warstwa DNE 0,5- 0,6mm (ok. 50 zw). Wtórne - drut ok. 0,2mm, kilkanaście warstw z izolacją wykonaną z pasków folii grubości 0,15mm używanej do budowy tuneli foliowych w ogrodnictwie. Warstwy...
Witam elektrodowiczów mam problem z moim fiacikiem 126p nagle zatrzymał się i brak iskry na świecach(wymieniony na nowy aparat zaplonowy :roll: i ustawiony w warsztacie, nowy kondensator) cewka zapłonowa podwójna, niestety nie wiem skąd jest zasilana (poprzez przewód oporowy oznaczony na schemacie elektrycznym n-48) jeśli ktoś wie to proszę o pomoc...
Witam. Nie mogę nigdzie znaleźć uściślenia definicji cewki podwójnej, więc proszę o pomoc. Nie będę się rozpisywał na temat usterki samochodu, bo raczej siedzi w cewce lub komputerze, ale chciałbym się dowiedzieć, jak działa cewka podwójna w samochodzie takiej klasy, jak stara meganka 1.6 8v z roku 1997. Dokładniej to chodzi mi o to, że z tego co wiem,...
Witam. Panowie mam straszny problem mianowicie przewierciłem kabel przed licznikiem ten co idzie prosto ze słupa!!posypały sie iskry ale na szczęcie nic sie nie stało:) Sprawa wygląda tak. Chciałem poprowadzić kabel do chłodziarki wewnątrz budynku w korytkach bo to miało iść pod sufitem i żeby ładnie wyglądało, chciałem wywiercić otwór pod kołek rozporowy...
Po co ja pytałem o ten gaźnik przecież to sei a nie cinquecento Jeżeli nie ma zasilania na cewki to do sprawdzenia przekaźnik podwójny
Witam mam takie pytanie. Jak w temacie auto nie odpala słychać że pompka chodzi przy przekręceniu zapłonu. Natomiast sprawdzałem nie ma iskry, zmieniłem cewkę zapłonową (używana ) później druga też używana i dalej to samo. Pytanie moje jest takie, jest tam podwójna cewka w chodzą tam 2 kostki i w obydwóch + i - , i tak jak włączam zapłon i przykładam...
Sprawdź przekaźnik podwójny,częsta usterka w tym systemie
Witam, mam problem z moją MFką, nie mogę sobie poradzić ze stałym zakopceniem świecy zapłonowej, kosiarka świetnie chodzi zaraz po uruchomieniu, natomiast gdy się nagrzeję wskakują mu wyższe obroty i gaśnie. Wykręcam świecę - sadza, więc czyszczę ją dokładnie i uruchamiam silnik który znów chodzi świetnie, ale po kilku minutach znów to samo. Ostatnio...
A sprawdzałeś podwójny przekaźnik systemu wtryskowo-zapłonowego.
Wiesz że przerwa na świecy jest odpowiedzialna za max napięcie w układzie podczas przeskoku iskry. Przerwa świecy działa podobnie jak przerwa w iskrowniku. I to od niej w dużej mierze zależy jakie napięcie muszą wytrzymać izolacje przewodów i cewek. Im większa ty większe napięcie. LPG jeszcze dodatkowo je zwiększa. Do LPG iryd średnio się nadaje. Najlepiej...
Kolega jack63 ma 100% racji, rezystancja cewki może być sztucznie wytworzona tzn średnica inna ilość zwojów inna niż oryginał a oporność taka sama. W tym przypadku ważne jest napięcie na cewkach zasilających CDI (pod obciążeniem). Tylko nie rozumiem konstruktora poco podwójna cewka do zasilana cdi? Może to sposób na ogranicznik obrotów , po osiągnięciu...
Autko zgasło podczas jazdy dwie cewki podwójne całkowity zanik iskry .Wymieniłem czujnik na wałku czujnik na wale korbowym,sprawdziłem czujnik wstrząsowy pod fotelem kierowcy przekaźniki zasilania.Brakuje pomysłu czyżby sterownik silnika sie skończył proszę o jakieś rozsądne podpowiedzi
Jeśli miernik jest przystosowany do tradycyjnego przerywaczowego, bezrozdzielaczowego układu z jedną cewką na cylinder, to w układzie z podwójną cewką i iskrą traconą będzie miał 2x więcej impulsów, jeśli natomiast jest przystosowany do układu z pojedynczą cewką i rozdzielaczem zapłonu to będzie miał 2x za mało impulsów.
Witam. Regulację zaworów w tym silniku przeprowadza się prawdopodobnie tak jak w starszej wersji Ti-VCT wymieniając popychacze (lub jak kto woli szklanki) na inne o odpowiedniej grubości by ustalić w ten sposób odpowiednie luzy. Czasochłonna to robota gdyż należy demontować przy tym wałki rozrządu... A jak wyglądają STFT i LTFT dla bank1 i bank2 po...
Na płytce była jeszcze jedna przerwa w ścieżce, której nie zauważyłem wcześniej, delikatnie okopcona, bez przejścia, połączyłem do tym klejem elektroprzewodzącym, JEST PRZEJŚCIE - JEST ISKRA, odpaliłem traktorek przez zwarcie i co najważniejsze odśnieżyłem. :oops: Jeżeli chodzi o ten stycznik i pomiary które wykonałem, oprócz dwóch grubych kabli są...
Powiedz tylko jaka to cewka: podwójna czy pojedyncza , zespolona? Powiedz-po co udzielasz porad jak sam się g*** znasz? Jaka podwójna cewka w tej corsinie? Jaka! Tam jest zwykły rodzielacz! Jaki czujnik położenia wału, jak tam jest aparat zapłonowy z hallotronem! Już byś się lepiej zapytał jaki ten aparat-czy Lucas ( z czarną kopułką) czy Bosch (z...
Jeśli dobrze interpretuje schemat, to elementem 1304 jest tzw. podwójny przekaźnik od sterowania iskrą i pompą paliwa, rzecz w tym, że sam w sobie przekaźnik nie wykazywał uszkodzeń, a i używałem go w moim drugim peugeocie 306, gdzie działa bez problemu. Mam jednak pytanie, badając ciągłość na złączu, do którego wpina się owy przekaźnik, zauważyłem...
jak nie pprzerobiony to: bezrozdzielaczowy, cewka podwójna, pewnie czarna, z przewodem oporowym. Dodano po 2 Masę można poprawić, plecionka między alternatorem a belką i miedzy akumulatorem a podłogą bagażnika, ale jak ładnie kręci to nie będzie to.
Kolega ma widzę cewkomoduł. Spróbuj podłączyć tylko biały,czerwony i zielony (bez stopu i bez podwójnej kostki) do modułu i zobacz czy będzie iskra
W golfie 4 1.6 nie ma rozdzielacza zapłonu. Jest podwójna cewka sterowana dwoma sygnałami 5V. Po co mam kupować markową cewke z 1.8 za 500zl skoro markowa od 1.6 kosztuje 200zl? Cewka była już wymieniana 3 razy. Na początku wytrzymała najdłużej około 3 lata, potem cos po 2lata, niby działa ale widać że iskra słaba i wypada zapłon. Ta nieszczęsna cewka...
Silnik 600 ma 4 cylindry i w 2 cylindrach w jednym momencie jest iskra a w kolejnych 2 w w momencie i jak by tak wykorzystać te 2 impulsatorem i zrobić 2 instalacij i do 1 z instalacij podpiąć 2 cewki? Jakie silniki? Dwusuwowe, czterosuwowe? Jaki układ cylindrów w obu silnikach? (W obu, bo miałem motocykl dwucylindrową V-ke 125ccm - HONDA VT Shadow...
zapoznaj sie z budowa silnika 4T o 2T !!!! w silniku 1 cyl: 2t na 1 obrót wału jest 1 iskra 4t na 2 obroty jest 2 iskra A maluch ma DWA cylindry, przestawione względem siebie o 360', czyli JEDEN OWK. Ergo: iskra wypada raz na JEDEN OWK. W silnikach motorowerów i małych motocykli zwyczajowo NIE MA przekładni 1:2, gdzie następuje podział obrotów na 2,...
witam mam problem ze skuterem nie ma iskry a kostka przychodzaca do modułu sie rozleciala i nie wiem gdzie co podlaczyc moze koledzy mi pomoga .kostka ma 4 piny a sa 3 kable zielony pomaranczowy i bialo-czerwony bo ta kostka podwójna jest oki tylko jeszce nie wiem jakie napiecia powinny przychodzic do tego modulu i z kad i gdzie ma byc podlaczony czujnik...
Kolego, bo tam z pewnością ma podwójną cewkę dwubiegunową ( układ bezrozdzielaczowy, z iskrą traconą) i odłączenie przewodu z jednej świecy spowoduje całkowite otwarcie obwodu.
całkiem pogmatwane. Jeżeli zapłon bezrozdzielaczowy (dwie cewki podwójne,układ z iskrą traconą) to po kiego grzyba rozdzielacz.Dobra,hallotron w aparacie niezbedny,musisz miec przecież czujnik położenia wałka rozrządu. Indukcyjny czujnik podciśnieniowy?A cóż to?Fakt,było w leciwych renault,a nie lepiej zastosować MAP stosowany w EEC IV-daje piękny sygnał...
Po kolei: Tak, srebrny, aluminiowy to moduł wzmacniaczy iskry, czarne pod nim to dwie podwójne (z dwoma wyjściami wysokiego napięcia) cewki. Nie można ich kupić/ wymienić oddzielnie, jest to jeden podzespół. Czy vag zarejestruje błąd modułu/ cewki ?, nie wiem, przekonaj się, ściągnij z niego wtyczkę (z modułu) i próbuj odpalić. Co do diody led, tak...
Szczegóły aplikacji znajdziesz np. w auto-dacie. Pin 1 zasilanie 12v +po zapłonie. 2-masa,piny 3,4,5 wyzwalanie ze sterownika silnika. Są tam 3 podwójne cewki zespolone z iskrą na sprężaniu i na wydechu w/g kolejności zapłonu jak w V6
Wg. mojej skromnej wiedzy byłego posiadacza 126p to akumulator nie ma tu nic do "gadania". Trzeba sprawdzić najpierw gaźnik. Nie pamiętam jak się ustawiało zapłon ale trzeba sprawdzić, czy jest podawana dobra iskra. Gaźnik czyli wolne obroty i skład mieszanki - to zawsze ustawiałem na słuch i na badaniach technicznych przy przedłużaniu dowodu rejestracyjnego...
Miałem taki przypadek ,woda dostała się do podwójnego przekaźnik.
Polaryzacja obojetna, tylko nie zrób zwarcia tymi podwójnymi zaciskami :D
Schemat D14A2 w powiększeniu elementy aparatu zapłonowego http://obrazki.elektroda.net/95_12549786... kostka podwójna kabel czarny z żółtym paskiem + po kluczyku masa na obudowie. T1 cewka wn A52 moduł zapłonowy B75 czujnik prędkości B132 czujnik położenia wałka rozrządu B54 czujnik położenia wału korbowego do testów podłącz kostki zmasuj porządnie...
Witam. Potrzebuję wiarygodnego schematu aby sprawdzić instalację ww. pojeździe bo jest tam agonia.(brak iskry, po podaniu plusa na cewkę zaczał palić na 2cylindry, po holowaniu auta już wogóle brak sygnałów na sterowaniu cewki, więc pewnie gdzieś przegnite kable albo sam sterownik, pod przekaźnikami z pompy zielono). Auto ma immo off robione jakieś...
Może by tak określić czego brakuje jak nie pali,(w sensie paliwo, iskra, wtrysk itp.) potem zasilania, i tak dojść do usterki, reszta to wróżbiarstwo i meteorologia razem wzięte, w ciemno można sprawdzić okrągłe kostki połączeniowe w komorze silnika i przekaźnik podwójny. Gdybym wiedział jeszcze jak ustalić czy brakuje paliwa czy iskry, przekaźnik...
Przekaźnik podwójny koło ecu
Witam. Posiadam Fiata Punto 1995r, silnik 1,2 na pełnym wtrysku kod z komputera IAW 8F5T. Usterka polega na tym, że w czasie jazdy samochodem zaczeło szarpac ale po jakims czasie uspokoiło sie, stanąłem pod sklepem, po 30 minutach odpaliłem ujechałem 1km i zgasło. Teraz auto zapali i zaraz gasnie, i tak non stop. Kontrolka CODE gaśnie ale zauważyłem,...
Przyczyn może być kilka. Opisał Pan problem dość wąsko. Z tego opisu podpowiem, że należy sprawdzić stan przewodów WN ( tych co idą do świec zapłonowych) czy nie ma przetarć i spękań izolacji, należy spradzić stan samych świec zapłonowych , należy też w przypadku zbytniego zabrudzenie wymienić filtr powietrza. Tyle mi narazie się nasuwa. Teraz pytanie...
Witam, z lutów które widzę na płytce to ten pseudo stabilizator ma zwarte zewnętrzne nóżki - nie ma ani DC ani AC pomiędzy nimi, to chyba są dwie diody równolegle połączone - można go traktować jako diodę przepustową na której jest spadek coś 8,4V. wygląda to chyba tak, że z wtórnego idzie poprzez diodę (ten element wyglądu stabilizatora) prosto na...
Witam. Mam problem z ładowaniem akumulatora.Układ jest z mostkiem Gretza i Elbą. Simson odpala i ma światła. Po zmierzeniu napięcia na wyjściu z mostka Gretza około 2V. Wymieniłem cewkę od ładowania i stopu na nową (jedno uzwojenie bez masy)i teraz nie ma iskry. Jak wrócę do starej cewki (podwójne uzwojenie z masą) iskra jest i motor odpala. Może ktoś...
Gdzieś nie przykręciłeś masy z wiązki sterownika do zespołu napędowego
Podwójną raczej ciężko "zakluczyć"
Jeżeli nie cewka to uszkodzony sterownik silnika, taki jeden tranzystorek ( ale nie pytaj który i czym go zastąpić). Ale przekaźnik podwójny wykluczyłeś?
Witam serdecznie. Iskrę masz na podwójnych cewkach. Pierwsza jest od 1,4 druga od 2,3 więc tam dalej nie sprawdzaj bo nie będzie. Zajmij się przekaźnikiem pompy paliwa i kablami od niego. Plus po zapłonie do cewki ma być. Masą steruje sterownik silnika ECU. Nie wyciągaj go na łączonym zapłonie. Pozdrawiam.
Rozumiem ze taki system sprawdzilby sie tylko w silnikach dwucylindrowych. Bo taki jest właśnie w systemach dwucylindrowych. W czterocylindrowych są albo dwie podwójne cewki, dające po 2 iskry w jednym cyklu, albo 4 cewki, każda sterowana osobno, dla właściwego cylindra. Tutaj wymiana komputeraz z wiązką silnika, plus zintegrowana cewka - mało opłacalne...
albo uszkodzony czujnik położenia wału korbowego Dodano po 3 Sprawdził bym jeszcze podwójny przekażnik
ruszał sie na trzonku wiec zrobiłem na niego tulejkę Z czego tą tulejkę? Jeśli metalowa, to możliwe, że iskra sobie do niej leci, a z niej do obudowy. Przecież tam masz wysokie napięcie. Daj zdjęcia ustrojstwa. Faktycznie, najrozsądniejszym wyjściem jawi się zastosowanie cewki podwójnej i rezygnacja z rozdzielacza.
Podaj kod silnika bo ja w domu inaczej nie pomogę a także jakim sprzętem dysponujesz jakiś miernik .Jeśli dobrze kojarzę to masz podwójna cewkę zapłonową z wyjściem na 4 cylindry sterowanie ze sterownika wtyczka 3 przewody kolorów nie pamiętam ale jak odepniesz wtyczkę i przekręcisz zapłon to na jednym przewodzie będzie 12v a na pozostałych małe napięcie.Po...
Na ten rocznik kolega powinien mieć zapłon bez rozdzielacza, podwójną cewką i normalnym przerywaczem? Do sprawdzenia bo końcówka produkcji to czas eksperymentów.
podwójna iskra cylindrze tulejka podwójna podwójna przemiana
falownik inwerter solarny reloop active symbole instalacji elektrycznej
Szlifierka mimośrodowa Nitro 300W – spadek mocy przy docisku, szczotki, łożyska, diagnostyka Telewizor LG, Samsung nie reaguje na pilota i joystick – brak sterowania po włączeniu