Witam.Audi A4b7,2005 r,1.8 turbo.W samochodzie mam niskie obroty silnika w zakresie 600-650.Jak jest zimny z rana to widać że są te obroty podwyższone ,bo jest chyba na ssaniu.Ale później jak złapie temperatury to są niskie.Może ktoś coś podpowie gdzie leży przyczyna?
No jak jest zimno, silnik zimny obroty są podwyższone by temperatura silnika się zwiększyła. Jak silnik się zagrzeje, obroty się normują. Zauważ jaka temperatura jest na zewnątrz. Jeżeli masz auto dłuższy czas, to czy tak samo się działo w lato?
Chyba każdy samochód jak silnik jest zimny ma podwyższone obroty do czasu nagrzania.Kiedyś służyło do tego cięgło ssania,które wzbogacało skład mieszanki,później jego rolę przejęła elektronika.
Parametry skrzyń biegów są obecnie tak dobrane, że rozsprzęglanie następuje jedynie, gdy zimny silnik ma podwyższone obroty. Podczas wolnych obrotów na poziomie 600-700 straty mocy są naprawdę znikome. Głównie chodzi o to, aby jedynka była cały czas zasprzęglona i nie dochodziło hamowania turbiny i oleju przez włączenie biegu. Ciekawostka, jeśli jest...
W manualu do samochodu odpowiedzi nie znalazłem Samochód jak w temacie ma dość wysokie obroty na jałowym biegu po uruchomieniu jak jest zimny Objaw normalny. Jak silnik jest zimny, otrzymuje dodatkową dawkę paliwa. Dlatego te podwyższone obroty.
W czym masz problem, praktycznie każdy silnik na wtrysku będzie miał na zimno podwyższone obroty???
Jeszcze nic nie robiłem przy motorze ,czekałem aż przyjdzie szczelinomierz ... Dzisiaj wlałem do baku trochę preparatu przeciw zamarzaniu benzyny kleen flo . Później odpaliłem na ssaniu i obroty jakoś nie spadały , gdy silnik był lekko ciepły przełączyłem na pół ssanie i lekko spadły ale nie gasł . Odpalam zimny silnik tylko naciskając przycisk , silnik...
Jeżeli silniczek reguluje przepustnicę to jest stycznik, który informuje o zwolnieniu pedłu gazu i informuje sterownik-reguluj obroty jałowe. Taki typ regulacji wolnych obrotów występuje w lagunie przy wtrysku jednopunktowym. W wielopunktowym wtrysku silniczek reguluje przepływ powietrza omijającego przepustnicę i tam rzeczywiście jest informacja o...
Wydechu nie zrobiłem ale sprawdziłem uszczelkę pod przepustnicą! Niestety zasysa lewe powietrze tamtędy. Kupiłem środek do odpalania samochodów na zimno, prysnąłem nim w okolice uszczelki pod kolektorem (między kolektorem a przepustnicą).efekt - samochód wyraźnie próbował mi zgasnąć. Powtórzyłem tą czynność dla uszczelki pod kolektorem dolotowym i nie...
Witam !!! Mam taką historię w Audi A3 8P 2.0 TDI 140KM 2003 rok silnik BKD. Gdy odpalę samochód zimny mam obroty biegu jałowego ok 860 obr/min po jakimś czasie obroty biegu jałowego podnoszą się do ok 1060 obr/min. Podczas jazdy raczej utrzymują się 1060, chwilami spada do 860. Jest to uciążliwie w momencie postoju samochodu na krzyżówce, jazdy w korku...
Witam Serdecznie Posiadam Carinę z silnikiem 4A-FE 1.6 benzyna. Zimny silnik pracuje prawidłowo, odpala bez problemu. Natomiast po osiągnięciu temperatury normalnej pracy zaczyna wchodzić na wysokie obroty (1500-2000 obr/min). Na niższych biegach delikatnie przyspiesza. Przy ruszaniu potrafi zgasnąć mam wtedy problem z odpaleniem przez kilka sekund....
Zimny silnik w fazie nagrzewania ma podwyższone obroty i idzie równo i stabilnie, problem pojawia się gdy silnik osiągnie swoją temperaturę pracy; silnik ma spore wahania obrotów. Podczas podglądu parametrów nic niepokojącego nie zauważyłem, poza dwoma parametrami- kąt wyprzedzenia zapłonu (skacze od 5 do 20 stopni) oraz generator field- wahania od...
Kolego godzio7 masz prawidłowe obroty na zimnym jak i na ciepłym silniku. Za podwyższone obroty na zimnym silniku głównie odpowiada czujnik temp. silnika. To na podstawie informacji od niego ECU wydłuza czas wtrysku benzyny i stąd mamy wyższe obroty. W miare nagrzewania sie silnika ECU skraca czas wtrysku i obroty spadaja. Przy zimnym silniku ECU nie...
Witam Zamontowałem gaz w Hondzie civic 1,3 (gaźnik) rocznik 94, instalacja BRC, reduktor Tecno i pali mi to 12-13l/100km i to na trasie przy spokojnej jeździe, w mieście >15l. Przejechałem już około 3tys i nie mam już siły na gazownika. Nawet patrzec już na niego nie moge! Po kilku regulacjach wciąż jest to samo! (no może troche lepiej bo po założeniu...
Witam Jeżeli zły dział,proszę mnie cierpliwie poprawić. Szukałem na różnych forach podobnych tematów i jako,że żaden nie rozwiązywał problemu postanowiłem "ostatnią deską ratunku" zahaczyć o tutejsze. Sytuacja wygląda tak: Zimny silnik ( lato +20 na zewnątrz lub zima -15 bez znaczenia) odpala na benzynie (na lpg nie ma możliwości,chyba,że w trybie awaryjnym)...
Witam. Czy ktoś spotkał się z takim objawami auto na benzynie i gazie rano jak silnik zimny pracuje na wolnych obrotach gdy złapię temperaturę obroty nie schodzą poniżej 2000.Co to może być. Wężyki wymieniłem od podciśnienia. Zauważyłem również ze kiedyś pedał gazu sam chodził było to czuć jak cos nim steruje teraz nie ma tego. Problemy zaczęły się...
Witam. Mam problem dotyczący braku podwyższonych obrotów po odpaleniu zimnego silnika (tzw. ssania) Audi A4 1.6 2000r. (simos) Czujnik temp. sprawdzony i jest ok. Przepływomierz nowy. Po sprawdzeniu VAGiem na zimnym silniku czas wtrysku wynosi 4.12 ms, przepływomierz wskazuje ok. 4 g/s Na całkowicie zagrzanym silniku czas wtrysku wynosi 2.06 ms, a przepływomierz...
Witam Wszystkich. Auto jak w temacie Suzuki Vitara z 1989 roku, 1,6 benzyna (60Kw). Problem jest w tym, że trzyma bardzo duże obroty około 3-3,5 tyś na zimnym silniku. Jak sie porządnie zagrzeje tj. po przejechaniu jakiś 10 km, to spadają do 1000 obr/min. Autem byłem już u wszystkich mechaniorów w okolicy i nikt nie potrafi tego naprawić, więc postanowiłem...
Witam siedzę już 2 dni i nie mogę dać sobie rady, wiec radzę się was, o co chodzi? auto zachowywało sie tak odkąd je kupiłem jeździłem tak ale juz zaczyna mnie to wkurzać ciągle wycie silnika;/ Gdy przychodzi do odpalania auta (zimny silnik lub letni) silnik zaskakuje od razu ale od razu nabiera wysokie obroty jakieś 2200-2400 obrotów po chwili (jakieś...
Witam Wszystkich Serdecznie ! Problem który mnie dotyczy był poruszany już wiele razy na forum. Przeczytałem chyba wszystkie posty z ostatnich lat związane z tą usterką. Postanowiłem jednak zadać to powracające pytanie na nowo gdyż w moim przypadku jest jeden szczególny element na który nie natknąłem się wśród wypowiedzi. Polonez 1,6 Gli Abimex na gazie...
mam problem z wysokimi obrotami silnika do momentu rozgrzania potem wracają do normy Seat Toledo 1.8i RP 93
Chcielibysmy sie dowiedziec czy to jest normalne jak odpalamy auto na zimnym silniuku to obroty silnika sa na 1200 a tak po minucie spada na 900 czy cos moze byc nie tak???Posimy o szybka odpowiedz
Witam.Sprawa dotyczy auta jak w temacie.Po porannym uruchomieniu obroty jałowe 1,1 tys i tak jest do póki nie spuszcze hamulca ręcznego(auto parkowane na lekkiej górce).Gdy zacznie powoli się toczyć(po spuszczeniu hamulca) obroty rosną na 1,5tys a gdy auto staje(po około 5 metrach) znowu spadają na 1,1tys.Nie jest to jakiś problem dla mnie tylko nie...
Witam! Mam problem z silnikiem. Gdy odpalam rano obroty mam na ok 1300 nawet do 1600 to zależy od temp na zewnątrz im niższa temp. tym większe obroty i gdy jeżdżę silnik się rozgrzewa a obroty to samo nie spadają. Gdy zgaszę i zostawię na np. 15 min. jest ok w granicach 900-1000. Co mam zrobić i gdzie zajrzeć??????????? Bym zapomniał silnik JH 1.8 mechaniczny...
witam, mam problem z honda civic 1.4 199r, a mianowicie co zaobserwowałem, 1- wzrosło zużycie paliwa, 2- po odpaleniu utrzymują sie wyższe obroty około 1,8-2,2 tyś. 3- silnik delikatnie nie równo pracuje, 4- odzywają sie zawory, po regulacji obroty oscylowały 0,5-1,5tyś na ciepłym silniku, (auto bez gazu, przewody WN świece oraz rozdzielacz nowe, Może...
Witam, od pewnego momentu ma problem z moim 9A. Rano odpalam auto i po przejechaniu 10km jest jeszcze właczone ssanie. Obroty sie zawieszają. Wyłączam zapłon, od razu odpalam i jest juz ok. Co to moze być? Dzieje się identycznie na PB jak i LPG. p.s wymieniłem cewke, kable, kopułke, palec, krokowca, potencjometr rozdzielacza nie przyniosło to żadnego...
mam problem polonez 1.6gli 96r.benzyna mianowicie utrzymuje mi caly czas 1000obr czasem jak sie dobrze zagrzeje t zejdzie do 900 ale nie na dlugo a jazda na zimnym silniku to porazka krece go do 2000-2500 tys obr i jak zmieniam bieg to albo jak sie rozpedze i wezme na luz i obroty zatrzymuja sie na 2000 dopiero ja sie zatrzymam i poczekam chwilke to...
Witam. Posiadam mazdę 323F BJ 99' 1.5 16V silnik ZL. Od jakiegoś czasu mam problem jak odpalam zimny silnik obroty idą do 2500 i po kilku sekundach spadają do 1500 a później już normalnie w miarę rozgrzewania się schodzą do jałowych. Dodatkowo jak ruszam szarpie efekt jak bym z 2 biegu startował ale tylko na zimnym i tylko przy ruszaniu. Wystarczy że...
Tak się dzieje zazwyczaj przy uruchamianiu silnika rano 3-4 tys. obrotów. Wyłączam natychmiast silnik kluczykiem bo chyba by wyleciał w powietrze. Po kilku takich próbach wreszcie się ustabilizuje i obroty potem już cały dzień są po uruchomieniu normalne ok. 700. Proszę o podpowiedź co tu może być przyczyną problemu. Z góry serdecznie dziękuję za podpowiedzi....
witam mam problem z mazdą 626 12zaworową 89 rok a mianowicie: po odpaleniu rano silnik pracuje przy 1500 obrotach i bardzo nierówno chodzi około piętnastu minut a następnie wchodzi na 2000 obrotów na ssanie po następnych piętnastu minutach pracuje prawidłowo. świece przewody i filtr powietrza wymieniony. czy ktoś może mi na to coś poradzić.dziękuję...
Witam wszystkich. Około miesiąca temu kupiłem samochód z silnikiem jak w temacie i nie mogę się uporać z problemem, który występuje od samego początku. Gdy auto postoi noc i odpalam je z rana ( zimny silnik ) to od razu po uruchomieniu lubi czasem zgasnąć, lecz gdy już się uruchomi i ze ssania przejdzie na normalne obroty to skaczą tak mocno, że telepie...
Witam, Zbierzmy najpierw więcej informacji: 1. Czy po uruchomieniu zimnego silnika (jak już zapali normalnie), ma on prawidłowe, podwyższone obroty ("ssanie")? 2. Czy po rozgrzaniu obroty spadają do normalnych? 3. Czy opisywane "duszenie sie" po dodaniu gazu, występuje tylko na zimnym silniku, czy zawsze, czy tylko sporadycznie? Pozdr.
Jest tylko jeden w Twoim przypadku. Czasami się tak uszkadzają, że nie sposób je pomierzyć (trzeba by było w całym zakresie temp. to zrobić - może mieć "przerwę) i VCDS (vag) też nie widzi w nich problemu... Ratuje tylko podmianka :D w celu 100% poprawnej diagnozy. Nabąknąć by tutaj trzeba było, iż to jedna z najczęstszych usterek w tym aucie...
Witam. Piszę w sprawie podniesionych obrotów Vw Craftera 2.5tdi bjl z 2007r. Zostało wymienione: -akumulator -filtr dpf nowy firmy jmj -czujnik różnicy ciśnień orginalny nowy Opiszę dokładnie: Odpalam zimny silnik i ruszam. Nie raz odrazu po wysprzęgleniu auto trzyma 1000obr i po chwili jak nieruszę dalej to auto samo zejdzie z obrotów. Ale gdy rusze...
Jak jest już nagrzany, to na postoju silnik ma podwyższone obroty około 1000, a spaliny czuć olejem zdecydowanie. Dziś odpaliłem silnik i na zimno nie ma nic, chodzi równo, ale już nie grzałem go.
Zrób prosty eksperyment. -dobrze rozgrzej silnik, do temp. nominalnej -skieruj nadmuch na "twarz" i weź siłę nadmuchu na "0" -wprowadź silnik na podwyższone obroty, około 2000 do 3000 rpm na około minutę -weź nadmuch na III lub IV i zobacz jak ciepłe leci powietrze z kratki pasażera Jeżeli na początku leci ciepłe i dosyć szybko jego temp maleje to oznacza...
Na ścianie grodziowej(węże wodne wchodzą do kabiny)masz 1 odpowietrznik,drugi jeżeli jest powinien znajdować siś przy lewym reflektorze.Utrzymujesz podwyższone obroty silnika(około 2000)odkręcasz odpowietrznik(najwyżej umiejscowiony)-nie wykręcasz-dolewasz płynu,póżniej 2.Po usunięciu powietrza z układu pojawi się ogrzewanie w kabinie-nawiew.
Chodzi o to, że zimny silnik ma podwyższone obroty biegu jałowego, które powoli spadają do normalnej wartości?
Podsumowując: mały obieg działa bo ogrzewanie jest, a płyn z przewodu zwrotnego w zbiorniczku nie tryska, a powinien. Uruchom zimny silnik z otwartym korkiem zbiorniczka wyrównawczego, jeśli pompa wody jest sprawna i przewody drożne - to po dodaniu gazu woda powinna wypływać silnym strumieniem z przewodu zwrotnego (oczywiście do wnętrza zbiorniczka)....
Przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś i się zastanów, zanim następnym razem coś napiszesz. węże są równo ciepłe przy zdjętych przewodach z nagrzewnicy uruchomionym silniku na podwyższonych obrotach trochę chlapnie płyn , na wolnych prawie nic nie leci Przecież to zaprzecza jedno drugiemu! Jeśli płyn nie ma obiegu, to ewentualnie tylko jeden przewód...
Witam, Panowie prosze o porade, samochód żony tj. Passat B3 1990, 1,8 benzyna na wielopunktowym wtrysku od jakiegoś czasu przy rozgrzanym silniku ma podwyższone obroty. na zimno jest ok, około 900 obrotów a jak silnik sie rozgrzeje to wchodzi na 1300-1400 obrotow. Dodam że obroty nie skaczą i utrzmuja sie na stałym poziomie jednak moim zdaniem za dużym....
Mam jeszcze problem z dawką rozruchową, wcześniej gdy odpalałem na zimnym silniku obroty były delikatnie podwyższone przez jakiś czas a od dłuższego czasu tego nie ma czy ciepły czy zimny przy odpalaniu ma takie same obroty. Jak to ustawić ???
Więc co Twoim zdaniem może być przyczyną jeżeli to nie automatyczne ssanie ktorego ponoc nie ma? Każde auto z wielopunktowym wtryskiem ma podwyższone obroty gdy jest zimny silnik, odpowiada za to komputer, czujniki temperatury i silniczek krokowy i to jest oczywiste że nieco więcej pali gdy jest zimny zwłaszcza zimą ale nie powinno to być duże spalanie...
W Samochód nie traci na mocy. Jedynie zastanawia mnie fakt iż mimo nagrzanego silnika dalej na benzynie jak i gazie wydziela bardzo duzą ilośc spalin tak jak na zimnym silniku. Prosiłbym bym o porade kogos kto ma w/w typ auta i mial kiedys podobny problem Znaczy ,że pracuje ci cały czas na podwyższonych obrotach tak jakby był zimny silnik :idea:
W tico jest elektrozaworek który zamyka paliwo wolnych obrotów przy hamowaniu silnikiem, duże podciśnienie za przepustnicą. Gażnik jest bardzo skomplikowany. Żadko który samochód ma katalizator na gazniku. Przez dziesięć lat przejechałem 350 tys i nigdy nie miałem kłopotu z kopułką . Przewody wysokiego napięcia wymieniałem trzy razy. Szczególnie dziadoskie...
Witam. Mam problem z autem rodzimej produkcji z FSC Lublin: Daewoo Lublin 2.4 diesel bez turbo. Usterka polega na tym, że silnik, gdy jest zimny gaśnie. Trzeba go trzymać na obrotach podwyższonych, a gdy się rozgrzeje jest już dobrze, nie gaśnie. Co może być przyczyną takiego zachowania?
zainstaluj inna wersje vaga ta wszystkiego ci nie pokazuje. Może czujnik podciśnienia źle działa sprawdź w vagu czy parametry jego mieszczą się w zakresie np na obrotach jałowych. Co do temp silnika, gdy silnik zimny i do nagrzania do 90C parę km potrzeba, czy zrobisz 3km czy 5km zależy od czynników. Tu masz info na temat 533 00533 - Idle Speed Regulation:...
Odnawiam temat,bo mam jeszcze problem z ogrzewaniem wew. samochodu. Po nagrzaniu silnika na wolnych obrotach z nawiewów wydostaje się zimne powietrze, lecz gdy obroty się podwyższą leci ciepłe powietrze. Dziękuję wszystkim za odpowiedź.
Auto odpala bez zarzutu .Jak zimny obroty podwyższone niestabilne . Po nagrzaniu do maksymalnej temperatury podczas równej jazdy silnik pracuje prawidłowo. Ale po zdjęciu nogi z gazu i wciskając sprzęło potrafi zgasnąć np przy dojeździe do skrzyżowania. Gdy bez wciskania sprzęgła sprowadzi się obroty do 1000 to wtedy można wcisnąć sprzęgło i nie zadławi...
Wiem o tym DOSKONALE!!, że silnik zimny musi mieć podwyższone obroty. Chodzi mi o to, że po dodaniu gazu i rozpędzaniu samochodu na poszczególnych biegach do zadanych obrotów np. 3500 rpm POZOSTAJE! przy tych obrotach a powinien ZEJŚĆ! z tych obrotów do 1200 a nie pozostawać przy wysokich. Przy ciepłym silniku wszystko jest ok schodzi do błyskawicznie...
Czujnik może być dobry, a kable gdzieś np. pękły. Trzeba by sprawdzić jeszcze pseudo silnik krokowy - w nim jest czujnik 'naciśnięcia pedału gazu'. silnik krokowy jest dobry bo reguluje prace biegu jałowego, gdy silnik był zimny podczas zapalania nieznacznie zaciągał pedał gazu a dokładnie to coś do czego jest zamocowana linka gazu i wraz ze wzrostem...
Cześć , mam problem z niskimi obrotami , podczas jazdy gdy dam na luz uczymują mi się podwyższone obroty prawie 1600 a nawet więcej i nie ma reguły czy silnik jest ciepły czy zimny. Regulamin pkt 11.1. Popraw temat! <Błażej>
Podwyższone obroty na zimnym to tylko załączyli się ssanie silnik dostaje wzbogacona dawkę paliwa żeby się szybciej nagrzał jest to zupełnie normalne i prawidlowe
Ustawiając kąt na pompie najlepiej robić to na zimnym silniku :idea: ,i jeszcze jedno pytanie jakie masz obroty gdy go odpalisz na zimno z rana pierwszy raz :idea: ,są podwyższone czy szarpie i ma wolne stałe obroty aż do nagrzania :?: ,świece lepiej sprawdz i załóż tylko takie jakie ford zaleca :idea: :idea: ,no i to co najważniejsze do tego silnika...
Może się nigdy nie otworzyć na wolnych,jest za zimno Przy obecnych temperaturach, po jeździe i jak dłużej postoi to powinien, ale też ciężko będzie to zauważyć bo dolny wąż może być cały czas zimny (zanim ciepły płyn przeleci przez chłodnicę to już zdąży się zamknąć). Warto by też uzupełnić - najlepiej zostawić pokrywę silnika przymkniętą i włączyć...
Dzisiaj sprawdzałem czy działa mi wentylator na chłodnicy i wentylator działa ale gdzieś nie ma styku na kabelkach. To jest jakaś większa sprawa. Na pewno czujnik mam do wymiany. Aha gdy już jest silnik rozgrzany to w momencie gdy dojeżdżam np. do świateł i się zatrzymuje to obroty są podwyższone po czym spadają i tak za każdym razem
ja bym obstawiał zbyt ubogą mieszankę na rozruchu silnika. To znaczy, że nie załącza się automatyczne ssanie. Sam piszesz, że po "przegazowaniu" auta, samochód nie gaśnie. Miałem kiedyś sytuację odwrotną,: auto pracowało na ssaniu "non stop". Objawy były odwrotne do twoich, czyli ciągła praca silnika na wysokich obrotach i podwyższone spalanie. Generalnie...
Jakie ssanie, to nie gaźnik! Po za tym po cholerę mu wyższe obroty jak to MPI i to jeszcze z podgrzewaną sondą więc krótko chodzi w OL. Przepustnica czysta? Jak jakie ssanie? Nawet MPI gdy silnik jest zimny ma obroty podwyższone po odpaleniu, steruje tym ecu dając sygnał na nastawnik przepustnicy zwiększając czas wtrysku. Oczywiście że ssania jak w...
Jak kupiłem auto miało 132 tys i te szorowanie łańcucha wydaje mi się było już słyszalne. Ogólnie nie przeszkadzało mi to,ale teraz z czasem się to nasiliło. A co do wycia to pojawiło się to niedawno z rok temu. I nie ma reguły kiedy się pojawia można powiedzieć ,że losowo,bez różnicy czy silnik ciepły czy zimny,ale tylko na wolnych obrotach i zanika...
Witam. Samochód: Escort VII kombi 1.6 16V 1997r. Sporo czytałem o falujących obrotach i samoistnym dodawaniu gazu przez samochód, ale nie znalazłem bardzo zbliżonego problemu do mojego. Więc go opiszę: Gdy silnik jest zimny, chodzi przez około 10-30 sekund normalnie (podwyższone obroty), następnie obroty zaczynają wariować - falują od 500 (przyduszenie)...
Sprawdzę w najbliższym dniu świecę ale spodziewam się właściwego koloru ponieważ skuter jest mocny szybko się zbiera i szybko jeździ więc przypuszczam że mieszanka zbliżona do stechiometrycznej jest zachowana. Ssanie automatyczne działa prawidłowo, tzn. jak zimny to ma podwyższone obroty i nie gaśnie na jałowych. Jak zagrzeje się to gaśnie. Nie odpinałem...
Witam serdecznie. Z falowaniem wolnych obrotów walczę już od jakiegoś czasu, ale bez większych efektów. Zbieram więc informacje i rady. Problem pojawia się gdy silnik się rozgrzeje. Obroty zaczynają falować w przedziale ok.700-200 kiedy jadąc puszczam auto na "luz". Po zatrzymaniu obroty uspokajają się i trzymają ok 500. Bywa też że po puszczeniu na...
Jeżeli VAG pokazuje złą temperaturę zimnego silnika komputer wzbogaca dawkę paliwa dlatego obroty są podwyższone po korekcie wraca do normy sprawdzić co będzie jak odłączysz kostkę od czujnika
Czy silnik podtrzymuje pracę na zimno na wyższych obrotach, czy też to obroty są takie jak po nagrzaniu? Problem może być w tym (jeśli oczywiście nie ma LPG), że CZUJNIK TEMPERATURY silnika źle podaje napięcie i komp. motoru nie włącza podwyższonego dawkowania paliwka (więc na 98 będzie ciut lepiej, ale wcale nie dobrze). Po nagrzaniu silnika będzie...
Czujnik temperatury -dobry,czujnik położenia przepustnicy -dobry,zawór podwyższonego biegu jałowego -dobry ,przewody podciśnieniowe-dobre,szczelne.Uszczelka pod przepustnicą -nowa.Problem wystąpił po usunięciu nagaru z gardzieli przepustnicy .Przed czyszczeniem miał zbyt niskie obroty biegu jałowego,palił bez problemu i pracował równo.Po czyszczeniu...
Mam taką przypadłość w nowo zakupionej Fabii III 1.0 TSI/95Km (2019r, 160.000km): Po starcie na zimno jak i na ciepło obroty biegu jałowego są znacząco wyższe niż powinny być- wynoszą ok. 1450rpm. Po ok 70 sekundach od zimnego startu spadają, ale tylko do ok 1200rpm. W czasie rozgrzewania silnika i po rozgrzaniu ( na zegarach 90 stopni C) obroty dalej...
podwyższone obroty silnika podwyższone obroty astra podwyższone obroty odpaleniu
otwieranie drzwiczek zmiana kamera pralka buczy pracy
sklep elektrody sklep elektrody
Brak dźwięku w mikrowieży Blaupunkt - co zrobić? Rezystancja cewki immobilizera Peugeot 307 - jaka powinna być?