Jedyna ! Dla sprawdzenia ,podłączamy manometry przez "wampirka" wczepionego do króćca do napełniania układu, robimy próżnię. w tym odcinku przy pomocy pompy, zamykamy zawór na niskim i otwieramy "wampirka" przebijając nim rurkę napełniającą układ , otwieramy zawór wampirka i widzimy czy jest czynnik w układzie, jeśli tak to uruchamiamy sprężarkę i obserwujemy...
Podłączasz manometr do kolektora dolotowego i obserwujesz cisnienie - jego wzrost ze wzrostem predkosci obrotowej silnika. Nota bene sprężarka w tym samochodzie nie załacza się anie nie wyłancza - pracuje cały czas z tym że nie zawsze efektywnie :)
Podłączasz manometry i sprawdzasz ciśnienie jakie generuje sprężarka i już masz jakiś obraz w sytuacji.
Po zmontowaniu jedną stronę zaślepiasz, podłączasz sprężarkę i manometr - pompujesz 2 - 3 bar. i obserwujesz, czy gdzieś "ucieka".
A jaka jest wartość tego ciśnienia oleju? Podłączany był manometr? Na razie wiesz tylko że kontrolka się aktywuje. Manometr w miejsce czujnika oleju to jakieś 50 pln.
No teraz to bardzo prawdopodobne ze turbina puszcza olej. A jak wirnik turbiny? Siedzi sztywno czy ma luzy? Łopatki całe? Ja stosuję taki sposób na sprawdzenie szczelności turbiny. Stary osuszacz do klimtyzacji nadaje się do tego idealnie, napelniam olejem, podłączam jedna stronę do sprężarki, druga pod smarowanie turbiny a na wylot turbiny tzn spływ...
Czy w czasie gdy silnik chodzi na plaku podnosi się wskazówka od obrotomierza ? Jak się podnosi to sprawdzamy ciśnienie paliwa w kanale zasilającym pompowtryski. Na pompie powinien być korek i w jego miejsce podłączamy manometr. Zmień filtr paliwa.
Popatrz na rurkę na ssaniu , czy szronem się oblepia Nie po to kupowałem manometry żeby ustawiać przegrzanie na oko po szronieniu.... zresztą wszystko już zaizolowane :). Szronienie będzie zawsze występować bo TRZ jest zimny a powietrze wokoło ma prawie 18stC. Załączam zdjęcia dla zobrazowania. Nie będę teraz podłączał manometru więc dorysuję wskazówkę...
No właśnie manometru nie założył i nawet nie wiadomo jakie ciśnienia jest w instalacji. Po drugie - mierzyłem przy wyłączonej pompie i spuszczonej wodzie. Po trzecie - wody w studni na pewno nie brakuje. Jeżeli chodzi o uszczelnienie studni to posiada standardowe zamknięcie stosowane raczej w tego typu studniach. Uszczelka jest na pewno bo strasznie...
A podłączałeś manometr ?
Podłączasz manometr ;).
Znaczy tyle że wtryski już dawno zaczęły puszczać na przelew, ale w mniejszym stopniu. Ja sprawdzam w ten sposób. Patrze który najmocniej puszcza i zamiast niego podłączam manometr. U Ciebie najprawdopodobniej będą wszystkie do naprawy. Wymieniłeś akumulator to rozrusznik zaczął szybciej kręci więc i pompa mogła uzyskać wyższe ciśnieni (wtryski nie...
Rano sprawdź stan oleju w skrzyni, powinno być kilka cm ponad max. Odpal silnik, dodaj gazu i po chwili sprawdź poziom oleju. Poziom powinien się obniżyć. W skrzyni są króćce do podłączania manometru. Można sprawdzić ciśnienia. Czy skrzynia się grzeje?? Kiedy był wymieniany filtr oleju?? Jak dawno to go zmień, a stary rozetnij i zobacz co jest w środku.
Skoro po podmianie pompy faluje ci ciśnienie to albo problem z zasilaniem samej pompy w paliwo, albo masz wciek paliwa na wytryskach. Ewentualnie coś z wiązką . Nie steruje dobrze pompa. Jak i sam pomiar ciśnienia może być zafałszowany. Zasilanie pompy zrobione z bańki nad pompą. Jeszcze jedno. Odcinam wtryski podłączam manometr do pompy i jest tak....
Żeby auto prawidłowo pracowało na gazie parownik musi być gorący. Silnik może być gorący ale czy parownik też jest gorący ? Można po przełączeniu na gaz wyciągnąć bezpiecznik od pompki paliwa i rozładować ciśnienie paliwa przez zawór do podłączania manometru i obserwować czy się coś zmieniło.
Przypuszczam, że tam jest tylko jedna hydrauliczna pompa tłoczkowa ze wzbudzaniem, orbitrol na 5 przewodów, zawór LS przy rozdzielaczu. Przy rozdzielaczu i przy samej pompie są złącza do podłączania manometru i śruby do regulacji ciśnienia. Sam tymi śrubami nie kręć ani nie dopuszczaj do nich osób niekompetentnych. Możesz wymienić filtr oleju i sprawdzić...
Podłącza się manometr na przewodzie zasilającym. Może być tylko sam regulator ciśnienia paliwa który się blokuje.
Fachowiec zrezygnował, bo według prawa powinien zrezygnować! Czynnik r22 i wszelkie uszkodzone instalacje z tym czynnikiem, są traktowane jako odpad niebezpieczny - tyle powinno być w tym temacie ;) "Zaworek regulacji ciśnienia" nie występuje w tym urządzeniu, skoro sam napisałeś że "przetarła się kapilara", która jest tanim odpowiednikiem takiego zaworku....
Manometr i ustawić prawidłowe ciśnienie. Przypadkiem tego zrobić się nie da. coś więcej podpowiesz? podłączam manometr oleju w miejscu gdzie jest ten zawór regulujący? czym ustawia się ciśnienie i skąd będę wiedział, że jest właściwe dla tej pompy, trzeba dostać się do środka i zobaczyć jaka to pompa?
Czy dobrze podłączam manometr , czy ta wartość zerowa to jest normalne wskazanie, oraz czy można sprawdzić inaczej (w innym miejscu) - ciśnienie pompy? A skąd mamy widzieć? Generalnie co mi to wszystko nie pasuje, ale jak ocenić skoro brak parametrów do oceny. podłączyłem manometr do jednej z sekcji rozdzielacza - i gdy nie uruchomimy sekcji to ciśnienie...
Potrzebuje wymienić zbiornik hydroforowy - w tej chwili mam 200l ocynkowany, który zaczyna cieknąc.... Mam możliwość kupić niedrogo zbiornik solarny z nierdzewki po demontażu. trzeba go tylko dostosować jako zbiornik hydroforowy - tj dołożyć manometr, założyć śrubunki, podłącza, manometr itp... Jak myślicie czy to dobry pomysł, czy będą jakieś problemy...
Jeszcze raz. Podłączasz diagnoskop (komputer), podłączasz manometr do kolektora ssącego, rozpędzasz bardzo spokojnie auto, na 4-tym biegu jedziesz równo obr 1000, odpuszczasz na kilka sekund gaz po czym dajesz w podłogę. W tym momencie obserwacja manometru i komputera. Normalnie ciśnienie wskazywane przez manometr powinno być prawie równe z tym co widzi...
(dysze oczywiście nowe). Dlatego podejrzewam pompę oleju, choć ciśnienie niby jest ok, to wydaje mi się, że jest za bardzo tętniące. Może być pompa. Rozumiem że cieknie z dyszy a nie koło niej. Podłączałeś manometr?
Wytłumaczy mi ktoś właściwości tych manometrów, ile powinna wynosić próżnia? .I jak odczytywać manometr do czynnika chłodzącego?,nic nie mogę znaleźć w internecie na ten temat
Cz podłączałeś manometry ,żeby sprawdzić ciśnienia podczas pracy? 8,8 bar to ciśnienie gdy sprężarka nie działa? 25 bar to pewnie ciśnienie na tłoczeniu,podczas pracy ,a wentylator startuje zapewne na najwyższym biegu? Prawdopodobnie masz zatkany układ,ale przede wszystkim podłącz manometry i podaj ciśnienia pracy. Czy przewód tłoczny nie jest oszroniony...
Pompkę paliwa masz w zbiorniku.Na listwie wtrysku wielopunktowego masz zaworek do którego podłączasz manometr i sprawdzasz ciśnienie pompki paliwa.Możliwe jest też uszkodzenie regulatora ciśnienia paliwa który również znajduje się na końcu listwy i powinien dochodzić do niego wężyk podciśnieniowy,jak masz właśnie taki to zdejmij go i zobacz czy wewnątrz...
Regulator Ciśnienia sprawdzają na warsztacie podłączają manometr i sprawdzają. Jest inny domowy sposób ale jest nieprofesjonalny i może poskutkować uszkodzeniem wężyka paliwa. Zgniata sie wężyk powrotu paliwa z wtrysku kombinerkami jeżeli auto zacznie poprawnie pracować to jest uwalony regulator. Ale nie polecam tego robić.
Ciśnienie powietrza już sprawdzałem. Co prawda nie podłączałem manometrów, ale podejrzałem w komputerze diagnostycznym jaka jest wartość ciśnienia powietrza. Była 7,54 bara, więc powietrze odpuściłem. Sprawdzę jeszcze te widełki dziś czyli zdejmę tę pokrywkę i zobaczę w jakim to wszystko jest położeniu. Dziękuje za konkretną odpowiedź. Wieczorem lub...
Chciałbym żeby ktoś potwierdził lub zaprzeczył czy mam rację że pada mi kompresor w lodówce. Jest to drugi kompresor zamiennik, więc posiadam zawór serwisowy, podłączam manometr na postoju mam 0,5 bar (R 600a) po uruchomieniu ciśnienie spada poniżej zera(-0,1bar) ale zaraz z powrotem rośnie powyżej zera (0,1-0,2) i znów spada. Takich cykli potrafi zrobić...
No i jestem po diagnozie. Wyciek czynnika. Jeszcze nie wiem czy połączenie kielichowe czy któryś z lutów puścił. Jestem na etapie składania nowego wymiennika rura w rurze o powierzchni wymiany około 0,4m^2 Zobaczymy jak ten sie będzie sprawował. Co do metody diagnozy, chciałem się dopytać doświadczonych Kolegów czy mój tok jest poprawny. - załączam...
Tu wszystko w porządku. Wypadało by sprawdzić ciśnienia LP (czy schodzi poniżej 3 bar) i czy te 8 bar na wysokim jest prawidłowe. Wygląda na to że sprężarka nie robi różnicy ciśnień (nie pompuje). Ale to potwierdzi pomiar ciśnienia w porcie LP. Wyprzedzając fakty czasem jest to sam zwór regulujący wydajność sprężarki (n280) albo sama sprężarka (jest...
Najlepsza metoda to kupić najtańszy manometr oraz pompę próżniową. Jak ściągasz gaz na manometrach to nie z chodzisz do podciśnienia tylko zostawiasz jakieś 0.1 bara nadciśnienia. Przenosisz klimę podłączasz pompę próżniową na pół godziny zamykasz zawory na manometrach czekasz następne pół godziny czy przypadkiem nie zasysa Ci układ powietrza. Otwierasz...
Nie znam tego ciągnika i rozwiązań jakie w nim zastosowano dlatego przypuszczam, ze pompka przetłaczająca olej ma za zadanie tylko przetłaczać go w celu schłodzenia. Na skrzyni mogą być punkty do podłączania manometru i mierzenia ciśnień i to bym sprawdził. Podobny problem był w angielskiej ładowarce i okazało się, że zawory elektromagnetyczne zatkały...
Nie podłączaj komputera,podłącz manometry!!! Trzeba wydać trochę pieniędzy na diagnozę po sprawdzeniu ciśnień,ale wtedy będziesz miał obraz sytuacji. Możesz szukać informacji na wszystkich forach w internecie,ale zrozum,że jeśli ktoś ma Ci pomóc to daj mu chociaż szansę ! W sposób jaki podchodzisz do zagadnienia to klima w Twoim samochodzie nie będzie...
No jest, podłączasz zamiast gruszki manometr, odpalasz test i patrzysz czy ciśnienie spada i rośnie. Ewentualnie podłączasz wężyki i dmuchając ustami sprawdzasz czy zaworek zmienia połączenie wyjścia "Out" na wyjście "Vac" lub do atmosfery przy podłączeniu napięcia na wtyczkę.
Na początek należy sprawdzić, czy masz czynnik w układzie podłączając manometr. Prawdopodobnie nie masz manometru, więc powinieneś jednak odwiedzić serwis klimatyzacji. Oczywiście możesz wcisnąć czymś wentyl zaworu serwisowego, wypuszczając w powietrze trochę czynnika, upewnić się czy układ nie jest całkowicie pusty. I tutaj uwaga: dobrze jeśli nie...
W tym wypadku jest potrzebna rozszerzona diagnostyka. Nie widząc systemu trudno ocenić co jest przyczyną takiego zachowania. Jeśli (ECAS can2) są czujniki ciśnienia należałoby sprawdzić ich pomiar z podłączanym manometrem zewnętrznym. Od nich zależy ilość powietrza jaka będzie w tłoczona w poduszki. Bardzo ważne jest też czy czujniki poziomu pokazuje...
Pompa jeśli bez kosza sam wkład, zależnie od rodzaju i sklepu w którym kupujesz od 140,00 zł do 250,00 zł pierwsze co zmierz jej ciśnienie podłączajac manometr przy korpusie wtryskowym na węzyku zasilajacym, wtedy próba drogowa i podczas przekraczania 2tys. obrotów patrzysz co sie dzieje z tym cisnieniem jeśli spada poniżej 0,8 bara to podłączasz manometr...
Nie wiem co to jest czy, podłączał manometr do turbiny podczas jazdy na drugim biegu na pełnych obrotach i wynik to 0,3 bar. Dodano po 3 Widziałem zegar z gumowym wężykiem. Dodano po 54 Co radzicie jeszcze zrobić? Dodano po 6 Pytałem mechanika jak to jest,czyli komputer pokazuje tylko błędy jeśli takie są,nic więcej nie pokazuje.Czy jakaś regulacja...
Albo jestem niedouczony, albo kolega bredzi; opisz proszę gdzie podłączałeś ten manometr i czym regulowałeś dynamiczny kąt wtrysku. Zdjęcia mile widziane.
Czy w tym piecu pompką rowerowa z manometrem uda mi się sprawdzić ciśnienie? Cyrkowe przedsięwieńcie ale wykonalne. Prościej zrobic to zwykłym manometrem do kół. Mam pompkę z wężykiem, więc nie było problemu. Zmierzyłem na razie przy ciśnieniu w instalacji co. Jak się podłączałem manometr na piecu wskazywał 0,5bara. Na pompce mniej więcej to samo....
Ale ja widziałem kaczki które miały i korektor, i czujniki z tyłu, więc nie wiem co konstruktor miał na myśli. Nie wiem też jak w kaczce, ale zacytuję kawałek instrukcji z Audi B3 odnośnie ustawiania korektora: - ustawić nieobciążony pojazd na równej nawierzchni - podłączyć manometr do przewodu hamulcowego odpowiedniego koła - nacisnąć na hamulec (bez...
Być może zawór 22 nie otwiera się do końca i daje słabe ciśnienie na zbiornik nr.III a tym samym jest słabe ciśnienie na zasilaniu zaworu 23. Ciężko jest pomóc na odległość. Musiał byś podłączać wszędzie manometr i po kolei sprawdzać ciśnienia na zasilaniach , wyjściach oraz ich wydajność.
Zakręcasz dojście wody do domu. Odkręcasz kran z ciepłą wodą, Do amortyzatora podłączasz kompresor i pompujesz tak długo żeby uzyskać na na manometrze pistoletu pompowania około 2,8-3bar. Podczas pompowania zacznie lecieć woda z kranu(powietrze wypełnia amortyzator). Pompowanie należy zakończyć po ustabilizowaniu się ciśnienia pistoletu pompowania....
Z przodu podłącza się rurę od strony studni,a za manometrem wyjście na dom(krany).
Przez nieuwagę uciekł mi cały czynnik z klimatyzatora i muszę napełnić go ponownie. Proszę o potwierdzenie czy prawidłowo chce to zrobić. Plan jest taki: - podłączam pompę z manometrami do złącza serwisowego - odkręcam dwa zawory na imbusa - robię próżnię - podłączam butle na wadze i wprowadzam czynnik W zasadzie mam tylko wątpliwośći czy dwa imbusowe...
Czy na pewno nie ma wewnątrz jakiejś śrubki aby zmniejszyć gaz? Jest taka śrubka. Po lewej stronie jest blaszka zabezpieczona plastikową plombą. W środku jest śruba na płaski śrubokręt. Regulacja musi być przeprowadzona z U-rurką. Teoretycznie tak. Jest jedno ale. Powinno się starać nie kręcić tej śrubki, gdyż jest uszczelniona oringiem a wielokrotne...
Króciec do manometru podłączasz przez gniazdo świecy, tłok w dół i masz pewność, że wypełniłeś całą przestrzeń ciśnieniem,a ciśninie nie wyrównuje się pod i nad pierścieniem, co w niektórych przypadkach, gdzie szczelność pierścienia jest bardzo dobra, może trwać powoli i może to wskazywać na nieszczelność.
To ja wczoraj robiłem ostatnią sztukę Tourana na brak pracy wentylatorów na chłodnicach. Manometry podłączam, zapuszczam klimę i....po paru chwilach na LP mam 15 bar a na HP .....30 bar. Po naprawie wentylatorów LP około 2 bar,, HP do 12 bar, a z kratek wylatuje 3,5 °C. Jak ciśnienie może uszkodzić zawór ? Pierwsze z brzegu https://strefaklimatyzacji.pl/baza-wiedz...
Pomiar ciśnienia oleju manometrem a nie podłączanie komputera.
Gaz i benzyna to dwa niezależne paliwa i jeśli coś dzieje się z gazem np. gaśnie to nie musi znaczyć, że naprawienie gazu poprawi pracę silnika na benzynie i na odwrót. Twoje gaśnięcie na gazie wskazuje na źle wyregulowaną mieszankę gazowo-powietrzną. Przy ciiśnieniu paliwa nie może być podejrzeń, po prostu podłącza sie manometr w układ i odczytuje...
Nie napisałeś której generacji jest instalacja LPG. Pisałeś natomiast , że jeździłeś tylko na gazie a więc mniemam , że I lub II generacji. Mogło się zdążyć i to nie raz , że gdy jeździłeś tylko na gazie , w zbiorniku było mało benzyny i pompa chwytała powietrze . Pompa jest chłodzona poprzez przepływające paliwo a gdy go brakło - pompa sie z lekka...
Prawidłowo, aby wyregulować reduktor, należy podłączyć manometr różnicowy pomiędzy wyjście gazu, a przewód podciśnienia. Manometr ten podłącza się do systemu i program diagnostyczny wyświetla czy wkręcić , albo wykręcic śrubę. Ja wziąłem zwykły manometr i podłączyłem się za pośrednictwem trójnika w miejsce filtra fazy lotnej.
kiedyś w pierwszej serwerowni mieliśmy splity takie małe jednostki podsufitowe, jak zaczynały się szronić i obrastać lodem trzeba było doładować taki układ. Teraz mamy zupełnie inne jednostki. Ale ilość czynnika ustala się na podstawie odczytu z manometrów. Podłączasz niskie wysokie ciśnienie ustawisz 16 stopni by sprężarka pracowała stale i sprawdzasz...
Witam. Mam piec jak w temacie i od pewnego czasu piec wariuje. Nawet jak nie mam odkręconej wody to piec próbuje się sam włączać na ok 1 sekundę i tak dosyć często. Szczególnie rano a ostatnio nawet w nocy. Czasami wręcz pyka po kilka razy w ciągu sekundy przekaźnik załączający piec. Tak jakby kurkiem w kranie szybko zakręcał i odkręcał wodę. Czy to...
Raczej marne szanse. Ja podłączam maszynę i widzę na manometrach. Innego sposobu nie znam
Manometr był podłączany (elektroniczny) podczas pracy. Co ciekawe sam rozkręciłem przegrodę w środku zamrażarki okazuję się, że wentylator po uchyleniu delikatnie drzwi kręci się po zapaleniu się światła staje, co jest nawet dla mnie oczywiste, parownik był pokryty szronem po zdjęciu obudowy szybko szron zniknął za to rurki dochodzące do parownika,...
Pompa paliwa jest zasilania z układu elektrycznego ze stojanu. Niepotrzebny jest akumulator. Ale nieszczelność powoduje brak ciśnienia. Bez tego nie ruszy. Jak podłączasz akumulator to rusza pompa? Manometr wpiołeś w układ paliwa by mieć podgląd na ciśnienie?
Na działce. Jest wywiercona dziura w ziemi, wstawiona rura. I teraz jak to podłączyć żeby działało. Szukam po sieci i nie mogę znaleźć porządnej instrukcji. Pompa była już podłączana ale słabo pompuje. Manometr cały czas pokazuje zero. Więc na pewno źle jest podłączona. Proszę o pomoc.
Problem jest w tym że elektryk który to podłączał ze względu braku działania manometru już tam coś kręcił tą śrubą a także przesuwał tą możliwość regulacji amperów tj, 4;5;6,3 przez co teraz nie wiem jak był fabrycznie ustawiony. Mam sprawny manometr. Wymienię go i zobaczę czy działa
Pierwszy to jakaś podstawka z przekaźnikami, drugi wskaźnik temperatury możliwe że z przekaźnikami granicznymi lub podłączany właśnie do tej podstawki, trzeci manometr.
Ja używam dwa i sprawdzają się. Pierwszy to tani chińczyk z Allegro, ale z dwoma cylindrami - pompuje szybciej. Niestety, z analogowym manometrem. Nie polecam mocniejszych kompresorów podłączanych pod gniazdko zapalniczki - lepiej kupić taki z "krokodylkami". Wygląda tak: https://youtu.be/jf03ak5Q2xs Pompuje tak: https://youtu.be/dLjchCCDDjg Drugi przekraczalna...
Nie przy HP a przy HG. Filtr wody oczywiście też oczyszczony i drożny. Pompę wody wymontowałem i sprawdziłem. Ciśnienie chyba duże , nie można utrzymać palcem wypływu wody ale manometru nie podłączałem. Błąd pokazuje się przy ciśnieniu zero lub minimalny minus (-0,15) i występuje po pobraniu wody i podgrzewaniu jej w okolicy 100 stopni. Następnie zrzuca...
Młody 88 ,nie ma powodów do paniki ,możesz to przerobić bez problemu. 1. ucinasz,to co przykręciłeś blisko grzejnika 2.kupujesz kolana hamburskie w odpowiednim rozmiarze 4 szt.[na drugi solar też]z alledrogo lub ze sklepu 3.przymierzając - odcinasz ,,po plasterku,, do momentu-,,TYLE MUSI ZOSTAĆ,, 4.spawasz kolano do grzejnika-najlepiej gazowo ,jak masz...
Witam, W mojej fabii od przebiegu 20tys (teraz jest 105000) trapi mnie błąd 16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1 P0171 - 006 - Short to Plus - Intermittent Auto jeździ normalnie, nic się nie zmienia, z błędem czy bez tak samo. Byłem u różnych mechaników, nawet ASO Wimar nie znalazło przyczyny. wszystkie testy przechodzi książkowo (podobno :) )...
Pomiar różnicy ciśnień w zbiorniku, czyli pomiar poziomu cieczy w zbiorniku. 1. Pomiar różnicy ciśnień (poziomu) pomiędzy punktami D-A jest poprawnym pomiarem poziomu w zbiorniku ponieważ: a. Miejsce D umożliwia pomiar poziomu "od dna" zbiornika. b. W przypadku przelania zbiornika jest małe prawdopodobieństwo dostania się cieczy do rurki impulsowej...
Witam Ja podłączam SAC ,G2,TEBS4 do Diagn Testera i podaje powietrze pod ciśnieniem do czujnika,jednocześnie porównuję wskazania czujnika z manometrem podpiętym równolegle.
Witam. Ostatnio byłem z tym Apsem u gościa który próbował go regulować ( namęczył sie z tym cholernie) wydawało sie ze jest już dobrze ale niestety nie :/ aps dziala poprawnie czasem przez 5 min a czasem przez pół godz ... Potem zbija i znowu żółta kontrolka i błąd 663 . Musi zrobić drugie podejście ale na razie niemam czasu podjechać do niego. Z tego...
Podłączając manometr w układ aczkolwiek czasami przy dobrym ciśnieniu idzie "piana" z paliwa i auto i tak nie chodzi jak powinno.
Sorry, ale w tym silniku N75 jest ciśnieniowy, grucha jest sterowana ciśnieniowo, pełne otwarcie WG przy około 0,55 - 0,6 Bar. Sprawdzić to podłączając manometr i podając ciśnienie do gruchy. Sprawdzić DV, bo padają jak muchy.
Ja używam takiego najtańszego chińskiego (czarny, plastikowy) Ja kupiłem i następnego dnia zwróciłem (plastikowy 4 bar za ~10 zł). Wskazówka przestawiała się za każdym uderzeniem o słupek początku skali przy resetowaniu wskazania. Dokładność poza wszelkimi normami, uchyby rzędu 0.5 bar. Kupiłem dlatego, że ktoś mi rozwalił manometr w pompce nożnej...
Skoro masz zaworki to spoko podłączasz się z nową nitką, nic nie musisz spuszczać. Gdy już się podłączysz z nowym kaloryferem to koniecznie odkręć na nim odpowietrznik i dopiero napuszczaj wodę do układu. Gdy zacznie się wydobywać woda z odpowietrznika to go zakręć oraz zakręć zawór dopuszczający. Jeżeli masz manometr to sprawdź ciśnienie po uzupełnieniu.
Może głupoty można to sprawdzić podłączając manometr czy jest prawidłowe ciśnienie i czy zbyt szybko nie opada. Odłączeniem wężyka bez pomiaru możesz nie wszystko sprawdzić.
Informacje które podaję są tylko do wyjasnienia problemu natomiast wszelkie prace na urządzeniach i instalacjach gazowych mogą wykonywac osoby posiadajace odpowiednie uprawnienia Wg tabeli jaka mi podałeś należy ustawić ciśnienie 15mbar (1,5kPa).Jeśli będziesz korzystał z manometru cieczowego (U-rurki http://fizyka.kopernik.mielec.pl/fizyka/...
W moim Passacie TDI jest taki zawór i odpuszcza bodajże przy 0,8 atmosfery. Sprawdza się to podłączając manometr, jadąc na niskim biegu i wysokich obrotach z obciążeniem (np. hamulec), cisnąc gaz do końca.
Pompa nowa to moc jest :) Dobrze, że wyregulowane jak trza bo by drugą szlag trafił. Takie złączki pod manometr to drogie zabawki? Co to jest linka pomiarowa? ;) Trójniki to koszt m22 11zł a m27 to aż 60zl Euro złączki po 30 - 35zł Manometr z euro złączką 65 zł Linka pomiarowa wygląda jak cienka linka hamulcowa. Podłączasz pod złącze pomiarowe (40zł)...
Ja zacząłbym od strony gazowej,tzn. prawidłowa ilość gazu r134a.Jeżeli jest pewność ,że w układzie mamy odpowiedni gaz i prawidłową jego ilość,to można zająć się elektryką.Sprawdź bezpiecznik 37 w kabinie .Wypnij kostkę ze sprężarki i sprawdź kontrolką czy pojawia się sygnał i czy jest masa na drugim przewodzie.Takie zwarcie nie powinno uszkodzić presostatu....
Elektrycznie to nie powinno być takie kosztowne. Gorzej jeśli zawór do wymiany. Warto ew. sprawdzić czy w trybie grzania na cewce zaworu czterodrogowego jest napięcie (powinno być). Co do czynnika to rożnie może być - w 2005r to już pewnie układ na 407c a to jest mieszanina 3 czynników, jak coś z tego uciekło to już trudno powiedzieć jakie parametry...
1. Sprawdzić, czy po stronie gazowej Naczynia Wzbiorczego - ( Naczynie Przeponowe) znajduje się powietrze. W tym celu należy zlokalizować umiejscowienie Naczynia Wzbiorczego w danym modelu kotła. Następnie odnaleźć na nim wentyl - (taki sam jak w dętkach kół samochodowych). Zdjąć z wentyla zaślepkę. 2. Podłączyć do niego pompkę z manometrem. 3. Sprawdzić...
Witam! Potrzebuję zamontować splita 3,5kW, R410a. Odległość między jednostkami 9-10m. Jak obliczyć ile czynnika dołożyć i jaka jest procedura postępowania ? Można jeszcze zakupić opakowania jednorazowe, około 800g. Czy potrzebny jest do tego dodatkowy zawór czy podłącza się butelkę wprost pod manometry ? pozdrawiam Punkt 11 regulaminu ! Jeżeli chcesz...
Filmik udało mi się obejrzeć po wyświetleniu kilku wrednych reklam. Na filmie we wzierniku jest połowa cieczy, połowa pary. Wygląda więc na to, że jest za mało czynnika. Uwaga: Podobny efekt daje jednak np. zapchany filtr-odwadniacz lub zbyt małe przechłodzenie za skraplaczem więc trzeba uważać z bezmyślnym dopełnianiem. Czy masz jakiekolwiek dane odnośnie...
To nie jest żaden zawór, to czujnik ciśnienia więc albo nie wiesz o czym piszesz albo używaj poprawnego nazewnictwa. Zawór w tej listwie to to coś skierowane do góry ale to jest zawór bezpieczeństwa mechaniczny i nie jest sterowany elektrycznie. Dzięki za podpowiedź, że sposób w jaki połączyłem w jednej wypowiedzi wątek kostki do zaworu SCV z zaworem...
Nie musi być bojler. Może być grzałka elektryczna w jakiejś "obudowie" (rura, sprzęgło hydrauliczne itp.). Oczywiście do tego zabezpieczenie przed zbyt dużym ciśnieniem: zawór bezpieczeństwa + manometr + naczynie przeponowe.
podepnij manometr pod gniazdo hydrauliki zewnętrznej(tam gdzie podłączasz kipowanie) jak będzie mniej niż 16Mpa to rzeczywiście pompa albo zawór przelewowy pompy.A jak podniesie i go zgasisz to szybko opada?Jeśli moment i opadnie to pewnie uszczelnienie tłoka albo rozdzielacz.
Filtr paliwa, pompę itp. można sprawdzić podłączając manometr do listwy wtryskowej. Przy maksymalnym obciążeniu silnika, ciśnienie nie powinno spadać. Na wtryskiwacze, taki "domowy" sposób na sprawdzenie, to trzeba wymontować listwę, każdy wtryskiwacz wetknąć w wyskalowaną menzurkę, pokręcić trochę rozrusznikiem i sprawdzić czy z każdego leci tyle samo....
Czyli tak: -podłączam pompę próżniową przez manometry pod zawór serwisowy -nie odkręcam żadnego z dwóch zaworów(te na klucz imbusowy) -robię próżnie -zakręcam zawór na manometrach -czekam 15 minut,patrzę czy podciśnienie utrzymuje się -jeśli tak,odłączam zawór serwisowy i otwieram te zawory na klucz imbusowy(obydwa) BTW,dziś przyjrzałem się tym zaworom...
Nigdy nie zagłębiałem się jakie ciśnienie wytwarza sprężarka w układzie zamkniętym gdy jest parownik i skraplacz z czynnikiem chłodzącym, Nie trzeba sie zaglebiac tylko pokojarzyc pewne fakty ;) Dotknij skraplacza pracujacego urzadzenia i odczytaj z manometru HP odpowiadajace tej temperaturze cisnienie. Nawet nie musisz fizycznie podlaczac manometru...
Komputer pokazal,ze to pompa.. To jakieś jaja chyba są. Zmierz łaskawie ciśnienie oleju manometrem , podłączanie pod żaden komputer nie pokaż tego że masz zużyta pompę oleju! A czy tranzystor , o ktorym mi mowili moze byc przyczyna ? Ździwil mnie tez koszt-okolo 70zl.to nie za duzo ? To sobie zrób sam taniej jak potrafisz. Jak widać nawet z podpowiedziami...
Możesz z poziomu komputera diagnostycznego lub podłączając manometr do kolektora dolotowego. Z tym tylko, że pomiar ciśnienia turbiny najlepiej wykonać podczas próby trakcyjnej - żądanie maksymalnej mocy czyli mała prędkość na wysokim biegu i gaz do dechy. Wówczas wtryski dają pełną dawkę a turbina ma ustawiony maksymalny wydatek. Gazowanie na luzie...
Myślałem żeby utrzymać ciśnienie na poziomie 8 Bar za pomocą dwóch zaworów bezpieczeństwa. Które będą upuszczały nadmiar powietrza z zbiornika.Wiem ze lepiej było by zastosować ten regulator,sprężarka by się tak nie męczyła.Po co zamontować manometr w układzie smarowania??.Myślałem ze ten regulator podłącza się pod ciśnienie z zbiornika.
Czy podmiana została wykonana przez osobę kompetentną gaz nie uciekł przypadkiem? Sprzedający deklarował sprzedaż sprawnego klimatyzatora ze ściągniętym czynnikiem w odpowiedniej ilości, specjalnie o to pytałem przed zakupem. Kiedy zadzwoniłem poinformować o problemie na grzaniu usłyszałem, że nie sprawdzał ilości, a instalacja miała 17 metrów, więc...
Eureka. Odkryłem kolejny swój błąd w analizach. Aż dziwne, że Ty mi tego nie wytknąłeś? No chyba, że sam popełniasz ten sam ??? Czytając SM, po raz kolejny, wreszcie załapałem o co chodzi z tymi czujnikami temperatury i ich nazewnictwem. Czujniki oznaczone na schemacie T1 i T2 nie są standardowo montowane, jak sądzę. Montuje się je jako dodatkowe podczas...
to jezeli mam 3 grzejniki 1500w o pojemnosci niecałe 6l i jeden grzejnik 2500w o pojemnosci niecałe 9 to wychodzi 31l + rury 66m miejwiecej ile to l wody w nich sie miesci? rury sa 18m 25, 4m 22 i 44m 18 nikle to daje litrow bo nie mam pojecia i czy wlicza sie zbiornik cwu do tego czy nie / a jak z tym podłaczeniem wody z wodociagu do instalacji co...
dzisiaj robiłem test w taki sposób ze po kolei odkręciłem od akumulatora rurkę która zasila wtrysk, odpalałem auto i robiłem test na wewnętrzne niesZczelnosci, wykluczając tym samym nieszczelność na wtryskach, wiec chyba ten temat odpada bo przy zaślepieniu każdego kolejnego otworu objaw się utrzymywał. Chyba że nieszczelność występuje na więcej niż...
no nie cud miód słuchaj gadam z typem przez telefon przyjedź zapłacę proszę o oględziny całego palnika czy dobrze złożony i czy wszystko ogólnie wygląda dobrze i nie będzie awarii w zimę a jeśli coś będzie nie tak to Pan powie i będziemy od razu działać z tym żeby nie było wtopy w zimę z ogrzewaniem bo mam małe dziecko w domu. On mówi ok przyjadę i...
Witam Z tego co widzę to Baltic jest typowym rooftopem. A więc cały układ chłodniczy jest w jednej obudowie. Jeśli nikt nie bawił się (choćby nie przeładował czynnikiem) to temperatury jakie ostatnio panują nie mogą powodować samoczynnego zadziałania presostatu wysokiego ciśnienia. Jeśli tak się dzieje to możliwości są trzy. 1 - problemy z przepływem...
Ok. wielkie dzięki za zainteresowanie moim problemem, nie mam doświadczenia z klimatyzacją, nigdy nie było okazji naprawiam tylko lodówy i zamrażarki. Jak to mawiają: Lepiej zapytać raz i wstydzić się raz, niż nie zapytać i wstydzić się całe życie. :D Kolego SP7SEC ,wytłumaczyłeś mi przystępnie za co Ci dziękuję. Przyznam się, że podłączałem się już...
...w bardzo okazjonalnej cenie była ta regeneracja turbiny zrobiona? Niestety jednak sądzę, że w tym konkretnym przypadku błąd odczytany z komputera wskazuje właściwy trop, choć zapewne nie jest to jedyny problem. A jakaś instrukcja jak to sprawdzić, jeżeli to nie problem Normalnie - podłączasz trójnik na sterowaniu "gruszki", ciągniesz wężyk do kabiny...
Witam i dziękuję za odpowiedzi. Podsumowując na koniec wątku. Mam wykonane szczelne połączenie jednostek wewn. i zewn. za pomocą rur w otulinie 1/4" i 3/8". Teraz do złącza serwisowego 3/8" podłączam w szeregu najpierw przelotowy manometr i za nim na końcu kompresor z połączonym zaworkiem shredera do wyciągania powietrza (+ odpowiednie krótkie rurki...
Witam. Mój problem z klimatyzacją zaczął się nieszczelną chłodnicą.Po wymianie na nową uzupełniłem czynnik itp, tuz po tym klimatyzacja działała jak się należy.Po czasie około 3 tygodni temat braku zimnego powietrza w kabinie powrócił.Wyszukiwanie nieszczelności układu niczego nie wykazało, tzn nie widać czynnika uv,ciśnienie w układzie zostało sprawdzone...
gwint manometru poszukuj manometru czujnik manometru
instalacja inteligentnego włącznika honda civic instrukcja oznaczenie zmywarka siemens
schemat podcisnienia schemat podcisnienia
Zaniki dźwięku w organach cyfrowych Yamaha, Roland – diagnostyka zasilania, DSP, DAC Ford Mondeo MK3 kombi – zamek klapy bagażnika działa nieregularnie, przewody, mikrostyk, siłownik