Na rurze zasilania biegnącej od wymiennika głównego po lewej stronie, nad samym zaworem 3 drogowym. To tylko termometr poglądowy, bez wpływu na pracę kotła.
Wykręć czujnik, i wkręć manometr. Jak ciśnienie ok. to czujnik do wymiany.
Nie wiem :) ale sporo czujników i manometrów dla atmosferycznego pokazuje zero, przy czym atmosferyczne bezwzględne to około 1 (jak możemy codziennie usłyszeć w pogodzie, około 1000hPa)
Akurat tu też jest gumowy krążek. Tylko, że ja to wszystko uszczelnieniem iwg, to wolałbym jak by to był czujnik. Manometr mam, tylko teraz zimno trochę jak na węże paliwowe.
Zamieni czujnik na manometr i zmierzy rzeczywiste ciśnienie oleju. Może też sprawdzić punkt załączenia i wyłaczenia czujnika ciśnienia oleju. Generalnie możliwe są trzy usterki: 1. Za niskie ciśnienie oleju np przez zatkany smok olejowy lub wadliwą pompę. 2. Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju. 3. Usterka kabelków do czujnka.
Wykręcić czujnik oleju, wkręcić manometr i pomierzyć, jak będzie dobrze sprawdzić kabelki, czy nie sa uszkodzone, założyc nowy czujnik i śmigac.
Ciśnienia i napięcia a czujniku (+/- dokładność manometru i miernika) 0bar - 0,17V 1bar - 0,3V 2bar - 0,44V 3bar - 0,58V 4bar - 0,7V 5bar - 0,83V 6bar - 0,92V 7bar - 1,06V 8bar - 1,21V 9bar - 1,34V 10bar - 1,47V 11bar - 1,6V 12bar - 1,74V 13bar - 1,88V 14bar - 2,05V 15bar - 2,17V 16bar - 2,31V 17bar - 2,46V 18bar - 2,61V 19bar - 2,75V wyższego ciśnienia...
Manometr w miejsce czujnika, a reszta jak wyżej.
Witam Ja podłączam SAC ,G2,TEBS4 do Diagn Testera i podaje powietrze pod ciśnieniem do czujnika,jednocześnie porównuję wskazania czujnika z manometrem podpiętym równolegle.
Wszystko wskazuje na to że do wymiany jest czujnik ciśnienia minimalnego.
Tylko problem jest tego typu że nie można wyciągnąć tego sitka i to świadczy o tym że nigdy nie było do niego zaglądane. Przy próbie wyciągnięcia ułamało już mi się mocowanie od czujnika manometru. Dziś ma przyjść serwisant i zobaczyć, ale inny niż poprzedni "fachowiec" Dodano po 4 Był serwisant. Filtr wyciągnął ale niestety uległo zniszczeniu mocowanie...
witam Chciałbym sie dowiedzić czy da sie jakoś zresetować / wyzerować wskazania czujnika ciśnienia? Nabyłem używany manometr i po podaniu zasilania bez podłączenia do jakichkolwiek urządzeń wskazuje to co na zdjęciu. https://obrazki.elektroda.pl/6689031200_... https://obrazki.elektroda.pl/8954706900_... https://obrazki.elektroda.pl/6952059800_...
Poziom to nie wszystko, trzeba sprawdzić ciśnienie manometrem a nie sugerować się czujnikiem. O skutkach braku ciśnienia oleju to sobie poszukaj w Google.
Ja bym podpiął manometr i porównał wskazania czujnika doładowania i manometru.Oczywiście wszystko sprawdzane na trasie najlepiej z jakąś górką po drodze.
pomiar powietrza na czujnikach manometrem ten sam zegar opadł
W klimie sygnał z czujnika cisnienia za niski. Manometr i sprawdzić na porcie LP jakie ciśnienie. Jak ok to szukać po kablach. W abs tylny prawy czujnik szwankuje. Albo koronka lib magnes . Nie wiem jaki system masz.
Jak już wykręcisz czujnik , manometr i sprawdz ciśnienie rzeczywiste oleju!
Przyblokowało zawór przelewowy w pompie oleju i ciśnienie podparło hydropopychacze. Najlepiej było by podłączyć manometr w miejsce czujnika ciśnienia i sprawdzić jakie jest faktyczne ciśnienie oleju podczas kręcenia rozrusznikiem
Troszkę źle napisałem. Czy jest sens np zamiast czujnika wpiąć manometr?
Na początek, to proszę w miejsce czujnika wkręcić manometr i sprawdzić jakie jest ciśnienie w arterii. Mechanik mówi by oddać auto i musi nim jeździć żeby zdiagnozować Dać sobie spokój z tym mechanikiem!
Jak jest dpf to można wpiąć manometr zamiast czujnika różnicy ciśnień.Albo jak w parametrach pokaże też obserwować różnice za i przed.Wtedy byś coś wiedział czy zapchany wydech/dpf.Jeszcze do kontroli egr i MAF ogólnie parametry na kompie.
Olej jest? Ciśnienie mierzone manometrem prawidłowe? Na 99% uszkodzony czujnik poziomu oleju w misce.
Powód może (ale nie musi) być błahy - zużyty olej w układzie smarowania silnika lub awaria czujnika ciśnienia oleju. Przede wszystkim zrób pomiar manometrem ciśnienia w układzie smarowania (wykręć czujnik ciśnienia oleju i wkręć manometr).
odkręć podłogę i tam gdzie masz czujnik ciśnienia w pokrywie skrzyni wkręć manometr i sprawdź ma być około 10 atm.(tam jest taki sam gwint jak w 60tce na czujniku ciśnienia oleju w motorze)
Możesz miernik zwykły zapiąć na ten czujnik, lub zwykły manometr. Również w ten sposób ogarniesz usterke. Nie tracąc czasu na głupoty. Czytaj uważnie co sie pisze.
Poszukaj na google czujnika ciśnienia Motoroli MPX5999D .Pomiar 0-1000kPa ,wyjście analogowe 0.2-4.7V .Można kupić w jednym ze sklepów wysyłkowych za 56zł netto. Na podobnym czujniku zrobiłem dokładny miernik podciśnienia i działa bardzo dobrze. Ewentualnie możesz poszukać manometru zespolonego z potencjometrem .
Chodzi o ewentualne spadki cisnienia przy zalaczaniu sprzegla (ilosc powietrza tez jest waznym czynnikiem) nie chodzi o bledy czy informacje z czujnika. Manometr przed wysprzeglik(jak i w wysprzeglik jak juz bylo wspomniane) nie zaszkodzi wpiac… tak tylko w celach naukowych :) , bo juz tyle bylo wymienione ze wlasciciel juz siwy lub lysy chodzi...
Ciśnienie mieżyłeś manometrem ? Może czujnik oszukuje?
Czyli standardowo wykręcić czujnik i zamontować manometr gdzie jest czujnik ciśnienia w takim Actrosie
Może czujnik ciśnienia już odmówił posłuszeństwa? Masz inny manometr wpięty do instalacji?
A zobacz czy manometr pokazuje to samo co komputer odczytuje z czujnika.
Wywaliłem czujnik wkręciłem manometr i lipa na chwilę pokazuje ciśnienie a później 0 :(
A w którym miejscu jest ten czujnik? Czyli manometr nie powoduje tego iż kompresor się nie wyłącza?
Może być cieknący regulator ciśnienia lub uszkodzony czujnik temperatury silnika. A co do czujnika ciśnienia oleju to należałoby zmierzyć manometrem jakie jest ono faktycznie.
Więc jak za 5 lat zużyje się panewka to założę następny. Dlatego dałem pasek do napędu. Silnik musi mieć ponad 1000obr zeby pompa oleju zrobiła ciśnienie znamionowe 3 bar, inaczej bedziesz wymienuał panewki po 2 miesiacach! Najlepiej wykręc czujnik i wkręc manometr, to duzy bkadckonstruktorow Januszy! Dodano po 33 Więc jak za 5 lat zużyje się panewka...
Bazujesz na odczytach i wykresach z testerka które są generowane przez ecu niewłaściwie informowane przez czujnik. Manometr j.w i wtedy będzie mozna zweryfikować czy sensor żyje.
Zapewne muszę zmienić manometr lub zastosować standardowe rozwiązanie czujnik-stacyjka-lampka. Powiedzcie Panowie w takim razie- podłączając wg schematu podanego przez kolegę wyżej- jaki manometr zastosować i czujnik?
I ja miałem Vectrę - tam ciśnienie na przewodzie paliwowym było takie, że trudno było zatkać go palcem. Ale czujnika - manometru nic nie zastąpi. Myślę że ważne było by zmierzenie chwilowego ciśnienia w czasie gdy kręci rozrusznik.
Witam właśnie jestem po podpięciu do komputera. Błędów brak. W środę umówiony jestem na podpięcie w miejsce czujnika manometru. Dam znać jaki będzie wynik. Dziękuję za szybką pomoc, pozdrawiam.
Włącznik pneumatyczny który steruje silnikiem w zależności od ciśnienia panującego w butli,włącznik główny chłodnica powietrza reduktor ciśnienia roboczego ,zawór bezpieczeństwa mechaniczny no i podstawowy zestaw masz,jak chcesz więcej to jeszcze zawór upustowy do rozruchu sprężarki bez obciążenia ochrona termiczna silnika czujnik zaniku faz i manometr...
A gdzie ten drugi czujnik ? Ja podłączyłem manometr w blok nad micha olejowa ...W miejsce czujnik z 1 pinowym przewodem Dodano po 3 Jarząbek a gdzie jest jeszcze 2 czujnik w vw crafter 2.5 .136 koni ..ja manometr podłączyłem w blok nad miska po stronie kierowcy .
Najlepiej zmierzyć ciśnienie manometrem. Najprościej wymienić czujnik.
Skoro zapala się ciś. oleju to należy wykręcić czujnik wkręcić manometr i zbadać to ciś.
Na zimnym pokazuje takie 5,5 bara, a na rozgrzanym po przejechaniu około 20km spada na tyle że czujnik pika . Manometr był wkręcany w miejsce czujnika oleju na podstawie filtrów. Czyli na głowicy jest jeszcze jakiś czujnik ? A w którym czujniku ta membrana poszła o której piszesz ? A wracając do tego że dół był robiony, napisałeś że musiał ,ja uważam...
Nic dobrego jak jechałeś bez ciśnienia oleju. Sprawdzenie ciśnienia oleju manometrem, czujnik oleju i czujnik poziomu oleju jeśli jest.
Napisałem Ci w poście #5 jak sprawdzić pompę paliwa, nawet nie mając manometru. Ale Ty wolisz to robić wąchając świece albo słuchając odgłosów jej pracy w zbiorniku, ręce opadają...
Możliwe że zepsuty, ale może też być zatkany/przytkany syfem tak jak czujnik ciśnienia i jego kanalik. Ale do manometru idzie taka cieniutka rurka miedziana że nie jest się w stanie tego wyczyścić.
Manualny manometr i porównywać z tym co widzi sterownik silnika.
Ciśnienie nie komputerem, ale podłączyć manometr w miejsce czujnika, i sprawdzić.
Kolego sprawdź ciśnienie na zimnym i na gorącym silniku czujnikiem ze wskazówka (manometrem) i wtedy bedziesz miał dokładny pomiar czy to wina czujnika czy czegoś innego np.pompy olejowej.
Ciśnienie rzeczywiste czytasz komputerem czy z manometru? Może czujnik ciśnienia uszkodzony.
A jaka jest wartość tego ciśnienia oleju? Podłączany był manometr? Na razie wiesz tylko że kontrolka się aktywuje. Manometr w miejsce czujnika oleju to jakieś 50 pln.
Czujnik sprawdzany pompką podciśnieniową z manometrem. Wskazania czujnika z manometrem są porównywalne. Podczas postoju na zgaszonym silniku czujnik pokazuje wartość ciśnienia atmosferycznego. Na wolnych obrotach ok 320 mbar. Podczas jazdy na biegu z góry na dół ok 200 mbar. Auto ma 200 tyś. 100 tyś przejechał wraz z instalacją gazową.
No właśnie ja szukam czegoś takiego do pomiaru ciśnienia wody w układzie.Sam sterownik z wyświetlaczem byłby na ścianie a czujnik zamontowany na rurze.
Kontrolka cisnienia oleju nie ma nic wspólnego z odpalaniem. Trzeba zmierzyć ciśnienie oleju manometrem , bo może czujnik siada.
Najpierw to należało by zweryfikować czujnik. Czyli manometr w miejsce czujnika i test zimy/rozgrzany. Jak okaże się że czujnik dobry to weryfikacja/wymiana pompy oleju, sprawdzenie panewek, głowicy (wałka rozrządu).
Źle myślisz, układ działa tak, że jak ciśnienie oleju nie osiąga wartości niezbędnej do zadziałania białego czujnika (1,8 bar) przy prędkości obrotowej silnika 2500 rpm to włącza się alarm i miga kontrolka. Najlepiej zweryfikować działanie układu wkręcając manometr zamiast któregoś z czujników i mierząc rzeczywiste ciśnienie oleju.
W miejsce czujnika wkręcasz manometr , na rozgrzanym silniku co najmniej 1 atm , musiałbym sprawdzić bo już dawno tego nie mierzyłem .
Letnie koła wróciły na auto. Napompowane z dokładnością do 0,01 MPa i co? Każdy czujnik wskazuje inną wartość ciśnienia. Różnice pomiędzy manometrem i odczytem z czujników dochodzą do 0,05MPa (0,5bar)!!! Dokładność jak diabli. Ile lat maja baterie w czujnikach, i jakiż to wzorcowy manometr został użyty do pomiaru?
Witam . Odłącz przewód od czujnika oleju na pracującym silniku ,czy kontrolka zgaśnie.Jeżeli nie to może być coś z instalacją przewodami .Jeżeli nadal lekko świeci wymień czujnik ,lub manometrem sprawdź ciśnienie smarowania. Tutaj się kolega chyba lekko zamotał... Odłącz przewód od czujnika oleju na pracującym silniku ,czy kontrolka zgaśnie.Jeżeli...
Po grających zaworach i czujniku ciśnienia można wnioskować, iż ciśnienie jest za słabe, to, ze ci ustało po "naprawie układu chłodzenia" to zwykły przypadek, wepnij się manometrem w miejsce czujnika oleju i sprawdź ciśnienie, jak będzie zbyt niskie, to do wymiany pompa oleju, ale przedtem spuść olej i zobacz jaki wypłynie, jak bardzo syf to, może po...
Manometru jeszcze się nie dorobiłem, a czy w zakładzie sprawdzali ciśnienie to nie wiem. Jedną pompę mam wyjętą. Bez manometru zapewne nie dam rady jej sprawdzić w żaden sposób? Jak po wymianie czujnika nic się nie poprawi, to może kupię manometr i sprawdzę to ciśnienie.
Przegladałem konstrukcje takich manometrów ale nie mogę znaleść kompletnego układu.Nie jestem elektornikiem ale podejżewam ze prócz zaworu i czujnika ( manometru ) potrzeby bedzie jakis sterownik. Bardzo proszę o jakis wskazówki w związku z tym tematem.Z góry dziekuję i pozdrawiam Dodano po 59 "podejrzewam" - tak sie pisze:)
Takie zebys zbadal ciśnienie oleju. To typowa bolączką tych silników. Ciśnienie spada i terkoczą. Powinno być o ile dobrze pamiętam 1.5 bara na wolnych. Jak spada poniżej 1bara to terkoczą. A kup sobie nawet manometr z ciągnika, taki dodatkowy jak sprzedają w agromie. Musi mieć końcówkę na gwint 10x1. Trzeba odkręcić sprężarkę klimy, wykręcić czujnik,...
Może ktoś mi pomoc ze zlokalizowaniem czujnika ciśnienia oleju, chciałem wpiąć manometr. Czy to jest ten czujnik z tyłu bloku silnika obok turbiny? https://obrazki.elektroda.pl/5716663600_...
Zresetuj. Nic się nie stanie. A może akurat sie naprostuje. Czujniki sprawdzałem manometrem i pompka i czasem źle pokazywały. Powiem Ci tak. Ja miałem podobne przypadki. Najpierw piąty wtryskiwacz albo świeca w nim. Pozniej jak coś nie grało to podmiana czujnika ciśnienia.
Nie wiem, wykręć czujnik, wkręć manometr i patrz co się będzie działo.
W takim razie przewód na którym masz odczyt z oporem to czujnik temperatury oleju ( opór zmienia się razem ze zmianą temperatury ), jeśli podgrzejesz lub ochłodzisz czujnik powinna zmienić się wartość oporu. Drugi przewód to czujnik ciśnienia oleju. Totalny stek bzdur!!! Czujnika ciśnienia oleju w kompresorze nie ma, bo i po co. Jest manometr pokazujący...
Pomysłów jeszcze trochę zostało, pierwszy to manometr wkręcony w miejsce czujnika lub podłączony poprzez adapter. 2 jakie ciśnienia? 3 pomijając że wirówka, 2 zawory regulacji ciśnienia na obudowie chłodnicy oleju, wałek rozrządu już sprawdzone to pozostaje smarowanie sprężarki i te sławne "patyczki do lodów"
Przedni modulator jest hard wired- nie jest podłączony za pomocą CAN.Ma 5 przewodów: 3 do elektrozaworu wewnątrz modulatora i 2 do czujnika o którym to pisze autor. Podłącz manometr do złącza ISO w którymkolwiek przednim siłowniku i porównój wskazanie manometru ze wskazaniem czujnika ciśnienia- oczywiście interesuje cię to co się dzieje z ciśnieniem...
Skoro zawór n75 jest ok i kierownica turbo też to ciśnienie doładowania powinno być w porządku. Możliwe że czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym działa nie poprawnie. Załóż manometr w kolektor ssący i przejedz się. Jak ciśnienie będzie ok to czujnik do wymiany a jak nie będzie ok to na pewno nie możesz mieć dobrej kierownicy albo jej sterowania.
Cos krecisz z opisem kodu P1290. Najpierw jedno, potem drugie? Czym to diagnozujesz? W zasadzie P1290, o ile sie nie myle, dotyczy problemu z aktywacja drugiego kanalu powietrznego (przed filtrem powietrza). Co do oleju, to w zasadzie powienes lac 5W40, lub nawet 5W30 (sprawdz w instrukcji - ja pisze z pamieci). Jesli na 10W40 zapala sie kontrolka,...
Sprawdzić poziom oleju, najlepiej zrobić diagnozę manometrem który pokaże czy czujnik oleju jest ok i czy silnik ma odpowiednie ciśnienie oleju... Odma powinna być szczelna bo może olej wydmuchać jak silnik pracuje, nie wolno- jakby się okazało ze silnik nie ma smarowania to szybko się silnik zatrze.
Zamiast czujnika podłacz manometr i sprawdz jakie jest ciśnienie oleju ,stukanie może być oznaką np uszkodzenia panewek .
Auto podłączone pod manometr w miejsce czujnika ciśnienia oleju i ciśnienie na rozgrzanym silniku przy 2000 tys. obr wynosi pow. 2 bary To jeszcze o niczym nie świadczy. Jakie jest na nagrzanym na wolnych? Ciśnienie musi być ok, ponieważ z zapalajacą się kontrolką zrobiłem jakieś 900 km. Gdyby było inaczej to pewnie bym zatarł To tylko twoja teoria....
Trzeba sprawdzić manometrem fizycznie ciśnienia obwodów powietrza. Jeśli wskazania są zgodne z wyświetlanymi na wyświetlaczu to winny mo ż e być zawór czterodrożny ,ubytek powietrza. jeśli jednak pomiar manometrem będzie różny to trzeba wymienić czujnik powietrza II obwodu.
Jak mogę wyłączyć czujnik ciśnienia oleju przez VCDS? Auto było w serwisie, ciśnienie na manometrze sprawdzone, czujnik wymieniony, a dalej, co gorsza pogoda (wilgotność), to pokazuje komunikat z denerwującym dźwiękiem ostrzegawczym. Serwis widzi w tym szukanie problemu w elektryce, co potrwa trochę czasu, a w przyszłym tygodniu mam do pokonania 500...
Przyczyn może być wiele . Od uszkodzenia układu smarowania poprzez uszkodzony czujnik i na przetartych przewodach elektrycznych kończywszy . Lampka smarowania zaświeca się jak czujnik zamyka jej obwód z masą . Lampka też będzie świecić jak przetarty przewód czujnika dotyka masy . lampka smarowania pokazuje tylko czy smarowanie jest czy nie ale nie pokazuje...
pozostaje rozgrzać silnik wykręcić czujnik, wkręcić manometr. Ciśnienie musi być powyżej 2bar i obrotach ok 2tyś jeżeli jest mniej to już głowica, pompa oleju, panewki itd.
Przede wszystkim, to ona NIE MA nic wspólnego z poziomem oleju, a tylko z ciśnieniem oleju. Jeśli się świeci w czasie pracy silnika, a poziom oleju jest prawidłowy, to są dwie przyczyny: - uszkodzony czujnik ciśnienia, - niskie ciśnienie w układzie smarowania. Użytkowanie auta w pierwszym przypadku niczym nie grozi, natomiast w drugim, to czysta głupota...
Manometr był wpinany do czujnika i potwierdzony rozjazd odczytu ciśnienia względem realnego.
Dobry komputer diagnostyczny i sprawdzenie co widzi sterownik ECU. Potem test pompka podciśnienia z manometrem czy wartości które podaje czujnik i widzi sterownik silnika są prawidłowe. Wygląda to na problem z kabelkami niestety lubią się przecierać urywać czy jakieś zwierzątko też czasem może je przegryźć.
manometr wkręcony z zewnątrz analogowy w miejsce czujnika ciśnienia oleju.
Niektórzy mechanicy wkręcają w miejsce czujnika oleju manometr i wtedy przynajmniej można się dowiedzieć ,czy pompa olejowa "robi" prawidłowe ciśnienie oleju.
W tych silnikach forda jest nietypowy jak na warunki europejskie gwint czujnika cisnienia (stożkowy 1/4" 18NPT) więc najpierw się upewnij że manometr masz z odpowiednią końcówką
Jak już pisałem przede wszystkim diagnostyka a tej na razie brak. Pierwsze to podgląd ciśnienia w momencie "odcięcia" obrotów. Podgląd równoległy parametru żądanego i rzeczywistego. Później dla pewności manometr w listwę i porównanie wskazań z czujnika i manometru mechanicznego. Jeśli nadal wszystko ok to oscyloskop w linię czujnika ale przy samym sterowniku...
Często pada zawalony brudem czujnik. Sprawdź ciśnienie manometrem tak jak podpowiada kolega, jeśli będzie dobre to podmień czujnik.
Odkręcając przewód powietrza w pompie czuć że dochodzi tam duże ciśnienie Jeśli jest większe od 7,2 bara to OK, a jeśli mniej to co? czujnik lub ... . Zmierz ciśnienie manometrem. Skonsultuj z kolegą.
Odepnij przewód z czujnika, zewrzyj go (lub zostaw rozwarty), tak żeby kontrolka cały czas świeciła i zapal auto. Zobaczysz co wtedy. Lepsze rozwiązanie to manometr wkręcony w miejsce czujnika i zobaczysz czy się wahają wskazania ciśnienia.
Warto zrobić pomiary zwyczajnym manometrem- czujniki elektroniczne zawodzą. Objawy typowe na czujnik.
Kolego podłącz manometr zamiast czujnika i będziesz wiedział , jakie jest naprawdę ciśnienie.
Jeśli jesteś pewien silnika to można wykręcić czujnik ciśnienia oleju wkręcić dobry dokładny manometr i sprawdzić ciśnienie oleju w rzeczywistości jakie jest. Ale to chyba mechanik by musiał bo powinien mieć lepszy sprzęt. Jeśli ciśnienie oleju będzie odpowiednie więc wina czujnika . Jeśli wskaże ciśnienie za niskie to jest kilka przyczyn- zużyte panewki...
Od sprawdzenia stanu olej, i wkręceniu manometru w miejsce czujnika.
W/g instrukcji czujnik ciśnienia oleju nie występuje w tym silniku. Ciśnienie sprawdza się manometrem. Ciśnienie jest regulowane przez zawór regulacyjny pompy oleju.
Bardzo Ci dziękuję to cenna informacja chyba więc pozostaje pozostać na instalacji wziernika i danych z pozostałych czujników temperatury.
Jak w temacie, sprzedam sprawną, przetestowaną płytę główną do Junkers Novatherm ZW 20 KE o oznaczeniu/symbolu 8 748 300 371 0 w oryginalnym opakowaniu. Płyta posiada gwarancję producenta. Cena nowej to 699zł. Moja cena - 200zł. Kontakt: 510 001 976. Dodatkowo do tego typu kotła posiadam: - mikroprzełącznik w obudowie do sterowania iglicą CO/CWU - 50zł...
Więc kolego masz problem-. W miejsce czujnika wkręć manometr- Jeśli faktycznie spada Ci ciśnienie-to;pompa,zawór . Jak by na to nie patrzeć-,,micha wek".
Witam.Panowie chcieliśmy zmierzyć u znajomego ciśnienie oleju.Niestety nie mamy profesjonalnego przyrządu z odpowiednimi końcówkami.Mamy sprawny manometr i końcówkę która wchodzi w miejsce czujnika oleju.Niestety nigdzie nie możemy dostać redukcji miedzy tą końcówkę a manometr.Połączyliśmy te dwa elementy gumowym wężykiem.Połączenia są szczelne jednak...
Wymiana oringów na nowe na pewno uszczelni wycieki ciśnienie w silniku sprawdzisz manometrem tylko cze ba dorobić taki trójnik z gwintem 10mm X1 gwint zewnętrzny , z boku 10mm X1 gwint wewnętrzny , 12x 1,25 [1,5]pod manometr wykręcasz czujnik oleju i tam ten trójnik wkręcasz z czujnikiem i manometrem tak miałem u siebie tylko w c-360 a manometr miałem...
Dodam że gdy kontrolka się nie świeci rozłączenie przewodu nic nie robi Niewiele z tego opisu wynika, co robi jak zewrzesz na masę ten przewód ? Proponuje na początek sprawdzić ciśnienie oleju, chyba nie jest wielkim problemem zamiast czujnika wkręcić manometr :)
gwint manometru poszukuj manometru podłączanie manometru
filtr przeciwzakłóceniowy sprawdzić napęd optyczny parametry silnik nożyce żywopłot
rejestr magazynowy rejestr magazynowy
Volvo S80 2.9 benzyna – lokalizacja czujnika temperatury chłodnicy Bosch KGN36A00 – wymiana filtra węglowego, kompatybilność, instrukcja krok po kroku