Na tym statorze nie ma uzwojenia zasilającego CDI. Tak samo jak w Yamaha TZR50, zapłon DC-CDI. Nie podłączysz do niego cewkomodułu Ducati energia.
Aaa, ten. Środkowy to sterowanie, skrajne plus i masa. Masę poznasz po tym, że gra do aluminiowej podstawy.
Musiałbyś podłączyć cewkomoduł od Suzuki, ponieważ na pewno nie będzie się zgadzała charakterystyka uzwojenia zasilającego do pojemności kondensatora w module. Tylko uważam że zapłon od Morini niezbyt nadaje się do silnika kręcącego 10000 RPM, gdyż charakterystyka zapłonu bardzo mocno się opóźnia wraz z obrotami. Nie było możliwości zastosowania zapłonu...
Schemat: http://obrazki.elektroda.pl/7943474300_1...
https://obrazki.elektroda.pl/1850397800_... Mam Yamahę DT 2003, silnik AM6, chyba jakiś nowszy rocznik i taki iskrownik 12 cewek nowy z magnetem i nie mogę go podłączyć do cewkomodułu Ducati ori. Chyba biały kabel daje prąd do świateł z iskrownika, jak podłączałem, i żółto-czerwony, i są jeszcze biało-niebieski i biało-czerwony, a...
http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/cir... Oryginalnie przewody od statora powinny być zakończone kostką która bezpośrednio jest podłączona do modułu zapłonowego. Przewody są połączone zgodne z oznaczeniami na module, czyli rosso, bianco, marone, verde. Silnik chłodzony powietrzem według serwisówek posiada stały kąt wyprzedzenia...
Nieprawidłowe podłączenie lub uszkodzenie elektroniki cewkomodułu.
Zacznijmy od tego, że w tym chińczyku nie ma silnika AM6. tylko jego chińska kopia. Zapłon w tych chińczykach jest zupełnie inny (żadne Leonelli). Do zapłonu Ducati Energia musiałbyś mieć zupełnie inny licznik, z obrotomierzem przystosowanym do wykrywania obrotów silnika z cewki zasilającej CDI. To jest główny problem z podłączeniem oborotomierzy do...
Cewkomoduł możesz pozostawić, tylko musiałbyś w instalacji znaleźć przewód od gaszenia i podłączyć do cewkomodułu. Ze światłami i ładowaniem musiałbyś pokombinować. Prawdopodobnie jeden przewód ze statora (żółty) musiałbyś podłączyć pod dwa przewody instalacji biegnące do regulatora. Ładowanie akumulatora przy tym rozwiązaniu może być trochę słabe w...
Witam. Rozwiązałem ten problem. Skuter qingqi 50, moduł ten sam co w tytule. W moim przypadku skuter po rozgrzaniu gasł i nie miał iskry, padł moduł a sprawdziłem to przez nagrzewa nie go opalarką kiedy cała reszta była zimna, jak nagrzał się iskry nie było. Przypomniałem sobie że robiłem kiedyś podobny skuter tylko ze Suzuki ap50, tam też nie ma impulsatora....
Potrzebujesz tylko cewkomoduł do zapłonu bez impulsatora, który wygląda jak zwykła cewka WN. Podłączenia nawet nie trzeba tłumaczyć.
Tak jest od tej prądnicy na 100%. A czy wchodzi w grę kupienie takiego właśnie cewkomodułu i podłączenie go w tą instalację?
To tylko przewiniecie starej cewki + zakup modułu (cewkomodułu) i podłączenie wszystkiego razem. Wykorzystuje się oryginalne kolo magnesowe i przerywacz.
ale wydaje mi się że napięcie wytwarzane przez magneto w silniku rowerowym może być za niskie dla tej moduło-cewki zwłaszcza w początkowym stadium kiedy silnik trzeba odpalić. No chyba że też pokombinuje i zastosuje patent z filmiku :D Jest to jakiś argument. Sensowny. Ale dopóki nie sprawdzisz to nie będziesz wiedział. A raczej dopóki nie sprawdzimy....
czyli potrzebuję moduł cdi do tego tak? Wystarczy moduł? Na starym iskrowniku nie będzie chulał chyba bo inne magneto i daje złą iskrę zapala i po dodaniu gazu jest zdławiony. Dodano po 1 Co powiecie na ten schemat? http://www.sheijnst.com/forum_downloads/... Jest od tzr, tylko iskrownik 12 cewkowy ma takie barwy...
Daj jakies foto jak to wyglada ta pradnica i cewkomoduł Dodano po 52 Z tego co kojarze to w cewkomodule tez sa kolorowe kabelki tez jest czarny czerwony zielony i chyba pomaranczowy Polacz kolorami a z silnika 2 zolte to jeden ladowanie a drugi na swiatla prawdopodobnie
Kolega ma widzę cewkomoduł. Spróbuj podłączyć tylko biały,czerwony i zielony (bez stopu i bez podwójnej kostki) do modułu i zobacz czy będzie iskra
Możesz spróbować (!!!??) jeszcze jednej kombinacji - zakupić ,,cewko-moduł " CDI dwuprzewodowy , są takie, podłączyć go do masy i do przewodu uzwojenia pierwotnego pozostawionej cewki, usuwając przerywacz, ale czy zadziała, będzie to zależało od położenia magnesów koła i maksymalnego napięcia generowanym na tym uzwojeniu względem GPZ tłoka. (,,Wtajemniczeni"...
Po pierwsze zamontowałeś niewłaściwy stator (pewnie od Aprilii SR 50) i stąd mogą być problemy. Po drugie jest tam bardzo specyficzna konstrukcja zapłonu i nie powinno się nieczego przerabiać, wkładać innego. Można także przypuszczać że cewkomoduł mógł ulec uszkodzeniu. Posiada on specjalną przetwornicę napięcia która przy pomocy indukcyjności uzwojenia...
Po pierwsze nie ma możliwości aby cewkomoduł się nagrzewał i przepalał po podłączeniu akumulatora, bo obwód zapłonu typu AC-CDI jest od niego całkowicie niezależny. Problem tkwi w mocno przekombinowanej instalacji elektrycznej. Cewkomoduł raczej nie da się inaczej podłączyć aby to zaistniało (przewody zielony, biały, czerwony). Proszę zwrócić uwagę...
Możesz np podciągnąć kable z wtyczki halla do kabiny i zamontować na nich diody led (ze stosownymi rezystorami), będziesz mógł zaobserwować, czy ginie zasilanie, czy impulsy z czujnika. Podobny układ można podłączyć też do wtrysku i cewkomodułu
Zapłon /i silnik z Yamahy TZR 50. Nie podłączysz "na krótko" z cewkomodułem. ponieważ ten zapłon jest przystosowany pod moduł DC-CDI.
Jak masz kod silnika , że masz tam dwa czujniki i wału i wałka? Sprawdź bezpieczniki , a szczególnie nr.12 i zasilanie cewkomodułu!
Co to był za pomysł z zakupem zupełnie innego modułu zapłonowego? Zapłon masz bez impulsatora, więc żadnego typowego modułu od skutera (z impulsatorem) nie podłączysz. Konieczny jest moduł do układu tzw. bezimpulsatorowego, czyli zapłon zasilany i sterowany wyłącznie z jednej cewki (zasilającej). Pojawienie się iskry występuje zazwyczaj przy ujemnym...
Witam. Jaka była przyczyna usterki w tym przypadku? Znajomy ma identyczny problem ze swoją kosą Stihl i nadal nie mógł sobie z tym poradzić. Gaźnik czyszczony wielokrotnie, sprawdzony cewkomoduł (była źle podłączona fajka - naprawa nie przyniosła rezultatu), wymienione pierścienie.
Witam, mimo że to nie auto liczę na waszą pomoc. Mamm następujący problem. Podczas jazdy silnik w moim piaggio nagle przestał pracować, przedtem tylko zaczął nierówno pracować , gubić zapłon. Po odkreceniu świecy szybka diagnoza brak iskry. Zmieniam na pierwszą lepsza świece, jest. Jade km. sytuacja podobna, z tym ze już nie było iskry nawet na iinnych...
Witam! Jest to skuter z prostym chińskim silnikiem dwusuwowym bez wariatora tylko napędzany łańcuszkiem. Pod kołem magnetycznym jest stojan z dwoma cewkami - jedna do świateł i ładowania a druga podająca napięcie na cewkomoduł. Podejrzewałem, że uszkodzony był cewkomoduł. Kupiłem nowy identycznego typu niestety nie pomogło. poniżej zdjęcie cewkomodułu...
nstalacja zrobiona tylko miedzy statorem a cewko-modułem, masy porządnie zrobione od cewko-modułu i od statora, Ze statora wychodzą 3 przewody, dwa zostawiasz luźno - prawdopodobnie te które są zakończone konektorkami w tej samej dwupinowej kostce. Trzeci przewód prawdopodobnie czarno-czerwony podłączasz jako zasilanie cewkomodułu. I pozostaje jeszcze...
Silnik ma pewnie cewkomoduł zapłonowy CDI, gaszenie odbywa się przez zwarcie kabla do masy, zgaduję, że to kable M + i- B, to + Akumulatora, St, rozrusznik, tu podłączasz przycisk L, wyjście na lampy ? Ale nie ma 100% pewności, więc najpierw sprawdź moje przypuszczenia miernikiem
kabel sygnałowy pod czerwony dochodzący do cewkomodułu, gdyby sygnał okazał się za słaby to można nawinąć kilkanaście zwojów drutu na kablu wn i stamtąd wziąć sygnał
Trzeba było w pierwszej kolejności sprawdzić czy ten stator jest dobry. Ma już swoje lata. Zielony (zasilanie CDI) około 1000Ω, czerwony (impulsator) około 90Ω, biały - masa statora. Te trzy przewody są wyprowadzone do modułu, ale zielony ma rozwidlenie do okrągłego złącza do instalacji (gaszenie). W przeciwnym wypadku cewkomoduł uszkodzony....
Coś mi się pokiciało Tam jest ten cewkomoduł - no niestety wadliwe, ale trzeba sprawdzić podłączenie gazu
To ciekawe. Wątpię abyś miał zapłon DC-CDI, czy też rozwiązanie takie że jest moduł zapłonowy wewnątrz centralki/przekaźnika rozrusznika. Upewnij się czy rzeczywiście odłączenie przewodu od gaszenia powoduje brak iskry. Może przewody miałeś podłączone odwrotnie? Bo może być tak, że w wyniku naprężeń termicznych cewkomoduł wrócił do działania, może podczas...
Jaki dokładnie silnik? Do obrotomierza prawdopodobnie zielony przewód przy cewkomodule. A z tymi kontrolkami to coś kręcisz.
Ale wcześniej na oryginale nie miałeś iskry. Zrób sobie kontrolkę w postaci żarówki H4 itp., jeden przewód od kontrolki podłącz do + akumulatora, drugi badawczy sprawdzaj na obudowie silnika oraz przyłączach masowych cewkomodułu, regulatora itd. Przewód masowy w Suzuki jest koloru czarno-białego.
0351 Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 1 + 4 za niskie napięcie, P0252 - nie ma takiego błędu, pewnie chodzi o P0352 Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 2 + 3 za niskie napięcie. Grzeb koło cewkomodułu - coś źle podłączone przy przekłądce ( brak zasilania), ewentualnie uwalony...
Masz alternator od Yamahy TZR 50 (nie żaden nowszy typ) i nie masz tam cewki zasilającej CDI. Potrzebujesz modułu DC-CDI od TZR 50, co się takie rozwiązanie nie opłaca. Modułu który masz nie podłączysz do posiadanego alternatora. Proponuję wymienić alternator na typowy od AM6, tyle że potrzebny jest także cewkomoduł do kompletu. Zastanawiałeś się nad...
Teoretycznie zakup nowego chińskiego cewkomodułu wydaje się najprostszy, jednak podłączenie go do istniejącej cewki ładującej w magneto będzie chyba niemożliwe są tylko dwa przewody, bez połączenia z masą kosiarki a impuls wyzwalający następuje po przejściu magnesu przez cewkę w momencie zmiany kierunku przepływu prądu. Nie ma tu miejsca na jakąkolwiek...
Obrotomierz to samoróbka z allegro za 60zł jakich wiele sie spotyka niby miał działać po owinięciu kabla do świecy ale lipa na próbe podłączyłem do auta działał na sygnale z przekaznika pompy paliwa w seicento 899 (był dostosowany do 1-6 cylindrów zworka regulowała)ale w skuterze z cewkomodułem juz nie podłaczyłem pod kabel niby sygnał z cewki i nic...
Skuter to suzuki tak 50 Dodano po 2 Suzuki ran sory za autokorekte Tam jest cewkomoduł który wyglądem przypomina zwykłą cewkę WN. Chyba że miałeś coś poprzerabiane.
Czyli wystarczy podpiąć do wyjścia cewki ładującej masę po stacyjce? Nie grozi to uszkodzeniem cewki bo pisałeś że w PVL często się palą? Z przekaźnikiem działa super ale faktycznie może coś się stać przy wyłączeniu na wyższych obrotach. Czerwony kabelek raczej nie jest przerwany bo dolutowałem do niego drugi przewód i mając koniec zwarty do masy szarpałem...
Witam! Już od roku walczę z simkiem i cały czas przegrywam.. mam stale ten sam problem.. na biegu jałowym gaśnie przy 3k obrotów, przy włączonych światłach przy 4k. Wyeliminowałem całkowicie możliwość usterki mechanicznej, praktycznie całość jest nowa, od karterów przez cylinder na wszelkich uszczelkach kończąc. Sprężanie jest takie jak by nawet fabryka...
"u ciebie" znaczy pin na twoim module (powinny być ponumerowane tak samo jak na module od golfa) albo inaczej (kolory przewodów) zasilanie +"15" czarny należy go również połączyć z zaciskiem "15" cewki masa "31" brązowy czujnik halla "0" w golfie był czarno-zielony ale u ciebie jest to przewód sterujący modułem z komputera silnika więc kolor może być...
Cewkomoduł z 3 pin złączem jest sterowany sygnałem +, natomiast 7 pinowy moduł jest sterowany masą, można go podłączyć bezpośrednio do wyjścia OC czujnika halla, jak to było w starych VW z gaźnikiem i mechanicznym aparatem zapłonowym (regulator odśrodkowy i podciśnieniowy)
Ze schematu wynika wręcz jasno, że w tym silniku zastosowano układ zapłonowy CDI "bezimpulsatorowy". Oznacza to, że mylnie rozpoznałeś cewkomoduł jako zwykłą cewkę WN. Co do napięcia generowanego przez cewkę zasilającą, trzeba przyznać że jest dość niskie, ale spotkałem się już z układami zapłonowymi CDI pracującymi przy tak niskich napięciach zasilających....
Witam. Kupiłem ktma z uszkodzonym wałem sprzedajacy zapewniał mnie ze uszkodzony jest tylko wał no wiec zakupiłem nowy wał poskładałem wszystko i zabrałem sie za podłączanie zapłonu. Jest to Ktm z około lat 88-90r. zastosowany jest w nim zapłon motoplat. Po podłączeniu i ustawieniu zapłonu na starych znakach okazało sie ze nie ma iskry. Nie posiadam...
Witam,mam problem z konwersja cewkomodulu na zwykły moduł (instalacja jest z modułem i cewka) Problem zamyka się w ustaleniu który z przewodów z alternatora jest od cewki zasilającej a który od cewki wyzwalającej. W/g schematu XP6 http://obrazki.elektroda.pl/5776632100_1... od strony przewodu WN z oryginalnego cewkomodułu wychodzi przewód...
Witam chciałem podmienić cewkomoduł motoplata. Zakupiłem chiński moduł z czerwonym radiatorem "tuning" 2t i najzwyklejszą cewkę zapłonową. Podłączyłem kolejno: Czarny - masa Pomarańczowy - cewka zapłonowa Czarno czerwony - niebieski kabel zapłonu motoplat Biało czerwony - czarny kabel z zapłonu motoplat Niestety iskra nie pojawiła się wcale,na innym...
Wystarczy do tego x14sz założyć aparat zapłonowy ( po wywaleniu cewkomodułu). Egr zostawiasz niepodłączony, tak samo czujnik wału.
eee, bez sensu. Załóż kolo pasowe z EL i moduł nanoplex. Popieram. Nie wiemy tylko jak rozwiązałeś sprawę impulsatora bo jeżeli jest to czujnik magnetoindukcyjny tak, jak w EL to jest to jedyne sensowne rozwiązanie chyba, że chcesz to podłączyć do przerywacza i nie dasz się namówić na nic innego to wtedy proponuję cewkomoduł od VW 3-pinowy. Pozdrawiam.
Bez urazy "toshimin", ale skoro zadajesz takie lamerskie pytanie i nie wiesz jakie są wyjścia, ani czy to cewka czy "cewkomoduł" to chcesz chyba zbudować paralizator chyba, więc nie rokuję ci większej nadziei....bo nic nie piszesz dlaczego na stole chcesz sprawdzić
A tak propos pomyłek to tez sie podłącze z anegdota miałem autko które właściciel chciał odpalić na kable i nic by nie było w tym dziwnego ale jako dawce prądu wziął tira 24v zrobiło swoje :)
To samo co masz na zdjęciu tylko z kolorami przewodów. To tylko opis modułu CDI. Cewka zapłonowa która jest na zdjęciu, to cewkomoduł współpracujący bezpośrednio z kołem magnesowym. Stosuje się takie w kosiarkach i agregatach, do Twojego układu zapłonowego się nie nadaje.
Lol, niedługo Malossi i Polini będą robić własne skutery... Odłącz okrągłą kostkę od wiązki statora do instalacji elektrycznej, w ten sposób odłączysz gaszenie, zasilanie świateł oraz ładowanie. Podłącz prawidłowo moduł zapłonowy, bianco - biały, rosso - czerwony, verde - zielony. W takim układzie iskra powinna występować bez problemów. Jeśli jednak...
Mam problem z moim autem b4 2.0 66kw 90km Otóż samoczynnie przełącza się z LPG na benzynę.Instalacja:oparta na sterowniku LCS A/1-V05-ER Landi Renzo. Przełącza się podczas jazdy na luzie .Ilość gazu w butli nie ma znaczenia, ale zauważyłem że im cieplej na dworze (i im cieplejszy silnik) tym częściej się przełącza. W aucie jest wymieniony cały układ...
Witam zostałem posiadaczem crosika generic z silnikiem am6. Jednak nie bylo tam instalacji elektrycznej probowalem podlaczyc stator 8 cewek i impulsator do cewkomodulu i brak iskry wiec podlaczylem modul i cewke zaplonowa jednak mimo podłączenia zgodnie ze schematami z netu pali mi moduły zapłonowe. Jak to podłączyć dziękuję za pomoc.
Witam. Nie wiem czy w dobrym dziale więc proszę o przeniesienie jakby co. Posiadam Simsona s51. Mam założony zapłon z malaguti. Jest to zapłon dokłądnie taki: http://p1.bikepics.com/pics/2009/04/16/b... A tutaj taki mały schemat podłączenia: http://www.bikepics.com/pictures/1635384... Dokładnego schematu iskrownika i cewkomodułu nie...
odswierzam temat. Jeżeli chodzi o zapłon, udało mi się uruchomić motocykl na cewkomodule od chińskiego pocket bike'a. Czy wyprzedzenie zapłonu, i inne wartości są jak trzeba, nie wiem, w każdym razie odpala, nie gaśnie, i jeździ w sumie bez zarzutu... Chciałbym mieć światła, nie korzystając ze starej instalacji, bo jej po prostu nie ma. I teraz tak......
Czy obstawiam uszkodzoną cewkę ?, otóż nie. Masz w tym samochodzie dwie podwójne cewki oraz ich drivery jako jeden moduł. Uszkadza się zwykle jedna z nich, silnik pracuje wtedy na 2 cylindrach, Oczywiście możliwe jest uszkodzenie modułu, które daje opisane przez Ciebie objawy, ale imo jest to mało prawdopodobne. Warto było by jeszcze zdemontować pompę...
trzeba zsumować impulsy z obu kanałów cewkomodułu i podac je na układ podnoszący amplitudę sygnału. Tym czymś będzie zwykły tr. w obwodzie którego jest zwykła cewka przekaźnika. To przeindukowanie jakie się pojawia będzie wystarczające dla "wyzwolenia" obrotomierza.
Mam problem z moim autem. Otóż samoczynnie przełącza się z LPG na benzynę. Auto: Felicia 1.6 Instalacja: II generacja oparta na sterowniku LCS A/1-V05-ER Landi Renzo. Przełącza się podczas jazdy, czasem podczas postoju w korku. Ilość gazu w butli nie ma znaczenia, ale zauważyłem że im cieplej na dworze (i im cieplejszy silnik) tym częściej się przełącza....
Ja rozumiem, że moderator, ale dlaczego od razu pod wątpliwość moje pomiary podkładasz ? W serwisówce wartości pomiarowe uzwojeń dla cewki są podane i sprawdzenie cewki zapłonowej (nie cewko-modułu) jest prostą czynnością, pomijając fakt, że jestem czynnym elektronikiem i pomiarowcem z zawodu. Wiem co to są pomiary i jak je wykonać, ale nie jest to...
Witam. Zakupiłem do mojego simsona ze sklepu internetowego JackMotors zapłon elektroniczny Ducati Energia i mam problem z jego podłączeniem ponieważ opisy na cewkomodule nie zgadzają się z tym czego spodziewałem się po schemacie którego nie dostałem wraz z kompletem. W skład wchodzi: iskrownik Ducati Energia, koło magnesowe Ducati Energia, cewko - moduł,...
A co mogło być? Jak sądzisz? Poza tym żenada dziewczyny, żenada doprawdy, porady są, a żadnemu nie wpadło do głowy zapytać, czy cewkomoduł Telefunken, Temic, podróba, bo przy kazdym obiera sie inny tok niwelowania usterki.... Np. Temic/podróba potrafi fizycznie zewrzeć uzwojenie cewki do masy, tak, że aż się cewka zerzyga...
Bardzo dziękuję za podpowiedzi. Zapomniałem dopisać, że skuter ma rozgrzebaną instalacje, zapłon podłączam na krótko, z pominięciem stacyjki oraz obwodu ładowania. Zgodnie z sugestią o zakłóceniach, do cewek ładowania podłączyłem żarówe h4, długie i krótkie w szereg. Niestety nic to nie zmieniło. Impulsator da się podpiąć odwrotnie, wtedy zapłon przestawia...
Na module zewnętrznym cewka świeca działa robi iskrę, przypadkiem w na tyle dobrym momencie że silnik odpali, ale jest to moduł na 4 kable do silników 4t z odcięciem zapłonu i zmienym kątem zapłonu co się kończy rozjechaniem iskry powyzej 3000 obrotów i niestabilna praca na niskich. Nawet nie idzie ustawic gaźnika. Dostałem to że śmieciami do tego rozebranego...
Kolega ma rację, nie zwróciłem szczególnej uwagi na stator. Silnik ewidentnie pochodzi z TZR50, tak samo stator przeznaczony na zapłon typu DC-CDI. W Aprilii AF1 50 stosowano starszy silnik Minarelli RV3/RV4. Niestety nie ma możliwości podłączenia tego modułu zapłonowego z tym statorem ze względu na różnicę zapłonu AC-CDI i DC-CDI. Jedyne sensowne rozwiązanie...
masa jest w dwóch miejscach. Jedna na łączeniu ramy z cewkomodułem, a druga pod śrubką od regulatora,oczywiście łączy je rama:) Przewody masowe są o średnicy 2.5 mm, chyba okey, każdy jest zakończony oczkiem. Masy nie ma jedynie przełącznik kierunków. p.s jak podłączyć silnik do masy? tego nie rozumiem. punkt 1 zrozumiem, jak wytłumaczysz mi " podłączenie...
Witam Kupiłem skuterek w którym silnik zapala pochodzi chwile a wolnych obrotach - nie da się go wkręcić na wyższe obroty - po chwili gaśnie. Na początek wyczyściłem gaźnik - bez poprawy. Sprawdzałem iskrę - jest ale wydaje mi się bardzo słaba - w dzień praktycznie nie widoczna - w nocy coś tam delikatnie widać. Zacząłem sprawdzać instalacje - poszukałem...
Cewkomoduł, na skrajne styki wtyczki podłączasz + i - 12V z akumulatora, środkowy sterujesz impulsami +5V
do Rycho T: Do tych uchwytów nic się nie montuje. W nowszych modelach jest mocowany chyba cewkomoduł, jest też inne koło. Dla jasności załączam zdjęcie. do jack63 : Liczenie zwojów - nie liczyłem. Pomiary oparłem o metry bieżące. W impulsatorze zsumowałem długości rozerwanych kawałków. W cewce odwijałem i ucinałem 2 metrowe kawałki, następnie zsumowałem....
https://allegro.pl/oferta/ogranicznik-ob... Pierwszy lepszy, z tym że widzę że podłącza się go pomiędzy impulsator a moduł, a niestety w Pocketbike nie ma impulsatora tylko cewkomoduł.. Więc pewnie nic z tego
witam szukam pilnie schematu CDI cewkomodułu do derbi vamos ,APRILIA - Habana 50 SUZUKI - HIR-UP , Adress , Sepia ITALJET - Formula 50 , Velocifero ATALA - RIZZATO - Hacker HYOSUNG - Cab wychodzą z niego dwa wtyki mały minus duzy plus cewka jest podłączana bezposrednio do cewki w magnecie.działą na zasadzie impulsów dodatnich i ujemnych.zbudowany z...
A po czym mogę poznać czy to cewka czy cewko-moduł ? Zielony jestem kompletnie i szukać też próbowałem ale coś słabo mi to idzie. Dodano po 15 Może warto by było zastąpić to tym? http://allegro.pl/cewkomodul-cewka-modul...
Witam, zmagam się z nieodpalającym samochodem znajomego który poprosił mnie o pomoc. Kilka dni temu zaparkował on pod sklepem, jak chciał odjechać to kilka sekund po odpaleniu auto zgasło i po dziś dzień nie chce odpalić. Zacząłem od cewkomodułu, podłącza się on do kostki 3pin na jednym pinie jest 12v a co jest na dwóch pozostałych nie wiem. Po zakręceniu...
Witam serdecznie... Panowie mam pytanie co do podłączenia cewko-modułu. Mianowicie Husaberg powinien posiadać dwie mapy zapłonu. W jaki sposób steruje się nimi? Może zacznijmy od ogarnięcia wszystkich kolorów przewodów... http://obrazki.elektroda.pl/8282573900_1... http://obrazki.elektroda.pl/5327731100_1... http://obrazki.elektroda.pl/5866726100_1...
Mam problem ponieważ zakupiłem silnik od aprilia rx 125 rotax 123 i dostałem do niego taki cewkomodul jak na zdjęciu i nie wiem jak go podłączyć na krótko do zaponu poniewaz słyszałem ze trzeba podłączyć również regulator napięcia bo inaczej cewkomodul się spali. Chce tak to podlaczyc żeby tylko była iskra bez instalacji akumulatora itp. Co zrobić czy...
Witam, mam nietypowy problem z obrotomierzem, szukałem na wielu forach i nikt nie miał podobnie...chodzi o to że mam sqt 2t a obrotomierz jest niby do 4t jak i 2t. Przez miesiąc wskazania były prawidłowe a potem już zaczął wariować czyli obroty tak do 8,5k wskazuje prawidłowo a dalej wskazówka wchodzi na 10, 11, 12, 13k (max) i zatrzymuje się (jadę...
schemat cewkomodułu podłączenie edc15 hoymiles podłączenie
zliczanie godzin pracy spawa maksymalnym prądem zerwana linia wysokiego napięcia
tester ogniw 18650 wzmacniacz stereo
Kod F11 w pralkach Ariston, Indesit, Whirlpool – interpretacja i diagnostyka usterki Jak dodać linki YouTube do Zgemma H8.2H?