Napisz co i jak ma działać bo teraz to jakieś domysły.
Gdzie ja te krańcówki mam wpiąć, do wejść cyfrowych Na pewno do wejść od 14-23, a tak na poważnie to potrzeba DTR z tego falownika .
Ale to nie jest schemat podłączenia krańcówek... Wygląda na stacyjkę kluczykową. U góry masz opisane: Passo Passo (sterowanie Krok-Po-Kroku) oraz ALT (wejście STOP). Masz u góry zdjęcie (post #7) Nice jak podłączyć.
Jest produkowany gotowy uklad dopasowujący - Proxima AKZ, do wpięcia w przewód między właściwą krańcówkę a gniazdo krańcówek centrali, przeznaczony do central majacych COM na masie, czyli tak jak u Faaca. Powtarza dla centrali sygnał z oryginalnej krańcówki a dodatkowo ma wyjście styków bezpotencjałowych powtarzające zachowanie krańcówki na zamknięciu...
Nie możesz się podłączyć do krańcówek napędu, gdyż one współpracują z elektroniką napędu.
Wszystkie informacje o 15:10 wysłałem na PW, więc po co to pytanie?
... nigdzie nie umie znaleźć minusa,... znajdziesz tylko sterowanie [+]. Konieczny będzie inwerter +/- lub zwykły przekaźnik. Czerwono/niebieski w54 polowym czarnym złączu za schowkiem, po stronie pasażera.
Info ze schematu nowego berlingo, w peugeocie powinno być tak samo: tylne kierunki 16 pinowa czarna modułu BSI pin 13 i 14; przednie : pin 6 i 8 w 28 pinowym brązowym, boczne 17 i 18 - 28 pinowe szare modułu BSM. Niestety musisz ciągnąc przewody do przodu i wpinaj się razem z diodami. Jest też możliwość wpięcia się w przełącznik awaryjnych, ale alarm...
Z tego co narysowałeś to powinno wszystko działać
Rozumiem, że VDD to zasilanie układu? Takie jest oznaczenie napięcia +5V na schemacie układu w pierwszym wpisie.
Tak
... Ale przynajmniej ma support potrafiący doradzić co się spartoliło :) Owszem , support na elektrodzie ;) Taka jest niestety jakość chińskich alarmów. Twój schemat jest OK, Krańcówki podłączasz, seperując diodami w niebieskim 17-pinowym złączu w skrzynce bezpiecznikowej. Pin3-szary, pin6-szary, pin11-brązowy.
Biały to NC na styku nr. 2, czarny to NO na styku nr. 4.
Szukaj w dokumentacjach alarmów MAXICAR,MAGICAR, to jedna z tych chińskich wydumek
Są dwie krańcówki i dwie diody, krańcówka odcina kierunek który doszedł do końca, obroty w drugą stronę możliwe są dzięki diodzie bocznikującej daną krańcówkę dla kierunku przeciwnego. Krańcówki muszą być NC. http://obrazki.elektroda.net/21_12633280...
Nic sie nie pogryzie,a jak by sie paliło to gaśnica powinna być w każdym aucie to zgasisz.Pozdrowienia ;)
... Podepnij styki NC krańcówki ATO-11-2-I szeregowo... ze stykami cewki wyłącznika silnikowego, jaki proponujemy Ci zastosować jako zabezpieczenie dodatkowe przeciw kosztom ponownego zakupu silnika plus uwagi w/w i to wszystko w tym temacie. ... Wyłączniki silnikowe nie posiadają cewek, więc nie podłączysz do nich niczego. A stosujemy zabezpieczenie...
możesz podłączyć tak jak napisałeś ale nie wiem dlaczego jest osobne wejście drzwi kierowcy i pozostałych drzwi, może na przykład jest w alarmie np.funkcja antyporwaniowa i po to podział ,wtedy przy wspólnym podłączeniu krańcówek będzie się uaktywniała przy otwarciu każdych drzwi,plusa po stacyjce znajdziesz również w boczku na cieńszym czarnym przewodzie,jest...
dzieki dobre i to fajnie jak by jeszcze miał kolory na krańcówkach Dodano po 5 Zdobyłem schemat i instrukcje - udało się odpalić podnośnik i działa - tylko pojawił się kolejny problem - oba potencjometry krańcowe pokazują rożne wskazania i podnośnik się wyłancza . Prawdopodobnie wypracowane i są różnice wskazań. Gdzie mógł bym dostać takie nowe
Witam, Mam zagwozdkę. Potrzebuję stworzyć układ sterowania stołem zasilanym z sieci trójfazowej. Zasada działania układu: Wciśnięcie i przytrzymanie jednego przycisku powoduje ruch stołu do góry. Wciśnięcie i przytrzymanie drugiego przycisku analogicznie powoduje ruch stołu w dół. Mniej więcej w połowie wysokości stołu jest zamontowana krańcówka, która...
Otworzyłem obudowę i ku mojemu zaskoczeniu płytka wygląda inaczej niż w instrukcji: https://obrazki.elektroda.pl/3526692400_... Na obudowie (płytka znamionowa) znajduje się model: LW370, ale jak widać mają różne płytki, tu instrukcja z płytką wyglądającą jak moja: https://otobram.pl/data/links/e52826d6bb...
Zanim zaczniesz cokolwiek robić najpierw sprawdź jakie są wymogi bezpieczeństwa . Nie powielaj cudzych błędów których własne wynalazki spowodowały że brama bez żadnych zabezpieczeń pozbawiła życia dziecko . Wtedy bez prokuratora się nie obejdzie .
Przykleiłem kontaktrony wraz z magnesami do obudowy napędu bramy i ramy bramy https://obrazki.elektroda.pl/8210818200_...
Zewrzyj na krótko wszystkie krańcówki - te dwie przed silnikiem jak i wejście GND-VSEZ (i może zrób to fizycznie przewodami - może któraś krańcówka jest uszkodzona) i spróbuj dopisać krańce wyłącznie przyciskiem LERN oraz przyciskami AUF i ZU. Jeśli napęd pojedzie w dół - coś jest nie tak z podłączeniem krańcówek.
Łatwiej na mechanicznych, szeregowo z przełącznikiem.
Ten układ z załącznika powinien być odpowiedni. Styk W2 "załącz" włączy silnik, z kolei styk W3 wyłączy silnik, do styku W3 podłącz równolegle obydwa wyłączniki krańcowe.
Witam, Cewkę przekaźnika zasilasz przez styki NC połączone szeregowo obydwu krańcówek. Koguta poprzez styk NO przekaźnika. Pozdrawiam.
A supla? Sbw-02 jeżeli się nie mylę ma możliwość podłączenia krańcówki/kontaktronu lub styk przekaznika sterowany przez złacze lampki. W ustawieniach można ustawić harmonogramy.
Pamiętaj o kondensatorze ;)
Jaką krańcówkę? jaka ma być jej rola w tym układzie? Schemat przedstawia układ zasilania cewki "Q1" z samo podtrzymaniem na stykach "Q1" "13" i "14" Pozostałe styki możesz wykorzystać do zasilania jakiegokolwiek urządzenia.
Witam, parę dni temu moja Polówka wzbogaciła się o centralny zamek i alarm. Wszystko ładnie pracuje, działa i współgra, lecz zostało mi jeszcze podłączenie się do kierunkowskazów i krańcówek drzwi. Mógłbym poprosić o jakąś wskazówkę skąd mogę wziąć sygnał z kierunkowskazów (l i p) do centralki alarmowej oraz gdzie są podłączone krańcówki drzwi? Szukałem...
Sugeruje jednak podłączyć krańcówki bo to ona powoduje problem a raczej jej brak. Poprostu czasem sterownik wariuje kiedy ani jedna krańcówka nie zamyka obwodu, chcąc to sprawdzić otwiera bramę :)
Autor tematu nic nie pisze poza tym że chce go podłączyć do "jakiegoś" układu sterującego a potrzebuje wyłączników krańcowych. Na płytce jest tylko prostownik, parę oporników (które to elementy można wyrzucić) a poza tym wygląda że można w tę płytkę wlutowywać switche w różnych pozycjach dla regulacji punktów zatrzymania (czyli ma gotowy uchwyt do krańcówek...
Faktycznie powinno działać. Może fotki się nie widzą.... Dioda na fotce RX powinna błyskać - im szybciej tym lepiej, a najlepiej jeśli świeci stałym światłem - wtedy fotki najlepiej się widzą. Zdejm też (jeśli jest) - zworkę z pinów DAS - między przyciskami a gniazdem akumulatora. Zdejm też (jeśli są) zworki na fotkach. PS - to nie krancówki tylko bariera...
Mostek FCA i FCC do COMF - to nie fotki tylko krańcówki - poza napędem na stole (albo do prób) zmostkować coby silnik kręcił. Na bramie podpiąć do krańcówek bo rozwalisz słupki albo ogranicznik otwrcia. Mostek FSW do (-) - zgłuszenie fotki. Po tych mostkach na stole albo na bramie z mostkami na STOP, podłączoną krańcówką i motkiem na FSW wszystkie LEDy...
Co z krańcówkami piszesz że nie podłączone. Centrala musi widzieć pozycję bramy przez krańcówki.
schemat jasno mówi o tym iż jest możliwość sterowania oświetlenia zewnętrznego z opóźnieniem czasowym, może problem leży po stronie programowania napędu, ale skrócona instrukcja nic nie mówi więcej o oświetleniu poza wspomnianym schematem
Witam Przesyłam najprostsze rozwiązanie Twojego problemu. NC - oznacza normalnie zwarty. Dołożyłem jedną krańcówkę dla bezpieczeństwa. Pozdrawiam
A tak naprawdę, to można wyłączyć opcję dozbrajania, wystarczy ze zrozumieniem przeczytać instrukcję. Tak, ale żeby to zrobić należy podłączyć krańcówki drzwi do sterownika lub przynajmniej na czas programowania podłączyć szary przewód sterownika do masy (minus instalacji samochodu).
Szaro żółty na module pod schowkiem, są 2 jeden od zwalniacza klapy (-) drugi krańcówka
Problem z podłączeniem krańcówek drzwi , z alarmu wychodzą trzy kable 1.+door sw 2.-door sw 3.pin sw.neg. trigger Jak mam to podłączyć , czy tylko jeden kabel zalerzności od wyzwalania - czy + . A co zrobić z pozostałymi nie podłaczać
witam jak w temacie, nie mam schamatu instalacji do tego autka, prosze o pomoc przy podłączeniu krańcówek ( mas do alarmu ) drzwi i tylnej klapy ( kombi ) wiem, że jest jakiś przewód w okolicach kolumny kierownicy, ale nie moge go zlokalizować czy jest możliwość inna niż szukanie przewodu od lambek ? krańcówki sterowane plusem :( z góry dziękuje za...
Ja bym nie mieszał podłączenia krańcówek do centralki i do czegoś innego. Zauważ, że krańcówki w "czystej" formie - czyli po sztuce na otwarcie i na zamknięcie czyli w każdym siłowniku po dwie są tylko w napędach podziemnych ELI - a ty jakie masz? (nawet jeśli takie to krańcówki w tych napędach są NC a ty do Sonoffa potrzebujesz NO). Jeśli masz najpopularniejsze...
1. Jakie wgrać oprogramowanie aby działały dwie krańcówki. Nie rozumiem pytania. Rozwiń trochę co chcesz osiągnąć. 2. Jak podłączyć do krańcówek oryginalnych Podobnie tu. Nie wiem w jakim celu podłączać sonoff''a do krańcówek? Napięcie teoretyczne nie ma znaczenia byle było powyżej stanu wysokiego. Napięcie ma znaczenie i raczej nie podłączał bym nic...
Carrier Ci napisał, że w BSI. BSI to ,,skrzynka bezpieczników"(umownie). Moim zdaniem lepszy będzie inwerter (brak przepięć). Inwerter 4 przewody zsilanie +/-/wej+zBSI/wyj - do alarmu.
A sądzisz że my nie znając typu termostatu, typu pieca jak również celu podłączenia krańcówki będziemy wiedzieć co i gdzie podłączyć.
Witam mam nadzieję, że to odpowiedni dział. Otóż od jakiegoś czasu nie mogę wymyślić jak podłączyć krańcówki do zbudowanego prze zemnie pługu który podnoszony jest za pomocą silnika DC z dmuchawy z przekładnią z lewarka samochodowego. Kiedyś był tam silnik z wycieraczek od Fiata lecz był za wolny a ten jest za szybki. Nie chce się bawić w sterowanie...
Był całkiem niedawno już temat na forum gdzie autor podłączył się właśnie pod krańcówki i zakłócało to pracę napędu. Rozwiązaniem było montaż kontaktronu na bramie.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Dodano po 18 Przeslalem Ci powyzej link gdzie znajdziesz schemat elektrycznych szyb i pare innych przydatnych na przyszlosc. Ze schematu wynika, ze dwa pozostale Ci przewody musisz polaczyc z drzwiowymi wlacznikami oswietlenia wnetrza. - brazowo/zolty - drzwi prawe - brazowo/zielony -...
Dziękuję za pomoc. Mam jeszcze tak zwanych pytań pomocniczych :) a) rozrusznik - wszystko jasne. a) jeśli chodzi o "szary podwójny przewód w szarym złączu pin 1 czarnego modułu od strony pasażera", to co musze rozebrać od strony pasażera. Wystarczy tylko tą plastikową nakładka na próg, czy słupek też muszę zdjąc? Gdzie szukać tego czarnego modułu, obok...
Podłącz krańcówkę szeregowo z silnikiem i zasilaniem. Tak żeby rozłączała silnik po jednym obrocie. Równolegle do styków krańcówki podłącz styki przekaźnika. Do sterowania przekaźnika zastosuj prosty układ czasowy. Przykłady masz tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic73... Jeden układ z wykorzystaniem kostki 555 a drugi na jednym tranzystorze....
Nie. Po prostu krańcówki podpinasz do masy i do jednego z WEJŚĆ portu LPT czyli do 10, 11, 12, 13 lub 15 bo to są WEJŚCIA (strzałka w kierunku portu) Bezpośrednio!!! bez żadnego scalaka Poczytaj sobie trochę: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12...
Jasne że jest. Nie wiem co tam w USA teraz sprzedają (wiem, że istnieje Chamberlain MotorLift, Genie...., a jest pewnie tysiąc innych) - zorientuj się na temat sterownika bramy przesuwnej do silnika 110V AC z możliwością podłączenia krańcówek i z wbudowanym radiem - jak najprostszy. Tutaj jest do takich rzeczy np. Elmes STP (kosztujący w przeliczeniu...
załóż diodę na + lampki
Nie. Mają się świecić (przy założonym mostku 12-13-19) diody od fotek FSW CL i OP, ma się świecić (przy podłączonych krańcówkach) dioda od krańcówki FCA (co do FCC - jako że brama jest zamknięta, styk krańcówki zamknięcia FCC jest rozwarty i ta dioda będzie zgaszona, jeśli ustawisz bramę bliżej środka i zwolnisz krańcówkę - obie diody krańcówek mają...
Witam, ja też przy zakładaniu sterownika do centralnego chyba z półtora tygodnia szukałem tego kabla. Nie wiem jak jest u Ciebie i ile masz drzwi, ale u mnie we Fieście (3d) pomiędzy prawą i lewą krańcówką jest dioda prostownicza, co jest podyktowane brzęczkiem od włączonych świateł. I ten kabel właśnie znalazłem jako jeden z tych podpiętych do tego...
Pierwsze pytanie to po co krańcówka i stycznik? Przy tak małej mocy to wystarczyłby zwykły włącznik.
Punkty pobrania sygnału do zamknięcia/otwarcia myślę że trafne. Widzę, że wiesz jak podłączyć same przekaźniki i z tym sobie poradzisz, nawet jak będzie to wymagało zmian. Źle natomiast podłączyłeś krańcówki. W obecnej konfiguracji gdy wyświetlacz osiągnie którekolwiek krańcowe położenie, wyłączniki krańcowe go odłączą i ruch powrotny będzie niemożliwy....
Witam! Jestem nowy na forum chociaz czesto z niego korzystam czytajac posty. Niestety po dlugich poszukiwaniach nie znalazlem zadnego tematu o sterowaniu silownikiem hydraulicznym. Jakis czas temu postanowilem zrobic brykieciarke hydrauliczna do trocin, calkowicie amatorska z tylko jednym silownikiem, zasada dzialania jak w brykieciarce mimosrodowej...
faktycznie włącznik w zamku klapy jest uszkodzony z góry dziekować !!! wywaliłem centralke exus v2 i wstawiłem esus v10 problem sie powtórzył centralka posiada osobne wyjscie na komfort (spiołem z przewodem zamknij) które jest wyzwalane po 2 sekundach trzymania przycisku na zamknij i znowu mam 2 impulsy (zamknij) pod rząd co powoduje ze zamek sie zamknie...
Działa, dzięki kolego, a da się podłączyć krańcówki żeby pokazywało w tym ustrojstwie czy brama jest w samym momencie otwarta bądź zamknięta?
Dziękuję za odpowiedź. Pewnie głupie pytanie - ale skąd mam podłączyć krańcówki/kontaktron? Chodzi o dołożenie nowego kontaktronu, czy któreś z wejść bramy z powyższego rysunku (post nr 1) to ogarnie?
a prosił bym jaśniej bo nie rozumiem. jeśli możesz to narysój cały schemat dziękuje za zainteresowanie.
Dzisiaj zrobiłem taki test, że odłączyłem od płyty głównej cnc wszystkie wejścia i wtedy wszystko działało poprawnie. Mogłem wypalać bez problemów. Nie wyskakiwał żaden błąd. Do tych wejść miałem podłączone: e-stop, limity i krańcówkę od osi pływającej. Jak już wszystko działało to chciałem podłączyć krańcówkę od osi pływającej. Podłączyłem tak jak...
Każdy miałby z tym problem... zwłaszcza jak nawet nie widzi do czego podłączyć... Może jakiś schemat tego co juz jest??
Może też być przewód brązowo-niebieski.
Chciałbym podłączyć kontaktron bramy wjazdowej na posesję (tzw. krańcówka). Sprawa byłaby prosta, gdyby nie to, że kontaktron nie może mieć na wejściu podanego napięcia wyższego niż 3,5 V, tymczasem wejścia centrali alarmowej wykazują napięcie około 12V. Wygląda na to że potrzebuję jakiegoś modułu pośredniczącego, ale nie umiem powiedzieć jakiego -...
Według opisu z #2 piny Parallel Interface są: 1=X_Step 2=Y_Enable 3=Y_Dir 4=Z_Dir 5=Z_Step 6=Z_Enable 7=X_Dir 8=Y_Step 9=spindle_motor 14=X_Enable 16=Expand_out_1 17=Expand_out_2. Na porcie LPT te piny to: 1=-STROBE 2..9=D0..D7 14=-AUTOFD, 16=INIT, 17=-SLCTIN. Problem jest w tym, że wykorzystane są wszystkie piny wyjściowe portu LPT - jeśli którykolwiek...
Witam, mam problem z podłączeniem krańcówek drzwi i klapy bagażnika w passacie b3 kombi. W związku z tym mam kilka pytań: Czy krańcówki w drzwiach połączone są w szereg? Czy po otwarciu drzwi krańcówka zwiera się do masy? Czy tylna klapa w kombi jest podpięta w szereg z drzwiami, czy trzeba ciągnąć kabel do lampki bagażnika? Czy dawać diody prostownicze...
Witam, Mam pytanie - jak podlączyć krańcówkę pod maskę i kabel do wyzwalania alarmu przez drzwi. Na schemacie dołączonym do alarmu (ten sam co na Elektrodzie) jest zaznaczony kabel idący od centralki poprzez krańcówkę i dalej do lampki (+12V). Trudno mi sobie to wyobrazić :|
Jak podłączyć krańcówke żeby talerz satelity nie wywalił ściany. Mam zrobiony taki prowizoryczny obrót na silniczku od wycieraczek , ale bardzo skuteczny.
rozumie ta koncepcje tak tez to wykonam. Wiec kłopot teraz jest ze zabezpieczeniem, zastosować aby nie było możliwe włączenie dwóch stanów na raz. Myślałem ze najprościej jest zastosować dwa przekaźniki do każdej jazdy w górę/ dół. Ale chce się nauczyć jak można wykonać to na jednym przekaźniku bądź drugi przekaźnik zastosować jako zabezpieczenie.
wpisz w wyszukiwarce elektrody( golf 4 alarm ) jest duzo postów na ten temat lub sprubój poszukac cos od bory to to samo tyle moge pomuc bo nie pamietam kolorów tych przewodów
Jaka płyta główna? Po co aż 6 krańcówek? ja mam 3 do zerowania + ustawienie limitów na każdej osi i to wystarcza.
To jest alarm M351 lub M357.
Witam Mam następujący problem, podączałem wczoraj alarmik Shark V2 do swojego mondeo, przewód który ma być podłaczony do krańcówek w drzwiach podłączyłem do przwodu niebiesko czarnego w skrzynce bezpieczników (wg opisu krążocego po forum). Problem związany jest z opóźnieniem wyłączenia oświetlenia, ponieważ na przewodzie do którego się wpiłem po zamknięciu...
czy siedzi inny myk? pewnie tak światło wewnętrzne ma opóźnienie czasowe. Czarny przy krańcówce jest stałą masą{tak wykazuje próbówka} a drugi jest przerywany. Po podłączeniu do przerywanego alarm wykazuje cały czas otwarcie drzwi. Z orginalnego pilota światło wewnętrzne zapala się lub gasi po załączeniu.Jak to obejść?
Rozbierz wtyczkę, wyciągnij obie połówki. Na każdej z nich z boku jest numeracja.
ok to powiedzcie mi poco jest szyber ??? no to może inaczej mam faktycznie klapke w popielniku no to teraz mi napiszcie jak podpiąć te krańcówki które bedą sterowały tą klapka w popielniku. jako silnik chciałem wykożystać silnik z wycieraczek czekam
Sterowanie jest takie, jak układ załącz - wyłącz silnika, z podtrzymaniem. Górna krańcówka pracuje jako przycisk wyłącz a dolna, jako przycisk załącz. Do dolnej podłączony jest równolegle styk pomocniczy NO, stycznika zasilającego podajnik.
Jeśli czas naciśnięcia krańcówki 2 jest krótszy od zejścia z krańcówki 1, to niestety wózek się zatrzyma. Czy można wyregulować długość najazdu na krańcówkę nr. 1 ?
Z powodu rearmingu powinien podłączyć wszystkie krańcówki, ewentualnie lampkę która go skasuje. Same drzwi kierowcy nie wystarczą. Autora tematu proszę u uzupełnienie danych dotyczących marki, modelu i rocznika pojazdu.
Dzwonek podłączony do krańcówki w drzwiach. Zasilanie 12V=
W sedanie bagażnik nie zapala lampki w podsufitce, więc krańcówkę klapy trzeba łapać osobno
Nie bardzo już wiem oco ci chodzi oto ze nie chce ci się podłączyć przewodu do krancówki ?przecież masz schemat,a sprawa jest prosta albo podłącz przewód ze sterownika pod krancówke drzwi,lub lampkę oświetlenia wewnętrznego(oczywiście masa) ewentualnie jak będziesz chciał sobie robotę skrócić i nie zależy ci na funkcji uzbrajania podłącz go pod impuls...
witam. chciałbym dowiedzieć się jak podłączyć w bmw e36 96r do alarmu( niebieski kabel- krańcówki drzwi) jeden sygnał masy z lampki oświetlenia wnętrza. co trzeba wstawić aby alarm dostał normalny sygnał a nie powolny co powoduje ściemniacz oświetlenia...
jak podepniesz się pod krańcówki to uważaj bo nie wszystkie alarmy lubią poziomy na tych przewodach i może włacza się samoczynnie (czasem trzeba przekażnik dla odseparowania )
Wszystkie kable krańcówek należy połączyć diodami, bo wspólnego nie znajdziesz. Katody diod w stronę krańcówek, anody połączone razem i do alarmu. Tak sumuje się sygnały z krańcówek.
prawdopodobnie syrenka cyfrowa tylko dla alarmów dog, czarny krańcówka maski
Witam Czy taki pomysł może być. ( w załączniku) Trzymam wciśnięty stop ale maszyna powinna się zatrzymać kiedy krańcówka też będzie rozwarta. Czy dobrze to rozumiem? Można zastosować przełącznik włącz / wyłącz . Przłącznik wyłącz rozwieram ( chodzi o stop) i czekam jak krańcówka będzie rozwarta. Maszyna robi stop przełączm przłącznik stop na włącz i...
A nie lepiej połączyć krańcówki w matrycę 3x6 ? Używając 3 wyjść i 6 wejść mamy 18 krańcówek odczytywanych sekwencyjnie bez dodatkowych kombinacji. Choć najwygodniej było by dołożyć moduł wejść cyfrowych. A może można zredukować ilość krańcówek ?
Co rozumiesz pod pojęciem "krańcówka"?? Chodzi Ci o łącznik z napędem mechanicznym, czy o czujnik zbliżeniowy indukcyjny lub pojemnościowy.... ? pozdrawiam
Coś mi nie pasuje bo to co mam w 5 to są dwa kable, a to co było w 6 to był jeden O rany... 5 i 6 to zasilanie akcesoriów - więc fotka nadawcza i odbiorcza MUSIAŁY być zasilane z tych zacisków. A czemu tu jeden a tu dwa - nie wiem - może ktoś po drodze połaczył niektóre przewody skrętek RX i TX. ... . Nie wnikajac w twoja kabelkologię - zaciski zasilania...
muszę otworzyć żeby zadziało To masz podłączone pod krańcówkę nie pod siłownik. Pod siłownik będzie impuls masy na jednym z przewodów przy otwieraniu. Tylko pytanie jak jest wyzwalany ten timer z fotki bo na opisie widać ze trzeba zwierać dwa piny.Jeśli jeden z nich to masa to nie ma problemu, gorzej jak jakieś dedykowane dwa wejścia. Dodano po 10...
Do podłączenia krańcówek.
Jak widać jest podłączenie do enkodera więc krańcówek nie ma. Toto mi wygląda na Hato fb200... W załączniku instrukcja...
Podłącz tylko przewód drzwi(-) do krańcówki drzwi lub do przewodu idącego do lampki oświetlenia wnętrza.
Witam . Nie jestem elektronikiem ,ale udało mi się podłączyć dwie krańcówki pod siłownik. Wszystko działa i myślę , że drugi siłownik podłączę analogicznie. Kotbury czy mógłbyś dodać opinię odnośnie tego podłączenia? Pozdrawiam
...nie rozumiem sensu tego obwodu RC, powinno wystarczyć normalne podłączenie do krańcówki w drzwiach. To chyba miało za zadanie tłumić drgania/iskrzenie styków krańcówki (ale to nie tak ma wyglądać) ew. generować pojedynczy impuls w momencie otwarcia drzwi (zamiast ciągłego podawania masy). W tej chwili masz gdziekolwiek podłączony przewód "od drzwi"...
Najlepiej będzie jak krańcówki zwalniania będą podłączone bezpośrednio pod wejście cyfrowe falownika zmiejszające jego prędkość tzn jak najedzie na tę krańcówkę to zwalnia np z 50 na 20 Hz.
podłączenie krańcówek drzwi beninca krańcówek siłownik krańcówek
kontrolka ładowania oleju philips ustawić godzina otwieranie centralnego zamka awaryjne
behringer europower proste uklady elektroniki
Kamera SDIP5040E-IRW producent DVS - szczegóły Czy lodówka może zakłócać PLC? Analiza problemu