W przyklejonym temacie w dziale "Motorowery inne silniki" jest podany pinout takiego modułu. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
Mam http://obrazki.elektroda.pl/5578414200_1... http://obrazki.elektroda.pl/1433513200_1... ale ten drugi schema różni się tym że jest w dwuch kostkach a zasada działania jest ta sama
Zielony= masa, czarno-czerwony= zasilanie cdi, niebiesko-biały=impulsator Rozpiskę wyprowadzeń modułu cdi masz tutaj[url=https://www.google.pl/search?q...
https://www.google.com/search?q=podłącze...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
Witam . Ja też poszukuje schematu do dr ale rok starszej , pewnie nie wiele sie różni
Towarzyszu Leonidzie,nic z tego Wam nie wyjdzie. Chyba że założycie tam cewkę wyzawalającą,bo podejżewam że Wasz motorower ma styki przerywacza. Towarzysz pokombinuje z zapłonem tyrystorowym.
Spoko nic mi sie nie wydaje! wszystko sprawdziłem power jest nawet zasiliłem modul z zewnątrz( wyeliminowałem spadki przy rozruchu!) i nic sprawa czułosci modułu też odpada sprawdzałem na wyjściu komparatora sygnał wchodzi do proca! myslałem ze brakuje jakiegoś sygnału np. sygnał rozruchu! dziwna usterka kompa nie mam schematu więc nie wiem czego brakuje!...
czyli te dwa kabelki z wyłącznika zapłonu podłączyć do kabelka z modułu?
W CDI masz 6 pinów (pinout w google). Masa (przeważnie razy 2), cewka ładująca, impulstor, gaszenie, zasilanie. Może by i dało się to przekombinować na ten motor, ale nie jestem stanie zagwarantować czy cewka ładująca da wystarczające napięcie, oraz czy zapłon będzie w odpowiednim momencie.
Zielono-biały to drugi koniec cewki zasilającej CDI. Podaj kod modelu tej Yamahy oraz zapłonu i modułu oryginalnego. Wszystko wskazuje że próbujesz podłączyć zwykły moduł od skutera, natomiast zapłon w tej DT125 ma zmienny kąt wyprzedzenia zapłonu.
W aparacie zapłonowym masz odśrodkowy i podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu, jak zrobisz zęby na kole wału i podłączysz moduł z poloneza, to będziesz miał stały, niezależny od obrotów punkt zapłonu. Można by spróbować odwzorować koło foniczne z malucha/ cinuecento (3 zęby) i podłączyć nanoplexa, który ma w sobie mapę wyprzedzenia zapłonu
Witam kolegę. Mam taki sam motorek, też brak iskry. Sprawdziłem cewki zapłonowe, mam ponad 40 V po napędzeniu wału przez wiertarkę, ale na samym kopniku mam nie całe 20V , impulsator i cewkę wysokiego podmieniłem i dalej brak iskry. pospinałem wszytko i iskra jest ale troszkę słaba na kopniku, Dopatrzyłem się że cewki prądowe nie są od od niego. Oryginalne...
Tak, tylko w tym sęk w tym, że nie miało co się uszkodzić. Nie mogę tylko znaleźć, gdzie to powinno być podłączone xD
Potrzebuje schematów elekrycznych, ECU, tego modułu keyless, ogólnie immo
Witam. Mam problem z odpaleniem samochodu. Brak iskry na świecach. Sprawdziłem: cewkę opór 0,8 Ω po stronie pierwotnej i 10k po stronie wtórnej, kable WN 4,8kΩ (zakupione nowe), przewodu pomiędzy modułem zapłonu a rozdzielaczem OK. Za samą cewką brak iskry przy podłączonym module zapłonu. Na mierniku po załączeniu zapłonu stałe 12V a w momencie...
Do fabrycznego modułu dochodzą 2 kable z impulsatora, jeden z nich jest w module połączony z masą, nie wiem który, trzeba to sprawdzić doświadczalnie, w przypadku złego podłączenia iskra będzie "nie w punkcie" zapłonu
Ja tu widzę kombinacje z przekładaniem silników. Minarelli ma zapłon AC-CDI, natomiast Morini zapłon DC-CDI. Nie ma opcji podłączyć zapłonu z silnika Morini z modułem zapłonowym od Minarelli.
Czy ktoś ma schemat tego modułu, lub wie jak zmusić go do pracy z przerywaczem. Rozebrałem moduł. Schemat to typowa aplikacja układu MC3334. https://obrazki.elektroda.pl/9729760400_... Może teraz ktoś pokaże jak podłączyć go do przerywacza.
Zadzwoń sobie do firmy SEO Electronics i zapytaj o możliwość podłączenia inwertera CAN w twoim traktorze.
Kup ten sam, z latami produkcji mógł się zmienić pinout modułu lub sterowanie mapą zapłonu.
Witam! Chciałbym schemat podłączenia modułu zapłonu do silnika M43. Albo czy jest możliwość podłączenia na krótko modułu poza obiegiem instalacji elektrycznej?
Dzięki za zainteresowanie. Sprawdziłem odpięty czujnik, pojawiają się impulsy dodatnie i ujemne na przemian o wartości maksymalnej 4V i -4V. Podłączyłem moduł zapłonu z wpietym oscyloskopem do styków czujnika i o dziwo motor zapalił, ale chyba uszkodzony jest układ ładowania, bo spaliło dwa bezpieczniki i warystor V1 zabezpieczający wejście zasilania...
Jeśli masz takie możliwości, to stwórz układ identyczny z tym: http://www.motelek.net/andere/cdi/lead_n... Nie ma pewności że przedstawiony moduł pasuje także do MTX 80, ale w razie problemów z pracą silnika można będzie wymienić niektóre elementy. Tyrystor można zastąpić BT151. Może kiedyś zajmę się reverse eningering oryginalnego modułu...
Kable żółty i biały są do instalacji świateł, regulatora napięcia i ładowania akumulatora (ewentualnie) https://obrazki.elektroda.pl/2799457400_... Stacyjkę musisz sobie sprawdzić miernikiem, które styki są zwarte w pozycji wyłączonego zapłonu i rozwarte gdy kluczyk jest przekręcony, zapewne kabel czarny z białym paskiem i czarny obok...
Witam! Szukam schematu jak podłączyć ten moduł do zwykłego zapłonu pod nowszą cewkę tą czarną.proszę o pomoc. NANOPLEX MED 213A http://obrazki.elektroda.net/57_12614841... http://obrazki.elektroda.net/96_12614841... http://obrazki.elektroda.net/10_12614841...
Problem rozwiazany padniety moduł SSAM
Ze schematu wynika wręcz jasno, że w tym silniku zastosowano układ zapłonowy CDI "bezimpulsatorowy". Oznacza to, że mylnie rozpoznałeś cewkomoduł jako zwykłą cewkę WN. Co do napięcia generowanego przez cewkę zasilającą, trzeba przyznać że jest dość niskie, ale spotkałem się już z układami zapłonowymi CDI pracującymi przy tak niskich napięciach zasilających....
http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/cir... Oryginalnie przewody od statora powinny być zakończone kostką która bezpośrednio jest podłączona do modułu zapłonowego. Przewody są połączone zgodne z oznaczeniami na module, czyli rosso, bianco, marone, verde. Silnik chłodzony powietrzem według serwisówek posiada stały kąt wyprzedzenia...
http://obrazki.elektroda.pl/4379440800_1... Dodano po 16 W tych Polonezach niekoniecznie wysiadają cewki czasem uszkadza się moduł zapłonu lub impulsator w aparacie zapłonowym a przeważnie jego kabel łączący się z modułem zapłonu.
Raczej kupić moduł DC z regulacją konta zapłonu
Obydwa silniki mają zapłon elektryczny czyli posiadają czujnik Halla. Gdzie tam widziałeś czujnik Halla? Tam jest zwykły impulsator magnetoindukcyjny. Do tego silnika przychodzi moduł typu Digital DC-CDI z wbudowanym immobilizerem. Nie dopasujesz innego, szczególnie z tak progresywną charakterystyką kąta wyprzedzenia zapłonu. Prościej kupić całego...
Jeżeli jest to BAS (nie Bas plus), to nie ma sterowania CZ, musisz zastsować moduł zamka sterowany 1 minusem (pomarańczowo-czarny) do blokady zapłonu.
również 2pin idzie do kabli wychodzących z aparatu Nie 2pin a 3pin . Trzeci pin to masa . Nie było tutaj modułów niby na dwa przewody . Całość podłączenia kryła się pod tą plastikową podstawą modułu . Ogólnie dostępny moduł będzie pasować tylko że trzeba działać a nie rozdmuchiwać problem
Odwrotnie , zielony masa a czarny zasilanie .Dziś miałem okazję przetestować identyczny moduł jak na fotce z takimi samymi kolorami przewodów , okazało się że mylnie podałem sposób podłączenia modułu , przewód biały w module podłącz pod impulsator a niebiesko biały to gaszenie ,reszta jak wyżej , gaszenie w module podłącz dopiero gdy będziesz pewny...
Zacznijmy od tego, że w tym chińczyku nie ma silnika AM6. tylko jego chińska kopia. Zapłon w tych chińczykach jest zupełnie inny (żadne Leonelli). Do zapłonu Ducati Energia musiałbyś mieć zupełnie inny licznik, z obrotomierzem przystosowanym do wykrywania obrotów silnika z cewki zasilającej CDI. To jest główny problem z podłączeniem oborotomierzy do...
Dziwne DR nie ma nabiegunnika na kole magnesowym? Nie widziałem takiego. A tak w ogóle to jaki to rocznik? Zrób zdjecia magneta i statora.
Z czym masz problem... znajdź schemat jakiejkolwiek chińskiej 125'ki (np. współczesne Romety, Junaki). Podłączenie jest proste jak drut. Stacyjka ma 4 przewody i 2 pozycje kluczyka: 0/STOP - zwarty czarny z kawałkiem blachy (podłączony do masy) z zielonym (podłączonym z wejściem gaszącym modułu) 1 - zwarty czerwony (+ akumulatora) z czarnym z wsuwką...
Problem rozwiązany wystarczyło zastosować moduł dc i wszystko ok. Zamykam temat. Dodano po 1 Rozwiązaniem było zastosowanie modułu dc i podłączenie zgodnie ze schematami z sieci. Wszystko działa.
Według mnie warto gdyż przy zastosowaniu zwykłego modułu tranzystorowego nie ma aż takich osiągów jak sterowanie mikroprocesorowe zapłonem.
Luki12 dajecie niezłe rady "może to a może tamto". Kolego Quatro7 ACC to + po włączeniu zapłonu najczęściej potrzebny w modułach domykania szyb do blokowania pracy urządzenia w trakcie pracy silnika i musi być podłączony, bo inaczej nie wystartuje domykanie szyb.
Złącze 6pin 1-do modułu domykania szyb 2-Wyłącznik drzwiowy sterowany plusem 3-Wyłącznik drzwiowy sterowany minusem 4-moduł odcięcia zapłonu/rozrusznika 5-wejście "plusa po stacyjce" 6-podłączenie do obwodu światła stop Złącze 12pin 1-6 podłączenie do siłowników centralnego zamka 7-minus zasilania 8-plus wyzwalany z pilota np do zdalnego otwarcia klapy...
Czy można to radio podłączyć pod stały plus? Krzychu7 napisał: Podłączyłem się do modułu kierownicy - niebieski przewód od stacyjki. Radio działa tak jak chciałem - włącza się po włączeniu zapłonu a wyłącza po wyjęciu kluczyka. Tym warto się zająć. Twoje założenie pierwotne było, aby radio grało nie zależnie od stacyjki (podłączone na stałe do zasilania)...
schemat podłączenia modułu w maluchu. Na początek sprawdż zasilanie modulu ,masę,czujnik prędkości położenia wału(2),cewkę(5).jeżeli wszystko dobre,a brak impulsu na cewkę to niestety moduł
A schemat podłączenia masz takiego zapłonu wraz z modułem i regulatorem ładowania i czy potrzebny jest akumulator? Dzięki
Za gaszenie silnika odpowiada idący od modułu zapłonowego kabel, czarny z białym paskiem. Po podłączeniu go do masy skuter powinien gasnąć.
W komorze silnika pod moduł UPC
Gaszenie masz odłączone od instalacji? Interlock działa prawidłowo (dioda i czujniki biegu jałowego, stopki bocznej)? Dysponujesz innym schematem? Ten jest nieczytelny i wydaje mi się że posiada błędy. Czy moduł nie potrzebuje zasilania z akumulatora do pracy przyśpieszacza zapłonu? Jeśli w.w. czynniki nie są przyczyną problemów, to stawiam na uszkodzony...
Witam, poszukuję schematu podłączenia modułu zapłonu PMS do mercedesa sprintera 2,3 benzyna z 96 roku
Zielony masa moduł niebieski impulsator moduł
Witam. Chciałem poruszyc temat ustawienia kąta zapłonu w modelu EL. Jak wiadomo jest to zapłon w pełni elektroniczny. Przy module znajduje się "złącze diagnostyczne". Jak wykorzystać owe złącze?? Czy są jakies programy do tego?? Co mozna uzyskac przez podłączenie modułu do komputera?? Pozdrawiam
Koledzy potrzebuję schemat podłączenia modułu zapłonowego do vw polo 86c 1.0. Moduł jest ma 7 pinów oraz nie wiem z jakiego powodu na kostce do aparatu zapłonowego na wszystkich pinach (jest ich trzy) jest napięcie po włączeniu zapłonu
Audi B3 miały aparat zapłonowy na Hallu, moduł sterujący koło nóg kierowcy na słupku i moduł mocy koło cewki. Moduł koło nóg steruję wyprzedzeniem zapłonu.
Oporności masz dobre. Obstawiam źle podłączony moduł. Gdzie podłączyłeś masę i wyłącznik zapłonu ? Co to za moduł ? Dodano po 1 Dlaczego nie założysz mu tego "najzwyklejszego" w świecie modułu od chińskich quadów, tylko jakiś wynalazek. Dodano po 13 Dla pewności odłącz gaszenie (pozostaw nie podłączony).
Mam taki problem w module zapłonu wchodzo 2kable czrno-biały i czrno-czerwony,czarno-czerwony wychodzi z iskrownika do modułu zapłonu a ten czarno-biały nie wiem gdzie mam go podlonczyc czy on pod mase idzie czy gdzie. Zdjęcie modułu, oraz przewodów wychodzących z iskrownika.
do ociz. komputer ze zdjęcia mam w moim pasku 1.8 na jednopunkcie wcześniej nie wiedziałem że jest on z silnika 2.0 potencjometr przepustnicy jest dobry ścieżki nie są wydarte zaś napięcie na 2 pinie na całkowicie zamkniętej przepustnicy mieści się w waktości, którą podałeś i płynnie rośnie do ok. 1/4 otwarci i wynosi ok. 4,5v. na 4 pinie też jest ok....
Muszę zmartwić Was obu, że takie postępowanie w przypadku cewki WN od zapłonu CDI grozi jej spaleniem. 12V / 0.36 R = 33.3 A !!!. Taką cewkę można sprawdzać tylko podłączając kondensator ok. 1uF naładowany do ok. 50V lub też przy innym zapłonie CDI. Przy cewkach od zapłonu TCI też należy uważać na ich małą rezystancję uzwojenia pierwotnego. PS. ostatnio...
Chciałbym się dowiedzieć gdzie powinien być podpięty zielony przewód idący z modułu zapłonu.
Witam, potrzebuję porady odnośnie wózka widłowego STEINBOCK BOSS NK16 rok produkcji 1993 na silniku Sierry DOHC 2 litry, 8 zaworowy na gaźniku. Problem polega na braku iskry. Potrzebuję schematu modułu sterowania zapłonem lub schematu podłączenia kabli do tego sterownika MOTORCRAFT 88BB12A297 AD bądź ewentualnie ustalenia czy jest to odpowiedni sterownik...
hehe ja też radze omijać tego majstra. Masz jakiś miernik?? A czy w tym silniku czasem nie ma tak że akumulator jest tylko do odpalania i świateł? A moduł od zapłonu ma swoje zasilanie z magneta. Bo mi się wydaje że tak jest. Silnik powinien działać bez akumulatora.
Witam,Kolega przez przypadek wyrwał kable z modułu zapłonu i nie wiem jak je teraz podłączyć, Kolor kabli to 1) zielony 2) zielono zółty 3) pomaranczowy 4) brązowy 5) niebieski SKUTER SYM ORBIT 2 proszę o pomoc ,pozdrawiam
Nie podłączył czasem odwrotnie klemy , szukaj moduł od zapłonu nawet gdzieś podmienić zobaczyć
Znajdź pinout do modułu. Podłącz i sprawdź iskrę. Jak Simson odpali to sprawdź wyprzedzenie zapłonu lampą stroboskopową.
Witam, Podłączałem ledy bez modułu - 3 kabelki z lamp + i - oraz + sterownia. + sterowanie podłączony do lampy postojowej - podłączony do akku. + po stacyjce do modułu zapłonu w kabinie pod schowkiem. ... Czy to sterowanie nie powinno być podłączone do + lamp mijania? Pomijam fakt że to nie ma nic wspólnego z tym tematem. Tu piszemy o czymś innym.
Tylko to jest moduł do zapłonu elektronicznego i nie wiem dokładnie co mam podłączyć do poszczególnych wyjść
No właśnie zielony kabel który dochodzi do modułu jest pojedyńczy... Chyba ten stator jest od nowszego modelu. A jeszcze mam pytanie o ten zielony kabel który dochodzi do modułu. Jest to zasilanie czyli po włączeniu zapłonu tam musi być plus?
Witam. Szukam schematu elektrycznego do skutera Ventus prymus. chodzi o podłączenie głównej wiązki do zapłonu. Świeca, moduł zapłonowy itp
Jeżeli silnik z 99 to nie ma tam rozdzielacza a zapłonem steruje moduł.
...ale jak podłącze pod stary moduł to chodzi bardzo dobrze.... Nic nie rozumiem . Jak co podłączysz pod stary moduł ? W załączniku masz schemat zapłonu od Simsona . Jest troszkę inny . Ale tylko troszkę . Przerysowałem żeby pasował do twoich oznaczeń końcówek .
Tak właśnie jest zapłon z rozdzielaczem (rocznik 1982). Konkretnie mi chodzi aby zamontować zapłon elektroniczny. Może szybciej gobędzie wykonać samemu. Ma ktoś może jakieś schematy i doświadczenia z użutkowaniem zapłonów elektronicznych?
Panowie ja rozumie tylko mam remont w chalupie a ojcu musze założyć na biegu tak bym się nie pytał bo wiem ze to proste . chce tylko wiedziec gdzie podłączyć sie z odcieciem zapłonu nailepiej na moduł czy jakas czujke a nie odciecie plusa przed stacyjka :D
Z tego co piszesz wygląda ze instalacja motocykla to 2 fazowa instalacja z modułem AC a silnik masz z pradnica 3 fazy i zapłonem który wymaga modułu DC ale bez zdjęc i dokładnego modelu ciężko ale pewnie czeka cię przeróbka
Zaczynam kolejny etap przeróbek silnika UAZ-a.Chciałbym całkowicie wyeliminować przerywacz mechaniczny i przeszczepić elektronike z gratów toyoty,których mam pod dostatkiem w domu.Nie mam oscyloskopu zeby zrobić pomiar sygnałów idących do modułu zapłonu.
To prawda. Impulsatory produkowane dą w dwóch wariantach różniących się polaryzacją: 1. Do silników o stałym kącie — pierwszy impuls ujemny, drugi dodatni. 2. Do silników ze zmiennym przyśpieszeniem zapłonu — pierwszy impuls dodatni, drugi ujemny. Dlatego ważne jaki jest impulsator i moduł zapłonowy. Jeśli podłączysz moduł stałokątowy do...
Musiałbyś podłączyć cewkomoduł od Suzuki, ponieważ na pewno nie będzie się zgadzała charakterystyka uzwojenia zasilającego do pojemności kondensatora w module. Tylko uważam że zapłon od Morini niezbyt nadaje się do silnika kręcącego 10000 RPM, gdyż charakterystyka zapłonu bardzo mocno się opóźnia wraz z obrotami. Nie było możliwości zastosowania zapłonu...
Witaj Mkos1! Proszę o radę w sprawie zrywania łączności z fejsem. Dokonałem przeglądu połączeń centralki Autronic AL-700 i znalazłem błąd instalatora, który powoduje, że łączę się z centralką dopiero po włączeniu silnika: czerwony przewód powinien być podłączony do +12V "po stacyjce" a został podłączony do kostki modułu zapłonu pod jego zasilanie, ale...
czyli 2 pierwsze styki to coś w rodzaju impulsatora? od czego są pozostałe? czy da radę zaadoptować to do motocykla? moduł skoro jest sterowany z ecu pewnie nie ma w sobie regulacji konta wyprzedzenia zapłonu?
Tam są trzy urządzenia sterowane podciśnieniem: - wakuometr / na zegarach/, - moduł zapłonu, - regulator ciśnienia paliwa, podłączony do odma - filtr powietrza. Dwa pierwsze podpięta za przepustnicą / nie mylić z klapą spiętrzającą/. Dodam , że sterowanie ogrzewaniem , też jest sterowane podciśnieniem.
Moduł zapłonowy daje iskrę, ale bardzo słabej jakości iskrę ledwo widać a na jednym cylindrze byłoby wypadania zapłonu i strzelanie. Cewki pomiarowo dobre. Podłączyłem cewki pod silnik samochodu i iskra na nich jest piękna duża i fioletowa. Mam podejrzenia do modułu czy te kondensatory i tranzystory nie straciły swoich wartości.
Witam. Ja bym odłączył w takim przypadku przewód od cewki do modułu zapłonu elektronicznego i podłączył go do masy. Jak iskra będzie to prawdopodobnie padł moduł. Może stabilizacja w nim nie pracuje dobrze, a to może wiązać się z sprawdzeniem alternatora czy przy wysokich obrotach utrzymuje prąd ładowania. Co za tym idzie też napięcie. Pozdrawiam. Marcin.
Zauważcie, że tam jest CAN tylko pomiędzy zamkami i modułem komfortu ( jeżeli jest).
Czyli wychodzi na to ze nie masz zapłonu elektronicznego tego z modułem, chyba ze masz w 2 schowku moduł zapłonomy
Gdyby odpalił to potrafią dawać 160-200v. Namieszałeś kolego :D. To nie jest moduł CDI, od tego trzeba zacząć. To elektroniczny zapłon bateryjny. Darlington NPN w zapłonie CDI? teraz jeszcze podpialem plus z miernika do tego pinu 5 i jak krecilem rozrusznikiem to pokazuje 7,4V jak przestaje krecic dalej jest to napiecie na mierniku widoczne dopiero...
To teraz sprawdź czy po włączeniu zapłonu pojawia się na styku 87 przekaźnika napięcie, ale nie miernikiem (z uwagi na b.dużą rezystancję wewnętrzną multimetru taki pomiar jest nie miarodajny), tylko żarówką min. 21W Oraz podłącz vcds i poczytaj co zgłasza moduł autoryzacji (#05)
Dzięki wielkie za pomoc, jeszcze gdybyś napisał jak przyporządkować świece (cyfry) do wyjść z modułu zapłonowego (litery), według rysunku powyżej, byłbym bardzo wdzięczny.
Rezystancja impulsatora powinna wynosić 24 - 30 Ω. Od maja 1989 roku produkowane są impulsatory o rezystancji 13 - 17 Ω, w tym obecne nowe czerwone z MZA. Na obudowie impulsatora znajduje się punkt kontrolny (wspólny dwóch cewek impulsatora), na którym należy mierzyć poszczególne dwa uzwojenia impulsatora (do masy i do wyjścia sygnału), które...
No dobra a jakis schemat lub dokladne opisanie gdzie co i jak podłączyć ??!!
z tych zdjęć nie wynika zupełnie nic, no może poza tym, że wygląda to na chińczyka po prostu, jeśli w magnecie niema przerywacza tylko czujnik zapłonu, to MUSI być moduł zapłonowy podłączony (prawidłowo), "na krótko" nie zapali, to nie WSK tu masz różne schematy: http://www.motelek.net/schema/kreidler/
W module dziennych masz przewód gaszenia
Na wtyczce przy module ,ma być cały czas po włączeniu zapłonu (linia x75 przez bezpiecznik F25)prąd na grubych przewodach.Poskładaj wszystko podłącz tam żarówkę i testuj.Silnik działa, moduł działa,to masz albo jakieś zaniki tego prądu albo moduł albo problem ze sterowaniem.Obejrzyj dokładnie bezpiecznik i jego gniazdo.
Witam serdecznie, wczoraj pojechałem do sklepu samochodem,kiedy ruszałem do domu auto odpaliło ale po chwili jakby straciło moc.Kiedy wcisnąłem pedał gazu dławiło się,zjechałem na pobocze zgasiłem i odpaliłem samochód,ruszyłem ale momentami objawy się powtarzały.Po przejechaniu paru kilometrów było dobrze. Rano samochód odpalił i zgasł po paru sekundach...
Szukaj schematu zapłonu do chinola, pojemność nieważna z modułem na 2 wtyczki.
Witam mam pytanie potrzebuje podłączyć silnik jak w temacie chodzi mi o samą iskrę silnik będzie chodził tylko na gazie i stacjonarnie z aparatu wychodzą 2 przewody da się to podłączyć z modułem czy musi być ecu nie musi być przyśpieszenia zapłonu przy zapalaniu. Chodzi mi o proste podłączenie moduł cewka. Przy VW już tak robiłem ale przy aparacie są...
Witam Czy w Simsonie zapłon z modułem elektronicznym da się tak podłączyć by nie potrzebował prądu z zewnątrz (akumulator)?
Jest cewka i kopułka. Jest jednostka sterująca układ zapłonowy i jak cewkę podłączyć pod ten moduł zapłonowy wraz z czujnikiem położenia wału?
Zwróć uwagę na pozycję 25 i 27. Moduł powinien mieć układ regulujący kąt wyprzedzenia zapłonu. Spójrz na ebay aukcja nr. 230445903332, masz pokazany oryginalny moduł do tego silnika.
Na wyłączonej stacyjce elektronika nie powinna niczego zarejestrować. Hahahaha , chyba w pojazdach które nadają się do skansenu. Każde podłączenie czegokolwiek po wyłączeniu zapłonu i uśpieniu nawet zostanie zarejestrowane przez moduł ładowania. To ten gdzie kodujesz aku po wymianie... Aha, tak, dopiero za 10 lat takie auta przyjadą do Polski.
Witam Zrób zdjęcia statora z cewkami. Najlepiej z obu stron po wyjęciu z motocykla. Nie zapomnij o pomiarach. Jeżeli zapłon był dobrze ustawiony, to zaznacz położenie. Gdy nie da się przestawić zapłonu - jedno położenie , tym lepiej. Pozdrawiam
Z tego co wiem to nie jest ważne jaki modół zastosujesz ale musi być to moduł od konkretnego rodzaju zapłonu. Więc najpierw to bym sprawdził. A te 2 z boku to mi wyglądają na przewody do cewki zapłonowej.
Sprawa jest bnalna. Nie potrzebujesz zadnego dodatkowego przekaźnika (chyba ze chcesz go zastosować tak jak radził Bonus i zrobić odłączanie świateł po wyłączeniu zapłonu). Jeśli nie, to bierzesz ten swój moduł i podpinasz go nie pod obwód zapłonu tylko pod obwód radia, który to faktycznie załącza się przed a wyłącza po obwodzie zapłonu. i po kłopocie....
zmiana modułu zapłonu schemat modułu zapłonu naprawa modułu zapłonu
25pt4423 dławik schemat blokady drzwi wyciąć otwór szkło
falownik elektronix siłowniki force
Niedziałający dotyk na tablicy MyBoard - co zrobić? Philips D260 nie identyfikuje dzwoniącego - co robić?