podłącz przepływomierz
Jaki rocznik , może kod silnika?
Czyli sobie przepływka popłyneła.
Sam już przecież trochę zdiagnozowałeś, teraz dobrze by było podłączyć komputer i sprawdzić wskazania przepływomierza.
Witam ! sprawdź najpierw czy masz szczelną rurę elastyczną pomiedzy przepływomierzem a kolektorem ssącym (opaski i ewentualne pęknięcia oraz te podłączone od odmy i zaworu obejściowego). pozdro
Przepływomierz, czujnik temp. silnika, lub nieszczelny dolot (mimo iż kolektor sprawdzałeś). To ja sprawdziłbym na pierwszy ogień. Podłączenie pod kompa i sprawdzenie danych rzeczywistych. Pozdrawiam.
Jak sprawdzić przepływomierz?
Intercooler sprawdz lub uszkodzona pompa vp. Filtr paliwa kiedy wymieniany ? Masz kabel vag aby sprawdzic dawki paliwa ?
Podciśnienia sprawdzone? Poprawnie podłączone?
Nie wiem co mam zrobić mój passat chodzi teraz bez przepływomierza jest zamontowany ale kostki są odłączone po podłączeniu silnik gaśnie ktoś wie co jest nie tak ??
Podłącz urządzenie diagnostyczne sprawdź parametry silnika.
jeżeli przepływomierz zostanie podłączony to po ponownym uruchomieniu silnika moc wróci ... błąd będzie, ale tylko jako informacja
To w takim razie Panie M4SA proszę powiedzieć który to w Passacie, bo są dwa zawory, do których podłączone są wężyki gumowe- jeden jest prostokątny i na podszybiu,a drugi okrągły i pod przepływomierzem.
Witam. Koledzy mam pytanko co się stanie jakbym do mojego adr najpierw na próbę a potem na stałe podłączył przepływomierz z innego modelu B5. W moim jest 058 133 471
Ja bym najpierw podłączył VAGa i sprawdził czy ECU nie zanotował błedów. Miałeś wystrzały na gazie ? Przepływomierz ok ?
Musiałbyś podłączyć VCDS i popatrzeć w parametry przepływki oraz uchylenie przepustnicy. Próbowałeś wyczyścić na próbę przepływomierz?
czyli jak podłącze OBD pod licznik to zczytam Błedy z ECU ?
Zasilanie przepływomierza, zasilanie elektrozaworów turbo, egr, klapy gaszącej. Znika kilkadziesiąt sekund po zgaszeniu auta, więc jeszcze follow home będzie.
W moim Toledo II TDI ALH 90KM silnik faluje na wolnych obrotach, moc uzyskuje powyżej 300 obrotów i strasznie dymi na czarno. Po odłączeniu wtyczki od przepływomierza obroty są OK, przestał dymić. Mam założony przepływomierz firmy Bosch 0 280 217 121. Czytałem, że problem jest z tymi przepływomierzami i można je regenerować. Czy ktoś wie co tam pada...
przy okazji omawiania przepływomierzy możecie omowic /zbesztać??/ jakże inteligentne stosowanie rzekomych "chipów" z alledrogo u nich chip=rezystor ja bym sie bał myslec o skutkach podłączenia tego pod przepływomierz ;/ jednak co profesjonalisci o tym sądzą?? pozdrawiam
węże sprawdziłem i jest wszystko dobrze podłączone dziś jadę na komputer i zobaczymy co mi wykaże czy są jakieś błędy
podłącz pod VAGa sprawdź błędy zapisane,a diagnozę można postawić po odczycie bloków wartości mierzonych
Witam. Posiadam Passata B6 z silnikiem 1.9TDI BLS 105km z 2006r. Robiłem remont silnika, przy okazji pozbyłem się chłodnicy spalin. Potrzebuje pomocy/schematu jak prawidłowo podłączyć przewody podciśnienia, tak aby turbo prawidłowo pracowało. Dodam, że mam nowy zawór N75 oraz nowy przepływomierz BOSCH. W necie znalazłem taki obrazek, ale nie bardzo...
najlepiej kolego wybrać się do jakiegoś warsztatu z komputerem i podłączyć się pod VAG, tam wyskoczy prawie wszystko co jest nie tak, łącznie z temperaturą, powinna być na rozgrzanym ok 96stopni, może jeszcze dawka paliwa, też to się ustawia, albo przepływomierz, czy autko ma taką samą moc? No ale przede wszystkim musisz się podłączyć pod komputer
Witam. pisze w sprawie przerywania czy też szarpania Passata 2.0 TFSI, czy ktoś z was sprawdzał przepływomierz już.Miałem ten problem co tu opisujecie po prostu cuda niewidy, a to że silnik złom a to że to rozrząd a to odma i tak dalej szkoda gadać pojechałem do kolegi podłączył pod komputer i wyszło że to przepływomierz też nie chciało mi się wierzyć...
Czekam teraz na moduł VAG. Podłącze i sprawdzę błędy. Sonda miała błąd zbyt bogata mieszanka. Jest wymieniona. Przepływomierz też wymieniony. Dodano po 2 Błędy były 00520 00537
Witam Miałem trochę czasu i poszukałem ....trochę tego jest , dziwię się trochę że sporo wskazuję na łopatki turbiny, bo co na zacięte łopatki pomoże dosłownie sekundowy zanik napięcia, a pomaga. Np jest tak jadę stracę moc i dosłownie dotknę stacyjki nawet zegary nie zdążą opaść, włączę z powrotem i już wszystko jest ok. Nie zrozumiały jest też fakt,...
Witam problem jak w temacie bardzo dużo pali gazu 15-18 litrów . Parownik jest nowy silnik jest po wymianie ale na starym tak samo palił , kręcony już był na wszystkie sposoby i brak rezultatu . Jaka może być tego przyczyna kiedyś palił mi 9-11 litrów i naprawdę dobrze jeździł a teraz nie dosyć że moc jak bym komarem jechał to i to spalanie !! Jak go...
witam mam problem z passatem na wolnych obrotach chodzi idealnie a po dodaniu gazu strasznie przymula zbiera sie jak żółw podłączyłem go pod komputer i wyszło czujnik hala,czujnik położenia wału,przepływomierz powietrza.wymieniłem wszystko a nawet wymieniłem kopółkę,świece,palec,przewody.dalej problem jest choć komputer nie wykrywa błędów.POMOCY!!!!
Dzięki za zainteresowanie. EGRa nie rozbierałem, z wierzchu czysty, a pod komputer podłącze się jeszcze raz jak tylko będę mógł. --------------------------------------- Problem rozwiązany, wszystkiemu winna była przepływka. Ta, którą podmieniałem wcześniej też była niesprawna (kumpel miał w zapasie używaną). Po podłączeniu do komputera przy próbie statycznej...
W 2012 roku kupiłem sobie Fiata z jtd 8v. Na zegarach miał jakoś 248k km. Przebieg nie był dla mnie istotny nigdy, więc nie wnikałem. Jakiś czas po zakupie, gdy miałem kłopot z przepływomierzem, podłączyłem go do kompa. Wyszło wtedy, że auto miało 560k km, było skręcone o jakieś 220k km. czy to coś zmieniło, nie. Jeździłem nim nadal, aż do 2020 roku....
Witam wiadomo że przyczyn może być i każdy może mieć rację może to być turbo itp.....mam kolegę gdzie ma passata 1.9 tdi 110 km walczyłem z nim bardzo długo a objaw był taki sam jak kolega pisał wyżej że gdy szybko przyspieszyłem to samochód tracił moc,gasząc samochód i ponownie odpalając znowu jest ok na jakiś czas, też czytałem na forum co to może...
Też tak myślałem co ma przewpływka do regulacji konta zapłonu :D Zrób taką próbę odłącz przepływkę od gumowej rury łączącej z przepustnicą tak żeby przewody elektryczne były podłączone do niej ale żebyś miał dostęp do klapy regulującej w przepływce. Uruchom silnik (zobacz żeby nie zassał brudów bo nie ma podłączonego filtra) klapa przepływomierz musi...
Witam,passat odmówił posłuszeństwa,nie chce odpalić.Silniki to AFN.Maksymalna jego prędkość to 130km/h,rok temu wymieniłem przepływomierz z boscha na pierburg,po podłączeniu pod komputer pokazało mi takie o to błędy; 575 17978 741 553 1237 Coś doradzicie,kontrolki się palą tzn o grzania świec,wcześniej wyskoczyła kontrolka check.Miałem jeszcze taki...
Witam Czyżby już przepływomierz.....? wymieniany 42 tys. km. temu Objawy ; jeszcze sporadyczne czasami zaraz po uruchomieniu silnika, czasem po kilkudziesięciu kilometrach a czasem po 2-3 dniach normalnej jazdy - traci moc prędkość max 120km/h, pomaga reset stacyjką. Ostatnio po 100 km normalnej jazdy muł+ biały dym z wydechu jak dałem gaz do dechy....
Witam. Dalsze zmagania z Passatem. Auto odpala bardzo ładnie, na wolnych obrotach pracuje równiutko, nie dymi. Przy przegazowaniu za autem pojawia się ogromna chmura oraz raz na jakiś czas słychać głośne terkotanie jakby kij wsadzony w szprychy. Przy jeżdżeniu jest tak samo. Wciskam gaz, brak mocy, ogromna chmura czarnego dymu i tak przez chwilę a później...
Po złożeniu EGRa samochód pracował równo, ale komputer pokazał błąd przepływomierza 17553 - zwarcie do plusa. Jedyne co robiłem, to wymiana filtra powietrza i odłączenie/podłączenie wtyczki od przepływki. Wymieniłem Boscha na odpowiednik Magneti Marelli i teraz wszystko jest tak jak być powinno. Nierówna praca była spowodowana niesprawnym przepływomierzem,...
Dokładnie logi na samym dole są z podłączonym podciśnieniem bezpośrednio pod trójnik. Stosuje się do poleceń Twoich jak i kolegi Ciachciach. Jeśli miał bym robić po swojemu i wiedział bym co mam robić nie prosił bym nikogo o pomoc i nie pisał bym tego posta. Kolega Ciachciach poradził mi wypalanie kolektora , bo to on miał być winny temu wszystkiemu...
Nie wiem jak tu jest odma ale zazwyczaj odma jest podłączona do układu ssącego przed przepustnicą a za przepływomierzem więc odma ma wtedy znaczenie. Jeżeli odma jest nieszczelna to robi się taki bypass i przepływomierz podaje do ECU mniejszą wartość zasysanego powietrza niż to co silnik naprawdę zasysa.
Jmjp - grucha na całą noc podłączona pod strzykawkę i nic nie przepuszcza. Przewody sam wymieniałem i upewniałem się kilka razy czy wszystko jest ok no i jest. Węże od intercoolera nie ruszane były. Wjechałem do warsztatu z mocą i zacinającym się turbo, wyjechałem bez mocy ale ze sprawnym turbo bo już nic nie tnie i jak widać na logach pompuje jak trzeba....
Panowie poszukałem w internecie dość długo i znalazłe gościa co dokłądnie miał ten sam problem tyle że w subaru.\. Wszystko to samo. 1.Szarpanie na zimnym 2.Przerywanie na 4 biegu 3. Przeciąganie biegu z 2 na 3 Winowajcą u niego był filtr oleju w skrzyni. Możliwe że mój się zapchał po remoncie całej skrzyni? Albo założyli jakiś lipny. Podłączyłem kompa...
na podłączonej wtyczce do przepływomierza masz zmierzyć napięcie na 5 pinie sygnałowy na wolnych obrotach musi być ok 2 V sprawdz na pozostałych na odiętej wtyczce powinno być ok 1V U ciebie jak nikt nie majstrował to powinieneś mieć przepływomierz z kostką w dwuch rzędach po 3 piny ?
Sprinters dzięki za odpowiedź ale trochę za bardzo technicznie mi to wytłumaczyłeś, a ja jestem laikiem. Z tego co czytałem na forum to w takich przypadkach najczęściej właśnie pada przepływomierz albo ten zawór. Prawie jestem pewien że to on bo się nic nie odzywa teraz, a wcześniej pięknie:) pstrykał już po przekręceniu zapłonu. Można go jakoś sprawdzić...
Właśnie wyczyściłem egr, bo dalej nie mam czym zrobić logów. Po dokładnym wyczyszczeniu i sprawdzeniu egr nic się nie zmieniło, choć faktycznie było sporo syfu w kolektorze. Macie jeszcze jakieś pomysły co mógłbym zrobić zanim będę miał możliwość zrobienia logów? Podłączyłem poski vag i tam wyświetla w blokach parametry i błedy. Błędów nie mam żadnych,...
Pominąłem filtr, paliwo od razu zaciągnęło, po zgaszeniu pompa trzyma paliwo w przewodzie. Odłączałem przepływomierz, żadnej reakcji na silniku. Po podłączeniu tylko błąd czujnika temperatury, ale był odłączany. Wtryski sprawdzone i ok. Podmienię dzisiaj przepływomierz sprawdzę rozrząd. zegara nie mam teraz to w poniedziałek ustawie, jeżeli to nie pomoże...
podłącz go pod vaga i zrób próbe rozpedzania podczas jazdy z zapisem logów poszczególnych kanałow Najważniejszy kanal 003- wartości przepływomierza, kanał 010 i kanał 011 ciśnienie doladowania turbiny, otwarcie zaworu EGR itp. Po analizie tych wartosci mozna bedzie cos wiecej powiedziec.
Na trzecim biegu jechałem do 100 i ok nie piłowałem go więcej ,błąd ten jest od pierwszego podłączenia do kompa ,myślę że on odpowiada za mrygnięcie świec żarowych po włączeniu zapłonu i żażeniu się podczas jazdy cowidać tylko w nocy.Właśnie odłączylem przepływomierz i jest on sprawny bo auto nie chciało wogóle jechać ,Nie wiem co to są "kierownice"...
Panowie, gdy podłączę + bezpośrednio do wtrysku to słychać że działa. Jednak samochód odpali i od razu gaśnie. Proszę o pomoc... Dodano po 20 Czy przepływomierz na filtrze powietrza miałby coś do tego?
Witam użytkuje passata b4 1,9 tdi 110km po podłączeniu do laptopa wyskoczyło że jest za turze ciśnienie w turbinie i podczas jazdy wyłącza się turbina wu wczas wyłączam zapłon ponownie uruchamiam silnik i przez jakiś czas jest dobrze muszę go rozpędzać pomału jak nacisnę raptownie gaz znów to samo czy to może być wina zaworu n 75 i przy tym bardzo dużo...
Zaślepiłem egr blaszką i szum o którym pisałem jes jakby mniejszy... bardziej bedzie odczuwalne jak ją wyjmę. Próbowałem też na próbę odłączyć przepływomierz i poza skutkami nagatywnymi czyli wywaleniem błędów nie ma sensownych obserwacji. Przepływkę podłączyłem spowrotem, egr zostawiłem saślepiony. Auto ma więcej siły na niskich obrotach, pali troszeczkę...
Witam, posiadam VW Passat B5 z silnikiem 1.8t APU Jakiś czas jeździłem i jak dla mnie miał mało mocy, posiadając kabel od BMW wgrałem Polski vag i sprawdziłem. był błąd przepływomierza, jak poszukałem, znalazłem, przełamany przewód przy wtyczce do niego. Po zarobieniu kabla auto lata jak trzeba ale dużo pali, ciężko zejść poniżej 10l przy bardzo spokojnej...
Proszę o pomoc- w passacie 1.8 benzyna (B5) padł mi akumulator po tym jak auto stało 10 dni w garażu. Po wymianie akumulatora zacząłem mieć problemy z rozruchem auta tzn. gdy go zapalam w silniku coś strzela i auto gaśnie, po kilku rozruchach i takim strzelaniu uspokaja się i dalej wszystko jest ok. Powtarza się to jak samochód stoi ok. 7-8godz. Mechanik...
To nie takie proste. Musisz przenieść wszystko co było w samochodzie czyli m.in. dolot z przepływomierzem, zbiornik paliwa z pompą, ECU, moduł immobilizera jeżeli taki jest i wszystko okablować. W szajowozie to chyba najlepiej przerobić na gaźnik, a układ zapłonowy wziąć ze starszych silników 1.8, gdzie występuje aparat zapłonowy z regulatorami mechanicznymi.
No tak ale ja z gazu nie chce rezygnować. Musze jeszcze spisac numer mikser i sprawdzić czy jest on do tego modelu passata. Czy wie ktoś do jakich pinów przy kompie jest podłączone gniazdo diagnostyczne OBD, bo nie moge nigdzie znaleźć i może by się na "ostro"podłączył, ale to juz ostateczność. Ciekawi mnie mikser gazowy bo nie dochodzi do niego żadne...
Witam mam problem passat 1.8 20v adr 99r. instalacja gazowa brg rano ma nie równe i gaśnie jak juz załapie to są stałe obroty ale długo trzyma ssanie do czasu przełączenia na gaz ( ponadto zaznaczę że przy odłączeniu przepływomierza jest ok ) poźniej już jest wszystko ok na benzynie i na gazie podłączony pod kts komp boscha (może pomyliłem sie w nazwie...
i jak?? udało sie naprawic opla??a moze jednak problem jest w zapłonie?? ostatnio moj kolega miał taki problem jak ty w passacie 1,8 benzyna/lpg. szukał cudował przepływki ,lambdy itd a okazało sie ze.... cewka zapłonowa sie wykonczyła. wymiana cewki i problem zniknał.
najpierw doprowadź do porządku jazdę na benzynie, podłącz pod VAG-a i sprawdź czy masz jakieś błędy w samochodzie sonda lambda, przepływomierz etc... potem jedź do gazownika i musi Ci wyregulować gaz na analizatorze spalin, sam kręceniem śrubami nic nie zrobisz, a zacznie palić Ci jak smok
No co coś mi tu nie pasuje albo już kupiliście z takim wałkiem. Ja to widzę tak, zawór jest zasilany z 53 pinu ECU a nie 45, na 45 jest plus po stacyjce który zasila miedzy innymi przepływomierz. Podejrzewam na 99% że ktoś podłączył zawór do 45 bo nie działą wyjście 53, a problem z trybem awaryjnym nie koniecznie musi mieć związek z tym błędem. Musisz...
Witam. Czasem myślę, że mam po prostu pecha Wyjeżdzam od mechanika z autem. Jadę. Niby normalnie. Jak wjechałem na asfalt coś mi nie pasowało. Na autostradzie już miałem 100% pewności - auto się dusi i jedzie strasznie wolno! Turbinka nowa, więc myśle sobie o co biega. Podpinam kompa i otrzymuję błąd: "Przepływomierz masowy powietrza-G70. Przerwa lub...
gdzie znajduje sie ten zawór N75 (Passat 96 rok 110KM) ?? może tez mi to pomoże ..... miałem podobny problem... kumpel podłączył autko do kompa i wykazało błąd czujnika ciśnienia w układzie dolotowym ... wymieniłem czujnik i okazało sie ze to samo .... auto idzie na 1 i 2 biegu do 4000 obr a na 3 biegu do 3600 obr i na 2 sek obroty stoją żeby ponownie...
Ok jestem po wizycie na komputerze. Błędy crush date pokasowane poduszki podłączone i wszystko ok teraz pytanie :) Jak kontrolka od poduszek normalnie gasnie po odpaleniu silnika z poduszkami jest wszystko ok i wrazie jakiegoś nieszczęścia wypalą ponownie?? i ostatnie pytanie od czego jest ta wtyczka http://obrazki.elektroda.pl/8787705800_1...
Witam Twój mechanik dobrze Ci powiedział układ sterujący mierzy ciśnienie doładowania które powinno wynosić w granicach 0,04-0,08MPa i jeżeli ciśnie zostaje przekroczone jest odłączana. Myślę że przepływomierz jest ok bo on też jest podłączony do sterownika i gdy go odpinasz sterownik odłącza turbinę w celu zabezpieczenia(chodź tego nie jestem pewien)....
Ok ugadałem sie z kumplem dzisiaj podłącze pod komputer i zobaczymy czy coś będzie Dodano po 1 wyskoczyły takie błędy : https://obrazki.elektroda.pl/2890900900_... ostatni błąd to chyba moduł komfortu, czy wymiana przeplywomierza na nowy usunie wszystkie objawy? Dodano po 3 ?????????/ Dodano po 12 Czy może wystarczy tylko wyczyszczenie...
Witam wszystkich i proszę o pomoc mam VW Passat 1.9 TDI 2003 rocznik 130 koni .jeżdżę nim już 2 miesiące było wszystko ok. ale jak jadę ponad 120 km zaczyna się krztusić jest to chwilowe ale bardzo denerwujące .Wymieniłam już wszystkie filtry tzn. powietrza podszybia filtr paliwa i oczywiście olej jak również przepływomierz powietrza niestety auto nadal...
można zapewne ten jeden dodatkowy kabelek jest do tej siateczki ja bym go podłączył do tego kabla co idzie do podgrzewania świec jak to Diesel a jak benzyna to nie podłączasz nigdzie Proszę nie pisać bzdur , kolega chyba nie miał nigdy z tym styczności , dokładać kabelki to można do montażu gniazda zapalniczki, proszę zapoznać się z regulaminem zwłaszcza...
Twój problem przypomina mi sytuację opisywaną chyba nawet tutaj z passatem, też wymieniana przepustnica była tylko okazało się na końcu, że przepustnica nie była konkretnie do AKL (w passacie to inne oznaczenie prawie tego samego silnika 1.6 z SR). sprawdź czy to jest do tego modelu a nie pożyczka z 1.8. Poza tym Sprawdz czy bez filtra powietrza działa...
Witam. Mam problem z Passatem B5 + gaz, auto przy odpaleniu ma zaledwie 600 - 700 obrotów. Trzęsie całą budą i strzela coś w silniku. Po nagrzaniu silnik się troszkę stabilizuje, obroty są na poziomie 900, ale dalej ??nie równo chodzi (tak, jak by na 3 cylindry). Dzieje się tak samo na benzynie i na gazie. Po podłączeniu kompa pokazywał błąd przepływomierza...
Witam, Więc tak: 1. turbinka wyjęta i wyczyszczona, 2. zmieniony czujnik ciśnienia doładowania 3. zmieniony przepływomierz 4. zmieniony ten cały sterownik do którego idą te wężyki podciśnieniowe którego schemat przesłał użytkownik gvw(przyjrzałem się mu bardziej jest jednak dobry i wszystkie wężyki są dobrze podłączone). Dalej te same objawy. zauważyłem...
Po kolei: -Jeżeli nie ruszałeś sprężyny powrotnej klapy, to się tym czarnym, zębatym nie baw, lepiej jedź na analizator spalin i ustaw prawidłowy skład śrubą obejściową przepływomierza (od góry, pod zaślepką, imbus 5) -Obok digifanta jest moduł zapłonowy, praktycznie niezniszczalny -Tranzystory w sterowniku są lutowane ręcznie, nie na fali powierzchniowej...
Witam!!! Posiadam samochód VW Passat 1.9tdi 110KM 1997rok (zielone zegary) Od niedawna samochód stracił na mocy, to znaczy odpala normalnie i nawet przyśpiesza, ale gdy się rozpędzę do 100-120km na 5 biegu nagle samochód traci moc i już nie chce się tak zbierać i przyśpieszać, dopiero po zgaszeniu i odpaleniu znowu jest ok, ale nie zawsze. VCDS pokazuje...
Witam. Mam problem z uruchomieniem passat b5 2,3 VR5 1999r., 150KM. Mianowicie problem ujawnia się na zimnym silniku, gdy go rano próbuje uruchomić, załapuje za każdym razem po około 1 sekundzie pracy, gaśnie. Powtarza się to około 3-6 razy, po czym załapuje i chodzi normalnie. Późnej pali bez problemu do momentu kiedy wystygnie. Po kosztownej wizycie...
Wszystko śmiga jak należy, natomiast nie było tego poprzednio i po odłączeniu przepływomierza tego nie mam a przy podłączonej od czasu do czasu zadymi przy depnięciu i przez cały zakres obr wtedy dymi i zaraz przestanie i nie wiadomo kiedy znowu. Dym jasny niebieskawy oleju nic nie bierze i poprzednio nie dymiło tylko przy tej przepływce która jest...
Czujnik temperatury jest jeden w silniku na plastiku wraz z czujnikiem temperatury wody deski rozdzielczej. W samochodzie jest jeszcze czujnik temperatury powietrza w przepływomierzu. Czujnik temperatury wody można sprawdzić odłanczając go przy pracującym cilniku. Silnik musi zgasnąć. Wsilniku jest jeszcze czujnik spalania stukowego przykręcony do silnika....
Mam paska 1996r B4 kombi z silnikiem 2,0 8V ( to chyba to 2E) U mnie ja strzeli czasem na gazie to na szczęście rozłacza się rura dolotowa powietrza ( i gazu po mikserze) od kolektora. I najcześciej po strzale mam takie same objawy jak u Ciebie. wystarczy podłączyć porządznie rurę ( nigdy jej mocno nie skręcam obejmą, tak aby mogła spaść) I tak już...
To ja napiszę, jak to wygląda z "drugiej strony barykady" Przyjeżdża klient na wymianę przepływomierza w passacie B5, z wkładem w łapie, otwieram maskę a tam dziura w przewodzie dolotowym, taka, że palec wchodzi, widoczna od razu, bo na samej górze przy kolektorze, w dodatku wszystko wokół ochlapane olejem, reszta czysta, tak, że nie da się tego nie...
Mam problem z moim samochodzikiem. Otóż jechałem sobie na gazie i puściłem na luz, a on wtedy zgasł. Kiedy go odpaliłem strzelił, i tyle było z niego. Wymieniłem mu kable i świece no i załapał, ale chodzi bardzo słabiutko i przy dodawaniu gazu słuchać lekkie stukanie no i dymi mi na niebiesko. Działa tak samo na benzynie i gazie. Nie mogłem się podłączyć...
Pomógł rafal.jaro . Przepływomierz okey , lecz siadła cewka robiła najwyraźniej jakies zwarcie lub cos mianowicie : Wyłozyłem wtyczke od cewek , włożyłem bezpiecznik w miejscie gdzie mi go przepalało , bezpiecznik sie nie przepalił kontrolki od gazu i benzyny wróciły , a gdy włożyłem spowrotem wtyczkę od cewek bezpiecznik się przepalił , lecz co mnie...
Witam serdecznie.Może ktoś mi podpowie jaki ma być potencjometr przepustnicy w tym samochodzie.W Info Techu podają rezystancję 400-510 Ohm a w samochodzie siedzi taki sam jak w VW T4 o rezystancji ponad 2000 Ohm.Auto ma bogatą mieszankę i tylko właściwie zostało mi do sprawdzenia. Sprawdziłem już na piechotkę (bo nie mogłem znaleźć kabla do podłączenia...
Zmień serwis na taki , który umie coś więcej niż podłączać wtyczke urzędzenia diagnozującego...... Może by tak zajrzeć pod maskę ( przepływomierz, czujniki temperatury, stykologia) a i pod samochód ( sonda Lambda, podłączenia masy) przydałoby się na próbe wpiąć inna jednostkę centralną.......... Pozdr.J. ps o serisach w spadku po DAEWOO ( np Polnis...
Dokładnie... tak jak koledzy, wszyscy chyba wypowiadający się w tym temacie, diagnostyka jest niezbędna. Najlepiej zrobić logi dynamiczne Vagiem i ocenić je. Wyjaśni się co to jest. A tak to możesz po kolei próbować przepływomierz, N75, grucha itp. Posprawdzaj szczelność węży dolotowych i wężyków, które idą z/i do zaworka N75. Zawór możesz sprawdzić...
Witam! Podłącze się pod temat. Pacjent Passat b5fl 1.9TDI AVF 224 tyś. km. Od jakiegoś czasu mam problem z moim passatem. Po uruchomieniu silnika(przy temp 0 lub niższej zakręci 2 razy zanim odpali) przez ok 1km nie ma w ogóle mocy do ok 2500obr, po przejechaniu w/w dystansu auto odzyskuje moc, aż do ponownego zgaszenia(obojętne silnik ciepły czy zimny)....
Rozumiem że piszesz jak auto jeździ na gazie . A jak to wygląda na benzynie ? Na benzynie identyczna sytuacja Wspomnę ze czyscilem przepływomierz powietrza, wymienilem kupułke, palec, przewody, swiece, ustawiłem u mechanika aparat zapłonowy i nie wiem za co sie tym razem wziąść :( po podłączeniu Vaga wyświetliło sporadyczne błedy sonda lambda i czujnik...
Witam, Dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Wracając do moich problemów silnik w moim VW PASSACIE jest to silnik 16 V AHL, oczywiście na wtrysku (instalacja- wtrysk gazu 4 generacja firmy BRC), problemy, które mam dotyczą zarówno pracy na benzynie jak i gazie. Oczywiście diagnozę pierwotną zacząłem od wymiany świec, później doszła sonda oraz przepływomierz,...
Witam, byłem w zakładzie, bo w Pasku coś z mocą i przyspieszeniem nie jest tak jak powinno (wg mnie). Podłączyli kompa i wydrukowali mi takie coś: 038906019BJ 1,9l R4 EDC 0000SG 0812 Kodowanie 00002 WSC 05311 Nie rozpoznano żadnego błędu Odczyt.bloku wartosci mierzonych 10 249mg/H 1009 mbar 1009 mbar 0,0% prawdz.dzialania elem.wykonawczych Odczyt.bloku...
Mialem kiedys podobny przypadek-silnik pracowal mimo odcietego elektrozaworu. Okazalo sie ,ze pompa zaciaga paliwo z weza powrotnego. Musisz w takim przypadku zalozyc zaworek zwrotny na powrocie. Koszt ok 10 PLN. Dla pewnosci zacisnij waz powrotny kombinerkami i odlacz elektrozawor. Powinien zgasnac po chwili. Wisz co, może i coś w tym jest, mam problem...
Mam poważny problem z moim passatem 1,9tdi 95r - po przekręceniu zapłonu trzeba czekać aż 15 sekund żeby zgasła kontrolka świec (w temperaturze 10 stopni) - potem rozrusznik chwile szarpie silnikiem a gdy ten odpali to jakieś 5 sekund pracuje na obrotach 300 - 400 (a powinien 900) mocno kopcąc siwym dymem i gaśnie, w ogóle nie reaguje gdy naciskam na...
po czyszczeniu dalej 1100 tylko nie stukało obroty zostały więc udałem się do pompiarza który po podłączeniu auta do komputera powiedział że błędów się nie da usunąć i najprawdopodobniej uszkodzony komputer a pompa jest dobrze ustawiona błędy poniżej 553 przepływomierz masowy powietrza- g70 zwarcie do b+ 539 czujnik temperatury paliwa g81 otwarty lub...
1. Problem z zapaleniem silnika zarówno na benzynie jak i na gazie. Po chwili kręcenia czuć niespaloną benzynę lub gaz. 2. - Sprawdzałem kilka cewek zapłonowych z modułami i nic. - Inny sterownik do silnika, też nic - inny czujnik obrotów wału, też nic - podłączyłem innymi przewodami czujnik obrotów wału i cewkę, też nic - wymieniałem świece, też nic...
Witam wszystkich. Mam bardzo wielki problem. Kupiłem ostatnio Passata no i kurcze auto mi pali średnio 10-12 litrów ropy, w trasie jakbym jechał 60km/h to spalanie po podłączeniu do Vag-a pokazuje 3.8-5.0 litrów na 100 km, no ale na przykład jak już jadę 100/h spalanie na VAG-u i rzeczywiste które jest to około 8 litrów ropy, w mieście auto pali średnio...
Dokładnie nastawnik biegu jałowego przepustnicy, po uruchomieniu silnika obroty rośną do około ~2100, po odpięciu nastawnika biegu jałowego obroty spadają do około ~950-1000 po podpięciu na działającym silniku ponownie rosną od razu do ~2100 Czyściłem odmę, przepustnice, sprawdzałem przewody, przewody do świec, rurki z podciśnieniem, brak reakcji, podstawiłem...
Witam. Miałem dzisiaj troszkę czasu aby zająć się autem więc mam te logi o które prosiliście i również mam pewne spostrzeżenia. Logi z grup 003, 008, 011, 001, 018, 023 zamieszczam poniżej. Logi zostały wykonane podczas przejazdu około 2-3 km: [url=http://vaglog.pl/log_241392.html]00... [url=http://vaglog.pl/log_241387.html]00... [url=http://vaglog.pl/log_241388.html]00...
szarpiąc już przy redukcji z 5 na 4 i przy załączaniu "D". Na zagrzanym oleju pojawiło się u mnie właśnie takie wadliwe działanie skrzyni w Passacie B5 1.8T w 99% przypadkach włączania D, bądź redukcji z 5 na 4 przy obrotach niższych niż 2tys rpm. Czy ktoś wie gdzie szukać przyczyny? Olej dedykowany z filtrem wymieniony 20kkm temu, błędów brak. Usterka...
Witam ! Jestem posiadaczem vw passat b4 1,9tdi 1Z od 9lat , myślałem że znam to auto od podszewki i umiem usunąć wszystkie usterki. Niestety. Problem jest następujący: zimne auto po całej nocy musi długo kręcić gdy nie grzeją świece aby odpalić. Z rury biało niebieski dym- nie wielka chmurka. Gdy komputer załączy świece (tj. przy temp. około 4-5 na...
Witam wszystkich, Arrkadius czytałem twój temat z problemami odpalania na zimnym silnika 115 km na PD. Ja mam bardzo podobny jeśli nie ten sam problem przy silniku AVB 101 koni na PD, na ciepłym odpala i chodzi dobrze, a na zimnym (po 8-10 godzinach do całkowitego ostygnięcia) sytuacja wygląda tak: zapłon, grzanie świec ok 5 sekund i odpala z obrotu......
wszystkie przeróbki, plus mod wtrysku sterujacego - RC na przewodzie zwiekszajace wyprzedzenie z obrotami, do tego żmudna regulacja dlugosci sztangi na turbinie, bo albo mialem laga albo overboosty. I mi sie przez 3 dni rozjezdzalo po naprawie n75, ale po tym jak sie ulozyl juz bardzo dlugo jest oki. W tej chwili mam zalozona normalna przeplywke bo...
Witam wszystkich. Mam bardzo wielki problem. Kupiłem ostatnio Passata no i kurcze auto mi pali średnio 10-12 litrów ropy, w trasie jakbym jechał 60km/h to spalanie po podłączeniu do Vag-a pokazuje 3.8-5.0 litrów na 100 km, no ale na przykład jak już jadę 100/h spalanie na VAG-u i rzeczywiste które jest to około 8 litrów ropy, w mieście auto pali średnio...
Panowie, Dziękuje! Dzięki Waszym radom udało mi się przywrócić życie mojemu silnikowi. Krótka historia: Udałem się do sklepu z wyrobami gumowymi w celu zaopatrzenia się w wężyki do podciśnienia, sklep polecam: Wyroby gumowe i techniczne 02-603 Warszawa (Mokotów), Puławska 74 paw 2. Miły pan, doradził co i jak zakupić, przewodów kupiłem trochę na zapas.....
Mam jeszcze takie jakieś dziwne uczucie,ze jeśli wcisnę gaz do dechy,to przestaje auto przyspieszać,a jeśli delikatnie popuszczę to delikatnie lepiej przyspiesza....Po podłączeniu pod Vaga i delikatnym naciskaniu pedału gazu do dechy Vag nie pokazuje przerw we wskazaniu logowania pedału gazu.Przepływomierz mam nowy,sprawdzony pod Vagiem.
Witam wszystkich. Mam problem z passatem, a konkretnie chodzi o to, że nie chodzi prawidłowo na benzynie, był podłączany pod komputer wykazało, że wadliwy jest przepływomierz powietrza. Zatem, został kupiony nowy przepływomierz i efekt jest dokładnie taki sam jak na starym. Obroty falują, a silnik nie ma mocy. Na gazie zaś chodzi prawidłowo. Znalazłem...
Inny system - nie do końca rozumiem. Widze że wtryskizacze u mnie są połączone razem, i podłączone do sterownika . W wiązce którą poziadam od passata wtryski są podłączzone każdy osobno -to znaczy każdy na inny pin w sterowniku. Poza tym jaka jest jeszcze różnica ? napewno przepływonierz powietrza był w passacie a tu go nie mam . czy coś jeszcze ?
podłączenie przepływomierza podłączenie przepływomierza nissan podłączenie przepływomierza saeco
tranzystor citroen zamiennik lucas nissan gramofon technics cicho
sharan alarm schemat tomtom przywracanie
Jak wyczyścić klawiaturę zaworową w Fiacie 125p? Jak ustawić telewizor na odpowiednie źródło sygnału bez przycisków Source, Input, AV?