Cześć ! Niestety , nie mam pojęcia , gdzie taki zasilacz można by w Polsce zakupić :( Chciałem tylko zasygnalizować , że takie zasilacze są produkowanie . Wiem , że wiele osób kombinuje , jak "załadować" kompa do samochodu , a taki zasilacz , to rozwiązanie wielu problemów . Poczekajmy , może ktoś ma namiary na taki zasilacz dostępny w naszym kraju...
Witam! Problem rozwiązany...kolega 15darekvw miał poniekąd rację... Co się okazało: Istotnie po podłączeniu samochodu pod VAG 4,9 wyskoczył błąd "przerwa lub zwarcie do masy - czujnik lewy" jednak sam czujnik był dobry. Problem wystąpił w przewodach pomiędzy centralką (umieszczoną w bagażniku) a przewodami doprowadzonymi do czujnika. Tyle w skrócie....
Wszystko masz opisane na forum, do którego link podałem: https://www.opel-scanner.com/forum/index... ...ale jeśli jest oryginalny, powinien być zarejestrowany i powinieneś dostać z nim login i hasło do aktualizacji.
A masz WEBASTO, czy Eberschprecher? Podłączenie samochodu pod kompa powinno dać możliwość komunikacje z piecykiem. Do piecyków WEBASTO jest na forum schemat prostego kabelka diagnostycznego i link do darmowego programy firmy WEBASTO. Zdecydowanie ułatwia diagnostykę. Przyczyną nieodpalania pieca może być awaria któregoś z urządzeń podpiętych do pieca:...
Witam wszystkich. Około 2 miesięcy wstecz wracając z trasy zapaliła mi się kontrolka check engine. Silnik 1.4 hdi, 68 km, diesel. Po podłączeniu przez mechanika samochodu do kompa, stwierdził, że pokazuje mu błąd o podawaniu zbyt ubogiej dawki paliwa, związanej z niedostateczną ilością powietrza podawaną przez turbosprężarkę. Błąd wykasował, z turbo...
Witaj, no właśnie za każdym razem jak wspominam, że żadne nie wyskakują w samochodzie to mówią że podłączenie pod kompa nic nie da... i na tym sprawdzanie błędów się kończy i zaczyna główkowanie i mętlikowanie co by tu zrobić, ale bez konkretów... We wtorek jestem umówiony w kolejnym warsztacie to może coś napisze szerzej bo ma wsiąść dwóch gości do...
Witam !! Myślałem sobie że musze zmienic glośniki i mam pytanie czy moge do kompa podłączyć glosniki z samochodu ?? takie duze ? mozna czy nie jezeli tak to jak
Witam Mam problem z silnikiem w swoim pasku… Może mi ktoś doradzi co i gdzie kupić żeby podłączyć kompa do samochodu itp… Gdzie znajdę potem te wejście do podłączenie kompa itp. Dane: - VW Passat Comby GT 1988 (ta nowsza wersja z tegoż roku) - 1,8l benzyna pełen wtrysk, 112KM, typ silnika PF (chyba albo PR coś w te mańkę) - ABS (bez Serwa)...
Chodzi o to że skrzynki bezpieczników nie mam. instalacje silnika od tamtego samochodu (dawcy seat toledo) dostałem bez niej i mam wszystko na zewnątrz chciałem się podpiąć pod kompa zęby odpalić silnik (sprawdzić czy wogole chodzi) Prosze was bardzo o pomoc bo nie wiem co robic...
pitosz - może masz spierniczony zasilacz od kompa albo jest gdzieś zwarcie na katodach.. najlepiej sprawdź u kogoś w kompie czy katody działają. Jak będzie działać to znaczy że katody w porządku i wina leży w Twoim kompie (zapewne zasilaczu). a co do katod to mogą palić się raz jedna, raz druga a inverter będzie nieuszkodzony... mam katody podłączone...
Mam pytanie czy wie ktoś jaką charakterystyke ma mieć na wyjściu Map sensor w kompie w silniku Rovera 1.4 16V Mpi ? Jeszcze może podałby ktoś rozmieszczenie połączeń na nim ( jest trzy nóżkowy) gdzie + , - , wyjście ? Chce go jutro przemierzyć a nie chce go ewentualnie uszkodzić. Dodano po 55 Acha jeszcze jedno czy można podmienić MAPa z kompa z silnika...
Witam, raczej jest to nie możliwe. W odtwarzaczu od kompa nie masz wyjscia np. na chinch. Bedzie ci to tylko odtwarzacz plyty kompaktowe, ewentualnie muzyke z filmu, ale obrazu nie bedziesz mial. Dawid
Montuje to już wszystko do starej obudowy po wzmacniaczu samochodowym jest dość mała i zapontuje taki wentylator z zasilacza od kompa Dodano po 3 Stabilizaor działa :) tylko napięcie na wyjściu wynosi 11,78V jak myślicie nic sie PS2 nie stanie?? Dodano po 47 moze dlatego ze podłączyłem jeszcze za stabilizatorem diode led z rezystorem spróbuje dać ja...
Sonda lambda jest ok, w tym roku była wymieniana. Poza tym cała sytuacja dzieje się na zimnym, a mechanior mówił że nie ma zbytnio wpływu w takiej sytuacji. Problem jest z czujnikiem, bo przy termostacie ok, wymieniłem profilaktycznie na nowy verneta, a tego czerwonego nie ma w sklepach. Katalogi pokazują czarny albo biały. Nie znam niestety wartości...
Witam !!! Jestem tu nowa i również mam problem z ADBLUE z VOLVO FH 440 2008r. Wyskoczył błąd grzałki przewodu adblue, po czym zaproszono mnie do serwisu i wymieniono całego "pająka"-wszystkich przewodów od adblue na gwarancji. Przy odbiorze samochodu wyswietlił się błąd układu adblue . Po ponownym podłączeniu kompa szybko zdjagnozowali, że oryginalnie...
witam sprawdzałem wczoraj paska 1.9 tdi pd 130km, k+can commanderem 3.6 i jak zwykle przebieg z edc15p pokazał 0, a po podłączeniu się pod licznik pokazał 1.048.000, a na liczniku wyświetla się 189.000 km :) zegary identyfikacja to vdo8, dokładnego nr niestety nie spisałem, ani eproma nie zapisałem na dysk I nie wiem co jest grane ze w ecu jest 0 ?...
Samochód pracuje poprawnie, z jednym wyjątkiem. W czasie jazdy po wyłączeniu na luz obroty biegu jałowego utrzymują się w granicach 1500 obr/min. Pierwsza próba – w czasie toczenia się samochodu naciskam hamulec zasadniczy, bez zmian obroty 1500. W momencie zatrzymania obroty spadają na 1000 obr/min (hamulec wciśnięty). Próba druga – wrzucam...
Witam Odgrzebie kotleta , ale nie ma sensu zakładać nowego tematu. Problem- ta sama nawigacja, po podłączeniu do komputera nie ładuje baterii, nie włącza sie, po podłączeniu do samochodu ładowarka na 12v-5v nawigacja wstaje, pokazuje 100% naładowania baterii. Po odłączeniu ładowarki działa 5 sek i gaśnie, przy czym zdąży pokazać ze bateria ma 0%. Bateria...
masz rację to na bank wina gazowników U mnie podobna sytuacja miałem wszystko OK aż na przeglądzie wyszło że sonda stoi na benzynie pojechałem do gazowników bo wiedziałem że sonda jest ok. Zrobili jakieś dziwne podłączenie i teraz na benzynie jest wskazanie 1.3V a powinno być 0-1V Jak odpale silnik (zawsze musi się to odbyć na benz.)to silnik gaśnie....
No to ruszamy z wątkiem szybko. Podłącz samochód pod kompa lub znajdź moduł komfortu. Następnie sprawdź jaki ma numer fabryczny i napisz tutaj. Wtedy będzie wiadomo, które piloty mogą być.
Witam. Pisze tutaj ponieważ brak mi już pomysłów i jestem na skraju załamania finansowego w związku z moim fiacikiem. A mianowicie: Grande punto, 2006r 1.3 diesel multijet 90KM ( 66Kw) Jestem posiadaczem samochodu od 1,5 roku. Przez ten czas z biegiem kilometrów słychać było że turbina pracuje coraz głośniej, ostatnie tygodnie pracowała już naprawdę...
Ogolnie jestem za zeby go jako CPU samochodu zastosowac. Jezdze Fiatem Seicento 1.1 MPI rocznik 2001. Powiedzcie mi jak odczytac predkosc chwilowa (mam cyfrowy licznik kilometrow) ewentualnie jak zmierzyc ten czas otwarcia wtryskow (czyli obliczyc ilosc spalonego paliwa) a tak wogole to gdzie mozna poczytac o tym jak dzialaja wtryski ? Jeśli chodzi...
Podłącz samochód pod kompa połącz sie z ECM i IMMO odczytaj błędy i wrzuć tu na forum. Jak to zrobisz to powiem co dalej.
Witam wszystkich jest to mój pierwszy post na elektrodzie, więc prosze o zrozumiałość jakby coć było nie tak. Chciałem podzielić sie ze wszystkimi moim doświadczeniem ze sterownikiem pompy wtryskowej paliwa od Opla Combo 1.7 DTI silnik Isuzu. Jak już każdy wie kto posiada ten sterownik że sa z nim problemy powstawanie zimnych lutów pod wpływem wysokiej...
A kto Ci wywróży czy to jest poważne, Żebyś potem Miał pretensje jak Ci motor padnie. Najlepiej dla Ciebie i Twojego samochodu będzie podłączenie auta pod kompa, pewnie to wiele wyjaśni. P.s jeżeli kopci na biało to może wydmuchało uszczelkę pod głowicą i płyn dostaje się na cylindry, ale to tylko JEDNA z możliwości.
Programatory masz jakieś? Podłącz się do samochodu kompem i sprawdź jaki masz obecnie licznik. Numer i symbol z dwóch liter na końcu.
Witam, dzisiaj podłączyłem sobie samochód pod kompa i wyszedł mi błąd , w sumie błędy. Najbardziej mi chodzi o błąd 01044 Błędnie zakodowany ECU . Seat altea 1.6 mpi 102km 2005r . Ktoś zna kody do tego autka ? Jakieś kody na necie są, ale wolę zapytać was. Możecie też się odnieść do innych kodów jeżeli macie chęci;) To nie musi być problem z silnikiem...
Po włączeniu tempomatu w ogóle nie mogę ustawić limitu tylko komunikat speedtronic szukać warsztatu. Wyskakuje Ci niby błąd na liczniku którego nie widać pod kompem? Podłącz ten samochód pod komputer i nie rób ludzi w balona...
Byłem dzisiaj u mechanika i podłączył mi samochód do kompa,wyskoczył mu bład podci
po to żeby mieć pewność że sonda jest sprawna To że mi wyskakuje błąd po podłączeniu kompa do samochodu że sonda jest uszkodzona to wcale nie oznacza że jest uszkodzona Tester daje pewność że jest sprawna bzdura. A jak ci tester wykaże że "niesprawna" to znaczy że niesprawna ? (od razu powiem że nie) Olej testery, wystarczy dobry miernik.
Zanim podlaczysz pod złącze diagnostyczne w kompie wybierz Volvo=>FH=>ver2 i zatwierdza włącz vcads a następnie podłącz do samochodu złącze
Usunięcie błędów pomogło. Jak ktoś miałby taki problem, faktycznie polecam podłączyć samochód pod kompa. Problem znika.
Podłącz samochód d kompa i skorzystaj z programu VAG-COM
Podłącz samochód pod kompa i powiedz czy są jakieś błędy ?
Jak masz Vaga (sprzęt do podłączenia samochodu do kompa) to zrobisz to sam, jak nie, to podjedź do kogoś na komputer zrobi Ci to w 5 min.
Witam ja natomiast szukam jakiegoś interfejsu diagnostycznego który można by było podłączyć do kompa i nim diagnozować samochody marki suzuki za wszystkie sugestie będę wdzięczny
Witam ponownie , to podłączenie samochodu z kompem jest raczej nie mozliwe i brak programu ale jeszcze zobacze palec z kopułką. Samochód z przebiegiem 170tyś.
I nie uruchomisz silnika! Nie pytaj dlaczego, trzeba samochód podłączyć pod kompa (Vag) i będzie tam czarnym na białym napisane dlaczego!
Podłączyłem samochód pod kompa wykazało że sonda lambda. Wymieniłem sondę na nową japońską i po problemie. Dzięki wszystkim za zainteresowanie.
Po pierwsze za słaby zasilacz , po co tak kombinować nie lepiej odpalić radio internetowe ?? Po drugie co dorabiać wejście jack skoro radio ma wejście na 2xRCA. Po trzecie w kompie jest zasilacz impulsowy a z akumulatora w samochodzie idzie napięcie stałe.
Witam musisz podłączyć samochód pod kompa samochód z jakiejś przyczyny odcina turbo wpływ na to ma wiele rzecz zdiagnozuje ci to dobry fachowiec olej w intercoolerze w nie dużych ilościach to nic złego.
Wytnij ten rezystor połącz przewód tak jak w oryginale był i zobacz co było powodem ,że ktoś go założył. Byłoby dobrze jakbyś miał kompa pod którego możesz podpiąć samochód i podejrzeć pracę przepływomierza w parametrach .
Nie oceniaj jak nie znasz całej historii samochodu. Został podłączony pod kompa i błędy wcześniej były zupełnie inne. Jak masz zamiar pisać swoje głupie teksty zamiast doradzić to nic nie pisz.
Spróbuj podłączyć kabel 5 pin w miejsce 7 pinowego. Jeśli to nie pomoże to zarówno samochód jak i naczepa do podpięcia pod kompa. Podpinałeś ten ciągnik pod inną naczepę i naczepę pod inny ciągnik?
Poszukaj czy obrotomierz bierze sygnał z ECU czy alternatora. Ewentualnie sprawdź połączenie masy silnika z karoseria. Zwykły miernik wystarczy Ze sterownika silnika licznik otrzymuje informacje o obrotach. Do Autora: obrotomierz drga bo ida korekcje dawki paliwa. Wedlug Twojego opisu to zmieniles sonde przed katalizatorem? Ogolnie to musisz podlaczyc...
Dwa bezpieczniki sprawdź F73 oraz F72 (dla samochodu wyprodukowanego po 09/2007) - obydwa są 15A. Należy jeszcze podłączyć pod kompa i zobaczyć co pokazuje za błędy (i czy w ogóle ma komunikacje).
bondzorno.tak samo jak do kompa podpinasz .tylko ze w kompie masz wyjscie na malego jacka,a w radiu na chinch.niewiem jak chcesz ten subwofer zasilic w samochodzie to juz twoj drugi problem.sejonara
Podłączyłem wcześniej samochód do kompa i pokazało że nie działa czujnik lewy środek. Ale chyba się naprawił bo dzisiaj cały dzień czujniki działały. Oby tak zostało
Możesz włożyć do auta ale nie podłączaj go bo i tak nie zagra dobrze,nie ma sensu. To nie jest głośnik do samochodu gdzie temperatury sięgają +40 stopni i -30stopni.
Pozdrawiam userów. Mam pytanko: jaki jest problem (o ile jest) w podłączeniu licznika z obrotomierzem (posiadam uboższą wersję bez obr.) do mojego samochodu ? Trzeba coś kombinować czy licznik i obrotomierz będą kompatybilne z wtyczką i wiązką przewodów? Fiat Brava 1996r wesja "S". Dzięki za zainteresowanie tematem i ewntualne porady.
31 to pin 8 30 to pin 7 15 to pin 5 Kompem się nie podłączysz na stole i nic nie zobaczysz bo cała informacja idzie szyną danych CAN jak podłączysz zasilanie to tylko zobaczysz czy wskazania kontrolek pisk brzęczka przebieg na wyświetlaczu i tym podobne.
Samochód był podłączony pod kompa wyszło, tylko że silniczek krokowy jest uszkodzony został wymieniony na nowy, jeśli dowiem się czegoś nowego napiszę.
Podłącz kompa I obserwuj co się dzieje w parametrach rzeczywistych. Bezapelacyjnie masz za mało powietrza w kolektorze. Jedź na 3 biegu, od biegu jałowego gaz do dechy i obserwuj co się dzieje w parametrach, tzn jakie jest ciśnienie doładowania jak turbo wstanie i jaki jest wydatek paliwa.
Wtryski jak były najtańsze mogły już się rozkalibrować to samo było u mnie, też wymieniałem na oryginalne BRC. Mam jeszcze pytanie: Wiesz jakie czujniki masz podłączone do kompa od gazu, czy część parametrów jest brana z ECU samochodu? U mnie w brc sonda jest podłączona do kompa LPG w programie mogę zobaczyć jak pracuje, mam jeszcze czujnik temp wody...
Witam byłem u elektryka podłączył samochód pod kompa i chyba znalazł problem wyłączania sie klimy. Okazuje sie że czujnik prędkości wysyła sygnał do licznika ale licznik nie wysyła sygnału do komputera więc komp nie widząc prędkości jazdy wyłącza klime przy 120h.Trochę to poronione ale może i tak jest ponoć można to naprawić ale trzeba grzebać przy...
Witam, poszukuje instrukcji jak skasować inspekcję bez podłączenia pod kompa samochodu opisanego w temacie. Dodam że wszystkie znalezione instrukcje nie działają tzn nie mogę znaleźć dokładnie do W111 bez kierownicy multifunkcyjnej
Witam, Samochód Peugeot 5008 2.0 po odpaleniu gaśnie, nie chce odpalić. Trzeba poczekać kilkanaście minut i wtedy odpali. Pojawia się błąd P2566. Na serwisie po podłączeniu pod komp nie było żadnego problemu. Wymieniony czujnik ciśnienia paliwa. Samochód codziennie jest użytkowany i pracuje normalnie, równo i czysto.
a jak sprawdzić czy czujnik jest sprawny?? no i czy usterka z brakiem styku w kostce powoduje ze wariuje mi wskaźnik, bo gdy samochód podłączono mi do komp to pokazał temp 87 stopni. Czy ten czujnik o którym jest mowa wyżej to inny czujnik niż ten który pobiera temp i przesyła do komputera?? A styki sprawdze zaraz jutro z rana...
Proszę pana ,na początek to pasowało by pod kompa podłączyć samochód odczytać błędy porobić logi itp.przyczyn może być wiele.
Witam wszystkich, Problem dotyczy renault mastera z silnikiem 3.0 dci 2004r. Samochód ma przejechane 60 000 km i nie chce sam odpalac dopiero po wtryśnieciu plaka do kolektora ssacego odpala ale to nie wszystko gaśnie po przekroczeniu 3000 obr. Samochód był podłączony pod kompa i nie ma błędów. w Serwisie Boscha też sie poddali.
Czyli rozumiem że nie ma możliwości podłączenia tej kolumny. Czy jest jakaś inna, od innego samochodu kolumna żeby to działało na prostym podłączeniu bez zbędnych kompów i czujników. Wyprzedze komentarze że powyżej 100 inaczej działa, lżej że coś się zmienia w pracy wspomagania to auto raczej nie będzie tak szybko jeździło. Jak to jest że elektryczne...
usb do kompa ,kompa do sieci . a obd do samochodu podłącz
Witam wszystkich. Mam takie pytanie:gdzie i jak podłączyć się kompem do komputera samochodu? Zbudowałem urządzonko do komunikacji, mam program ALDL ale niewiem jak się podłączyć i gdzie, wiem że pod pin M, ale gdzie go szukać? Prosze opomoc i zgóry dziękuje.
Jak podłaczyc zykly CD-Rom z kompa w aucie pod 24v??
Witam mam ten sam problem w Sprinterze 2,2cdi 2003r. co kolega napisał nie ma siły, podłączyłem go pod kompa i wykrył 1 błąd, POŁOŻENIE WAŁKA ROZRZĄDU. Pojechałem jeszcze do innego fachowca i po podłączeniu pod kompa nic nie wykrył (to chyba zależy od programu jaki mają). O co chodzi może ktoś pomoże? A samochód odpala normalnie. POZDRAWIAM
Mam 1pcb z dużym bluetooth. Problem taki, że po dłuższym podłączeniu pod ciężarówki, nie chce ponownie się połączyć z większością sterowników. Odłączony od kompa i obd na 10 min i znowu się łączy...:/
podłączyłem kompa pod samochód i jak już się nagrzał to wyskoczył błąd 17746.p1338 po sprawdzeniu na necie wyszło mi że to czujnik wałka rozrządu. Czy jest możliwe że to jest przyczyna??? bo w sumie jak się nagrzeje to mi rozrząd klepie.
Ale chodzi mi o podłączenie się pod kompa silnika (samochodu) a nie pod lpg. Jak by falowały obroty też na PB, albo walnięta sonda.
Ok, a czy jak podłącze do komputera, bez podłączenia do samochodu to oprócz zasilania coś się zaświeci, podczas próby komunikacji? U mnie przy niepodłączonym Elmie do samochodu, w momencie podłączania Elma do komputera lub włączenia kompa z podłączonym Elmem zawsze zamrugały po kolei wszystkie diody.
Tak, jak mam podłączony komp i włączam stacyjkę, nie wyświetla się żadna mapa. Dopiero podczas jazdy się rysuje. Gdy przełączam na benzynę, tak samo zaczyna się rysować. Samochód chodzi normalnie na gazie i na benzynie.
Temat uważam za zakończony. Połączenie zrywane jest z winy samochodu. Na razie nie wnikałem dlaczego bo nie mam za dużo wolnego czasu. Podłączyłem kabel i kompa pod inny samochód i wszystko jest OK. Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc.
Myślę że twój problem będzie ciężko rozwiązać na odległość i żebyś sobie jeszcze do tego nie narobił kosztów. Uważam że samochód należy podłączyć pod kompa przeczytać błędy zobaczyć czego mogą dotyczyć i dopiero rozpocząć naprawę samochodu. Jeżeli dotychczasowi mechanicy nie dali radę może spróbować dać to naprawić komuś innemu.
Częstą przyczyną tego objawu w tych silnikach jest to że na ciepłym silniku komp.nie włącza świec żarowych,w nowym silniku będzie wszystko ok ale jak auto ma najechane kilometrów pojawia się ten problem.Są dwa rozwiązania 1-podłączyć samochód pod komp. i ustawić w komp.sam. opcję skrzyni automatycznej 2-czujnik temperatury wysyła jednym przewodem inf.do...
pewnie masz racje, z tym tylko, że teraz nie wskazuje mi w ogóle poziomu AdBlue, samochody mam monitorowane przez gps, podłączony do CAN-a, w związku z tym, na ekranie kompa powinienem mieć takie wartości, jak poziom paliwa, spalanie, obroty silnika itd, a w tej chwili nie mam tych informacji, niby auto jest monitorowane, ale nie działają funkcje które...
witam gdzie i do jakiego kompa był podłączony samochód? jezeli do boscha to bedzie porażka musi byc diagnoza o serwisowego urządzenia peugeot pozdro T
Witam! Samochód przestał odpalać. Rozrusznik kreci ale nie chcę odpalić. Po podłączeniu kompa jest błąd: Usterka na SZYNIE CAN A007, problem komunikacji z ECU wtrysku. Po przekręceniu kluczyka dioda od immo miga. Wszystkie bezpieczniki sprawdzone. Czy ktoś posiada schemat elektryczny tego samochodu lub chociaż oznaczenie pinów w sterowniku Bosch 0 281...
Jeden jest to sygnał prędkości pojazdu i przychodzi z impulsatora i idzie na pin 6 IMMO. Drugi idzie do kompa i powinien się łączyć z pinem 7 IMMO. Skrócony opis działania: Po przekręceniu kluczyka IMMO gada sobie z kompem (pin 7). Immo jeżeli wykryło w zasięgu zarejestrowany transponder zezwala kompowi na uruchomienie silnika. Po ruszeniu samochodem...
No tak .Ale dlaczego wraz z wyswietlaczem deski zginely kierunkowskazy?Samochod zostawilam u mechanika na wymiane oleju i filtrow.i mial podlaczyc pod komp.i sprawdzic co sie dzieje z wyswietlaczem,dlaczego gasnie podczas jazdy i resetuje. .Moze cos sie rozlonczylo?Po podlaczeniu pod komputer nie pokazuje zadnej usterki.Czy powinien komp.pokazac usterke...
Kolego jeżeli chodzi o kody błędów to samemu raczej na pewno się nie skasują. Jeżeli w sterowniku został zarejestrowany błąd to powinieneś go skasować (niektóre błędy mają wpływ na prace samochodu). Aby kod błędu nie był rejestrowany nie wystarczy tylko go wykasować trzeba jeszcze usunąć usterkę. Jeżeli chodzi o twojego Vaga to podłącz go do kompa i...
dodam jeszcze ze wiatrak się załącza ale nic to nie daje, mimo tego gdy się bardzo nagrzeje to samochód zaczyna ciężko jechać (hamuje). Co jest nie tak z moim seikiem? Dodano po 2 Jak go podłączyłem pod kompa i odpaliłem samochód temperatura wzrosła do 96 stopni wiatrak się załączył , chodził aż do póki temperatura spadła do 90 stopni. Zero błędów na...
Witam ponownie - przekłamania we wskazaniach są nadal, komp od gazu λ1, komp w samochodzie λ1.2. Może to komp od gazu przekłamuje? Podłączenie sprawdzone ok.
Witam wszystkich .Mam problem z moim baleno, od samego początku na stałe świeci kontrolka CHECK ENGINE (nie miga) samochód był już podłączony do kompa ale ten nie wykrył żadnej usterki .Proszę o jakieś pomysły .Z góry dzięki
Witam Wszystkich użytkowników . Więc tak znalazłem dziś w necie opcję że gościu ma podłączoną konsole od samochodu do kompa czy PS , Więc pytanie ma ktoś pojęcie jak to zrobić mógł by ktoś coś popisać na ten temat youtube.com/watch?v=NmgALMafoBc ps.do Moderatora jeśli zły dział proszę o przeniesienie bardzo dziękuje ;]
mam podłączony zestaw 2+1 od kompa w samochodzie a problem tkwi w tym iż złychać zakłócenia przy włączaniu kierunkowskazu. Słyszałem że można zastosować kondensator tylko niewiem jaki i jak go podłączyć.
Witam, planuje zlozyc sobie komputer przygotowany do montazu w samochodzie. Zastanawiam sie jak podlaczyc kompa pod 12V z auta. Czy potrzebuje jakies stabilizatory specjalny zasilacz czy inne dodatki. Prosze o wasze rady. Z gory dziekuje i pozdrawiam.
Witam W końcu udało się znaleźć przyczynę niechłodzenia klimy. Pojechałem do swojego mechanika i on znowu podłączył samochód pod kompa i co sie okazało że jak zrobił test klimy to pokazało błąd siłownika klapek. Powietrze sie miesza i dlatego nie chłodzi. W związku z tym że już wiem co jest grane to może powie mi ktoś jak dostać się do tego silniczka...
to jest hamulec przekładniowy.służy do zmniejszania prędkości wałka sprzęgłowego przy redukcji biegów. Podłącz kompa i sprawdź przy włączonym biegu +samochód na postoju czy jest jakaś prędkość wałka sprzęgłowego .Moim zdaniem to ciągnie sprzęgło.
może być problem z immobilizerem po stronie samochodu nie kluczyka. przydałoby się podłączyć do kompa i to sprawdzić, będzie wiadomo w którą stronę iść.
Co do gaśnięcia samochodu, to miałem u siebie w golfie ten sam problem. 1.6 16v 01r. AUS 105km. Po podłączeniu pod kompa za każdym razem pokazywał inny błąd... Problemem okazał się zawór EGR... Jakie masz oznaczenie silnika?
witam wszystkich. porzebuje pomocy. dowiedzialem sie ze moge podłączyć cdrom od kompa do samochodu. z zasilaniem juz sobie poradzilem dzieki jednemu z kolegów na tymże forum. ale!!! wiem juz ze moge podłączyć sygnał z cdromu przez głowice magnetofonu w samochodzie. orientuje sie w sprawach elektroniki praktycznie bo sam troche sie bawie . z góry dzieki...
A PO CO CI TEN KOMP?
Jest tak- po podłączeniu kompa jest zwarcie na trzecim wtrysku, zmieniłem wtrysk i wpisałem go i dalej po 30 sekundach od odpalenia samochód zaczyna nie równo pracować jak by wszedł w tryb awaryjny i wyskakuje błąd ESP/ASR i chek engine . Podłączam znowu komp i to samo
zainstalowałem u siebie na kompie program VCDS Lite i nie mogę tego odpalić .... Zainstalowałem a następnie podłączyłem kabel pod laptopa windows 7 gdzie wyskoczył mi komunikat ( załącznik 1), mimo to podłączyłem kabel do samochodu na zapłonie i próbowałem połączyć się klikając najpierw OPTIONS a następnie TEST i każdy z portów i pojawiał się komunikat...
po powrocie centralny zamek już nie działał i kontrolka od immo pali się ciągłym światłem.nie działa również wewnętrzne zamykanie wszystkich drzwi,a gdy wduszam je kontrolka od immo świeci mocniejszym światłem,lecz nadal ciągłym.powinna migac.akumulator dobry(naładowany).centralnie widać,ze iimo odcina zapłon i nie chce odpalic,silnik kreci,lecz wiadomo(bezskutecznie)....
czujnik położenia wału chyba nie jest do niczego potrzebny, u mnie był nie podłączony i samochód jeździł, potem dorobiłem kable od tego czujnika do kompa i nic to nie zmieniło ;) także to nie problem jak coś to mam kompa, w którym jest uwalone wejście czujnika CYP (z tego co pamiętam - pewnie hybryda) ale bez niego też jeździł tak samo tylko czek się...
Z tym touchpad to dobry pomysł, ale czy można go wymontować z laptopa i podłączyć do zwykłego kompa?
jak się podłączyłeś do kompa tego samochodu ja też mam brava 14.12v i jestem ciekawy czy masz jakiś interfejs do diagnostyki i czy robiłeś to u siebie czy w warsztacie diagnostycznym gdzie się podpiołeś tym interfejsem , potrzebuje więcej informacji na ten temat, daj znać na maila:przemkrzych(at)op.pl :cry:
Dziś Byłem u mechanika. Podłączył Samochód Pod Kompa i wykazało ... 1/2 Czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza - niski sygnał wejściowy 2/2 Moduł sterujący silnika. zablokowany. W jednym Przypadku to była taka mała rureczka pęknięta i kazał Mi to zakleić, bo być może dostawało się lewe powietrze.... a ten moduł to chyba coś poważniejszego...;/...
Ze względu, że jestem początkującym elektronikiem, proszę o poradę was. Czy by się nie dało podłączyć kierownicy od kompa do samochodu zdalnie sterowanego? Chociaż żeby było tak, że bym kręcił kierownicą i model skręcał jak to zrobić? Proszę o szybką odpowiedź. Dziękuję.
Prawda ale można by się rozpisywać lub po kolei wymieniać. Ja miałem dawno temu taki problem i po kolei wyminiałem aż podłączyłem kompa i się okazało że czujnik ciśnienia paliwa. To golf III 1,4 Proszę pokazać czujnik ciśnienia paliwa w gofl 3 1.4. Anuluję wtedy ostrzeżenie. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają...
podłączenie amplitunera kompa podłączenie telewizora kompa podłączenie kompa kablówki
zamówienie excel wiertarka bateria temperatura siemens
saeco aulika odpowietrzenie kotłów
Jak odbierać 225 MHz w DAF XG 480? Renault Master 2.8 TDI - Silnik gaśnie po odpaleniu