Sam zasilacz nie starczy bo siłownik od zamka nie wyłacza sie po osiągnięcu pozycji końcowej, więc masz 3 rozwiązania: - sterować impulsami o ograniczonym czasie - dodać krańcówki - mierzyć prąd pobierany i gdy siłownik osiągnie kraniec skoku (prad wzrośnie) wyłączyć prąd.
Ten sterownik ma tylko funkcję ,zamknij i otwórz. Powinna zostać tamta centralka a ta jako dodatek, podłączasz sterowanie masą. I wtedy dwa przewody z pilotowej dajesz na biały i brązowy.
Tak samo. Na styczniku w drzwiach.
To jest centralka zdalnego sterownia centralnym zamkiem ale... musisz mieć ten centralny zamek. Diagram C to podłączenie np. do Golfa II, gdzie trzeba dołożyć siłownik slave do drzwi kierowcy, bo w wersji bez zdalnego sterowania nie ma w nim siłownika (jest tylko wkładka master - osobiście sugerowałbym ją zastąpić siłownikiem master zamiast dokładać...
czy da się do tego zamka podłączyć syrenkę Nie ma takiego wyjścia z centralki. Można wykorzystać impulsy sterowania zamkiem (sterowanie impulsami masy). Impuls syrenki będzie trwać 0,5s - to trochę zbyt długo. Można się bawić w "skrócenie" czasu impulsu lub lepiej zamiast syrenki podłączyć "buzer". "Skrócenie impulsu" - np za pomocą gotowego rozwiązania...
Stara centralka powinna być w okolicach bezpieczników (lub na panelu z bezpiecznikami). Opis zdjęcia 001: Czarny (-) - masa Żółty (2M) -, silniki siłowników Szary (1M) -' Niebieski (3)-, sterowanie z siłownika master (drzwi kierowcy) Biały (2) -' Czerwony (+) - zasilanie Pod okablowanie w Alfie możesz podstawić każdy uniwersalny sterownik zamków centralnych...
tak ale zestaw centralnego zamka który pokazałeś z aukcji alleggo zawiera już sterownik który po odebraniu impulsu - z siłownika master (tego w drzwiach kierowcy) podaje sygnał prądowy otwierając lub zamykając resztę zamków. Tak więc jedyne cop trzeba zrobić to połączyć przewody sterujące z alarmu z przewodami którymi siłownik w drzwiach kierowcy podaje...
Przedewszystkim dokup przekaźniki do centralnego zamka bo wyścia z alarmu są nisko prądowe ok. 100mA i nie ruszą centrala w scorpiaku , centralk jako takiej nie ma w scorpiaku i sterowane odbywa się przez same siłowniki , podając impuls plus lub minusa ( różne wersje , spodkałem sie nawet że było na przemian zamykanie plusem a otwieranie minusem)uruchamiasz...
Witam. Kupiłem siłownik centralnego zamka pomocniczy dwu przewodowy.Problem polega na tym,że w moim siłowniku są inne kolory przewodów. Wysłałem zapytanie do sprzedawcy siłownika który przewód to plus a który minus. On twierdzi,że zależnie jak podłącze raz będzie otwierał a raz zamykał. Moim zdaniem w napięciu stałym nie powinno się zamieniać biegunów....
Witam, posiadam Forda Ka mk2 2011 rok, (Ford produkcji Fiata, bliźniak Fiata 500). Został zgubiony kluczyk z pilotem od zamka centralnego. Chciałbym zamontować taką najprostszą centralkę https://allegro.pl/oferta/sterownik-zamk... generalnie nie zależy mi na mrugających kierunkowskazach i innych bajerach,...
siłownik nie reagował na naciskanie Nie spotkałem jeszcze siłownika centralnego zamka, którego nie można poruszyć - chyba, że uszkodzony. (silnik to zazwyczaj zielony i niebieski - zmierz zanim podłączysz do 12V)
Przejrzyj dokładnie instrukcję jest na pewno schemat podłączenia siłownika uniwersalnego (mastera nie wysterujesz, bo to tylko sterownik pilotowy)
Otwierając kluczykiem dzwi w których zamontowany jest master otwierają sie od razu wszystkie zamki,ta sama sytuacja przy zamykaniu.Zeby u ciebie to działało musisz pozostałe przewody podpiąć do sterownika zamka.Czrny to masa a biały i brązowy to zamykanie i otwieranie.
Jeżeli siłowniki są takie same to podłącz obojętnie jak, zamknij auto i zobaczysz czy siłownik działają jak pozostał. Jak będzie działał odwrotnie (czyli np. zamykał a inne otwierały) zmień podłączenie.
Witam. Jest tego wiele w internecie. Trzeba też "włączyć"myślenie jak to działa...poszukaj. PS. Nie jesta złośliwy😉
Bez przekaźników tymi włącznikami nie zrealizujesz tego zadania.
Skoro oryginalny zamek centralny działa to nie możesz dodatkowej centralki podłączyć pod siłowniki, a musisz podłączyć ją pod sterowanie oryginalnym zamkiem. Normalnym jest, że oba przewody od siłownika podłączone są do masy i sterownik zamka w zależności czy otwierasz czy zamykasz na jeden z dwóch przewodów podaje zamiast masy plus. Jeżeli podłączysz...
witam a co sądzicie o zmontowaniu mechanizmu z zestawu zamka centralnego do auta? zamiast siłownika podłączenie silniczka od wycieraczek. czy takie coś by zadziałało? lub wiertarka oraz kółka tak jak na rysunku poniżej http://obrazki.elektroda.pl/1738021400_1... co sądzicie czy wiertarka da rade?
Witam . Mam nadzieje że Ci coś ułatwi ten rysunek. Jeżeli centralny zamek będzie się zamykał przy rozbrajaniu alarmu to zamień przewody otw/zam. przy przekażnikach (86). Zasilanie przekaźników zabezpiecz bezpiecznikiem 20 A.
Rozwiązanie ze zdjęcia działa również w Fordzie Ka drugiej generacji. Dodatkowo, gdyby ktoś chciał podłączyć bagażnik, to duża wtyczka pin 30 (fioletowy) odpowiada za otwarcie siłownika tylnej klapy. Ważne, aby obciąć go od modułu.
w starych fordach nie ma centralki bo siłowniki sa tak zrobione jakby miały w sobie centralki natomiast z alarmu możesz sterować jak zrobisz najpierw sterowanie z klucza -tak łatwiej a potem schemat z podłączenia forda --wybrałeś najlepszy sposób dołożenia zamków do forda sam tak czasem robie
Z opisu tego sterownika wynika iż służy on tylko do sterowania modułem centralnego zamka natomiast nie można podpiąć do niego bezpośrednio siłowników. Czyli robisz tak: montujesz siłowniki w drzwiach, rosprowadzasz kable, kupukesz uniwersalny sterownik centralnego zamka np. top 33(on będzie sterował siłownikami). Do niego z kolei podłączasz moduł radiowy...
realizuje to siłownik Jeżeli masz wersję samochodu wyposażoną w siłownik w drzwiach kierowcy, to podłączenie sterowania centralnym zamkiem w tym samochodzie jest proste. Na obu przewodach "silnika" w siłowniku centralnego zamka w spoczynku jest podawana "masa". Musisz tak podłączyć styki przekaźników dodatkowej centralki zamka, aby sterownik na pół...
Chcę podłączyć sterowanie siłownikiem W spoczynku, moduł BSI podaje sygnał masy na "oba przewody" silnika siłownika zamka. Podając +12V musisz jednocześnie przekaźnikiem "odciąć kabel w stronę" BSI, bo będzie zwarcie. Nie za bardzo wiem jak odciąć przekaźnikiem ten moduł. A w tym przypadku jaka metoda podłączenie będzie najprostsza? Sterowanie masą?...
Największą głupotą jest założenie zwykłego siłownika slave zamiast master. Jak otworzysz samochód, kiedy piloty odmówią posłuszeństwa?
Pierwsze ruszenie siłownika nic nie zmieniło a następnie zaczął działać normalnie, to znaczy bez żadnego odbijania, ale odwrotnie do pozostałych. Gdy ten nowy otwierał to pozostałe się zamykały. W takim razie teraz pozostało tylko zamienić przewody od styków położenia otwarcie zamknięcie niebieski i zielony zostaw jak są , zamień biały z brązowym i...
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
No, to uczymy się dalej (nie podam ci rozwiązania wprost)... To teraz poszukaj sobie schematu przekaźnika, czyli który styk za co odpowiada. Schemat możesz mieć nawet na obudowie przekaźnika. Jeśli nie, to nie problem go znaleźć. I poszukaj sobie jeszcze opisu podłączenia siłownika centralnego zamka do przekaźników (dokładnie to samo podłączenie - sterowanie...
Witam to mój pierwszy post na tym forum także proszę mi wybaczyć jak coś jest nie tak. mam problem ze sterownikiem centralnego firmy carprotect chodzi o to jak co podłączyć. sterowanie centralnego podłączyłem używając tego schematu: http://obrazki.elektroda.net/66_12217571... natomiast podłączenie siłownika klapy wygląda tak: http://obrazki.elektroda.net/99_12217739...
Mozna bezposrednio podpiac pod siłowniki w szarej kostce w bsi, spoczynkowo jest na nich masa wystarczy podpiąć interfejs aby rozwierał przewod od siłownika i podawał w kierunku siłowników plusa, działa 100%
Wygląda, że opisane na centralce sygnały LOCK/UNLOCK, to impulsy masy do sterowania dodatkową centralką zamka. Taką podstawową, jak w każdym uniwersalnym centralnym zamku. Wtedy jest szansa, że można podłączyć nowy siłownik jako master, wykorzystując podstawową aplikację centralnego zamka i dołączając do niego wygnały sterujące z alarmu.
Witam ! Najlepiej nic nie pisać jak się nie ma nic do powiedzenia, w tym aucie nie ma siłownika w drzwiach od strony kierowcy ( rema masz rację ), więc alarm ich nie zamknie ( pozostałe owszem ) ! Pozdrawiam ! Robert
Witam. Mam pytanie jak podłączyć się do centralnego zamka(orginalny). Został zamontowany alarm, sterowanie centralnym za pomocą masy. A w LT sterowanie jest chyba plusem. Próbowałem na przewody od siłownika podawać plus ale to nic nie dało. Proszę o pomoc.
Podpinając pod wskazane przez Was przewody i ówcześnie konfigurując centralkę na sterowanie +/- (podłączenie do siłownika) wszystko śmiga jak należy. Efekt tutaj : https://www.youtube.com/watch?v=Ppfp5iYZ... Działa o dwa nieba lepiej niż oryginalny CZ. Reasumując - centralka ustawiona na podłączenie do siłownika (+/-), podłączona pod kable różowy oraz...
Sygnał włączenia daje się z zasilania siłownika centralnego zamka ktòry uruchamia układ czasowy np.na NE555 a ten przekaźnikiem podaję zasilanie na lampy przeciwmgielne.
Po co zakłądać drugi zamek jak oryginał jest dobry, masz pewnie uszkodzoną krańcówkę zamykania drzwi (te od światła) albo mikrowyłączniki od zamka (od wkładlki zamka). Czy siłowniki wymianiałeś, czy te kolory przewodów są oryginalne z fiata czy to kolory nowych siłowników. Kupiłeś cały zamek czy tylko sterownika zamka na pilota. Bo BX30 to tylko sterownik...
Masz tu prosty schemat na którtm dokładnie widać jak to jest połączone, jeżeli masz fabryczny centralny zamek to prawdopodobnie nie masz siłownika master, tak ze musisz sobie go zamontować i założyć do tego jeszcze układ sterujący pracą siłowników do którego podpinasz sterowanie z autoalarmu
Dziś znowu powróciłem do mojej skody... z siłownika w drzwiach wychodi wiązka przewodów, dwa z nich są z przełącznika przy wkładce. Ich kolory to żółto-biały i czarno-żółty, strowane masą. W moim sterowniku musiałem wydłużyć czas sygnałów. Były (wg. dokumentacji) 0,7 sekundy i wydłużyłem je szacunkowo do około 1,5 sekundy. Oryginalny impuls był zbyt...
Witam. Mam kłopot z siłownikiem zamka tylnej klapy. Na krótko pracuje, czujnik położenia klapy działa (sprawdzone omomierzem), czujnik zamknięcia zamka działa (sprawdzone omomierzem). Zastanawiałem sie jeszcze nad przewodami w gumie , które wchodzą do słupka. No i jeszcze zostaje podłączenie rownoległe do innego siłownika centralnego zamka, np.klapy...
Do sprawdzenia, czy masą , czy plusem moim zdaniem najlepiej użyć miernika :x-mas: Jedna końcówka do masy, drugą podpinasz pod kable od siłownika i kręcąc kluczykiem w zamku robisz pomiar sygnału. Można nie mierzyć, ale jeżeli będzie sterowanie masą, a centralka plusem, to po podłączeniu będzie czuć. Ostatnio robiłem B5 z 1997r i sterowanie było +12v...
Kupiłeś nie ten zestaw co trzeba. Sterownik służy (jak sama nazwa wskazuje) do sterowania zamkiem centralnym. A skoro go nie posiadasz to powinieneś kupić zestaw zamka centralnego z pilotami i np. z dwoma siłownikami i będziesz miał odpowiednią centralkę, które obsłuży siłownik master jak i piloty.
Powinieneś mieć kod 3358, a czarno szary i czarno niebieski masz znaleźć wewnątrz drzwi w wiązce idącej od siłownika
Tak ale jak znaleźć te przewody ? Dodano po 14 Jeszcze znalazłem do 406 też ma gość taką wizję - https://www.youtube.com/watch?v=TLuJtk-E... Dodano po 11 Witam , a czy mogę to zrobić w/g Twojego rysunku w drzwiach kierowcy ? Łatwiej będzie znaleźć te przewody . Wykorzystał bym podłączenie +- 12v tek jak na tym filmiku z C5 , a przekaźniki z uniwersalnego...
Witam chcę użyć siłowników od zamka centralnego do innego zastosowania niż w samochodzie.Nie chcę używać tej całej centralki, tylko zależy mi na sterowaniu przełącznikiem.Podacie jakiś schemat podłączenie i czy w ogóle jest możliwe takie sterowanie ?
Może komuś się przyda. Ostatnio zakładałem taki sterownik i faktycznie nie jest łatwo. Co do sterowania steruje się masami. Ja osobiście darowałem sobie bsi i wpinałem się bezpośrednio w drzwiach kierowcy. Problem który napotkałem był tylko taki ze faktycznie jak się poda masę na otwieranie to otwiera ale już nie zamyka. Po odcięciu przewodów sterujących...
Bezpośrednio pod siłowniki tzn. schemat D. Tzn kabel biały i biało czarny do siłownika master i z siłownika master na pozostałe siłowniki?;>
Jak pomogłem kliknij pomógł. Dziękuje.
tam prawdopodobnie nie ma siłownika a tylko przełącznik który na zmianę podaje +/-, trzeba dołożyć siłownik slave aby wymuszał ruch resztę załatwi oryginał
Witam, Wracam do tematu. Układ, który zamieszczam pozwala na zamianę długiego impulsu na 2 sekundowy impuls. Obecnie zasilany jest dwoma źródłami energii (zasilacze). Podwójnie źródło zasilania było niezbędne, gdyż jedno źródło napięcia powodowało zaburzenia pracy całego układu w chwili podłączenie siłownika zamka centralnego (dopóki siłownik nie jest...
Niestety w peugocie podłączenie jest bardziej skomplikowane i nie wystarczy podać bezpośrednio mase na odpowiednie przewody przy siłowniku w drzwiach kierowcy, ponieważ ta metodoa zadziała tylko wówczas gdy wtyczka z przewodami jest wypieta od siłownika natomiast , gdy wepnie się ją spowrotem to podanie masy na przewód otwierajacy spowoduje otwarcie...
W 6- cio Pinowym 4 jest wolna na 1 jest sygnał otwartych drzwi jak otwarte to masa (zamknięte drzwi styk otwarty) Numeracja jest od dołu 1 a u góry 6.
Witam kolegów Mam problem z zamkiem z mondeo II a mianowicie : Pacjent mondeo 96 rok listopad szalejący centralny zamek , po odłączeniu siłownika z tyłu lewego cisza i spokój , ponowne podłączenie to samo ( nawet na podmienionym zamku z innego autka - sprawnego ) Po rozbiórce prawych drzwi widok siłownika z mondeo I Po oględzinach stwierdziłem że instalacja...
85 i 86 podaj fioletowo-żółty i niebiesko-żółty z siłownika drzwi (wewnątrz drzwi)
Witam wszystkich mam takie pytanko czy ktoś może mi podpowiedzieć gdzie znajduje się w mazdzie Premacy 2000 rok 18 pojemność centralka do centralnego zamka. Mam też drógie pytanie czy moge założyć pilota NOXON T3 do mazdy i podłączyc go do odpowiednich przewodów które idą od siłownika w drzwiach ,czy musz szukać centralki by wyprowadzic je z tam tąd....
Witam Kupiłem na allegro cały zestaw centralnego zamka (siłowniki,centralka,kable,itd) firmy STIG Zamontowałem podłączyłem siłowniki w drzwiach i wszystko działa jak należy. Dokupiłem dodatkowy siłownik do tylnej klapy (siłownik slave) i niby podłączyłem tak jak w instrukcji czyli od siłownika tylnych drzwi do tego w tylnej klapie (system ryglowania...
Pomarańczowy i pomarańczowo-czarny do masy, żółty do +12V, biały z centralki do zielonego, biało czarny do niebieskiego, reszty nie podłączasz.
Jeżeli jest tak jak piszesz (upewnij się na wszelki wypadek) potrzebny będzie Ci przekaźnik bistabilny z jedną cewką sterującą , po podaniu na tę cewkę napięcia w jednym kierunku robi się SET, w drugim robi się RESET. Czyli musisz po prostu tę jedną cewkę podłączyć równolegle do przewodów siłownika, gdy pojawi się stan +/- zrobi się SET, gdy -/+ zrobi...
Różowy i pomarzńczowy jak zewrzesz i podepniesz pod + lub - to na wyjściu do siłownika dostaniesz impuls o takim włąśnie biegunie. Działa to na zasadzie zwykłego przekaźnika.
Jeżeli chodzi o sterowanie z kluczyka. Czy chodzi o otwieranie kluczem (mechaniczne otwieranie zamka) i sterowanie centralnego? Jeżeli tak to nie ma czegoś takiego. Otwierają się tylko drzwi kierowcy i nie otwierają się pozostałe (nie ma siłownika typu master). Trzeba kliknąć podczerwienią i wtedy otwierają się wszystkie.
Witam Hyundai Elantra 2002 rok 2.0 crdi - Oryginalny Centralny zamek na klucz. Zakupiłem sterownik z pilotem i chciałbym podłączyć do w/w samochodu. Po ściągnięciu boczku z drzwi kierowcy odnalazłem siłownik podłączenie 4 kablami Czerwony + , Brązowy masa, oraz dwa szary i zielony (pewnie sterowanie). Nie ma możliwości założenia dodatkowego siłownika...
Mistrzu, to co przeciąłeś, to przewody silnika siłownika i zostaw je w spokoju, póki jeszcze ten zamek Ci działa. Sterowanie w Merivie odbywa się masą, a Ty odstawiasz szopkę.
Nowa centralna jest uboga i gdy podłączysz do niej siłowniki to stracisz sterowanie centralnego zamka z wkładki zamka. Można to obejść wykorzystując do sterowania centralkę którą masz teraz w aucie - ona będzie sterowała siłownikami a nowa centralka będzie sterowała starą przez co działać będzie sterowanie z kluczyka. Stara centralka ma zapewne tak...
Jeśli nie ma sterowania centralnym z pilota np. fabrycznego pozostaje tylko niestety montaż siłownika w drzwiach kierowcy plus sterownika do tego - koszt max około 50zł plus montaż około 1-1,5 godziny.
WITAM mam problem z podłączeniem alarmu do golfa III z 95 roku,problem polega na podłączeniu centralnego zamka, do alarmu,tak żeby sterował otwieraniem i zamykaniem drzwi,centralny zamek jest pneumatyczny kable jakie są w drzwiach od centralnego zamka 1.brązowy 2.czerwono-żółty 3czarno-czerwony 4.czerwono-biały te cztery kable idą w stronę siłownika...
Na różnych portalach aukcyjnych jest tego "do wyboru, do koloru". Patrz za takim który umożliwia dodatkowo podłączenie kierunków (zgodnie z założeniem). Co do podłączenia - wystarczy wpiąć się w przewody sterujące siłownika drzwi kierowcy (w drzwiach, po drodze w instalacji lub przy module centralnego zamka ) i oczywiście w przewody kierunków (przy...
Musisz wpiąć dwie syrenki "równolegle - przeciwsobnie +i- -i+" do silniczka siłownika centralnego zamka wewnątrz jakichkolwiek drzwi. Innego impulsu o takim krótkim czasie (ok.0,5s) nie znajdziesz w tym samochodzie. Tam jest zamieniana polaryzacja i jedna syrenka "piknie" podczas otwarcia a druga podczas zamknięcia. Proponuję nie stosować syrenki tylko...
faktycznie fordy nie mają centralki sterującej a podłączenie centalki polega na wpieciu się w przewody od siłownika np. w drzwiach kierowcy jeden przewód otwieranie drugi zamykanie
Witam. Potrzebuję podłączyć sterownik centralnego zamka do Golfa IV i mam pytanie odnośnie podłączenia osobnego otwarcia klapy bagażnika. Czy muszę stosować dodatkowy przekaźnik, lub czy trzeba ciągnąć przewody aż do klapy bagażnika? Centralny zamek jest oryginalny i działa. Gdzieś opisywano, że można wyprowadzić otwarcie siłownika w bagażniku przy...
Witam Wykonuję układ, w którym muszę zamykać i otwierać niewielką zasuwę. Do tego chcę użyć siłownika Master z zamka centralnego i połączyć całość z sterownikiem zamka centralnego. Sterowanie mojego układu odbywać się ma za pomocą dwóch przycisków (wyłączników), wykluczone jest sterowanie za pomocą pilota. Wykorzystuję siłownik Master ponieważ słyszałem,...
Witam, zakupiłem jakiś allegrowy sterownik centralnego zamka + uniwersalne siłowniki drzwi master i slave. Problem mój jest następujący: na schemacie który otrzymałem jest podłączenie bezpośrednio do siłownika ale tylko slave. Chciałbym podłączyć jeszcze master. http://obrazki.elektroda.pl/8241286900_1... Czy jest to możliwe? Czy Ktoś...
Jeden biały podłączasz do siłownika master a drugi do alarmu, bez różnicy który gdzie.Z brązowym jest identycznie.Do siłownika master możesz wogule nie podłączać ale wtedy nie będziesz miał sterowania centralnego z kluczyka. Forum jest od tego aby pytać więc jak masz jakieś pytanie służę pomocą. POZDRAWIAM
te dwa kable do centralnego zamka to sa tylko sygnały do modółu centralnego zamka , musisz se dokupic modól albo go zrobić z przekażników , poniewarz w poldku były montowane standardowe siłowniki sterowane naprzemiennie +/- , jak poszukasz na allegro to go kupisz za 10 pln
Oczywiście możesz użyć przekaźników z alarmu. Nie ma co rozpisywać przewodów z siłownika bo w sprinterze siłownik pełni po części role sterownika zamka i najlepiej wpiąć się przy sterowniku pod siedzeniem kierowcy. Omijasz wtedy cały sterownik bez wnikania w logike działania modułu. Pozdro
Siłowniki master posiadają sterownik w postaci wewnętrznego przełącznika który steruje sterownikiem centralnego zamka. To znaczy że w przypadku otwierania drzwi kluczykami następuje wyzwolenie sterownika centralnego zamka by otworzył pozostałe drzwi w samochodzie. Do wyzwolenia sterownika zazwyczaj jest potrzebny tylko impuls o potencjale masy dlatego...
Wszystko się da. Sprawdź co pojawia się na przewodach siłownika w drzwiach kierowcy i znajdź przewód na którym w czasie gdy zamek jest zamknięty pojawia się jakiś stały poziom (najprawdopodobniej będzie to masa) . Diodę podłącz między ten przewód a +12V i cała filozofia. pozdro
Witam. Założyłem centralny zamek firmy Stig do lanosa. Dokupiłem również 5-ty siłownik do tylnej klapy. Jako że tylna klapa po zwolnieniu zamka sama sie podnosi do góry dostałem również do siłownika przekaźnik po to by zaraz po otwarciu zamka powrócił do pozycji zamkniętej i tu pojawia sie moja prośba czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak podłączyć ten...
To już nie wiem.. na schemacie ze sterownika. Rys.3. podłączenie sterownika do kompletu zamka. Dodano po 52 Mogłeś napisać od razu ze gdybym chciał zamykać cały samochód za pomocą bagażnika to po to sa te 3 pozostałe przewody (do sterownia całym układem). Problem rozwiązany. Temat do zamknięcia.
Nie znam się na elektryce co oznacza przekażniki 2 x plus??? Proszę o dokładniejszy opis. Takie ogólnikowe sformułowania nic mi nie mówią. Czy centralny w escorcie 91 jest sterowany +??? Z tego co wiem musze sie podpiąć pod dwa przewody siłownika drzwi kierowcy. Jeden służy do otwierania drugi do zamykania. Mam rację? Z centralki alarmu też powinny...
HEJ! Ja temat ruszyłem w 2005 roku (!) i do tej pory nie założyłem zamka... zrobiłem rozeznanie i okazuje się że najpierw należy rozebrać przednie drzwi i sprawdzić co tam siedzi bo może być sama obudowa bez silniczka, obudowa nie do zaadoptowania lub komplet z silniczkiem... Nie miałem czasu się za nią "wziąść" zresztą mało nią się przemieszczem :-)...
Juz odpowiadam po kolei 1) Zasadniczo nie da rady podłączyć alarm sterowany z impulsów zamka bo sterowanie pilotowe jest w module BSI, a podpięcie się w obwód siłownika powoduje także włączanie się alarmu podczas zamykania się w środku pojazdu przy wyłączonej stacyjce. 2) Nie muszę instalować dodatkowych siłowników gdyż mogę użyć tych co są, problem...
Witam Mazda 5, instalacja elektryczna forda (prawdopodobnie focus II). Wyposażona w fabryczny alarm z centralnym zamkiem bez ryglowania. Fachowiec zaproponował podłączenie alarmu FOX-Furbo2 sterowany z siłownika centralnego zamka (tak by nie był konieczny kolejny pilot). Niestety napotkał na problem, otóż jeśli zamkniemy auto z pilota, aktywujemy uzbrajanie...
Witam. Z racji, iż sterownik radiowy centralnego zamka w aucie mojej córki dokonał żywota zakupiłem nowy. Wybór padł na MAXICAR 686. Centralny w Fabii był dokładany w serwisie i jeżeli się nie mylę jest to firma FOX. Schemat był dla mnie dość prosty a z lutownicą miałem kiedyś do czynienia więc postanowiłem pobawić się sam. Na początek wywaliłem stary...
5kG*2cm to 1J - a bateria NiMH ze starej komórki (i to taka, z którą komórka już nie chce działać) daje parę A, nowy i w pełni naładowany akumulatorek AA ma opór wewnętrzny 0.02Ω i może dać np. 1V przy obciążeniu 10A - dostarczyłby potrzebną energię w 1/10 sekundy. Z tego wynika, że akumulatorki AA nie są za słabe; istotne jest za to odpowiednie...
Witam . Postanowiłem założyć do mojej lali centralny zamek -radiowy bo ten na podczerwień mnie już dobijał. Otóż posiadam centralkę wraz z pilotem. Doszedłem już do ładu z przewodami od centralki, jest tylko problem gdzie mogę się wpiąć. Dwa przewody białe są do podłączenia siłownika zamykanie/otwieranie i podają sygnał +, a ja potrzebuję aby podał...
1. Amperaż przekłada się na moment czyli uciąg. Im więcej amperów tym więcej uciągnie. 2. Im wyższe napięcie podasz na siłownik tym większy prąd przez niego przepłynie Przy 12 V jeden siłownik przy nominalnym uciągu bierze kilka amperów (jak pisałem komplet 4 bierze w impulsie, przy ruszaniu i przy zatrzymanych siłownikach ok. 20 A). 3. Stad wniosek,...
Witam. Potrzebuję połączyć centralny zamek (Scorpio) z alarmem Steeli Men. wykorzystując zarówno centralkę alarmu jak i centralkę zamka . Chcę mieć możliwość zamykania drzwi zarówno kluczykiem od kierowcy (wykorzystanie siłownika master) jak i pilotem alarmu. Na razie mam dwie opcje: 1) zamykam i otwieram pilotem (obie strony samochodu) - kluczykiem...
Witam Mam problem z podłączeniem alarmu do Audi A6-97r , 2.8 Quatro benz. A właściwie to chodzi mi o sterowanie centralnego zamka orginalnego i blokady zapłonu. Te opisy co znalazłem niestety nie zgadzają mi się do końca . Z mojej logiki wynika że strowanie centralnego trzeba zrobić na dodatkowych przekażnikach i sterować bezpośrednio silnikiem siłownika...
Witam, Było sporo w temacie jednak mojej sytuacji nie opisuje żaden temat. Padł mi sterownik fabryczny centralnego zamka. Mam centralny fabryczny na podczerwień - czyli nie potrzeba dodatkowego siłownika w drzwi kierowcy. Wyrzuciłem stary zepsuty sterownik, a nowy podłączam zgodnie ze schematem i nie chce to działać... Podłączyłem to tak: Z kostki od...
Brat miał kiedyś ten sprzęt.Tylko trzy drzwiowy.Zmiana na siłownik ograniczyła się to wymiany tego 'ekonomicznego' siłownika bez silniczka.Wygląda tak samo jak siłownik.Wszystkie przewody szły do kostki do siłownika.Ta nexia była sprowadzana.Może na zachód szły inne modele. no tak tylko oryginalny switch ma 3 przewody, a master 5, wiec rozumiem, ze...
Jedyne co Ci mogę pomóc to powiedzieć, że N to styk przełączany, NC - normalnie zwarty, NO - normalnie otwarty, czyli w stanie spoczynku N jest zwarty z NC a w momencie podania impulsu, N jest zwierany z NO. Ponadto przekaźników nie należy podłączać równolegle do wkładki siłownika Master (typowo 3 przewody - 12V (ew. masa) przełączane między jednym...
Pozostałe 2 to 1 nie aktywny z tą centralką Ale dioda bedzia działać 2 otwieranie bagażnika Jak przytrzymasz ten przycisk przez 7 sekund zaświecą ci sie kierunki i na przewodzie od 3 kanały (różowy) czyli bagaznika bedzie na 1 sekunde masa lub po przestawieniu zworki plus A przede wszystkim przeczytaj instrukcje i jest wszystko czarno na białym Dodano...
Nie jest potrzebny montaż dodatkowego siłownika jak pisze starter55. Wystarczy sterownik zamka podający dwie masy, najlepiej z możliwością regulacji czasu impulsu. Gdy będziesz miał możliwość regulacji czasu na zamknij to będzie możliwe domknięcie jeszcze szyb razem z zamkiem. Podłączenia sterownia wykonuje się wszystkie w drzwiach kierowcy na module...
Witam, Podłączałem ostatnio centralke alarmową jak w temacie w beemce e30 '90 rok. Z nią nie było żadnych problemów a te zaczeły się w momencie podpinania centralnego zamka. Zacznę od tego że jest to wersja nadwozia coupe i są zamontowane następujące siłowniki: - w drzwiach kierowcy siłownik MASTER (uniwersalny, dokupowany, jeden z tych najprostszych...
Tam na schemacie SEO jest taki inwerter sygnału z krańcówek po zastosowaniu którego alarm widzi, że są drzwi otwarte. Ale są inne "jaja". W niektórych wersjach nie ma jednego przewodu w instalacji samochodu i to właśnie tego który ma załączyć SEO PERFECT - mało mnie szlag nie trafił. Ja założyłem i zakładam zresztą dalej ( nawet w Voyagerach powyżej...
Witam! Podaję Ci 2 sposoby podłączenia: http://obrazki.elektroda.net/28_11579247... Osobiście polecam pierwszy sposób ze względu na to żeby zbyt nie obciążać wyjścia na syrenkę. Jak podasz mi model auta i rocznik to napisze Ci dokładnie jakie kolory przewodów i gdzie ich szukać Pozdrawiam!
Kupiłem uniwersalny sterownik centralnego zamka No ,i tutaj masz problem. Bo trzeba kupić taki by obsługiwał te dwa dodatkowe wejścia a twój raczej tego nie ma.
szare złącze 16pin, sterowanie siłownikami schemat F pin13 i pin15
Schemat podłączenia siłowników do centralki - "D". Kolory przewodów masz opisane na obu schematach. co dalej z bagaznikiem Konieczny dodatkowy przekaźnik a podłączenie zależne od typu samochodu. kierunkami w centralce Masz jedno wyjście na kierunkowskazy , więc potrzebujesz dwie diody prostownicze aby rozdzielić na L i P lub dodatkowy przekaźnik z dwoma...
Witam, mam pytanie jak podłączyc siłownik centralnego zamka w klapie bagaznika chodzi mi o podłączenie kabli bo mam taki schemat (dodany poniżej) i niewiem jak go podłączyc do tego czerwono-czarnego kabla jak mi z silownika wychodzą 2 kable zielony i niebieski?? Za pomoc z góry Dziękuję.
-Prawą 4-pinową wtyczkę podłączam według opisu, lecz jak podłączyć światła? Po przetłumaczeniu wynika aby podpiąć do pozycyjnych/postojowych, lecz nie mam pewności. Podłączasz pod '+' lamp. Masa w każdej lampie jest na stałe. lecz od znajomego dostałem inne i tu siłownik od strony kierowcy ma ich już 4, jak w takim razie to podłączyć? Chcesz wymieniać...
podłączenie siłownika zamka centralnego działanie siłownika centralnego zamka naprawa siłownika zamka centralnego
bufor wydruk windows mobile uruchamia radmor programator
Instrukcja resetu i programowania napędu Hörmann SupraMatic P Schemat instalacji elektrycznej Benzer 50 - gdzie znaleźć?