Witam. Jest tego wiele w internecie. Trzeba też "włączyć"myślenie jak to działa...poszukaj. PS. Nie jesta złośliwy😉
Witam . Mam nadzieje że Ci coś ułatwi ten rysunek. Jeżeli centralny zamek będzie się zamykał przy rozbrajaniu alarmu to zamień przewody otw/zam. przy przekażnikach (86). Zasilanie przekaźników zabezpiecz bezpiecznikiem 20 A.
w starych fordach nie ma centralki bo siłowniki sa tak zrobione jakby miały w sobie centralki natomiast z alarmu możesz sterować jak zrobisz najpierw sterowanie z klucza -tak łatwiej a potem schemat z podłączenia forda --wybrałeś najlepszy sposób dołożenia zamków do forda sam tak czasem robie
Z opisu tego sterownika wynika iż służy on tylko do sterowania modułem centralnego zamka natomiast nie można podpiąć do niego bezpośrednio siłowników. Czyli robisz tak: montujesz siłowniki w drzwiach, rosprowadzasz kable, kupukesz uniwersalny sterownik centralnego zamka np. top 33(on będzie sterował siłownikami). Do niego z kolei podłączasz moduł radiowy...
Sam zasilacz nie starczy bo siłownik od zamka nie wyłacza sie po osiągnięcu pozycji końcowej, więc masz 3 rozwiązania: - sterować impulsami o ograniczonym czasie - dodać krańcówki - mierzyć prąd pobierany i gdy siłownik osiągnie kraniec skoku (prad wzrośnie) wyłączyć prąd.
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Pierwsze ruszenie siłownika nic nie zmieniło a następnie zaczął działać normalnie, to znaczy bez żadnego odbijania, ale odwrotnie do pozostałych. Gdy ten nowy otwierał to pozostałe się zamykały. W takim razie teraz pozostało tylko zamienić przewody od styków położenia otwarcie zamknięcie niebieski i zielony zostaw jak są , zamień biały z brązowym i...
Jak pomogłem kliknij pomógł. Dziękuje.
Pomarańczowy i pomarańczowo-czarny do masy, żółty do +12V, biały z centralki do zielonego, biało czarny do niebieskiego, reszty nie podłączasz.
Tak samo. Na styczniku w drzwiach.
Ten sterownik ma tylko funkcję ,zamknij i otwórz. Powinna zostać tamta centralka a ta jako dodatek, podłączasz sterowanie masą. I wtedy dwa przewody z pilotowej dajesz na biały i brązowy.
W 6- cio Pinowym 4 jest wolna na 1 jest sygnał otwartych drzwi jak otwarte to masa (zamknięte drzwi styk otwarty) Numeracja jest od dołu 1 a u góry 6.
No przecież darq82 ci narysował... dopasuj obrazek z przekaźnika z obrazkiem kolegi i wszystko.
Witam, mam pytanie jak podłączyc siłownik centralnego zamka w klapie bagaznika chodzi mi o podłączenie kabli bo mam taki schemat (dodany poniżej) i niewiem jak go podłączyc do tego czerwono-czarnego kabla jak mi z silownika wychodzą 2 kable zielony i niebieski?? Za pomoc z góry Dziękuję.
kupoięł niedawno alarm z centarlnym na allegro i wziołem sie za jego montaz, zamontowałem go i podłczymem siłowniki, z tym ze z kazdego siłownika wychodziły po 2 kabelki i w tej chwili wszystkie sa slave-ami, czy da sie je podpiąć na mastery albo chociaż jednego na mastera?? -a co ty myślisz,że tu na forum są wróżki? napisz dokładniej i po polsku jaki...
Witam. Kupiłem siłownik centralnego zamka pomocniczy dwu przewodowy.Problem polega na tym,że w moim siłowniku są inne kolory przewodów. Wysłałem zapytanie do sprzedawcy siłownika który przewód to plus a który minus. On twierdzi,że zależnie jak podłącze raz będzie otwierał a raz zamykał. Moim zdaniem w napięciu stałym nie powinno się zamieniać biegunów....
Na tym linku z którego sciągnąłem schemat jest opisane że alarm ma wyjście na sterownik zamka centralnego i są podane na kolory kabelków.......... ok ale gdzie je podłączyć do sterownika który ma 8 kabelków........... :)
Witam Kupiłem oryginalne zamki z siłownikami do escorta z 91r. Na siłownikach jest kostka z 4 wyjściami. Rozebrałem siłowniki a tam.... zero elektroniki, same szyny i przełączniki i 2 diody. Pytanie brzmi: Do którego bolca co podłączyć? Proszę o rysunek kostki z opisanymi wyprowadzeniami. kolory kabli, które tam wchodzą. Cokolwiek co mi pomoże. http://obrazki.elektroda.net/80_12235686...
Witam!! Kupiłem na giełdzie 2 siłowniki do centralnego zamka, oba sterujące-master.Chcę podłączyć to do Forda Fiesty.Siłowniki posiadają 5 wyprowadzeń i są to kable: czarny, brązowy, biały, niebieski, zielony. Proszę o info który kolor jest do czego? albo jakiś schemacik.
Podpowie ktoś, jak taki siłownik podłączyć pod uniwersalny sterownik centralnego zamka https://obrazki.elektroda.pl/3839909100_... AI: Jaki jest model siłownika i uniwersalnego sterownika centralnego zamka, który chcesz podłączyć? Siłownik in.pro.
Centralka VW AUDI MOD 000 Z54 249/50 Pokaż to ustrojstwo (zdjęcie) i napisz, skąd wygrzebałeś ten sterownik???
to może nie być tak proste ale spox : master od kierowcy ma chyba normalnie wyprowadzony silnik reszta ma przełączane szczotki silnika z jednej strony na podstawie kolorów z astry: master: czarno - czerwony i czarno - zółty pozostałe: czarno - czerwony oraz łączysz razem jak do uniwersalnego sterownika: czarno - niebieski i czarno - zółty
Dzięki ale problem tkwił w czujniku drzwi. Nie zaczaiłem, że alarm przy załączaniu sygnalizuje nie zamknięte drzwi.
Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
Schemat podłączenia siłowników do centralki - "D". Kolory przewodów masz opisane na obu schematach. co dalej z bagaznikiem Konieczny dodatkowy przekaźnik a podłączenie zależne od typu samochodu. kierunkami w centralce Masz jedno wyjście na kierunkowskazy , więc potrzebujesz dwie diody prostownicze aby rozdzielić na L i P lub dodatkowy przekaźnik z dwoma...
Witam Będzie działała nawet z jednym siłownikiem. Działanie centralki nie jest uzależnione od ilości podłączonych do niej siłowników.
szare złącze 16pin, sterowanie siłownikami schemat F pin13 i pin15
Wyjścia podłączasz pod światła .Zielony i fiolet razem do plus (stały) i druga taka para do świateł. Układ sterowany jest plusem i minusem czy tylko plusem? Wejście podłącz pod przewody sterujące siłownikiem centralnego zamka , światło oświetlenia kabiny lub kierunkami :) zależy czym jest sterowany układ.
Zapomnialem że masz osobny sterownik do zamka centralnego który jest dodatkowo sterowany z tego alarmu. W sumie możesz teraz zrobić dwojako, albo wywalisz ten dodatkowy sterownik centralnego i podepniesz siłowniki bezpośrednio pod alarm, ale centralny będzie działał tylko na pilota, albo podepniesz przewody przy alarmie tak jak były i jak masz to przedstawione...
W aucie jest zainstalowany alarm firmy trzeciej, mam więc zamek centralny. Szukaj. Pewnie po lewej stronie poniżej deski. No i najważniejsze - czy jest jakiś uniwersalny sposób dokręcania siłownika do tego zamka? Nie ma, do tego kabelki. Parę razy zaadaptowałem siłownik o centralnego.
Złącze 6pin 1-do modułu domykania szyb 2-Wyłącznik drzwiowy sterowany plusem 3-Wyłącznik drzwiowy sterowany minusem 4-moduł odcięcia zapłonu/rozrusznika 5-wejście "plusa po stacyjce" 6-podłączenie do obwodu światła stop Złącze 12pin 1-6 podłączenie do siłowników centralnego zamka 7-minus zasilania 8-plus wyzwalany z pilota np do zdalnego otwarcia klapy...
siłownik nie reagował na naciskanie Nie spotkałem jeszcze siłownika centralnego zamka, którego nie można poruszyć - chyba, że uszkodzony. (silnik to zazwyczaj zielony i niebieski - zmierz zanim podłączysz do 12V)
Możesz podłączyć siłowniki, ale nie będziesz miał sterowania z drzwi kierowcy. Lepiej podłączyć przez moduł centralnego zamka.
Sterownik dokupisz w każdym sklepie z elektroniką, a jak nie maja to ci sprowadzą.
To alarm decyduje o zamykaniu drzwi w tym przypadku, alarm jest połączonu dwoma kabelkami z centralnym - w twoim przypadku jest to sterowanie minusem - impulsem minusa. Pisał juz ktoś wcześniej, że brązowy i biały to sterowanie c.z
Witam. Potrzebuję porady dot. podłączenia siłownika centralnego zamka 2 albo 5 przewodów tak aby podczas wrzucenia biegu wstecznego wysuwał się a po wyrzuceniu biegu chował. Planowałem podłączyć w jakiś sposób pod zasilanie lampki cofania ale nic nie mogłem znaleźć. Mam w planach wrzucić pod tylni znaczek klapy w golfie v kamerę cofania.
Najlepiej jak wepniesz się do grubego czerwonego przewodu w skrzynce bezpiecznikowej (główne zasilanie) i zrobisz osobny bezpiecznik 20 A na zasilanie twojej centralki)
centralka zamka centralnego wyprowadzenia tez łatwo znaleźć .na oporniki -sterowanie87 i 65 (w/gTwojego opisu) na kondensatorze tym dużym znajdziesz zasilanie a pozostałe to siłownik
Jeżeli siłowniki są takie same to podłącz obojętnie jak, zamknij auto i zobaczysz czy siłownik działają jak pozostał. Jak będzie działał odwrotnie (czyli np. zamykał a inne otwierały) zmień podłączenie.
Otwierając kluczykiem dzwi w których zamontowany jest master otwierają sie od razu wszystkie zamki,ta sama sytuacja przy zamykaniu.Zeby u ciebie to działało musisz pozostałe przewody podpiąć do sterownika zamka.Czrny to masa a biały i brązowy to zamykanie i otwieranie.
+12V, masa, LED +, LED - chyba nie wymagaja komentaża. W środku są dwa przekaźniki. NC to styk "zamknięty". NO styk "otwarty". COM - styk przełączny miedzy NO i NC. Z podłączenia wynika ze w poprzednim aucie z centralki zrobiony był jakiś inwerter lub strowanie oryginalnym centralnym. Sterowanie siłownikami polega na podaniu na jeden przewód +12V podczas...
No, to uczymy się dalej (nie podam ci rozwiązania wprost)... To teraz poszukaj sobie schematu przekaźnika, czyli który styk za co odpowiada. Schemat możesz mieć nawet na obudowie przekaźnika. Jeśli nie, to nie problem go znaleźć. I poszukaj sobie jeszcze opisu podłączenia siłownika centralnego zamka do przekaźników (dokładnie to samo podłączenie - sterowanie...
Przykro mi, ale nie rozumiem Twoich wypowiedzi. Albo Silicon , albo Lexus V10expert, albo zamek fabryczny, albo dokładane siłowniki ?
OCIZ pisze o plusie do domykania szyb nie centralnego zamka.
Co może być nie tak ewentualnie gdzie najlepiej wpiąć przewody do sterowania alarmem ?? To jest A4 8D(do2001r.) czy 8E(od2001r.) Centralka alarmu może być uszkodzona. Nie jest to jakaś uznana, bezawaryjna firma. Napisz gdzie wpiąłeś przewody sterujące z siłownika centralnego zamka?
Zamień przewody sterujące z/o w siłowniku Master.
Kolega to wiem ale jak podłączyć jednocześnie sterowanie zamkiem centralnym i otwarcie siłownika klapy tylnej.
Poszukaj opisu przekaźnika TOP 27 - koszt ok 15zł Bez problemu zrobisz to na tym przekaźniku.
Witam. Chciałem za pomocą zwykłych włączników sterować siłownikiem zamka centralnego, tak by raz się "wysuwał" a raz "chował". Użyłem dwu przekaźników do tego, ale chyba nie do końca wszystko jest ok. W jedną stroną siłownik wysuwa sie bez problemu, natomiast w drugą niby tez sie chowa, ale towarzyszy temu jakieś dziwne przełączanie sie przekaźnika....
Każdy siłownik typu SLAVE będzie działał bez problemu. Jeśli odwrotnie podłączysz przewody będzie odwrotnie reagował czyli zamknie się kiedy pozostałe siłowniki się otworzą i odwrotnie. Ot cała filozofia.
można zastąpić w siłowniku 5 przewodowym też masz taki przełacznik,2 przewody to silnik siłownika,a pozostałe 3 to ten przełącznik
bez oryginalnego sterownika nie ruszysz siłowników bez przeróbki raczej wstaw oryginalny
bx30 nie obsługuje siłowników typu master
Drugie podejście i zrobione. Bez odatkoqego siłownika nie będzie działać.
w civicu w drzwiach kierowcy nie ma siłownika,jest tylko taki switch sterujący,jeżeli chcesz,żeby zamek działał na pilota musisz włozyć siłownik i podłączyć pod twój sterownik,jeżeli sterownik nie obsługuje bezpośrednio siłowników,użyj układu dwóch przekażników i wysteruj je z twojego modułu.
Czy jest problem z podłączenie siłowników uniwersalnych w tym aucie.Wiem że w Eskord-ach i nowszych Fiestach jest problem -linka.
Podaj mu 12V kabelkami, zmieniając bieguny. Powinien chodzić. jak nie, to do wymiany. Możesz też zamiast siłownika w aucie podłączyć żarówkę 12V. Przy zamykaniu /otwieraniu powinna zaświecić na moment.
Witam zakupiłem ostatnio i założyłem uniwersalny centralny zamek cyklop c2 i mam pytanie jak go podłączyć aby siłownik master 5 przewodowy w drzwiach kierowcy sterował również innymi siłownikami przy otwarciu samochodu z kluczyka? Dodaję instrukcję od centralki. Aktualnie centralny działa tylko z pilota. A przewody styku z masą w siłowniku master służą...
Nie wiem czy da się to bardziej racjonalnie wytłumaczyć, masz pokazane zdjęcie przekaźnika z opisem wyprowadzeń a obok rozpiskę co podłączyć do którego styku. Przekaźnik stosujesz zapewne z powodu niskiej obciążalności wyjścia nr II centrali. Na styk 85 oraz 30 podajesz stały plus, do styku 86 podłączasz wyjście z centrali ( różowy przewód jak na zdjęciu)....
silniczek podłączasz dokładnie tak samo jak siłownik do sterownika centralnego zamka
Można, kupił siłownik przedni master. Wykorzystać tylko piny silnika.
robiłem parokrotnie te samochody i nie ma z bezpilotówką absolutnie żadnych problemów-wszystko działa od razu i bezbłędnie,załącz-wyłącz na przewodach jak wyżej napisał Xwit białym i niebieskim[wykonawcze siłownika] przy wejściu przewodów do kabiny z drzwi,przecinasz biało-czarny[sterowanie otwórz] też w tym miejscu,blokowanie podłączasz pod sterowanie...
sterowanie masami z pzrelacznika w drzwiach kierowcy a silownik rownolegle do pozostalych
żeby podłączyć potrzebuje schemat przewodów siłownika czyli jaki kolor przewodu podłączyć do przewodów sterownika A jaki typ siłowników/zamka centralnego masz w samochodzie?
To jest centralka zdalnego sterownia centralnym zamkiem ale... musisz mieć ten centralny zamek. Diagram C to podłączenie np. do Golfa II, gdzie trzeba dołożyć siłownik slave do drzwi kierowcy, bo w wersji bez zdalnego sterowania nie ma w nim siłownika (jest tylko wkładka master - osobiście sugerowałbym ją zastąpić siłownikiem master zamiast dokładać...
Witam wszytstkich, Pilnie poszukuje schematu podłączenia alarmu FOX F900T ale równierz z wyjściami podłączenia do siłowników centralnego zamka. Wiem że nie potrzebny jest sterownik bo alarm ten steruje bezpośrednio siłownikami ale nie wiem jak to podłączyć. Proszę o pomoc!!! Pozdro..............[/b]
Z tych cienkich steruj.Grube to wykonawcze na siłownik.
Witam! kupiłem siłowniki centralnego od escorta 89r., same siłowniki takie białe, każdy z czterema przewodami: czerwony, biały, żółty, brązowy. Moje pytania to: 1. czy potrzeba do niego sterownik, czy one mają wbudowany sterownik? 2. jak sprawdzić czy dobre są te siłowniki? bo kombinuje podłączam 12v i nic... jeden brzęczy ale nie wciąga ani nie wypycha...
Masz u siebie tego typu króciec na wężyk powietrza ? http://obrazki.elektroda.pl/1158786500_1... ... i oczywiście wężyk z powietrzem nałożony na w/w króciec siłownika
Czyli nic z tego.... zastosuję więc zwykły siłownik elektryczny, trochę będzie to bardziej toporna konstrukcja, ale na pewno zadziała.
Witam.Jestem tu nowy.Może ktoś mi pomoże i Podpowie jak przeprowadzić przewody ze środka samochodu do drzwi.Chcę podłączyć centralny zamek.Ducato1999r
realizuje to siłownik Jeżeli masz wersję samochodu wyposażoną w siłownik w drzwiach kierowcy, to podłączenie sterowania centralnym zamkiem w tym samochodzie jest proste. Na obu przewodach "silnika" w siłowniku centralnego zamka w spoczynku jest podawana "masa". Musisz tak podłączyć styki przekaźników dodatkowej centralki zamka, aby sterownik na pół...
schemat elektryczny siłowników wygląda tak(załacznik) i aby nimi sterować w pełni potrzebny jest moduł sterowania centralnym zamkiem i odpowiednie jego podłączenie z siłownikami .
mam central zamek otwierany bez pilota. W drzwiach kierowcy nie posiada on siłownika.Chcę dokupić sterowanie tym zamkiem na pilota i słyszałem ,że w drzwi kierowcy muszę założyć siłownik.Tylko nie wiem jaki SLAVE czy MASTER i jak go podłączyć
Tak ale gdy działały by na odwrót guziki w pilocie to zamieniasz miejscami kable od siłowników.
Podłącz bezpośrednio przewody z siłownika do akumulatora i zaobacz czy się wysunie czy wsunie, a w drugą stronę podłącz odwrotnie zasilanie
nie działa zamykanie i otwieranie drzwi z kluczyka Prawdopodobnie zwykły, uniwersalny, pilotowy sterownik centralnego zamka, został podłączony bezpośrednio do dodatkowych, dołożonych w kasetach zamka silniczków "napędzających zamki" - bez mikroswitchy do sterowania "z kluczyka". Dołożono dodatkową, prostą, dwuprzewodową instalację do siłowników. Gdyby...
Dobra dziekuje za pomoc
Leniuszek z Kolegi, chwila szukania.... http://daewooforum.pl/temat37682.html
Witam wszystkich. Mam seata cordobę z centralnym zamkiem prestige ( według gwarancji nazywa się Seat Prestige Plus) nie ma napisane jaki model, ale na podstawie sterownika wygląda mi to na model Prestige APS 200 bo ma dokłądnie taką płytkę jak tu: http://obrazki.elektroda.net/10_12635961... Problem polega na tym, że padł mi mi siłownik master w lewych...
Cześć pomóżcie podobno da się do tego sterownika podłączyć bezpośrednio siłownik bez dodatkowego przekaźnika. Instrukcja: http://obrazki.elektroda.pl/4213674400_1... Podłączyłem tak: Zasilanie: - czerwony do + akumulatora - czarny do - akumulatora Sterowanie siłownikiem: - żółty i żółto/czarny do +12V - pomarańczowy i pomarańczowo/czarny...
Siłowniki masz w drzwiach czy dopiero będziesz je montował?Chodzi ci o sterowanie już istniejącymi w zamkach siłownikami czy masz zamiar montować dodatkowe siłowniki?Bo jak będziesz zakładał nowe to składasz to jak lego.Plus i minus możesz brać śmiało z zapalniczki
Witam ! Panowie, jeżeli nie macie nic do podpowiedzenia to nie zabierajcie głosu - ja potrzebuję wskazówki jak to zrobić i co może być przyczyną - alarm jest taki, co obsługuje siłowniki pneumatyczne ! Pozdrawiam ! Robert
Witaj musisz znaleźć centralkę od siłowników i tam podłączyć przewody biały i biało/czarny bez opornika.
Po prostu podłącz sobie sterowanie siłownika tylnej klapy od innego siłownika drzwi.
Wygląda, że opisane na centralce sygnały LOCK/UNLOCK, to impulsy masy do sterowania dodatkową centralką zamka. Taką podstawową, jak w każdym uniwersalnym centralnym zamku. Wtedy jest szansa, że można podłączyć nowy siłownik jako master, wykorzystując podstawową aplikację centralnego zamka i dołączając do niego wygnały sterujące z alarmu.
Znalazlem opis tego alarmu i wynika z niego, że ma wbudowany kompletny centralny zamek to chyba wystarczy podłączyć siłownik i powinien nim sterować?
A od centralki nie masz kawałka wiązki? , było by prościej. W siłownikach niebieski i zielony to silniki , w "master" biały i brąz to sterowanie (zamknij,otwórz) czarny masa. W centralce plus i minus -wiadomo, M1,M2 silniki (ziel.nieb), 2i3 powinno być sterowanie (podaniem masy) brąz. biały.
Dokładnie tak, niebieski i zielony to zasilanie silniczka siłownika ! a reszta to styki mikrusa (wbudowanego) umieszczonego wewnątrz siłownika.
Spokojnie możesz zastosować zestaw uniwersalny, lecz pamiętaj że najczęściej jakość idzie w parze z ceną. Te najtańsze siłowniki mogą po roku zacząć się zacinać. Do drzwi przesuwnych stosujesz specjalne "styki do drzwi przesuwnych".
Dobra. Podjechałem dziś do sklepu i kupiłem nowy centralny zamek razem z siłownikami (1 maser, 3 slave). Powymieniałem wszystko łącznie z przewodami. Stara centralka to było coś dziwnego, namieszane kabli i to w dodatku same czerwone. Zamek centralny na kluczyk teraz działa :) Teraz proszę o podpowiedź jak podłączyć tego BX 30. Czy wystarczy, że według...
Mam takie coś ale zrobione w następujący sposób. Dioda migająca + rezystor podłączona pod siłownik master centralnego zamka. Jak zamkne drzwi pilotem to miga jak otworze to przestaje.
Witam serdecznie. Chcę podłączyć najtańszy siłownik zamka centralnego 12v do zwykłej baterii "paluszka* 12v i mam kilka pytań. Dodam ze mam bardzo małą wiedzę o elektronice. 1.Po pierwsze czy taki siłownik będzie działał na najtańszym paluszku? Jak nie, to na jakiej baterii? 2.Jak działa taki siłownik? Czy będzie się on wysuwał i chował po odwrotnym...
Rozwiązanie ze zdjęcia działa również w Fordzie Ka drugiej generacji. Dodatkowo, gdyby ktoś chciał podłączyć bagażnik, to duża wtyczka pin 30 (fioletowy) odpowiada za otwarcie siłownika tylnej klapy. Ważne, aby obciąć go od modułu.
brązowy i biały to wejścia z np alarmu, ta centralka jest dedykowana do podłączenia uniwersalnych siłowników elektrycznych, ty potrzebujesz taką z przekaźnikami które sobie skonfigurujesz na podawanie masy
Witam. Zabieram się za montowanie modułu coming home w Golfie 4, 1.9 TDI, 2003 r. i chce, aby podczas otwierania i zamykania, zaświecały się światła mijania, przód i tył, a pytanie mam następujące: chce to podłączyć pod siłownik centralnego zamka, zamykanego/otwieranego z pilota, i teraz czy muszę rozbierać drzwi, aby podpiąć się bezpośrednio pod siłownik,...
Załóż siłownik SLAVE podłączony bezpośrednio do alarmu i powinno banglać (o ile ruszając cięgłem zamka kierowcy uruchamiasz siłowniki w pozostałych drzwiach). Centralny z kluczyka będzie działał w dalszym ciągu bo przecież nie demontujesz orginalnego przełącznika w drzwiach kierowcy.
Cześć mam aktualnie zamontowany centralny zamek cyklop c2 w moim polonezie i wszystko jest podłączone pod schemat sterowanie siłownikami. Chciałbym podłączyć sobie centralny pod alarm patrol hps 619p tak aby móc pilotem od alarmu sterować zamkiem da się to jakoś zrobić?
Czy z autem wcześniej wszystko było w porządku? Takie zachowanie centralnego zamka( jedne drzwi się otwierają gdy inne się zamykają), może świadczyć o niewłaściwym podłączeniu przewodów do siłownika centralnego zamka( odwrotna biegunowość). Co do reszty to nie wiem czym może to być wywołane, może mieć to coś wspólnego z modułem komfortu. Ale poczekajmy...
podłączenie siłownika zamka centralnego działanie siłownika centralnego zamka naprawa siłownika zamka centralnego
wektor napięcia przekaźnik bistabilny czasem kwarc overtonowy
lista kanałów tylne kierunkowskazy
Homelite F2020 - Czy to dobra podkaszarka? Nastawy podstawowe licznika Audi A6 C7 - VCDS, ODIS, OBDeleven