Możesz zastosować dwa Relpol RM84 lub RM85. Podłączasz je pod N i pod wyjścia. Czyli: https://obrazki.elektroda.pl/8827911900_... Jak dasz w dół włączy się jeden przekaznik a jak w górę włączy się drugi przekaznik to raczej jasne. Przekaźniki RM84 mają po dwa osobne styki NO COM NC a więc przepościsz plus i minus czyli: Przekaźnik 1:...
Nie. Ten silnik sterowany jest tylko radiowo Dodano po 7 Może taki pilot by się nadawał to twojego rozwiązania. Jest też wersja ze sterowaniem 230v. https://www.proxima.pl/produkt/pilot-dop... https://www.proxima.pl/produkt/pilot-dop...
Bez foto - zwora 25 do 26. Pamiętaj też o zworze stop - 24 do 26. Co do siłowników: Czarny do 6 Szary do 7 Brązowy do 8 (może zaistnieć konieczność zamiany kierunku pracy 6 z 8) Drugi siłownik podpinasz podobnie 9, 10 i 11 Żółto/zielone do GND Kondensatory pomiędzy 6 i 8 oraz 9 i 11
Odłącz krańcówki i enkodery czyli trzeci przewód. To nie jest ze sobą zgodne. Puść motorki na dwa przewody a bramie zapewnij stopery. Może być że centrala Somfy amperażowo nie udźwignie ATSów. Jesli masz i chcesz zatrzymać te ATSy (które są mocne, dobre i drogie) - to możesz dobrać akcesoryjną tanią centralę, np Woster RSB 2S, która akceptuje moce siłowników...
W centralce są 2 przekaźniki ze stykami com, no, nc. Przy zamykaniu jest włączany jeden z nich, przy otwieraniu drugi, sprawdź sobie miernikiem, które kable są normalnie zwarte, a które gdy centralka zamyka i otwiera
Przekażnik umieszcz obok skrzyneczki sterownika , przewód z 87 na siłownik klapy , masę znajdziesz z tyłu.
Witam. Jest tego wiele w internecie. Trzeba też "włączyć"myślenie jak to działa...poszukaj. PS. Nie jesta złośliwy😉
Witam, Jeśli dobrze sobie przypominam w tym siłowniku na spodniej części siłownika znajdują się dwa wyłączniki krańcowe, uruchamiane magnesem umieszczonym w uchwycie mocowanym do skrzydła bramy, najechanie na krańcówkę otwarcia wyłącza mechanizm, najechanie na ta odpowiadającą za zamykanie w zależności od konfiguracji, zatrzymuje napęd lub włącza fazę...
https://obrazki.elektroda.pl/8755458900_... Omomierzem sprawdzisz uzwojenia silnika - 3 przewody: wspólny + lewo i prawo. Dwa pozostałe styk do lampki sygnalizacyjnej
Nie da się. Konieczna będzie dodatkowa centralka do sterowania centralnym zamkiem. http://obrazki.elektroda.pl/3226136000_1...
M1 i M2 to siłowniki. Przewody niebieskie to tzw przez Ciebie "uziemienie" , a naprawdę N czyli neutral inaczej zwane zerem albo "wspólnym"... Podpina się je tak jak napisałeś pod "środkowe" styki czyli w M1 pod 5, a w M2 pod 8. Zaciski brązowe i czarne wpinasz razem z kondensatorem jak na schemacie pod zaciski 4i6 (M1) oraz 7i9(M2). Gdzie który podłączyć...
jak wyżej. nie rozumiem tylko w jakim celu podłaczasz silownik master skoro on i tak nie bedzie spelnial swojej roli (po cos sa te dodatkowe 3 przewody). wydaje mi sie ze lepiej byloby dodac te przewody.
Witam, ............Niestety "fachowiec" stwierdził że nie można podłączyć siłownika z bagażnika tak żeby mógłbym go otwierać z pilota. ................................. Może mi ktoś pokazać schemat jak to podłączyć?, chętnie mu udowodnię że się da. (w fordzie wyzwalanie jest masą) i wszystko. ................ ..................... jak ktoś pokaże prosty...
+12V, masa, LED +, LED - chyba nie wymagaja komentaża. W środku są dwa przekaźniki. NC to styk "zamknięty". NO styk "otwarty". COM - styk przełączny miedzy NO i NC. Z podłączenia wynika ze w poprzednim aucie z centralki zrobiony był jakiś inwerter lub strowanie oryginalnym centralnym. Sterowanie siłownikami polega na podaniu na jeden przewód +12V podczas...
Przerabiałem ten temat niedawno. Ciężko było dojść dlaczego w jednym szybkozłączu jest ciśnienie, a w drugim brak ciśnienia. Po wciśnięciu kulki szybkozłącza palcem olej wyciekał. Problem tkwi w małym ruchu suwaka rozdzielacza. Niech Kolega dokładnie się przyjrzy o co opiera się rączka od hydrauliki zewnętrznej w skrajnych położeniach. Zapewne o śrubę....
Lepiej. No i czy 4,5 siłownika do 2,3 centrali czy 3,2 - okaże się w praniu. Np w siłownikach 414 tylko COM jest przypisany sztywno do koloru siwego przewodu (a u ciebie do zacisku COM silnikowego). Pozostałe dwa - jak im tam się w fabryce podłączy....
Czarny masa, zielony z niebieskim zasilanie silowników natomist brązowy z bialym to sterownie pozdrawiam!!
Znajde zdjęcia to ci podrzyce. Ale wymiary to będziesz musiał się pytać autorów.
1, 4 do plusa zasilacza. 2, 3 do minusa zasilacza. 5 do siłownika. 6 do siłownika.
Tak dla pewności - masz BOB 21M (siłowniki na 230V) czy BOB 2124E (na 24V)? - sprawdzenie na krótko będzie diametralnie się różnić - a podpięcie siłownika 24V do sieci 230V może się dla niego (i co gorsza , dla ciebie ) brzydko skończyć. Dla siłowników 230V - kable kierunkowe spinasz kondensatorem jak na schemacie podpięcia centralki Heady, kabel od...
Sam zasilacz nie starczy bo siłownik od zamka nie wyłacza sie po osiągnięcu pozycji końcowej, więc masz 3 rozwiązania: - sterować impulsami o ograniczonym czasie - dodać krańcówki - mierzyć prąd pobierany i gdy siłownik osiągnie kraniec skoku (prad wzrośnie) wyłączyć prąd.
Tu masz zdjęcie https://obrazki.elektroda.pl/5576517800_...
Witam. Potrzebuję fachowej porady, która może niektórym wydać się śmieszna. Chciałem połączyć siłownik zaworu czterodrogowego Afriso ze sterownikiem Defro K1Pv4. Siłownik ma 3 kabelki: czarny, brązowy i niebieski, a w sterowniku są dwie możliwości jego podpięcia. Patrząc od tyłu sterownika na te wszystkie wejścia jest oznaczenie po lewej stronie zawór...
Ogólnie w każdej tego typu centrali podłączasz pod motor 1 skrzydło, które ma otwierać się pierwsze, czyli u Ciebie prawe. Co do kierunków to podczas pierwszego uruchomienia ustawiasz ręcznie skrzydła w połowie otwarcia , blokujesz mechanizmy i przy pierwszym wysterowaniu z pilota ( lub openA) skrzydła powinny się otwierać. Jeśli jest inaczej to zamieniasz...
Na pierwszym transformator załącza się tylko w chwili podania napięcia z pieca, w drugim podpięty jest na stałe do 230V. http://obrazki.elektroda.pl/5085874200_1...
To co Ty oznaczyłeś niebieskim kółkiem przy S1 ja oznaczyłem czerwonym kwadratem, w ten sposób podajesz drugi biegun zasilania na żarówkę czy diodę Nie robisz zwarcia. Aby żarówka zaświeciła się musi dostać tak minus (od dołu) jak i plus (od góry). http://obrazki.elektroda.net/61_12256220... Pozdrawiam
tak 85 a, 86... racja.... zmierzylem i mam 36 do max 40 ohm Spróbuj czegoś takiego poszukać: http://www.mantylka.webpark.pl/p1.jpg http://www.mantylka.webpark.pl/p2.jpg
Najprawdopodobniej 1-zasilanie, 2-wyjście 1, 4 - wyjście 2 , a 3 i 5 to filtry. Może się mylę, ale warto przetestować. Pozdrawiam
Witam . Mam nadzieje że Ci coś ułatwi ten rysunek. Jeżeli centralny zamek będzie się zamykał przy rozbrajaniu alarmu to zamień przewody otw/zam. przy przekażnikach (86). Zasilanie przekaźników zabezpiecz bezpiecznikiem 20 A.
Pomarańczowy i pomarańczowo-czarny do masy, żółty do +12V, biały z centralki do zielonego, biało czarny do niebieskiego, reszty nie podłączasz.
Mistrzu, to już było wałkowane tysiąc pięćset razy. Do tego sterownika podłączysz tylko przewody motoru siłownika, czyli niebieski i zielony. Sterowania z kluczyka nie będzie. Biały i biało czarny - siłownik, pomarańczowy i pomarańczowo czarny do masy, żółty i żółto czarny do plusa.
Też mam Viki C, kombi 2007 orginalnie ma elektryczną klapę, miałem problemy z zamykaniem otwieraniem ale to był problem, że ktoś ręcznie ją otwierał i wystarczyło ustawić koło w mechanizmie. Jeśli naciśniesz przycisk w klapie, na pilocie lub w panelu na drzwiach to zamek jest zwalniany i linka w pancerzu swobodnie powinna otwierać klapę, jeśli nacisniesz...
tak
Dwa przekaźniki sterowane przez moduł wifi i krańcówki a dokładniej mostek H na przekaźnikach.
Najprostsze to jedno wyjście z rozdzielcza dajesz na powrót.
Siłownik w BMW E32: http://obrazki.elektroda.pl/6467015500_1... Siłownik w BMW E30: http://obrazki.elektroda.pl/4469110700_1...
Proszę schemat http://obrazki.elektroda.pl/8852953800_1...
to może nie być tak proste ale spox : master od kierowcy ma chyba normalnie wyprowadzony silnik reszta ma przełączane szczotki silnika z jednej strony na podstawie kolorów z astry: master: czarno - czerwony i czarno - zółty pozostałe: czarno - czerwony oraz łączysz razem jak do uniwersalnego sterownika: czarno - niebieski i czarno - zółty
Sterowanie klapy elektrycznej idzie bezpośrednio z modułu komfortu, osobno końce silnika zamka (kostka niebieska modułu piny 19(przewód niebieski) i 20 (zielony)) i włącznika tego silnika( kostka niebieska 2 brązowy/niebieski i 4 brązowy zielony). Jest jednak możliwość podłączenia bez modułu ( chociaż nie spotkałem się z modułem do Passata nie posiadającego...
W takim razie kup przełącznik uniwersalny do siłowników szyby, i daruj sobie przekaźniki. https://obrazki.elektroda.pl/7827778100_... Masz wtedy dodatkową możliwość sterowania np. dwoma takimi przyciskami jednego siłownika, niezależnie. Prąd pracy max 20A.
Jest pewnie szary zamiast niebieskiego. Czarny i brązowy to przewody gdzie dopinasz kondensator. Żółto-zielony to ochrona (PE). Zostaje ostatni, zapewne szary, który jest wspólnym.
brązowy i biały niepomyl i temamt trza zamknąć.........miłego montażu
11 zewrzyj z 14 , bo bramę trzyma STOP
można zastąpić w siłowniku 5 przewodowym też masz taki przełacznik,2 przewody to silnik siłownika,a pozostałe 3 to ten przełącznik
:arrow: piciu85, moim zdaniem powinno wszystko "banglać", zarówno z kluczyka jak i zdalnie, pod warunkiem skonfigurowania zielonego i niebieskiego do pracy z siłownikiem.
Według odręcznego rysunku - będzie działać :)
Google Twoim przyjacielem są - pierwszy [url=https://www.automation.siemens.com/... Poza tym są manuale oraz help w TIA portal.
Witam, ... mam kabelek który niby do tego służy ale na nim jest około 0.5 V czyli za mało zeby ruszyć siłownik, potrzebuję przełącznika który... a skąd ten kabelek idzie? Klasyczny przełącznik przełączany prądem do przełączania centralnego zamka wygląda tak jak na niebieskiej fotce obok, pod moim nickiem :)
w starych fordach nie ma centralki bo siłowniki sa tak zrobione jakby miały w sobie centralki natomiast z alarmu możesz sterować jak zrobisz najpierw sterowanie z klucza -tak łatwiej a potem schemat z podłączenia forda --wybrałeś najlepszy sposób dołożenia zamków do forda sam tak czasem robie
Z opisu tego sterownika wynika iż służy on tylko do sterowania modułem centralnego zamka natomiast nie można podpiąć do niego bezpośrednio siłowników. Czyli robisz tak: montujesz siłowniki w drzwiach, rosprowadzasz kable, kupukesz uniwersalny sterownik centralnego zamka np. top 33(on będzie sterował siłownikami). Do niego z kolei podłączasz moduł radiowy...
Tu masz datasheeta do układu, który tam siedzi: http://www.datasheetcatalog.org/datashee... Sprawdź sobie też, w jakich autach występował i poszukaj schematu elektryki.
Kierunki możesz podpiąć w progu, przy przełączniku kierunków lub przy włączniku awaryjnych. Przewód czarny z białym paskiem i czarny z zielonym paskiem. Aby wysterować szyby musisz mieć tą funkcję w aucie tzn przytrzymanie kluczyka w drzwiach w pozycji "zamknij" ma powodować podnoszenie szyby. W przeciwnym razie potrzebny będzie dodatkowy moduł domykania...
Scalenie zduplikowanego wątku Panowie elektronicy i nie tylko. Mam silnik z zabezpieczeniami krańcowymi, który wysuwa się i chowa w zależności od biegunów, jakie się przyłoży (plus i minus lub odwrotnie). Mam sterownik WiFi z możliwością włączenia L1 i L2. Mam dwa zasilacze. Aby zasilacze zadziałały (plus z jednego zasilacza połączony z minusem drugiego...
Czy ktoś dysponuje schematem podłączeniowym siłownika GEZE K 600 (24V DC)? Kolory od strony siłownika: biały, brąz, niebieski, zielony i fiolet. Muszę podłączyć ten siłownik pod centralę oddymiającą D+H RZN 4408-K. Centrali nie znam, z siłownika wykorzystujesz brązowy i niebieski do otwarcia, a po zmianie polaryzacji do zamknięcia. Reszta przewodów...
Witam Będzie działała nawet z jednym siłownikiem. Działanie centralki nie jest uzależnione od ilości podłączonych do niej siłowników.
Prawdopodobnie dwa dolne to sterowanie silnikiem, trzy górne to sygnały sterujące. Sprawdzić kontrolką diodową.
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Sterowanie Tak ,siłowniki Nie.Ale w każdym komplecie siłowników jest centralka.
Dla standardowego siłownika masz podłączenie wg rysunku "STEROWANIE SIŁOWNIKIEM (+/-)".
Pierwsze ruszenie siłownika nic nie zmieniło a następnie zaczął działać normalnie, to znaczy bez żadnego odbijania, ale odwrotnie do pozostałych. Gdy ten nowy otwierał to pozostałe się zamykały. W takim razie teraz pozostało tylko zamienić przewody od styków położenia otwarcie zamknięcie niebieski i zielony zostaw jak są , zamień biały z brązowym i...
DRODZY KOLEDSZ KOLEŻaNKI. Mam problem z podłączeniem siłownika łańcuchowego okna. Siłowniki są na 24 v więc użyłem odpowiedniego transformatora 230 na 24 v. Jak podłączyć +- wychodzący z transformatora przez przełącznik (zalizjowy) do zielonego wtyku? https://obrazki.elektroda.pl/7366280700_... https://obrazki.elektroda.pl/1529970500_...
Takie zawory (kol. niutat) to 5-drogowe, 2-pozycyjne z 2-cewkami elektromagnetyczmi...do tego 2 przyciski i ...działa tak jak w założeniu http://obrazki.elektroda.net/19_12786915...
ja nie mówiłem że ma podłączyć siłownik do obciętych przewodów krańcówki one są nie podłączone a odciąć je i zaizolować musi siłownik podłączyć równolegle z siłownikiem od pasażera jestem przekonany że istniejący tam sterownik da sobie rade i nie ma sensu komplikowac sobie życia i wpiąc się przewodami od alarmu do i stniejącego sterownika to wszystko
A ten "rozdzielacz" to przypadkiem nie odcina siłownika gdy ten jest maksymalnie wysunięty aby nie wysadziło uszczelnień? Nie ma tam dźwigni i linki/łańcucha?
Zamieniałem kiedyś siłownik w polonezie atu plus, tylko miałem na odwrót niż Ty. W aucie był taki jak ty zakładasz, a montowałem taki jak ty wywalasz. Podłącz w ten sposób: stary siłownik.......nowy siłownik zielony................niebieski - silniczek siłownika niebieski.............czerwony - silniczek siłownika czarny................czarny - styk...
Czy jest możliwe podłączenie siłowników Hörmann Rotamatic przewodem 3-żyłowym? Nie mogę znaleźć opisu co idzie przewodem 4-żyłowym od centralki do siłownika - wszędzie są tylko kolory podane.
Jeden siłownik czy oba tak się zachowują? Jak jeden - zamień podłączenia siłowników miejscami - jeśli wada siłownika - awaria "przeniesie się" razem z nim. Jeśli oba, najpierw spróbuj od nowa ustawić krańce otwarcia i zamknięcia.
Może to pomoże niestety tabelkę rozbiło czytaj liniami zamek przednich prawych drzwi złącze 6207 nr przewoduprzyporządkowanie złącze 9Pinzłącze 6Pin 6202silnik 2 3 6212silnik 7 5 8612CPO * 6 1 6293styk zamka3 6 M6207masa 4 2 * stycznik otwartych drzwi
niebieski na niebieski , czerwony na zielony ,czarny na czarny pozostale dwa bez znaczenia ktory do ktorego podlaczysz - podlacz je tak aby silownik master (5 przewodow) odpowiednio zamylal i otwieral pozostale silowniki
Mera Błonie robiła zestawy centralnych zamków dedykowanych do konkretnych modeli samochodów. Czyli masz "oryginalny" centralny dostawiany u dilera (częsta praktyka swojego czasu, bardziej opłacało się kupić u producenta gołe auto i dołożyć centralny, elektryczne szyby...). W nowym masz: niebieski/zielony - silnik brązowy/biały - przełączany sygnał zamknij/otwórz...
Możesz podłączyć siłowniki, ale nie będziesz miał sterowania z drzwi kierowcy. Lepiej podłączyć przez moduł centralnego zamka.
Tak jak na schemacie jest ok.
Jak by miał odwrotnie podłączone siłowniki to brama sama otwierała by się po czasie (automatyczne zamknięcie).
Witam, dzis nabyłem taki zestaw. i nie mam pojęcia jak zrobić aby master sterował drugim siłownikiem. Z schematu dołączonego do centralki jak złącze pomarańczowe do masy i żółte do + to wykorzystuje tylko możliwości siłownika slave. Proszę o pomoc. Załączam schemat podłączenia . Na tą chwile korzystam z schematu "d" ale nie jestem zadowolony z efektu...
A nie prościej do klapki przykleić niewielki ciężarek tak żeby się sama zamykała a uchyliła przy pracującym wentylatorze?
Czy w manuale nie ma obrazka z centralą i opisanymi w nim zaciskami, albo sam opis zacisków centrali? Tak jest zazwyczaj. Na ślepo nie da się tego podłączyć. Powinny być zaciski zasilania zewnętrznego, zaciski do podłączenia siłowników, fotokomórek, przycisku NO, lampy ostrzegawczej, anteny i co tam jeszcze producent sobie wymyślił.
Możesz podłączyć siłownik master, ale nie będziesz mógł nim sterować po przez kluczyk bo potrzebowałbyś dodatkowego modułu
Witam! Podaję Ci 2 sposoby podłączenia: http://obrazki.elektroda.net/28_11579247... Osobiście polecam pierwszy sposób ze względu na to żeby zbyt nie obciążać wyjścia na syrenkę. Jak podasz mi model auta i rocznik to napisze Ci dokładnie jakie kolory przewodów i gdzie ich szukać Pozdrawiam!
Według tego schematu, to żółto-czarny i biało-fioletowy.
da się to podłączyć pod siłownik jednostronny?
Tak jak napisałem...
Do zbiornika zwezke dal 😀
Po zdemontowaniu elementu wykowczego którym jest siłownik VTG, pierścień VTG turbosprężarki ma byc ustawiony na 100%, robisz na zdemontowanym(elektrycznie podłączony) siłowniku VTG jego pierwszą kalibrację, montujesz siłownik VTG na turbinę, robisz drugą kalibrację. Siłownik VTG sam się ustawi w swoje położenie. Najważniejsza rzecz to pierścień w turbinie,...
Ten siłownik aktualnie nie posiada sterowania, został dołożony żeby sprawdzić jak się będzie sprawować z ręcznym elektrozaworem, chcę dołożyć do niego automatykę i nie wiem do końca jak to zrobić by bez ingerencji w sterownik dostawał sygnały do wysunięcia wtedy kiedy ten drugi siłownik też jest wysunięty. Dodano po 25 Wstawiam filmik jeszcze raz bo...
Jak pomogłem kliknij pomógł. Dziękuje.
Patrząc od strony elementów od lewej: 1. Zamknij z siłownika master 2. Otwórz z siłownika master 3. Wyjście I na silniki siłowników 4. +12V 5. Masa 6. Wyjście II na silniki siłowników 7. Otwórz z alarmu (masa) 8. Zamknij z alarmu (masa) Jeżeli siłowniki będą "skakały" to zmień podłączenia 3 i 6.
W instrukcji obsługi masz schemat podłączenia siłownika uniwersalnego. Biały i biało czarny do siłownika, pomarańczowy i pomarańczowo czarny masa, żółty i żółto czarny stały +
Jak podłączyć siłowniki dwustronnego działania w c330 bez konieczności montowania nowego rozdzielacza Mission imposible.
Jak podłączyć siłowniki super Power Jack do tego sterownika 2-kanałowego? https://obrazki.elektroda.pl/7319152600_...
Wskaźnik równolegle do cewki przekaźnika. Tak, jak pisałem styk przekaźnika normalnie zwarty (właczony). Gdy przekaźnik zostanie załączony (krańcówka), to rozwiera styk i odłącza silnik. A przełącznik dźwigniowy trój-pozycyjny, załatwi sprawę. Ale mam pytanie dotyczące tego siłownika: Jak załączysz mu zasilanie i dojedzie do końca, to jak odłączysz...
Siłownik jest w drugiej klasie ochronności. PE nie jest wymagane, bo i gdzie by je podłączyć? Dziękuję za odpowiedź. Czy zatem schemat z siłownikiem jest poprawny (L i N na czerwono)? Jeżeli ten siłownik ma kręcić zaworem w obie strony, czyli zamykać i otwierać, to wątpię żeby było to prawidłowe połączenie. Proponuję sprawdzić w dokumentacji siłownika,...
machefi ma rację,podłącz prawidłowo siłowniki,włącz funkcję czasową,mindy ma w ustawieniach fabrycznych opcję czasową na 20 sekund,podłącz fotokomórki do zasilania,powinny przy prawidłowym podłączeniu siłowników i na zacisku NC przy przerwaniu linii foto gasnąć(bodajże 2 dioda na płycie)gdy wszystko jest ok,powinny po podłączeniu foto świecić 3 diody.W...
To ma być pług do orki czy do odśnieżania? 500N to osiowe obciążenie siłownika- to zaledwie 50kg a dołóż do tego że zawieszasz to na jakimś ramieniu. Upewnij się że tyle wystarczy, bo taki pług do orki trzeba "wyrwać" z ziemi. Co do podłączenia to 2 przewody na "In i dwa na Out (opcjonalnie styki 1 i 2 oraz 3 i 4 przełącznika)- resztę zrobi za ciebie...
Witam , przepraszam że odpowiadam dopiero teraz siłownik 12 v podłączenie na sensor i na motor (wstawiam fotki) https://obrazki.elektroda.pl/6887363300_... https://obrazki.elektroda.pl/5389935500_... Dodano po 2 co do zegara sterującego to posiadam taki (fotki) https://obrazki.elektroda.pl/3890857500_...
Faktycznie siłownik ma wbudowane krańcówki (zamieszczona jest nawet instrukcja video jak je regulować). Dla tego konkretnego siłownika K1 i K2 nie są konieczne.
Klasycznie - zamień podłączenia siłowników - znaczy ten ze skrzydła 1 podepnij w centralce pod wyjście tego ze skrzydła 2 i vice versa. Jeśli objawy podążą za siłownikami - trzeba chyba głębszego przeglądu siłowników niż tylko umycie. Jeśli zostaną przy stronach - coś jest z centralką. Testowo rozsprzęglij ten siłownik, który idzie 30 cm i odpal centralę....
gorące robią się dopiero jak się ich używa z 4 razy non stop. Może to norma?! Tak to normalne, nikt tego nie używa tak że pod rząd puszcza kilka razy.
Wrzuć foto schematu ;)
Nie wiem jak podłączyć czarny, brązowy i niebieski. Czy może był gdzieś trzeci drut wychodzący z uzwojenia stojana(nie znajduję śladu takiego)? Na 100% był 3 "drut".
Tak samo. Na styczniku w drzwiach.
podłączenie siłownika pieca czujnik siłownika podłączenie podłączenie siłownika przekaźnik
atlas copco szarpie wymianie pompy napinacz pasek
kuchenka amica 53gg5 43zptgn spawarka magnum
Błąd ETC F166 w pojazdach Iveco - przyczyny i diagnostyka Lakierowanie zaprawek na bazie po złuszczeniu klaru – matowanie bazy, technika, gradacje