W tym Golfie najprościej podłączyć to ACC z tego modułu świateł dziennych do styku TFL we włączniku świateł. Masa oczywiście pod akumulator albo gdzie bliżej. Trzeciego kabla nie podłączasz w ogóle. Włączysz postojówki czy drogowe to DRL gasną, wszystko zgodnie z prawem. ;)
Przekaźnik sterowany z żarówki świateł pozycyjnych, podający napięcie z + po stacyjce, na przewód odpowiedzialny za wyłączanie świateł dziennych.
Wg. schematu jest dobrze, będzie działać tak jak napisałeś. Masy do przekaźnika nie musisz.
Sprawdź co będzie jak bezpiecznik DRL wyciagniesz.
Witam, mam banalny problem, ale z racji że jestem laikiem, to muszę szukać pomocy, a mianowicie, kupiłem światła do jazdy dziennej LEDy firmy Amio 506hp. Są tam trzy kabelki: czarny, czerwony i żółty. Czarny wiadomo masa, i szukam teraz, gdzie podłączyć pozostałe dwa, czyli czerwony i żółty. Żółty powinien iść do świateł pozycyjnych, a czerwony do jakiegoś...
Śmiało można tam podłączać. Tylko tak wpiąć ten adapter żeby obwód świateł dziennych też był zabezpieczony, czyli żeby nie działały po wyjęciu bezpiecznika.
Witam, temat stary ale może komuś przyda się jeszcze moje rozwiązanie dotyczące podłączenia świateł dziennych w corolli E12 z 2005r. Ja podłączyłem automat do świateł mijania (zielony przewód). Natomiast zasilanie ze skrzynki bezpieczników pod kierownicą. (Górne lewe puste gniazdo - napięcie pojawia się po załączeniu zapłonu) http://obrazki.elektroda.pl/5724941200_1...
Przecież z treści wynika, że to włączanie ma być dodatkową opcją. Ja miałem zrobione wg. schematu f-my hella, tylko zamiast włącznika jak w instrukcji (zwykły on-off) miałem przełączający źródło sygnału włączającego (stały plus lub po stacyjce). https://obrazki.elektroda.pl/7079746200_...
Witam Kupujesz przekaźnik 561 i podłączasz jak niżej : 86 - masa 85 - plus od świateł postojowych/mijania 87 - nie podłączony 87a - plus od świateł dziennych 30 - plus po stacyjne/alternator i wszystko w tym temacie.
Patrząc na schemat to światła mijania i nie tylko te światła sterowane są plusem.
Światła mają świecić po przekręceniu stacyjki i zgasnąć przy włączeniu świateł postojowych.
Jak mają automat to po chwili zgasną po minucie góra 2 jak są to takie najprostsze to niestety ale musisz znaleźć sobie plusa po stacyjce i wtedy będą gasnąć od razu po zgaszeniu silnika. Czerwony właśnie to ten plus biały to plus przy postojówce ( tak zakładam ty masz schemat żebyś ich czasami nie zamienił) czarny wiadomo. Jest coś jeszcze na kablach...
Da się włączyć ale automatyczne włączanie świateł mijania. I to wystarczy nawet gdyby dzienne paliły się cały czas to one biorą znikomy prąd. W chwili zapalenia mijania gasną dzienne.
3A
Proste światła diodowe. Jeden przewód podpinam pod zapłon - włącz. Drugi pod postojowe - wyłącz. Pytanie moje brzmiało - gdzie najprościej znaleźć przewód, na którym pojawia się napięcie, po przekręceniu kluczyka - bez rozkręcania plastików.
Witam. Chciałbym podłączyć światła dzienne do instalacji tak, aby w trakcie odpalenia włączały się automatycznie. Zgodnie z nowelizacją prawa nie muszą się już świecić dzienne i pozycyjne, jednak dzienne powinny się włączać z odpaleniem silnika. Gdzie podłączyć plus świateł ? Odłączane będą po włączeniu pozycyjnych za pomocą przekaźnika. Przeglądałem...
Jeśli możesz to wrzuć schemat bo być może przewód zasilający jest zamieniony miejscem podłączenia z przewodem sygnałowym.
Nie. Spalisz auto. Zrób tak, jak narysowałeś i miej przy sobie zapasowe żarówki. Możesz też zrobić kontrolkę świateł dziennych (ja bym nie robił). A możesz też połączyć to na przekaźniku ze stykiem rozwiernym i nie przejmować się żarówkami.
Witam jak w temacie podłączyłem światła do jazdy dziennej w FORD FOCUS MK2 HB TDCI 2006 i plus po zapłonie znalazłem w tym miejscu zaznaczonym na zdjęciu. Plus po wyłączeniu zapłonu znika po ok 14 sekundach. problem z tym że auto nie szuka stacji radiowych sterowaniem w kierownicy po tym podłączeniu owych świateł. i tu moje pytanie Czy to może być przez...
Mam problem ze sposobem podłączenia świateł dziennych po światła oświetlające w około samochodu. Po naciśnięciu otwierania samochodu z pilota pod lusterkami zaczynają świecić ledy, a do nich chciałbym podłączyć światła dzienne tak aby świeciły razem z ww. Problem polega na tym, że gdyby poprostu "pociągnąć kabel" +12V od świateł pod lusterkami bezpośrednio...
Do świateł do jazdy dziennej masz zapewne trzy kabelki:czarny do masy,czerwony plus po kluczyku,żółty lub biały plus z postojówki.[/spoiler]
Najprościej + z włącznika świateł cofania.
Na jak rozbierzesz podszybie to masz przelotki do kabiny
Witam W moim Seacie Leon 1M1 chciałbym podłączyć moduł/sterownik do świateł dziennych w halogenach. Niestety gdy halogeny są wyłączone na kablu plusowym pojawia się masa co spowodowało uszkodzenie sterownika. W związku z tym mam pytanie jak mam podać plus na halogeny żeby ominąć ta masę? Czy podłączenie przez przekaźnik jest dobrym pomysłem? Czy wpiąć...
Załączanie świateł masą z lewej manetki, pozycja-szary, mijanie-brązowy
Wersja ekonomiczna wystarczy zwykły przekaźnik nawet samochodowy. Rozumiem że przycisk w tym aucie jest do niczego nie wykorzystywany ? Oczywiście nie zapomnij jeszcze o bezpieczniku (po stacyjce) http://obrazki.elektroda.net/22_12840140...
W Golfach warto sygnał włączenia reflektorów (bo i mijania i drogowych!!!) pobrać z włącznika obrotowego, kolor biało-czarny, pin 56.
30 - + po stacyjce 87a- czerwony z DLR 85 – masa 86 – postojowe Czarny z DLR masa Biały z DLR wolny 87 - wolny Masz błąd w opisie.
W pliku SOPS musisz mieć włączoną opcje xenon.Kiedyś zmiana z H4 na xenon była mozliwa z poziomu SDP3 lecz funkcja ta została wyłączona.Teraz aby to zrobić musisz dorwać kogoś z SOPS EDYTOREM lub wysłać plik przez serwis Scania do przeróbki.
Czyli tak. Biorę przekaźnik 24v. Do niego podłaczam: 87- zasilanie świateł dziennych 12 voltowych 87a - masa 30 - 12 volt po zapłonie np. od zapalniczki albo radia 86 - plus do pozycyjnych 85 - plus po zapłonie 24 v masa od ledów do karoserii. Czy tak będzie dobrze? Przepraszam że tak się cały czas dopytuję ale chciałbym aby ktoś wytłumaczył mi łopatologicznie,...
To można pod zasilanie radia, zapalniczki samochodowej- możliwości jest sporo Dodano po 31 Wtedy będzie jakieś zabezpieczenie bezpiecznikiem
Wszyscy tylko piszą weź + z tego czy owego ale nic z tego nie wynika. W mojej skodzie fabii 1,4 75km zrobiłem to tak: 1. kupiłem światła do jazdy dziennej z automatem z allegro http://obrazki.elektroda.pl/5309591100_1... 2. czarny kabelek łatwo pod "-" na akumulatorze, po prostu przykręcić pod śrubkę na klamie. 3. żółty kabelek (do "+"...
Do przekaźników dochodzi,do cewki,wtryskiwaczy. Kiedyś robiłem i kolor to chyba różowy z jakimś paskiem.
Miernik w dłoń i na przód . Kolego Szanowny podłączenie świateł dziennych nie jest wielką filozofią .
To czego szukasz, znajdziesz pod puszką ECU na podszybiu, i wolne przelotki się znajdą.
Ale podepnij kontrolkę (lub miernik) pod "-" akumulatora, a 2gą końcówkę kontrolki do kostki od żarówki świateł. Czy na wyłączonych światłach kontrolka świeci? Jeśli tak jest to na światłach jest zawsze plus zasilania a odłączana jest masa. Dość standardowe w starych japończykach rozwiązanie. W takim systemie sterowania światłami sterownik świateł dziennych...
Nie wiem czy rozumiesz wszystko co napisałem ,więc przeczytaj jeszcze raz , żółty ma być podłączony do przewodu kabla od świateł pozycyjnych !!! Jak tam nie będzie podłączony kabelek żółty to układ nie bedzie funkcjonował.. Pokazuję schemat podłączenia dla tych świateł dziennych
do jazdy dziennej nie sa wymagane pozycje z tylu pozdraiwam
Dzień dobry! Chciałbym zamontować światła do jazdy dziennej w VW Polo 9N rok 2004 z włączonego plusa na światła mijania. Niestety VW nie udostępnia żadnych schematów. Więc: zapłon włączony i tym samym światła mijania włączone, nic więcej. Kto może pomóc?
Witam. Kolego najbezpieczniej będzie odkręcić centralny układ elektryczny ZE (panel z bezpiecznikami),z tyłu po odchyleniu masz przyłącza śrubowe.Odszukaj przyłącza śrubowego o nr. 94 to właśnie jest + po zapłonie (kl.15).Załóż osobny bezpiecznik (w zależności od mocy lamp) myślę że wystarczy 5A i po kłopocie.
Witam. Odgrzebię temat... Chodzi o podłączenie świateł dziennych... Pozycje działają normalnie, ale napięcie na nich wynosi 4,7V, co powoduje że przekaźnik od dziennych nie wyłącza ich po załączeniu mijania. Gdzie szukać normalnego napięcia z pozycyjnych? Dodam że tył też ma jakieś śmieszne wartości ale działa.
Najprościej pod przewód zasilający diody, za sterownikiem.
Przerost treści nad formą , mnie interesują przepisy .
Oczywiście, jak to zwykle bywa, na polskiej stronie ani słowa na ten temat. Proszę zobaczyć zamieszczony rysunek i zakreślenie na czerwono. Żarówka nie podlega wymianie, lampa jest nierozbieralna. http://obrazki.elektroda.net/69_12685548...
1)Automatic light function: When the engine of car start, the LED daytime running lights(DRL) will automatic to keep lighting mode. 2)Automatic delay turn off the lights function: When the engine of car turn off, the DRL will delay put out for maybe 20 seconds. 3)Synchronous steering function: In any state , left and right turn signal light, corresponding...
Włącz normalne światła i zobacz czy się dzienne włączą. Jeśli tak to + plus świateł dziennych należy podłączyć do 87 a 87a zostawić wolny. Jeśli nic się nie swieci, to trzeba sprawdzić, czy światła nie są sterowane masą, bo zdarzają się już takie przypadki w samochodach.
Tak montuje większość światła dzienne. Tylko proszę zwrócić uwagę co będzie jak spali się żarówka świateł postojowych światła dzienne nie będą świeciły obydwa lub jedno w zależności czy podłączysz pod jedną lampę czy pod obydwie. Podłączenie pod obydwie jest bezpieczniejsze zmniejsza ryzyko jazdy bez świateł.
O co chodzi z kontrolką ciśnienia oleju? u mnie w golfie nie ma czegoś takiego choć mam tdi i powinna być. Maszan napisałeś że miałeś tak podpięte co się stało że już nie masz? Z tym przekaźnikiem chodzi mi o to aby przekaźnik był załączony tylko w tedy gdy akumulator jest nie ładowany czyli tak jak kontrolka No pytasz czy regler wytrzyma to ci rozwiazanie...
Laguna IIphI - gdzie znajduje się w komorze silnika (+) po zapłonie - cel: podłączenie świateł dziennych. Z góry dzięki za odp.
Proszę o pomoc: Czy chcąc przyłączyc w motocyklu oświetlenie LED do kufra centralnego jak światło dziennej jazdy, światło stopu, migacze to wystarczy podłaczyc przewody bezpośrednio w kostce zasilającej te światła z taśmą LED, czy potrzebny jest jakiś zasilacz, przekaźnik czy tym podobne. Jak dobrac moc oświetlenia np. ile diod mogę podłączyc ? Dziękuję...
Witaj,Podepnij tak, jeden przewód minus - pod żaróweczkę od postoju , drugi + pod alternator .zapalasz auto przekaźnik styka,lampy dzienne świecą załączysz światła mijania przekaźnik puszcza i dzienne się wyłączą ,wyłączysz zapłon lampy zgasną.
Musisz zbudować układ na stacyjce, włączniku świateł i przekaźniku.Jeśli wiesz o co chodzi dasz rade.
Robiłem ostatnio takiego Seata . Problemem było podłączenie dodatkowych świateł dziennych . Tam w kodowaniu centralnej elektryki jest na pewno ustawienie przyciemniania przednich żarówek postojowych . jest też ustawienie tylnych aby jaśniej świeciły . Gdzieś tam w manualach kodowań vag jest porada aby nie przesadzać tutaj bo nie będzie dużej różnicy...
Prosze bardzo o narysowanie schematu jak to podłaczyc. Chodzi tez o to zeby światła jazdy dziennej gasły po właczeniu świateł postojowych. Po włączeniu świateł przeciwmgłowych tez paliły sie światła jazdy dziennej Dioda D1 nie wiem czy jest potrzebna, ale na pewno nie zaszkodzi. Nie wiem jak mocne te światła, diodę dobierz z zapasem i to dużym. Przekaźnik...
Układ który stosowałem składa się z trzech przekażników i diody wymaga jednak wpięcia się do przewodu ze stacyjki do rozrusznika /tz bendiksa/.Działa idealnie bo przy rozruchu światła są jeszcze zgaszone. Jako ciekawostkę podaję że kilka temu mimo stosowania takiego układu /potwierdzenie rzeczoznawcy PZMot/ przegrałem sprawę przed wtedy jeszcze Kolegium...
Szukam instrukcji podłączenia tego modułu bo rozpioł mi sie 1 kabel i nie mogę go zlokalizować.
To nie są kontrolki, a zaślepki. Musisz rozebrac licznik, znaleźć scieżki, jeśli są i podłączyć się, jak pisałem powyżej.
Nie muszą być takie same, ta zasada obowiązuje przy połączeniu szeregowym i pracy ciągłej a nie "pomocniczej". To w końcu na jakie sterowanie się zdecydowałeś, automat od świateł dziennych ?
Po co? C3 ma swiatla dzienne fabryczne. Wystarczy je uaktywnic.
czy jak podłącze kamerkę samochodowa do włącznika świateł dziennych to coś sie stanie? Z czym, z kamerą, czy ze światłami? :)
rzućcie okiem czy ten schemat jest prawidłowy do podłączenia świateł dziennych Na chwilę obecną załączenie postojówek (podanie + na 86) powoduje przyciągnięcie kotwicy przekaźnika. Kotwica rozłącza zasilanie świateł jazdy dziennej (otwierają sie styki 30-87a). Ty masz (filmiki w wątku https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Czarny ,plus z pozycji.Biały ,masa.Niebieski plus po kluczyku.Czerwony do świateł dziennych jest to plus.Żółty zbędny.
ok.to wszystko wiem. chodzi o to ze pozycyjne musza sie palic z tylu, a z przodu przy wlaczonych swiatlach do jazdy dziennej pozycyjne nie moga sie palic. poza tym po wlaczeniu swiatel mijania automatycznie musza gasnac. i w tym problem jak to podlaczyc Dodano po 51 W Polsce przepisy pozwalają na montaż świateł dziennych oraz jazdę z nimi, ale pod pewnymi...
czarny do masy , czerwony do +po stacyjce ,biały do światła pozycyjnego (światła dzienne z trzema przewodami mają wbudowane wygaszanie przekaźnik nie jest ci potrzebny )podłącz lampki do kostki od wyłącznika świateł tam masz wszystkie potrzebne ci przewody ,a błędów nie będzie ci łapal.
Nie wiem czy to dobry trop czy to autko nie ma tzw. sterowania poprzez dołączanie masy ja w swojej Corolli miałem problem z prostym podłączeniem świateł dziennych wykorzystanie dodatkowego przekaźnika zlikwidowało problem potem dowiedziałem się że w takich przypadkach stosuje się inny zestaw. pzdr
To jest automatyczny włącznik świateł mijania, a ty potrzebujesz schematu podłączenia świateł do jazdy dziennej. Daj foto co chcesz łączyć to pomożemy
Wyprogramuj świata.
Witam Mam pytanie czysto techniczne związane z światłami dziennymi. Podłączyłem komplet świateł dziennych do zasilacza 230/13.8V . Ze wskazań zasilacza pokazuje prąd niecałe 2A Ze sterownika świateł dziennych wychodzi napięcie 20V. Żeby obliczyć moc W które napięcie mam brać pod uwagę 13.8V czy 20V? Pozdrawiam
szukałem tych bezpieczników od świateł bo wpadł mi w oko moduł włączania świateł dziennych i jego podłączyć trzeba do świateł, wszędzie pisze że najlepiej pod bezpiecznik, no ale skoro u mnie takich nie ma to sobie odpuszcze.
Witam. Mam problem z podłączeniem świateł dziennych. Zamontowałem je w miejscu przeznaczonym na światła przeciwmgielne, ale jest problem z podłączeniem. W komorze silnika nie ma możliwości wpięcia pod przewód prądowy (+) sterowany ze stacyjki. Więc chyba będę musiał ,, jechać" z przewodem aż do stacyjki. Czy dobrze rozumuję. Może ktoś ma jakiś inny...
Wygląda na przekaźnik. Zwykle w samochodach światła dzienne podłączone są właśnie poprzez przekaźnik i po uruchomieniu świateł mijania tamte gasną. Widać że jest jakiś błąd w ich sterowaniu i ja bym to właśnie sprawdził
potrzebne jest mi to do podłączenia LEDów Tzn. chodzi o podłączenie świateł dziennych? Jeżeli tak, to gdzieś czytałem, to bardzo dobra opcja takiego zasilania, szczególnie jeszcze jak światła mają automat "powiązany" ze światłami drogowymi to plus z zasilania pompy paliwa, bodajże czerwony przekaźnik pod maską silnika, obok sterownika.
Bez modułu czerwony pod przewód po zapłonie (włącznik świateł cofania,wycieraczki itp. pod maską) czarny pod światło postojowe Czytaj ze zrozumieniem.
Witam wszystkich forumowiczów mam takie pytanie zamontowałem światła do jazdy dziennej w VW passat b5 rok 98 i chodzi mi o podłączenie ,są trzy kable biały ,czarny i czerwony i właśnie mam problem ,gdzie podłączyć czerwony kabel żeby po przekręceniu kluczyka był prąd proszę o odpowiedz tylko jak najprościej bo z tych spraw jestem ciemny z góry dziękuję.
Żeby było zgodnie z przepisami trzeba kupić sterownik albo zrobić układ na przekaźniku , przy wyłączonych mijania świecą się dzienne przy włączeniu mijania dzienne powinny się wyłączyć.
Potrzebuję schemat przedniej lampy do podłączenia modułu świateł dziennych. Nie wiem dlaczego, ale nie mogę znaleźć plusa od "długich".
Ledów nie spalisz, a pomysł kiepski, nie zadziała. Musisz mieć przekażnik.
Witam miałem podłączony moduł świateł dziennych na światłach krótkich ale czepiali się że nie mam świateł (moduł załącza światła ale świeca na 40%) dzisiaj chciałem przełączyć na światła drogowe i po podłączeniu oczywiście, zapalały się ale na komputerze wyskakiwał błąd spalonych żarówek. Podłączyłem na przeciw mgłowe i jest ok. Może ktoś wie jak to...
Nie było do nich opakowania ze schematem połączeń? Biały przewód być może trzeba podłączyć do świateł postojowych, żeby automatycznie gasły dzienne po ich załączeniu.
Po włączeniu świateł mijania światła dzienne powinny zgasnąć. Chyba nie są jednak prawidłowo podłączone.
schemat podłączenia
Jest to proste w tym aucie(tylko niestety ale za schowkiem-w rogu),a zasilanie cewki to czarny lub czarny z niebieskim.Kontrolką sprawdzisz.
Najprostszy sposób podłączenia ledowych świateł do jazdy dziennej to + lampek poprzez bezpiecznik do + po stacyjce, a - do + postojówek. Po włączeniu zapłonu ledy zapalą się. Włączenie postojówek wyłączy światła do jazdy dziennej.
Podobny moduł montowałem w Fiacie grande Punto, oraz w Toyocie Awensis ( tu z odwrotnym sterowaniem czyli minusem zamiast plusa )i żaden błąd nie wyskakiwał skontaktuj sie ze sprzedawca, o ile dobrze podłączyłeś.
Jak w temacie. Potrzebne do podłączenia świateł dziennych. Upomnienie! Jakich świateł dziennych? Same lampy, LED ze sterownikiem/bez? 3.1.15. Zabronione jest publikowanie wpisów przedstawiających problem, bez podania wystarczającej liczby informacji umożliwiającej zajęcie merytorycznego stanowiska przez innych Użytkowników forum. Tytuł wpisu powinien...
No tak po piwie nie czyta się ze zrozumieniem :D W przełączniku świateł pin B1 to światła pozycyjne a pin B4 to światła mijania. Wystarczą dwa przekaźniki wysterowane z twojego modułu AVT i po sprawie. Jeśli chodzi o podłączenie świateł dziennych nie muszą świecić się pozycyjne http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awiat%... . Więc...
To jeżeli przełącznik pod kierownicą jest multiplexowany to może lepiej byłoby podjechać do serwisu i włączyć w BSI funkcję świateł dziennych.
Powrót wycieraczek powinien być po zapłonie.
Witam, Potrzebuję zlokalizować w komorze silnika "+ po stacyjce" (potrzebny do podłączenia świateł dziennych). Najlepiej w obudowie przekaźników na lewym nadkolu. Wiecie może jakiego koloru jest ten przewód i w jakim złączu? Inaczej czeka mnie żmudna kabelkologia z miernikiem w dłoni ;) Czekam na wskazówki. Auto to: Renault Megane Scenic 1,6 16V 1999...
Proszę o poradę który przewód gdzie podłączyć. Mam funkcję auto na wyłączniku by światła zapalały się po zmroku.
Z lampami nie było instrukcji ? Z opisu wnioskuję że : 1. Czarny - masa 2. Czerwony i żółty 50/50 % jeden do kierunku drugi do świateł ;-)
Jak ringi to raczej pod pozycyjne, czarne masa, czerwone plus. Nie mają funkcji świateł dziennych?
Witam, mam pytanie odnośnie świateł do jazdy dziennej. Chcę w samochodzie założyć światła do jazdy dziennej zdecydowałem się na listwę LED. Czy to jest do końca legalne, jeśli podłączę je pod moduł świateł do jazdy dziennej z homologacją? Sama listwa LED nie ma nigdzie znaczka homologacji, nigdzie się z takim oznaczeniem przy listwie nie spotkałem....
Chodzi o zamontowanie i podłączenie dziennych świateł LED
Z opisu nie mam pojęcia, co chcesz zrealizować. Jak zgodnie z przepisami to podłącz 31 świateł dziennych do linii 58 w samochodzie? I masz, co chyba chciałeś.
muszę podłączyć rezystor do kierunków jeden na stronę i do świateł dziennych do każdego led, 2 x kierunki i 2x drl, musisz zasymulować dla modułu nadwozia że nadal ma żarówki
Swoją drogą w starszych autach (pierwsza rejestracja do roku 2009) dopuszczalne jest podłączenie świateł dziennych tak, by mogły się palić razem z postojówkami (a wyłączały się po włączeniu mijania). Przeczytaj dokładnie te rozporządzenie aż skumasz o co chodzi. A nawet i trzy razy jak nie rozumiesz. Światła dzienne powinny się automatycznie włączać,...
No tak cos się nie możemy zrozumieć ale postaram się to jakoś inaczej wytłumaczyć. Tak za licznikiem był moduł imobilajzera zamontowałem zwykły przekaźnik plusowy ze Świateł dziennych podłączyłem do przekaźnika a masowy ze Świateł dziennych podłączyłem do masy Główny plusowy ze stacyjki podłączyłem do przekaźnika i został mi jeden do podłączenia kiedyś...
Lampy do jazdy dziennej przepuść przez styki NC przekaźnika którego cewka będzie podłączona do świateł mijania. Od ręki podam ci schemat. http://obrazki.elektroda.net/29_12798205...
Witam Czy udało się Panu zlokalizować pin w skrzynce z bezp z którego wychodzi oryginalny przewód do świateł dziennych Led?
podłączenie dziennych świateł świateł dziennych moduł świateł dziennych podłączenie
mitsubishi falownik odzyskiwanie klucza windows satel instalator
telewizor samsung restartuje telewizor samsung restartuje
Partner P145107HRB Briggs & Stratton 14,5 HP – gaśnie na małym gazie, czyszczenie gaźnika, filtr paliwa PEUGEOT Partner Tepee – światło STOP na drzwiach nie gaśnie po naciśnięciu hamulca