Tak. Jest to tranzystor NPN 50V 0.8A 0.625W czyli taki sam jak tranzystor bc547 NPN 50V 0.1A 0.5W tylko ma większy prąd kolektora
Miernik potrzebny i np. po polaryzacji LED, typie/ozn. elementów jak te w SOT23 czy układu po lewej można dojść. Jeśli ktoś zaprojektował zgodnie ze 'sztuką' to ten bezp. polimerowy od belfuse będzie podłączony do + zasilania.
dobrze byłoby podłączyć ten czerwony przewód przez przekaźnik (dobrze też zabezpieczyć to bezpiecznikiem - nie większym niż 5A) do punktu w którym pojawia się napięcie po włączeniu zapłonu a cewkę sterującą przekaźnika podłączyć do punktu zasilania świateł mijania co spowoduje rozłączenie LED w momencie włączenia się świateł mijania.
Przypatrz się, czy w czasie pracy nie świecą się oba włókna żarówki równocześnie. Światła świecą słabiej, ale nie nadal "całym kloszem", a nie jak przy światłach mijania górną połową. Jeśli tak, to pewnie pomyliłeś podłączenie masy z zasilaniem żarnika świateł drogowych.
Od silniczka od wycieraczek jest prawdopodobnie kilka przewodów, czy obojętne do którego się podłącze czy trzeba mierzyć miernikiem?
W prawej części kabiny pod klapą jest skrzynka połączeniowa kabiny z ramą, tam przy pomocy kontrolki znajdziesz wszystkie potrzebne zasilania .
To teraz masz do przerobienia instalację elektryczną. Światła muszą zostać przerobione z systemu zasilania ze silnika na zasilanie z akumulatora. Nowy regulator trójfazowy podłączyć ze statorem. Wymienić moduł zapłonowy 2T na moduł zapłonowy 4T. Inna opcja, to wymienić w tym silniku alternator (stator+koło magnesowe) na wersję o uzwojeniu przystosowanym...
Dioda ma być ODWROTNIE włączona. Ma NIE przewodzić w normalnej pracy, a bocznikować zaindukowany odwrotnie spolaryzowany impuls napięciowy w momencie wyłą czania przekaźnika. Po prostu w momencie wyłączania na cewce przekaźnika indukuje się napięcie o przeciwnej polaryzacji i dioda ma to zewrzeć - nie przepuścić dalej do układu. Tak jak narysowałeś...
Ten przekaźnik działa jak zwykły rozłącznik kiedy dostanie zasilanie z świateł postojowych. Przy braku zasilania czarny przewód i biały jest ze sobą połączony. Więc jak na Czarnym masz zasilanie po stacyjce to z tego zasilania zasilasz + do świateł dziennych a minus podłączasz do masy i powinny zaświecić. Multimetr w łapę i szukaj gdzie nie ma zasilania.
Jaką moc pobiera pompka? Podłączając zasilanie z akumulatora, możesz nabawić się problemów z ładowaniem akumulatora. Chyba bardziej rozsądnym rozwiązaniem będzie wyprostowanie napięcia mostkiem Graetza i podłączenie pod alternator (zasilanie świateł). Napięcie skuteczne RMS będzie wynosić w granicach 12V, mimo że wartość szczytowa może być kilkakrotnie...
Zrób tak jak opisałem.Bezpiecznik powinno się stosować jak najbliżej źródła zasilania.
Z niezgaszonych świateł bierzesz "+" a z otwartych drzwi "-" i dopiero wtedy działa.
podłącz przewód dodatni do plusa zasilania który pojawia się po zapaleniu świateł a drugi przewód minusowy do czujnika drzwiowego na którym pojawia się minus po otwarciu drzwi brzęczyk będzie sygnalizował nie wyłączone światła
Jakaś puszka? Może być puszka, może być istniejąca skrzynka bezpieczników. Napewno musi być to zaizolowane. Nie zaszkodzi dać bezpiecznik. PS. Po co w ciągniku stroboskopy?
Tak, będzie działać. Przekaźnik załączy się, jak zostanie zasilona jego cewka. A to się stanie dopiero wtedy, gdy na przewód świateł mijania lub drogowych podasz napięcie. A to się natomiast stanie jak załączysz światło główne, czyli wyłącznikiem oświetlenia podasz zasilanie na przełącznik świateł.
Silniki mają standardowe podłączenia i mają oznaczenia 1,2,3, lub 31, 56b, G 1-masa 2-zasilanie 3-sterowanie
Cewkę przekażnika pod alternator(wyjście na kontrolkę ładowania) oraz pod (przewód)światła mijania.To jest chyba najprostrze rozwiązanie.(chodzi mi oczywiście o przekażnik do zasilania św.dziennych)
Witaj! To co piszesz to wygląda na złe podłączenie przewodu zasilania świateł lub żarówka ma zwiększoną moc. Prawdopodobnie zasilanie świateł podłączyłeś do zacisku gaszenia motorku. Zacisk do którego podłączasz światła to wyjście z cewek. Przy tak podłączonym zasilaniem lampy motorka światła mają świecić i nic nie powinno się dziać. Przy dużym obciążeniu...
Z czym masz problem... znajdź schemat jakiejkolwiek chińskiej 125'ki (np. współczesne Romety, Junaki). Podłączenie jest proste jak drut. Stacyjka ma 4 przewody i 2 pozycje kluczyka: 0/STOP - zwarty czarny z kawałkiem blachy (podłączony do masy) z zielonym (podłączonym z wejściem gaszącym modułu) 1 - zwarty czerwony (+ akumulatora) z czarnym z wsuwką...
Może zasilaj wentylator od strony światła przez przekaźnik i wtedy od strony sterownika wifi nie zaświeci to żarówek.
Ale podepnij kontrolkę (lub miernik) pod "-" akumulatora, a 2gą końcówkę kontrolki do kostki od żarówki świateł. Czy na wyłączonych światłach kontrolka świeci? Jeśli tak jest to na światłach jest zawsze plus zasilania a odłączana jest masa. Dość standardowe w starych japończykach rozwiązanie. W takim systemie sterowania światłami sterownik świateł dziennych...
Zasilanie z portu USB jest na 5V, a z bezpiecznika będzie 12V. Trzebaby LM7805 zastosować.
ale jak jest jazda do przodu to na wyświetlaczu pojawia się napis No Signal na niebieskim tle Przy prawidłowym podłączeniu zasilanie kamery i monitora jest ze świateł cofania. Podczas jazdy do przodu brak zasilania świateł cofania, kamera i monitor są wyłączone. Jeżeli monitor świeci na niebiesko w czasie jazdy do przodu, jest po prostu żle podłączone...
Ponieważ jest to przeróbka samochodu Smart a samochód ma instalację 12V wykorzystano zasilacz impulsowy by obniżyć napięcie z baterii (180V) do zasilania np. świateł. Wszystkie części wykorzystane do budowy zostały wymienione.
Jak kupisz moduł to będziesz miał opisane jakie przewody gdzie podpiąć, podpinasz się tak samo jak bezpośrednio do świateł tylko w module masz przekaźniki no i jak kolega wyżej napisał zasilanie z akumulatora.
ACC - podłączenie zasilanie po stacyjce - aktywacja wyświetlacza TAIL - wejście świateł pozycyjnych - przyciemnienie wyświetlacza B - najprawdopodobniej bateria, czyli stały + E- Earth - ziemia, czyli masa
Witam Skąd najprościej i najlepiej w oplu vectra B pociągnąć tzw + po stacyjce, chodzi mi o podłączenie zasilania do przekaźnika świateł dziennych.
1 Zasilając diody trzeba pamiętać, że diodom należy ograniczać prąd przewodzenia. W paskach zasilanych napięciem 12/24V robią to oporniki dobrane do pojedynczych diod lub do kilku diod połączonych szeregowo. Dopiero taki łańcuch doda/y + opornik można traktować jak żarówkę, którą wystarczy podłączyć do odpowiedniego napięcia a ona sama sobie ograniczy...
Czy może podpowiesz jak ją podłączyć pod światło cofania? Ja podłączyłem pod zapalniczkę ale zasilanie tam jest cały czas a to się z celem mija
Kamera podłączona jest do zasilania przewodów od świateł wstecznych z tyłu auta. Na zdjęciu jakie wrzuciłem jest końcówka przewodu kamery, który wpinam już bezpośrednio do radia. Czy prowadzić od wstecznego światła z tyłu auta przewód z napięciem 12V i podłączyć go do przewodu REVERSE?
Ja mam ten ze sklepu avt ale ten droższy z separacją galwaniczną. Zawsze to pewniejsze przy zasilaniu świateł i laptopa z różnych źródeł. Mam pod niego podłączone 12szt par led, adj quad gem, i dwa lasery z laserworld. Na razie nie miałem żadnych problemów.
Zasilanie kinkietu weż spod oświetlenia głównego. Zapalasz główne dajesz tym samym zasilanie na włącznik kinkietu. I tym włącznikiem możesz go sobie zaświecić. Wychodzisz, to albo gasisz kinkiet albo gasisz główne i tym samym odcinasz zasilanie włącznika kinkietu.
L1 i L2 wyłącznika zmostkować i dołączyć zasilanie, Zaciski 1, 3 oraz 2, 4 to odejścia na lampy. Wybrać odpowiednie według położenia klawiszy.
jak podłącze kamerkę samochodowa do włącznika świateł dziennych, to coś się stanie? Tak, zacznie pracować pod warunkiem, że jej napięcie zasilania jest 12V.
Jeszcze nie sprawdzałem na schemacie, ale w takim przypadku raczej trudno będzie zostawić auto z włączonymi pozycyjnymi w nocy. Owszem, można, ale równolegle do styków przekaźnika należałoby podłączyć włacznik, by zamykał obwód w celu zasilenia pozycyjnych. Aha, przekaźnik w szereg zasilania włącznika świateł, bo są obrysówki (prawa i lewa) No i oczywiście...
Podłącz go do zasilania cewki zapłonowej. Sprawdź miernikiem na którym masz + po zapłonie. Zgodnie z przepisami powinny one gasnąć automatycznie po załączeniu świateł mijania. Chyba ten biały do plusa świateł mijania podłączasz. Lub zasilasz je przez przekaźnik.
Na bezpieczniku masz cały czas 12V (po wciśnięciu kluczyka) Według oryginalnego schematu zasilanie włącznika światła STOP jest podłączone pod zacisk nr 30 stacyjki poprzez bezpiecznik. Stacyjka nie załącza zasilania na niego - działa niezależnie.
Pin 30 przekaźnika wejście na zasilanie kamery np. z gniazda mocy tył. bezp.7,5A pin 87 wyjście zasilania na kamerę pin 85 masa z karoserii pin 86 światło cofania znajdzieśz próbówką/miernikiem w lampie
Nie wiem jak to będzie wyglądało ze strony użytkowej, ale patrząc ze strony elektrycznej, najprostszym chyba rozwiązaniem jest wpięcie przekaźnika rozłączającego obwód zasilania ringów, a zasilanego z obwodu świateł mijania. http://obrazki.elektroda.pl/7066752000_1... Jeśli ktoś ma prostszy sposób, chętnie poznam. Wysłucham też ewentualnych...
Przewód zasilający podłączyć do bezpiecznika ,następnie połączyć włącznik i włącznik chwilowy równolegle ze sobą. Przewody przylutować do wyjścia włączników, następnie ich wejścia połączyć ze sobą do bezpiecznika. Po jednym przewodzie przylutować do włącznika. Jedną wybraną żyłą przewodu musi być masa, przewody masa i zasilania podłączone muszą być...
49- zasilanie z włącznika świateł awaryjnych, 49a-do przełącznika kierunkowskazów, 15-zasilanie po zapłonie, 31- masa, C2- kontrolka przyczepy, C- kontrolka kierunkowskazów, 30- stałe zasilanie.P
Podejrzewam że przewód czarny to jednak nie masa. Masz coś źle podłączone przy zasilaniu kamery.
Czarny - masa pod krańcówkę drzwi. Czerwony - zasilanie pod światła pozycyjne, czy łatwiej pod podświetlenie zegarów.
Podłącz inaczej sterownik świateł dziennych. Wyłączanie zasilania sterownika w pozycji 0 stacyjki i po sprawie.
Bez przekaźnika.Łączysz z przełącznika z bezpiecznikiem.Żółto czerw chyba przełącznik i żółto zielony skrzynka bezp,wejście zasilania na mijania.
uruchomić „nowe” radio Bardzo nieprecyzyjny opis (i nie opisane zdjęcia), nie pozwala na zorientowanie się jak pomóc w uporządkowaniu podłączenia zasilania radia.
Witam. Mój problem polega na tym, że straciły się światła postojowe, mijania i długie - przód a także światło tylne nie działa. Kierunkowskazy są i światło stopu też jest. Sprawdzone żarówki (niepopalone), sprawdzony przełącznik świateł, wydaje się być sprawny. Na kostkę podłączenia przednich świateł nie dochodzi zasilanie. Na kostce podłączenia przełącznika...
Witam, mam banalny problem, ale z racji że jestem laikiem, to muszę szukać pomocy, a mianowicie, kupiłem światła do jazdy dziennej LEDy firmy Amio 506hp. Są tam trzy kabelki: czarny, czerwony i żółty. Czarny wiadomo masa, i szukam teraz, gdzie podłączyć pozostałe dwa, czyli czerwony i żółty. Żółty powinien iść do świateł pozycyjnych, a czerwony do jakiegoś...
85 - masa (-) 86 - (+) załączający przekaźnik (halogeny) podawany przez jakiś wyłącznik 30 - (+) zasilający halogeny podany przez bezpiecznik (wartość w zalezności od mocy żarówek) 87 - kabelki biegnące do halogenów Nie pamiętam który styk (87 czy 87a) jest zwierany z 30 po załączeniu !!! Ale kabelek idący do halogenów ma być podłączony do tego wyjścia...
wypnij przewody przychodzące do puszki bezp. (św. długie i krótkie) zastosuj je do wzbudzania przekaźników styk 86 wyjście przekaźników 87 podłącz w miejsce wyjętych przewodów pod 30 podłącz zasilanie z akumulatora (nie koniecznie z bezpiecznikiem) 85 przekaźników masa
żółty ma być podłączony do przewodu kabla od świateł pozycyjnych !!! I tutaj popełniają wszyscy błędy. Takie lampy działają w ten sposób. Załączasz stacyjkę lampy dzienne świecą, załączasz pozycyjne - lampy dzienne świecą. Dzienne mogą działać z pozycyjnymi i bez nich. Jak działają z pozycyjnymi to świecą też tylne pozycyjne. Żółty podłączyć do zasilania...
Witam. Mam taki problem. Użytkuje golfa 4 Kupiłem czujniki parkowania i chce je podłączyć ale nie wiem w jaki kabel od świateł cofania sie wpiąć. do którego podłączyć (+) od zasilania czujników i gdzie minus? Pozdrawiam
możliwość sprawdzenia/ diagnostyki modułu przed wpięciem w instalacje auta Oczywiście że tak. Podłącz zasilanie z akumulatora, do wyjścia obciążenie symulujące żarówki świateł przyczepy i podawaj na wejścia +12V symulujące uruchomienie świateł pojazdu. Nie sprawdzisz tylko działania sterowania przez PWM jeżeli ten moduł obsługuje i rozpoznaje takie...
Upewnij się, że masz dobrze podłączoną cewkę do zasilania świateł. Ona była nawinięta cienkim drutem i nie powinno być tak, że daje radę palić żarówki. Żarówkę z trzonkiem BA20D masz w reflektorze?
Czyli w tym wypadku nic żaden elektryk nie wyczaruje? Kolega wyżej wyczarował. :D Jednak nie podłączył PE zasilania (PE-0), nie podłączył lampy (którą opisałeś 4 ), ale skoro jesteś zadowolony, to co mi do tego. :cry:
To przewody dużo cieńsze i bez żadnych przekaźników podłącz. Bezpiecznik tylko 10A na zasilanie daj.
Dzisiaj już nawet myślałem żeby zajrzeć jak to jest podłączone w tym Zumico, ale musiałbym zdejmować zbiornik paliwa i mi się odechciało. Wiem na pewno że cała elektryka jest podłączona do akumulatora, nie ma osobno zasilanych świateł.
2 i 5 lampy lewa i prawa + plus zasilania 31 masa P kontolka świateł awaryjnych
Witam. W moim clio 3 przestało działać lewe światło mijania, później drugie oraz regulacja pozycji świateł. Gdy przekręce włącznik na desce zaświeca się kontrolka od świateł mijania. Narazie podłączyłem zasilanie ze świateł długich ponieważ one działają. Czy to mogą być przekaźniki czy cały moduł?
A przewód zasilania od strony kamery podłączony pod światło cofania? Transmisja sygnału bezprzewodowa, ale kamera musi zostać podłączona do zasilania.
Cytat z ogłoszenia: ''W zestawie specjalny przekaźnik dzięki, któremu ringi będą włączać się po przekręceniu kluczyka w stacyjce, a wyłączać po włączeniu świateł mijania.'' Przecież można go wykorzystać do tego. Zasilanie ringów dać po zapłonie, a odcięcie z plusa np. światła pozycyjnego.
Najpopularniejsze wago czy inne szybkozlaczki są na przewody 1,5-2,5mm2 Wyciągasz przewód z szybkozłączki jednocześnie kręcąc złączką prawo/lewo. N musisz wyprowadzić ze złączki przewodów niebieskich. Wszystkie prace wykonywać na wyłączonym zasilaniu.
W iso głośnikowym jest 8 przewodów- więc 4 głośniki. Na czym polega problem z brakiem 6 pinu w iso zasilającym? To "illumination/ dimmer" W nowszych radiach kompletnie nie użyteczne, kiedyś ściemniało automatycznie podświetlenie po włączeniu świateł.
Nada się to sterowanie. Ostatnio w dronach standardowo wykorzystuje się światło drona, sterowane z kontrolera/aplikacji, do uruchamiania serwo. Czyli tak, jak opisał Kolega, podłączmy serwo + zasilanie + prostą elektronikę, a zdalne sterowanie już mamy.
Zasilanie świateł zrobić z "x" ,to "30" po przekażniku. To może być ciężkie do zrozumienia (może tylko dla mnie) ale jaśniej mówiąć kabelek z zasilania świateł podłączyć przez przekaźnik załączany ze stacyjki. Pozdrawiam
Od spodu wyłącznika masz opisane styki z instalacji samochodu. Złącza wsuwkowe izolowane najlepiej użyć, skoro nie posiadasz oryginalnej kostki. Odnajdź wyłącznik świateł na schemacie i podłącz zasilanie i podświetlenie tablicy.
O ile jeszcze moduł pracuje po zasilaniu, trza sprawdzić pierw https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Jeśli chcesz aby dwa czujniki i wyłącznik zapalały światło to musisz je podłączyć równolegle. Czyli do tego schematu podłączasz czujnik zasilasz go tak samo a wyjście czujnika dajesz do wyjścia 1 czujnika (zakładam że masz dwa takie same czujniki)
Do pin 6 (załączanie podświetlania) w kostce zasilającej radio doprowadź +12V pojawiające się po włączeniu świateł pozycyjnych. Jeśli nie występuje taki przewód w wiązce zasilania radia, to połącz pin 6 z zasilaniem podświetlania zapalniczki lub zespołu wskaźników.
Witam zmieniałem oświetlenie w przyczepce bagażowej i zamiast tradycyjnych lamp założyłem lampy led https://allegro.pl/oferta/lampa-tylna-le... instalacja została poprawiona założona nowa wtyczka, puszka hermetyczna i kable. Wszystko działa poprawnie ale mam problem ze światłami stop....
Lepszym rozwiązaniem byłoby podłączenie świateł pozycyjnych bezpośrednio do akumulatora, zapewniając im stabilne zasilanie niezależne od prądnicy i obciążenia silnika. Podłączenie ich do akumulatora nie powinno znacząco wpłynąć na prąd ładowania, ponieważ prąd potrzebny do ich zasilania jest zwykle niewielki w porównaniu do prądu ładowania akumulatora....
Zasilanie podłączyłeś od świateł?
Mowisz o takim z allegro?Bardzo prosto sie podlacza,pozycyjne i mijania lapiesz przy swiatlach (obwod pozycyjnych fabryczny puszczasz przez diode,zeby bylo mozna wlaczyc postojowki na uruchomionym silniku),a zasilanie,mase i alt. bierz z zegarow.
Narysowałem tak na szybko. :) Zasilanie wyłącznika dobrze było by podłączyć do plusowego przewodu świateł mijania wtedy będzie samo wyłączało gdy włączysz światła światła drogowe (nikt podczas mgły nie jeździ na drogowych :) ) a włączać będą się tylko gdy będą włączone światła mijania. chyba że wolisz inaczej to wystarczy gdzie indziej do zasilania....
Tak, to jest do zapalniczki samochodowej, bez problemu można podłączyć pod zasilacz 12V o odpowiedniej wydajności prądowej. Środkowy "bolec" wtyku zapalniczki to + zasilania. Reszta nie powinna być problemem.
Przewód od zasilania -brązowy podłącz do brązowego na wyłączniku. Z wyłącznika niebieski podłącz do kostki transformatora (w jeden zacisk), a niebieski z zasilania też do kostki transformatora ( w drugi zacisk).
Co tu wprowadza w błąd? Czemu mnie cytujesz, skoro uwaga była do kogoś innego? pawelkrystian52. Twój link nie istnieje, nie wiemy co kupiłeś. Ponieważ masz tylko trzy przewody/żyły do wentylatora, to one powinny być podłączone równolegle do jednego z wybranych źródeł światła (włączasz konkretne światło- włącza się wentylator-wyłączasz je, wyłącza się...
Iskrownik zostaw do zasilania układu zapłonowego. Z cewki świateł można trochę prądu ukraść, ale wtedy zasilanie świateł trzeba przerobić na bateryjne. cewka świateł jest połączona z masą jednym końcem, drugi wychodzi do stacyjki i włącznika. Utrudnia to zrobienie prostownika, bo albo musisz odłączyć cewkę od masy, albo zrobić drugą masę za prostownikiem...
Może opcja z uruchamianiem po włączeniu świateł.
To złącze jest do podłączenia wyświetlacza. Jest inny niż standardowy. Skoro radio nie włącza się wcale to pewnie jest uszkodzone. Nawet bez wyświetlacza powinno się włączyć (widać efekt tego po wcześniejszym włączeniu świateł - następuje podświetlenie całości zamiast tylko włącznika).
Musisz podłączyć: Sterowanie centralnym zamkiem, Zasilanie +12V, Masa, Wyłącznik krańcowy drzwi kierowcy. Warto podłączyć jeszcze: Dioda LED, [15] czyli +12Vpo stacyjce, sterowanie światłami/kierunkowskazami. Zbędne są: Wejścia czujników dodatkowych (ruchu), Odcięcie zapłonu, Sterowanie syrenką, Kanał dodatkowy, Sterowanie z pedału hamulca.
To teraz popatrz na achemacie który pin odpowiada za 12v po włączeniu świateł pozycyjnych i podaj tam zasilanie
Ja mam propozycję dla mniej ambitnych ale rozwiązanie sam zastosowałem. Otóż wystarczy urządzenie sygnalizacyjne (żarówka, dioda, brzęczyk) podłączyć pod bezpieczniki zasilania układów za stacyjką i zasilania reflektora. Wprawdzie działa przed uruchomieniem silnika ale przecież ten czas jest krótki i wówczas nie rozprasza kierowcy.
Przełącznik ustaw w takiej pozycji aby nie buczało. Nie odważył bym się podłączyć końcówki mocy i miksera do gniazda bez uziemienia. Spróbuj podłączyć światła do innego gniazdka. Nie do tego, z którego zasilasz nagłośnienie. Pozdrawiam.
Nie zapomnij, że aby zasilić LN_LT potrzebujesz 230V~ ( L i N ). Być może trzeba będzie pozmieniać kombinację zasilania świateł/włączników i podłączyć LN_LT w innym miejscu...
Witam. Temat był już wielokrotnie omawiany, jednakże nigdzie nie znalazłem odpowiedzi. Problem jest następujący: kupiłem automatyczny włącznik świateł mijania ASM-1 i chcę go zamontować w TICO. Tylko nie wiem jak.... Z dołączonego schematu wynika, że mam podłączyć jeden przewód do świateł mijania a drugi do zasilania świateł mijania 12V, i tak samo...
Neony na 12 V połączone równolegle. Można podłączyć bezpośrednio do akumulatora co jest dużym ułatwieniem. Pobór prądu przez takie neony jest minimalny w porównaniu np. ze światłami pozycyjnymi.
Zgasiłem światło, podłączyłem zasilanie i widać po ciemku jak świeci wyjście na świetlówkę. Czy to można jakoś naprawić ?
I teraz UWAGA - elektryk złączył - wszystkie niebieskie w jednym wago - wszystkie żółte w jedno wago - wszystkie brązowe tzn 4 zostawił. Postąpił, zrobił prawidłowo. Jak to podłączyć, żeby było tak jak napisałem, I teraz musisz w śród tych brązowych wyszukać, odnaleźć przewód zasilający, to znaczy taki w którym to jest cały czas napięcie. I to dopiero...
30 czyli we zasilania na tę poziomą śrubkę na końcu.Z boku będą pozycyjne a następny wy. na przełącznik mijania/drogowe. Z porcelany wychodzi na podświetlenienie wskażników regulowane obracaniem gałki.
Jaki to alarm ? Co do centralnego , najpierw sprawdź zasilanie i masę do centralki jak jest ok. to do białego i brązowego na przemian podawaj masę zobacz czy coś zadziała.
masę i zasilanie masz na włączniku,diody też będą potrzebne ,te 12V to chyba zapłon a nie stałe ,też na włączniku.Kontrolke w rękę i patrz na swiatełko
Według instrukcji od modułu przyczepy do BCM powinny iść 3 przewody, Czerwony - stałe zasilanie +12V Zielony - komunikacja CAN Czerwono/żółty - pod bezpiecznik 9 (chyba oświetlenie wnętrza) Wygląda na to że większość komunikacji odbywa cie po CAN, jedynie światło stopu jest dodatkowo podłączone przewodem czarno/żółtym. Podwójne złącze z przewodami żółto/brązowym...
A czy musi być podpięty pod kabel stałe 12 V po przekręceniu na zapłon? Tak zasilanie przy włączonym zapłonie. Czy może być podłączony do kabla świateł cofania? Spróbuj podłączyć biały + ACC do lampy cofania. Teoretycznie powinno zadziałać.
Tak. Zasilanie świateł w środku jest właśnie sterowane ze świateł pozycyjnych. W oryginale kabel z wyłącznikiem wychodzi z kostki wchodzącej do lampy (żółta). Starsze SKO24 miały pod przednim "parapetem" schowaną skrzynkę rozdzielającą i w niej był przekaźnik sterujący oświetleniem wewnątrz. Podeślij mi VIN to może dokopie się do schematów.
Weź miernik i zobacz na kablach które idą do radia kiedy pojawia się zasilanie jak na jednym po włączeniu świateł to do podświetlenia a jak po włączeniu zapłonu to do tego od włączania zapłonem i musi działać
Podpowie ktoś, jak to prawidłowo podłączyć? Grzebię przy świetle od akwarium i chcę to zrobić porządnie. 1 i 5 zasilanie, 2 minus. Poprawcie mnie jak się mylę. Jak mam to podłączyć w gnieździe jarzeniówki, żeby mi chodziło? Rysunek 1 czy 2 jest prawidłowy? https://obrazki.elektroda.pl/4678839800_... https://obrazki.elektroda.pl/8342690400_...
Kwestia tego, czy inne czujniki będą współpracowały z tą centralką. Spróbować można, ale wątpię. Podłącz GND do masy, 12V do napięcia po stacyjce, a R do świateł biegu wstecznego.
Masę zostaw jak jest a zamień zasilania.
A jeszcze jakby ktoś wiedział gdzie szukac (czyli gdzie się można podłączyć) plusa do zasilania przednich świateł przeciwmgielnych... Bo inaczej czeka mnie prowadzenie drugiego kabelka od przekaźnika do komory silnika :(
podłączenie świateł dziennych podłączenie gniazda świateł podłączenie świateł ledowych
mieszacz bf966 żelazko pokrętło pralka wymiana spalić silnik
uszkodzony zasilacz uszkodzony zasilacz objawy
Jak zdjąć obudowę drzwi Ford Focus 2002? Brak internetu na laptopie mimo połączenia z Wi-Fi: możliwe przyczyny i rozwiązania