Oto opisy podłączenia alarmu i centralnego zamka do SCORPIO :)
zaraz bo cos nie czaje: jak masz na czerwonym staly plus , na brazaowym staly minus a na żółtym i białym następuje zmiana (rewersja) potencjałów to w czym problem? piszesz że z cntralki alarmowej wychodzi impuls "-" dla zamykania i otwierania to pow. schemat jest zgodny z opisem: czerwony +12V, brązowy -12V , żółty + i - , biały - i +. Mam nadzieje...
rozpiska 2000r
Powinno pasować.
Tak dobrze zrozumiałeś: ze sterownika do siłownika wychodzą 2 przewody do zasilania silnika siłownika, w stanie spoczynku na obu jest masa i w momencie ruchu przekaźnik rozwiera jeden z przewodów i podaje w kierunku siłownika, + co powoduje ruch siłownika w jedną ze stron (siłowniki np. zamykają się i układ ponownie przechodzi w stan spoczynku). Na...
masz tu rozpiske po angielsku do tego modelu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Dodano po 17 kierunkowskazy możesz podpiąć przy bsi,jest to czarna kostka 16-to pinowa nr.pinów 13 i 14,pamiętaj,że przewód lampki pod który sie podłączasz jest sterowany plusem-nr32 w zielonym konektorze przy bezpiecznikach i trzeba zastosować...
O ile pamiętam, musisz znaleść sterownik (taka kostka jak przekaźnik, tylko ciut wyższa) i tam jest jeden wolny pin do otwierania. Ta kostka była chyba żółta, ale to była noc i nie widziałem dokładnie.
Aby Ci pomóc podaj jaki jest rocznik auta bo między 2000 a 2004 zaszły duże zmiany w sposobie sterowania centralnym , dysponuje sposobem podłaczenia w wersji językowej włoskiej jeśli Ci to pomoże przesle Ci na pw
Na przycisk przez diody ten na konsoli a jak chcesz to moge ci podeslac schemat zamka do c3 ale na priv
czy demontaż alarmu nie unieruchomi samochodu? Jeżeli instalator podłączył obwód blokady zapłonu, to samochód nie ruszy. Wiązki przewodów i wtyczki nie są uniwersalne i zamienne między różnymi centralkami.
A zamek jest fabryczny?? Ja ostatnio ćwiczyłem taką i nie miała zamka fabrycznego i wszystkie graty były pod tapicerką drzwi.
Tak masz racje "wloc" to jest naprawde super specialista dot. alarmów i c. zamków, pomógł mi podłaczyc alarm do centralnego w Mercedesie W124 ;)) Naprawde super !!!
Sprawdź najlepiej przez żarówkę czy się zamyka po podanie plusa na ten sam kabel który otwierał minusem. Ile kabli idzie do siłownika?? Czy to orginalny zamek czy dokładany?? Czy od pasażera możesz zamykać wszystkie drzwi?? Itnieje prawdopodobieństwo że w drzwiach kierowcy nie ma silniczka (są tylko styki) Dodano po 6 Chętni Ci pomogę. Jestem na gg...
Zobacz tutaj http://www.cobra.it/COBRA_SCHEDE/SCHEDE Trzeba się tylko zarejestrować. Instrukcje są w języku angielskim, włoskim i hiszpańskim. Do VW SHARAN też są. Pozdrawiam
a wychodzą z alarmu przewody szary i brązowy?
Możesz podłączyć siłowniki, ale nie będziesz miał sterowania z drzwi kierowcy. Lepiej podłączyć przez moduł centralnego zamka.
[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... czytał?
Witam Z tego co sie ostatni dowiedzialem jezeli mozesz domykac okna po przytrzymaniu kluczyka i otwierac przy odwrotnej sytuacji tj. przy otwieraniu jak przytrzymasz to otwierasz szybki. To oznacz ze wszystko jest sterowane jednym przewodem. Masa pelna i nie pelna masa z rezystorem ok 200Ω. Pozdrawiam.
Witam, jeśli działa centralny zamek (tzn. przy otwieraniu drzwi po przekręceniu kluczyka otwierają się drzwi lub po wciśnieciu bolca blokującego zamykają) to ściągnij maskownice z przednich drzwi od str. kierowcy znajdz "automat" zam/otw. drzwi, z niego wychodzą kable chyba 4, trzeba sprawdzić próbówką lub multimetrem bo 2 z nich w stanie zwarcia zamykają...
Nie widzisz podanych linków? No to z nich skorzystaj, bo jest tam wszystko o co pytasz.
Masz rację "neo2k", sterowany jest +. Zółto-czarny zamknięcie, biało-fioletowy otwarcie. Przewody są przy nogach kierowcy po lewej stronie.
No przecież pisze, że jeżeli na zamek wychodzą tylko dwa przewody sterujące, to jest to wyjście niskoprądowe masy, czyli możesz podpinać się bezpośrednio pod brązowo-czerwony i brązowo-biały. Przy tym podłączeniu jednak nie uzyskasz ryglowania - potrzebne są dwa impulsy na zamknij i łączysz się wtedy pod inne przewody. W Vectrze podpinasz się bezposrednio,...
Silicon Bas nie sterowania ZC, musisz kupic modul, ktory wykorzysta stały minus po załączeniu alarmu.
prosze bardzo
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji …
Układ się nazywa UNSTER 00 i wysteruje każdym zamkiem z każdego alarmu. Tu http://www.amt.pnet.pl masz producenta, schematy i instrukcje. Kupić się chyba też da.
Jest to zamek sterowany minusem. Weź kawałek kabla z bezpiecznikiem rozłącz złączkę na łączeniu drzwi z karoserią. Jeden koniec kabla do masy a drugim sprawdzaj kolejno w gnieździe wyprowadzenia. Powienieneś natrafić na dwa kable które będą powodowały otwieranie i zamykanie drzwi. Uwaga!!! Gdy będziesz to robił wyłącz radio!!! podłączenie minusa na...
Zielono/niebieski - otwórz Żółto/niebieski - zamknij to jest od E30 325 `89r
Tak, wejścia sterownika c. zamka podłączasz pod te przewody do których na schemacie podłączony jest siłownik Przewody różowy i pomarańczowy podłącz do masy a czarny i biały pozostaw niepodłączone Pod wyjście kanału dodatkowego możesz podłączyć za pośrednictwem przekaźnika np. dodatkowy siłownik który będzie otwierał tylna klapę, albo jakieś domykanie...
Znalazłeś kluczowany + teraz musisz mieć sterownik uniwersalny np.TOP-33, żeby szło sterować jednym przewodem, pisz do gościa u którego kupiłeś zamek niech ci zapakuje inny sterownik zamka, jak tym handluje to napewno ma.
Każdym z tych zamków podłączysz się pod ten alarm. W alarmie to piny nr 1 i 2 licząc od lewej patrząc wiązka w swoją stronę. Nic nie musisz programować bo te alarmy są fabrycznie ustawione na standardowy (czyli taki jak zamierzasz kupić) zamek. Wszystkie te zamki mają wejścia sterujące w centralkach (najczęściej brązowy i biały przewód). Pozostanie...
Jakie auto? Jaki alarm? My to nie wróżki!!!
Niebieski (jeżeli jest krótki i nie zaostrzony) jest anteną. Dodano po 3 Być może jeden z czarnych oraz brązowy i biały są od sterowania centralnym zamkiem (widać, ze idą na rezystory, a ponadto standardowo sterowniki MATER posiadają właśnie brązowe i białe przewody oraz czarne od krańcówek).
Ta może być z allegro.Wybierz sobie a wielki brat zasponsoruje.
A to masz zapewne Alarm Masters Firmy WIK z Gdańska. Schematu nie posiadam ale moge Ci podpowiedzieć z kąd wychodzą kable z centralki od centralnego. Z alarmu wychodzi złacze 10 pinowe i obok tego złacza jest małe złacze 3 pinowe. W tym złaczu 3 pinowym wychodzą dwa przewody , jeden jest koloru czarnego a drugi czarno czerwonego. alarm jest sterowany...
Witam.Posyłam opis pod jakie przewody podłancza sie alarm ,morze to coś pomorze
Nie, bo w takim przekaźniku kotwica 30 przełącza się między 87a w stanie spoczynkowym, a 87 w stanie aktywnym. Pod warunkiem, że jest to przekaźnik zwierno-rozwierny. Sprawdź poprosu czy jest przejście między 87a i 87, jeżeli nie ma to OK.
bez oryginalnego sterownika nie ruszysz siłowników bez przeróbki raczej wstaw oryginalny
Z prawej strony kolumny kier. masz moduł cz, nie pamiętam koloru, ale na 1 przewodzie podanie "-" zamyka a przecięcie tego samego przewodu otwiera
Zamek powinien być na szarym zamknij i zielono-żółtym lub zielono-czerwonym otwórz,sprawdź jeszcze opcję przewodów żółty i biały,bo takie typowo fordowskie sterowanie występuje również w vw transporter{musi być "mocny" plus} i może akurat tobie sie trafiło.Tapicerkę z drzwi możesz ściagać bez problemów i aibagi również odpinać pod warunkiem wyłączonego...
Wpisz w wyszukiwanie Peugeot 206 .Tyle razy było to opisywane.Znajdziesz tam odp na swoje pytanie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24...
Musisz podłączyć do przewodów białego i brązowego w centralce zamka centralnego. Biały do przewodu nr 6 czyli otwieranie. A brązowy do przewodu od zamykania POZDRAWIAM
Honda Civic 2002 benzyna. Zamykanie żółto/czerwony, otwieranie biało/czerwony umiejscowione w 24 pinowym szrym złączu konektorowym umiejscowionym po lewej stronie pod deską rozdzielczą.Albo możesz wpiąć się w te przewody wychodzące w wiązce z drzwi kierowcy.
Wyjścia sterujące centralnym zamkiem alarmu połączyć wg. schematu "sterowanie masą" i podłączyć dwoma przewodami do wejść sterujących centralki zamka.
Da się podłączyć alarm. Nie ma osobnej centralki zamka, całością steruje skrzynka połączeń (UCH), tam gdzie sa bezpieczniki.
http://www.autoelectric.ru/autoalarm/cob... popatrz tu moze cos znajdziesz
Schemat zamieszczony obrazuje sterowanie siłownikim na przemian wg/Twoich ozznaczeń 1,2 pojawia się 1- plus 2- minus np,zamykanie 1-minus 2-plus otwieranie. wg oznaczenia 4 to antena alarmu . Jeżeli potrzebujesz sygnałów minusowych do sterowania -wystarczy, że przewody rózowy pomarańczowy podłaczysz do minusa .Wtedy naprzemiennie minus bedzie sie pojawiał...
Jesli niema centrala to niema instalacji latwo sprawdzic w przejsciowce miedzy slupkiem a drzwiami
Nadal nie podałeś większej ilości szczegółów, ale trudno. Pomijając przypadkowe łączenie przewodów zakładam, że problem polega jak powyżej na złym sterowaniu alarmu na zamek. Jeśli już masz właściwe przewody po stronie oryginalnej instalacji auta to teraz czas skupić się na samym alarmie. Sprawdź w instrukcji jak ustawia się w Twoim modelu sterowanie...
w przy bsi to chyba pin nr 27,ale trzeba sprawdzić Dodano po 8 a jeżeli nie ma przycisku na desce,to jest jeszcze jedna opcja sterowania,przewod 27 w 40-to pinowym konektorze na bsi w jednym cyklu rozwierasz na chwilę przekaznikiem i wtedy zamyka,a podanie masy na ten sam przewod bez rozwarcia otwiera,takie sterowanie występowało np. w xarach i peugeotach...
witam właśnie ż mam TDI i nie wiem czy można gdzies przeciąć jakiś przewód ( wiem że od zaworu pompy można , ewentualnie od zasilania ktory idzie na stacyjkę -- ale to zbyt łatwe i można łatwo podpiąć zasilanie ) najlepiej może gdzieś od jakiegoś sterownika itp tak aby nie odpalił a co do alarmów legendford to wiem że są dobre bo mam już założony tej...
ZOBACZ TO
panie szanowny, wykonawcze sygnały zamykania na silnik pójdą z oryginalnej instalacji samochodu np. z tylnych drzwi,a ty tylko podawaj masy z brązowego i szarego na przewody sterujące siłownika master,które będą spięte z przewodami oryginalnego sterowania nexii,ajeżeli nie rozumiesz tego co piszę,to zleć to komuś,bo to 3 minuty roboty. Dodano po 49...
Jest taki sterownik uniwersalny ST-1000 firmy EBS. Lub małoracjonalne bo rezygnujesz ze sterowania c.z. z kluczyka - odciąć te przewody i wpiąć przekaźnik tak aby podawał masę raz na jeden, raz na drugi przewód - w zależności stanu alarmu.
Żle podłączyłeś sterowanie,ma być schemat 1-wszy czyli masą i wówczas biały i biały/czarny do biało/zielonego z konsoli( z parametrem 200) pomarańczowe z alarmu maja być wolne a zółte do masy
kierunki się przydaja,widać że włączył.Możesz tak podłączyć tylko linie drzwi musisz podłączyć pod impuls otwierania aby ponownie się nie zamykał,chyba ze ten alarm tego nie ma lub ewentualnie jest w opcji wyprogramowanie ponownego uzbrajania.
Witam, Centralka w bawarce sterowana jest plusem, a wiekszość alarmów chodzi na (-) wiec musisz użyc dwóch przekażników I-sposób(zamykanie z jednoczesnym ryglowaniem zamka) -kabel biało-czerwony-zamykanie -kabel bialo-zielony-otwieranie na czas otwierania kabel czerwono-zielony musi zostać rozłączony. Tym kablem idzie stałe 12+ (uzyj przekaźnika) W...
Dostań się do płytki w centralce od centralnego i tam trzeba znaleźć przekaźniki które odpowiadają za zamykanie i otwieranie. Trzeba ustalić dwa piny , na które trzeba podać minus zamknij i otwórz z centralki którą kupiłeś.
Jest to pomarańczowy z czarnym paskiem.Podczas załaczenia alarmu stoi na nim cały czas masa.
szary przy wyjściu z drzwi zamykanie,zielony również przy wyjściu otwieranie,obydwa oczywiście plusem,musisz za pomocą dwóch przekażników odwrócić sygnał z minusa na plus,wydłuzając czas na zamknij do ok.25s uruchomisz dociąganie szyb elektrycznych tzw.komfort. Dodano po 12 kolory do alarmu to:kierunki zielono/czarny,biało/czarny w wiazce idacej od...
witam, jak dotad jasne, ale razem z kostka z tymi trzema przewodami jest jeszcze jedna kostka dwu pinowa, nie podlaczona do niczego, kolory przewodow to - biało-czerwony i żółto-czerwony... moze wie ktos do czego sa te dwa przewody? To są przewody sterujące siłownikiem. Kup sobie najlepiej silownik centralnego z jakiegoś Rovera 600 - np. z wersji angielskiej....
Załączam opis który ci pomoże
Ale do czego chcesz to podłączyć?Jeżeli posiadasz oryginalny sterownik to są tam następujące przewody: Czerwony +12V Stałe zasilanie Czarny - Masa zielony, niebieski do siłowników W drzwiach kierowcy dodatkowo przewód biały , brązowy, i czarny (wszystkie przewody mają takie same kolory) Do alarmu podłączasz przewody biały i brązowy jest to sterowanie...
Alarm znajdziesz na www.conda.pl i do każdego alarmu dostajesz dyskietkę ze schematami.A podłączenie do thalii jest proste.Nie będziesz miał kłopotów.
Jest to PRESTIGE APS 250.Co do modelu mogę się mylić ale nie sądzę.To jest na pewno PRESTIGE.Bardzo dobre alarmy.A przewody do centrala wychodzą z boku.Jak nie miałeś podłączonego CZ to masz wolne wyjście dwu pinowe. Dodano po 1 No widzisz na ostatnim zdjęciu widzę wolne wyjście.To właśnie tam.Sterowanie masą.
Proszę:
co prawda już było, ale ...... Zamek sterowany plusem. Biało-czarny zamykanie i żółto-fioletowy otwieranie w wiązce wychodzącej z drzwi.
jaki alarm?Nazwa?
rozpiska alarmu http://obrazki.elektroda.net/6_125131785...
to będzie pasować
to Prestige APS 150MX http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
W tym temacie masz instrukcję centralki. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25...
tu masz wszelkie informacje
cental: biały i fioletowy kabel z centralki podłącz do masy, zielony i niebieski w kierunku instalacji samochodu, brązowy i czarny nigdzie nie podłączaj. syrena: odłącz na moment biały i zobacz czy nadal wyje, jak wyje to sprawdź czy na pewno syrena dostaje (+) i (-).
Postronie kierowcy przy prawej nodze koło pedału gazu jest główna kostka podłączeniowa do tyłu samochodu tam masz wszystko przewody kierunków także. nie pamiętam dokładnie ale chyba przewód zielony z czerwonym paskiem i zielony z żółtym paskiem, to sś plusy i tylko dopinasz się do nich przewodami z alarmu.
Niebiesko-zielony i szaro-brązowy w szarym złączu na module to przewody wykonawcze siłowników. Możesz wysterować zamek bezpośrednio wysokoprądowo wykorzystując te przewody, oczywiście odcinając je na czas zadziałania od modułu za pomocą przekaźników. Ewentualnie jeszcze możesz podłączyć zamykanie do przewodu sekwencyjnego sterowania z przycisku na konsoli,...
faktycznie brązowo-biały,a dokładnie w lewym boczku kierowcy w kostce,o ile pamiętam brązowej,są tam też w innej kostce kierunki kierunki,a w w wiązce progowej w jej tylnej części przed skrętem w prawo na brązowo-czarnym jest klapa tylna,w boczku można też znalezć na brązowo-czerwonym maskę. Dodano po 9 a zamek panowie [bez fantazjowania o plusach]...
W module ZKE masz dwa wolne piny 17 i 4 w żółtej wtyczce z których sterujesz plusami.
Pomarańczowo/biały i fioletowo/biały do masy, pomarańczowy i fioletowy-sterowanie minusami
Sterowanie c.zamkiem Vectra C na jednym przewodzie , u mnie czerwono zółty wychodzący z zamka drzwi kierowcy. zamknij z ryglem(safe lock) - masą otwórz - masa przez opornik 470 ohmów
Jeśli auto posiada funkcję komfort i domyka szyby z kluczyka, to przy prawidłowym podłączeniu do centralnego zamka, powinien domykać szyby, oczywiście trzeba ustawić tą opcję w alarmie, (wydłużyć impuls zamykania). czy zamek centralny zamyka i otwiera?
tak mozna jak to napisze ci jutro bo niepamietam kolorow
najpierw podaj masę raz przy zamkniętych zamkach a raz przy otwartch (na nierozciętym )-będziesz wiedział jaka reakcja (natomiast CHWILOWA ) przerwa daje skutek odwrotny
Tak to będziesz miał fajerwerki na Sylwestra. Na Twojej instrukcji schemat po prawej na dole, pisze jak byk sterowanie zamkiem pneumatycznym.
Jeżeli jest to BAS (nie Bas plus), to nie ma sterowania CZ, musisz zastsować moduł zamka sterowany 1 minusem (pomarańczowo-czarny) do blokady zapłonu.
Nie, od takich numerów są bezpilotówki
Prawdopodobnie na pomarańczowo-białym pojawia się masa po uzbrojeniu alarmu, ST-1000 lub SR911 zamienia ją na sygnały "zrozumiałe" dla centralnego zamka. To tak najprościej mogłem to wytłumaczyć.
Tak, to jest złącze z wyprowadzonymi impulsami sterującymi do centralnego zamka
zrobiłem już takich toledo kilka i jak świat światem zawsze było sterowanie dwa plusy zamykanie czerwono-zielony,otwieranie czerwono-niebieski,zielony i niebieski z żółtymi paskami z wiązki legendforda łączysz po +12,z czerwonymi paskami pomijasz,a na zielonym i niebieskim z białymi masz impulsy zamykania plusem i nie włączaj już komplikatora tylko...
A czy masz schemat instalacji do Passata? SEO dostarcza takie schematy do większości obsługiwanych modeli samochodów, ale są one chyba dostępne tylko dla instalatorów więc nie wiem, czy Ci ktoś je udostępni.
oto schemacik
Podepnij pod sterowanie z pokrywy bagaznika wylaczniki w sa tylko na zamkach wychodzi tylko kabelek
Witam O przekaźnik taki może być problem ,natomiast możesz zrobić to na dwóch przekaźnikach. Jeden się załączy i podtrzyma z sygnału siłownika Drugi go rozłączy po podaniu sygnału z siłownika Przykładowo przewód niebieski siłownika załączy,zielony przewód rozłączy ,po podaniu chwilowym napięcia.Zasada działania START STOP na przyciskach.Przekaźnik załączający...
zakładam ze alarm montujesz pod kokpitem, w takim razie zdemontuj z lewej strony plastikowa nakladke progu znajdziesz tam wiazke a w niej kabel bialo-brazowy i brazowo-czerwony, łatwo dojdziesz ktory jest ktory podlacz probowke z zarowka z jednej strony do zawiasu drzwi probowka przebij koszulke kabla jesli zamknie i otworzy znaczy ze trafiles, sterowanie...
Sterownay plusem Przewód żółty zamykanie przewód biały otwieranie znajdujące się w wiązce przewodów wychodzących z drzwi kierowcy wiec musisz dodac 2 przekazniki zeby przejsc na sterowanie plusem
Przewód brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie. Przewody te znajdują się w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy. Bierzesz miernik i sprawdzasz kiedy pojawia się impuls masy na przewodzie np. czerwonym. Jeżeli przy zamykaniu to podpinasz go do brązowo/czerwonego. Jeżeli przy otwieraniu to do brązowo/białego.
na przykład: http://moto.allegro.pl/show_item.php?ite... są też oczywiście na dwie szyby.
W załączniku różne sposoby podłączenia "centralnego zamka" do alarmów Cobra.
Jest też taka możliwość że klapa będzie się ryglowała razem z drzwiami a otwierała tylko w tedy gdy naciśniesz kanał dodatkowy w pilocie. powiedz która wersja cię interesuje to wyskrobę schemacik.
O Octavii napisano już wiele. Ciekawą lekturę znajdziesz w dziale Zabezpieczenia Serwis. Polecam.
podłączyć centralny zamek alarm podłączyć alarm centralny zamek podłączyć centralne zamek alarm
pioneer ustawi fabryczny odbiornik 35mhz odzyskać kontakty pamięci telefonu
keysight 34465a renault dionis
Peugeot V-Clic 50 4T 2008 – brak iskry przy podłączonym przewodzie gaszenia, CDI, kill-switch, diagnoza Ile oleju do skrzyni Ursus C-330?