Jest to informacja o obciążeniu alternatora i następuje podnoszenie obrotów silnika.P
Regulatorów tego typu jest z 8 rodzaji .Optycznie jest to samo ,elektronika już inna. Dobierz coś pod ten silnik po jego kodzie i załóż. Jeśli są dobre ślizgi wirnika powinno pomóc.
Szukam schematu podłączenia alternatora w oplu astrze 1,5 (isuzu 4 styki).Pozdrawiam
Jak niema zegarów to może nie wzbudzać się alternator, bo nie podłączona kontrolka ładowania, a jak się nie wzbudzi alternator to niema ładowania i wspomaganie może nie ruszyć
Przewód zasilający lampkę kontrolną jest połączony z uzwojeniem wzbudzającym WEWNĄTRZ alternatora, co oznacza, że D+ powinno być podłączone TYLKO do żarówki.
Podłącz miernik zgodnie z obrazkiem i po kolei wyjmuj bezpieczniki.
wyprowadzić jedną fazę z alternatora i tam podłączyć obrotomież od diesla (tak jak w dieslu to zrobione) pozostaje pytanie na ile podobne obroty mają alternatory w dieslu i benzynie
Pomimo że schemat powyżej jest z nowszego modelu w podłączeniu nie powinno być zasadniczych zmian alternatora G-6 i przekaźnika ładowania K-79. Jeżeli chodzi o regulator http://obrazki.elektroda.net/16_12368675... to podłączenie jest następujące; B- podłączone bezpośrednio pod śrubę głównego zasilania alternatora S-pomiar napięcia akumulatora-wyprowadzenie...
Podłączyłem żarówkę pod szczotki i zasilacz regulowany do zacisków + i -. Kontrolkę zostawiłem wolną. I jak ma wystartować bez wzbudzenia początkowego? Ma być +,-, D+.
Jak podłączyć alternator bo nie dostałem zgodnego z fotką na allegro, mój stary miał 3 wyjścia na bakelicie: http://img842.imageshack.us/img842/3714/... W tym przypadku zielony szedł koło śruby na ładowanie akuma(czerwony bat - największa śruba) a biało-niebieski obok zielonego najmniejsza śruba. teraz ma 2 : http://a.imageshack.us/img709/5053/delco...
hej jestem 1 raz na tym forum niestety nieznam sie na autach , mam problem posiadam opel astra92 rok wczoraj mi nieodpalił wszystko pokazało się na czerwono , sąsiad podpowiedział mi zebym wzieła go na pych tak tez zrobiłam odpalił ale gdy go znow wylaczylam to znow sam nie odpalił tylko na pych mam wiec pytanie (akumulator jest ok podłaczyłam i naładowałam...
Mam pytanie jak podłączyć alternator 4 piny pod instalacje na 2 piny
Alternator siedzi na gumach i MUSI mieć masy, te cienkie to masy na sterownik silnika. Zrób tak, trochę wyżej masz miejsce na dwa gwinty m8, do górnego może być przykręcony ucho serwisowe. (na zdjęciu te dwie wystające śruby) Tam właśnie zamontuj kabel który podłączysz do górnej łapy alternatora (od strony paska, tak aby oczko nowego kabla dotykało...
Wymień alternator.
Nie mozesz. Jaki Opel? Astra H?
W/w przewód może właśnie byc podłączony do ster.św żarowych .( corsa,astra). Jeśli świece nie dogrzewają zbyt długo to przewód nie musi byc podłączony.
To jest astra czy corsa ?
Masa. Alternator zapewne jest mocowany na gumowych tulejkach dlatego musi być podłączony dodatkowo przewód masowy który często lubi się pokryć tlenkami metali.
Jestem nowym użytkownikiem i na początek chciałbym wszystkich powitać. Jestem posiadaczem Opla Astry H z silnikiem Isuzu. Mój problem polega na tym,że bardzo często naprawiam alternator w tym samochodzie. W tym roku alternator był raz regenerowany, a pózniej jak się zepsuł to wymieniłem na nowy. Elektryk tłumaczył mi ,że winną za uszkodzenie alternatora...
jak sprawdzić te fabryczne wzbudzenie ?? Na jednym z dwóch przewodów w kostce podłączonej do alternatora ma pokazać się 12v po uruchomieniu ??
Czyli nie ma jednoznacznej odpowiedzi, wg schematu alternator?
Witam Alternator zmieniony, zauważyłem, że coś rozładowuje mi akumulator. Jest to bezpiecznik FB2, odpowiedzialny za "80A diesel (kontroler czasu świecenia). Ktoś powie, co jest podłączone pod ten bezpiecznik. Astra H 1.9 150KM Z19DTH 2006 rok. AI: Czy oprócz wymiany alternatora były wykonywane inne naprawy lub zmiany w samochodzie przed pojawieniem...
Gdzie się mogę podczepić do instalacji gdzie pojawi się napięcie dopiero po włączeniu silnika, oprócz zacisków alternatora?
Pompa Astra G , czy można ją zasrosować w innym samochodzie jako zamiennik mechanicznej. Do podłaczenia pozostaje 2x silne zasilanie, stacyjka , alternator, diagnostyka. Podłączenie mechanicznej jest uciążliwe i pracochłonne. Alternator wytrzyma to.
albo na przekaźniku szyby ogrzewanej albo kontrolka ładowania czyli złącze licznika (to pewne miejsce) na przekaźniku szyby sprawdź bo były 2 rodzaje i jeden miał napięcie z alternatora a drugi na wył szyby (czasowy)
Tak jak poprzednik napisał w tym modelu jest przekaznik który rozłącza kontrolkę ładowania. Dość często przypala się i nie rozwiera styków. Druga sprawa to to że zmieniłeś typ alternatora więc może i podłączenie jest inne niż w hitachi.
Witam alternator zmieniony zauważyłem że coś rozładowuje mi akumulator jest to bezpiecznik fb2 odpowiedzialny za "80a diesel (kontroler czasu święcenia) Ktoś powie co jest podłączone pod ten bezpiecznik. Astra h 1.9 150km z19dth 2006 rok
Dużo, bardzo dużo. Odpiąłeś alternator do próby?
Dzięki za odpowiedź. Nie jestem specjalistą (i w tym tkwi chyba problem :-)), ale z tego co mi wiadomo to aby porozumieć się z prockiem potrzeba conajmniej 2 linii CAN-L i CAN-H. A przewodów sterujących jest w sumie 2 (z których jeden podłączony do alternatora). Trochę trudno wybrazić mi sobie jak można by porozumieć się z prockiem po jednym przewodzie....
Masz uszkodzony alternator lub żle podłączone radio. Wpierw odłącz radio.
Co potrzebujesz jak podłączyć alternator czy schemat całej instalacji.P
Gdy tylko włączę zapłon Tu alternator nie ma wiele do gadania. Nie masz podlaczonej w gnieździe zapalniczki jakiejś ładowarki? Z samego auta nie bardzo ma co zakłócać odbiór. Można spróbować podłączyć radio na stole. To sporo podpowie
Problem rozwiązany, kumpel mechanik nie podłączył odpowiednio szczotki z mostkiem.
Alternator musi pracować niezależnie od tego jak się kręci, gorzej z jego chłodzeniem bo łopatki są kierunkowe.Do ciągnika jednak się zakłada jak leci i raczej problemów nie ma.Coś źle podłączyłeś lub alternator niesprawny.
Witam, Masz kiepskie zasilacze, sieją zakłócenia po zasilaniu. Trzeba bardziej firmowe zasilanie i będzie ok. Może też być winny alternator? Radio gra dobrze? Podaj bardziej sprecyzowane dane, symbole jak podłączasz co gdzie? Pozdrawiam
Witam Z alternatora bierze sygnał obrotomierz tylko w dieslach.
czy mogę podłączyć bezpośrednio kabel plusowy od akumulatora do alternatora ? Tak
Alternator z tym mostkiem nie ładował na gorącym silniku a po przekręceniu zapłonu (również na gorącym silniku) był objaw jakby ładował. Mostek ten ma niecałe 2 miesiące. Dziś po ponownej wymianie mostka na inny alternator po długiej jeździe alternator spisuje się prawidłowo. Problem w tym, że posprawdzałem tu diody (wszystkie osiem) miernikiem i są...
Sprawdź czy wszystkie kable dobrze podłączyłeś. ( te od alternatora, świec i czujnika ciśnienia oleju)
NIe !!odebrałem złożony alternator z naprawy i zamontowałem do samochodu wszystko podłączyłem jak było. Są tylko dwa przewody i oby dwa podłączyłem nie ma mowy o innym podłączeniu bo jeden gruby i chudy.
Nurkowanie pod samochód , podłączenie dobrego akumulatora (plus alternatora i masa) i próba otwarcia!
Do głowy przychodzi mi tylko złe podłączenie alternatora albo wadliwy egzemplarz.Sprawdź miernikiem czy jest ładowanie czy go nie ma.
Mam nadzieję ze szczotki i bieżnia też były nowe wstawiane a nie tylko regulator w tym 140A altku? Nie wiem, ja taki kupiłem używany, nie znam jego historii. Kupiłem tylko na potrzeby zasilania grzałki. Ktoś sprzedawał samochód po dzwonie na części i odkupiłem alternator. Regulator z AS.pl więc było już robione, a ten co zamówiłeś to też będzie problem...
Jakiej firmy alternator, jak zachowuje się lampka akumulatora, czy podłączona masa przy alternatorze, jakie napięcie podczas pracy silnika, a jakie gdy silnik zgaszony. Pozdrawiam.
Żle podłączyłeś obwód obrotomierza (powinien być podłączony do jednej fazy alternatora). Sprawddź to (jest to na 100%).
tez chciałbym podłaczyć tego rega do innego alternatora (astra f 70A) jaki jest dopuszczalny prad dla tego regla ?, ja mam rezystancje uz wzbudzenia 2,5Ω
W tym obwodzie dioda nie ma większego znaczenia jak dla mnie jest podłączona do przewodu od alternatora wyłączającego kontrolkę czyli po wzbudzeniu alternatora regulator podaje napięcie do przekaźnika kontrolki z którego podłączono się do sterownika świec żarowych aby wyeliminować dogrzewanie.P
W benzynie impuls na obrotomierz idzie z cewki a w dieslu z alternatora w isuzu jest takie wyprowadzenie jak na rysunku
A kiedy kolega ostatnio akumulator ładował, jak jest słaby(nie naładowany) to nigdy nie będzie odpowiedniego napięcia ładownia. Zanim zaczniesz wymieniac alternator lub jego bebechy to podłącz dobry prostownik, ok. 5A prądu ładowania przez 10-12 h i wtedy zmierz jeszcze raz ładownie na klemach.
W takim razie powiem koledze że musi szukać także nowego koła na wał silnika. Na złomie to chyba i tak będzie nieduży koszt. Jeżeli chodzi o sam regulator to w międzyczasie zglebiłem sobie temat zewnętrznych regulatorów do alternatorów i może zamiast tego fabrycznego z astry zastosować regulator RNC 12? Byłby on dobry po pewnych przeróbkach nowego alternatora...
Moje przypuszczenie uszkodzony alternator mogą być diody sprawdz ładowanie, a czasami nie podłączyłeś odwrotnie akumulatora?
To podłącz też pod alternator, ale może być problem z przekłamywaniem, inna średnica kół.
Może z alternatora. Z reguły jak się kupuje światła do jazdy dziennej to do nich jest zamieszczony schemat podłączenia .
Czy dałoby to radę z seryjnym alternatorem? Da sie byle byś non stop, nie kręcił do oporu. aby podłączyć pompę elektryczną ( np. z Astry G Ja mam podo rover i wspomaganie elektrycze i działa. Alternator nawet słabszy. Ale trzeba załozyć dzienne lampy.
Samochód skończony 31 stycznia 2013r. Całkowicie wydana kwota (silnik+części+robocizna) -> ok 4000zł. Dla mnie warto, dla kogoś innego niekoniecznie. Jestem zadowolony z rezultatu. Dwa mankamenty - świeci na stałe CHECK ENGINE, w końcu nie ma do czego podłączyć czujników i nie działa obrotomierz, Mechanik mówi że nie ma do czego podłączyć w alternatorze...może...
Zmierzyć napięcie na gnieździe, przetwornicy tam nie ma więc skąd wyższe napięcie chyba że alternator tyle ładuje. Zmierzyć będzie wiadomo.
Jak jest miejsca a maszyna ma pracować a nie być kolekcjonerskim egzemplarzem i jest miejsce to wymienił by prądnicę na alternator . Zmiana mocowań kółka można dokupić na dowolny pasek 17mm czy 19 mm. Alternator z golfa 4 czy passata B5 czy opla corsy astry można dostać za 50 pln (Oplowskie są lepsze bo mają podłączenie wzbudzenia na oczko). Wymaga...
No dobrze Panowie było, tylko w tych tematach to jest tak opisane, że ciężko jakieś wnioski wyciągnąć i to nie jest tylko moje zdanie. Jest jeden wielki bałagan. Ja potrzebuję jakąś informację jak właściwie podpiąć to pod alternator, bo informacje w poszczególnych tematach się tak jakby nie zgadzają ;| Jeszcze jedno czy dobrze rozumiem Żółto/czerwony...
Kółko kupisz na allegro. Mocowanie trzeba przerobić przespawać z płaskownika uszy (nowe kosztuje jakieś 30 zł). Alternator polecam z fabii, polo 9n , golf 4 , astra 2. Jak pisałem wcześniej benzynowe silniki. Mają 70-90A (są słabsze choć to i tak 2x więcej od oryginału) jest za to nakrętka której potem nie trzeba dorabiać przy wymianie koła na pasek...
Możesz jechać tylko jak długo , niebawem zabraknie prądy w akumulatorze i stoisz. Jeżeli przetarł ci się przewód to go złącz , a jak nie to do przetartej końcówki z alternatora podłącz np. próbnik żarówkę a drugi biegun do ( + ) powinna zapalić się lampka a jak odpalisz silnik powinno zacząć ładować .
Wymeiniłem alternator w moim aucie na nowiutki egzemplarz po wymianie i odpaleniu kontrolka sie nadal sieci jak wcześniej gdy nie ładowało , po wymianie ładuje napewno ( 13v) i działa obrotomierz . Nie wiem czy przy montażu nie pomyliłem podłączeń przewodów czy mogło sie cos stac z układem diód w alternatorze????? czy jak zmienię podłączenia to wszytko...
Zobacz, bo zastanawiające jest też spalenie diody. LED może świecić i przy 220V, aby tylko miała ograniczony prąd do cirka 20mA, bo to prąd zabija diody LED, nie napięcie. Także to, że odwrotne podłączenie powoduje tylko ich nieświecenie, a nie spalanie diód. Ale jakby w tym szeregu dioda + rezystor doszła żarówka, to czemu nie ? Rezystor w diodzie...
witam chcialbym podpiac sie pod temat aby nie zasmiecac nigdzie nie pozaginane ani zadnych zwarc co moze byc jeszcze przyczyna? jakis czujnik? jak go sprawdzic i ewentualnie wymienic? Zmień czujnik oleju.Jest pod alternatorem w silnikach pb
Zamontowałem regulator typu ARE2032. Jest znacznie lepiej, na zimnym na wolnych obrotach ma 13,85 V, może być błąd pomiarowy miernika +- 0,1 V, bo dogrzewają świece żarowe do czasu rozgrzania silnika takimi impulsami, jak podłączę żarówkę zamiast świecy żarowej to mruga. Pomiar przy włączonych światłach mijania.
Jakie jest napięcie na zielonym kablu bez podłączenia do obrotomierza, zrób pomiar przy pracującym i nie pracującym silniku, następnie zmierz jaki sygnał leci od obrotomierza do alternatora. (do pomiarów rozłącz zielony kabelek w kostce )
Zawsze jest jakiś pobór prądu więc źle mierzysz. Prawdopodobnie źle ustawiłeś miernik, źle podłączony jest jeden z przewodów miernika bądź uszkodzony jest miernik.
Jak się nie mylę to tam masz 4 przewody do podłączenia: masa, stały plus, plus po stacyjce oraz wzbudzenie alternatora. Więc można to zrobić a czy mechanicznie pasuje to już niech się ktoś wypowie inny. Nie potrzeba żadnego dodatkowego sterownika.
Zmierz napięcie między masą (obudową) alternatora i zaciskiem do którego podłączony jest przewód idący do akumulatora, następnie taki sam pomiar tylko między obudową a zaciskiem do którego podłączony jest cienki przewód do kontrolki. Mierzysz ostrożnie na pracującym silniku. Wyniki powinny być takie same. Jak się różnią to napraw alternator.
Witam serdecznie.Ten obwód jest zabezpieczony bezpiecznikiem 80A więc prądu bierze od groma. Podczas pracy silnika na wolnych obrotach podłączyłem woltomierz i skręciłem koła.Napięcie spadło do 11V więc wynika z tego, że alternator nia dawał rady.
Odłącz przewód "przebudzenia" (= wzbudzenia) od alternatora, w to miejsce podłącz inny przewód i przez żarówkę 2W do plusa akumulatora. Sprawdź napięcie na akumulatorze po odpaleniu auta, powinno być >14V. Jeśli tak jest to alternator jest ok szukaj uszkodzenia gdzie indziej.
Tak.Ten kabelek podaje plusa po rozruchu i sterownik świec wie że auto chodzi,ładuje i dogrzewa świece.Taki sam motyw jest w Astrach,Vectrach A i B,Combo itp.
Wirnik ma oporności,płytka tez ,każda dioda sprawdzona cały czas ładuje, tylko czemu kontrolka nie świeci a alternatory naprawiam jak mam czas tu siedzi cos w aucie,jutro zobacze czy zaświeci mi żarowka jak podłącze do alternatora tam gdzie jest gniazdo od regulatora i do masy jak zaświeci to coś na 100% w aucie.
Tutaj na tym automacie masz masę stałą a na kontrolce alternatora po wzbudzeniu jest zasilanie, dlatego tak musisz podłączyć.P "Tak podłączyć" tzn jak?? Czyli nie moge pod kontrolke się podpiąć czy mogę??
Myslę ze raczej dobrze to podłączyłem. Nie wiem dlaczego elektrit twierdzi inaczej. A co do napięcia wyjsciowego na szczotkach-ono ma byc tak niskich parametrów?
Jakie napięcie daje alternator? Spróbuj odłączyć gruby przewód od alternatora który jest podłączony z plusem akumulatora. A co do bezpieczników to masz jeszcze je pod maską silnika, ale z twojego opisu to jakieś dziwactwo gdyż po odłączeniu okrągłej wtyczki od alternatora kontrolka ładowania nie powinna się świecić! Pozdrawiam.
Teraz pytanie Czy układ z załącznika wystarczy do uformowania ipulsów dla procka Rozwiązaniem byłby oscyloskop ale trudno takie pudło istalować w samochodzie Prosze o podpowiedż PIOTR Ja podaję impulsy obrotów tak jak w załączniku, działa zarówno na przebieg prostokątny jak i sinusoidalny. Prosty układ bez żadnych niepotrzebnych komplikacji, sprawdzony,...
Komputer to Bosch 0281011943 (ISUZU) altek podpięty pod 19 i 75 pin dużej wtyki, te kompy chyba nie gniły, bynajmniej ten jest cały. Zacisk L alternatora podłączony jest do pinu 19 w ECU, wewnątrz ECU jest układ BSP742R, który ma wewnętrzny Mosfet i przywiera pin 19 do +12V, przez rezystor y o łącznej wartości 1.4kΩ. Dziwna sprawa scalak załącza...
Witam,a więc tak,dwa grube to +/- zasilane ciągłe przez bezpiecznik w komorze silnika 2 cienkie jeden + po stacyjce drugi + z altelnatora ale ten pomocniczy ten co gasi kontrolkę ładowania nie mylić z plusem głównym prądowym czy jak go nazwać i teraz tak,podłącz sztywne zasilanie na grubych +/- podaj + ten co po stacyjce i najważniejsze + z alternatora...
Witam Moja Asterka przy odpaleniu chodziła kilka minut bez problemu, po czym zaczęły skakać obroty i auto zgasnelo. Dzień wcześniej pod maską czuć było delikatny zapach spalonego plastiku blisko chłodnicy. Przy podłączeniu komputera nie pokazuje żadnego błędu. Zastanawiam się czy alternator czasami się nie zepsuł... Na chwilę obecną rozrusznik kręci...
Witam. Pytanie teoretycznie proste. Jak podłączyć pompe wspomagania w astrze II bezpośrednio z akumulatora ?? U mnie tak jak i u większości posiadaczy astry II wysiadło wspomaganie. Sprawdziłem kable, sygnały są, alternator ładuje 14V a na zapalonych światłach siada do 13,8V więc elektryk powiedział, że jest on dobry i nie jego wina. Teoretycznie wszystko...
Mój zdolny teść podłączył odwrotnie akumulator na parkingu w realu,w oplu astrze 92r 1.4 8v skutki???? diody w alternatorze popalone, a druga sprawa z pod kierownicy wydobywał się dym :D Kupił akumulator z odwróconymi słupkami :D Próbował jeszcze na tym parkingu go odpalać podejrzewam że to jeszcze pogorszyło już i tak nieudolną sytuację .
OK. Dzięki za podjęcie tematu. Zdaję sobie sprawę, że coś musiałem pokręcić. Problem w tym, że ten czarno czerwony kabel spod "10" tam był wcześniej, to zapamiętałem. Ale nie jestem pewien co do dwóch " 13" Czy to możliwe, że je zamieniłem? Na szczotki dałem czarny " -", a + dałem na ten z dwóch kabli ( alternator i drugi czarny) a na szczotki dałem...
zobacz czy po podłączeniu kabla od alternatora (tego cienkiego) do masy na włączonym zapłonie zapali się kontrolka, jeżeli tak to padł ci alternator, jeżeli jest VALEO, to poszły diody i regulator napięcia - standard, no i jeszcze może posypać żarówke od ładowania.
Witam wiem ze jest taki dział gdzie są problemy związane z zakłóceniami tam już pisałem ale jakoś odpowiedzi nie uzyskałem ,więc doszedłem jakoś z kąt pochodzą zakłócenia w moim radiu .Teraz opisze jak to wygląda i w czym jest problem ,po odpaleniu auta w cb słychać gwizd ,nie mogłem zlokalizować żródła zakłóceń .Kąbinowałem tak Podłączyłem radio pod...
Siemka ciągnę dalej temat. Okazało się że jest jakieś zwarcie w kierunkowskazach czy coś z tym związane gdyż po odłączeniu bezpiecznika oznaczonego obrazkiem awaryjnych ( trojkącik ) nic się nie iskrzy auto odpala, fakt alternator chyba też jest lipny wiec przymierzam sie do wymiany. Pytanko tylko co może powodować zwarcie w kierunkach ??
Duszki to mogą być... Takie malutkie. Co ty sądzisz że ja za pośrednictwem netu wezme miernik i pomierzę co i jak? Tym bardziej nie wiedzac i nie widząc co naknociłeś? Weź miernik (amperomierz) podłącz tak żeby mierzuć prąd płynący z akumulatora i po kolei odłączaj urządzenia aż prąd spadnie do zera. ( Na początek wyjmujesz bezpieczniki, przekaźniki,...
sprawdz sam sobie ładowanie i napisz jakie masz.zwykłym miernikiem.odpal auto i podłącz go do aku.powinno być ok 14v i sprawdz kable między akumulatorem a rozrusznikiem i alternatorem te grube.bo może ci któryś zaśniedział.ja miałem problem w astrze czasami ładowała czasami nie.i właśnie te kable były zaśniedziałe.
Witam. Mam problem z uruchomieniem Astry po remoncie silnika. Rozrząd i zapłon jest ustawiony poprawnie, nie wiem tylko czy wszystkie masy podłączyłem poprawnie, ponieważ nie ma iskry. Po zapaleniu zapłonu pojawia się tylko jedna, natomiast przy uruchamianiu iskra ginie. Mam wrażenie, że dwa kabelki, które znajdują się z tyłu silnika po prawej stronie...
Panowie mam pytanie, do czego jest ta dioda zaznaczona na zdjeciu?? Dodam ze przechdzi przez nią sygnał zapłonu ze złącza okrąglego alternatora 4 pin, pin ten oznaczony jest IG. Czy moze ona odpowiedzialna byc za niestabilnosc napiec, tzn na jalowych 13V, a po przegazowaniu nawet do 18V? U mnie ona ma urwaną nóżke. http://obrazki.elektroda.net/28_12091454...
Witam. po kilku godzinach postoju bateria rozładowana... podłączam kable z innego auta i bez włozenia klucza do stacyjki swieci mi sie wszystko na desce rozdzielczej < olej, ładowanie ,swiece, zaplon itd..> pierwsze co mi przyszło do głowy to zwarcie alternatora. odłączyłem klemy z aku... odłącxzyłem zacisk alternatora i naładowałem i podłączyłem...
Kupiłem na aukcji na allegro włącznik świateł, który załącza światła po wzbudzeniu alternatora. Mniejsza o to. chodzi mi o podłączenie go. otóż: włącznik podłącza sie równolegne do włącznika standardowego w moim oplu (astra I) i tu pojawił sie problem: śświatła postojowe są na osobnych przewodach, więc podłączając je do włącznika fizycznie je zmostkowałem....
Nie będę zakładał nowego tematu bo ten odpowiada dokładnie problemowi jaki mam. Pacjentem jest Opel Astra J 2.0 CDTI. Używamy go jako samochodu campignowego i potrzeba podłączenia dodatkowego akumulatora hotelowego do obsługi lodówki. Ogólnie rok temu już taki układ działał. Kabel 25mm2 od dodatniej klemy akumulatora rozruchowego, pociągnięty na tył...
wygląda na to że powodem rozładowywania jest obwód z bezpiecznikiem F2 ; 60 A nie udało mi się zlokalizować co jest podłączone pod ten obwód ? podejrzewałem pompę wspomagania - nie wiedziałem jak ja odłączyć elektrycznie- trudności z dostępie Dodano po 2 mam pytanie - co jest podłączone do F2 60 A ? chodzi mi czy to jest rozrusznik , alternator , pompa...
Jak podłączysz próbówkę do cieńkiego kabelka ale odłacz go od altka,i będzie kontrolka to wyjmikj alternator i zmień płytkę i regler w kpl od razuhttp://allegro.pl/alternator-opel-re... np. ,koszty nie są kosmiczne a ew.nerwy i robota 2x.Płytke posmaruj pastą silikonową od spodu.Alternator Delco Remy?
Alternator w tej chwili już siedzi 3 i póki co na 300% sprawny. Nie chce go uwalić. Wszystkie zachowywały sie identycznie. Na chwilkę obecną mam z alternatora puszczony bezpośrednio na akumulator nowy gruby przewód prądowy, instalacja B+ seryjna jest odłączona od altka. Strat napewno żadnych nie ma, alternator ładuje wszystkie akumulatory wkoło książkowo...
Wiem że zacisk D+ wzbudza za pomocą kontrolki,ale jak umieściłem alternator w uchwycie tokarskim,podłączyłem go do akumulatora oraz kontrolkę ładowania do zacisku D+,plus i masę to po włączeniu maszyny kontrolka ładowania się świeciła.Dopiero gdy połączyłem ze sobą na sekundę zacisk + i z tym nieoznaczonym zaciskiem śrubką m5 alternator się wzbudził...
Witam Zastanawiam się jak działa akumulator zapasowy zainstalowany w bagażniku samochodu ?. Mam główny pod siedzeniem i taki drugi w bagażniku jest tam przekaźnik na 160 A. Alternator daje 140 A. To można chyba ode mnie więcej pociągnąć do rozruchu niż 150 A. Ja zawsze doładowuje aku podłączony do pojazdu. Pozdrawiam Paweł
Nie wiem jakie jest oznaczenie bezpiecznika od pompki, ale podłączyłem żarówkę w miejsce pompki paliwa i gdy kręcę rozrusznikiem to się świeci, a więc nie sądzę żeby siadł bezpiecznik. Nie wiem czy sama pompka paliwa nie jest zepsuta, słyszałem też od jednej osoby że przez szczotki przy alternatorze może nie odpalać auto czy to prawda?
nie udało się mi sprawdzić patentu bozo86 z podłączeniem bezpośredniego napięcia z akumulatora do wzbudzenia, bo wcześniej wymontowałem alternator niż przeczytałem wypowiedź . Zanim go wymontowałem podłączyłem jeden koniec żarówki do minusowego pinu wyjścia z alternatora (drugi jest plusowy ) a drugi koniec żarówki do plusa. żarówka zaświeciła się ,...
Podłącz drugi naładowany akumulator i spróbuj odpalić (jak akku jest wyładowane to na byle jakie kable diesla nie odpalisz), a jak odpali to zmierz czy jest ładowanie bo to wygląda na padnięty alternator ...
alternator aster aster alternator wtyczka alternator aster
drugi pilot samochodu schemat wzmacniacz tonsil z18xe wymiana silnika
jacuzzi dmuchane jacuzzi dmuchane
Skoda Fabia 1.9 SDI szarpie silnikiem, kopci na czarno, praca na trzy cylindry Toshiba 55UA3A63DG recovery, firmware USB, płyta 17MB170, matryca VES550QNDS-2D-N41