Przepraszam, ale zapomniałem i wiele innych spraw na głowie.... . W załączniku masz skan maszyny z silnikami SEW wraz z układami brake(str 2.). P.S. W tej maszynie masz dodatkowy styk pomiedzy 4 i 5 jest on dodatkowo od strony sterowania (u ciebie o ile to możliwe, gdy silnik dostanie napięcie to zasil go z zacisku nr 5).
Tak bardzo wstępnie: do elektro-hamulca są przewody teraz podłaczone pod zaciski (3), (4) i raczej je zostawiasz. Wygląda też, że hamulec wymaga napiecia wyprostowanego (czyli raczej nie podawaj bezpośrednio napięcia na (3), (4) ) pod (1), (2) podpinasz sterowanie hamulca (nie umiem powiedzieć czy tu będą dwie fazy (400V) czy raczej neutralny i jedna...
https://obrazki.elektroda.pl/4057513900_... Oczywiście.
Masz do czynienia z hamulcem na prąd stały a ta zielona kostka to prostownik . Zasilasz kostkę napięciem zmiennym 380V ( dwa skrajne podłączenia) . Teraz w zależności od typu pracy robisz to zgodnie ze schematem. Jeśli silnik ma pracować cały czas to podłączasz zgodnie ze lewym schematem . Jeśli by miał często się wyłączać i praca hamulca musiała by...
Możesz zastosować mały transformator 222VAC / 400VAC, do podniesienia napięcia na elektrohamulec, a sterować to z przekaźnika falownika. Sprawdź także, czy przypadkiem moduł elektrohamulca nie posiada w sobie regulatora fazowego obniżającego napięcie przed prostownikiem na cewkę el.ham. Powinno być to na module napisane.
Kolega chce praktyczną poradę- niech zrobi przyzwoite zdjęcie tabliczki silnika i zanim wyśle na forum oglądnie jak to wygląda.
Jeżeli masz tam cięgno metalowe to może przeprowadź regulację samego hamulca.
http://www.manted.de/manted/aufbaurichtl... Chyba to co Cie interesuje jest na stronie 35
Trzeba będzie w takim razie zaingerować trochę w sterowanie maszyny. Przede wszystkim potrzebne będą dwa wolne styki pomocnicze NC stycznika K1M. Jeżeli takich brak (na schemacie ich nie ma) to trzeba dołożyć przekaźnik pomocniczy z dwoma stykami NC i połączyć jego cewkę równolegle z cewką stycznika K1M. Jeden z tych styków będzie potrzebny do zastartowania...
Mając płytkę od strony druku,dwa od lewej daj zasilanie, prawe skrajne złącz,podłącz hamulec.Sprawdź czy będzie stukał.
Kolega Brzecyscykievic wrzucił Ci DTR od hamulców SEWa, masz tam ładnie i po kolei wszystko. Zresztą na samym prostowniku też masz układ połączeń, nawet z kolorkami przewodów. Tak, dźwignia to ręczne odhamowanie (awaryjne). V.
Pod centralny już podłączył, ten sygnał łapie się z włącznika stopu
Może wywalić mechanicznie, jeśli Ci nie jest potrzebny.
Kabelek ma być podłączony do wyłącznika przy dźwigni hamulca. Podłącz i będzie działał rozrusznik, ponieważ do jego działania konieczne jest naciśniecie przedniego hamulca.
Zielony kabelek do masy i zadziała. Powinien być podłączony pod hamulec ręczny. To blokada by nie oglądać podczas jazdy.
Jeśli nie ma falownika to pewnie wystarczy moduł hamulca podłączyć pod przewody zasilające uzwojenia silnika. Jeśli te 230Vbr to zasilanie dla modułu to jeden przewód na gwiazdę a drugi na fazę. Z tej dokumentacji ciężko mi odczytać pod jakie zaciski co trzeba podłączyć. Zrób zdjęcie środka puszki przyłączeniowej to pewnie rozwieje wszelki wątpliowości....
Poszukaj kabelka ,który trzeba podłączyć do hamulca ręcznego i następnie można obejść to "zabezpieczenie "podając na niego "+".
Szukaj przewodu, który ma być podłączony do hamulca ręcznego. Obraz jest blokowany po jego zwolnieniu.
Nie słuchaj kolegi. Jeden z przewodów (patrz schemat podłączenia) powinien być podpięty pod czujnik hamulca ręcznego. Wystarczy zamiast pod hamulec podłączyć go bezpośrednio z masą pojazdu.
ja nie mam w ogóle podłączonego hamulca ponieważ kupiłem most nowy a tam hamulec z innej strony jest a nie chce mi się rozbierać mostu hamulce nie maja nic do predkośći
Witam. Ta kostka to mostek diodowy, dobrze by było sprawdzić czy jest sprawny, a następnie, podłączyć jak na pierwszym zdjęciu czyli: 1) Silnik spięty w gwiazdę 2) Przewody hamulca pod zaciski na kostce +,- 3) Zaciski oznaczone ~, jeden pod zwarte końce uzwojeń gwiazdy (czyli mostek), drugi pod obojętnie którą z faz zasilających silnik.
Nie jest opisany w instrukcji - dziwne. Temat był wielokrotnie omawiany, będzie to zapewne przewód do podłączenia pod hamulec ręczny, aby nie oglądać filmów podczas jazdy, wielu użytkowników podłącza go do masy. :idea:
Potrzebny schemat podłączenia pneumatycznego pedału hamulca i ręcznego. Wystrzał urwał przewody powietrza. Magnum 2010r dxi
Witam może któryś z kolegów ma schemat elektryczny do windy towarowej (gastronomiczna) ZREMB z 1982 r albo chociaż doradzi jak podłączyć hamulec bo resztę już mam tylko z hamulca wychodzą dwa przewody ale nie wiem czy na 230V czy 48V brak tabliczki dodaje fotkę z góry dziękuję http://obrazki.elektroda.pl/1451901200_1...
Witam, kolego sterowanie hamulcem(luzownikiem) obywa się zawsze tak, że zasilanie luzownika puszczone jest przez dodatkowy przekaźnik lub stycznik w zależności od mocy. Dopiero przekaźnik sterowany jest przez falownik. Teraz kolego w zależności od aplikacji w jakiej pracuje twój układ można to zrealizować różnie. Najprostszy to taki, że falowniki posiadają...
A właściwie po co podłączyć pod hamulec w jakim celu? Witam bo nie wolno oglądać video podczas jazdy wiec podłącza się to pod hamulec ręczny. Ale oczywiście można to ominąć i podłączyć po masę i mamy video podczas jazdy przydatne jeśli są monitory lub monitor dla dzieciaczków. Co to za chińczyk bo nie wiem jak wywołać kamerę cofania? Pozdrawiam.
Z tym schematem jest coś bardzo “nie tak”. Na szybko zauważone błędy: Poważne: 1. Oświetlenie tablicy rejestracyjnej jest podłączone do hamulca czyli się będzie świecić tylko przy hamowaniu. Kosmetyczne: 2. Oznaczenie “światła mijania” odnosi się do pozycyjnego przedniego, 3. Żarówka oznaczona “światła drogowe” jest dwuwłóknowa i spełnia rolę światła...
Witaj, najszybciej będzie zakupić manetkę hamulca z dwoma przewodami.
to kolo służy do napędu wakumpompy którą podłącza się do serva
Mnie to też wygląda na przewijany temat. A czy ten silnik nie jest przypadkiem wyposażony w hamulec?
Jak byś jeszcze rozrysował z kolorami przewodów skąd wychodzą.
Ostatnio w pracy montowałem silnik trójfazowy z hamulcem w pewnej maszynie, oryginalnie prostownik podłączony był do zacisków U1 i W2 silnika, ja musiałem sterować hamulcem "z zewnątrz". Na tabliczce silnika umieszczona byla informacja ze hamulec zasilany jest napięciem 100V DC, na prostowniku umieszczona byla następująca informacja: P2R 150...250 V...
Zdjęcie schematu instalacji w lepszej jakości. ASTV to zawór który chcesz podłączyć. BWG to pedał hamulca. 11-Wejście- to zasilanie powietrzem z butli trzeciego obwodu powietrza. 22-wyjście żółta klamka. 12- wyjście czerwona klamka. 42-wejście sterujące pedał hamulca. 43-wejście sterujące klamka hamulca ręcznego.
sam dźwięk Masz podłączony kabelek do hamulca ręcznego? Jeśli tak zaciągnij ręczny i zobacz czy pojawił się obraz ;)
Bez sensu oddawać przyczepkę do elektryka, gdyż sam już prawie to ukończyłem. Tylko jest problem ze stop. Podłączyłem masę do żarówki i pod drugi kabel podłączyłem pozycję i hamulec, no i niestety się nie podświetla ten hamulec. Jak sam hamulec tylko podłączyłem bez pozycji, to działa, ale jak z pozycją, to nie działa niestety.
Podpowiedź: Musisz ustawić opcje: Zasterowanie hamulca w funcji 2.7 😊
Podłącz ten zielony kabelek do masy (obudowy radia) . PS: Tym samym odpowiadam na Twoje następne pytanie jakie byś zadał ... mianowicie spytałbyś się jak ominąć blokadę oglądania filmów podczas jazdy ;)
Naciśnij hamulec z podłączonym wakuometrem do cienkiego króćca na wężu podciśnieniowym, zobacz o ile spada i jak szybko pompa "robi" z powrotem podciśnienie
ale wtedy popłyną jakieś chore prądy i z hamulca zrobi się grzejnik. Dla prądu przemiennego ? Pojecie impedancji dla 50 Hz, Kolega zapomniał? :D Prawdopodobnie ten hamulec ma być zasilany bezpośrednio z silnika (w konfiguracji dla układu Dahlangera) z zacisków 1U, 1V i 1W.
Czy wymiana regulatora napięcia ( w nim znajdują się diody ) rozwiąże problem ? Nie rozwiąże bo tam nie ma diód Twierdzisz, że podłączyłeś odwrotnie akumulator i dopiero po czasie się o tym zoriętowałeś?
Tak. Roba-stop to hamulec. Wszystko można wygooglać sobie.
1U1, 1V1, 1W1 - początki uzwojeń pierwszego biegu 2U1, 2V1, 2W1 - początki uzwojeń drugiego biegu Końce uzwojeń połączone oczywiście w gwiazdę wewnątrz silnika. Czyli byłby układ γ / γ z nie połączonymi uzwojeniami Dla mnie przynajmniej tak to od początku wyglądało . Uzwojenia trójfazowych silników indukcyjnych dwubiegowych, są przełączane...
A mój projekt jest w połowie prac :cunning: Robię "przyczepkę", która będzie pchać rower. Wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/8678753100_1... Docelowo ma wyglądać tak: http://obrazki.elektroda.pl/1474638300_1... :twisted: Połączenie z rowerem ruchome (lewo, prawo, góra, dół), silnik Komara :D Myślę jeszcze nad podłączeniem...
Witam tak jak w tytule: dostałem radio sony podłączyłem i niby działa, ale jak już tu przeczytałem chodzi jeszcze o podłączenie kabelka hamulca, u mnie nie ma posiadam nieorginalną kostkę! może ktoś podeśle schemat kostki albo napisze gdzie ten kabel powinien być :cry: z góry dziękuję Pozdrawiam
nie bardzo o to mi chodzi. Interesuje mnie podłączenie hamulca na stole i sprawdzenie czy działa poprawnie tzn. odczyt położenia itd...
Zapewne do masy. Jak zaciągasz hamulec ręczny to przełącznik podaje masę na kontrolkę zaciągniętego hamulca.
Ok, układ na tranzystorze działa idealnie. Hamulec podłączony. Rekuperacja również działa, czyli jest binarna a nie dyskretna. . Temat zamykam. Dzięki za podpowiedzi.
Możliwości jest sporo. Może być od samej manetki, przez COM2000 do czujnika na hamulcu (są 2). Podłączyć komputer i sprawdzić czy widzi reakcję na przyciski.
Witam, nie wiem czy w dobrym dziale itd. Problem polega na tym iż nie umiem odczytać (zrozumieć) części schematu, który jest w pliku w załączniku. A tu jest zaznaczony fragment którego nie rozumiem. http://obrazki.elektroda.pl/2351823600_1... Trochę wyjaśnienia to schemat tempomatu do e36. Chodzi o podłączenie czujników hamulca i sprzęgła...
Witam. Poszukaj kabelka który jest opisany jako brake. Musi być podłączony do masy lub hamulca ręcznego. Bez tego nie będzie obrazu. A napis informuje Cię ze dla twojego bezpieczenstwa nie mozna ogladac jak sie prowadzi.
Hamulec jest podlaczony juz fabrycznie. Prosze o porady Nie bardzo rozumiem, czy silnik posiada wyprowadzenia do podłączenia hamulca? Pozdr Krzysmci
Prawdopodobnie w tylnej lampie masz żarówkę "podwójną". https://pictures.wszystko.pl/product.ash... Jeden kabel idzie na obudowę żarówki, to będzie masa ( minus na akumulatorze). Pozostałe 2, idą do styków na podstawie żarówki, po jednym na każde "oczko". Na te 2 oczka idzie + z akumulatora. Jedno oczko będzie od światła pozycyjnego...
Jaki model radia? Dodano po 7 TV ON to moze byc sygnal dla zewnetrznych monitorow np w zaglowkach. Hamulec podlaczasz pod wlacznik hamulca recznego.
WITAM Oto fotka hamulca. http://obrazki.elektroda.net/19_12668332... 17 czerwiec 2009 na forum jest temat; Podłączenie hamulca sew w silniku asynchronicznym. Jest pokazany schemat podłączenia [ja mam sam hamulec- bez mostka]
Rozeznanie typu hamulca jest dość kluczową sprawą. Można próbować.
Pojawiło się inne pytanie, czy można podłączyć hamulec do wału korbowego, ale nie od strony skrzyni, tylko od strony mechanizmu rozrządu? Jaki może być skutek tego połączenia?
Grala jesteś moim zdaniem w błędzie niech więcej kupują i tak robią jak kolega zapłacił 40zł i myślał że sobie sam wszystko zrobi teraz ta kwota się trochę rozmnoży. Po części kolega ma i tak szczęście że tylko to bo zdarzają się tacy co unieruchomią autka ale później ja nic nie robiłem
Silnik bezpośrednio do falownika połączony w gwiazdę a hamulec (400V) przez oddzielny stycznik sterowny z przekaźnika falownika, do tego odpowiednia konfiguracja falownika.
Ja mam Simsona S51 z 87r i mam już światło stop przy przednim hamulcu. Przewody prawdopodobnie podłączysz do kostki rozdzielczej pod prawym doczkiem tak gdzie filtr powietrza. https://obrazki.elektroda.pl/3806903900_...
Witam. Silnik zasilany z falownika jednofazowego połączony w trójkąt, wtedy hamulec powinien być zasilony oddzielnie nie z falownika.
Trzeba sprawdzić, czy jest wyjście stop na falowniku i tam podłączyć sterowanie hamulca/z opóźnieniem.
A przewódy: amplifire power i brake line, do czego służy? Do załączania wzmacniacza i do hamulca ręcznego.
Wojtku sterownik działa w 100% moja wina podczas podpinania do hulajnogi sterownika do testów nie podpinałem wtyczki z hamulca ponieważ uznałem ze jest nie potrzebna jak sie jednak okazało jest potrzebna podłączyłem hamulec i hulajnoga jeździ ! dziękuje bardzo za pomoc
Jesto oczywiście motoreduktor z hamulcem zwalnianym napięciem stałym 60V. Wzwiązku z powyższym podłączenie 230 v AC mogło spowodować przepalenie cewki hamulca. Jak również też dodatkowo mógł burczeć ponieważ jest na prąd stały.
Jak się już do niego dostaniesz to odłączenie wtyczki, wykręcenie i wkręcenie nowego, podłączyć kabelki i próba odpalenia z hamulcem.
Podłącz 3 fazy do pojedynczych wyprowadzeń (początki uzwojeń; końce masz zwarte blaszkami - klasyczny układ gwiazdy). Zasilanie hamulca przez mostek prostowniczy (dodatkowy blok) masz podłączone pod początek pierwszego uzwojenia i odczep środka gwiazdy (na hamulec idzie w ten sposób ok. 200 Vdc). Jeżeli słychać pracę hamulca (stuk przy włączaniu i kolejny...
Usunąłem hamulec. Te oporniki co się popaliły zmieniały prąd na stały. Teraz zostało tyle: http://obrazki.elektroda.net/46_12666030... Jak to podłączyć??
Podpięcie pod pedał hamulca ma pewnie jakies uzasadnienie w funkcjach alarmu, np. umożliwi zdjęcie blokady tylko w momencie kiedy pedał jest naciśnięty. To może być całkiem niegłupia sprawa: jak nie wciśniesz hamulca, to nie odpalisz... Nie ma nic na ten temat w instrukcji? Co do podłączenia przekaźnika, to można połączyć styki 30 i 85, bo nie ma problemu...
Kabel ten jest podłączony do czyjnika hamulca.
Jednak wystarczy podłączyć podciśnienie pod serwo i pedał hamulca sam się wciska od razu aż do podłogi i problem zaczyna się od początku Wskazuje to na uszkodzone sterowanie serwa.. Może jest zablokowany zawór w serwie.
Witam, jestem tutaj nowy, Volvo FM12 2001 rok, wywrotka, posiadam od niedawna. Nie działa hamulec górski, wcale nie reaguje ani na 1 ani na 2 stopniu. Na zimnym silniku również nie słychać aby klapa się domykała w celu dogrzania silnika. Sprawdzałem klawisz w kabinie, działa, jest napięcie na wyjsciu po włączeniu klawisza. Wyciągnąłem kostkę która wchodzi...
Kabel jest nowy bo zakupiony dziś. Może do servo podłączyć dwa osobne przewody ekranowane?. Jeden 4x1,5 do podłączenia 3 faz i PE. Drugi 2x1 do podłączenia hamulca serva Coś to pomoże?
Cytuję z polskiego opisu: "Używany do wykrywania statusu włączenie/wyłączenia hamulca postojowego. Musi być podłączony do strony zasilania przełącznika hamulca postojowego".
Czujnik sprzegła nie ma nic do braku blokowania jednego koła...Nakrętka jest jedna na dźwigni która jest podłączona do linki....
Ale w czym problem? Brak obrazu? Bo pewien przewód wychodzący z radia neleży podłączyć do hamulca ręcznego pewnie. Lub radio "okłamać" i podłączyć przewód do bodajże masy. Czego nie powinno sie robić...ale...
Dzieńdobry mam pytanie,co sie stanie jak podłącze kabel sygnałowy od jednego sprawnego czujnika na osi do obu wejść modulatora? Nic wielkiego sie nie stanie. Po prostu ECU bedzie widzieć identyczną wartość zużycia na jednym i drugim kole co nie jest stanem nienormalnym wiec bląd zgaśnie i system uzna układ za sprawny.
Niestety,tak działają takie zestawy,w tym wypadku z automatyczną skrzynią. Najlepsze wyjście podłączyć pod hamulec.
Ma, na ilość spalanego gazu. Jeżeli dasz na max, będziesz miał dużą ilość startów i długą pracę z dużą mocą. Jeżeli będziesz dopasowywał temp. wody kotłowej do temp. zewnętrznej, to kocioł będzie pracował dłużej, ale z mocą niewielką. Można to porównać do jazdy samochodem. Częste naciskanie gazu i hamulca, albo delikatne naciskanie gazu i nie używanie...
Na zdjęciu układ hamulca zasilany jest z osobnego źródła niż silnik. Nie zapomnij podać napięcia 230V na układ hamulca.
Czerwony plus czyli gdzie mogę np podłączyć. A niebieski hamulec czyli gdzie go podłączyć bo faktycznie się pogubiłem.
Mam taki problem,mój maluch nie miał wcześniej w ogóle tego czujnika zdobyłem go na szrocie ale nie wiem gdzie go podłaczyć Pozdrawiam
Sony xav 601bt szukam rozpiski kostki ISO chodzi mi gdzie podpiąć masę na a stałe żeby oszukać hamulec ręczny nie działa wideo i kamera cały czas komunikat zaciągnięcie hamulca ręcznego
W ostateczności myślałem że kupię jakąś wiązkę podłącze i będzie działać 🤔 Jaką wiązkę i do czego chcesz ją podłączyć?
Jedna rada - spróbować z SSR, który nie musi mieć detekcji zera (załącza w dowolnym miejscu sinusoidy) bo to może być przyczyną. Można jeszcze spróbować podłączyć do obecnego SSR równolegle z hamulcem jakiekolwiek obciążenie np. żarówkę, cewkę stycznika - wymusi to zejście na LOAD do zera i wtedy ruszy z kopyta?. SSR np. http://www.piekarz.pl/?item=30943...
Podłączyć clip-a .
Tak, da się, wystarczy podłączyć zawory elektryczne do tego i sterować je z przełącznika i po kłopocie...
Czyli PLC nie daje sygnału na start silnika-nie zdejmuje napięcia z hamulca...
Silnik tak jak pisze kolega dwubiegunowy połączenie tylko w gwiazdę 1,2,3 pierwszy bieg a 4,5,6 drugi bieg, kierunek obrotów zmieniasz zamieniając dwie fazy miejscami. Połączenie 3,4 to cewka hamulca, napięcie 24 V stałe, a 7,8 to nie czujnik temperatury a termik. Służy on do blokady automatyki styczników przełączających uzwojenia poprzez przerwanie...
https://obrazki.elektroda.pl/7887493300_... Tak są podłączone czujniki do panelu. Wtyczka hamulca klamkowego jak i elektronicznego podłączone są równolegle. Osobno podłączony jest czujnik "gazu". Wtyczki od manetki hamulca elektronicznego oraz manetki gazu są identyczne i maja kolor biały, zaś wtyczka od hamulca klamkowego ma identyczny...
Parking switch. Podłączenie wyłącznika, który uruchamia kamerę cofania. Błąd. Sygnał hamulca ręcznego. Wiele radii udostępnia odtwarzanie filmów DVD tylko na postoju. Po zaciągnięciu hamulca ręcznego. Połącz ten kabel z masą zasilania.
Cześć. Też mam problem z hamulcem ręcznym. Odłączyłem silniczek do czyszczenia, a po podłączeniu nie zaciąga się ręczny. Wyświetla się komunikat "hamulec automatyczny wyłączony". Czy udało ci się rozwiązać twój problem?
Nie tak. Ten hamulec jest mało widoczny na tabliczce znamionowej (Bremse). Dopiero teraz się dopatrzyłem. Weźżesz porządny, 10 amperowy, 600 woltowy mostek i po pierwsze odhamuj nim silnik. Po drugie podłącz do tego hamulca równolegle stojan, a na koniec wirnik, też równolegle do reszty.
Jak masz podłączony przewód opisany "parking brake"? Czy jest podłączony do hamulca ręcznego, do masy czy też wisi w powietrzu?
Wymienić baterię i wprogramować do centralki. Jeżeli to nie pomoże - wymienić na nowy. Aby wprogramować piloty do centralki należy otworzyć drzwi, wcisnąć hamulec (kabel z centralki, który jest odpowiedzialny za impulsy z hamulca musi być podłączony. Jeżeli nie jest, to po otwarciu drzwi należy podłączyć go pod +12V). Następnie włączyć i wyłączyć zapłon...
Tam nie ma filozofii na zaworku jest skrót 'vac' to podciśnienie podłączone przy serwie hamulca i 'out' czyli do gruszki na turbosprężarce. PS obecny zaworek jest z Renault, ale powinnen pasować.
Witam szukam instrukcji sterownika bldc ze zdjęć. Niestety napis się starł i nie mogę w sieci znaleźć opisu dla pozostałych przewodów. Podłączony steronik działa. Mam podłączone Silnik uzwojenia Czujniki hala Manetkę Zasilanie wzbudzające Zostało trochę kostek i nie wiem gdzie podłączyć hamulec i co to są pozostałe przewody. https://obrazki.elektroda.pl/7598098600_...
Podłącz do do masy.
Kolega ma czujniki na klockach stanu zużycia? Wystarczy rant na tarczy i przytrze styki lub przewody źle podłączone.
Wyrzuć to na śmietnik. Trzeba przecinać obwód Stop aby to zamontować. A sama kontrolka działania świateł Stop jest obecnie nielegalna.
Pierwsze podłączyć i odczytać jaki pojawia się błąd w sterowniku.
podłączyć silnik hamulec podłączyć hamulec ręczny hamulec samochód automatyczny hamulec
ciemny ekran laptopie toshiba satellite ominąć proxy wyliczenia ogrzewanie podłogowe
pralka samsung ecobubble pralka samsung ecobubble
Kod błędu P0638 w Renault Modus - sterowanie przepustnicą Kolory przewodów do lampy przedniej w Seat Ibiza 2003