Ten niebieski kapturek przy chłodnicy to wysokie ciśnienie (tłoczenie), a na grubej rurce masz niskie ciśnienie (ssanie). Jeśli tak jest to czy muszę mieć manometr z zaciskiem konkretnie pod taki zaworek? Myślałem, że to wszystko jest uniwersalne. Nie jest uniwersalne. Port LP jest węższy od portu HP. Manometry są dwa, inaczej wyskalowane, LP do około...
A ten zegar jak najlepiej podlaczyc??
Witam! Potrzebuję pomocy gdyż wisko wyrwało instalację (łącznie z wtykami) idącą do czujnika temperatury oleju i ciśnienia oleju... Czy byłby ktoś na tyle dobry aby wrzucić rozpiskę kolorów idących do tych dwóch czujników bo nie chciałbym czegoś uszkodzić lub kawałek schematu. Actros mpI 2635 Czujnik oleju jest 3 pinowy a temperatury 2 pinowy Pozdrawiam!!
Przyblokowało zawór przelewowy w pompie oleju i ciśnienie podparło hydropopychacze. Najlepiej było by podłączyć manometr w miejsce czujnika ciśnienia i sprawdzić jakie jest faktyczne ciśnienie oleju podczas kręcenia rozrusznikiem
Czy mogę pod ten króciec na górze zbiornika podłączyć manometr i jaki manometr mógłbym tam wkręcić? Do tego to służyło. Manometr 6 atm (0,6MPa) Czy możesz sprecyzować to dobijanie powietrza? Należy uzyskać jak najdłuższy czas między włączeniami pompy, Jeśli dasz zbyt dużo ujdzie kranem. Chyba jesteś podłączony do wodociągu. Po co Ci zbiornik?
Podłączyć manometr i powinien spokojnie dać 2.5 MPa .
Zacierająca się pompa paliwa może nie podawać odpowiedniego ciśnienia. Jeśli masz możliwość, należałoby podłączyć manometr i odczytać wartość ciśnienia, aby móc wykluczyć lub potwierdzić awarię pompy.
Zrobić test na CO(at) w zbiorniczku wyrównawczym a jeszcze można podłączyć manometr do ukł. chłodzenia. Nie powinno przekroczyć 1.3 pod obciążeniem. Trzeba też zwrócić uwagę, na włączonym ogrzewaniu, czy nie ma przerw w grzaniu i nie słychać bulgotania. Jak była wyjęta głowica to można było sprawdzić uszczelki głowicy i pomierzyć wystawanie kołnierzy...
Co tu kombinować, trzeba podłączyć manometr i ciśnienia muszą się pokrywać (+,- pół atmosfery). Może jest dziura, rano jeszcze było 5 atm, a teraz ......
Według mnie, brak powietrza w zbiorniku przeponowym, cały został wypełniony wodą (która ma bardzo małą ściśliwość) i w momencie włączenia pompy woda nie ma się gdzie podziać - więc ciśnienie rośnie szybciutko. Reszta wygląda jak zjawisko uderzenia hydraulicznego w połączeniu z minimalnie elastyczną membraną i zaworami zwrotnymi po drodze. Żeby sprawdzić...
Bo go nie ma trzeba manometr podłączyć do listwy wyryskowej. Ale powinny być korekty lambda a one jeśli mają dużą odchyłkę od 1 ( w okolicach 0.8 lub 1.2) już swiadczą o problemie ( badaj zaraz po odpaleniu). Dwa jaką temeptaturę pokazuje na silniku przed startem. Te czujniki jak i przewdy od nich też się psują. W tych silnikach też powszechnym problem...
Hmnn nie chce żeby ktoś brał mnie tu za jakiś wszech wiedzący absolut, który potrafi wskazać przyczynę usterki po kolorze auta :D. Tak jak kolega <owik> stwierdził możemy wskazać ci tylko ulice ale nr. domu musisz odszukać już sam. Zdjęcie przewodu z listwy niczego konstruktywnego w twoim przypadku nie spowoduje (poza tym że oblejesz silnik benzyną)....
Prawdopodobnie parafina w układzie, o ile już coś się grubiej nie wysypało, np pompka CR. Podłaczyć PP i zobaczyć jak wysokie ciśnienie wygląda wraz ze wzrostem obciążenia. Mozna tez manometr na niskim podłączyć i zobaczyć.
Kod usterek: MID 185 - PSID20 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID185 G051 - Blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem powietrza PSID20 Znaczna nieszczelność w układzie pneumatycznym i filtrze osuszacza FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: G051 Blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem...
najprościej to podłączyć do wyjścia z pompki manometr uruchomić silnik i przy 2000obr ciśnienie powinno być ok 40Mpa potem odłączasz manometr podstawiasz butelkę i pompka po minucie pracy silnika powinna wypompować min. 0.83 przynajmniej taki dane są dla pompy 8SP1-1 w gaźniku sprawdź jeszcze pływak z zaworkiem
W jednym z moich postów dałem Ci linka do uniwersalnego przetwornika Wi-Fi oraz do strony, gdzie jest zatrzęsienie tego typu przetworników, także i przetworniki dwukanałowe z podłączeniem poprzez LAN/Wi-Fi. Powtarzam jeszcze raz "przetworniki uniwersalne". Jaki czujnik tam podłączysz to taki będzie pomiar. Tylko trzeba przejrzeć ofertę, bo jest tego...
AsTronic nie zmieni biegu tylko jeżeli system otrzyma sygnał że auto jest na zakręcie .Podobny symptom może być w przypadku braku komunikacji z EBS ECU.A ty masz kod błędu 3198-8 czyli brak sygnału o względnej prędkości kół z systemu EBS.To może być spowodowane następującymi usterkami: brak komunikacji CAN ze sterownikiem EBS, problem s czujnikiem ABS,...
Ciśnienie nie komputerem, ale podłączyć manometr w miejsce czujnika, i sprawdzić.
Jakiej pomocy oczekujesz? Co jesteś w stanie zdiagnozować oprócz wymiany kolejnych części, bo tu trzeba zrobić diagnozę. Jesteś w stanie podłączyć manometr i sprawdzić ciśnienie paliwa, jesteś w stanie podłączyć komputer i zobaczyć czego mu wtedy brakuje.
Tak tak wymieniałeś ten zawór w tej pompie jak tam trzeba mieć niezły ściągać żeby go wyciągnąć bo jest wciskany a raczej wprasowywany. Co więcej ten zawór jest mechaniczny. A czujnik ciśnienia to jest na przewodzie paliwowym także zastanów się co piszesz i o czym piszesz. Dodano po 5 https://obrazki.elektroda.pl/2515829200_... Na niebiesko...
Nie wiem jak to jest dokładnie w BMW, ale z opisu systemu Common Rail dla grupy VW wynika, że jest listwa wysokiego ciśnienia, która jest zasilana z pompy i do niej są podłączone wtryskiwacze. Wystarczy żeby zamiast wtryskiwacza podłączyć manometr i zmierzysz ciśnienie (wg dok. od 230 do 1600 bar). Od tej listwy do pompy idzie jeszcze drugi przewód...
Takich kompresorów na Elektrodzie było opisanych już bodajże z kilkadziesiąt, dlatego też przy tym moim skupię się jedynie na kwestiach, które mi sprawiły jakiś tam problem, bądź nie mogłem znaleźć odpowiednich informacji. Ale najpierw bohater w całej okazałości: http://obrazki.elektroda.pl/9677031200_1... Agregat wyciągnięty wraz z...
Wymienione: pompa paliwa, filtr, czujnik oparów paliwa, czujnik temperatury, czyszczona i zaadaptowana przepustnica. A wiec standardowe działanie,wymiana na pałę. Trzeba podłączyć manometr i sprawdzić ciśnienie przy rozruchu.Parametry w testerze jak ,temperatury i czas wtrysku itp. A najlepiej będzie zapiąć oscyloskop na jeden wtrysk, cewkę, i czujniki...
Odłączyłem czujnik wału to wyskoczył błąd więc jest dobry. Jest sprawny elektrycznie(obwód), ale trzeba w parametrach bieżących sprawdzić czy sterownik "widzi" obroty silnika podczas kręcenia rozrusznikiem. Druga rzecz, czy na plaku zacznie pracować, a trzecia to trzeba podłączyć manometr w miejsce zaślepki i sprawdzić czy pompa tandemowa buduje ciśnienie...
Można podłączyć manometr i sprawdzić jak wygląda sprawa ciśnienia paliwa podczas odpalania. Kompresja też w starym AJM może nie być wzorowa. Same pompki mogą już nie rozpylać jak należy i na zimnym cylindrze wygląda to tak jak wygląda. Czasem gniazdo pompki jest tak rozjechane nowe gumki już nawet sobie nie radzą z uszczelnieniem tego (widać jak pompka...
Sprawdzić pompę paliwa w zbiorniku i czystość smoka. Miałem podobny problem, tyle że w innym samochodzie. Najlepiej podłączyć manometr za pompa nc. i wyprowadzić go na zewnątrz celem obserwacji.
http://obrazki.elektroda.pl/4138094500_1... "Kompresor fajna rzecz" - pomyślałem po obejrzeniu http://obrazki.elektroda.pl/8978495700_1... http://obrazki.elektroda.pl/3704400800_1... Zbiornik wytrzymał a ja narysowałem rysunki przedstawiające pewne szczegóły ramy i z grubsza cały kompresor. Ułatwiły wyznaczanie...
Witam Mam pytanie. Czy jest możliwe aby podłączyć manometr do podnośnika samochodowego? Chciałbym z podnośnika zrobić prasę hydrauliczną. pozdrawiam Do moderatora: Jeżeli temat jest nie w tym miejscu co powinien być proszę o przeniesienie.
A jak masz zdjęte te rurki, to coś tam leci (na słuch)? Żeby sprawdzić na 100% wypadałoby równolegle podłączyć manometr lub podmienić na drugi dobry czujnik.
Dzięki, już je oglądałem w nocy :) bo przez ten hydrofor spać nie mogę :) aż chyba hydraulika zawołam - niech raz zrobi pokaże bo nie mam pojęcia - ktoś że najomycb mi pisał że trzeba manometr odkręcić i tam pompować. 😁
Podłączyć manometr i sprawdzić, powinno być 195 bar na pompie. Na siłowniku podnośnika jest zawór i powinno być więcej, ale nie znam wartości. Tam powinien być oring z teflonem i cienko silikonu dookoła. Uszczelka wprowadza dodatkową grubość, i to jest powód wysadzania. https://obrazki.elektroda.pl/3551607600_...
W kotle nie ma zaworu na bank - ale może inaczej sformułuje pytanie - oba obiegi do wężownicy w zasobniku i obieg grzewczy są zamknięte - czy jest jakaś różnica jak np do powrotu z kaloryferów podłączę się zimną wodą (oczywiście z zaworem )żeby dobijać do tych 2,5 bara i odcinać zasilanie pomiędzy podłączeniem się do obiegu wężownicy z zimną wodą? W...
Podłączyć manometr i sprawdzić ciśnienie paliwa.
Czy to nowy klimatyzator? Nowe są napełnione i zakręcone zawory, należy odessać tylko rury. Filozofia jest prosta, należy podłączyć węże i ściągnąć próżnię z wysokiej i niskiej strony, potem napełnić czynnikiem przez stronę ssącą ostrożnie i odpowiednią ilością. Manometr czerwony-wysokie ciśnienie, cieńka rura, niebieski- niskie ,gruba rura. Niestety...
Musisz podłączyć manometr pod pompę w głowicy i pod wstępną by ocenić ich stan. Inaczej będziecie sobie wróżyć do zimy. Chyba że nie lubisz naprawiać w taki sposób, to wymieniaj oringi w ciemno. A jeszcze się pewnie okaże że gniazda rozbite.
Moze ktos mi pomorze mam problem z polowkami w ciagniku ares 610 po wlaczeniu stacyjki mrygaja kontrolki 1234 i w tym casie nie ma polbiegow (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź - Równe miganie kontrolek 1–2–3–4 po włączeniu stacyjki i brak półbiegów w Ares 610 to typowy objaw wejścia sterownika skrzyni (TCU) w tryb awaryjny: najczęściej z powodu...
Odłączyć od sprężarki zbiornika i podłączyć do niej manometr i sprowadzić do jakiego ciśnienia dobija.
Tak zmienia się ale nie jest to odgłos taki jakby była bardzo obciążona .A manometr podłączyć do wyjść hydrauliki zewnętrznej czy gdzie?
Na początek to podłącz manometr pod listwę.
Trzeba podłączyć manometr i sprawdzić co się dzieje z ciśnieniem paliwa. W pompie jest zawór zwrotny, jak się zatnie, to po wyłączeniu silnika paliwo cofa się do zbiornika i pompa dopiero po chwili jest w stanie wytworzyć ciśnienie robocze (3,5 bar)
Najpierw podłącz manometry i sprawdź czy jest czynnik.
Podłączyć manometr i zmierzyć podciśnienie...
Podłącz manometr i zmierz ciśnienie paliwa, powinno być stabilne i wynosić 3,5bar
Można manometr podłączyć i fizycznie sprawdzić. Nawet czasem na zagaszonym silniku demontuje czujnik (z podłączona wtyczką pompuje pompką z manometrem a na komputerze (VCDS) mam odczyt i porównuje to co nabiła pompka z tym co widzi ECU.
Tutaj na kanale https://www.youtube.com/(at)zenonbulka masz pokazane jak prawidłowo powinna wyglądać procedura napełniania butli do soda stream. Ale autor chciał podłączyć coś do syfonu takiego jak były w PRL na naboje (ciągle dostępne) a nie Soda Stream. Zestaw do napełniania powinien posiadać manometr do kontroli ciśnienia w napełnianej butli oraz...
To kup manometr za kilkanaście zł, dostosuj go za pomocą kilku złączek , by można go było podłączyć do baterii w kuchni, lub łazience. Następnie sprawdź, jakie masz ciśnienie, rano, w południe wieczór. Potem zrób to u kilku sąsiadów i dopiero można będzie coś potwierdzić, lub dowiedzieć się, czy to problem jednego mieszkania, czy jednak klatki, bloku.
Zastosuję sterownik mający m. in. funkcję przeciwzamarzaniową (włącza obieg pompy cyrkulacyjnej przy temp. < +5 st. C). . Radził bym zrobić układ AQUA-STEP, wtedy zastosujesz najprostszy i najtańszy sterownik. A pompa jest obiegowa a nie cyrkulacyjna. Dodano po 3 Obieg, cyrkulacja, wyrazy bliskoznaczne, tak jak krotność obiegu, krotność cyrkulacji....
Ale po naprawie płyty sprawdzałeś nowy presostat czy tylko przed? Najlepiej podłączyć manometr i zmierzyć ciśnienia i porównać z danymi z presostatu.
Aha, czyli wszystko jasne odnośnie tego "manometru" - nie pokazuje barów... Czyli jedynym rozwiązaniem to podłączyć na wyjściu jakiś manometr który ma skalę w barach i opisać powyższą skalę ręcznie... Thx za pomoc
Trzeba podłączyć manometr i sprawdzić ciśnienie oleju, jak jest w porządku to czujnik z białą izolacją do wymiany. Można na próbe podłączyć kabel z niego (żółty z czarnym paskiem) do masy, nie powinno piszczeć i migać
manometr klimatyzacja podłączyć podłączyć manometr klimatyzator manometr junkers
blackberry curve simon dioda instrukcja pionieer
kabel brake radio cyfral cosmo
Pioneer SX-P720 - wyświetlacz działa, ale nie włącza się po zalaniu Hamulec w elektrowni wiatrowej: funkcje i zastosowanie