Ten niebieski kapturek przy chłodnicy to wysokie ciśnienie (tłoczenie), a na grubej rurce masz niskie ciśnienie (ssanie). Jeśli tak jest to czy muszę mieć manometr z zaciskiem konkretnie pod taki zaworek? Myślałem, że to wszystko jest uniwersalne. Nie jest uniwersalne. Port LP jest węższy od portu HP. Manometry są dwa, inaczej wyskalowane, LP do około...
Witam! Potrzebuję pomocy gdyż wisko wyrwało instalację (łącznie z wtykami) idącą do czujnika temperatury oleju i ciśnienia oleju... Czy byłby ktoś na tyle dobry aby wrzucić rozpiskę kolorów idących do tych dwóch czujników bo nie chciałbym czegoś uszkodzić lub kawałek schematu. Actros mpI 2635 Czujnik oleju jest 3 pinowy a temperatury 2 pinowy Pozdrawiam!!
Przyblokowało zawór przelewowy w pompie oleju i ciśnienie podparło hydropopychacze. Najlepiej było by podłączyć manometr w miejsce czujnika ciśnienia i sprawdzić jakie jest faktyczne ciśnienie oleju podczas kręcenia rozrusznikiem
Czy mogę pod ten króciec na górze zbiornika podłączyć manometr i jaki manometr mógłbym tam wkręcić? Do tego to służyło. Manometr 6 atm (0,6MPa) Czy możesz sprecyzować to dobijanie powietrza? Należy uzyskać jak najdłuższy czas między włączeniami pompy, Jeśli dasz zbyt dużo ujdzie kranem. Chyba jesteś podłączony do wodociągu. Po co Ci zbiornik?
Podłączyć manometr i powinien spokojnie dać 2.5 MPa .
Zrobić test na CO(at) w zbiorniczku wyrównawczym a jeszcze można podłączyć manometr do ukł. chłodzenia. Nie powinno przekroczyć 1.3 pod obciążeniem. Trzeba też zwrócić uwagę, na włączonym ogrzewaniu, czy nie ma przerw w grzaniu i nie słychać bulgotania. Jak była wyjęta głowica to można było sprawdzić uszczelki głowicy i pomierzyć wystawanie kołnierzy...
Zacierająca się pompa paliwa może nie podawać odpowiedniego ciśnienia. Jeśli masz możliwość, należałoby podłączyć manometr i odczytać wartość ciśnienia, aby móc wykluczyć lub potwierdzić awarię pompy.
Co tu kombinować, trzeba podłączyć manometr i ciśnienia muszą się pokrywać (+,- pół atmosfery). Może jest dziura, rano jeszcze było 5 atm, a teraz ......
Według mnie, brak powietrza w zbiorniku przeponowym, cały został wypełniony wodą (która ma bardzo małą ściśliwość) i w momencie włączenia pompy woda nie ma się gdzie podziać - więc ciśnienie rośnie szybciutko. Reszta wygląda jak zjawisko uderzenia hydraulicznego w połączeniu z minimalnie elastyczną membraną i zaworami zwrotnymi po drodze. Żeby sprawdzić...
Bo go nie ma trzeba manometr podłączyć do listwy wyryskowej. Ale powinny być korekty lambda a one jeśli mają dużą odchyłkę od 1 ( w okolicach 0.8 lub 1.2) już swiadczą o problemie ( badaj zaraz po odpaleniu). Dwa jaką temeptaturę pokazuje na silniku przed startem. Te czujniki jak i przewdy od nich też się psują. W tych silnikach też powszechnym problem...
Hmnn nie chce żeby ktoś brał mnie tu za jakiś wszech wiedzący absolut, który potrafi wskazać przyczynę usterki po kolorze auta :D. Tak jak kolega <owik> stwierdził możemy wskazać ci tylko ulice ale nr. domu musisz odszukać już sam. Zdjęcie przewodu z listwy niczego konstruktywnego w twoim przypadku nie spowoduje (poza tym że oblejesz silnik benzyną)....
A ten zegar jak najlepiej podlaczyc??
Prawdopodobnie parafina w układzie, o ile już coś się grubiej nie wysypało, np pompka CR. Podłaczyć PP i zobaczyć jak wysokie ciśnienie wygląda wraz ze wzrostem obciążenia. Mozna tez manometr na niskim podłączyć i zobaczyć.
Kod usterek: MID 185 - PSID20 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID185 G051 - Blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem powietrza PSID20 Znaczna nieszczelność w układzie pneumatycznym i filtrze osuszacza FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: G051 Blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem...
najprościej to podłączyć do wyjścia z pompki manometr uruchomić silnik i przy 2000obr ciśnienie powinno być ok 40Mpa potem odłączasz manometr podstawiasz butelkę i pompka po minucie pracy silnika powinna wypompować min. 0.83 przynajmniej taki dane są dla pompy 8SP1-1 w gaźniku sprawdź jeszcze pływak z zaworkiem
W jednym z moich postów dałem Ci linka do uniwersalnego przetwornika Wi-Fi oraz do strony, gdzie jest zatrzęsienie tego typu przetworników, także i przetworniki dwukanałowe z podłączeniem poprzez LAN/Wi-Fi. Powtarzam jeszcze raz "przetworniki uniwersalne". Jaki czujnik tam podłączysz to taki będzie pomiar. Tylko trzeba przejrzeć ofertę, bo jest tego...
AsTronic nie zmieni biegu tylko jeżeli system otrzyma sygnał że auto jest na zakręcie .Podobny symptom może być w przypadku braku komunikacji z EBS ECU.A ty masz kod błędu 3198-8 czyli brak sygnału o względnej prędkości kół z systemu EBS.To może być spowodowane następującymi usterkami: brak komunikacji CAN ze sterownikiem EBS, problem s czujnikiem ABS,...
Jakiej pomocy oczekujesz? Co jesteś w stanie zdiagnozować oprócz wymiany kolejnych części, bo tu trzeba zrobić diagnozę. Jesteś w stanie podłączyć manometr i sprawdzić ciśnienie paliwa, jesteś w stanie podłączyć komputer i zobaczyć czego mu wtedy brakuje.
Ciśnienie nie komputerem, ale podłączyć manometr w miejsce czujnika, i sprawdzić.
Wymienione: pompa paliwa, filtr, czujnik oparów paliwa, czujnik temperatury, czyszczona i zaadaptowana przepustnica. A wiec standardowe działanie,wymiana na pałę. Trzeba podłączyć manometr i sprawdzić ciśnienie przy rozruchu.Parametry w testerze jak ,temperatury i czas wtrysku itp. A najlepiej będzie zapiąć oscyloskop na jeden wtrysk, cewkę, i czujniki...
Takich kompresorów na Elektrodzie było opisanych już bodajże z kilkadziesiąt, dlatego też przy tym moim skupię się jedynie na kwestiach, które mi sprawiły jakiś tam problem, bądź nie mogłem znaleźć odpowiednich informacji. Ale najpierw bohater w całej okazałości: http://obrazki.elektroda.pl/9677031200_1... Agregat wyciągnięty wraz z...
Tak tak wymieniałeś ten zawór w tej pompie jak tam trzeba mieć niezły ściągać żeby go wyciągnąć bo jest wciskany a raczej wprasowywany. Co więcej ten zawór jest mechaniczny. A czujnik ciśnienia to jest na przewodzie paliwowym także zastanów się co piszesz i o czym piszesz. Dodano po 5 https://obrazki.elektroda.pl/2515829200_... Na niebiesko...
Odłączyłem czujnik wału to wyskoczył błąd więc jest dobry. Jest sprawny elektrycznie(obwód), ale trzeba w parametrach bieżących sprawdzić czy sterownik "widzi" obroty silnika podczas kręcenia rozrusznikiem. Druga rzecz, czy na plaku zacznie pracować, a trzecia to trzeba podłączyć manometr w miejsce zaślepki i sprawdzić czy pompa tandemowa buduje ciśnienie...
Można podłączyć manometr i sprawdzić jak wygląda sprawa ciśnienia paliwa podczas odpalania. Kompresja też w starym AJM może nie być wzorowa. Same pompki mogą już nie rozpylać jak należy i na zimnym cylindrze wygląda to tak jak wygląda. Czasem gniazdo pompki jest tak rozjechane nowe gumki już nawet sobie nie radzą z uszczelnieniem tego (widać jak pompka...
Sprawdzić pompę paliwa w zbiorniku i czystość smoka. Miałem podobny problem, tyle że w innym samochodzie. Najlepiej podłączyć manometr za pompa nc. i wyprowadzić go na zewnątrz celem obserwacji.
http://obrazki.elektroda.pl/4138094500_1... "Kompresor fajna rzecz" - pomyślałem po obejrzeniu http://obrazki.elektroda.pl/8978495700_1... http://obrazki.elektroda.pl/3704400800_1... Zbiornik wytrzymał a ja narysowałem rysunki przedstawiające pewne szczegóły ramy i z grubsza cały kompresor. Ułatwiły wyznaczanie...
A jak masz zdjęte te rurki, to coś tam leci (na słuch)? Żeby sprawdzić na 100% wypadałoby równolegle podłączyć manometr lub podmienić na drugi dobry czujnik.
Witam Mam pytanie. Czy jest możliwe aby podłączyć manometr do podnośnika samochodowego? Chciałbym z podnośnika zrobić prasę hydrauliczną. pozdrawiam Do moderatora: Jeżeli temat jest nie w tym miejscu co powinien być proszę o przeniesienie.
Dzięki, już je oglądałem w nocy :) bo przez ten hydrofor spać nie mogę :) aż chyba hydraulika zawołam - niech raz zrobi pokaże bo nie mam pojęcia - ktoś że najomycb mi pisał że trzeba manometr odkręcić i tam pompować. 😁
Podłączyć manometr i sprawdzić, powinno być 195 bar na pompie. Na siłowniku podnośnika jest zawór i powinno być więcej, ale nie znam wartości. Tam powinien być oring z teflonem i cienko silikonu dookoła. Uszczelka wprowadza dodatkową grubość, i to jest powód wysadzania. https://obrazki.elektroda.pl/3551607600_...
W kotle nie ma zaworu na bank - ale może inaczej sformułuje pytanie - oba obiegi do wężownicy w zasobniku i obieg grzewczy są zamknięte - czy jest jakaś różnica jak np do powrotu z kaloryferów podłączę się zimną wodą (oczywiście z zaworem )żeby dobijać do tych 2,5 bara i odcinać zasilanie pomiędzy podłączeniem się do obiegu wężownicy z zimną wodą? W...
Podłączyć manometr i sprawdzić ciśnienie paliwa.
Czy to nowy klimatyzator? Nowe są napełnione i zakręcone zawory, należy odessać tylko rury. Filozofia jest prosta, należy podłączyć węże i ściągnąć próżnię z wysokiej i niskiej strony, potem napełnić czynnikiem przez stronę ssącą ostrożnie i odpowiednią ilością. Manometr czerwony-wysokie ciśnienie, cieńka rura, niebieski- niskie ,gruba rura. Niestety...
Musisz podłączyć manometr pod pompę w głowicy i pod wstępną by ocenić ich stan. Inaczej będziecie sobie wróżyć do zimy. Chyba że nie lubisz naprawiać w taki sposób, to wymieniaj oringi w ciemno. A jeszcze się pewnie okaże że gniazda rozbite.
Odłączyć od sprężarki zbiornika i podłączyć do niej manometr i sprowadzić do jakiego ciśnienia dobija.
Tak zmienia się ale nie jest to odgłos taki jakby była bardzo obciążona .A manometr podłączyć do wyjść hydrauliki zewnętrznej czy gdzie?
Na początek to podłącz manometr pod listwę.
Trzeba podłączyć manometr i sprawdzić co się dzieje z ciśnieniem paliwa. W pompie jest zawór zwrotny, jak się zatnie, to po wyłączeniu silnika paliwo cofa się do zbiornika i pompa dopiero po chwili jest w stanie wytworzyć ciśnienie robocze (3,5 bar)
Najpierw podłącz manometry i sprawdź czy jest czynnik.
Podłączyć manometr i zmierzyć podciśnienie...
Podłącz manometr i zmierz ciśnienie paliwa, powinno być stabilne i wynosić 3,5bar
Tutaj na kanale https://www.youtube.com/(at)zenonbulka masz pokazane jak prawidłowo powinna wyglądać procedura napełniania butli do soda stream. Ale autor chciał podłączyć coś do syfonu takiego jak były w PRL na naboje (ciągle dostępne) a nie Soda Stream. Zestaw do napełniania powinien posiadać manometr do kontroli ciśnienia w napełnianej butli oraz...
Można manometr podłączyć i fizycznie sprawdzić. Nawet czasem na zagaszonym silniku demontuje czujnik (z podłączona wtyczką pompuje pompką z manometrem a na komputerze (VCDS) mam odczyt i porównuje to co nabiła pompka z tym co widzi ECU.
To kup manometr za kilkanaście zł, dostosuj go za pomocą kilku złączek , by można go było podłączyć do baterii w kuchni, lub łazience. Następnie sprawdź, jakie masz ciśnienie, rano, w południe wieczór. Potem zrób to u kilku sąsiadów i dopiero można będzie coś potwierdzić, lub dowiedzieć się, czy to problem jednego mieszkania, czy jednak klatki, bloku.
Zastosuję sterownik mający m. in. funkcję przeciwzamarzaniową (włącza obieg pompy cyrkulacyjnej przy temp. < +5 st. C). . Radził bym zrobić układ AQUA-STEP, wtedy zastosujesz najprostszy i najtańszy sterownik. A pompa jest obiegowa a nie cyrkulacyjna. Dodano po 3 Obieg, cyrkulacja, wyrazy bliskoznaczne, tak jak krotność obiegu, krotność cyrkulacji....
Ale po naprawie płyty sprawdzałeś nowy presostat czy tylko przed? Najlepiej podłączyć manometr i zmierzyć ciśnienia i porównać z danymi z presostatu.
https://obrazki.elektroda.pl/8061828100_... Dodano po 3 2 strona wtyczki widać kawałek zielonego kabelka Dodano po 6 Była kolizja z sarna wymiana hłodnicy dlatego szukam połaczeń Dodano po 4 Tak naprawdę nie wiem jak było przed kolizją Dodano po 29 witam wymieniony po raz kolejny filtr oleju , przyda się nasadka 27 . W starym filtrze...
Aha, czyli wszystko jasne odnośnie tego "manometru" - nie pokazuje barów... Czyli jedynym rozwiązaniem to podłączyć na wyjściu jakiś manometr który ma skalę w barach i opisać powyższą skalę ręcznie... Thx za pomoc
Podłącz manometr to się dowiesz. Ogólnie wszystko poniżej jednego bara na wolnych i gorącym ,nie wróży nic dobrego.
Trzeba podłączyć manometr i sprawdzić ciśnienie oleju, jak jest w porządku to czujnik z białą izolacją do wymiany. Można na próbe podłączyć kabel z niego (żółty z czarnym paskiem) do masy, nie powinno piszczeć i migać
Witam wymontowałem czujnik ciśnienia powietrza i cały czas pokazywał 1 bar w przybliżeniu. Wychodzi na to że chyba czujnik jest uszkodzony. Może ktoś podpowie jaka powinna być rezystancja tego czujnika. Jaka powinna być wartość ciśnienia sprężonego powietrza w układzie? Mam zamiar podłączyć manometr i sprawdzić. Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/3838720400_...
no nie cud miód słuchaj gadam z typem przez telefon przyjedź zapłacę proszę o oględziny całego palnika czy dobrze złożony i czy wszystko ogólnie wygląda dobrze i nie będzie awarii w zimę a jeśli coś będzie nie tak to Pan powie i będziemy od razu działać z tym żeby nie było wtopy w zimę z ogrzewaniem bo mam małe dziecko w domu. On mówi ok przyjadę i...
Jak będziesz chciał precyzyjnie mierzyć to Ci mogę podać widełki ;-) Byłbym bardzo wdzięczny gdybyś podał. Co prawda na razie zrobię sobie sterowanie, przewody sprężonego powietrza zasilanie itp, a remont za jakiś czas bo na razie nie będzie dużo pracować. Jeszcze bym chciał opisać układ sterowania jaki planuję zrobić by kilka osób go oceniło, ewentualnie...
Trzeba podłączyć manometr i sprawdzić ciśnienie paliwa
Panowie niema co zgadywać.Trzeba podłączyć manometr do sprawdzania ciśnienia paliwa i po nocnym postoju sprawdzić,kiedy i jakie układ uzyskuje ciśnienie.Naprawa na zasadzie"mój znajomy tak miał i było to i to" to jedna wielka loteria.Jeśli nie macie manometru, można to zlecić dla warsztatu,skóry z was nie zedrą.
Robi się z tego tematu niekończąca historia ale brawo za wytrwałość :-) Reasumując : 1. czy ten manometr pokazuje ciśnienie oleju? 2. jeśli tak, to przy jakim ciśnieniu następuje otwarcie zaworu minimalnego ciśnienia? powinno być 4-5 bar. 3. zawór minimalnego może się zamykać ale nie do końca i może delikatnie przepuszczać tego nie usłyszysz ale może...
A nie łaska sprawdzić jak sztanga chodzi? Gruchą i palcyma? Podłączyć tester i porównać spodziewane i rzeczywiste ciśnienie doładowania? Jeszcze manometr i zobaczyć czy map nie oszukuje
Cieknie z dyszy, mam też wrażenie, że paliwo nie jest dobrze rozpylane (na oko oczywiście). Manometr podłączam, ale taki zwykły bez gliceryny itp nie wiem czy się nadaje ? Podłączam go na przewodzie (wstawiłem tam sobie trójnik do którego mogę podłączyć manometr) bo nie mam redukcji na gwint dyszy. Na tak podłączonym manometrze wskazówka drży do 6-10...
Ale ja widziałem kaczki które miały i korektor, i czujniki z tyłu, więc nie wiem co konstruktor miał na myśli. Nie wiem też jak w kaczce, ale zacytuję kawałek instrukcji z Audi B3 odnośnie ustawiania korektora: - ustawić nieobciążony pojazd na równej nawierzchni - podłączyć manometr do przewodu hamulcowego odpowiedniego koła - nacisnąć na hamulec (bez...
Rozumiem ze ciśnienie jakie podałeś odczytujesz przez podgląd parametrów. A masz możliwość podłączyć manometr za pompa?
Pompę żeby sprawdzić trzeba podłączyć manometr i zmierzyć ciśnienie, czujnik w twoim przypadku najlepiej podmień, choć może to być również nie właściwy montaż.
Prawidłowo, aby wyregulować reduktor, należy podłączyć manometr różnicowy pomiędzy wyjście gazu, a przewód podciśnienia. Manometr ten podłącza się do systemu i program diagnostyczny wyświetla czy wkręcić , albo wykręcic śrubę. Ja wziąłem zwykły manometr i podłączyłem się za pośrednictwem trójnika w miejsce filtra fazy lotnej.
Co to za gdybanie podłączyć manometr lub lepiej Examinera i wszystko zobaczysz jak na talerzu.
Tak wiązka była zalana olejem i ją wyczyściłem myślałem że to coś zmieni ale nic z tego sterownika nie otwierałem bo nie chciał bym przy demontażu czegoś uszkodzić, kalibracji pedału nie robiłem bo nie pokazuje błędów,co do sterownika to proszę o wskazówkę jak go rozebrać i czym przemyć. W którym punkcie podłączyć manometr aby sprawdzić doładowanie...
Jeśli dalej jest zastosowany oryginalny czujnik to nie będzie działać. Kolega poszuka na forum było opisane jak podłączyć zegar.
Mam też T4 i pytanie co do sposobu pomiary ciśnienia doładowania.Gdzie podłączyć manometr i w jakim zakresie obrotów dokonać pomiaru? Pozdr.
a możesz podłączyć manometr i sprawdzić ciśnienie paliwa ? czy sterownik został wyjęty z tego samego auta co silnik ?
To, że syczy nie znaczy, że nie ma nieszczelności. Tam jest układ ciśnienie - podciśnienie. Trzeba podłączyć manometr o odpowiednim zakresie i sprawdzić, co się dzieje.
A ja myślę że należało by podłączyć manometr i pomierzyć ciśnienie paliwa na wtryskiwaczu jak auto szaleje. Dalsza diagnostyka po przedstawieniu wyników pomiaru
Witam Mam zamontowaną chińszczyznę AirForce 2,5KW z kastoramy ale niestety nie działa ona ostatnio zbyt dobrze. Daje rade schłodzić o około 1*C, wydaje mi się, że jest za mało czynnika w układzie. Na parowniku pojawia się szron na górnych lamelach, dolne są ledwo chłodne. Dodatkowo na rurce przy jednostce zewnętrznej osadza się szron. Klimatyzator chciałbym...
Moim zdaniem założyliście pompę od jednopunktowego wtrysku (ciśnienie max 1bar) zamiast pompy, która powinna tłoczyć ok 3,5 bar. Trzeba podłączyć manometr i sprawdzić ciśnienie paliwa
Podłączyć się na wężyku do "gruszki" na turbinie za pomocą trójnika albo nawet odłączyć gruszkę a do wężyka podłączyć manometr. Manometr na wężu do kabiny i jazda. Jeśli to jest najprostszy układ turbo to gruszka otwiera "waste gate" ciśnieniem z kolektora ssącego.
Jak szarpie sztangą to przycina się geometria i tyle. W przypadku zaworu upustowego jak stoi to pewnie przyrdzewiał. Ktoś jeździł delikatnie, zawór nie upuszczał spalin i stanął. Podłączyć manometr i sprawdzić.
Sprawa wydaje się dość oczywista. Prawdopodobnie uszkodzony jest reduktor (parownik) i wycieki gazu do podciśnienia powodują zwiększone zużycie gazu, a zbyt bogata mieszanka wpływają na niższe obroty biegu jałowego i gaśnięcie silnika przy wysprzęglaniu. Prawdopodonie wystarczy wymienić membranę w reduktorze i wszystko wróci do normy. Koszt membrany...
Zbyt wysokie ciśnienie w naczyniu. Masz naczynie przeponowe z membraną gumową. Przy wyłączonej pompie podłącz manometr do pompowania kół samochodowych i upuść powietrza do wartości ... (no własnie) Jakie podnoszenie ma pompa, bo podałeś wydajność a tutaj najważniejsza będzie wysokość podnoszenia. Możesz zrobić tak: włącz pompę i zobacz do jakiej wartości...
Przecież jak 10 bar jest to słychac syczenie. Ale skoro po trzech hamowaniach brakuje wiatru to sprężarka padaka. Bardzo możliwe ale niekoniecznie. :) Źle wyregulowany, lub zatkany zawór wielodrożny, główny spustowy, i duże skoki na siłownikach a masz te same objawy. Na forum tego nie sprawdzimy. :) Trzeba odłączyć zasilanie przy osuszaczu i tam podłączyć...
Tylko jak to podłączyć teraz z wężem pistoletu... Dorobić odpowiednią redukcję/złączkę i podłączyć aerograf, przydałoby się też wpiąć w układ manometr np. 0-4 Bar żeby sprawdzić ciśnienie.
Jeszcze nie słyszałem o takiej zasadzie. Zawory są po to żeby je kręcić. i Jak widzę to niewiele wiesz o hydraulice siłowej. Zaworów się nie rozkręca , rozbiera /a to zrobiłeś/.Pozostaje Tobie tylko kręcenie i metodą prób i błędów jakoś to ustawić. Są rozdzielacze , w których nie ma dostępu do zaworów przeciążeniowych /w traktorach podobno są to zawory...
Panowie, nie ma co gdybać, a może to , a może tamto, nie ma też sensu wymiana części bez przeprowadzenia diagnozy. Trzeba podłączyć manometr z trójnikiem i zmierzyć ciśnienie paliwa, podłączyć komputer i zobaczyć w parametrach temperaturę cieczy. Wtedy coś będzie wiadomo
System Win 7, w/g serwisu parownik ale o wtryskach tez wspominali. Jak podłączyć manometr ?, napisz coś więcej o testerze ne555. Przejrzałem pliki w o których pisałeś nić ciekawego, stare wersje . Może znasz inne pewne źródło softu. Zaczyna mi brakować pomysłów
dostałem kiedyś po gaciach przez taki objaw, proponuje podłączyć manometr do układu zasilania paliwa i monitorować ciśnienie podczas pracy, a zwłaszcza przy dodawaniu gazu, jak będzie spadać poniżej 0,8 bar, to pozamiatane, nie chodzi wtedy dobrze
niestety sonda na Pb spadła na minimum i ani jazda na Pb ani ponowna adaptacja już nie działa - auto nie chce się uruchomić na PB a gdy się go już uruchomi na LPG i w trakcie jazdy przełączy na Pb sonda spada na minimum (jakby mieszanka była za uboga) i strasznie zalewa motor Może warto podłączyć manometr i zbadać ciśnienie paliwa ?
Zasilanie wskaźnika to nie problem bo można znaleźć takie, które są zasilane z 24 VDC (jest tego od groma). Ideą moja było rozdzielenie miejsca wskazania od miejsca zamontowania przetwornika pomiarowego - zamontowanie przetwornika pomiarowego o relatywnie małej masie (korzystnie dać inne przetworniki niż PC28 - np. Danfoss MBS1900 (064G6523) - waży...
Na działce. Jest wywiercona dziura w ziemi, wstawiona rura. I teraz jak to podłączyć żeby działało. Szukam po sieci i nie mogę znaleźć porządnej instrukcji. Pompa była już podłączana ale słabo pompuje. Manometr cały czas pokazuje zero. Więc na pewno źle jest podłączona. Proszę o pomoc.
W autach w gazie zawsze padają pompy bo instalacje nie odcinają pomp paliwa i pompa ciśnie paliwo nie potrzebnie a że nie uchodzi ciśnienie to wykańcza to pompe, wtryski się zatykają bo mało pracuja noi przez to potem takie cuda są, ja jednak proponuje manometrem sprawdzić ciśnienie na listwie bo pewno ma zaworek i można manometr podłączyć bez problemu,...
Bywa tak że nieobciążony silnik ciśnienie uzyska więc najlepiej podłączyć manometr na wężu i sprawdzić w trakcie jazdy. Odnośnie silnika stawiam na panewki, zapchany smok (mało możliwe po wymianie pompy, chyba że mechanior silikonu nie żałował) albo badziewną pompę.
Ciśnienia paliwa na oko nie sprawdzisz, trzeba podłączyć manometr od 2,8 - 3,3 bara, i sprawdź czy na wszystkich cylindrach jest iskra, to że nowe są świece to nie znaczy, że jest iskra. A przede wszystkim popraw pisownię, bo mod usunie temat!
Tak pompa zębata Dodano po 19 Panowie tak dla upewnienia się mam pytanie czy manometr muszę podłączyć w taki sposób żeby zaślepic nim przewód którym wychodzi olej z pompy czy wpiąć się w obieg?
Witam. Na wstępie to proponuje sprawdzić turbospręrzarkę w prosty sposób. Podłączyć manometr i on powinien pokazywać około (0,65 do 0,90 dara) przy obciążeniu silnika .A te dymienie to pewnie pozostałośći oleju w układzie ssącym.Napisz na forum o postępach.
To manometr bezpośrednio podłączyć pod waż hydrauliczny czy też między wężem (na trójnik )a siłownikiem ? i taki do 250 bar wystarczy ?
AndrewElektroda_ Czy potrafisz założyć rozgałęźnik (trójnik) albo w inny sposob podłączyć manometr do układu paliwowego? Przecież taki rodzaj diagnozy tego problemu powinien wykonać średnio rozgarnięty mechanik, a nie ,,obstawiać". Poza tym w zbiorniku mogła po zimie zgromadzić się woda na dnie, albo inne zanieczyszczenia. Dziwna ta dyskusja, fakt.....
Po oględzinach całego osprzętu stwierdzam że nie ma możliwości podłączyć się z jakim kolwiek manometrem do układu, nie ma żadnego zaworka, może ktoś wie gdzie znajduje lub powinno się znajdować coś pod co można podłączyć manometr Dodano po 28 Na zdjęciu nr. 2 znajduje się mały zbiorniczek, gdzie wkręcony jest korek, to jest chyba jedyne miejsce gdzie...
Przyczyna przeważnie jest taka że z przewodów paliwowych schodzi paliwo. Niby po otwarciu drzwi kierowcy pompa powinna się uruchomić na 2 sek. ale przeważnie przez uszkodzoną krańcówkę w zamknu nie wykrywa otwarcia drzwi (a tym samym nie dobija paliwa przed odpaleniem). Drugie dobicie jest po przekręceniu w pozycję zapłon. Możesz spróbować podpompować...
Bez poboru wody masz 5 bar i jest to ciśnienie w instalacji twojego domu. Po odkręceniu kranu coś blokuje przepływ wody i ciśnienie spada do 2 bar. Odkręć ten szklany element po uprzednim zakręceniu dopływu wodu i wyczyść to sitko w srodku. Jeśli to nie pomoże są dwie opcje. Pierwsza to że ten reduktor dokonał żywota i trzeba go wymienić . Druga ograniczenie...
W poniedziaŁek pojadę podłączyć ten manometr i zobaczymy. Dziękuję za odpowiedź
Tak, to jest to i tak go utrzymasz w czystości. Kocioł blokuje palnik z symbolem MISFIRE na panelu automatyki. Zwykle ogólnymi powodami są: 1. Brak paliwa, 2. Zapowietrzona linia olejowa + filtr, 3. Zanieczyszczony detektor płomienia, 4. Brak podawania iskry (trafo zapłonowe), 5. Brak podawania paliwa (pompy oleju), 6. Brak podawania powietrza (wentylator),...
Już jakiś czas zastanawiam się jak podłączyć manometr do układu ssącego albo jak zmierzyć rzeczywiste ciśnienie w kolektorze ssącym? Po to właśnie masz czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym. A co do ciśnienia 2 bary przy 1800 obr to w kolektorze a nie ciśnienie doładowania. A to nie to samo?? Pewnie mój błąd. Chodzi mi o to że w trakcie wzrostu...
jak sprawdzić jakie jest ciśnienie wtrysku na jeden wtryskiwacz.jakie powinno być ciśnienie. Myśle żeby wpiąć trójnik na rurke wysokiego ciśnienia i podłączyć manometr w którym wskazówka zatrzymuje się na najwyższym pomiarze. http://obrazki.elektroda.pl/5463727700_1...
Witam. Wlot wody z pompy 4 wylot 1 .2 i 3 rurka szklana jako wodowskaz poziomu wody. 5 trójnik na manometr i włącznik ciśnieniowy.Wersja bez wodowskazu. Wlot wody z pompy 4 wylot 1. Zawór do dobijania powietrza 2.zawór spustowy 3. manometr 5.włącznik ciśnieniowy poprzez trójnik z 2 lub 5 .
Witam. Zastanawiam się po co Ci włączanie pompy przy każdym odkręceniu kranu. Czyżbyć nie miał możliwości zamontowania zbiornika? Ja to bym zrobił na naczyniu przeponowym które magazynuje wode a do tego podłączyć manometr kontaktowy ( http://www.meraserw.szczecin.pl/index.ph... ) W takim przypadku pompa będzie...
manometr klimatyzacja podłączyć podłączyć manometr klimatyzator manometr junkers
kontrolka citroen świec bazar bazar testy akumulatorów
schneider sedna schneider sedna
Oleo-Mac 937: Strzelanie i Problemy z Gaźnikiem Toshiba 40LV833G LCD TV Features and Troubleshooting