W module zamka dajesz masę na przekaźnik jeżeli będziesz dokładać pilota.
pod zielony i niebieski przewód "masa" przewód pomarańczowy podpiąć pod przewód brązowo-biały (otwieranie) wychodzi on z drzwi kierowcy a przewód różowy pod brązowo-czerwony też wychodzi z drzwi kierowcy (zamykanie)
Witam! Instrukcja po angielsku ale dobrze opisana... Musisz zastosować 2 przekaźniki, które będą podawały naprzemiennie 12V i masę na siłowniki. Jeżeli posiadasz sterowanie z przekaźnikami to sprawdź, które styki są zwarte i do nich podłącz rozcięty przewód biały (zamykanie) a do drugiego przekaźnika rozcięty brązowy(otwieranie). Nie kontentuj się na...
no to proszę, myślę, że nie bedzie problemu http://obrazki.elektroda.net/47_12393598...
Nie wiem,czy masz problemy z czytaniem po polsku?nie będę się powtarzał,napisałem ci jak masz to podłączyć łącznie z kolorami kabli i ich umiejscowieniem,a jak wiesz lepiej i wydaje ci się,że ma być inaczej,to radź sobie już sam. Jeżeli jesteś całkowicie zielony,to bez urazy ale nie zawracaj d...i zleć robotę komuś innemu,tak będzie lepiej dla ciebie...
chyba ta kostka na dole odchodzaca w lewo ewentualnie ta obok po prawej kolory sprawdź próbnikiem chyba rózowy i rózowy z białym
czyli działa domykanie po przypadkowym rozbrojeniu. Podpiołeś wejście czójników drzwiowych? Jest tak, że jesli wyłączyłeś alarm a on nie ma sygnału że otwożyłeś drzwi i wsiadłeś więc myśli że otwożyłeś przypadkowo i domyka.
Podłącz w/g schematu D
pod schowkiem na module żółta kostka pin18 (6291) masa zamyka rozcięcie otwiera
optymalnym rozwiazaniem bedzie montaz prostego autoalarmu - praktycznie wszystkie mają mozliwosc sterownia centralnym zamkiem - a połączysz przyjemne z pożytecznym - cena niewiele większa od samego sterowania centralnego - 100zł za alarm (giełda/allegro) + montaż (zależy jeszcze jaki masz ten centralny w swoim aucie)
Kable do centralnego wychodzą w wiązce z dzrwi kierowcy. Brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie
Witam Ponieważ nigdzie nie znalazłem fachowego schematu czy instrukcji montażu sterowania pilotem centralnego zamka w i30 i własnymi siłami udało mi się go podłączyć, postanowiłem stworzyć instrukcję krok po kroku. Instrukcja podłączenia najtańszego zestawu CARPROTECT BX30 do Hyundaia i 30 2008r. oraz prawdopodobnie KIA cee'd. Załączam również w języku...
VW Polo V (6R) sterowanie centralnym zamkiem z parametrem 180Ω - bezpośrednio do przewodu we wtyczce "zamka" w drzwiach kierowcy.
Do zamków zastosuj bezpośrednie (prądowe) sterowanie silnikiem blokady zamka: szara szesnastostykowa kostka na BSI (moduł z bezpiecznikami w nogach kierowcy) - styk nr 13 i styk nr 15. Obwód zabezpiecz bezpiecznikiem 15 A. Przewody oczywiście musisz przeciąć i odpowiednio podłączyć do interfejsu w Twoim module radiowym - powinien tam być mały schemacik...
jaki alarm?Nazwa?
podłącz z według rysunku C
STOP PANOWIE! Przede wszystkim to drugie, to NIE JEST alarm, tylko radiosterownik do centralnego! Widać to, po podwójnych przewodach idących w jednej sekwencji (niebieski - czarny - zielony) podłączonych podłączonych do przekaźników. I wystarczy już samo zastosowanie tej centralki (bo ta mniejsza jest już wbudowana w tą większą). Druga jest zbędna,...
Cześć kolego . Oto kilka podpowiedzi W lewym progu znajdziesz dwie wiązki. W jednej z nich znajdują się przewody sterujące centralnym zamkiem. Brązowo-biały i brązowo-czerwony. Sterowanie odbywa się przez podanie masy (minus). Gruby czerwony - zasilanie do sterownika (+12) Gruby brązowy - masa (-) Jeśli masz sterownik z potwierdzeniem kierunkami to...
Podłączałem alarm z pilotem w tym autku więc krótko i na temat: 1. Nie przecinaj kabli, tylko zdejmij izolację, przylutuj kabelek z alrmu i po sprawie. 2. Sterowanie centralem, impuls "+" na zamknięcie lub otwarcie. Jeśli z alarmu "wychodzą" minusy, to zanim zaczniesz kombinować z przekaźnikami do zmiany polaryzacji, przyjrzyj sie dokładnie swojemu...
Przewód biało-czarny(zamykanie) i żółto-fioletowy(otwieranie). Sterujesz plusem. Musisz wypatroszyć wiązkę od drzwi spod takiej maty głuszącej i tam się wciąć. Centralny napraw swoją drogą.
W MK1 pilota moglo nie byc. To byla opcja. Sterownik CZ jest z prawej strony przy podlodze, przed prawym, tylnym nadkolem.
Sterowanie centralnym: wiązka z drzwi kierowcy, biało-czarny zamykanie, żółto-fioletowy otwieranie. Sterowanie plusem. Drzwi - przewód niebiesko-czarny z czarnego 28 polowego złącza konektorowego - po prawej stronie skrzynki bezpiecznikowej. Bagażnik: przewód pomarańczowo-czarny przy lampce oświetlenia bagażnika. Pozdr.
Dostań się do płytki w centralce od centralnego i tam trzeba znaleźć przekaźniki które odpowiadają za zamykanie i otwieranie. Trzeba ustalić dwa piny , na które trzeba podać minus zamknij i otwórz z centralki którą kupiłeś.
To jest zestaw do sterowania zamkami elektrycznymi a nie tak jak w Golfie elektropneumatycznymi.Patrząc na zdjęcie sterownika od lewej masz : 1)Czarny-masa 2)Czerwony -plus stały 3)Niebieski i zielony do sterowania silniczkiem-na nich naprzemiennie pojawia się plus i minus. 4)Białe i brązowe możesz pominąć. Żeby twój zestaw wysterował zamkiem musisz...
Możesz.
Żadnymi "diodami" nie zmienisz polaryzacji. Potrzebujesz dwa zwykłe, samochodowe przekaźniki na 12 V, które wysterujesz impulsami "masy" z centralki alarmu a odpowiednio połączone styki wykonawcze przekaźników dadzą Ci np. impulsy [+12V] Tylko dlaczego w Ford Connect z 2006 r chcesz sterować centralnym zamkiem impulsami [+] ? Gdzie chcesz się podłączyć...
Biały i brązowy zamienić miejscami.
który rok tej almery? Dodano po 26 robiłem kiedyś almęrę ten poprzedni model i da się wysterować bez siłownika,sterowanie jest na jednym przewodzie-chyba żółto/czerwony i odbywa się na zasadzie chwilowego przerwania przewodu i powrotu do stanu poprzedniego-zamknięcie,podanie masy na przewód-otwarcie,można to zrealizować przy pomocy jednego przekażnika.
Wiązka drzwi kierowcy, lewy słupek
Fioletowo-czerwony to sterowanie central zamka - masa otwiera a rozcięcie tego przewodu i podanie masy przez rezystor w kierunku body komputera zamyka centralny zamek - rezystor 1k ohm.
Niebiesko-biały w drzwiach kierowcy - masa/masa+180 Ohm.
Raczej nie, gdyby pilot miał jeden przycisk nie było by problemu
Zastosuj się do tego schemaciku i będzie ok. POZDRAWIAM
Czyli trzeba dokupic sterownik ,centralnego zamka , a jesli chodzi o centralny zamykanie bocznych pokryw
Z tego co pamiętam, to sygnał z kluczyka o zamykaniu lub otwieraniu (przy przekręcaniu kluczem) trafia do centralki zamka (pompki) poprzez sterownik szyb w lewych przednich drzwiach. Dlatego przytrzymanie kluczyka powoduje, że sterownik szyb zamyka lub otwiera je. Sterownik szyb w drzwiach kierowcy jest sterownikiem zarządzającym pozostałymi sterownikami...
dwie masy pomarańczowy i fioletowy w boczku kierowcy- wiązka drzwiowa a tu masz podobny temat https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic6...
Albo na prawym przednim slupku masz sterownik oryginalny i tam bedziesz mial wszystkie przewody do centrala
Czy Ty myślisz, że ludzie będą tracić punkty, żeby zobaczyć Twoje zdjęcia?, podłącz tego drutka przez rezystor 1kohm do tego samego przewodu, a jeżeli już podajesz dane auta, to pełne. Uważasz, że była tylko jedna mazda 626?
Bezwzględnie zastosuj bezpiecznik.
Jak pilot jest wprogramowany, to powinien działać dobrze. Sprawdź jeszcze, czy przyciskając przyciski pilocie cyka raz jeden, raz drugi przekaźnik. Może po prostu ktoś to źle podłączył.
Nie wiem gdzie jest umieszczony moduł pod deską. Prosciej bedzie w drzwiach. Ok. Dzieki za pomoc. P.s bhtom nie bij nie potrzebnie piany bo ci pikawa stanie :) Nie wkładaj sterownika w drzwi jak się tam dostanie wilgoć (woda deszcz zima mróz) to będziesz musiał zaraz wymieniać Najlepiej umieść sterownik pod kokpitem nad lewą nogą kierowcy
Wrzuć fotkę pilota.
Niebiesko/biały kabel w wiązce zamka drzwi - otwieranie masa przez opornik 180 Ω - zamykania masa
Sterownik powinien charakterystycznie pykać (załączają się w nim przekaźniczki) podczas zamykania 1 i otwierania 2 razy Dodano po 1 Najpierw trzeba ustalić czy to nie wada tych przekaźniczków Dodano po 3 Jeżeli jest wszystko ok. to znaczyło by, że albo nastąpiła przerwa albo kierunki nigdy nie były podłączone, bo centralny możesz mieć oryginał ale sterownik...
W drzwiach kierowcy lub na lewym słupku- trzeba wpiąć się w przewody czerwony z żółtym paskiem i czarny z białym paskiem(trzeci przewód w tej wiążce ma kolor czerwony -jest na nim stale +12V).Zamek sterowany plusem,więc współczesne sterowniki nie będą pasować,trzeba zastosować tzw.przekładkę na przekaźnikach tzn.minus ze sterowania ma sterować przekaźnikami...
sterownik np.SR obsłuży funkcje jakich oczekujesz zobacz http://www.proxima.pl/index.php?option=c...
Witam. Nie wiem czy doby piszę w dobrym dziale. Jak podłączyć centralny zamek na pilota. Chciałbym zrobić centralny na pilota i nie wiem gdzie się wpiąć i jak jest sterowany. Proszę o podpowiedź ewentualnie schemat.
A ten centralny jest oryginalny, głównie chodzi o sterownik, czy dorabiany? może po prostu zostało odłączone zasilanie od sterownika. Nie wiem gdzie są oryginalne sterowniki centralnego, ale jak jest dorabiany to może być... wszędzie, ale zapewne gdzieś pod deską rozdzielczą. Popatrz na allegro za sterownikami i szukaj podobnego u siebie. Ewentualnie...
Musisz wiedzieć jak odpowiednio wpiąć się w przewody sterujące centralnym.
tu masz rozpiskę
Witam Chcialbym zalozyc pilota do mojego centr zamka tylko musze wiedziec jak jest on sterowany podobno dwoma minusami Moglby ktos podpowiedziec? Z gory dzieki
sterowanie dwie masy,przewody biało-niebieski i czarno-niebieski w 23-pinowym konektorze w module hella pod deska rozdzielczą,krańcówka drzwiowa to brązowo-biały Dodano po 7 w nowszych mógł byc zamiennie zamiast biało-niebieskiego biało-żółty i zamiast brązowo-biały[drzwi] brązowo-niebieski,ale to już bez problemu zweryfikujesz.
Dobrze kombinujesz, będzie działać. Sterowanie "-" /minusem/.
Witam. proszę o pomoc w podłączeniu centralnego zamka w Kia Picanto r.prod 2004. Samochód jest wyposażony w centralny zamek ale sterowany z zamka. Chcę mu dołożyć sterowanie z pilota - gdzie się wpiąć?
Mam VW Polo 9N z centralnym zamkiem, a chcę podłączyć go do pilota. Może ktoś pomóc, jak to zrobić? Z góry dziękuję.
Jeżeli nie czujesz się na siłach to jedź do profesjonalnego warsztatu
Ja mam centralny tylko chce żebym miał steropwanie z pilota
Było...
- czy jest możliwość zaprogramowania pilota/alarmu (tak aby pilotem od alarmu zamykać centralny zamek fabryczny auta, auto ma fabryczny zamek z pilotem nissana) -Chciał bym aby auto zamykało się pilotem od autoalarmu a nie pilotem od fabrycznego centralnego zamka. (w programowanie pilota od centralnego zamaka lub podłączenie przewodowe) pilota od alarmu...
orginalny zamek to: biały z żółtym-zamknij biały z zielonym-otwarty sterowanie tak jak pisał norbert.s. -plusem to jest polo po 2000 roku
A gdzie podłączyłeś te dwa przewody od zamykania i otwierania?
To są silniki są z wbudowanym odbiornikiem radiowym. Trzy żyły to zasilanie (brązowy, niebieski i żółtozielony), a dwie (biały i czarny) do sterowania lokalnego przyciskiem impulsowym sekwencyjnie góra/stop/dół/stop itd. Przewodowo z wyłącznikiem centralnym i alarmem nie podłączysz grupy rolet. Możesz wykorzystać nadajniki Yooda. Sterowanie centralne...
witam ma ktos pomysl na iveco 2006 centralny niema sterowania z wkladek jest przycisk w kabinie ale tylko po stacyjce, jak podlaczyc ster pilotem, z bsi sa podane 2 masy na silowniki posiada ktos opis wyjsc niema nigdzie schematow
Witam, posiadam w swoim mk2 oryginalny centralny zamek. Mój problem tkwi w tym, że nie wiem jak podłączyć pilot do tego centralnego. Z centralki pilota wychodzi 10 kabli. Jeden to stałe napięcie(czerwony z bezpiecznikiem), drugi to masa(czarny), 2 brązowe(migacze i na każdym bezpiecznik). Pozostaje jeszcze 6 kabli w takich kolorach: -pomarańczowy -biały...
witam mam problem jak założyc pilota do c.zamka wiem ze trzeba wpiac do przew.17 i 4 tylko nie wiem jak sie liczy w kostce te miejsca od lewej do prawej czy odwrotnie ,gora i dol czy ktos wie ???:cry:
Kolega łaskawie zamknie temat skoro wszystko jasne ;)
O tym jak podłączyłem centralny na pilota do YarisII piszę tu:http://forum.toyotaklub.org.pl/index.... Pozdrawiam
Witam Chcialem podlaczyc sterowanie pilotem do centralnego zamka. Centralny juz jest, w drzwiach kierowcy wstawiony silowik master i podlaczony (dwa kable wolne). Centralka sterujaca zamkiem jest w drzwiach. W module radiowym mam: +12 volt, masa, kierunki, dodatkowy kanal i wyjscia na sterowanie zamykaniem i sterowanie otwieraniem. No i teraz nie wiem...
No nie do końca to gotowiec bo odwraca sygnał, żeby działało zgodnie z życzeniem trzeba podłączyć się pod zanegowane wyjście czyli pod pin 2 układu 4013.
Tak z ciekawości dlaczego nie podłączać centralnego? Auto alarm, który chcesz podłączyć korzysta po CAN z informacji o stanie fabrycznych pilotów. Dlatego nie jest wymagane dodatkowe sterowanie centralnego zamka. Można jednak podłączyć "zamknij" , wtedy po rozbrojeniu alarmu (odblokowaniu zamków) za pomocą pilota nie zostaną otwarte drzwi to po 30...
Pod jakie przewody się podłączyłeś.
Uniwersalny każdy tam podłączyć możesz,więc możesz sobie wybrać z aukcji pilota.Przy czym nie będzie w razie co działać funkcja otwierania bagażnika oddzielnym kanałem oraz domykanie szyb jeżeli masz elektryczne.
A podaj na ten przewód masę poprzez rezystor 1kΩ, to pewnie centralny zamek się zamknie (oczywiście zamknij najpierw drzwi). Druga sprawa - kierunkowskazy masz zamiar podłączyć w celu sygnalizacji zamknięcia/otwarcia? Wszystko da się tam zrobić na piechotke, fakt, CANem łatwiej, ale na piechotke da radę, dużo zależy od zdolności i wiedzy merytorycznej...
Do znalezienia sposobu sterowania proponuję użyć wyszukiwarki. Sam kiedyś o tym pisałem. Przy sterowniku jak widzę jest instrukcja, więc proszę z niej skorzystać, wykorzystując podłączenie do sterowania plusem. Zamykam.
podłączyłem centralke z pilotami centralny zamyka i otwiera ale po zamknięciu i odczekaniu około 1 min nie da rady otworzyc auta z pilota prosze o pomoc
Na pierwszym zdjęciu jest fabryczna centralka zamykana tylko z kluczyka Jest na 99% podłączona tak jak na schemacie. Tutaj masz odpowiedź co i jak podłączyć. Sterownik radiowy konfigurujesz na sterowanie siłownikami, podłączasz do zasilania siłowników- kable zielony i niebieski z FOXa. Podłączasz plusa i masę do centralki radiowej FOX'a bym nie wyrzucał,...
Tego, jak podłączyć te przewody, by działał centralny z pilota z tej centralki. Podłączam plus i masę, kierunki, a dalej nie wiem, co i jak podłączyć. Jak wpiąć się do włącznika zamykania drzwi w środku auta.
Dzieki -teraz pelna jasność.W poniedzialek podlączę centralny.A to "gdzieś wyczytałem" to dział USTERKI SAMOCHODOW -pierwsze ogloszenie, autor jurkuc .Pozdrawiam :)
Dla pewności pokaz instrukcję nowego sterownika i czy brązowy nie rozchodzi się na dwa brązowe? Dodano po 3 Na 99% musisz podłączyć kolor w kolor. Dodano po 49 Niebieski i zielony będą zbędne na 99%
cieńki przewód niebiesko-żółty-podajże,pod plastikiem koło nóg kierowcy,lewa górna kostka dostaje raz plus raz minus - zamek kolego bez fantazjowania sterowany dwoma masami w drzwiach kierowcy zielono-czerwony zamknij[dociaganie szyb realizujesz przez wydłużenie czasu na zamknij 20-30s] i niebiesko-czerwony otwórz,jest wtedy przy zamknięciu ryglowanie...
Jak sterowanie centralnym masz to jak pisałeś połowa sukcesu. Nie wiem czy masz centralny z alarmem czy sam sterownik centralnego. Jeśli z alarmem to musisz zrobić odcięcie, jeśli sam centralny to sprawa Ciebie nie dotyczy. Co do kierunków w tym aucie tak to jest rozwiązane iż każdy z kierunków jest sterowany osobno (3 z lewej i 3 z prawej, przód błotnik...
może trochę zakręciłem zamek centralny jest na kluczyk i trzeba założyć centralkę sterowaną z pilota
Dokładnie tak,pamiętając by nie podłączyć na odwrót przewodów białego i zielonego.
różowy i różowy z czarnym z drzwi masą
hehe problem w tym że żadnego opisu nie było razem z tym sterownikiem który kupiłem a tego ktory teoretycznie powinien być nie moge znaleźć a w samochodzie maqm 2 mastery i wydaje mi się że kolory przewodów lewych drzwi i prawych drzwi są identyczne. Ale sprawdze to wszystko jutro i wieczorem napisze to może coś więcej wam to powie POZDRAWIAM
legenford 14 to alerm bez pilotów z centralnego ma się uruchamiać? czy chodzi ci jak podł. centralny pod alarm?
Cześć mam aktualnie zamontowany centralny zamek cyklop c2 w moim polonezie i wszystko jest podłączone pod schemat sterowanie siłownikami. Chciałbym podłączyć sobie centralny pod alarm patrol hps 619p tak aby móc pilotem od alarmu sterować zamkiem da się to jakoś zrobić?
Zamek centralny fabryczny czy dokładany(jak tak to nazwa)? Jakie auto,rok prod. Skad jestes pewien, że te dwa przewody sa do podłączenia sterownika z pilotami?
To nie podłączaj cała centralka z pilotów będzie ci zamykać
Witam! Dawno,dawno temu mechanik elektryk odłączył otwieranie drzwi z pilota ponieważ było przepuszczenie,że bierze za dużo energii z akumulatora jednak okazało się,że przyczyną była zapaliczka. Jednak teraz chciałem podłączyć wszystko jak było od nowości czyli teraz moje pytanie Jak włączyć centralny zamek żeby otwierał się z pilota?
Nie podłączysz tego tak, jedynie co to można podłączyć tak aby było sterowanie siłownikami ale nie będziesz miał zamykania i otwierania z wkładki w drzwiach. Centralny będzie działał tylko z pilota. Jeżeli to Ci odpowiada to podłączasz jako sterowanie siłownikiem i od siłowników wykorzystujesz tylko zielony i niebieski przewód reszty nie podłączasz....
To jeszcze sterownik centralnego zamka musisz mieć, jeśli chcesz zastosować swoją centralkę z pilotem. Ona zupełnie się do tego nie nadaje. Lepiej dokupić sterownik centralnych zamków z pilotem.
stary sterownik obowiazkowo musi zostac,a exus ma zmienny kod ,a z reszta taka astre to otwiera kazdy bez wiekszych problemow a sterowanie pilotem jest tylko fajnym bajerem a nie zabezpieczeniem
Najlepiej w wiązkę drzwi kierowcy,jak wchodzi do auta.Tam masz sterowanie.
jak podłączyc sterowanie centralnego zeby bylo z pilota
Witam. To teraz nic już nie rozumie,centralny załączasz pilotem i alarm drugim pilotem?
dobra dzięki w poniedziałek bębe szukał i próbował podłączyć sterowanie tego centralnego Jeszcze raz dzięki !!
Sterowanie odbywa się zazwyczaj przewodem dwu żyłowym plus ekran. Każdy producent ma swój własny protokół komunikacyjny pomiędzy urządzeniami i innymi peryferiami (piloty naścienne, sterowniki centralne itp. )
Dzięki za poradę. Podpiąłem jednak przy pompce w bagażniku. Bardzo prosto i szybko. Działa super.
Plus po stacyjce to sygnał dla centralki że jedziesz i ma pilot odłączyć. Najłatwiej go znaleźć przy bezpiecznikach lub na jednym z tych co odciełeś.
podłączyć pilot centralne toyota podłączyć centralne mazda podłączyć siłownik centralne
odbiornik janeczek renault scenic gaśnie pilot zmiennym kodem
Wycie silnika na luzie i podczas jazdy - przyczyny i diagnostyka Uszkodzona sekcja zasilania a uszkodzenie CPU