Witam. Jest tego wiele w internecie. Trzeba też "włączyć"myślenie jak to działa...poszukaj. PS. Nie jesta złośliwy😉
Witam . Mam nadzieje że Ci coś ułatwi ten rysunek. Jeżeli centralny zamek będzie się zamykał przy rozbrajaniu alarmu to zamień przewody otw/zam. przy przekażnikach (86). Zasilanie przekaźników zabezpiecz bezpiecznikiem 20 A.
w starych fordach nie ma centralki bo siłowniki sa tak zrobione jakby miały w sobie centralki natomiast z alarmu możesz sterować jak zrobisz najpierw sterowanie z klucza -tak łatwiej a potem schemat z podłączenia forda --wybrałeś najlepszy sposób dołożenia zamków do forda sam tak czasem robie
Z opisu tego sterownika wynika iż służy on tylko do sterowania modułem centralnego zamka natomiast nie można podpiąć do niego bezpośrednio siłowników. Czyli robisz tak: montujesz siłowniki w drzwiach, rosprowadzasz kable, kupukesz uniwersalny sterownik centralnego zamka np. top 33(on będzie sterował siłownikami). Do niego z kolei podłączasz moduł radiowy...
Witam Będzie działała nawet z jednym siłownikiem. Działanie centralki nie jest uzależnione od ilości podłączonych do niej siłowników.
STOP PANOWIE! Przede wszystkim to drugie, to NIE JEST alarm, tylko radiosterownik do centralnego! Widać to, po podwójnych przewodach idących w jednej sekwencji (niebieski - czarny - zielony) podłączonych podłączonych do przekaźników. I wystarczy już samo zastosowanie tej centralki (bo ta mniejsza jest już wbudowana w tą większą). Druga jest zbędna,...
Pierwsze ruszenie siłownika nic nie zmieniło a następnie zaczął działać normalnie, to znaczy bez żadnego odbijania, ale odwrotnie do pozostałych. Gdy ten nowy otwierał to pozostałe się zamykały. W takim razie teraz pozostało tylko zamienić przewody od styków położenia otwarcie zamknięcie niebieski i zielony zostaw jak są , zamień biały z brązowym i...
Przekażnik umieszcz obok skrzyneczki sterownika , przewód z 87 na siłownik klapy , masę znajdziesz z tyłu.
Jak pomogłem kliknij pomógł. Dziękuje.
Sam zasilacz nie starczy bo siłownik od zamka nie wyłacza sie po osiągnięcu pozycji końcowej, więc masz 3 rozwiązania: - sterować impulsami o ograniczonym czasie - dodać krańcówki - mierzyć prąd pobierany i gdy siłownik osiągnie kraniec skoku (prad wzrośnie) wyłączyć prąd.
Pomarańczowy i pomarańczowo-czarny do masy, żółty do +12V, biały z centralki do zielonego, biało czarny do niebieskiego, reszty nie podłączasz.
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
Sterownik dokupisz w każdym sklepie z elektroniką, a jak nie maja to ci sprowadzą.
Witam! Podaję Ci 2 sposoby podłączenia: http://obrazki.elektroda.net/28_11579247... Osobiście polecam pierwszy sposób ze względu na to żeby zbyt nie obciążać wyjścia na syrenkę. Jak podasz mi model auta i rocznik to napisze Ci dokładnie jakie kolory przewodów i gdzie ich szukać Pozdrawiam!
W 6- cio Pinowym 4 jest wolna na 1 jest sygnał otwartych drzwi jak otwarte to masa (zamknięte drzwi styk otwarty) Numeracja jest od dołu 1 a u góry 6.
to może nie być tak proste ale spox : master od kierowcy ma chyba normalnie wyprowadzony silnik reszta ma przełączane szczotki silnika z jednej strony na podstawie kolorów z astry: master: czarno - czerwony i czarno - zółty pozostałe: czarno - czerwony oraz łączysz razem jak do uniwersalnego sterownika: czarno - niebieski i czarno - zółty
+12V, masa, LED +, LED - chyba nie wymagaja komentaża. W środku są dwa przekaźniki. NC to styk "zamknięty". NO styk "otwarty". COM - styk przełączny miedzy NO i NC. Z podłączenia wynika ze w poprzednim aucie z centralki zrobiony był jakiś inwerter lub strowanie oryginalnym centralnym. Sterowanie siłownikami polega na podaniu na jeden przewód +12V podczas...
Siłowniki są bez dodatkowej centralki? Jak tak to potrzebne z nich są tylko dwa przewody,niebieski i zielony. Podpinamy je pod dwa przewody z centralki. Pomarańczowy i pomarańczowoczarny do minusa,żółty i żółtoczarny do plusa a biały i białoczarny do niebieskiego i zielonego. Który z którym to sprawdż, jak naciśniesz zamknij to ma zamknąć . Co do przewodów...
Zamień przewody sterujące z/o w siłowniku Master.
można zastąpić w siłowniku 5 przewodowym też masz taki przełacznik,2 przewody to silnik siłownika,a pozostałe 3 to ten przełącznik
Tak samo. Na styczniku w drzwiach.
Ten sterownik ma tylko funkcję ,zamknij i otwórz. Powinna zostać tamta centralka a ta jako dodatek, podłączasz sterowanie masą. I wtedy dwa przewody z pilotowej dajesz na biały i brązowy.
Witam, mam pytanie jak podłączyc siłownik centralnego zamka w klapie bagaznika chodzi mi o podłączenie kabli bo mam taki schemat (dodany poniżej) i niewiem jak go podłączyc do tego czerwono-czarnego kabla jak mi z silownika wychodzą 2 kable zielony i niebieski?? Za pomoc z góry Dziękuję.
Nie zrozumieliśmy się. Myślałem, że masz na myśli podłączenie uciętych przewodów z wkładki do wyjścia alarmu na centralny a siłownika do oryginalnego sterownika centralnego w samochodzie.
kupoięł niedawno alarm z centarlnym na allegro i wziołem sie za jego montaz, zamontowałem go i podłczymem siłowniki, z tym ze z kazdego siłownika wychodziły po 2 kabelki i w tej chwili wszystkie sa slave-ami, czy da sie je podpiąć na mastery albo chociaż jednego na mastera?? Rady: - dbaj o styl swojej wypowiedzi - nie popełniaj błędów - nie zaniżaj...
Podpowie ktoś, jak taki siłownik podłączyć pod uniwersalny sterownik centralnego zamka https://obrazki.elektroda.pl/3839909100_... AI: Jaki jest model siłownika i uniwersalnego sterownika centralnego zamka, który chcesz podłączyć? Siłownik in.pro.
Zapomnialem że masz osobny sterownik do zamka centralnego który jest dodatkowo sterowany z tego alarmu. W sumie możesz teraz zrobić dwojako, albo wywalisz ten dodatkowy sterownik centralnego i podepniesz siłowniki bezpośrednio pod alarm, ale centralny będzie działał tylko na pilota, albo podepniesz przewody przy alarmie tak jak były i jak masz to przedstawione...
Masz tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... na przyszłość używaj SZUKAJ
Możesz podłączyć siłowniki, ale nie będziesz miał sterowania z drzwi kierowcy. Lepiej podłączyć przez moduł centralnego zamka.
Witam!! Kupiłem na giełdzie 2 siłowniki do centralnego zamka, oba sterujące-master.Chcę podłączyć to do Forda Fiesty.Siłowniki posiadają 5 wyprowadzeń i są to kable: czarny, brązowy, biały, niebieski, zielony. Proszę o info który kolor jest do czego? albo jakiś schemacik.
-Prawą 4-pinową wtyczkę podłączam według opisu, lecz jak podłączyć światła? Po przetłumaczeniu wynika aby podpiąć do pozycyjnych/postojowych, lecz nie mam pewności. Podłączasz pod '+' lamp. Masa w każdej lampie jest na stałe. lecz od znajomego dostałem inne i tu siłownik od strony kierowcy ma ich już 4, jak w takim razie to podłączyć? Chcesz wymieniać...
Czyli mogę podłączyć jak chce i najgorsze co może się stać to zamiast zamykać to będzie otwierał. Dodam jeszcze, że przewody mają kolor zielony i niebieski O podłączaniu tych, standartowych już, siłowników są dziesiątki tematów. Proponuję zapoznać się z zasobami działu.
Witam Kupiłem oryginalne zamki z siłownikami do escorta z 91r. Na siłownikach jest kostka z 4 wyjściami. Rozebrałem siłowniki a tam.... zero elektroniki, same szyny i przełączniki i 2 diody. Pytanie brzmi: Do którego bolca co podłączyć? Proszę o rysunek kostki z opisanymi wyprowadzeniami. kolory kabli, które tam wchodzą. Cokolwiek co mi pomoże. http://obrazki.elektroda.net/80_12235686...
Cześć mam aktualnie zamontowany centralny zamek cyklop c2 w moim polonezie i wszystko jest podłączone pod schemat sterowanie siłownikami. Chciałbym podłączyć sobie centralny pod alarm patrol hps 619p tak aby móc pilotem od alarmu sterować zamkiem da się to jakoś zrobić?
Witam Mam zamek centralnyw hondzie CIVIC 95r i do tego został zamontowany w drzwiach kierowcy dodatkowy siłownik, który poruszał orginalnym centralnym. Siłownik ten ma zmienną polaryzację (zamknij "+" na niebieski a "-" na zielony, otwórz "-" niebieski "+" na zielony). Alarm zamontowany wcześniej został uszkodzony (miał sterowanie centralnego zamka)....
OCIZ pisze o plusie do domykania szyb nie centralnego zamka.
Masz u siebie tego typu króciec na wężyk powietrza ? http://obrazki.elektroda.pl/1158786500_1... ... i oczywiście wężyk z powietrzem nałożony na w/w króciec siłownika
Nie podłączysz tego tak, jedynie co to można podłączyć tak aby było sterowanie siłownikami ale nie będziesz miał zamykania i otwierania z wkładki w drzwiach. Centralny będzie działał tylko z pilota. Jeżeli to Ci odpowiada to podłączasz jako sterowanie siłownikiem i od siłowników wykorzystujesz tylko zielony i niebieski przewód reszty nie podłączasz....
Podaj mu 12V kabelkami, zmieniając bieguny. Powinien chodzić. jak nie, to do wymiany. Możesz też zamiast siłownika w aucie podłączyć żarówkę 12V. Przy zamykaniu /otwieraniu powinna zaświecić na moment.
bez oryginalnego sterownika nie ruszysz siłowników bez przeróbki raczej wstaw oryginalny
Załóż siłownik SLAVE podłączony bezpośrednio do alarmu i powinno banglać (o ile ruszając cięgłem zamka kierowcy uruchamiasz siłowniki w pozostałych drzwiach). Centralny z kluczyka będzie działał w dalszym ciągu bo przecież nie demontujesz orginalnego przełącznika w drzwiach kierowcy.
To jest centralka zdalnego sterownia centralnym zamkiem ale... musisz mieć ten centralny zamek. Diagram C to podłączenie np. do Golfa II, gdzie trzeba dołożyć siłownik slave do drzwi kierowcy, bo w wersji bez zdalnego sterowania nie ma w nim siłownika (jest tylko wkładka master - osobiście sugerowałbym ją zastąpić siłownikiem master zamiast dokładać...
Leniuszek z Kolegi, chwila szukania.... http://daewooforum.pl/temat37682.html
Centralka VW AUDI MOD 000 Z54 249/50 Pokaż to ustrojstwo (zdjęcie) i napisz, skąd wygrzebałeś ten sterownik???
silniczek podłączasz dokładnie tak samo jak siłownik do sterownika centralnego zamka
w civicu w drzwiach kierowcy nie ma siłownika,jest tylko taki switch sterujący,jeżeli chcesz,żeby zamek działał na pilota musisz włozyć siłownik i podłączyć pod twój sterownik,jeżeli sterownik nie obsługuje bezpośrednio siłowników,użyj układu dwóch przekażników i wysteruj je z twojego modułu.
schemat elektryczny siłowników wygląda tak(załacznik) i aby nimi sterować w pełni potrzebny jest moduł sterowania centralnym zamkiem i odpowiednie jego podłączenie z siłownikami .
Mam na mysli coś podobnego jak tu tylko ja to zrobię trochę inaczej ale zasada działania silownia ma być podobna. https://m.youtube.com/watch?v=TrF0Uksurt... Wpadłem na pomysł żeby użyć przekaźników czasowych skracających tylko potrzebuje mądrego i prostego schematu jak to najprościej połączyć z siłownikiem.
Witam.Jestem tu nowy.Może ktoś mi pomoże i Podpowie jak przeprowadzić przewody ze środka samochodu do drzwi.Chcę podłączyć centralny zamek.Ducato1999r
To co, ta centralka obsługuje tylko jeden siłownik??
Złącze 6pin 1-do modułu domykania szyb 2-Wyłącznik drzwiowy sterowany plusem 3-Wyłącznik drzwiowy sterowany minusem 4-moduł odcięcia zapłonu/rozrusznika 5-wejście "plusa po stacyjce" 6-podłączenie do obwodu światła stop Złącze 12pin 1-6 podłączenie do siłowników centralnego zamka 7-minus zasilania 8-plus wyzwalany z pilota np do zdalnego otwarcia klapy...
Witam. Chciałem za pomocą zwykłych włączników sterować siłownikiem zamka centralnego, tak by raz się "wysuwał" a raz "chował". Użyłem dwu przekaźników do tego, ale chyba nie do końca wszystko jest ok. W jedną stroną siłownik wysuwa sie bez problemu, natomiast w drugą niby tez sie chowa, ale towarzyszy temu jakieś dziwne przełączanie sie przekaźnika....
Do każdego auta można domontować centralny. Kup siłowniki, centralkę, sprawdź, co to za wiązki i dokąd idą i podłącz. Czy obok ręcznego masz przycisk z kłódką?
Witam wszystkich.Posiadam astre w ,którejś ktoś położył nowe wiązki do centralnego padła mi centralka silicona do ,której były włączone przewody z centralnego na wielowtyku konektorowym,zakupiłem centralke cyklop ,która posiada sterowanie zamkami przy pomocy masy wszystko działa oprócz centralnego czy ma ktoś shemat jak podłączyć siłowniki aby działały...
Witam, czy da się a jeśli tak to proszę o wytłumaczenie jak podłączyć siłownik od zamka centralnego tak by za pomocą dwu włączników móc raz go wysuwać a raz chować. Chodzi więc o to by zmieniać biegunowość podłączenia baterii do siłownika. Da się to zrobić mając jedną baterię? Na rysunku przedstawiam czym dysponuję i proszę o jakieś porady. Z góry dzięki...
Spokojnie możesz zastosować zestaw uniwersalny, lecz pamiętaj że najczęściej jakość idzie w parze z ceną. Te najtańsze siłowniki mogą po roku zacząć się zacinać. Do drzwi przesuwnych stosujesz specjalne "styki do drzwi przesuwnych".
Siłowniki masz w drzwiach czy dopiero będziesz je montował?Chodzi ci o sterowanie już istniejącymi w zamkach siłownikami czy masz zamiar montować dodatkowe siłowniki?Bo jak będziesz zakładał nowe to składasz to jak lego.Plus i minus możesz brać śmiało z zapalniczki
Wyjścia podłączasz pod światła .Zielony i fiolet razem do plus (stały) i druga taka para do świateł. Układ sterowany jest plusem i minusem czy tylko plusem? Wejście podłącz pod przewody sterujące siłownikiem centralnego zamka , światło oświetlenia kabiny lub kierunkami :) zależy czym jest sterowany układ.
Witaj musisz znaleźć centralkę od siłowników i tam podłączyć przewody biały i biało/czarny bez opornika.
Coś mi się zdaje że na zamknij masz brązowy z czerwonym,na otwórz brązowy z białym,brązowy to masa. Motor to będą jakieś dwa czarne jeden chyba z niebieskim a drugi z żóltym paskiem. Na nich bedzie miał tylko wtedy napięcie jesli na sterowanie podasz mase - to bedzie krótki impuls. Sprawdż najpierw siłowniki podłącz pod jakiś zasilacz.
Witam, chciałbym poradzić się użytkowników forum jak podłączyć siłownik zamka centralnego (fiat croma 2.0), problem mam następujący w starym siłowniku który uległ uszkodzeniu miałem inne kolory przewodów do podłączenia, jest to siłownik SLAVE z dwoma przewodami, pytanie brzmi czy podłączenie wymaga zachowania odpowiednich biegunów, stary siłownik miał...
możesz założyć zwykły siłownik slva + alarm ze sterowaniem masą np exus v5, v10 sygnał wychodzący z alarmu steruje siłownikiem otw/zam a siłownik podpięty podbolec resztę fabrycznych siłowników.
Witam.Mam prośbę czy ktoś montował w Golfie3 96r centralny zamek elektryczny bo nie ma w nim instalacji pneumatycznej ani pompki.Ma elektrycznie podnoszone szyby.Czy znajdzie się tam miejsce na podłączenie siłowników elektrycznych.
Na początku do klapy dałem grubszy niż byl w zestawie bo taki miałem. Później zmieniłem na taki sam bo stwierdziłem ze za duży opór daje i dalej taka sama sytuacja
Najlepiej jak wepniesz się do grubego czerwonego przewodu w skrzynce bezpiecznikowej (główne zasilanie) i zrobisz osobny bezpiecznik 20 A na zasilanie twojej centralki)
Może siłownik był mechanicznie zablokowany. Dlatego paliły się bezpieczniki. Co do odwrotnego działania, to najprawdopodobniej odwrotnie go podłączyłeś :)
To ma być podłączenie c.z. pod alarm czy zainstalowanie sterownika i siłowników :?:
Witam zakupiłem ostatnio i założyłem uniwersalny centralny zamek cyklop c2 i mam pytanie jak go podłączyć aby siłownik master 5 przewodowy w drzwiach kierowcy sterował również innymi siłownikami przy otwarciu samochodu z kluczyka? Dodaję instrukcję od centralki. Aktualnie centralny działa tylko z pilota. A przewody styku z masą w siłowniku master służą...
Witam:) Właśnie dostałem od Mikołaja taki zamek:):):) Teraz mam pytanko: chciałbym zamontować go w aucie. Mam dwa siłowniki master i dwa slave. W instrukcji jest tylko jak slave podłączyć, więc ciekaw jestem jak podłączyć master, tak aby mieć możliwość otwierania z kluczyka. Plik z instrukcją jaka posiadam jest na stronie: http://www.bowi.com.pl/_0m/sterowanie-za...
Witam! Instrukcja po angielsku ale dobrze opisana... Musisz zastosować 2 przekaźniki, które będą podawały naprzemiennie 12V i masę na siłowniki. Jeżeli posiadasz sterowanie z przekaźnikami to sprawdź, które styki są zwarte i do nich podłącz rozcięty przewód biały (zamykanie) a do drugiego przekaźnika rozcięty brązowy(otwieranie). Nie kontentuj się na...
szare złącze 16pin, sterowanie siłownikami schemat F pin13 i pin15
Nie wiem czy da się to bardziej racjonalnie wytłumaczyć, masz pokazane zdjęcie przekaźnika z opisem wyprowadzeń a obok rozpiskę co podłączyć do którego styku. Przekaźnik stosujesz zapewne z powodu niskiej obciążalności wyjścia nr II centrali. Na styk 85 oraz 30 podajesz stały plus, do styku 86 podłączasz wyjście z centrali ( różowy przewód jak na zdjęciu)....
Film pokazuje bezpośrednie sterowanie siłownikiem zamka w drzwiach kierowcy. Odcina się wtedy przewody idące od siłownika do BSI. Traci się jednocześnie możliwość zamykania i otwierania zamka centralnego kluczykiem w drzwiach kierowcy. Wydaje mi się, że łatwiej jest odnaleźć dwa przewody przy BSI, przeciąć je i podłączyć według schematu, który wcześniej...
dłużą nóżkę diody podłączasz do plusa a krótszą do przewodu siłownika do brązowego lub białego na jednym z nich pojawi się masa przy zamkniętych drzwiach
Witam , otóż popsuł mi się zamek centralny w samochodzie , dokładnie siłownik , znalazłem nowy do kupienia w internecie , jednakże ma on inne podłączenie. Mój stary siłownik miał kable wychodzące od dołu , a nowy ma kostkę , czy da radę normalnie go podłączyć ? Mój stary zamek http://obrazki.elektroda.pl/1908821200_1... Nowy zamek http://obrazki.elektroda.pl/8784867700_1...
Można, kupił siłownik przedni master. Wykorzystać tylko piny silnika.
Witam O przekaźnik taki może być problem ,natomiast możesz zrobić to na dwóch przekaźnikach. Jeden się załączy i podtrzyma z sygnału siłownika Drugi go rozłączy po podaniu sygnału z siłownika Przykładowo przewód niebieski siłownika załączy,zielony przewód rozłączy ,po podaniu chwilowym napięcia.Zasada działania START STOP na przyciskach.Przekaźnik załączający...
Witam mam pytanie co do podłączenia takiego oto centralnego zamka. Chcę go zamontować do renault megane. I moje pytanie brzmi czy mogę bezpośrednio ten centralny podłączyć pod siłowniki czy muszę mieć coś pomiędzy. Tzn jakiś przekaźnik albo coś. W załączniku dodam schemat podłączenia. Zaznaczę że nie ma w tym aucie żadnego centralnego tzn wszystko tzn...
Kolega to wiem ale jak podłączyć jednocześnie sterowanie zamkiem centralnym i otwarcie siłownika klapy tylnej.
30 na przekaźniku łączysz razem z 86 i żółtym - zasilasz przekaźnik oraz informujesz alarm o załączeniu stacyjki jeśli masz siłowniki 2 przewodowe to znaczy slave to nie będziesz miał sterowania z kluczyka - tylko pilot alarmu w sterowniku CZ : masz czerwony + , czarny -, niebieski i zielony silnik siłownika, biały i brązowy sterowanie z siłowników...
Pewien nie jestem tego co piszę ale w sumie i tak masz max 50 zł do stracenia a i tak nigdzie nie znajdziesz schematu więc z mojej głowy narysowałem http://images35.fotosik.pl/194/97bec3b0e... Jazda centralkę na stół podłącz zasilanie ( plus i minus) A resztę kontrolkami sprawdzisz gdzie jakie sterowanie i gdzie wyjścia na siłowniki.
Na początek odłącz biały i brązowy przewód od tego nowego siłownika. Czarny podaje masę do przełącznika, który znajduje się w siłowniku. Nie musisz go odłączać. W zależności od położenia głowicy siłownika, przełącznik zwiera czarny przewód z brązowym lub białym. Spróbuj sterować pilotem. Jeśli siłownik porusza się odwrotnie niż pozostałe to zamień przewód...
Podłączyć kierunkowskazy możesz przez diody wpinając się na kable od siłowników. Te ktorymi idzie zasilanie w momencie zamykania i otwierania. Zazwyczaj w nieorginalnych centralnych jest to zielony i niebieski. Diody muszą byc conajmniej 3A mniejsze moze popalić. I raczej wiekszy bezpiecznik na moduł od centralnego. Ten ktory jest teraz może polecieć.
Myślimy, a wręcz jesteśmy pewni, że będziesz mógł. Po prostu podłącz tylko dwa siłowniki.
centralka zamka centralnego wyprowadzenia tez łatwo znaleźć .na oporniki -sterowanie87 i 65 (w/gTwojego opisu) na kondensatorze tym dużym znajdziesz zasilanie a pozostałe to siłownik
Mierniczek w dłoń i do dzieła. Te kable to końcówki przekażników. 3 do otwierania i 3 do zamykania. Zobacz sobie schemat najzwyklejszego sterownika zamka centralnego i porównaj z tym co zmieżysz. Niepamietam jakie tam dokładnie kolory kabli wychodzą z tego alarmu ale idea sterowania siłownikami w każdym przypadku jest taka sama. na kablach masz , com,...
Witam Chciałem zapytać czy do sterownika centralnego zamka obsługującego 4 siłowniki (master+3slave,lub 2master+2slave) mogę podłączyć tylko dwa z nich czyli jeden master i jeden slave czy musze podlączac wszystkie zeby to poprawnie działało???
To jeszcze sterownik centralnego zamka musisz mieć, jeśli chcesz zastosować swoją centralkę z pilotem. Ona zupełnie się do tego nie nadaje. Lepiej dokupić sterownik centralnych zamków z pilotem.
mam central zamek otwierany bez pilota. W drzwiach kierowcy nie posiada on siłownika.Chcę dokupić sterowanie tym zamkiem na pilota i słyszałem ,że w drzwi kierowcy muszę założyć siłownik.Tylko nie wiem jaki SLAVE czy MASTER i jak go podłączyć
siłownik nie reagował na naciskanie Nie spotkałem jeszcze siłownika centralnego zamka, którego nie można poruszyć - chyba, że uszkodzony. (silnik to zazwyczaj zielony i niebieski - zmierz zanim podłączysz do 12V)
nie działa zamykanie i otwieranie drzwi z kluczyka Prawdopodobnie zwykły, uniwersalny, pilotowy sterownik centralnego zamka, został podłączony bezpośrednio do dodatkowych, dołożonych w kasetach zamka silniczków "napędzających zamki" - bez mikroswitchy do sterowania "z kluczyka". Dołożono dodatkową, prostą, dwuprzewodową instalację do siłowników. Gdyby...
generalnie musisz wysterować bezpośrednio siłowniki, załączam rozpiskę
Witam! O ile radzę sobie z prostymi instalacjami, typu podłączanie halogenów itd. to tutaj nie wiem jak to ugryźć. Potrzebuję włączać/wyłączać zawór w opryskiwaczu rolniczym, teraz mam ręcznie i tylko w samej maszynie, a chciałbym sobie ułatwić i mieć możliwość sterowania w kabinie. Do tego celu chce użyć siłownika z zamka centralnego samochodu, skok...
Niebiesko-zielony i szaro-brązowy w szarym złączu na module to przewody wykonawcze siłowników. Możesz wysterować zamek bezpośrednio wysokoprądowo wykorzystując te przewody, oczywiście odcinając je na czas zadziałania od modułu za pomocą przekaźników. Ewentualnie jeszcze możesz podłączyć zamykanie do przewodu sekwencyjnego sterowania z przycisku na konsoli,...
Sterownik ten to np. top 33 lub top 32. Pozwla on na wysterowanie centralnego zama z jednego przewodu na którym pojawia się masa przy uzbrojeniu a po rozbrojeniu zanika. Najczęściej taki przewód służy do zasilania czujników dodatkowych.Przewód od diody raczj odpada bo tam pojawiają się impulsy napięcia a nie stałe.Koszt sterownika ok 25-30 zł.Dodatkowo...
No to coś takiego będzie kłopotliwe o tym nie pomyślałem, moja rada jednak przerobić to tylko na ten nowy sterownik i zamykać i otwierać tylko z pilota, lub mniej roboty i odetnij biały i brązowy od siłownika master ale muszą one zostać połączone jak teraz z tym nowym sterownikiem ( w tym sposobie łatwiejszym zostaje troszkę bałaganu z instalacja).
żółty i zielony w instalacji są od zamykania i otwierania i trzeba połączyć z niebieskim i zielonym w tym nowym siłownikiem Zielony - silnik siłownika Niebieski - silnik siłownika Czarny - masa Biały - mikroswitch wsunięty Brązowy - mikroswitch wysunięty Zacznij od podłączenia tych dwóch przewodów, które znasz (zielony i niebieski) i sprawdź czy instalacja...
Znalazlem opis tego alarmu i wynika z niego, że ma wbudowany kompletny centralny zamek to chyba wystarczy podłączyć siłownik i powinien nim sterować?
siłownik centralne zamek podłączyć podłączyć siłownik centralne zamek podłączyć siłownik zamek centralne
akumulator skuter elektryczny sprawność klimatyzatora podłączyć wyłącznik ciśnieniowy
symulator obwodów elektronicznych silnik pompy pralki samsung
Czerwony wskaźnik w bezpieczniku B16 - co oznacza? Schemat płyty głównej HP ENVY x360 15 - dostępność i alternatywy