spadki napiec pod obciazenie obciaz obwód np zarówka nie pomiar samym voltomierzem
http://obrazki.elektroda.net/30_12666823... na 99% pozdrawiam i sorki za prowizorke ale chyba widać wloty (;
Czyli nic nie wiadomo. Powietrze najlepiej przezroczysty wężyk na ssaniu pompy albo podłączyć paliwo z bańki do pompy zamiast zbiornika.
Trzeba sprawdzić co odcina paliwo, czy iskrę. Paliwo mam na myśli gaz i benzynę. Możliwe, że gaz jest podłączony pod pompę paliwa. Pozdrawiam.
Kolego bez żadnych kombinacji , załóż sterownik od sterowania pompy Co (na kotle na paliwo stałe) . Pozdrawiam
Witam szanownych użytkowników. Stałem się posiadaczem pompy paliwa z dystrybutora paliw BP. Posiadam pompę, przewód z pistoletem oraz kieszeń na pistolet z czujnikiem, w załącznikach zdjęcia danych silnika, zaworów otwierających, bowiem pompa ma dwa wyjścia sterowane elektrozaworami, chyba na prawą i lewą stronę dystrybutora. Chciałbym podłączyć to...
Pompę podłączyć "na krótko" do bańki z paliwem i sprawdzić.
Za akumulatorem w głębi.
A żeby wpiąć się z trójnikiem w obwód powrotu (pomiędzy listwę wtryskową, a pompę paliwa w zbiorniku) i dodatkowo dołożyć w koszu pompy wężyk od wejścia powrotnego tak, aby ten wężyk był zanuzony na dnie zbiornika, żeby pompka webasto mogła zassać paliwo przez obwód powrotny paliwa? Podobnie jest zrobione w diesel'ach - gdzie pompa paliwa jest w komorze...
Jaśli chodzi Ci o Mazde Xedos to prosze opis podłączenia, a z mojej strony mogę polecić alarm "SUPER FORTECA". Znajdziesz go http://www.amt-alarmy.pl/ Powodzenia :)
Ta oś nie będzie już skrętna, więc jeśli założę felgi odwrotnie, to nie będzie to miało wpływu na skręt. Aktualnie chcę odpalić silnik, ale nie wiem, gdzie podłączyć paliwo z pompy, bo podłączając do niebieskiej rurki, która biegnie pod samochodem, samochód nie odpala. Jeśli podłączę do drugiej takiej samej rurki, to wywala paliwo przez ten zbiorniczek,...
https://obrazki.elektroda.pl/3849726800_...
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Podłącz bezpośrednio do pompy bańkę z paliwem, tak żeby paliwo spływało do niej grawitacyjnie i spróbuj odpalić. Jak odpali przyczyny usterki szukaj w układzie paliwowym, jeśli nie to postaw bańkę z paliwem na ziemi i połącz ją z pompą przezroczystym przewodem i pokręć rozrusznikiem dłuższą chwilę. Pompa powinna zaciągnąć paliwo co będzie widoczne w...
A czy po podłączeniu na krótko pompuje paliwo?
Ja bym proponował zamontowac dodatkowy elektrozawór do paliwa który się załączy w chwili przełączenia na lpg. Przez elektrozawór podłączyłbym powrót paliwa na trójnikach.
Tylko wtedy załóż oryginalny filtr z przelewem do baku i pompa niskociśnieniowa 0,2 bara. Ewentualnie widziałem już tak zrobiony układ że pompa była elektrycznie podłączona do świec żarowych i miała obejście z zaworem zwrotnym. Idea była tak że pompa podaje paliwo przed odpaleniem (napełnia układ) a po rozruchu pompa VP sama ciągnie paliwo przez zaworek...
Proszę o pomoc. Robię blacharkę i lakierowanie, ale słaby z mechaniki. Mam starą Toyotę Corollę z 1980 roku. Stara mechaniczna pompa paliwa puszczała już do silnika. Kupiłem nową, ale już zamiast 2 przewodów ma 3. I co teraz? 2 są takiej samej średnicy, jeden ma węższą dyszę o oznaczeniu R. To jest jakiś powrót? Jak to podłączyć?
Możesz, śmiało, w czasie jazdy pompa też pracuje cały czas. Nic się nie stanie. Do mnie przybywają klienci, którzy pompę mają podłączoną na krótko, po stacyjce. Nie polecam, tak być nie powinno, w razie kolizji, pompa będzie lała paliwem!
Próbowałem, tyle że tą małą pompką ręczną i paliwo z baku idzie.
jakoś sobie poradziłem teraz potrzebuje rozpiske pinów sterownika 4e-fe.dwie wtyki!może ktoś posiada,ew na kture piny dochodzi zasilanie?
moje zdajnie na te temat jest pozytywne, nie powinno to spawiać żadnych problemów, naj lepiej by bylo podłączyć sie pod przekaźnik pompy paliwa i tam podpiać dodatkowy przekaźnik. Pompa na tyle szybko napopuje paliwo że nie powinno ci sie dzać coś złego, myśle od momentu przełączenia z gazu na bezyne nie powinno to zająć dużej niż 10 sekund.
Dokładnie musisz mieć przekażnik ze stykami normalnie zwartymi i wtedy po załączeniu alarm podaje mase na przekaznik i styki zostaną rozwarte i auto nie odpali ale jak masz LPG odetnij zapłon.
Podłącz pompę innym przewodem do naczynia z olejem i zobacz jak będzie szło paliwo. Jak źle to pompa jak dobrze to usterka jest w instalacji samochodu. Pozdrawiam.
Paliwo szło do wtryskow ponieważ podłączyłem na osobnym akumulatorze i pompa pompowala paliwo , ale wtryski dalej już nie podawały a tak po za tym nie świeci mi kontrolka ECU wcześniej świeciła jak działał. Próbowałem się podłączyć pod komputer programem AutoCom Deplhi+ ż oryginalnym oprogramowaniem lecz nie wykrylo mi w ogóle tego samochodu.
Żadna instalacja iv generacji nie odłącza pompy paliwa.
Witam. Pompką steruje sterownik. Dokumentację tego ogrzewania wysyłam Ci na podany adres.
Mnie uczono kiedyś w szkole że kład to sposób przedstawienia detali w rysunku technicznym, np. w postaci specjalnego przypadku przekroju.. A co do pompy paliwa - jeden króciec do zbiornika paliwa, drugi do gaźników - ot i cała filozofia..
Podłącz pompę odwrotnie,jeśli jest zablokowana przez smieć to odpuści,jeśli jest sklejona to zalej nitrem. Nie próbuj sprawdzać na zewnątrz czy pompuje paliwo,a jesli już to załóż przewody na pompę i podłączaj je w bezpiecznej odległości od samej pompy i "garnka" z paliwem-tak ludzie palą warsztaty.
WItam. Mój Citroen C5 nie odpala a kręci , sprawdziłem czy działa pompa paliwa i nic.... podpiołem na krótko pompe i działa odpiołem przewód za filtrem paliwa i paliwo leci czyli po podłączeniu na krótko pompę paliwo na 100% dochodzi za filter.Jakieś sugestie?
zalej filtr nowy paliwem i podłącz tylko przewód od pompy cr , od zbiornika wypnij i i spróbuj zapalić Filtr wymieniony, zalany nowym paliwem, podłączony tylko wąż do CR, od zbiornika wypięty i założony wąż do kanistra. ... i nie ciągnie paliwa. Nadal pompa nie tworzy żadnego ciśnienia. Wszystko wskazuje na usterkę pompy, tylko czy one kończą żywot...
Świece żarowe nie mają wpływu na gaśnięcie silnika już uruchomionego. Przyczyną jest zapowietrzony układ zasilania. Aby mieć pewność podłącz na noc bańkę z paliwem bezpośrednio do pompy i uruchom silnik rano . Jak nie zgaśnie to szukaj miejsca zapowietrzania się układu zasilania. Ja stawiam na pompkę ręczną. Powodzenia.
Oto i schemat.
Na tej śrubie powinny być dwie podkładki miedziane. Śruba podkładka, oczko od rurki, podkładka i pompa. Śrubę dokręcasz z wyczuciem, gdyby paliwo jeszcze się pojawiło to puknij w śrubkę lekko młoteczkiem i ponownie dociągnij kluczem. Czasami przylgnia jest krzywa i podkładka musi się ułożyć.
Witam . Masz racje czeba całą instalacje wyciągnąć ,pedał gazu , komputer, przedewszyskim czujnik położenia koła zamachowego musi być podłączony i wtrysk sterujący , podać zasilanie na elektromagnes na pompę wtryskową , paliwo czeba podać albo grawitacyjnie lub pompką zasilającą ,podgrzać świece żarówek i kręcić . Ale reszte instalacji musisz sobie...
Paliwo dostaje? Pewnie nie... Jest w ogóle w zbiorniku? Pompa chodzi?
AVE ciekawe jak by ktoś podłączył te cudo miedzy pompę paliwowe a wtrysk zasilanie to jak ma paliwo pobrać skoro pompa nie pracuje, ona nie pozwoli pobrać paliwa to tak jak by napompować pełen zbiornik paliwa, pompa nie pracuje to nie ma przepływu paliwa, tak jak pisał przed mówca oddzielne zasilanie paliwa czyli dodatkowy przewód paliwowy plus jakiś...
I Ostatnie wazne pytanie jak spuscic całe paliwo , najprosciej ? 1. Dziura w baku (powinien być plastikowy) i zlać do miski. 2. Podłączyć rurkę do kolektora wtrysków i wsadzić jej koniec do kanistra, odpalić silnik i czekać aż pompa wypchnie paliwo z baku.
Pompe paliwa można podłączyć pod osobny akumulator,sprawdzi się wówczas czy pompa działa i podaje paliwo.
Witam Robiłem swapa owego silnika z wiązką. Troszkę się pogubiłem, szukam pomocy. Otóż podłączyłem pompę paliwa i paliwo dociera do wtrysku ale nie zostaje wpuszczone. Wiem że na którymś pinie powinno być stałe 12 V a na innym sterowana komputerem masa. Przy wiązce zostało mi parę kabelków i nie wiem co z nimi zrobić. Jakby ktoś się znalazł do pomocy...
Tam powinien być przekaźnik podwójny (dwa w jednej obudowie) minimum 7 pinów. Jeden zasila wtryski, drugi pompę. Sam przekaźnik pompy sterowany masą z pinu A4 sterownika. Zasilanie jego cewki podwójne, każde zabezpieczone diodą, z 50- ki(rozrusznik) i z wyjścia przekaźnika zasilającego wtryski. Zasilanie styków przekaźnika pompy z 15- ki, poprzez bezpiecznik...
Zobacz to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Witam mam problem z cytryną. Nie odpala, napięcie na zaworze ciśnienia paliwa to 1.5 V. Na obu pinach, zawór przy pompie ma 8.5 V . Paliwo nie wychodzi z pompy, na listwę paliwo dochodzi do pompy . Podłączyłem na krótko zawór i dalej nie idzie paliwo na listwę. Nie mam kompa aby sczytać błędy . Zauważyłem, że paliwo które dochodzi do pompy ma wystarczające...
Weź czysty pojemnik po oleju , dwa przezroczyste przewody podłącz przy filtrze paliwa i uruchom silnik przy pomocy samostatu lub plaka . Twoja pompa potrafi się porządnie zapowietrzyć i nawet z takim wsparciem silnik musi chwile popracować aby pompa sama pobrała paliwo . Jeżeli popuścisz przewody przy wtryskach i paliwo tylko wypływa to może być uszkodzona...
Gazik jest?
Zamontuj cewkę do auta. Podłącz wtyczkę do niej. Podłącz do cewki przewód zapłonowy a na jego koniec da świece i daj ją do masy. Odetnij środkowy przewód i od strony cewki podawaj na nią impulsy. Przy włączonym zapłonie ma być iskra jak podajesz masę. Możesz użyć diody LED z połączonym szeregowo rezystorem 1J i wpiąć ją pomiędzy plusa wtyczki i środkowy...
Na wszystkich jest zasilanie i te pod maską również tylko prądu w pompie brak. Na krótko do pompy podłączyłem akumulator i chodzi pompuje paliwo. Może ten nieszczęsny przekaźnik padł tylko nie wiem gdzie się znajduje
Za załączenie pompy paliwa odpowiedzialne jest ECU, które wysyła sygnał do przekaźnika który znajduje się w skrzynce bezpiecznikowej, po załączeniu zwory w przekaźniku przez jego styki płynie prąd na pompę, a w twoim escorcie prawdopodobnie uszkodziła się skrzynka bezpieczników, bardzo często w escortach siadają, więc ktoś żeby nie robić kosztów odciął...
Nie doczytałem ostatniego Twojego zdania i dlatego wyżej rozpisałem się o paliwie. Jeżeli podłącze napięcie bezpośrednio z klemy akumulatora do pompy wtryskowej auto pali bez problemu. Oczywiście problem masz w sterowaniu zaworkiem odcinajacym paliwo w pompie wtrysk. Sorki i pozdr.
Niestety w nowszych autach pobór prądu przez pompę jest monitorowany przez ECU i jej odcięcie spowoduje sygnalizację usterki silnika. To prawda. W takich autach nie ma sensu odcinać pompy. Jeśli jednak pompa uruchamiana jest poprzez przekaźnik to sterownik się nie połapie. To, że w instrukcjach montażu nie wspomina się o odłączaniu pompy niewiele dla...
Możesz do testu podłączyć paliwo z banki lub zamontować pompę paliwa elektryczną zewnętrzna przeznaczoną do gaźnika. Wykluczysz kilka możliwości.
Na schemacie, który załączyłeś powinien być zastosowany przełącznik typu włącz /wyłącz. Wadą tej blokady jest to , że trzeba pamiętać o jej włączeniu. Dodaję schemat z włącznikiem chwilowym. Zaletą tego układu jest to , że nie trzeba pamiętać o jej załączeniu gdyż załącza sie sama po wyłączeniu stacyjki. Aby ją odblokować trzeba na chwilę nacisnąć ukryty...
https://obrazki.elektroda.pl/4521794500_... Podłączyłem wszystko tak jak na tym schemacie. A jeżeli chodzi o sondę i przepływke to nie miałem na nich napięcia Dodano po 1 https://obrazki.elektroda.pl/4521794500_... Podłączyłem wszystko tak jak na tym schemacie. A jeżeli chodzi o sondę i przepływke to nie miałem na...
Witam W tym układzie wtryskowym jest tylko pompka zasilająca w pompie wtryskowej. Rzadko się psuje. Najprościej byłoby podłączyć bańkę z czystym paliwem do pompy wtryskowej z przezroczystymi przewodami. Będzie widać czy ciągnie paliwo. Powinien silnik zapalić. Jeżeli będzie dobrze to bańkę przełączyć do filtra paliwa i będzie wszystko wiadomo co jest...
Pompa elektryczna sama z siebie podaje paliwo pulsacyjnie, a jak napełni gaźniki wyłącza się. Wystarczy podłączyć ją pod zasilanie cewek zapłonowych. Naciskasz klawisz "RUN" czekasz kilka sekund i można odpalać
Jeśli to oryginał bez żadnych przekładek to kabel jest na pewno Możliwe że gdzieś pod siedzeniem tylnym albo gdzieś nad bakiem pod podłogą schowany Ja jak kupiłem MKIII miałem schowany pod chodnikiem zaraz za siedzeniem tylnym Odpinają pompę żeby się nie spaliła jak się jeździ na gazie a w baku sucho ale prościej jest wyciągnąć bezpiecznik albo przekaźnik...
Ford Escort 92r. 1,6 cabrio brak zasilania pompy paliwa.Witam.Potrzebuje schematu podłączenia przekażnika pompy paliwa .Pompa raz podaje paliwo raz nie.Dodam że jest to przekażnik którego nie znalazłem w opisach nigdzie na forum. http://obrazki.elektroda.pl/2927573200_1...
Według mojej wiedzy pompa wtryskowa (VP44) zaciąga paliwo sama. Przyznam, że nie rozbierałem tego kosza pompy w baku, ale z tego co wiem ta elektryczna pompa ma za zadanie doprowadzić paliwo do miejsca (zbiorniczka w tym koszu) z którego już pompa wtryskowa zasysa sama. Jeśli się mylę to może ktoś mnie poprawi. Odpalałem taki silnik z bańki i normalnie...
Witam, tak jak w temacie kombajn się zapowietrza, po podłączeniu butelki z paliwem bezpośrednio pod pompę wszystko jest ok, jaki może być problem? proszę o pomoc.
Podłącz paliwo bezpośrednio do pompy , wymień filtry i sprawdź drożność układu paliwowego.
Winnym okazał się pęknięty smok u samej góry, w miejscu w którym podłączony jest przewód paliwowy, w związku z tym pompa ssała z paliwem powietrze. Po podłączeniu tzw bypasa silnik pracuje bez zarzutów.
Prawdopodobnie jakaś nieszczelność układu,ta pompa jest bardzo wrażliwa nawet na małe ilości powietrza.Jeśli podnosił sterownik może być tam nieszczelność oraz powroty z wtryskiwaczy bo podłączone są pod zasilanie pompy w paliwo.
Sprzęgło i poprawne ustawienie temperatur na sprzęgle i prędkości pomp.
Najpierw rodzaj sieci TN-C TT TN-S TN-CS. Następnie czy to bedzie nowa instalacja czy tez poprawiasz stara. Oraz jeżeli już RCD to pompa i sterownik CO z tego samego obwodu szczególnie jeżeli piec na paliwo stałe.
Podłącz wszystko z banki pomijając odstojnik. Jak masz zasilenie że zbiornika z góry czy dołu? Tak się czasem postępuje. Podłączyć paliwo do pompy z bańki, zasilanie i powrót skierować do tego samego pojemnika. Wtedy eliminujesz cały układ zasilania. Odpalić silnik, niech trochę popracuje. Zastosować przezroczyste przewody. Zgasić i obserwować czy...
Wiec po tym jak mi sie skończyło paliwo (dwa razy) podłączyłem blokade pod elektrozawó paliwa przy pompie.
Tak,dokładnie.A mam jeszcze pytanie.Jak zrobić ,aby pompa podawała paliwo czasowo?Zastosowac jakiś przekażnik czasowy? Czemu czasowo? coś na zasadzie włącz i wyłącz gdy za gorąco? cewkę pompy możesz podłączyć do dowolnego przekaźnika czasowego, ale za każdym razem musisz podgrzewać świecę i na nowo odpalac.
tak paliwo wraca z pompy. A podłączenie pod komputer nic nie wykazało
Witam Kolegów! Panowie pompa paliwa działa bo była podłączona pod akumulator i sikała paliwem. Jest to nowa pompa paliwa - starą wyrzuciłem od razu. Niestety pompa paliwa nie dostaje napięcia. Chcę zacząć od bezpiecznika. Gdzie jest bezpiecznik do tej pompy paliwa?
A Ja zapytam: czy instalacja lpg była już w tym lanosie? Czy Ty dałeś zlecić założenie?
Witam Posiadam problem z Mercedesem w211 3.2 r6 om648 204km. Auto gaśnie podczas ruszania (automat) najczęściej po myjni, po czym odpala normalnie. Wyskakuje check engine, a błąd mówi "Za niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej". Wymienione/podmienione zostało już prawie wszystko, od wtrysków po podłączenie pompy paliwa na krótko do akumulatora. Pozdrawiam....
w filtrze paliwa opiłki metalu. Nie wiem więc po co ten temat... Możesz się jeszcze uratować dając pompę od benzyniaka i podłączyć ją po stacyjce ale nie wróży to dobrze... Lepiej naprawiać, autko 7 letnie trochę szkoda.
Witam ponownie. Auto przerobione, przejechało już ponad 1000 km i wszystko gra. Jest troche spadek mocy i dynamiki, ale tragedi nie ma, podobno można jeszcze troche dawką paliwa ruszyć, ale tego jeszcze nie testowałem. Spalanie raczej takie samo jak przed przeróbką, choć to auto żony więc dokładnych danych nie powiem,ale ostatni wyjazd na wczasy załadowany...
Witam Panowie mam mały problem. Kupiłem kampera delikatnie uszkodzonego niestety nie palił ponieważ miał zdemontowany bak paliwa. Teraz ma wszystko złożone jednak auto nie pali. Z tego co zdążyłem zaobserwować to nie mam zasilania na pompie paliwa. Układ był zapowietrzony to podłączyłem pompę na krótko aż zaczęło ciec paliwo z rurki od pompy wtryskowej...
podłączyłem paliwo ze zbiornika prosto do pompy wyokiego ciśnienia na igielicie i widać że paliwo idzie jednak w momencie kiedy gaśnie silnik z pompy cofa sie powietrze w strone zbiornika
Witam dziś zacisnąłem przewody paliwowe powrotne przy filtrze. zdjąłem z wtrysku przewód paliwowy i zacząłem ciągnąć paliwo i oczywiście podłączyłem pompę w baku na krótko do bezpiecznika i jak przeciągam paliwo przez wężyk przelewowy to w przeźroczytym wężyku nie pojawia się paliwo. Nie wiem czym może być to spowodowane.
No tak, jest po stacyjce. Ok. A czy to benzyna? Bo jeżeli tak chcesz że po uruchominiu silnika żeby zaświeciły, to podłącz pod przekaźnik pompy paliwa bez kombinacji.
Podłącz na krótko z butelki paliwo do pompy.
Trzeba przerobić: Kocioł oraz pompa ciepła wpięte równolegle do bufora. Podłączenie pompy ciepła do bufora poprzez zawór 3-drogowy, przełaczający obieg (grzanie CO <-> grzanie zasobnika CWU) Aby pompa ciepła nie podgrzewała kotła i na odwrót to potrzebne są zawory zwrotne na wyjściach obydwu urządzeń. Obiegi grzewcze piętro i parter muszą mieć...
Jak kręci poprawnie a nie pali to jest kilka opcji. Np chwilowy brak zasilana ECM ,przez np. uszkodzoną kostkę stacyjki,alarm, lub często przekaźnik silnika. Czujnik wału itp (podłącz tester) Pompę paliwa masz pod siedzeniem, więc se styki sprawdzisz choć to nie diagnoza a zgadywanki. Musisz wiedzieć podstawowe rzeczy czy jest iskra,czy dochodzi paliwo...
Spróbuj podłączyć paliwo na krótko z butelki do pompy i wtedy zobaczysz czy problem nie tkwi w zbiorniku.
to dobrze teraz ściągnij przewód paliwowy od wtrysku ten ze strzałką idącą do niego weś butelkę włóż wężyk do butelki teraz masz kilka opcji - pod tylną kanapą znajduje się pokrywka ściągnij ją podłącz + i - do pompy paliwa i zobacz ile paliwa w ciągu minuty przepompuje ci pompa do buteleczki - można też być wygodnym i wyciągnąć przekaźnik pompy paliwa...
Załóż węże przezroczyste jak kolega radzi albo podłącz paliwo z bańki bezpośrednio do pompy. Odpowietrz ,odpal ,a potem zostaw na noc. Zobaczysz jaki będzie fekt. Jak masz czas na takie eksperymenty.
pod prawą tylna lampą jest podłączona pompa paliwa lubi tam nie łączyć i samochód po prostu źle pracuję też miałem podobny problem może to coś pomoże w waszym przypadku! pozdrawiam
Tak z ciekawości zapytam. Jak ma się dostać paliwo do webasto, jeśli pompa paliwa ssie paliwo ze zbiornika? Przecież będzie też zasysać z webasto.
Podłącz paliwo do pompy np. z butelki 1,5l (pet) poprzez odpowiedni wężyk. Butelkę umieść powyżej pompy paliwowej. Jeśli odpali na takim zasilaniu, sprawdź czy na immo jest prąd. Jeśli elektrozawór nie dostaje prądu - odcina dopływ paliwa.
http://obrazki.elektroda.net/44_11779610... 91,przekaznik p.paliwa. 3,pompa paliwa
Brak luzów na zaworach ssących. Podłącz pompę pod pojemnik z ropą powyżej pompy i sprawdź czy idzie paliwo na powrót.
Witam!!! Posiadam samochód Mercedes C270 Cdi, mam z nim problem. Samochód nie chce odpalić, rozrusznik kręci, ale nie odpala. Sprawdziłem czy paliwo dochodzi do filtra i niestety paliwa nie ma. Potem podłączyłem wężyk bezpośrednio do pompy i niby ciągnie paliwo, ale nie pali. Wydaję się jakby ciągle był zapowietrzony. Co może być przyczyną? Dlaczego...
Znajdź pompę paliwową , zazwyczaj jest w zbiorniku paliwa , doprowadź zasilanie bezpośrednio z akumulatora , po podłączeniu powinna tłoczyć paliwo. Jeśli będzie , do sprawdzenia przekaźnik pompy , (różowe kostki ) według Ciebie.
nie wiem które bezpieczniki są od pompy i przekaźnik Nie wiesz bo nie ma czegoś takiego. Jak paliwo dochodzi do pompy wstępnej tej na CR to nie otwiera regulator . A dlaczego to nie wie nikt. Masz tester by to podłączyć? Nawet nie wiadomo czy tam cokolwiek ma zasilanie.
Witam. Prostokątem obok diody oznaczono cewkę przekaźnika. Według tego schematu można odciąć tylko rozrusznik,brak mu podtrzymania. Tam gdzie jest +12v podajemy napięcie po przekręceniu stacyjki.
Pompa testowana ale wymontowana. Trzeba rozwiązać problem odwrotności wskaźnika paliwa. Ale kulturę ma lepszą na pompie.
Słynny silnik ale obsuwa a tak na poważnie czy jest napięcie na zaworze odcinającym paliwo w pompie powinno być 12 Volt czy pompa ma w ogóle paliwo i czy jest podłączona do ECU
Podłącz na próbę inny wtryskiwacz jak pompa podaje paliwo to musi odpalić.
Witam, mam peugeota 307 1.4 HDI . Problem: antipollution fault, oraz zapalona kontrolka diagnostyczna silnika. Pierwsze kroki skierowałem na komputer, po podłączeniu wyskoczyły trzy błędy układu zasilania paliwem ( pompa paliwowa) Po wykasowaniu błędów i wymianie filtra paliwa kłopoty zniknęły. Koszt: podłączenie komputera i usunięcie błędów 35 zł wymiana...
Podłącz pompę paliwa na krótko, pomierz - nawet probówką napięcie z instalacji na samej pompie- samochód masz od nowości? Jeśli nie to może ktoś na kablach jakąś odcinkę założył i teraz się sypie? Jeśli przy zdejmowaniu wężyka paliwo nie wytrysnęło pod dużym ciśnieniem uchodząc z przewodu, i sprawdzenie instalacji do samej pompy nie wykaże usterki to...
Elektronicznie sterowana pompa miała 2 lub 3 wtyki, którymi przekazywane były sygnały z nastawnika, czujnika temperatury paliwa, sygnał na elektrozawór odcinający paliwo itd. Zwykła pompa potrzebuje tylko sygnał na zawór odcinający paliwo.
sprawdz przewody paliwowe,może na łączeniu łapie lewe powietrze(spróbój na krótko podłączyć bańkę z paliwem do pompy i odpalić)jak masz wszystko dobrze po ustawiane to musi odpalić
Na starych silnikach PD chmurka chwile po odpleniu oraz lekkie zająkanie (szczególnie po nocy) to norma. Niestety stary układ paliwowy się zapowietrza mniej lub bardziej co powoduje spadki ciśnienia na pompie tandem (stąd dym i lekkie zająknięcie czy falowanie). Usunięcie tej niedogodności jest trudne i kosztowne (jak to w starym dieslu). Gdzieś widziałem...
pompa paliwo podłączyć schemat pompa podłączyć pompa paliwo schemat podłączyć pompa paliwo
cewka mildton piecyk wybrać układ scalić zegarowy
philips d9109 mikrokomputer cobra1
Optymalna temperatura pieca gazowego dla ogrzewania podłogowego Kody błędów ECN w Oplu Astra H: Diagnostyka i Rozwiązania