To Civic VI produkowany do 2001 roku. A teraz proszę o szczegóły. .Rozłączyłem przewody od centralnego zamka oraz mechanizmu podnoszenia szyb i nie wiem jak je teraz podłączyć przez co (tak podejrzewam) nie startuje silnik Przewody od fabrycznego centralnego zamka, czy od dodatkowej centralki, czy może jedne i drugie? Na zdjęciu widać centralkę pilotów...
http://obrazki.elektroda.pl/6352016500_1... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
No właśnie teraz wypiałem NC i działa. NC miałem podłączony do + zasilacza dobrze ? NC to jest normal close czyli styk normalnie zamkniety zrobiłeś pełne zwarcie przez wewnętrzny przekaźnik, sprawdź czy już się nie skleił. To są podstawy podstaw żeby grzebać przy takich rzeczach, jak chcesz podłączyć elektrozaczep to używasz COM i NO, jak zworę która...
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
masz centralke F-14, a masz schemat do niej???, tam wszystko dokladnie pisze co i jak podlaczyc nawet centralny zamek!!! przewody 2x+12V podlaczyc do MASY, przwody 2xmasa nie podlaczac nigdzie-na zak/otwier bedzie pojawiala sie naprzemiennie masa do wysterowania zamka centralnego w sejce czyli 2 i 3 (BG i AR) a tak jak piszesz ze zamyka i otwiera i...
Film pokazuje bezpośrednie sterowanie siłownikiem zamka w drzwiach kierowcy. Odcina się wtedy przewody idące od siłownika do BSI. Traci się jednocześnie możliwość zamykania i otwierania zamka centralnego kluczykiem w drzwiach kierowcy. Wydaje mi się, że łatwiej jest odnaleźć dwa przewody przy BSI, przeciąć je i podłączyć według schematu, który wcześniej...
Zamek w tym uno masz prawdopodobnie dokładany, więc cały problem to poprzepinać przewody z jednego sterownika do drugiego.
1- głośnik słuchawki CA- wywołanie słuchawki 2- mikrofon słuchawki 6 - masa toru rozmównego 10- przycisk zamka połączony mostkiem z 6 9- przycisk zamka jeśli masz 6 przewodów i wszystkie były podłączone w starym unifonie to musisz przeciąć mostek taki drucik koło styków 6i10 Jak znajeźć przewody od zamka najprościej zwieraj ze sobą po dwa przewody i...
Przewody opisane na schemacie centralki jako interfejs centralnego zamka: - pomarańczowy i pomarańczowo/czarny nie podłączasz, - żółty i żółto/czarny podłącz do masy, - biały i biało/czarny podłączasz do przewodów białego i brązowego w wiązce zamka centralnego (opisane jako sterowanie manualne). Jeśli w instrukcji alarmu nie ma pisanych pinów wejść...
Albo na prawym przednim slupku masz sterownik oryginalny i tam bedziesz mial wszystkie przewody do centrala
Zestaw ten, obsługuje również zamki pneumatyczne. Wiem, w jaki sposób wykorzystać zestaw aby działał w trybie zamka pneumatycznego, co jasno wynika z instrukcji dołączonej w Języku Polskim. Nie wiem natomiast, które KONKRETNIE przewody przeciąć (w okolicach nóg pasażera) aby podłączyć się pod sterowanie zamkiem. Mimo, że Twój samochód ma zamek pneumatyczny,...
Same problemy z tobą, możesz zostawić wszystko tak jak jest, sterownik powinien mieć we wiązce przewody brązowy-zamknij i biały-otwórz sterowanie również masą i tam podepniesz się białymi przewodami z exusa. Dodano po 7 Jeżeli to przypadkiem polski zamek mera błonie{ bardzo dobre zamki}, to sterowanie masą jest na przewodach fioletowy-zamyka, brązowy-otwiera.
Do zamków zastosuj bezpośrednie (prądowe) sterowanie silnikiem blokady zamka: szara szesnastostykowa kostka na BSI (moduł z bezpiecznikami w nogach kierowcy) - styk nr 13 i styk nr 15. Obwód zabezpiecz bezpiecznikiem 15 A. Przewody oczywiście musisz przeciąć i odpowiednio podłączyć do interfejsu w Twoim module radiowym - powinien tam być mały schemacik...
Witam . Mam nadzieje że Ci coś ułatwi ten rysunek. Jeżeli centralny zamek będzie się zamykał przy rozbrajaniu alarmu to zamień przewody otw/zam. przy przekażnikach (86). Zasilanie przekaźników zabezpiecz bezpiecznikiem 20 A.
bez funkcji komfortu sa trzy przewody uklad na przekaznikach jest w download samochody
Niczego nigdzie nie wpinasz. Łączysz wszystko wg. schematu, który zamieściłeś. Wystarczy tylko "+" i "masa", ewentualnie możesz podłączyć się do kierunkowskazów - będą sygnalizować zamknięcie i otwarcie. To wszystko.
Można jeszcze inaczej . Zakładałeś tylko centralny zamek czyli sterownik +siłowniki.W sterowniku centralnego zamka (schemat zamieściłeś )jest wtyczka a w tej wtyczce dwa przewody zielony i niebieski -zamień je miejscami i też będzie dobrze.
Jeśli posiadasz miernik to szukaj napicia na dwóch przewodach (-)do zacisku masa nr.6 (+) do zacisku mikrofon nr.2 . Przystaw słuchawkę do do ucha i przyłączaj po kolei pozostałe przewody aż usłyszysz odgłosy z dołu. To będzie zacisk słuchawka nr 1. Teraz poproś drugą osobę aby zeszła do kasetonu i wcisnęła zew (wywołanie) i trzymała tak długo jak to...
Masz rację "neo2k", sterowany jest +. Zółto-czarny zamknięcie, biało-fioletowy otwarcie. Przewody są przy nogach kierowcy po lewej stronie.
włączniki drzwi: brązowo czarny poz.2 w białym 26 polowym złączu modułu centralnego zamka - drzwi tylne. pozycja 2 i 3 w zielonym 26 polowym złączu po stronie pasażera - drzwi przednie. Odseparować przewody od siebie diodami prostowniczymi np. 1N4004.
sterownik jest w pompce. Podłączyć piloty można, wystarczy najprostszy zestaw który steruje plusem podczas zamykania / otwierania. Znajdź pompkę w bagażniku, połącz przewody w kostce by sprawdzić czy zamek zareaguje. Powinno być: Połączenie przewodu czarno-czerwonego z czarno - białym : auto zamknie się Połączenie przewodu czarno-czerwonego z zielonym...
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Jaka cewka od centralnego????????? Po co ci sterownik centralnego? Robisz tak. Alarm -> moduł z przekaźników zmieniający - w + -> odpowiednie przewody od centralnego zamka. Moga być w słupku. Nieistotne gdzie. Dobra. Juz mi przeszło :)
faktycznie jest tak jak mówisz takie przewody idą do drzwi ale jest mały myk o którym mało kto wie a prosty. Możesz podłączyć centralny do bagażnika a tam są też 3 przewody do bębęnka z czego na jeden przychodzi + i dwa wyjścia zależy czy otw. czy zamykanie.
No przecież pisze, że jeżeli na zamek wychodzą tylko dwa przewody sterujące, to jest to wyjście niskoprądowe masy, czyli możesz podpinać się bezpośrednio pod brązowo-czerwony i brązowo-biały. Przy tym podłączeniu jednak nie uzyskasz ryglowania - potrzebne są dwa impulsy na zamknij i łączysz się wtedy pod inne przewody. W Vectrze podpinasz się bezposrednio,...
Zapomnialem że masz osobny sterownik do zamka centralnego który jest dodatkowo sterowany z tego alarmu. W sumie możesz teraz zrobić dwojako, albo wywalisz ten dodatkowy sterownik centralnego i podepniesz siłowniki bezpośrednio pod alarm, ale centralny będzie działał tylko na pilota, albo podepniesz przewody przy alarmie tak jak były i jak masz to przedstawione...
W drzwiach kierowcy lub na lewym słupku- trzeba wpiąć się w przewody czerwony z żółtym paskiem i czarny z białym paskiem(trzeci przewód w tej wiążce ma kolor czerwony -jest na nim stale +12V).Zamek sterowany plusem,więc współczesne sterowniki nie będą pasować,trzeba zastosować tzw.przekładkę na przekaźnikach tzn.minus ze sterowania ma sterować przekaźnikami...
Tak, wejścia sterownika c. zamka podłączasz pod te przewody do których na schemacie podłączony jest siłownik Przewody różowy i pomarańczowy podłącz do masy a czarny i biały pozostaw niepodłączone Pod wyjście kanału dodatkowego możesz podłączyć za pośrednictwem przekaźnika np. dodatkowy siłownik który będzie otwierał tylna klapę, albo jakieś domykanie...
Niebiesko-zielony i szaro-brązowy w szarym złączu na module to przewody wykonawcze siłowników. Możesz wysterować zamek bezpośrednio wysokoprądowo wykorzystując te przewody, oczywiście odcinając je na czas zadziałania od modułu za pomocą przekaźników. Ewentualnie jeszcze możesz podłączyć zamykanie do przewodu sekwencyjnego sterowania z przycisku na konsoli,...
Z alarmu muszą wychodzić takie dwa wolne przewody (niepodłączone lub obcięte) na których pojawia się impuls masy (-) na czas 1s do 3s przy zamykaniu i otwieraniu (na jednym przy otwieraniu a na drugim przy zamykaniu). Pod te 2 przewody należy podpiąć 2 przewody ze sterownika centralnego zamka które będą zaznaczone na schemacie jako zamknięcie i otwarcie...
Witam. Musisz zamontować sterownik zamka centralnego. Można go kupić na znanym serwisie aukcyjnym w cenach 60~110 zł . Montaż nie jest trudny, wystarczy podpiąć się pod zasilanie , podłączyć 2 przewody sterujące otw./zamykaniem , przewód do "migaczy", + można jeszcze kupić sterownik z zamykaniem bagażnika, domykaniem szyb, itp. Ogólnie z pomocą internetu...
W zasadzie mógłbyś zamontować pod deską. Wtedy ciągniesz dwa przewody do silnika szyby lewych przednich drzwi, a resztę wyłapujesz w wiązce z nich idącej. Moduł najlepiej sterować ze sterownika centralnego zamka. Zamykanie - impuls masy przy ze sterownika przy zamykaniu zamka, blokowanie - impuls masy ze sterownika zamka przy otwieraniu. Nawet producent...
Nadal nie podałeś większej ilości szczegółów, ale trudno. Pomijając przypadkowe łączenie przewodów zakładam, że problem polega jak powyżej na złym sterowaniu alarmu na zamek. Jeśli już masz właściwe przewody po stronie oryginalnej instalacji auta to teraz czas skupić się na samym alarmie. Sprawdź w instrukcji jak ustawia się w Twoim modelu sterowanie...
siłownik w drzwiach kierowcy jest "mechanicznie"(kluczykiem)sterowanym modułem CZ.podłącz przewody fabryczne,wykorzystaj 2 przewody i zamontuj siłownik slave.Niczego nie podpinaj pod oryginał!! Co ty pleciesz,slave jest sterownikiem mech,od kiedy to on ma kable sterujace???Wstawil sterownik i slave,a by miec zamek na pilota. Autor tematu niech sprawdzi,czy...
Kolego tym sposobem raczej nie znajdziesz przewodów, przewody odpowiadające za zamknij otwórz są najprawdopodobniej wpięte w 1 i 4 pin silnika w drzwiach kierowcy. Sprawdź jak tam wyglądają sygnały przy zamykaniu i otwieraniu względem masy i plusa, możliwe że będzie trzeba przeciąć jeden z nich i odpowiednio podłączyć jak w poście http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17...
Sprawdź sobie tutaj - powinno Ci pomóc : http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Nie napisałeś też jaki system zamka chcesz podłączyć, więc trudno zgadywać a w tym wypadku jest parę opcji... Do jakiego auta chcesz to montować, albo pod jaki zamek? Podłączenia kabli masz wg. schematu: 1. Żółto/Biały - podłączenie do +12V po włączeniu...
masz tu rozpiske po angielsku do tego modelu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Dodano po 17 kierunkowskazy możesz podpiąć przy bsi,jest to czarna kostka 16-to pinowa nr.pinów 13 i 14,pamiętaj,że przewód lampki pod który sie podłączasz jest sterowany plusem-nr32 w zielonym konektorze przy bezpiecznikach i trzeba zastosować...
Ja to podłączałem ale jakieś dwa lata temu i trochę zapomniałem ale na pewno zamek w Hondzie chodzi minusem.To jest pewne.A podłączając plus może poszły ścieżki.Wiesz co z tego co sobie szukałem i przypominam to moduł jest gdzieś koło zapalniczki konsoli środkowej.Musi tam być.Na bank.'97 rok tak ma to jak to jest ten model to tak jest.Tamte miały w...
jeżęli wykorzystasz tą centralke (na zdjęciu obok siłownika ) to będzie central z kluczi pilota .Wtedy te piny 1-6 musisz tak połaczyć żeby pojawiały na nich się masy i podłączyć je do kabelków białego i brązowego w centralce zamka .Znajdź wśród nich te pary które sa połaczone -zwarte razem ,a te przewody co zostaną połacz z masa , na dwóch przewodach...
Pytam o podłączenie uniwersalnego sterownika do oryginalnego. Jesli chcesz zostawić tę oryginalną centralkę i do niej podłączyć uniwersalną, to spróbuj się podłączyć do jej sterowania, czyli przewody czarno-pomaranczowy (BO) i czarno-rózowy (BK). Podaj na nie masę i zobacz, czy centralny zamyka i otwiera, i jeśli tak, to podłącz się do nich z uniwersalną...
Siłownik uniwersalny ma 5 przewodów. Zielony i niebieski podłączone są do silniczka w siłowniku. Możesz podłączyć najpierw tylko te dwa przewody i sprawdzić czy działa z pilota. Zamiast siłownika możesz również podłączyć żarówkę 12V. Powinna zaświecać się gdy pracuje drugi siłownik. Pozostałe przewody do siłownika: czarny (centralka podaje nim masę...
Pierwsze ruszenie siłownika nic nie zmieniło a następnie zaczął działać normalnie, to znaczy bez żadnego odbijania, ale odwrotnie do pozostałych. Gdy ten nowy otwierał to pozostałe się zamykały. W takim razie teraz pozostało tylko zamienić przewody od styków położenia otwarcie zamknięcie niebieski i zielony zostaw jak są , zamień biały z brązowym i...
Spróbuj podłączyć alarm ale bez tej małej czarnej wtyczki. Ona łączy ten czujnik ze świecącą diodą z alarmem? Jeśli nie, to odłącz też to pudełko. Czy do alarmu jest dołączony jakiś zewnętrzny przekaźnik? Słabo widać przewody w tej dużej białe wtyczce. Mniejsza biała wtyczka, to centralny.
siłownik ma dwa przewody i w zależności jak przyłoży się do nich napięcie to otwierają/zamykają W takim razie bardzo przepraszam. Myślałem, że siłownik otwierania i zamykania drzwi ma trzy przewody: - wspólna masa - otwieranie, jak przyłożymy 12 V to otwiera - zamykanie, jak przyłożymy 12 V to zamyka jak napisałem, nie jestem specjalistą, teraz dochodzę...
Według mnie co do pilotów i centralki do nich -to wydaje mi się że będą z niej wychodzić tylko przewody zasilające i kable służące do sterowania przekaźnikami(sterownikiem) siłowników. Więc do szczęścia potrzebujesz jeszcze najzwyklejszy sterownik siłowników który będzie miał wyjście do podpięcia owego sterownika od tych pilotów. Zacznij od montażu...
Hm... jakby tak do każdej pary transformatorek z odczepem ze środka uzwojenia, który będzie prawidłowo przenosił sygnał Ethernet, kiedy przez ten odczep będzie płynąć 0.7A... dwie pary na '+', dwie na '-', i w sumie będzie te 1.4A. Jeśli któreś pary nie są używane, to może transformatorek będzie zbędny (ale bez niego będą odbicia sygnału, mogą dawać...
Skoro oryginalny zamek centralny działa to nie możesz dodatkowej centralki podłączyć pod siłowniki, a musisz podłączyć ją pod sterowanie oryginalnym zamkiem. Normalnym jest, że oba przewody od siłownika podłączone są do masy i sterownik zamka w zależności czy otwierasz czy zamykasz na jeden z dwóch przewodów podaje zamiast masy plus. Jeżeli podłączysz...
Witam. Mam mały problemik ponieważ nie wiem za bardzo jak podłączyć ten alarm a konkretnie o co chodzi z tymi schematami podłączeń i jak podłączyć przewody zamka centralnego. Pliissss pomóżcie http://obrazki.elektroda.net/14_12793986...
Gdzie biegną te dodatkowe przewody które widać że już ktoś coś podłączał ? Może już jest sterownik zamka tylko brak pilotów.
Jak podłączyć moduł składania lusterek z pilota Honda Jazz III. Właśnie dokupiłem ww. moduł wiem gdzie podłączyć przewody do lusterek + i - ale nie wiem skąd wziąć impuls z modułu centralnego zamka a nie chcę zbyt dużo ingerować w elektrykę samochodu. Pod kierownicą mam skrzynkę z przekaźnikami i bezpiecznikami. Proszę o pomoc w podłączeniu modułu.
Witam. Kupiłem uniwersalny sterownik centralnego zamka i do tego 2 siłowniki, w tym 5‑przewodowy master, i nie wiem, jak podłączyć 2 przewody z mastera do centralki. W instrukcji od centralki mam tylko opisany sposób podłączenia siłownika 2‑przewodowego, a jak już podłączać, to fajnie by też było, gdyby centralny działał nie tylko z pilota, ale też...
mondeo przewody zamka przewody zamka civic przewody centralnego zamka
instalacja elektryczna altana vestel 17ips72 kontroler klawiatura
poszukuję naprawa falownik lenze naprawa
Rozrusznik cieczowy ARWc-2/01 – budowa, zasada działania, eksploatacja DJI Phantom 3 Battery PF Clear with Arduino: bq30z55 SMBus Unseal, PFKey, and Reset