To mi pasuje do tego: http://obrazki.elektroda.net/31_12454001... http://obrazki.elektroda.net/86_12454002...
Wszystkie mostki zostawić tam gdzie były ( nic nie zmieniać ) Za jakiś czas napiszę co dalej . Dodano po 3 Witam - wykręcić mostek w kostce zaciskowej silnika ,pozakładać wszystkie ( cztery )mostki do przełącznika podłączyć przewód z zacisku W2 silnika do zacisku 2 przełącznika , podłączyć przewód z zacisku U2 silnika do zacisku 1 przełącznika , podłączyć...
Silnik 1,1kW 220V 50Hz z wyłącznikiem odśrodkowym. EMA-Wiefamel Poznań Ten silnik po dołożeniu kondensatora 20uF równolegle do U1,X1 miał moc 1,5kW ale z kondensatorem rozruchowym 125uF. tu jest 100uF, ktoś go zmienił albo dodał 20uF. Dodaję oryginalny schemat silnika: 1,1kW na bazie silnika 0,75kW i silnika 1,5kW na bazie silnika 1,1kW http://obrazki.elektroda.pl/6860012400_1...
Do których zacisków podłączone są przewody kondensatora? Jaki jest kolor przewodów wychodzących z wnętrza silnika i na których zaciskach są one umieszczone, oraz rezystancja między przewodami tego samego koloru. Zgodnie z wymaganiami technicznymi każde uzwojenie musi mieć przewody tego samego koloru.
Silnik jest tylko do podłączenia w gwiazdę , zasilanie podłączamy pod zaciski C1, C2, C3.
Wszystko jedno w jakiej kolejności podepniesz 3 fazy pod L1 L2 L3 Jeżeli betoniarka będzie się kręciła w złą stronę to zamieniasz dowolne dwa sąsiadujące ze sobą kable fazowe miejscami. Oczywiście wpierw odłącz wtyczkę z gniazda zasilającego ;P
Obecnie uzwojenie tego silnika jest połączone w "gwiazdę", podłączasz 3f do wolnych zacisków oraz oczywiście przewód ochronny do zacisku połączonego z korpusem silnika.
Zgodnie z tabliczką [url=https://kraftdele.info/img/cms/Siln... fabrycznie jest połączony w trójkąt ale ma wyprowadzone wszystkie zaciski, czyli można podłączyć również w gwiazdę
Natomiast dokonując pomiaru miedzy zaciskami U+Z V=X W=Y multimetr nie reaguje na żaden z tych w/w pomiarów (wyswietla 1) Spróbuj mierzyć tak: (żółte strzałki) https://obrazki.elektroda.pl/6767655700_...
Podłącz fotokomórki pod zacisk stop
Wyłącznik jest nieco inaczej oznakowany ale nie ma problemu. Musisz usunąć dwa mostki z tabliczki zaciskowej silnika. Następnie zacisk L1 wyłącznika łączysz z zaciskiem X1 silnika, zacisk L2 wyłącznika z zaciskiem U2 silnika, zacisk U wyłącznika z zaciskiem Z2 silnika, zacisk V wyłącznika z zaciskiem Z1 silnika. Żyłę przewodu zasilającego dołączoną...
Jak dla trójfazowego dobierze się kondensator to impedancje uzwojeń są symetryczne. Napisz o tym podręcznik, bo głosisz tu nowości nie spotykane w dotychczasowych. Może jakąś katedrę naukową założysz?
Poczytaj o układach Dahlandera. Prawdopodobnie silnik ma dwa uzwojenia. Jak gdyby były dwa silniki. Jeden o dwóch parach biegunów a drugi o czterech parach. Każde z uzwojeń jest połączone w gwiazdę. Wystarczy wykorzystać tylko jedno z nich. Spróbuj podłączyć zasilanie do grupy oznaczonej 1 poprzez termik dla bezpieczeństwa i obserwuj prędkość obrotową....
Podejrzewam, że przedstawione są wyprowadzenia z silnika do tabliczki zaciskowej. Dla gwiazdy nie ma to znaczenia ale w trójkącie jest to już ważne. Rozłącz mostki i kondensator, zmierz rezystancję uzwojeń i podaj jak wyprowadzenia są dołączone do zacisków.
cewka C1 - U1,U2 cewka C2 - V1,V2 cewka C3 - W1,W2 Powiem szczerze, że nie mogę pojąć jak to jest połączone, a laikiem nie jestem. Jak można trzy zaciski silnika dołączyć do sześciu zacisków przełącznika? Chętnie bym obejrzał zdjęcia tego podłączenia. Przecież opisał jako Cewki (1-3) czyli po dwa zaciski (cewka ma przecież 2 końce). Podłączył 6 zacisków...
Zamiana miejscami podłączeni N i L do zacisków silnika nie pogarsza poziomu bezpieczeństwa oraz nie ma wpływu na pogorszenie ochrony zwarciowej. Za bezpieczeństwo odpowiada prawidłowe podłączenie przewodu ochronnego ( żółto/zielony ) oraz rodzaj ochrony przeciwporażeniowej.
Witam. To silnik na 380V przystosowany do podłączenia w gwiazdę(symbol Y,jeden mostek na trzech zaciskach).
Na zaciski 1-2 podłącz 230v napięcia przemiennego, jest to zasilanie silnika przekaźnika, zaciski 3,4,5 są zaciskami pod które podłączyc możesz dowolne urządzenie elektryczne o max.prądzie znamionowym 16A o napięciu przemiennym.Na zacisk 4 dajemy fazę.
Prawdopodobnie jest to diagram silnika dwubiegowego[dwie predkosci obr.].Do przelączania potrzebny jest odpowiedni przelacznik.
Przecież widać że do tego zacisku nie jest podłączony żaden przewód od silnika. Przewodu czarnego nigdzie nie podłączasz. A dlaczego nie ma nakrętki na zacisku Z2? Musisz sprawdzić czy prawidłowo podłączone są kondensatory. Jeden z nich jest podłączony bezpośrednio do zacisków Z1 i V1 a drugi też do tych samych zacisków tylko że przez styki podtrzymujące...
Witam , jak pisał kolega ostag na 99,9 % silnik dwubiegowy Y , YY - dwie prędkości obrotowe . poniżej prawdopodobne podłączenie zacisków silnika http://obrazki.elektroda.net/6_126640379... pozdrowienia
Na tabliczce wszystko masz napisane 380Y. Czyli przyłączasz do zacisków tabliczki 3x400V .
Masz zaciski ponumerowane: 1, 3, 5 - AC IN; 2, 4, 6 - AC OUT.
Witam! W przypadku pompy jednofazowej N- do silnika, L- do zacisku 8, zacisk 7 do silnika.
Wiem że ta dioda zastępuje regulator. Czyli podłączyć akumulator i sprawdzić na aku. jakie jest napiecie, nic się nie stanie jeśli jest 30v? Dodano po 1 30V mam na przewodach do podłączenia akumulatora. Jak podłączysz akumulator, to raczej 30 V tam być nie może. Bo jaką wydajność musiałby mieć ta prądnica aby wytworzyć 30 V na zaciskach akumulatora?....
Kol kortyleski miał nosa. Silnik dwubiegowy. Jeśli nie potrzebujesz zmieniać obrotów podłącz pod jedne zaciski bez żadnych mostków. A jesteś pewien że to przełącznik gwiazda trójkąt a nie bieg 1 bieg 2?
Nie możesz.
Witam Lampę podłącz tak jak jest to oznaczone na schemacie który załączyłeś to znaczy pod zacisk N i ostatni wolny zacisk w złączu do którego podłączony jest silnik. Lampa oznaczona jest na schemacie symbolem żarówki tj. przekreślone kółko :). Sterowanie z domofonu podłącz pod zaciski na centrali: COM i P.P.
I do tych zacisków podłączasz U,V,W silnika.
To masz jak wiadomo silnik 1-fazowy na 230V z kondensatorem rozruchowym. Zasilanie należy podłączyć pod zacisk U1 i U2. Ze zdjęcia wygląda że masz go podłączony (przewód po prawej stronie).
Dobry wieczór, L1, L2, L3 to oczywiście zaciski pod zasilanie. no i teraz, pod U1, V1 i W1, podłącz pan zaciski silnika, odpowiednio U, V i W. U2 pod X V2 pod Y W2 pod Z. no i to cała filozofia, ale skoro pan nie jest elektrykiem jak sądzę, albo nie jest pan do końca pewny tych oznaczeń, które narysował na zdjęciu tabliczki zaciskowej, to niech Pan...
Witam Z uwagi że mamy w sieci 230 Volt podłącz zasilanie 230 V ma uzwojenie które ma największą oporność czyli zaciski R i 0
Tak też myślałem. 😑 A czy można z niego coś zrobić? Zupełnie inne ustrojstwo... To jakaś turbina wiatrowa... Aczkolwiek po podłączeniu multimetru nic się nie indukuje na zaciskach.
Odpowiedzią jest "ten" opis na rysunku: "Ground terminal" - zacisk uziemiający, lub zacisk do podłączenia uziemienia. Taaa, uziemienie przez posadowienie bez zacisku ochronnego. Dobre. A silnik nie ma takowego przypadkiem ?
Kondensatory mogłyby być załączane kolejno jak kol. napisał. Jednak przy przełączaniu z poz. I na poz.2 nastąpi krótkotrwała przerwa w zasilaniu co może być niezbyt korzystne przy niektórych rodzajach obciążenia. Lepiej chyba byłoby dopasować krzywki w ten sposób, aby w czasie przełączania z poz. I na 2, styki z zasilaniem pozostawały zwarte, a w pozycji...
Czyli ten plus, który wychodzi ze stacyjki po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu. Jak podłączysz plus z akumulatora pod zacisk 16, to po wyjęciu kluczyka ze stacyjki silnik dalej będzie chodzić.
Jeżeli w tej puszcze są umieszczone tylko wyłączniki krańcowe i zaciski do ich podłączenia oraz silnika. To do tego zestawu jest jeszcze potrzebna odpowiednia centrala sterująca.
Kondensator 100uF, silnik trzeba przełączyć w trójkąt. Do dwóch zacisków podłączamy zasilanie, a między drugi a trzeci kondensator.
Dziwne taka moc i startuje od razu z trójkąta. Możesz podłączyć.
Tak jak silnik trój fazowy , czyli trzy fazy pod zaciski U,V,W oraz przewód neutralny (zero) do obudowy
,,Grube" przewody to rezystor, (P2 +B), cienkie to jego czujnik temperatury. Podłączyć do przeznaczonych do tego celu zacisków falownika. Jest tam wejście na termistor silnika.
Ten silnik nie może pracować skojarzony w trójkąt. Może pracować tylko połączony w gwiazdę. Bo owe 230V na tabliczce mówi nam jakim napięciem mogą być zasilone cewki tego silnika. Więc pozostaje tylko gwiazda, bo w naszej sieci przy trójkącie na ich zaciskach pojawi się napięcie 400V.
Jak połączyć zaciski silnika Nie pamiętam już jak fizycznie jest podłączony sam silnik, czy do zacisków, czy na stałe, musisz to obadać, ostatnio coś robiłem przy takim napędzie u szwagra jakiś czas temu.
A nie jest to czasem silnik 3 fazowy , dla napięcia 380V praca w gwiazdę , a dla 220 w trójkąt.Byś może został przewinięty po spaleniu w gwiazdę dla 380V i stąd te trzy przewody.
Silnik ma trzy wyprowadzenia więc nie ma możliwości podłączenia gwiazda/trójkąt. Co nie oznacza, że nie mozesz tego przełącznika wykorzystać, jednak będzie on tylko włącz/wyłącz. Podłączasz wtedy zasilanie do L1, L2, L3, a wyprowadzenia silnika do U1, V1, W1. Do korpusu silnika przewód ochronny PE. Pozostałe zaciski przełącznika zostawiasz wolne.
Przewód zasilający niebieski jest podłączony nie do tego zacisku na tabliczce zaciskowej.
Sinik połączony wewnątrz w gwiazdę. Jedyna możliwość podłączenia - L1 , L2 i L3 (fazy , j.w.) na zaciski, PE lub PEN pod wkręt do obudowy.
Silnik SED 110-4 od pralki wirnikowej. Zasilanie na zaciski U i V/Z. Kondensator 7,5 µF/400V na zaciski W i U.
Witam, wygląda na to że silnik ktoś podłączał do 230V z kondensatorem. Według tabliczki na 380V powinien być połączony w gwiazdę tzn. przewody z jednej strony kostki razem i do pozostałych zasilanie. --- A tak w ogóle to wygląda mi na to że ktoś wyprowadził dodatkowe przewody z tego silnika, oryginalnie pewnie był połączony wewnątrz i stąd tabliczka...
Przepraszam. W poście #4 podałem połączenia dla pierwszego schematu. (Krzysztof Reszka - dziękuję.) Dla drugiego schematu: Zasilanie: L1 → zacisk 1 L2 → zacisk 5 L3 → zacisk 17 Początki uzwojeń: U1 → zacisk 2 V1 → zacisk 3 W1 → zacisk 19 Końce uzwojeń: U2 → zacisk 12 V2 → zacisk 18 W2 → zacisk 9
Podłączyłem zacisk PE i uruchomiłem silnik, wyrzuciło różnicówkę. Zwarcie w uzwojeniach? A jak myślisz?
Jeśli ma symetryczne oporności na każdym zacisku to zakładamy że jest 3 fazowy.
Mostki, jak już wspomniano trzeba zdjąć. Kondensator trzeba odłączyć od zacisku U1 i dołączyć do zacisku Z1. Zacisk nieoznaczony do którego dołączona jest druga strona kondensatora traktujemy jako zacisk Z1 do podłączenia przełącznika.
A przewody zasilające silnik (między zaciskami silnika a zaciskami stycznika) mają ciągłość?
Identyfikacja początków uzwojeń transformatorów i silników 3faz. http://www.pp.piwko.pl/index.php?menu=1&... wyczytałem na forum nie zrobię tego zwykłem elektronicznym miernikiem wskazówkowy , zakres kilku woltów
Musisz zastosować cewkę albo kondensator, do zasilania jednofazowego.
Lepiej napisz ile silnik ma wyprowadzeń? Jaką ma moc? Jeżeli 6 to prawdopodobnie jest ustawiony teraz do pracy w gwiazde musisz połączyć go w trójkąt do dwóch zacisków silnika podłączyć 220V a do trzeciego ten kondensator drugi koniec kondensatora podłącz do któregoś z przewodów od 220v w zależności do którego podłączysz masz możliwość zmiany obrotów...
Coś kolega namotał i to prze okrutnie, skoro przełącznik jest gwiazda/trójkąt to nie ma innej możliwości żeby nim załączać, albo złe podłączenie zacisków silnika do włącznika albo za słabe zabezpieczenie, odpiąć przewody od silnika i miernikiem sprawdzić czy prawidłowo przełącznik spina dla gwiazdy i trójkąta oraz na jakim zabezpieczeniu działa ten...
wentylator na obudowie ma zacisk uziemienia. Możesz dodatkowo doprowadzić do silnika przewód PE.
L1 L2 to L N. połącz jak na 2 schemacie.
Zauważ że końcówki uzwojeń są podłaczone tylko do tych zacisków które są teraz wykorzystywane, drugi zestaw zacisków nie ma żadnych podłączeń. Możesz wykorzystać tylko te zaciski do których teraz jest podłączony zewnętrzny kabel. Z tabliczki potrzebna jest moc silnika.
Masz rację kondensator powinien mieć dwa zaciski. Ale przypatrz się dokładnie czy czasem te zaciski nie są zdublowane, tzn. czy między jakimiś zaciskami nie ma połączenia elektrycznego.
Czy w manuale nie ma obrazka z centralą i opisanymi w nim zaciskami, albo sam opis zacisków centrali? Tak jest zazwyczaj. Na ślepo nie da się tego podłączyć. Powinny być zaciski zasilania zewnętrznego, zaciski do podłączenia siłowników, fotokomórek, przycisku NO, lampy ostrzegawczej, anteny i co tam jeszcze producent sobie wymyślił.
Do tego silnika powinieneś zastosować wyłącznik silnikowy jako główne zabezpieczenie. Zabezpiecza przed przeciążeniem i zwarciem. Popytaj w hurtowniach elektrycznych. Podaj dane z tabliczki znamionowej na pewno ci doradzą właściwy. Ten silnik można podłączyć trójkąt ale tylko dla napięcia międzyfazowego 230V. W sieci znamionowej napięcie międzyfazowe...
Są to diody 10A, 1000V (700V RMS). Schemat mostka OK. Tylko czy możesz zobaczyć czy jest do czegoś podłączony zacisk "1" w mostku czy silniku?
Pierwsza podstawowa sprawa to pomiary :rezystancja izolacji, uzwojeń oraz do obudowy. Jeśli pomiary ok to zasilanie L1;L2;L3 podajemy na zaciski gdzie podłączone są pojedyncze przewody natomiast tam gdzie spięta jest gwiazda ( trzy przewody pod jeden zacisk ) nic nie podłączamy. Ochronny PE podłączamy na obudowę silnika. Jeśli kol. ma problem z tymi...
Najpierw zmiana kierunków. Na zdjęciach z górnej części przełącznika wystają dwa krótkie przewody (po przekątnej). Podłącz je do dolnej części wyłącznika (zaciski M1 i M2). Silnik podłącz pod pozostałe dwa wyjścia przełącznika kierunku obrotów (przewód ujemny już podłączony) Czy maksymalne obroty występują już przy niewielkim wciśnięciu klawisza, czy...
Przepraszam, ale zapomniałem i wiele innych spraw na głowie.... . W załączniku masz skan maszyny z silnikami SEW wraz z układami brake(str 2.). P.S. W tej maszynie masz dodatkowy styk pomiedzy 4 i 5 jest on dodatkowo od strony sterowania (u ciebie o ile to możliwe, gdy silnik dostanie napięcie to zasil go z zacisku nr 5).
Nie piszesz nic jak masz podłączone zaciski RUN i STOP oraz w jakiej pozycji masz zworkę J9.
Potrzebuje pomocy w podłączeniu silnika jednofazowego firmy geko. Schemat nie zgadza się z podłączeniem na zaciskach. Bo na kostce są nieco inne oznaczenia z silnika trójfazowego, to już taki problem? Spójrz jednak na rysunek połączeń. Co widzisz? W pierwszej pozycji połączone są zaciski Z2 i U2 oraz U1 i V1. A to pomiędzy nimi w parach to zworki....
Witam. Wyłącznik ma następujące połączenia; zacisk (1)cewka przekaźnika zacisk (2)cewka przekaźnika zacisk (5-6) para styków zwiernych zacisk (7-8) para styków zwiernych Zasilanie silnika to przewody ; -niebieski -brązowy -przewód czarny ,jest połączony (prawdopodobnie ) termikiem do przewodu czarnego. Podłączenie sof-startu; przewód niebieski -niebieski...
Wygląda na to że to szary. Wyjdź z tego założenia - że skoro silnik jest na 230VAC - to podłączając napięcie pod najwyższą możliwą rezystancję w tym silniku nie powinien się spalić - niech popracuje w ten sposób kilka minut i sprawdź czy się grzeje - potem posprawdzaj pozostałe nieco mniejsze rezystancje (uzwojenia) względem szarego - silnik może się...
Witam . Najlepiej było by gdybyś wkleił zdjęcie płytki z zaciskami tego silnika , bo jeśli jest to silnik trójfazowy przystosowany do zasilania jednofazowego to najprawdopodobniej wystarczy zmiana podłączenia zasilania zacisku 3 i 1 ( 2 zostaje jak jest) . Ale lepiej wstaw zdjęcie . Pozdrawiam.
Wróciłem do zdjęcia z pierwszego postu i zmieniłem zdanie. Przyjrzałem się zdjęciom i zdaje się, że w puszce zaciskowej jest specjalne miejsce na kondensator, a kostka zupełnie nie przypomina zacisków silnika trójfazowego. Podłącz nowy kondensator i daj znać o wynikach.
Kondensator chyba trzeba usunąć i podłączyć uzwojenia. Ale czy do tych samych zacisków UVW?
Czyli jednak STOP ale właśnie tak rysują te schematy ze jak spijasz fotki to na tym schemacie niema mostka i to często chyba myli monterów amatorów bo schemat odnośnie zacisku stop jest wcześniej.
a może ten niebieski nie jest wspólny a na wolnych działa dobrze ? i chyba nie dajesz obydwu na 1 zacisk kondensatora
Ponieważ silnik jest "zerowany" , należy we wtycczce zewrzeć PE z N i podłączyć do 0. Po co? Gdzie na schemacie tego urządzenia występuje przewód N i do czego ma służyć? Autor chce podłączyć zacisk "0" (jako obudowę silnika) do przewodu PE co jest poprawnym rozwiązaniem. Do tego dochodzą trzy fazy, które też trzeba jakoś podłączyć. Urządzenie nie korzysta...
Według schematu z posta 1. Rozpiąć mostki na silniku i schować. Zacisk V na silniku połączyć z 1 na przełączniku i z jedną żyłą zasilania 230V. Zacisk X na silniku połączyć z 2 na przełączniku. zacisk U na silniku połączyć z 4 na przełączniku. Zacisk Z na silniku połączyć z 5 na przełączniku i zabezpieczeniem termicznym T. 9 na przełączniku podłączyć...
L1,L2,L3 Do zacisków N do stojana. Pomierz czy silnik nie ma przebicia skoro wywala różnicówka.
Niezupełnie, jeden przewód z sieci masz już podłączony do silnika i jeśli nikt go nie przełączał to można przyjąć że jest podłączony prawidłowo. Pozostałe dwa wychodzące z silnika podłączasz na zaciski kondensatora i do jednego z nich (uzw. robocze) podłączasz drugi przewód z sieci (kondensator ma podwójne wsuwki na zaciskach). Problem w tym że nie...
Jeżeli podłączyłeś zasilanie silnika przewodami, które były podłączone do zacisków sterownika, i brama zamyka, i otwiera się, wtedy uszkodzony jest sterownik. Jak nie umiesz zdiagnozować usterki w sterowniku, to zleć naprawę centrali osobie, która będzie wiedziała, jak to zrobić.
witam! silniki takie również stosuje się w mikrofalówkach do kręcenia wiatraczkiem. mam kilka takich jak ktoś chce to podeślę foty. dajesz na niego normalnie 230V i śmiga jak się patrzy. wystarczy podłączyć dwa kabelki. trzeci to może być PE, masa, połączenie rdzenia z obudową itp. czyli nieistotne. działa bez tego trzeciego. pozdrawiam
Napisz jaka jest jego moc. Sprawdź go na "krótko". Oznacz i odłącz przewody z zacisków bezpośrednich silnika. Te zaciski, które były podłączone do U 2, V 2 i W 2 wyłącznika, zmostkuj jakimś przewodem - połącz do kupy, a do zacisków, które były połączone z U 1, V 1 i W 1 wyłącznika - podaj trzy fazy L 1, L 2 i L 3. Będzie to połączenie w gwiazdę tzn....
Witam wszystkich, posiadam dwa silniki o następujących parametrach: - 220/380V; Δ/Y; 8,3A;4,8A - 2,2 kW; 2845 1/min; cosΦ 0,85 oraz - 230/400V; Δ/Y; 10,7A;6,2A - 3 kW; 2840 1/min; cos Φ 0,89 Oba silniki posiadają w puszce tylko 3 zaciski. W jaki sposób mogą być połączone uzwojenia w środku Δ czy Y? Podejrzewam że na te zaciski...
czyli bezpośrednio podłączyć przewód niebieski (N- neutralny) który przychodzi z wyłącznika do jednej z faz z pominięciem termika? Połącz ze sobą zaciski 6 i 14 w wyłączniku którego schemat zamieściłeś.
Witam - to, co jest zaznaczone czerwonym kołem na płytce sterownika, to te przewody, które biegną do płytki w silniku bezszczotkowym. Natomiast z zacisków na płytce sterującej przewody idą do włącznika. Proszę napisać, ile przewodów idzie do silnika młotowiertarki.
Pomiary rezystancji wykonuje się po zdjęciu mostków i rozłączeniu wyprowadzeń które są doprowadzone pod te same zaciski. Inaczej wychodzi z tego kupa bzdur.
Ten silnik, może bezpośrednio w naszej sieci 230/400V pracować tylko w gwiazdę. Z tego względu, że cewki są przystosowane do pracy na 230V, a podłączenie w trójkąt daje nam 400V na zaciski cewki. czy jak połączę go w zły sposób to silnik się uszkodzi? Tak.
Czy to jest możliwe, że silnik 2,2kW 3 fazowy połączony w gwiazdę pobiera 5A? 400*1,73*5*0,8*0,8=~2,2kW... Pośrednią przyczyną spalenia były zaśniedziane styki w przełączniku, który odłącza gdy baniak się już napełni wodą. Ten baniak to hydrofor, nie przełącznik tylko wyłącznik ciśnieniowy. Lepiej zastosować stycznik, a wyłącznik ciśnieniowy niech...
Witam Jeśli chcesz wykonać tą automatykę profesjonalnie to proponuje transformator 380/220V do zasilania sterowania silnikiem. Podłączenie sterowania - jeden zacisk z obudowy silnika a drugi z fazy jest błędem w sztuce (bezpośrednio z "0" i "faza" przez bezpiecznik to...lepiej) Jeśli masz sterowanie z dalszej odległości (start -stop ) to trafo jest...
Podaj model silnika, zdjęcie tabliczki znamionowej. Odkręć pokrywę puszki zaciskowej i wyślij zdjęcie zacisków, oraz wewnętrznej strony pokrywy puszki (pewnie jest tam schemat).
Czyli jak w końcu mam wpiąć ten kondensator ? Bo na schxemacie jest ze w Z i V Tak jak na schemacie! Gdyby kręcił się w niewłaściwą stronę przełóż przewód oznaczony Mp na zacisk Z.
Proszę o pomoc, jak podłączyć hamulec silnika, wiem tylko, że lewy skrajny zacisk był podłączony do zera, czerwony i niebieski idzie do hamulca.
Witam Jeśli masz silnik produkcji ZSRR to napiecie podajesz na pierwszy i trzeci zacisk a kondensator wpinasz między drugi a trzeci ,natomiast jeśli masz silnik czeski to napięcie podajesz na pierwszy i drugi zacisk u góry a kondensator wpinasz między drugi u góry i drugi na dole kostki,oczywiscie patrząc na kostke przyłączeniową liczysz zaciski od...
Witam Jest spora szansa, że wygląda to jak na obrazku poniżej. http://obrazki.elektroda.pl/6320069600_1... Jako materiał pomocniczy można obejrzeć http://www.cantonigroup.com/gfx/file/can... (od str. 12). Pozdrawiam P.S. Oznaczenia zacisków jak u Autora :) P.S. 2 - poprawiono zaciski A3/B3
Podłączyć myślę, że dobrze podłączyłem. Fazy na zaciski presostatu minusy na obudowę presostatu. Na pewno żółto-zielony na drugim zdjęciu jest dobrze podłączony?
Czyli mam podłaczyć kondensator pod niebieski-zacisk 2 i pod czerwony - zacisk 5 + (zero) a faze pod czarny - zacisk 3 ? Witam. Dokładnie TAK.
A jak bedzie zachowywał się silnik podłączony do zacisków 2u, 2v, 2w bez mostka 1u z 1v z 1w ?
Znaleźć piny na zaciskach silnika do których jest podłączona prądniczka i miernikiem sprawdzić czy podczas obracania się silnika pojawia się na nich napięcie. Polecam opcje SZUKAJ
podłączyć domofon zacisk podłączyć czujnik zacisk zacisk ochronny silnik
przesuniecie obrazu sonda wobuloskop odwrócić polaryzacja zwrotnica
kondensator rozruchowy silnika nawigacja goclever aktualizacja
Brak potwierdzenia kierunkowskazami przy zamykaniu drzwi pilotem DAF XF 105 460 Problemy z zasilaniem dysku SATA przez USB: cykanie i brak rozruchu