pod zielony i niebieski przewód "masa" przewód pomarańczowy podpiąć pod przewód brązowo-biały (otwieranie) wychodzi on z drzwi kierowcy a przewód różowy pod brązowo-czerwony też wychodzi z drzwi kierowcy (zamykanie)
Poszukaj czegoś co nazywa się ST 1000
Czy Ty myślisz, że ludzie będą tracić punkty, żeby zobaczyć Twoje zdjęcia?, podłącz tego drutka przez rezystor 1kohm do tego samego przewodu, a jeżeli już podajesz dane auta, to pełne. Uważasz, że była tylko jedna mazda 626?
Sterowanie zamka centralnego znajduje się w złączu 3-stykowym (dwa zewnętrzne piny ok.100mA , środek +12V ) ;złącze 2- stykowe to awaryjne wyłączenie (po przekręceniu stacyjki i zwarciu 2 styków wyłącza się alarm)
Prawdopodobnie silnik i styk otwartej klapy.
Tak podłączenie ze schematu ,,zamek sterowany minusem,,Proböwką musisz wyłapać dwa kable-jeden zamyka a drugi otwiera.
który rok tej almery? Dodano po 26 robiłem kiedyś almęrę ten poprzedni model i da się wysterować bez siłownika,sterowanie jest na jednym przewodzie-chyba żółto/czerwony i odbywa się na zasadzie chwilowego przerwania przewodu i powrotu do stanu poprzedniego-zamknięcie,podanie masy na przewód-otwarcie,można to zrealizować przy pomocy jednego przekażnika.
Nie chce się szukać ? Jak kolega przyzna się do lenistwa, to nawet schemat i zdjęcia mogę podesłać.
Żadnymi "diodami" nie zmienisz polaryzacji. Potrzebujesz dwa zwykłe, samochodowe przekaźniki na 12 V, które wysterujesz impulsami "masy" z centralki alarmu a odpowiednio połączone styki wykonawcze przekaźników dadzą Ci np. impulsy [+12V] Tylko dlaczego w Ford Connect z 2006 r chcesz sterować centralnym zamkiem impulsami [+] ? Gdzie chcesz się podłączyć...
Przyszedł zamek/alarm. Myślałem, że podłączenia tylko sterowanie zamkiem, ale w sumie może i krancowki i kierunkowskazy bym podłączył. Ma ktoś jakiś schemat które to kable?
Sterownik z wyprowadzonymi do krosowania 6-oma stykami przekaźników, możesz "zmusić" do sterowania centralnego zamka w Xsara. Sterowanie podłącz wg. schematu i opisu z załącznika:
Wyjścia sterujące centralnym zamkiem alarmu połączyć wg. schematu "sterowanie masą" i podłączyć dwoma przewodami do wejść sterujących centralki zamka.
czerwony-zasilanie czarny-masa zielony,niebieski-na przemian plus-minus biały i brązowy do mastera sterowanie
Zamek sterowany (-) Podłącz przewód "zamykania" do brązowego przewodu (nr pozycji 4) w czarnym 6-pinowym złączu przycisku centralnego zamka na środku deski rozdzielczej. Przewód "otwierania" do zielonego przewodu (nr pozycji 27) w białym 40-pinowym złączu w jednostce sterującej BSI.
Sprawdź czym jest sterowany zamek (+) czy(-), dodatkowo sprawdź czy masa panelu GND, to ta sama masa zamka. Czyli bramę też chcesz sterować z monitora?
Da się podłączyć alarm. Nie ma osobnej centralki zamka, całością steruje skrzynka połączeń (UCH), tam gdzie sa bezpieczniki.
Dzięki ale znalazłem już inny sposób. Przewody wychodzące z drzwi pasażera, pod schowkiem Biały masa zamyka, Niebieski masa otwiera. Nie chciałem wcześniej komentować tego "innego sposobu", zanim go nie zweryfikuję ale to bzdury. Dzisiaj trzepnąłem dokładnie 2000 rocznik w HDI, specjalnie dla sportu wyjąłem schowek i sprawdziłem wiązkę drzwi. Sterowanie...
Zastosuj przerzutnik np. na 4017 a na jego wyjściu sterownik zamka Unister skonfigurowany do sterowania jednym przewodem - "poziomem masy". Do dodatkowego kanału alarmu podłącz przekaźnik, który wysteruje 4017. Przerzutnik w takiej aplikacji, musisz wysterować dodatnim impulsem na wejście. Sterownik zamka Unister podłączony do przerzutnika będzie sterował...
Jeśli możesz sterować centralnym zamkiem z kluczyka (zamykasz i otwierasz wszystkie zamki) to znaczy, że zamek w drzwiach kierowcy (tak samo zamek w drzwiach pasażera) prawidłowo podaje sygnały zamykania i otwierania. Podłącz próbnik z jednej strony do plusa, i sprawdź co się dzieje na przewodach, do których podłączone są: biały i biało/czarny przewód...
o ile dobrze pamiętam to biały z zielonym i czarny z białym z drzwi kierowcy - sterowanie plusem ale po uprzednim przecięciu ich od strony drzwi
Pomarańczowo/biały i fioletowo/biały do masy, pomarańczowy i fioletowy-sterowanie minusami
Witam Centralny zamek sterowany masą: Niebiesko/czerwony (21) Biało/czarny (3)
Wyjścia podłączasz pod światła .Zielony i fiolet razem do plus (stały) i druga taka para do świateł. Układ sterowany jest plusem i minusem czy tylko plusem? Wejście podłącz pod przewody sterujące siłownikiem centralnego zamka , światło oświetlenia kabiny lub kierunkami :) zależy czym jest sterowany układ.
Podłączasz tak: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Schemat w drugim obrazku.
Juz odpowiadam po kolei 1) Zasadniczo nie da rady podłączyć alarm sterowany z impulsów zamka bo sterowanie pilotowe jest w module BSI, a podpięcie się w obwód siłownika powoduje także włączanie się alarmu podczas zamykania się w środku pojazdu przy wyłączonej stacyjce. 2) Nie muszę instalować dodatkowych siłowników gdyż mogę użyć tych co są, problem...
Witam niewiem gdzie podpiąć sterowanie z centralnego zamka mam impuls masy załąnczający i imp. masy wyłanczający na dwóch przewodach wychodzących z alarmu jak to zgrać z centralnym zamkiem?
Jedź chłopie do jakiegoś warsztatu, bo spalisz to auto i tyle będzie. Ja rozumiem , że początkujący, ale jakiekolwiek podstawy pasuje mieć. Jeśli chcesz to sam założyć to zastosuj schemat 4, załóż siłownik znajdź stały plus na tej skrzynce do zasilania twojego sterownika a masę weź z drzwi.
http://obrazki.elektroda.pl/9663409200_1... W kwestii oznaczeń przewodów i wyprowadzeń zamka - nie pomogę.
Wygląda na to że zamek szyfrowy ma na stałe "+" na wyjściu pomarańczowym. ( Potwierdza to Twoje podłączenie bo zamek masz podłączony do pomarańczowego i masy - jest ciągle zasilany) Zamek jest sterowany podaniem "-" na wyjściu fioletowym. Podłączyłbym wtedy wg takiego schematu: https://obrazki.elektroda.pl/5152202900_...
Pokombinuj z jedną diodą i lampką podsufitową.
Musisz podłączyć: Sterowanie centralnym zamkiem, Zasilanie +12V, Masa, Wyłącznik krańcowy drzwi kierowcy. Warto podłączyć jeszcze: Dioda LED, [15] czyli +12Vpo stacyjce, sterowanie światłami/kierunkowskazami. Zbędne są: Wejścia czujników dodatkowych (ruchu), Odcięcie zapłonu, Sterowanie syrenką, Kanał dodatkowy, Sterowanie z pedału hamulca.
Zamek jest sterowany plusem podłącz sie w okablowanie dzrzwi kierowcy przewody wychodzące ze słupka:żółty [zamykanie] a biały[otwieranie]
rolls jesli nie dochodzi masa do drzwi tzn brazowy przewod to jest tylko sterowanie plusami
Jeżeli jest to BAS (nie Bas plus), to nie ma sterowania CZ, musisz zastsować moduł zamka sterowany 1 minusem (pomarańczowo-czarny) do blokady zapłonu.
Witam dzisiaj w końcu uporałem się z niedziałającym zamkiem .Jak zauważył ktoś wcześniej uszkodzony był zamek właściwie to ja go uszkodziłem próbując podłączyć zdalne sterowanie zamka .Kupiłem zamek i wiązkę elektryczną drzwi i centralny znów działa z kluczyka . Wracam więc do początku jak podłączyć sterowanie zamka BX 30 .Czekam na ratunek od was albo...
W sterowniku bluetooth wybierasz sterowanie "-" a sterowniku zamka tam gdzie chcesz się podłączyć masz sterowanie siłownikiem. Jeśli chcesz się podłączyć tak jak piszesz do pinu 1 i 3 to musisz wybrać sterowanie siłownikiem ale musisz wtedy sprawdzić na którym pinie 1 czy 3 pojawia się + a na którym - podczas zamykania żeby nie doszło do zwarcia bo...
A miałeś zatrzaśnięty zamek?
Impuls plusa,ze sterownika - otwórz, na cewkę przekaźnika, drugi jej styk do masy. Ta sama masa na styk roboczy i na wyjściu z przekaźnika masz masę, wpinasz do włącznika drzwi - od lampki. To tak najprościej, na trzech kabelkach. Niemniej to partyzantka.
mozna podpiac pod ten jeden pojawiajaca sie masa ale na czteropinowym gniezdzie powinno byc sterowanie zamkami impulsy masy
jak podłączyc sterowanie centralnego zeby bylo z pilota
Czy ktoś może mnie oswiecić gdzie podłączyć sterowanie orginalnego centralnego zamka w nowym Fiacie Panda. Pozdrowienia i podziękowania Majsteros
Dobrze kombinujesz, będzie działać. Sterowanie "-" /minusem/.
Cienki przewód żółto-niebieski. Sterowanie plusem i minusem przemiennie.
1 nie (tylko fioletowy) 2 nie 3 tak 4 nie ruszaj 5 obojętnie 6 to jest zasilanie +12V 7 do nadwozia 8 podłącz przez 2 diody 9 nie dotyczy polo 10 wykonaj "zamek sterowany +" a +12V podłącz do czerwonego
nie działa zamykanie i otwieranie drzwi z kluczyka Prawdopodobnie zwykły, uniwersalny, pilotowy sterownik centralnego zamka, został podłączony bezpośrednio do dodatkowych, dołożonych w kasetach zamka silniczków "napędzających zamki" - bez mikroswitchy do sterowania "z kluczyka". Dołożono dodatkową, prostą, dwuprzewodową instalację do siłowników. Gdyby...
Centralka podłączona otwiera i zamyka lecz mam problem z podłączeniem kierunków, szukałem probówka podłączona do masy i przystawiłem do poszczególnych pinów żeby spr czy na którymś będzie migać a tu nic jedynie świeci na kilku, popiołem pod bezp od awaryjnych i także od kierunków i też nic, Kolory mi się nie zgadzają na kostkach bo to jest anglik przerobiony,...
Omiń fabryczny przełącznik i podłącz pod biały/czerw i żółty/czerwony wykorzystując schemat positive and negative tigger.Czyli sterujesz same silniczki omijasz sterowanie z klucza mając taki sterownik.
jesli to orginał to po prawej stronie pod kanapą lub w tylnim nadkolu,jest pompka powietrzna do siłowników,podłączysz centralke pod jej sterowanie,
No i co...? Umiałeś podłączyć sterowanie zamka, a nie umiesz domykania? Żeby domykać szyby będziesz potrzebował dodatkowego modułu, chyba że szyby domykają się po zamknięciu i przytrzymaniu przekręconego klucza w zamku drzwi.
myślę że podłączyłeś się pod przyciski szyb, podłącz tylko sterowanie zamka centralnego i wydłuż czas na zamknij na ok 10-15s i po bólu :) o ile masz auto z fabrycznymi el szybami oczywiście :)
szare złącze 16pin, sterowanie siłownikami schemat F pin13 i pin15
Sterowanie odbywa się przez podawanie impulsów masy.
KOLEDZY kupiłem sterownik centralnego zamka na pilota z możliwoscią domykania szyb. W aucie B5 jest zamek działa tylko z kluczyka i jest elektryczny , gdzie sie najlepiej wpiąc aby wszystko było ok moze jakis szchemat podłączenia ,dodam ze zakupiony sterownik może sterowac plusem lub minusem
Odetnij czarny i biały, pomarańczowy i różowy do masy i wtedy na niebieskim i zielonym będziesz miał wystawiany sygnał masy. Podłącz je w miejse, gdzie miałeś podłączone sterowanie starej centralki (prawdopodonie jakieś przekaźniki)
różowo czarny i żółto czarny na czarnym sterowniku z prawej str kierownicy
Witam. Mam mała prośbę czy może mi ktoś pomóc z założeniem STEROWANIA ZAMKA CENTRALNEGO BX30 w mitsubishi carsima 97r 1,8l (nie GDI) a dokładniej chodzi mi o schemat podłączenia czy ma być to sterowania plusem czy minusem czy może tym i tym? Z góry dziekuję za pomoc
Da radę,wystarczy podłączyć sterowanie.
jak rozbierzesz centralkę to będą jakieś oznaczenia a póżniej wujek gooogle
Mam problem z podłączeniem centralnego zamka. Zamontowałem centralny zamek w którym zamykanie i otwieranie jest sterowane masą. W alarmie znalazłem tylko jeden przewód na którym pojawia się masa po uzbrojeniu. Nie ma natomiast żadnego przewodu z masą ani z plusem podczas rozbrajania alarmu Kupiłem niedawno auto i nie mam pojęcia co za alarm jest w nim...
Zastosuj podłączenie fig.#3 jeśli masz zamek sterowany impulsem minusa.
Guzik dzwonkowy tak samo jak i przekaźnik elektrozamka czyli pod GND i PB. Sekundowe zwarcie tych zacisków steruje bramą.
mam pytanie, jak podłączyć sterowanie pilotem fabrycznego c. zamka vw bora 1998r. za pomoc z góry dziekuję:D
W module ZKE masz dwa wolne piny 17 i 4 w żółtej wtyczce z których sterujesz plusami.
Czyli domofon steruje zamek plusem. W takim układzie podłącz to w ten sposób. https://obrazki.elektroda.pl/4345251800_...
Witam. Czy jest jakiś sposób aby podłączyć alarm który steruje centralnym zamkiem przy pomocy masy do centralnego zamka sterowanego napięciem :?: Dzięki za info.
Było...
Tak to będziesz miał fajerwerki na Sylwestra. Na Twojej instrukcji schemat po prawej na dole, pisze jak byk sterowanie zamkiem pneumatycznym.
Jak podłączasz inny sterownik to najlepiej odłączyć stary. Co ma odłączyć? Fabryczny centralny zamek? W jaki sposób podłączyłeś sterowanie?
Dałem rezystor, tak jak napisałem wcześniej centralny zamek nie reaguje Zamieść zdjęcie fragmentu instalacji swojego samochodu w którym podłączyłeś sterowanie przez rezystor.
Zestaw ten, obsługuje również zamki pneumatyczne. Wiem, w jaki sposób wykorzystać zestaw aby działał w trybie zamka pneumatycznego, co jasno wynika z instrukcji dołączonej w Języku Polskim. Nie wiem natomiast, które KONKRETNIE przewody przeciąć (w okolicach nóg pasażera) aby podłączyć się pod sterowanie zamkiem. Mimo, że Twój samochód ma zamek pneumatyczny,...
to do siłowników elektromagnetycznych sterownik, od prawej strony kostki: czerwony+, czarny-, niebieski i zielony jest do siłowników wykonawczych, oraz z pozostałymi przewodami do siłowników sterujących, jeśli chcesz podłączyć dodatkowo sterowanie pilotem to otwórz/zamknij realizowany jest przez te dwa białe z lewej, tylko nie pamiętam który otwiera...
czy uzyskam podpowiedź o lokalizacji i kolorze przewodów czujników otwarcia drzwi w Corsie D 3 drzwiowej? W jaki sposób podłączyć sterowanie zamka do jednego przewodu (schematy powyżej) gdy mam z centralki dwa niezależne wyjścia osobno na zamykanie osobno na otwieranie ? Mam do zamonrtowania centralkę RTX Vulkan. Pozdrawiam
A jak rozopznac za pomoca czego ejst sterowany centralny"-" czy "+".Czy da sie jakos to zamienic. I jak to jest w uniwersalnych centralnych zamkach??
Możesz podłączyć siłowniki, ale nie będziesz miał sterowania z drzwi kierowcy. Lepiej podłączyć przez moduł centralnego zamka.
-z podłączeniem kierunkowskazów Przewód czarno/biały i czarno/zielony w czarnym 12'pinowym złączu skrzynki bezpiecznikowej. -z podłączeniem sterownika do centralnego zamka Sterowanie (+), przewód czerwono/niebieski i czerwono/zielony w czarnym 6'pinowym złączu drzwi kierowcy. -z domykaniem szyb Podłącz do przycisków sterujących, ciąć i podłączyć: biało/czarny...
Jeżeli nie ma oryginalnego sterowania z pilota ( w tym roczniku chyba nie ), to nie ma i siłownika w drzwiach i trzeba dokładać.
Potrzebuje instrukcje obslugi do tego alarmy. Czy moze ktos posiada?
Tu masz opis jak podłączyć centralny zamek sterowany jednoprzewodowo do alarmu w wyjściem dwuprzewodowym:
Ten sterownik służy tylko do sterowania siłownikami, bez ingerencji wewnątrz nie wysterujesz oryginalnego zamka sterowanego masą
Sterowanie minusem
Jak podłączyć sterowanie pneumatycznego zamka centralnego pod Legendford w Audi A-4 lub C-4
musisz mieć linie drzwi podłączoną czyli niebieski do włączników drzwiowych wtedy jeżeli po otwarciu zamka w ciągu do 30s zostaną otwarte drzwi to nie zamknie
Witam, mam pytanie prośbę, chciałem dołożyć sterowanie centralnym zamkiem z pilota. Zamek kupiłem jak zwykle noxona. Jednak nie umiem znaleść żadnych informacji na temat gdzie się tam podłączyć i czym to jest sterowanie "minusem" czy "plusem". W jednym z tematów znalazłem poradę że w "24 pinowym złączu" a ja mam 20 pinowe. I sterowanie minusem ale po...
co prawda już było, ale ...... Zamek sterowany plusem. Biało-czarny zamykanie i żółto-fioletowy otwieranie w wiązce wychodzącej z drzwi.
Tak z ciekawości dlaczego nie podłączać centralnego? Auto alarm, który chcesz podłączyć korzysta po CAN z informacji o stanie fabrycznych pilotów. Dlatego nie jest wymagane dodatkowe sterowanie centralnego zamka. Można jednak podłączyć "zamknij" , wtedy po rozbrojeniu alarmu (odblokowaniu zamków) za pomocą pilota nie zostaną otwarte drzwi to po 30...
Witam ,potrzebuje schemacik jak podłączyć sterowanie c. zamka w hummer H2 2005, zamek jest zamontowany fabrycznie
(...) za domykanie szyb) do zółto-niebieskiego, stwierdziłem, że skoro przez przypadek znalazłem tę funkcję, to ją podepnę. Działa prawidłowo Kupiłem taką centralkę: Link (Modemix STER003) Jeżeli chodzi o elektrykę w samochodach, to nie mam pojęcia co się, z czym je, także prośże o wyrozumiałość. Dzień dobry, Rozumiem Twoją sytuację i z chęcią postaram...
Zgodnie z schematem. Do sterowania ryglem stosujesz styki NC.
Jaką masz wiązkę w drzwiach do zamka ? Pracując we Fiacie masz dostęp do wszystkich schematów do Pandy. Najprościej w twoim przypadku będzie zasterować sam silniczek, a reszty nie ruszaj, bo trzeba będzie do serwisu jechać. Centralka zamka fabryczna jest w Body komputerze
Witam tak jak piszesz sterowanie plusem.Co to jest za Honda??
Dokładnie tak jak kolega napisał. Jeżeli nie zależy ci na sterowaniu zamkiem z kluczyka to po prostu przetnij ten kabelek (ster +/-) Jeśli ma działać to musisz się pobawić z dwoma przekaźnikami. Chyba, że centralka alarmu ma wbudowaną centralkę zamka to musisz się pobawić z wyjściami. Pozdro.
Cześć mam aktualnie zamontowany centralny zamek cyklop c2 w moim polonezie i wszystko jest podłączone pod schemat sterowanie siłownikami. Chciałbym podłączyć sobie centralny pod alarm patrol hps 619p tak aby móc pilotem od alarmu sterować zamkiem da się to jakoś zrobić?
Jak podłączyć sterowanie centralnym zamkiem do tego auta?
Prosiłbym o pomoc! Jak podłaczyć alarm aby sterować zamkiem centralnym VW Polo. Lub informacja o sterowaniu silnikiem kompresora za posrednictwem zamka drzwi ( 4 przewody ?)
Do znalezienia sposobu sterowania proponuję użyć wyszukiwarki. Sam kiedyś o tym pisałem. Przy sterowniku jak widzę jest instrukcja, więc proszę z niej skorzystać, wykorzystując podłączenie do sterowania plusem. Zamykam.
Jaki jest centralny zamek montowany orginalnie w Lanosie, nie wiem jak podłączyć sterowanie go alarmem. Na siłownik wchodzą trzy przewody.
Pytam o podłączenie uniwersalnego sterownika do oryginalnego. Jesli chcesz zostawić tę oryginalną centralkę i do niej podłączyć uniwersalną, to spróbuj się podłączyć do jej sterowania, czyli przewody czarno-pomaranczowy (BO) i czarno-rózowy (BK). Podaj na nie masę i zobacz, czy centralny zamyka i otwiera, i jeśli tak, to podłącz się do nich z uniwersalną...
Wracając do diód zrozumiałem to tak, że w zasilaniu zaczepu w szereg trzeba wstawić diodę tak aby zasilanie z jednej klawiatury nie cofało się poprzez elektrozaczep do drugiej klawiatury. Nie, nie po to się ją tam daje, poczytaj temacik opisujący Twoje wątpliwości --> https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Jeśli chodzi o podłączenie drugiej...
W załączniku przesyłam opis schematów ABC... itd
Witam.Centralny zamek sterowany (-).Przewody zielony-otwiera,czarno/zielony-zamyka.Do złapania w wiązce przewodów wychodzącej z przednich drzwi po stronie kierowcy.Pozdrawiam.
sterować zamek podłączyć podłączyć sterować zamek mercedes sterować zamek aster
maszyna schemat jupiter zelmer silnik tda2030a zasilanie
spawarka laserowa spawarka laserowa
Kompatybilność lamp Minolta z aparatami Pentax Czy odinstalowanie aplikacji zatrzymuje płatności?