Odcinasz 4 wtryskiwacze osobno a nie jeden sygnał czterema przewodami ;). Dlaczego miałby wyłączać wszystkie? Wyłącza ten cylinder który aktualnie przełącza na gaz. Poza tym na obudowie pisze ze możesz założyć wtryskiwacze które maja oporność powyżej 3 Ohm. Mniejsze palą sterownik;);). Full grupy dość dobrze chodzą na matrixach:)
Zamień wtryskiwacze miejscami i zobacz czy nadal będzie problem na ty cylindrze.
W tym silniku są zawory/popychacze hydrauliczne które się reguluje. Nie pamiętam dokładnie ale sie podstawia o 1,5 obrotu. Jeżeli popychacz da się docisnąć trzeba go wymienić Cytat z https://zlombol.pl/forum/3-technikalia/1... Generalnie w nowszych poldkach z regulacją hydrauliczną było tak, że jak już masz cylinder...
Zamień cewki i zobacz czy przestanie palić 1 lub 4 cylinder jak tak to cewka
Mój Polonezik nie chce chodzić na 1 i 4 cylindrze jeśli pracuje na benzynie. Natomiast na gazie silnik pracuje bez zarzutu. Dodam, że to 1,6 GSI więc może padła listwa ale czy to możliwe, że wtedy 1 i 3 cylinder pracowałby normalnie? Oczywiście na desce rozdzielczej pali się kontrolka sygnalizująca nieprawidłowe działanie systemu wtryskowego. Świece...
Wiec tak paliwo na wolnych obrotach leci delikatnie dajac gazu nie leci auto sie dlawi, co do przewodow WN mam podpiete tak Liczac od przodu auta 1 2 3 4 Cewka wedlug nr patrzac na nia z przodu 2-3 1-4 Wiec pierszwy cylinder 1 na cewce itd.
to 2 i 3 cylinder ,omyłkowo wkradł mi sie błąd.Przygotuję sie na wydatki a swoja drogą to jeszcze poszukam trochę informacji na forum .Dziekuję
a co do bloku w tych silnikach to potrafią się one mocno powyginać na górnej płaszczyźnie i też trzeba je planować, a jak już pękały to między kanałami wodnymi na długości, Nigdy w życiu nie widziałem "zwichrowanej" górnej płaszczyzny. Nie ma czegoś takiego, jak pęknięcie między kanałami wodnym. Pękał cylinder w stronę kanału wodnego, owszem, pęknięcie...
Ok cewka zapłonowa też jest podwójna, to też widać na schemacie. Na kole od czujnika położenia wału jest w jednym miejscu długa przerwa (jakby brakowało 3 ząbków). Zdaje się jakby w tej przerwie z czujnika mógłby być zapłon, na cylindrach 1 i 3 lub 2 i 4. Nie mogę zrozumieć idei łączenia wtryskiwaczy po 2 czyli gdy jeden cylinder jest w trakcie ssania...
czujnik był wymieniony na probe. samochod pali za kilka razy jak osiagnie 500obr. chodzi bez zarzutow. Posczas zapalania zapala jakby na jeden cylinder i niekiedy szczela do filtra
Co do kolegi "misiotaki" to może i ma racje z tym planowaniem głowicy, ale problem pojawia się chyba w polonezach na wielopunktowym wtrysku a z tego co wiem w 97r. nie było wielopunktowego wtrysku tylko jednopunktowy BOSCH. Pewnie przedmówca ma rację, jeżdżę tylko wielopunktem. Natomiast co do samego mechanizmu ubytku wody to uważam że raczej będzie...
Musisz sprawdzić, na którym cylindrze nie pali. By niczego nie uszkodzić ściągnij jeden przewód ze świecy, włóż do niego inną świecę i połóż ją na metalowej części silnika. Jak silnik będzie chodził tak samo jak przedtem to ten cylinder nie pali jak jeszcze gorzej to ten cylinder pali. W ten sposób sprawdź wszystkie cylindry. Ja bym jednak obstawał...
Coś mi tu nie pasuje - nie ma iskry i świeca osmalona??? Jak nie pali na cylinder to świeca jest tak wymyta paliwem, że wygląda jak z fabryki.
Witam wszystkich! jestem posiadzaczem fiata 125p, miałem okropne broblemy ze silnikiem,oczywiscie nie był on w wesołym stanie(miedzy cylinder a tłok wsadzałem srubokręt:))ale jeździł dopuki nie "żygnoł"olejem ze wszystkich mozliwych dziur:( zakupiłem silnik od poloneza 1500, zrobiłem generalny remont szlif cylindrów, nowe tłoki,pierscienie,panewki,simerinigi,...
Sprawdź sobie świece zapłonowe i cewkę. W przypadku gdy jeden cylinder nie spala mieszanki ta mieszanka spala się w kolektorze, czasem nawet moze dojść do tłumika stąd ten "wybuch".
moment dokręcenia śrub głowicy -w pierwszym etapie 3KGm w drugim etapie 10KGmpo dokręceniu wszystkich ponownie sprawdzić od początku ,wspornik dźwigienek zaworowych 1,9KGm luzy zaworowe ssący 0,20 mm,wydwech 025mm,,ustawienie pokręcasz walem i w momencie kiedy na 4 cylindrze masz koniec wydechu początek ssania ustawiasz zawory pierwszego cylindra i...
Witam mam taki problem. Polonez GSI nie chce zapalić. Wymienione na nowe przewody WN i świece. Po wykręceniu świec jest iskra.( świece mokre) Wtryskiwacze działają prawidłowo. Ciśnienie w cylindrach powyżej 8. Ciśnienie w pompce na postoju 3,7 podczas kręcenia rozrusznikiem 2,3. Rozrząd ustawiony prawidłowo. Tydzień temu ustawiłem podparte zawory i...
Jasne. Może kolega obejrzy sobie charakterystykę tego regulatora i odpowie na pytanie, co on zmienia przy pełnym otwarciu przepustnicy? Kolega nikusert ma rację - pomiar kompresji zapewne wiele wyjaśni. Tak się kończy wymiana pierścieni bez szlifowania cylindrów. Kolega widzę chodził do jakiejś innej szkoły bo mnie uczyli czego innego , a i praktyki...
Witam serdecznie.Kolega z tym silniczkiem żartuje.Ja bym zaczął od pomiaru ciśnienia w cylindrach.Jak marne to jeszcze raz ale po wlaniu w każde gniazdo świecy oleju.Wtedy jak wzrośnie to kolega elektrit ma rację i wina leży po stronie pierścieni.Koledze udało mi się je odblokować wtryskując w kazdy cylinder aerozol do czyszczenia gaźników.Na koniec...
Roverek daje rade na zwykłym mikserze, ale przy jego niesymetrycznym kolektorze ssącym ostatni cylinder zawsze będzie miał uboższą mieszankę niż pierwszy. Oj dobrze, że przy ohv nie ma plastykowego dolotu, moje Atu ostatnio się "rozstrzelało" jak CKM... ogur3k: Codziennie dojeżdzam Polonezem 1.6 Gli do pracy 45km. Raz tylko nie dojechałem - zatarł się...
Witam Mam poloneza atu plus 1998r. na wtrysku boscha Problem jak w temacie czyli auto ledwo sie ciągnie iii słabo sie rozpędza i byle jaka górka a trzeba zejść do 1. z problemem boryka sie od paru tyg. w miedzy czasie wymieniłem na nowe cewkę zapłonową, przewody, świece nawet filtr i pompę paliwowa (efekt bez zmian). założyłem nawet instalacje gazowa...
Do wsk, ma 1 cylinder i jest to dwusów. Dodano po 2 I gdzie podłączyć impuls? Czy pod przerywacz? Bo w wsk nie mam cewki zewnętrznej (butelkowej). Dodano po 1 Proszę o odpowiedź i Pozdrawiam
Witam! Mam problem z silnikiem w poldku z gaźnikiem z 92 roku. Silnik nie dawno przeszedł kapitalny remont. Problem polega na tym, że po odpaleniu z zimnego pracuje bardzo nie równo, tak jak by jeden cylinder nie pracował, po rozgrzaniu pracuje już normalnie. Co może być tego przyczyną ? Dodam jeszcze, że kiedy było ciepło wszystko było dobrze, problemy...
Panowie podmieniłem czujnik położenia wału 2 dni bylo OK a dziś znów nie chciał zapalic ruszałem kablami przy CPW i zaskoczył najpierw tak jakby palił na jeden cylinder a za trzecim startem wszystko wróciło do normy . Wczasie pracy silnika ruszałem wszystkimi kablami żeby wymusic awarie ale nic z tego pali i juz Boje sie że znów gddzies pojade i nie...
Witam. Otóż mam taki problem. Chciałbym iść na studia mechaniczne bo bardzo interesuje się samochodami. A mianowicie mam takie pytanko: czy po ukończeniu tych studiów będę umiał naprawiać i ulepszać samochody i motory? Jeśli tak czy ta moja wiedza teoretyczna i praktyczna nabyta podczas studiów o samochodach i ich naprawie będzie duża czy znikoma?...
Oki nie bede smarowal ale z glowicy musialem usunac spalony grafitowy smar fakt ze na tamtej uszczelce niebylo zadnego silikonu a 1 cylinder od strony kabiny przy zaworach swiecy byl zalany ewidentnie chlodziwem a pierwszy od strony lamp leko skorodowany tez tez przy zaworach i swiecy pewnie go zalalo :/ pozostalosc po uszczelce usunelem a teraz rano...
Witam ponownie. Troszkę pogrzebałem po necie i co znalazłem: 1600 Engine Code: 16K4F All 1600 engines displace 1.6 L (1588 cc/96 in³). Two variations were created: DOHC K16 16-valve, MPI, 109 hp (80 kW) DOHC K16 16-valve, MPI, 111 hp (82 kW) 1800 Engine Codes: 18K4F, 18K4K (VVC variants) All 1800 engines displace 1.8 L (1795 cc/109 in³). Six...
Nie dubluje się postów i zobacz czy ci nie dymi wydech. Jak tak to "wycieka" ze spalinami z cylindrów
Np przepalona między cylindrami uszczelka, sprawdź kompresję
No i trochę wysiłku nie zaszkodzi http://mfk126p.nazwa.pl/viewtopic.php?t=...
Witaj! Skoro masz problem z linką gazu to bym się zastanowił o remoncie silnika. Przy tym pomiarze mogą być pierścienie - gładź w cylindrach - zawory. Przy wykręconych świecach kamerką można zobaczyć w środku cylindrów. Najprościej wyjąć głowicę i będziesz widział jak wyglądają cylindry no i zawory. Pozdrawiam Miro.Nasz
Mogła się przepalić uszczelka między cylindrami, co powoduje głośne stukanie.
Możliwe że już membrana w parowniku do wymiany. Parownik penie od nowości, nigdy nie wymieniany? A tak na marginesie, 90tyś przebiegu a ciśnienie na 3cylindrach poleciało na ryj:D Ołowiane cylindry i pierścienie:)
Google nie boli https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=caro... I tu znalazłem http://www.fsoautoklub.pl/index.php?opti... Kod 17 wadliwe działanie wtryskiwacza
Regulujemy 1 cylinder- na czwartym mijanka czyli wydech się zamyka ssący się zaczyna otwierać popuszczamy śrubę regulacyjną tak żeby między laską a dźwigienką był luz.Następnie dokręcamy śrubę regulacyjną aby luz był zerowy i przykręcamy 1 obrót.Analogicznie ustawiamy resztę 1 patrzymy na 4 , 3 na 2, 4 na1 , 2 na 3.
Kolejnośc zapłonu w cylindrach 1, 3, 4, 2
gratuluje, mialem nadzieje ze to modul a nie komputer,pozdrawiam
Witam, mam pytanie będę wymieniał pierścienie w moim Polonezie cylindry mam już po honowaniu i mam dylemat jakie pierścienie założyć , modę kupić PRIMA lub GOETZ , co wybrać?, PRIMA z tego co czytałem robi pierścień olejowy chromowany a GOETZ nie , GOETZ to pakowacz dobrych części a więc pierścienie mogą być dobre?
Na szczęście nie będziesz musiał się interesować tym korkiem. To jest zaślepka kanału olejowego silnika i jeszcze nigdy nawet nie słyszałem żeby zaistniała wogóle potrzeba jej odkręcania.
Zaczął się sezon na te moduły, najlepiej zamienić cewki i wtedy widać czy moduł padł. Należy wymieniać: świece, kable, cewki i moduł - na jednym paragonie by w razie przy nie sprawności modułu (np po 1000km) uznali reklamacje...
Trzeba sprawdzić czy w kostce 4 wtrysku jest napięcie. Jeszcze jest możliwość, że nie ma ciśnienia w tym nieszczęsnym cylindrze.
http://img189.imageshack.us/img189/4739/... To jest schemat elektronicznego obrotomierza od poloneza lumel. Jka go przerobić, żeby działał pod 1 cylinder, a nie pod 4? Potrzebuje tego obrotomierza do simsona. Jak zły dział to przenieście.
prosze o pomoc brak iskry na pierwszym cylindrze
Wlej troszkę oleju silnikowego do każdego cylindra. Przerwy na świecach można zmniejszyć na 0,6 mm. Sprawdź czy się olej w silniku nie podniósł.
Ciśnienie w cylindrach na początek.
Jesteś pewien że przypadkowe iskry masz tylko na 2 cylindrze?
Tak ale w polonezie sa 4 cylindry a w maluchu 2... Dlatego trzeba wymienic ktorych kondensator.
Witam. Sprawdż czy czsem nie jest pęknięty kolektor ssący szczególnie obejrzyj dokładnie czwarty cylinder.
A co jesli jest za male cisnienie na cylindrach
Odświeżam i ponawiam pytanie poprzednika bo sam mam ten obrotomierz a potrzebuje go pod 2 cylindry.
iskra cylinder polonez ciśnienie sprężać cylinder polonez błąd zapłon cylinder cylinder
alarm polecam topić tworzywo sztuczny unlock alcatel
Sonoff Basic – podłączenie zewnętrznego przycisku i podgląd stanu w aplikacji (Tasmota, ESPHome) Whirlpool FWDG 971682E WSV EU N – zgrzewany czy skręcany bęben, budowa zbiornika