Witam . Jak dobrze pamiętam to jeden jedno pin. jest czujnik temperatury na desce rozdzielczej . Dwa piny do sterownika świec żarowych a jeszcze jeden jedno pin. to czujnik ciśnienia oleju .
sprawdzales czy chodzi na gazie, albo cisnienie benzyny na wezyku za filtrem?
Po prostu wystarczy odpiąć zatrzaski sprężynowe, rozpołowić obudowę i już masz wkład filtra na wierzchu. Jednak nie sadzę, by zjawisko zaparowywania szyby było związane z filtrem powietrza...
Przeczyść przewód paliwowy i wymień filtr paliwa.
Wjedz na kanał,ewentualnie podnieś tył.Filtr jest w pobliżu zbiornika paliwa przymocowany do karoseri.
Za mało powietrza za dużo paliwa. Sprawdź dolot i filtr powietrza.
Też miałem podobny problem - podkładka drugiego modułu i grało . Poobserwuj też sygnał z czujnika wału ( szczelina )
Pompa paliwa, filtr.
witam a czy wymieniłeś filtr od gazu bowiem taki też jest
Niestety polonez nie posiada filtru kabinowego i cały syf zalega nagrzewnice.
obecnie w moim polonezie filtr nie jest potrzebny.rury dziurawe wyrzuciłem a dziury po nich zatkałem.silnik dalej pracuje.wystarcza mu powietrze ,które jest dmuchane ze skrzyni korbowej prosto do gardzieli gażnika .skąd tam tyle powietrza i to idzie z olejem bez filtra do gażnika.świece są czarne jak smoła.może zawory są żle ustawione?
silnik jak każdy wolnossacy jest ciężki do dodania mu mocy. moim zdaniem stożek i wydech odpada bez poważniejszych modyfikacji. ja bym na początek zrobił obróbkę głowicy i kolektorków jak masz sprzęt i umiejetnosci posługiwania się to tą czynność masz nie mal za frik
Mam na myśli filtr przeciwzakłóceniowy który składa się z kondensatora i dławika.Pytanie:jak zbudować taki filtr?
masa na obudowę radia jest niepotrzebna (radio ma połączenie wewnątrz z biegunem - ) a filtra nie opłaca się robić bo można go kupić np w sklepie z radiami CB za ok 15PLN Dodano po 3 filtry służa między innymi do eliminacji gwizdu w głośnikach (domyślam się że właśnie taki efekt masz) nie zawsze są skuteczne a radia lepsze niż chińszczyzna z bazaru...
Nie wiem, czy to dobry pomysł. Wg instrukcji nalezy się wpiąć albo bezpośrednio do baku, albo w linie powrotną od wtrysku do baku. Nie wiem, czy wpięcie trójnika przy filtrze nie spowoduje osłabienia ciśnienia paliwa do listwy wtryskowej, które musi być odpowiednio wysokie.
to sa zaklucenia od alternatora polecam taki filtr: http://www.allegro.pl/item88713721_jesli... lub: http://www.allegro.pl/item87267877_filtr...
Zła regulacja LPG, przy okazji czyszczenie lub wymianna filtrów.
Cześć. Wyłącz LPG weź strzykawkę lub spryskiwacz do szyb, nalej tam trochę benzyny i pśuknij w dolot powietrza i kręć, jeśli zagada to coś z paliwem. P.S. dolot powietrza to ta rura między kolektorem ssącym a filtrem w tej kwadratowej skrzynce na lewym błotniku.
Filtr powietrza.
Do malutkiej sprężarki (lodówkowej) dałem filtr od paliwa od poloneza Do większej (466 litrów/minutę) dałem stożek 40mm od quada (wymienię go kiedyś na inny bo jest głośny) A do dużej (810 litrów/minutę) dałem filtr powietrza od fiata ducato 2,5 w oryginalnej obudowie z oryginalnymi rurami Dzięki, myślałem o filtrze od malucha ale bez obudowy w garażu...
Stawiam na filtr powietrza
jaki to polonez, track, kombi inne... jak nie ma klapki nad zbiornikiem to zbiornik do zdjecia. a filtr jak?
Tylko że często zawór EVAP (tak to zawór N80) uszkadza się od drobinek węgla aktywnego które to wydostają się ze zbiornika systemu EVAP i sama wymiana zaworu jest rozwiązaniem na krótką metę bo zaraz te drobinki blokują nowy zawór . Rozwiązania są dwa wymiana zasobnika EVAP przewodów i zawory lub zastosowanie filtra przed zaworem EVAP tak by zatrzymać...
Czy i kiedy był wymieniany filtr paliwa ?
Witam. Przede wszystkim padła pompa a pada z dwóch powodów-pierwszy to jazda na gazie bez benzyny , drugi powód bardzo prawdopodobny to zapchany filtr benzynowy i należy go wymienić na nowy. Pamiętajmy jeżdżąc na gazie benzyna caly czas krąży w układzie i filtr się zanieczyszcza tak jakby samochod jeżdził na benzynie.
Trójnik zrobisz sobie z trójnika rurek hamulcowych tylnych. Ale co chcesz zmierzyć, cisnienie przed filtrem?
Być może zapchany ukłd paliwowy (filtr, przewód).
a wogule był wymieniany filtr paliwa
A może winny jest temu termostat w filtrze powieterza?
A może ostatnio był zmieniany filtr paliwa???
He te GSI to są oporne do instalacji gazowych, ale dobrze wyregulowana instalacja i auto będzie śmigać, ja też miałem problem ale nowe przewody WN świece NGK BP 6ET i jest oki a co do klapek to nie sztuka w gsi założyć klapki trzeba jeszcze wywalić z górnej pokrywy te wciśniętą rurke bo w czasie strzału akurat kieruje całe uderzenie na jedną ścianke...
Przy okazji sprawdzić regulator odśrodkowy wyprzedzenia zapłonu/jest pod palcem rożdzielacza.Sprawdzić czy ciężarki się nie zacinają i stan sprężynek.Sprawdzić też uszczelkę między filtrem a gażnikiem i drożność kanału podciśnienia w obudowie filtra powietrza/ta cienka rurka połączona z gażnikiem.
sprawdz pomke paliwa, takze filtr powietrza
Witam. Na początek wymień filtr paliwa.
15W40? Skoro ma 170 tys km. Do poloneza taki olej się lało, a nie do 307. Silnik do płukania i zmiana na 10W40.
Ja bym zaczął od układu zasilania. Wymiana filtra paliwa ,i przedmuchaniu sprężonym powietrzem przewodów aż do zbiornika.Miałem kiedyś przypadek że była zapchana główka śruby tuż przy filtrze.
możliwe że filtr gazu brudny
Filtr węglowy oparów paliwa.
mozna zczytac kody usterki, czy jest gaz, byl wymieniany filtr paliwa
Dokładnie tak jak kolega pisze, często pompy siadają zwłaszcza w polonezach z gazem, w baku jest mało paliwa i pompa się powoli zaciera, jeżeli padła pompa to czeka cię wydatek w granicy 250-300zl plus robota. Kiedy wymieniałeś filtr paliwa?
Może przy filtrze powietrza masz nieszczelność lub łapie fałszywe powietrze
Sprawdź czy masz suchy filtr powietrza :?
Sprawdź masy a zwłaszcza sterownika
Wymontuj silnik krokowy dla gazu , w to miejsce na próbę wstaw regulator ręczny maksymalnego wydatku (wers) Na gazie przy 3000 obr wkręcaj śrubę do zauważalnego spadku obrotów, odkręć śrubę o 3/4 obr. Na reduktorze śrubą od regulacji wolnych obrotów ustaw najwyższe stabilne obroty. Jeżeli silnik będzie pracował na gazie poprawnie przyczyny należy szukać...
Koło przepływomierza pod okrągłym filtrem powietrza.
filtr paliwa jest ok
A jak pompka zasilająca?? Sprawdzałeś?? Przekręć kluczyk i słuchaj czy słychać coś przy zbiorniku paliwa. Jeśli nie to może to być pompka. lub brak jej zasilania. (bezpiecznik, kable.) Jeśli słychać to może filtry paliwowe. Kiedy ostatnio je wymieniałeś?? Czy w momencie jak nie chce odpalic jest iskra?? (może kostka stacyjki szwankuje:)
Zapchany układ paliwowy, filtr, rurki, a zacznij od sprawdzenia ciśnienia z pompki mimo że nowa, sprawdź napięcie na wtryskiwaczach jeżeli niskie sprawdzić cały układ zasilania, styki, bezpieczniki.
Zara moment - który silnik? "Kredens" po bodaj '87 miał ten sam co Polonez -zaprzestano produkcji starocia 115C z filtrem oleju pod kolektorem ssącym. W takim przypadku pompy będą te same!
Sprawdzić filtr powietrza czy nie zapchany .
Przejdź na benzynę. Będzie taniej.
Moim zdanie filtr paliwa do wymiany totalnie zapchany
To też już było testowane, gaźnik również był sprawdzany. Filtr powietrza wymieniony.
Masz benzynę w baku? Trzeab go odpowietrzyć, sprawdź czy w filtrze paliwa jest paliwo.
ale przed filtrem powietrza czy za??
Po pierwsze wylej paliwo i wlej świeżego, wymień filtr paliwa, zbadaj ciśnienie paliwa. Jak się pompa pali to niezły syf w baku robi. Po drugie stare paliwo nie chce się palić zbytnio.
a filtr powietrza był wymieniany?
Zajrzyj do reduktora ,a doraźnie spróbuj przysłonic trochę wlot powietrza przy filtrze powinno pomóc.
W przewodzie łączącym filtr z przepustnicą lub w filtrze powietrza
no to rękawy w górę,sprawdź WSZYSTKIE podciśnienia,przewód masy sondy-na kolektorze okol.zbiorniczka podciśn.stan złącza i czujnik temperatury.zakładam że przepustnica i filtr czysty.
Nadciśnienie , Kolego Polonez, masz na rurze pomiędzy filtrem powietrza a turbiną , to turbina pcha powietrze do filtra? Pomyśl niczym coś napiszesz!
Co można z nią zrobić, jeśli muszę kupić nową? Wiem już, że nie będzie to firma na E. Wyrzucić i kupić nową. Generalnie w gónowsadach i tak Electrolu wypada najlepiej. Było dozowane za dużo detergentu lub były stosowane detergenty które działały destrukcyjne na materiał z których są zrobione ośki. Jak Elu się nie podoba, to kup whirlpoola który po...
Z ciekawie umiejscowionych rzeczy mogę dodać alternator w polonezie 1,9D żeby go wydłubać musisz odkręcić filtr oleju lub chłodnicę do wyboru-auto z początku lat 90-tych gdzie komputerów na taką skalę nie było Co do alternatora to odporny na polskie warunki ale musiałem wyjmować bo były rowy na pierścieniach...
Wtryskiwacz jest nierozbieralny.Pompa paliwa, filtr paliwa,poziom paliwa.
jaki jest stan świec i przewodów zapłonowych nie wspomne o filtrach powietrza i gazu
na gazie czy benzynie?? Jesli na gazie to moze byc kwestia sondy lambda a jesli na benzynie to pierwsza rzecza jaka bym zrobił to wymienił filtr paliwa...
Witam.Należy sprawdzić pompkę paliwa,/czy słychać ją po włączeniu zapłonu?/Czy ciśnienie paliwa podawanego przez pompkę jest właściwe,czy filtr paliwa jest czysty.
to zostaje ci filtr paliwa i regulator ciśnienia przy okazji wyczyść sobie silniczek krokowy bo jak kontrolka od silnika gaśnie to elektronika okej na początek radze sprawdzić filtr paliwa
pompa paliwa moze podawac za mało paliwa,moze juz sie zacierac,przeczysc filtr w zbiorniku
Zacznij od pompki paliwa czy pracuje i podaje na wtryski ewentualnie filtr paliwa.
Może tak Poldek kopci ale nie zawsze, na 20 odpaleń zdarzy się że jeden raz kopci. Jednak trwa to jakąś chwile gdy złapie temperaturę zazwyczaj przestaje. W filtrze powietrza nie ma oleju. A filtr oleju sprawdzę
Przy tych silnikach z tego co pamiętam to ustawiasz wstępnie luz zaworowy. Zobacz stan filtrów i układ ssący.
115C to stary "Fiatowski" 1500, z filtrem oleju pod kolektorem ssącym.
Sedno problemu to układ EVAP który nie działa. Sens działania układu EVAP jest taki że w określonych warunkach otwiera się zawór EVAP i podciśnienie w kolektorze zasysa pary paliwa z filtra EVAP. Uszkadza się Zawór EVAP . Zacina w pozycji zamknij albo otwórz ewentualnie na reaguje prawidłowo na sygnały połowicznego otwarcia PWM (reaguje za wolno) spowodowane...
Czujnik temperatury jest na termostacie a nie w chłodnicy. W chłodnicy jest załącznik wentylatora. Co do usterki to faktycznie może być ona związana z ciśnieniem paliwa (ciśnienie sprawdzić). Przyczyną może być np padająca pompa paliwa.
w 100% zgadzam sie z kolega ASTRA688 " Po wymianie filtra trzeba przeregulować gaz czyli parownik nowy filtr mniejsza oporność wlotu powietrza i co za tym idzie inne podciśnienie działające na reduktor gazu i z tąd problem jak było dobże to tylko przereguluj i nic więcej nie kombinuj " jest to narmalna rzecza jak po wymianie filtra auto gasnie tym bardziej...
ZIBIES, dużo bym dał aby siedzieć teraz na majorce i moczyć conieco :) Co do zaworu, zasobnik stoi z paliwem a w nim pompa z poloneza olejowa. To wszystko leci przez filtry do zbiorniczka w palniku. Cały palnik jest 10cm nad ziemia. Poziom paliwa w zasobniku ok 80cm od ziemi. I w momencie wyłączenia pieca. podczas wyjazdu, awarii itp grawitacyjnie przez...
Ja miałem podobny problem wymieniłem filtr paliwa przy zbiorniku paliwa i teraz jest OK Prawdopodobnie masz wodę przed tym filtrem lub jakieś śmieci.
Witam. Mam poloneza na wielopunkcie. Jak jest zimny po odpaleniu nierówno pracuje jakby się dusił. Świece przewody wymieniłem filtr paliwa i nic. Jak się nagrzeje to wszystko się normuje. Gdzie szukać przyczyny
Tak jak w temacie Polonez caro + 1,6 gle w chłodne dni i zimą ciężko pali , kupiłem nowy czujnik temperatury ten z dwoma pinami do ssania i nie pomogło co robić? Kreci i kreci , w końcu zaskoczy ale na mrozie aku... szybko pada Czyli ma GLI, a nie GLE po drugie wlej w dolot troszke benzyny podczas kręcenia od razu zobaczysz co go boli. Oczywiście wcześniej...
W moim polonezie mam problem z lewym powietrzem , po zatkaniu dolotu filtr paliwa auto nie gasnie , przy dodawaniu gazu slychac swist, system wtrysku to bosch , gdzie szukac nieszczelnosci?
Przecież to jest do bedini filter taki właśnie "Szmaciany". http://www.autogaz-market.pl/glowna/139-...
A ja bym wyeliminował ukł. zapłonowy .Przy niesprawnym ukł.zapł. wystęują wystrzały jak w Sylwestra .Sprawdz ukł. chłodzenia (może zamarza reduktor ) .Wskazane byłoby czyszczenie reduktora i wymiana filtru gazu .Jezeli takie same objawy są na benzynie ,to sprawdz potencjometr przepustnicy.Napisz jaki to wtrysk :ABIMEX ,BOSCH czy MPFI i czy nie zapala...
A może filtr paliwa też potrfi się przytkać.
zakręcic gaz zaworem w butli ,odpalic silnik żeby wypalic resztki gazu,odkręcic filtr,przykręcic nowy.
180km/h też nie muszę jechać, 140 mi wystarczy. TYm nie mniej 140km/h robi także matis i polonez 1,6 , a że żyjemy w 20 roku 21 wieku to turbina jest wskazana do dizla trucuiciela niesamowitego. Tak samo jak system CR i filtr cząstek stałych, SCR.
Witam do lisexxxx kiedyś robiłem palnik na olej przepracowany i zastosowałem pompę z poloneza. Ma smok ssawny z filtrem siatkowym, i jest wyposażona w zawór nadmiarowy który utrzymuje stałe ciśnienie w przedziale 3 - 4 atmosery
Dobre są świece BRISK. W mojej skodzie 91' przy zimnym silniku jak zresztą i przy rozgrzanym pali dosłownie na dotyk i nie ma żadnych problemów. Jak chcesz to zejde do garażu i spojrze jaki na nich jest numer, ale jak wejdziesz do sklepu skody i powiesz że chcesz świece do favoritki to innych nie powinni ci dać. Mimo że świece powinno się wymieniać...
Filtr paliwa i gazu też zmieniałeś?
Centralka nie ma żadnego wpływu na falowanie obrotów a tym bardziej na taki niski ich spadek.Napisz przy jakiej prędkości wyrzucasz na luz bo może należałoby tylko odwrócić wlot powietrza na filtr.
a może filtr powietrza albo przytkana dysza powietrza
Lambda=1,3 to bardzo uboga mieszanka ;może być pompa paliwa, filtr paliwa,rozrząd żle spięty.
była robiona głowica ibyło sprawdzane ciśnienie na tłokach filtry powietrza i gazu są wymienione tak jak i świece oraz kable wysokiego napięcia
Silnik ROVERA ma 1,4 i 105km.Sprawdź filtr paliwa.Świeci się kontrolka CHECK ENGINE?
A spróbuj odkręcić korek wlewu paliwa, jak "zassa" powietrze przy odkręcaniu to masz powód, druga rzecz to filtr paliwa, wymieniany? pozdr
Prawie na 100% membrany a to z tego względu ze się robia sztywne po dłuższym użytkowaniu.Sprawdź jeszcze filtr wstępnego oczyszczania gazu. Pozdrawiam
Olej jest 'czysty'. Ngdy nie ubywało go czy przybywało. Silnik nigdy nie brał oleju. Ponad rok temu wymieniany był termostat. Teraz wymieniane były świece, filtr powietrza i gazu.
nachodzi mnie pewna myśl - wymienić czujnik położenia wału. Nie wiem jednak czy idę w dobrym kierunku? A ja proponuje na początek sprawdzić filtr powietrza oraz świece.
Rurka od kolektora ssącego do rurki nagrzewnicy jest zimna !!! czy tak ma być ? Nie sądzę, ale przy jakiej temperaturze silnika? Nie odpowiedział jeszcze kolega na pytanie o gaz (czy jest lub był w pojeździe) i o filtr powietrza - czy jest czysty.
filtr dolnoprzepustowy + wzmacniacz i bedziesz mial niskie tony
filtr polonez polonez filtr oleju filtr oleju polonez
amplituner podstawkowe klawiatura chicony domofon schemat podłączenia unifon
schemat zasilacza impulsowego grzejnik invena
Renault Master – instalacja drzwi bocznych, prowadnice, elektryka, wzmocnienia Zipp Neken 110 dławienie na wysokich obrotach – przerywanie, gaźnik, paliwo, zapłon