kostka stacyjki
A jak pompka zasilająca?? Sprawdzałeś?? Przekręć kluczyk i słuchaj czy słychać coś przy zbiorniku paliwa. Jeśli nie to może to być pompka. lub brak jej zasilania. (bezpiecznik, kable.) Jeśli słychać to może filtry paliwowe. Kiedy ostatnio je wymieniałeś?? Czy w momencie jak nie chce odpalic jest iskra?? (może kostka stacyjki szwankuje:)
Witam. W dużym Fiacie i Polonezie z lat '80 Maluch typowy na linkę maił w stacyjce 3 przewody. -Zasilający, -napięcie na światła i resztę -napięcie na zapłon. Polonez i 125 miały przekaźniki było to tam ciut inaczej rozwiązane ale funkcja stacyjki ta sama bo ta sama kostka z dodatkowym kablem - rozruch. Gdzie często w maluchach były montowane te kostki...
witam wszystkich, mam problem z polonezem 1.6mpi z 2002 roku, padla kostka pod stacyjka, po wymianie kostki i stacyjki samochod nie dziala, nie zapala, ma fabryczny immobilizer, prosze o pomoc.
Witam! Mam problem z autem POLONEZ Caro Plus 1,6 GLI rocznik 2001. Problemem jest brak iskry. Ale może od początku: 2 tygodnie temu profesjonalny serwis samochodowy założył mi w nim instalację gazową LPG. Autko działało bez najmniejszych problemów. Tydzień temu wysiadła mi w nim kostka od stacyjki - wymieniłem na identyczną pojeździłem 3 dni bez problemu....
ok odp....spaliła się kostka stacyjki pozdr
Witam serdecznie. Tam masz dwa moduły w jednym. Iskra jest parami tak jak masz napisane na cewkach. Obydwa raczej nie padły. Jest od tego bezpiecznik obok tego od pompy. Możesz okręcić wszystkie świece i położyć je na obudowie silnika by sprawdzić iskrę. Kostka stacyjki sprawna? Pozdrawiam.
Mam ATU plusa który przerabiałem na starszy model włącznie z wnętrzem miałem ten sam silnik co ty fabrycznie i jeśli odpiąłeś wtyczkę z kostki i zwarłeś auto na "krótko" i zagadało to oznacza że szlag trafił kostkę stacyjki . od 7 lat gdy od kiedy siedzę w Poldkach to nie spotkałem się z samym uszkodzeniem stacyjki "Plusowej" co najwyżej padających...
Sprawdż czy wychodzi zasilanie ze stacyjki po przekrEceniu na rozruch.Często przyczyną jest wypalenie styków na włączniku stacyjki[tzw kostka stacyjki]
kostka stacyjki gdzie to znajde i jak to zdiagnozować
Sprawdź połączenia masy (minusa akumulatora). Jak pisałem wcześniej, akumulator jest dobrze skomunikowany z autem. Tak jak Ty, też od razu pomyślałem o masie i sprawdzałem, czy minus "trybi". Dodano po 3 Wyłącznik stacyjki tzw. kostka. Sprawdzić też złączkę tej wiązki od strony instalacji. Kostka jest OK; sprawdzałem ją. Mostkowałem też na złączce,...
Wracamy do przekaznika pompy. Jest sterowny minusem, a sprawdzałeś czy w czasie rozruchu jest na uzwojeniu przekaznika PLUS? Jeżeli nie ma , kostka stacyjki do przeglądu lub wymiany.
witam ,kolego sprawdz kostka stacyjki , czy wychodzi prąd na wyłącznik świateł , albo sam wyłącznik świateł pozdrawiam
Prawdopodobnie kostka pod stacyjkąJak zgaśnie to sprawdź czy są kierunkowskazy,i działa nawiew swieżego powietrza.
To pozostaje zrobić to co już napisałem jak problem wystąpi podłączyć się kabelkiem do automatu ,a drugi koniec prosto do akumulatora, będzie wszysko parzyło, ale da się to zrobić jak zakręci to rozrusznik jest ok. W moim przypadku winna była kostka stacyjki grzały się wsuwki na jednym kablu.
Witam Jeśli rozrusznik i cała reszta czyli kostka stacyjki oraz połączenia styków elektrycznych są w porządku to powoli aku Ci sie kończy albo masz za małą pojemność.Pozdrawiam.
Dobrze by było sprawdzić, czy przy próbie rozruchu, na wsuwce wzbudzenia automatu jest odpowiednie napięcie. Może np. kostka stacyjki nawala? A ładowanie jest? (pasek napięty?) Masę i przewód prądowy też wypadało by sprawdzić! Pozdrawiam !!
Jesli chodzi o mase, to tez mialem problemy. Polaczenie znajduje sie z prawej strony bagaznika, nad zbiornikiem do spryskiwacza tylnej szyby. Po dokreceniu problem ustapil. W poldku jeszcze lubi sie wypalic kostka od stacyjki (w kolumnie kierowniczej) wtedy czesto po nacisnieciu STOPU jazy sie lekko kontrolka ladowania. Pozdrawiam.
to niby jakie kabelki z sobą połączyć? bo tam chyba 4 są? a był przed chwilą u mnie kolega i dał mi taką kostkę od opla którą przykręca sie do stacyjki i wpina się w nią kable. i ta kostka się obkręca podczas poruszania kluczykiem . u niego były takie objawy i winna była kostka u mnie wsadziłem ta jego i nic nie pomogło... coz szukamy dalej ;/
TYPOWA USTERKA. Uszkodzoną masz kostkę stacyjki. Tak jak w Polonezie, Żuku, Nysie, Tarpanie. W kostce stacyjki są osobne styki na "ZAPŁON" i drugi na "ODBIORNIKI" (stop, kierunki, zegary, wycieraczki). Przestaje wtedy działać wszystko zasilane +15 poza zapłonem.
Zobacz czy dochodzi na styk na wsówke na rozruszniku napiecie jak bedziesz prówował odpalać, ja bedzie to coś z rozrusznikiem jak nie to prwnie kostka w stacyjce.
Za schowkiem masz 2 bezpieczniki, jeden od zasilania sterownika, drugi od pompy, jak nie pojawia się tam napięcie, to szukaj pomiędzy nim a stacyjką (włącznie z kostką stacyjki)
Pewnie skończyła się kostka w stacyjce albo przewody na alternatorze nie łączą. Pozdrawiam.
A tak na marginesie: to na pewo jest pęknięcie, czy moze tylko skaza na odlewie? Gdzie ono dokładnie jest? czy kluczyk wchodzi i wychodzi ze stacyjki normalnie? Przekręca się bez oporów i innych problemów? blokada działa? Jak tak, to wymień tylko tę kostkę i po sprawie.
Słaby styk kostka stacyjki.
odłącz kontrolkę przy alternatorze i sprawdź czy zgasły kontrolki jeżeli nie wygasły po wyłączeniu kluczyka rozbierz obudowę stacyjki odkręć kostkę od stacyjki i będą ta 3 plastikowe "przyciski" sprawdź czy przestały świecić kontrolki jak nie to rozłącz kostke i pacz czy zgaśnie...
Wolty ;) Czarny to masa. Jeden czerwony to stały plus. W radiu pewnie PERM+ albo MEMORY Drugi czerwony to plus po stacyjce. IGNITION Bynajmniej tak to powinno wyglądać.
Czerwona kostka jest to stały plus który znajduje się fabrycznie za schowkiem. Nie jest on zabezpieczony żadnym bezpiecznikiem. Tu musisz zacząć szukać, gdzie masz zwarcie. A co do mikroprocesora, poszukaj zdjęcia takowego w internecie. Jest na nim rozpis kostek. Cyfry są standardowe. Po nich wywnioskujesz co gdzie. 30 stały plus, 31 masa, 15 + po stacyjce...
Wypalony włącznik świateł stała przypadłość tych aut. Jak sprawdziłeś ze to nie kostka stacyjki?
Sprawdż kostkę stacyjki.
Kostka stacyjki do wymiany i tyle
Takie problemy przeważnie generował mikroprocesor, ta niebieska kostka w skrzynce bezpieczników. U mnie było tak że silnik nie gasł nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Dało się go tylko zgasić światłami awaryjnymi :)
Tak tylko te stacyjki były takie same w źukach fiatach polonezach ale kostki się różniły- którą masz?
Możliwe ze kostka przy stacyjce padła.
Czasami jest to też wina kostki stacyjki. Pozdrawiam.
I kostki połączeniowe od stacyjki.
ani pod maską ani pod schowkiem nie ma żadnych bezpieczników, są jedynie pod deską od strony kierowcy, rozbebeszyłem już wszystko co się dało . Zaczynam podejrzewać kostkę stacyjki ...
Ja bym ugryzł stacyjkę /kostkę/ . Pozdrawiam.
Witam serdecznie. Kiedyś w Polonezach często sypały się kostki stacyjki bo nie wytrzymywały dodatkowego obciążenia. Może u Ciebie jest podobnie. Pozdrawiam.
Wiadomo, że chodzi o napiecie rozruchu ze stacyjki. Jest to napięcie na kostce, czy nie ma? Tu masz schematy do Poloneza, szukaj: [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
Kostka pod stacyjką do wymiany.
Posprawdzaj dokładnie bezpieczniki. Prawdopodobnie kostka pod stacyjką jest przegrzana, Dodano po 17 Posprawdzaj dokładnie bezpieczniki. Prawdopodobnie kostka pod stacyjką jest przegrzana,
Kiedyś miałem takiego poloneza plusa to jak się światła włącznikiem,włączyło to dopiero zgasł. We włączniku było uszkodzenie. Prześledzić jak zasilane jest ECU. Piszesz ze wypinales kostkę ze stacyjki. Odepnij kostkę z wiązki. Bo może kostka zwarta i krzaczy.
dzieki za pomoc okazalo sie że za wszystko byla winna kostka pod stacyjka pozdrowienia
Jeszcze zostaje kostka w stacyjce. Sprawdź czy bolce sie nie wytarły.
W FSO-1500 żarzyła mi się kontrolka ładowania akumulatora, przyczyna słaby styk w kostce stacyjki, wymiana kostki pomogła raz na zawsze. Natomiast w polonezie przy uszkodzonej diodzie wzbudzenia kontrolka ładowania nie świeciła się ani jarzyła.
Sprawdź jeszcze kostkę stacyjki i połączenie masy przy tylnych światłach.
No i problem usunięty. Wymieniłem złącze pomiędzy stacyjką a kostką. Dziękuję za pomoc.
Takie coś do wymiany : http://www.swistak.pl/a4693462,Kostka-st... Auto da się uruchomić aby mogło dojechać do Ciebie, wystarczy zmostkować odpowiednie przewody i awaryjnie dojedzie, ale aby zgasic samochód to trzeba wyjąć mostek lub zdusić silnik czego nie polecam :)
sprawdz podlaczenia przy cewce WN oraz bezpieczniki moze byc rowniez kostka pod stacyjka uwalona a wszystkie inne uklady dzialaja ??pozdr
kostka polonez polonez kostka kostka stacyjki focus
montaż dmuchawa dmuchawa elektronika elektryka vectra p0400
domofony cyfrowe reason instrukcja
Citroën DS3 – wymiana zamka drzwi, demontaż tapicerki, centralny zamek, Valeo LA22 Kod błędu F w kotłach Saunier Duval ThemaClassic - diagnostyka i rozwiązania