Albo to jest opcja z kontrolą okładzin hamulcowych albo masz niski poziom płynu hamulcowego i sprawdz poziom oleju
Witam,do czujnika dostaniesz sie od góry ale lepiej jest troszkę opuscić zbiornik
Ja również potwierdzam.Leonardo w Polonezie wskazuje poziom gazu na fabrycznym wskaźniku.Niestey jego wskazania nie zawsze są dokładne, ale zawsze coś mozna sie zorientowac.Jest to w sumie niezły bajer.
Mam takie dwa pytania a mianowicie: Jak dokładnie powinien byc wyregulowany gaznik w polonezie?? (jaki poziom paliwa itd itp) Jakie ustawic luzy na zaworach podczas ich reglacji i w jakiej kolejnosci sie je ustawia ?? Pozdrawiam
zobacz czy nie zamarza Ci parownik, jesli tak to masz niski poziom płynu chłodniczego lub uszkodzona pmpe wody albo uszczelke pod głowicą
Czy sprawdziłeś poziom płynu chamulcowego ? Jeśli tak to , zakładając że masz ukł. chamulcowy Lukas to mogą być wytarte klocki chamulcowe.
Poziomu oleju?
Wtryskiwacz jest nierozbieralny.Pompa paliwa, filtr paliwa,poziom paliwa.
Witam. Dawno nie miałem kontaktu z tym modelem, ale z tego co pamiętam w moim polonezie (ponad 15 lat temu) przyczyną takiego zachowania był zbyt niski poziom paliwa w gaźniku. Proponuję jeszcze raz sprawdzić gaźnik, czy nie jest zatkany układ przejściowy lub zamienione dysze między gardzielami gaźnika. Należałoby też sprawdzić jak się zachowuje silnik...
polonez atu plus na 4 poziomie nie działa wentylator ogrzewania.na pozostałych trzech działa prawidłowo,przełącznik sprawdzony i jest dobry.podczas włączania na 4 poziom załącza sie przekaźnik na pozostałych przekaźnik jest rozłączony.
Sprawdź na zimnym silniku lepkość oleju. Może jest zbyt gęsty i rozrusznik nie ma siły kręcić (miałam takie przypadki) Popieram, sprawdź jeszcze poziom.
Jezeli widzisz na wskazniku zegarowym w aucie , w trakcie jazdy wartosc 0,2 to jest to dobra wartosc cisnienia oleju. W/g Morawskiego jezeli rozgrzejesz silnik do temp 80+/_ 5 stopni , to zegar cisnienia powinien wskazac : przy obrotach wolnych tj. 850obr/min cisnienie 0,1 Mpa przy obrotach rzedu 3500obr/min cisnienie oleju nie powinno przekroczyc wartosci...
no teraz byłem i patrzyłem to jak wyciągnełem wtyczke ze zbiorniczka to zgasło ale poziom płynów jest
lub zbyt niski poziom paliwa w gaźniku
przecież warszawa to to samo co Żuk (a konkretnie to na odwrót), czyli zakładaj alternator od Żuka z jego mocowaniami i będzie jak orginał bo to ten sam silnik i nie będzie rzeźby. regulator elektroniczny od Poloneza caro, na niego plus po stacyjce a wyjście z regulatora do wejścia wzbudzenia alternatora, tam kontrolki też nie trzeba podłączać, ja w...
mam takie samo radio ale go nie wyciagam na noc tylko porzadnie je zamocowalem. po pierwsze kieszen - dobrze pozaginane blaszki; po 2 przykrecone do śrub w radiu z tyłu i z boku. Mam poloneza i poziom zabzpieczen tego samochodu jak wiadomo slabe ale z radiem trzeba sie pomeczyc. Montujac cos dodatkowego w radiu stracisz gwarancje wiec lepiej porzadnie...
Możesz poszukać systemu speed 1300/1700. Polecam ale tylko pod wzmacniaczem i to trzymającym poziom.
Różnice niewielkie, tak jak pomiędzy Polonezem i Toyotą :D Witam. Przesada z tym porównaniem. Slican prezentuje znacznie wyższy poziom niż ,,Polonez” a poza tym jest produkowana a przynajmniej składana w kraju. Jak nie będziesz miał pracy to pomyśl o tym. Pozdrawiam.
... No tak, zgodnie z normą to wszyscy powinni być już dawno martwi w tym budynku :) Bo od ćwierć wieku nie ma żadnej wentylacji. Ćwierć wieku temu ludzie jeździli polonezami. Nie zmienia to faktu rzeczy, że WG to relikt przeszłości.
To sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej.
POLONEZ CARO 1993 r gaznik
poziom jest ok, a jak sprawdzić resztę?
Sprawdź poziom płynu chłodniczego. Może jest zapowietrzony?
Paliwem pluje, a czy jest iskra - sprawdzałeś iskrę i poziom oleju w silniku. Pozdrawiam.
Nie ma takiej regulacji, regulujesz skład mieszanki, wolne obroty, poziom paliwa w komorze pływakowej.
Albo zbyt niski poziom płynu w zbiorniczku pompy hamulcowej.
Bardzo ładne panele, musi ładnie poldek latać. Poziom wykonania naprawde wysoki. Gratuluje
Bardzo możliwe, patrząc na fotki przypomniała mi się Finezja, a w tym, znaczy niej, chyba razem z kolegą drutowaliśmy wskaźnik, aby działał również podczas odtwarzania :) Tak, wysterowanie. Na froncie skala, dostrojenie i poziom sygnału z anteny.
szkolnictwo pozostało na poziomie poloneza. A jakbyś wymienił olej w polonezie? Napisz to powiem co byś zrobił źle.
chyba to nie jest cefka, kiedys grzala mi się za bardzo bo była dziurawa wymieniłem ją i bylo ok. objawiało sie to tym , że po jezdzie ok 5min samochód gasł , dopiero zapalał gdy ostygła cewka Dodano po 2 jest na benzynę spradzałem pływak, nie jest opity, lekko chodzi, poziom dobry
Zupełnie nie tor pomiarowy wskaźnika nie ma praktycznie wpływu na poziom nagrywania. Jego zadaniem jest właśnie określenie- uwidocznienie poziomu sygnału nagrywanego.
robi ci się mieszanka wody z olejem zrzuć głowicę i wymień uszczelkę sprawdź uszczelniacze na zaworach pozdrawiam Nie zawsze tak jest jak piszesz,jeśli gość robi krótkie odcinki na niedogrzanym silniku to właśnie na korku zbiera się kondensat a ludzie myślą ze to uszczelka,ważne jest to jaką trzyma temperaturę silnik i z reguły jest to objaw niedogrzanego...
Napisał Panda02 Ale po co, skoro i tak trzeba utrzymać pewien poziom benzyny w zbiorniku? Po to żeby wydłużeć żywotność pompy.
Ostatnio mam problem z wskaźnikiem poziomu paliwa w moim polonezie z silnikiem rovera..mianowicie po przekreceniu kluczyka w pozycję 0 wskaźnik powinien wychylić się i pokazywać stan poziomu paliwa w baku ..a tego nie pokazuje..dopiero jak zaczynam dodawac gazu i jechać to na pulpicie wskaźnik tam i z powrotem odchyla sie raz w prawo , raz w lewo..w...
jeszcze qp tylko "tube" i będzie mazowsze gra i tańczy!! co jest?? kolo ma "tube" i mówi że kozak "gra"?????!!!!!!! chyba poziom elki sie obniżył??
Proponuję forum http://www.forum.fsoautoklub.pl/index.ph... Zawory w plusach są samoregulujące. Jak pompka była nieużywana lub miał Pan niski poziom paliwa i spalił Pan pompkę.
Poszukaj usterek Lambdy , czy dzieje się tak na BP i LPG ? poziom płynów w normie ? nie kopci na biało?
No to jak kicha to może mieć zbyt dużo paliwa, zbyt wysoki poziom w komorze pływakowej, jeśli samodzielnie wymieniałeś zawór pływakowy to nawet na pewno tak będzie.
ZIBIES, dużo bym dał aby siedzieć teraz na majorce i moczyć conieco :) Co do zaworu, zasobnik stoi z paliwem a w nim pompa z poloneza olejowa. To wszystko leci przez filtry do zbiorniczka w palniku. Cały palnik jest 10cm nad ziemia. Poziom paliwa w zasobniku ok 80cm od ziemi. I w momencie wyłączenia pieca. podczas wyjazdu, awarii itp grawitacyjnie przez...
Może coś ci prąd pobiera na postoju sprawdź amperomierzem.Lub stary akumulator zasiarczony sam się rozładowuje SEM może być na poziomie 12 v ale pojemność akumulatora już jest mała i szybko się ładuje i rozładowuje. Sprawdź poziom elektrolitu i oczyść klemy.
raczej jak sie rozgrzeje poziom mam ok a mozliwe ze olej powinienem wymienic na zakretach tez ok
pompa wodna jest bardzo prawdopodobna... oczywiście poziom płynu chłodzącego w normie? - miałem tak, jak miałem mało płynu...
Elektrit,a widziales kiedys instalacje elektryczna pierwszej wersji Poldka(ten z prostokatnymi lampami z przodu?Tam wlasnie byl przekaznik tej lampki.Dokladnie tak samo jak w duzym fiacie przyjacielu.Pozatym dlaczego sie wyklucasz skoro nie wiesz czegos na 100%?No i to forum nie jest do tego zeby wyklocac sie o racje.Ale skoro ty tak uwazasz,to ja ustepuje.W...
witam!!!!!!!!!!!!!!! by sprawdzić czy paliwo idzie przez pompkę wystarczy zdjąć przewód z gaźnika i pokręcić dłuższą chwilę rozrusznikiem,bądź też pokręcić rozrusznikiem i zdjąć pokrywkę gażnika i zobaczyć jaki jest poziom paliwa i czy wogule jest
Płyn hamulcowy nie wycieka. Poziom ciągle taki sam. Dzięki pokombinuje z tą pompą.
To znaczy co masz na myśli mówiąc o sterowaniu podciśnieniowym nadmuchu? Czy masz tak od jakiegoś czasu czy tak zawsze było? Moim zdaniem taka sytuacja jest normalna że masz mniejszą siłę wylotu ciepłego powietrza. Jaką masz tempertaturę silnikna? może coś się dzieje z termostatem jest np. cały czas otwary i dlatego silnik nie osiąga właściwej temperatury.Sprawdź...
A morze po prostu wystarczy wymienić pływak w gaźniku ,bardzo częsta przyczyna dławienia się polonezów zasilanych gazem ,pływak się przecierał ,zbyt wysoki poziom paliwa i się dusi na wolnych obrotach a objawy dławienia by na to wskazywały.
Rodzice kupili sobie nową chłodziarko zamrażarkę LG GR-B359PVQA. Czytałem trochę po różnych forach i zbierała dość dobre opinie. Niepokoi mnie jednak jej super wrażliwość na wypoziomowanie, wystarczy minimalna odchyłka w bok i zaczyna pracować jak stary polonez ;) - coś się "tłucze" w agregacie (jakby coś ocierało przy każdym obrocie silnika), całość...
Przedewszystkim skontroluj poziom płynu chłodzacego czesto jak jest go mało dzieje sie tak jak piszesz.
A może niski poziom płynu chłodniczego i mrożony parownik? Jak się rozgrzeje to jest lepiej... Hm!
No straszne! Coś zrobiłeś sam do tej pory? Zmierzyłeś poziom zasilania, stan masy, podmieniłeś żarówkę, sprawdziłeś bezpiecznik, stan wiązki? Cokolwiek?
Witaj! W tradycyjnym silniku Poloneza czy Fiata znajdował się gaźnik,który miał pływak,zawór pilnujący poziom paliwa,oraz dysze główne i wolnych obrotów. Pływak ustawiało się odpowiednim wałkiem 6mm tak by zachować odpowiedni poziom paliwa w komorze gaźnika. Wolne obroty regulowało się odpowiednią śrubką - zmniejszało obroty na przypustnicy a zwiększału...
Sondy nie sprawdzi się dobrze multimetrem. Sonda może przekłamywać jeśli chodzi o mieszankę, o czas reakcji, a niekoniecznie o ŚREDNI POZIOM NAPIĘCIA, jaki mierzy się multimetrem... Analizator spalin pokaże prawdę...
Nie napisales ktory rocznik tego poloneza, czy caro do 96r czy juz plus. Kontrolka zuzytych klockow chyba pojawila sie z wersja plus a w starszych wersjach moze to oznaczac niski poziom plynu hamulcowego lub jesli pojawia sie ta kontrolka z naciskaniem pedalu hamulca oznacza przepalona zarowke w swietle stopu lub brak oswietlenia stopu.. Nie pamietam...
ja zawory zawsze ustawiam na ssacy 0,20 a wydechowy 0,25, jeśli chodzi o poziom paliwa, pływk natomist 7 mm w przypaku track około 5 mm
W tej chwili mogę odpowiedzieć ,że ta kontrolka jest ostrzeżeniem błędu, może byc to zwiazane z silnikiem lub z czujnikami wszelkiego rodzaju,jest to sygnał z procesora o nieprawidłowościach w ukladzie silnika .Moze to byc np. uklad chlodzenia (tez sa czujniki).później napisze wiecej. O Jeeeezuuuniuuu!Jaki procesor nadzoruje pracę tego starawego diesla...
Cześć. Jeśli chodzi o oszroniony reduktor to na pewno albo brakuje ci plynu w ukladzie chlodzenia albo reduktor jest zapowietrzony. Uzupelnij poziom plynu a odpowietrzysz reduktor poprze zdjęcie jednego z przewodów zasilania plynu do reduktora tak by plyn dostal się i wypelnil komorę wodną reduktora. Jeżeli reduktor zamarzal to nie moglo być mowy o...
filterek ok poziom plynu tez jest taki jak powinien. a moze to byc zpowodowane glowica albo niewlasciwym luzem zaworo
ustaw zaplon moze byc delikatnie przyspieszony , zaworki.sprawdz poziom paliwa w gazniku mozna zalozyc mniejsze dysze i podloz cos pod pedal gazu pozdr:D
Witam wszystkich! Mam pytanie do użytkowników poldków. Mam sprzynta z 92r i dość kiepsko grzeje.Temperatura niecałe 90. Sprawdzałem węże dochodzące do nagrzewnicy z bloku silnika , ich temperatura jest równa a to chyba znaczy ze obieg przez nagrzewnicę w porzadku. Powietrze z nawiewów po nagrzaniu silnika jest letnio-ciepłe. Poziom plynu w porzadku,zadnych...
Takie coś to odpowiada poziomowi wież grających produkcji chińskiej. Pełna zgoda. Cyfrowe sterowanie parametrami dźwięku i archaiczne wyświetlacze LED w WS502 to dokładnie poziom bazarowych wież typu "Thompsonic", a nie "pełnych segmentów" wieżowych na miarę lat 90. Zresztą te serie 500 przypominają trochę Poloneza Caro z lat 90 - przestarzały model...
Niestety nie ma możliwości kupna takiego wskaźnika. Niestety, nawet gdybym znalazł, to i tak bym nie wymienił. Próby odkręcenia nakrętek (mimo wcześniejszego spryskania środkiem przeciwkorozyjnym) zakończyła się urwaniem dwóch śrub. Tak więc dalej już nie próbowałem i na tym kończę temat.
Sprawdź palcem który.
Spróbuj jak mówi przedmówca i sprawdź poziom płynu ja zawsze mam na max(przy zimnym silniku)i mrzonki o słabym ogrzewaniu w poldasie rozwiewam:)
Nie wiem jak to jest w polonezach caro, atu czy plus, ale nie rozumiem to jak może cieknąć korek ze zbiornika wyrównawczego. Przecież zbiorniczek wyrównawczy w polonezach jest bezciśnieniowy i korek nie jest szczelny, można jeździć bez korka i nic się nie będzie działo poza dostawaniem się kurzu do zbiornika wyrównawczego. Jeżeli sytuacja z wylaniem...
Delikatnie ściągnij pokrywe gaznika i sprawdż jaki jest poziom paliwa w komorze.Proponuje ustawić nie mniej niż 4 mm i nie więcej niż 7-8 mm
Witam! Problem wygląda tak, że po nawet krótkiej jeździe świece są zasyfione. Jeżeli zgaszę silnik to mam problem z odpaleniem, chyba, że wyczyszczę świece to wtedy pali od razu. Zupełnie nie wiem dlaczego ma takie spalanie. To coś z zapłonem ? Jeżdżę tylko na benzynie. Silnik 6 tyś po remoncie. Poziom oleju prawidłowy, olej wymieniony około 100 km...
oile niechce zapalic po parogodzinnym postoju prawie napewno winny jest zaworek zwrotny w pompie bezynowej benzyna wraca do zbiornika i trzeba pokrecic aby pompa poddala-zaworek elektromagnetyczny napewno niejest zepsuty bo on jest odpowiedzialny za wolne obroty ustaw poziom paliwa w gazniku zapalaj zawsze rano na bezynie szerokiej drogi
Sprawdz ustawienie rozrządu.Lubi rozwalić sie klin na kole wału korbowego.Kontrola na ustawionych znakach wszystkie tłoki muszą być na jednym poziomie.
Cześć Wszystkim. Mam problem z poldkiem, niechce mi sannia wyłonczac. Slinik moze byc nawet gorący ale dopuki jade ciągle trzyma go na wysokich obrotach, dopiero jak sie zatrzymam na chwile to obroty spadną na normaly poziom. Czy moze mi ktos poradzic co z tym zrobic. Z góry dzienkuje.
Czasem powodem wysokich obrotów w samochodach z automatycznym ssaniem może być czujnik temperatury - sterownik myśli że silnik jest zimny i daje mu ssanie. Płyn w chłodnicy(poziom) też sprawdź. Tak miałem w nissanie, nie wiem czy dokładnie tak samo jest w poldku.
Zmierzyłem napięcie na sondzie lambda na rozgrzanym silniku - ok. 150mV na biegu jałowym. Czyli jednak sygnał z sondy jest. Mam pytanie: błąd 13 to "Brak sygnału sondy lambda" czy "Niewłaściwy poziom napięcia sondy lambda"? Bo wygląda na to, że jednak (nawet, jeżeli niepoprawnie) to sonda działa.
lub parownik nad poziomem cieczy chłodzącej
Witam mam bardzo podobny problem jednak zacznę od początku. Polonez Gli 99 r 1.6 na gazie układ Lovato( o ile to coś daje ) Na gazie auto chodzi bardzo ładnie prócz małego ale... jak wcisnę gaz do dechy to bardzo słabo wkręca się na obroty... jakieś sugestie? Bardziej jednak martwi mnie benzyna. Zimny silnik - odpala miodnie. Nagrzewa się zaczynają...
Sprawdż poziom i cisnienie oleju.W Gli jeśli nie ma ciśnienia oleju przekażnik pompy paliwa umieszczony za schowkiem wyłancz się powodując załancznie kontrolek tablicy wskażników...
Pierwsze co zrob to wymien filtr gazu potem wypada wyregulowac instalacje LPG. Odczytaj kody bledow z ECU . Obstawiam niski poziom sygnalu z sondy lambda kod 44. Moze byc problem rowniez z uszczelka pod glowica . Nie ubywa plynu w chlodnicy?
Witam. Płyn wykipiał BO TAK MA BYĆ nie bez powodu przy korkach chłodnic i zbiorników wyrównawczych jest ostrzeżenie o możliwosci poparzenia. Przy prawidłowo działajacym układzie chłodzenia płyn znajduje się pod ciśnieniem w momencie otwarcia korka ciśnienie z układu musi się wyrównać z ciśnieniem atmosferycznym ,następuje gwałtowne podniesienie poziomu...
Że ktoś Ci założył licznik od Poloneza. Nie zaniżaj poziomu, ja Cię proszę.
Nikt się nie chwali jak długo eksploatował akumulatory poszczególnych firm. Myślę,że żywotność akumulatora stanowi o jego jakości. Ja się pochwalę miałem różne Centrę,Five Star i ZAP Piastów. I tak :Centra (stara)jako taka ok.4 lat eksploatacji Five Star -totalna porażka nie wytrzymał 2-ch lat ZAP Piastów 60Ah -eksploatowany w Polonezie z silnikiem...
Jeden przewód jest do kontrolki rezerwy drugi do wskaźnika. Nr1 to masa. Jak po ściągnięciu kabli wskazówka pokazuje pusty bak to wykręć cały czujnik poziomu paliwa i sprawdź co z nim nie tak. Mógł się zawiesić pływak.
Sprawdź, czy pływak nie stracił szczelności na wskutek uderzania w dno komory pływakowej - większa waga pływaka i w związku z tym za wysoki poziom paliwa. Co do elektrozaworów - sprężynki tracą sprężystość (pomaga rozciągnięcie - w granicach rozsądku), a gumeczki brudzą się i odkształcają (wyczyszczenie, obrócenie na drugą stronę, wreszcie wymiana)
Przyczyną może być cewka zapłonowa lub za niski poziom paliwa w gażniku Dodano po 3 Rozumiem ,że rozrusznik kręci dobrze nie tak jak by ,,stawał"
Nie do końca. Miał czujnik prawidłowego ciśnienia oleju... Tak, tak........ To zajrzyj do instrukcji obsługi jakiegokolwiek samochodu i sprawdź czy jest coś co się nazywa czujnik prawidłowego ciśnienia oleju. Jest po prostu czujnik ciśnienia oleju który pokazuje jest wymagane minimalne ciśnienie do pracy silnika albo go nie ma. A nie czy jest dobre...
Czyli to jednak na akumulator stawiasz? No przy zakręceniu napięcie od razu spada na 10.5V a w momencie dłuższego kręcenia powoli schodzi coraz niżej, na równe 10V, na niższy poziom nie spadło. Zatem uważasz, że moduł zapłonowy ma próg napięcia i nie przeskakuje. Trzeba sprawdzić na innym aku.
jeżeli Jesteś pewien , że tyl nie jest zapowietrzony stawiał bym na nieszczelność między sekcjami pompy hamulcowej. Sprawdz czy przy hamowaniu w zbiorniczku nie podnosi się poziom plynu.Po zaślepieniu w pompie hamulcowej odprowadzenia na tyl pedal powinien być twardy i wysoki.Czy niema przecieków płynu z pompy do serwa.
Dwie sprawy, ładowanie i sprawny silnik. Zawsze miałem sprawny samochód. Kłopotów z akumulatorem, czy z uruchamianiem silnika nie miałem jak pracowałem i samochód codziennie jeździł - obojętne czy to był maluch, fso-1500, Polonez, meganka czy corolla. Jak przeszedłem na emeryturę i samochód już nie był codziennie goniony, to zaczęły się problemy i...
Moi przedmowcy maja jaknajbardziej racje , zestroj antene przy pomocy reflektometru . Antene zamontuj jaknajwyzej , przypuszczam ze posiadasz tzw. TIR-a , wiec zamontuj antene tak aby byla jaknajwyzej anie toz przy dachu kabiny , wtedy antene obija sie o kabine i niema szans zestroic anteny i miec prawidlowy odbior i nadawanie. A zaklocenia i szumy...
Rozumiem ale nigdy takich problemow nie było... Jezdził elegancko az do wysuszenia baku a teraz tylko troche spadnie mi poziom paliwa i dzieja sie cuda. A jak wiadomo 5.50zł za litr nie zawsze jest za co kupic paliwo a jechac trzeba.
Czujnik może być uszkodzony. Rezerwa jest włączana poprzez zwarcie styków z których jeden jest stały a drugi porusza się razem z pływakiem. Za wskazania poziomu odpowiada opornik suwakowy. Wskaźnik jest czuły na zmiany napięcia ładowania.
Ale gdzie strzela? W dolot czy w wydech? Bo jak przy schodzeniu z obrotów to stawiam, że w wydech. Jeśli w wydech to do sprawdzenia poziom paliwa w komorze pływakowej i tłumiki, bo przy przegnitych rurach sitowych te modele potrafiły walić w wydech przy hamowaniu silnikiem.
byłbym wdzięczny za informacje czy faktycznie powinno być go na ciepłym silniku aż prawie dwa razy więcej, Nie pamiętam już jaka jest pojemność układu chłodzenia w polonezie, ale nie przypuszczam aby to było więcej niż 5 litrów. Można policzyć jaki będzie przyrost objętości wody ogrzanej od temperatury 20*C do 100*C. Albo organoleptycznie, proponuję...
Zbiornik paliwa mam od C330 (35l pojemności To zrób to jak biały człowiek w Polski. Wywierć w górnej części otwór i zamontuj wskaźnik poziomu z kontrolką rezerwy. Do 30 stki pasuje od poloneza.
Witam. Dzis byle mw serwisie Daewoo. Facet jak wszystko posprawdzal i zorientowal sie co i jak to byl wielce zdziwiony ze to auto jezdzi. Padnieta sonda, nie dzialajacy silnik krokowy wolnych obrotow od benzyny, zbyt wysoki poziom sygnalu czujnika podcisnienia w kolektorze dolotowym (lapie lewe powietrze), zbyt bogata mieszanka, norma chyba CO lub CO2...
Grzanie tylnej szyby startuje po zgaśnięciu kontrolki ciśnienia oleju. Jeśli silnik prawie staje - ciśnienie spada. Albo jeśli olej chlupnie na zakręcie, a jest niski poziom - pompa zapowietrzy się. To "R" co to jest? Poziom płynu hamulcowego? A może ma jeszcze jakieś inne znaczenie? Czujnik podciśnienia serwa hamulca na przykład? Może serwo nieszczelne...
Zasilanie ze skrzynki bezpieczników z fioletowego przewodu 2,5 mm2 przez bezpiecznik 15A, masa z nadwozia tylko solidna np. śruba M6 mocująca wiązkę pod zegarami. Rozbierasz tapcerki drzwi, wciagasz wiązkę 5 przewodów do drzwi kierowcy przez gumowy przepust, do pozostałych drzwi po 2 przewody.Mocujesz siłowniki przód : pionowo w dolnej części pod zamkiem....
Przedewszystkim to nie dotykaj głowicy to niepotrzebny koszt i wydawanie pieniędzy. Co ma głowica do płynu chłodzącego jeśli Ci olej nie rośnie, to mogą być trzy sprawy korek chłodnicy który działa pod ciśnieniem i jeżeli korek jest zardzewiały to źle działa. Dróga sprawa to poziom płynu chłodzącego i zapowietrzony układ oraz trzecia sprawa to termostat...
Problemem jest to, że oxyduje śruba która wychodzi z aluniniowej płaszczyznu radiatora diod plusowych, nie ma dobrego kontaktu na styku łeb śruby->płaszczyzna radiatora. elektrit zaniżasz poziom tego forum - skoro jesteś taki mądry to się podziel z innymi wiedza a jak nie chcesz to nie pisz wcale
Megawe napisał: Skrzynia i most z poloneza są zaprojektowane na styk z mocą silnika. Wstawienie mocniejszego silnika najpierw uszkadza dyfer a potem skrzynię. I jedno i drugie uszkadza się, bo zostało przedobrzone przez konstruktorów, którzy z niezłej skrzyni "Fiatowskiej" zrobili byle co. Zmieniony moduł zębów i łożysko wałka sprzęgłowego, które dziwnym...
Nie jest to takie trudne.skompensowany temperaturowo czujnik ciśnienia i 16 bitowy przetwornik pozwalaja zmierzyć już różnice wysokości 2m.Nie mam danych na temat mojego czujnika,ale uzywalem takiego z poloneza
Prawdopodobnie zaciera Ci sie pompa paliwa kolego albo zaleznie od konstrukcji chwytu zobzcz czy nie masz wgniecionego zbiornika od spodu bo to pierdola a potrafi uprzykrzyc zycie (ponizej polowy nie przelewa przez chwyt a zasysa tylko z dolu) i moze miec za malo
poziom paliwo polonez poziom paliwa polonez chłodnica polonez polonez chłodnica
podsłuch telefon analogowy rower magnesy rezonans karoserii
schemat centralny zamek kangoo renault kangoo schemat instalacji
Odpowietrzanie tylnych hamulców VW Bora – procedura, kolejność, ABS, płyn DOT 4 HP laptop 9x miga dioda zasilania – BIOS/UEFI błąd, zasilacz czy płyta główna?