a ja wam powiem ze jest lipa ze kolega nie ma mozliwosci odpalu na benzynie.cwiczylem wszystkie sztuczki z gazem i nic nie pomagalo.w tych modelach wyciera sie walek i nie otwiera wylotu spalin wiec wracaja one do ssacego i bedzie nie rowno chodzil lub gasl.90% poldkow tym wyleczylem i wiem ze w nich tak jest
Na biegu jałowym i rozgrzanym silniku nie świeci się kontrolka oleju to jest jeszcze dobrze.Wskaźnik wyskalowany w Mpa.
Na gazie powinno się jeździć przy rozgrzanym silniku.
czyli to może być wina kabli ? Raczej nie . Przebicia na przewodach WN są najczęściej po nocy , wilgoć ,rosa itp. A nie na rozgrzanym silniku .
Po nowych membranach trzeba regulowac pewnie juz sie ulozyly
Prawidłowe napięcie ładowania powinno mieścić się w granicach 13,8 a 14,4 V. U Ciebie występuje znaczna odchyłka w napięciu ładowania - prawdopodobnie winny jest regulator ładowania. Nie masz możliwości podmienić regulatora na inny egzemplarz?
Kod na pewno jest odczytany dobrze, silnik na wielopunktowy wtrysku, jest to ostatnie wydanie poloneza Caro Plus produkowane przez Daewoo, w kodach od samochodów tej marki można znaleźć kod 63 - oznacza on zwarcie do masy styku B urządzenia sterującego, ale tu wszystko pracuje normalnie a kod występuje zawsze na rozgrzanym silniku.
Masz LPG?
Na pewno popychacze tylko że wcześniej waliły jak silnik był zimny a teraz walą jak jest rozgrzany, wałek jest ok
Witam, mam problem w moim polonezie, na zimnym jak i na rozgrzanym silniku, powyżej 4tyś obrotów silnik zaczyna przerywać i zapala się check engine. Do 4 tyś niema żadnych objawów, wkręca się ładnie bez problemów. Silnik 1.6 z wtryskiem bosch, jaka może być przyczyna? Co sprawdzić?
Zmierzyłem napięcie na sondzie lambda na rozgrzanym silniku - ok. 150mV na biegu jałowym. Czyli jednak sygnał z sondy jest. . Ja cię pierniczę, nie ma ratnku dla tego forum. Co jest? 0,15V to cymeśny sygnał?
Silnik może być rozgrzany, ale czy w obecnych temperaturach rozrusznik będzie gorący? byłym sceptyczny.
Fakt że silnik można uruchomic gdy jest rozgrzany sugeruje awarię automatycznego ssania . Nie odpala zimny.
Mozesz sprawdzic czy rozgrzany silnik po prostu chce sie krecic.Moze go łapie jak sie zagrzeja-probowales na pych?
witam, woda wycieka na polaczeniach wezy z malego obiegu do reduktora, zobacz to na rozgrzanym silniku, byc moze nie dogrzany jest z tego powodu reduktor i kopci silnik zalewany bogata mieszanka ,byc moze wyciek jest w innym miejscu , i wtedy nie ma ogrzewania bo nagrzewnica jest najwyzej, a po niej zaraz reduktor, ktory nie dogrzany nie rozpreza prawidlowo...
witam Zastrajkował mi polonez. otórz stał on przez jakieś dwa tygodnie nieurzywany, normalnie odpalił i ruszyłem w trase, po przejechaniu jakiś 5km był już rozgrzany i zacząl przerywać aż wkońcu zgasł, wygłądało to tak ja by zabrakło pałiwa chociaż było, próbowałem go odpałić ale nie szło, to szczelił w wydech to w gażnikjednak po dłuższym czasie odpalił....
1.4 nie ma mod. zaplonu. Komp steruje cewkami w 1.4.
W moim Polonezie 1.5 na gaźniku i starej instalacji gazowej nie mogłem odpalić auta na gazie mając zaciągnięte ssanie , ale parę sekund po odpaleniu wyciągałem ssanie i silnik zaczynał równo pracować . Po pięciu minutach na ssaniu silnik był na tyle rozgrzany , że można było je wyłączyć .
Witam .. mam nietypowy problem .. chodzi o to ze mój polonez jeżeli jest zimny i ma właczone swiatła odpala bez problemu , a jeżeli rozgrzany silnik to na odpalonych światłach nie chce rozrusznik. Gdy zgasze światła odpali bez problemu .. dzieje mi sie to tylko na ciepłym silniku... w czym szukać usterki ???
Coś mi to wygląda na czujnik temperatury ten z dwoma pinami w obudowie termostatu.Dostęp jest dość łatwy więc proszę wykonać pomiar rezystancji na rozgrzanym silniku, to nam żuci troszkę dodatkowego światła na sprawę.
Po pierwsze "Norki" to podobno bardzo ekologiczny kraj, więc nie powinno być na rynku nowych rozruszników a regenerowane, ale regenerowane przez firmy Valeo, Bosch. Co do tych "zająknięć" rozrusznika to może być : -zbyt gęsty smar, zbyt duży opór w "przekaźniku" rozrusznika. Gdy jest zimno metalowy trzpień ma duże opory ruchu i nie napiera odpowiednio...
Witam posiadam Poloneza Caro 1.6 Abimex,a problem mam taki. Obroty silnika na rozgrzanym silniku klarują się na poziomie 1000/1200 obr.nin podczas podjeżdżania do świateł jak wcisne sprzęgło obroty wskakują na 2000 tys i tak się utrzymuje dopòki się nie zatrzymam. Byłem na analizatorze spalin wychodzi bogata mieszanka na niskich obrotach ,na wysokich...
odkręc sobie górny wąz od parwnika i sprawdz czy przy rozgrzanym silniku bedzie wypływac płyn , tylko uwaga na wysoką temp.Ja wten sposób odpowietrzam parownik
Dobre są świece BRISK. W mojej skodzie 91' przy zimnym silniku jak zresztą i przy rozgrzanym pali dosłownie na dotyk i nie ma żadnych problemów. Jak chcesz to zejde do garażu i spojrze jaki na nich jest numer, ale jak wejdziesz do sklepu skody i powiesz że chcesz świece do favoritki to innych nie powinni ci dać. Mimo że świece powinno się wymieniać...
Możliwe że reduktor gazu zakończył życie albo wystarczy regulacja gazu.Najgorsze jest to że sam nie wiesz od kiedy występuje usterka i czy stało się to nagle.Gdyby to była wina samego zapłonu to nawet na pb na mocno rozgrzanym silniku powinien troche przeplatać przynajmniej przy gwałtownym otwarciu przepustnicy.
Dziś wszystko sprawdziłem ciśnienie na rozgrzanym silniku około 90 stopni jest 1.8 at na zimnym jakieś 4 at a na średnio rozgrzanym około 2.8 at. a stary czujnik wyczyściłem założyłem i to samo się pojawia .
Cześć! Mam problem z moim odnawianym Polonezem, Atu, 1996 rok na Ambimexie. Rozebrałem silnik i chciałem wyczyścić miskę olejową od środka. Problem w tym, że razem z nagarem schodzi mi farba, marszczy się jak papier. Farba zaczęła schodzić przy zwykłym wycieraniu szmatką. Poproszę o radę jak to zrobić, aby było dobrze. Jaką farbą pomalować miskę od...
Jackall. Witam Cię. LPG z Pb w moim Poldku przełącza się po przekroczeniu 2000 obr/min ale mam również przełącznik ręczny. Przy rozgrzanym silniku nie startuje ani na gazie ani na paliwie. Po ostygnięciu startuje normalnie . Jeśli ktoś z kolegów miał podobny problem proszę o podpowiedz. Pozdrawiam.
"A propos jeszcze jedno, on jest na tym nie rozgrzanym silniku wołowaty do 2000 obr/min " To ma kazdy poldek !!! Ale sprawdz sade lambda moze ECU warjuje
Ja mam tak samo,czuję drgania na rozgrzanym silniku,i chyba wiem w czym tkwi problem -kable WN.W ciemności widać, że mają delikatne przebicie.
Jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem Poloneza z wtryskiem ABIMEX. Mój problem to: podczas gwałtownego dodania gazu, silnik gaśnie. Dzieje się tak na benzynie jak i na gazie. Na zimnym i rozgrzanym. Dodam, że po odpaleniu obroty falują między 1100 obr/min. a 2000 obr/min. Żeby wprowadzić silnik na obroty muszę delikatnie dodawać gazu.
Falowanie obrotów na benzynie przy rozgrzanym silniku może być spowodowane zanieczyszczeniem silnika krokowego.W pierwszej kolejności należy go wyczyścić.Jeśli to nie pomoże ,to kolejna jest sonda lambda.
Zaleca się wymianę membran co 2 lata.. Póki co wystarczy regulacja ilości gazu na "biegu jałowym".. Śrubka na parowniku.. trochę wkręcić lub wykręcić. Reguluje się to na rozgrzanym silniku.. należy uzyskać jak najwyższe obroty bez zakłócen w pracy silnika..
Obawiam się ,że to nie koniec Twoich zmartwień . Sam sobie zaprzeczasz cyt: Nagrzany silnik prauje bez zarzutu. Jak byłaby to wina silnika krokowego odczuł byś to też na rozgrzanym .Punto to nie Polonez,że śrubokrętem podziałasz . Mam nadzieje ,że do czyszczenia krokowca nie użyłeś środków typu WD , ponieważ po niedługim czasie faktycznie czeka Ciebie...
Termostat do wymiany. Skąd ta pewność? Może gość robi odcinki po 5km i ma ustawiony nadmuch na maksimum? Wtedy nie ma opcji żeby się rozgrzał do normalnej temperatury.
proponuje sprawdzic czyjnik temperatury cieczy chłodzącej.zimny silnik około 3000Ω rozgrzany około200-300Ω.a co z kontrolką sprawnosci swieci czy gasnie?więcej info na gg3093637
A czy próbowałeś w tym czasie gdy nie można odalić zapalić na zaciąg lub na pchnięcie. Czasami zdarza się , że rozrusznik rozgrzany pobiera zwiększony prąd i iskra jest zbyd słaba do zapalenia paliwa. Można także sprawdzić iskrę - zdjąć kabel ze świecy i podłączyć do niego dodatkową świecę i wówczas pokręcić rozrusznikiem. Bywa też taka sytuacja, że...
Sprawdzilem dzis sonde na rozgrzanym silniku. Wartosci napiecia wahaly sie w granicach 200-300mV zarowno na wolnych jak rowniez na wyzszych obrotach. Podczas badania spalin okazalo sie ze mam podwyzszone ilosci CO.
na rozgrzanym silniku przytrzymaj na obrotach ok 3000 przez 2 min puść z obrotów i sprawdz napięcie , sonda powinna dawac szybko oscylować pomiędzy 200mV a 900mV
może mieć za bogatą mieszankę i go zalewa.z uboż ja śrubą przy reduktorze.
witam wszystkich motoryzantów mam problem od pewnego czasu mam problem z uruchomieniem poloneza caro plus 98r 1.6gsi otóz z rana kręce rozrusznikiem i działa tak jak by go coś trzymało bardzo powoli kręci az w końcu po 2.3 próbach pada akumulator mierzyłem napiecie a alternatora daje 13,8 na światłach a jak juz rozgrzany silnik rozrusznik pracuje dobrze...
Miałem kiedyś też taką sytuacje, że po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów nie dało się ruszyć płynnie, jak się ruszało to trzęsło całym samochodem. Przyczyną była tarcza sprzęgłowa, nie wiem co z nią było ale po wymianie problemy ustąpiły. Być może była przegrzana. Działo to się oczywiście w polonezie.
Aby uruchomić zimny silnik benzynowy do komory spalania należy podać bogatą mieszankę paliwową.Jezeli rozgrzany silnik pracuje normalnie ,a zimny trudno uruchomić to na 100% awaria tkzw.ssania. Kiedyś ssanie zaciągano linką dziś tę funkcję realizuje sterownik wtrysku.
Teraz 64 posty czy dobrze czy źle i masa przeróżnych teorii. Człowieku w 25 poście miałeś już odpowiedź, jakbyś znał zasadę działania regulatora ciśnienia to już byś dawno to naprawił. Ale wlasnie nie znam zassady dzialania regulatora cisnienia i chetnie go bym poznal aby naprawic usterke. Cisnienia pomierzone na rozgrzanym silniku i wyglada to tak...
słychać przekażnik.jest w porządku.a teraz jeżdze na rozgrzanym i wszystko do tej pory w porządku.paliwa w baku mam sporo tj prawie pół zbiornika ponieważ nauczony wcześniejszymi doświadczeniami na pompie nie mam zamiaru jej uszkodzić.pompa myśle że w porządku i jak narazie jej nie będe reklamował.mam nadzieje że wytrzyma. Dodano po 2 było w porządku.już...
Bo odpalałeś na gazie. Odpalałem cały czas na benzynie, tak samo było z jazdą, normalnie na benzynie samochód jechał, po przełączeniu na gaz było słychać od razu przełączenie, więc samochód pracował zarówno na benzynie jak i gazie. Ten samochód na gazie w życiu nie zapali jak jest zimny... Musi być dobrze rozgrzany. Ma tak niestety odkąd założono mu...
A ja zachecam jednak do wymiany pompki i odpalaniu na benzynie(używana nie powinna byc droga). Przeciez to normalne ze parownik zamarza przy minusowej temperaturze, latem odpala bo "ogrzewany" jest temperaturą otoczenia. A pozatym przełączanie na gaz lub odpalanie przy nie rozgrzanym parowniku powoduje ze mebrana i uszczelki gumowe parownika szybciej...
Według mnie postąpiłeś jak najbardziej słusznie, sam mam w 125p z silnikiem 1300 , przebieg ok. 130 tysięcy (prehistoria - jeszcze odśrodkowy i bocznikowy filtr oleju, zamiast pełnoprzepływowego) olej półsyntetyczny, po przepłukaniu silnika przechodzę na syntetyk. Eksperyment rozłożony w latach od 2007 roku do teraz, wyglądało to tak: świeżo po zakupie...
Witam wszystkich, mam problem z obrotami, większość tematów przeczytałem, po czym usunąłem znalezione usterki, ale problem pozostał. INTERESUJE mnie do czego służy wężyk podciśnieniowy pomiędzy odmą a kolektorem ssacym-dokładniej jest on wpięty w urzadzenie wtryskowe ale jego kanał wchodzi pod przepustnice przez co omija silniczek krokowy. Na początku...
A jakie masz spalanie paliwa?
sprawdż czy dobry zestyk mają bezpieczniki,pozdrawiam
Witam! To, że polonez utrzymuje się na obrotach ok 2000 w momencie, kiedy temperatura silnika jest poniżej 68 stopni, jest rzeczą normalną. W momencie kiedy temperatura silnika przekroczy 68 stopni, komputer dostaje sygnał i obroty zostają obniżone do ok 950 obrotów/sek. Jest to silnik z wtryskiem Abimex i "ssaniem" steruje tu komputer. Najlepiej jest...
problem z układem chłodzeni i ogrzewaniem, płynu nie ubywa nie ma go też w oleju. po rozgrzaniu "puchną" przewody od płynu
Tak to był czujnik położenia wału założyłem nowy i śmiga jak powinien. A teraz jakie były objawy.... Rano albo zapalił albo musiałem pare razy popstrykać rozrusznikiem to załapał. Potem po ujechaniu jakiś dwóch kilometrów w czasie jazdy silnik przerywał ja się puściło gaz to trzebabyło znowu pare racy krótko pokręcić. Potem rozgrzany jazdził cały dzień...
Czy zasilanie modułu Abimex w polonezie, czyli przewód biały z czerwonym paskiem jest odłączane po wyłączeniu stacyjki? Według schematu w książce jest ono na stałe ale schemat ten źle podaje opis przewodów do Abimexu. A w tej chwili po wyłączeniu stacyjki z kluczyka, silnik zachowuje się jak rozgrzany maluch. Dostaje jeszcze kilku zapłonów. Jeśli zasilanie...
wlasnie zaobserwowalem ze takie cos dzieje sie na rozgrzanym silniku powyzej 70st. na zimnym pracuje plynnie na pelnym zakresie obrotow Dodano po 2 adnosnie modulu jak go mozna sprawdzic?
Witam, koledzy mam problem z polonezem GSI, bardzo ciężko zapala mi rano na benzynie, na gazie(tak jakby chciał zapalić a nie może łapie i gasnie itp.) pali bez problemu. Dodatkowo na rozgrzanym silniku zapala i na benzynie. Przejrzałem większość for ale każdy ma inne podejrzenia, swiece silnik krokowy itp. Ja wymieniłem: pompkę paliwa, czujnik położenia...
Moj rekord 4.76l/100km. Mój rekord dieslem to 6.5l przy ciągłej jeździe 160km/h, 3 dorosłe osoby - 300kg + pełny bagażnik piwa i ciężkiego sprzętu. czasami dobra pogoda, wiatr i ukształtowanie terenu idealnie wpływają na wyniki których się nie da powtórzyć. passat 1.9tdi 110koni, średnia 117km/h zapakowany spalanie 4.7l na setkę. Zdarza się... Benzyniakiem...
... przy jeździe "na luzie". Niestety jestem gamoniem motoryzacyjnym, więc z góry przepraszam za nieprofesjonalne określenia. Mam następujący problem ze swoim poldkiem. Podczas jazdy, gdy puszczam pedał gazu i hamuję silnikiem lub też gdy wdusze sprzęgło albo jade na luzie, to z tyłu samochodu słyszalne jest buczenie, któremu towarzyszą drgania. Gdy...
A świece kiedy były wymieniane.Jaki jest przebieg.
Sprawdzałeś szczotki w jakim są stanie?? Ile ten alternator leżał pod stołem??
Nie jestem w stanie wykonać żadnych pomiarów ponieważ nie posiadam takiego sprzętu specjalistycznego a wyłącznie: 2 zestawy kluczy płaskich i oczkowych, śrubokręty oraz młotek. Po odkręceniu korka wlewu oleju wylatują jedynie opary rozgrzanego oleju silnikowego a przynajmniej nie wygląda mi to na spaliny. Jeżeli jest to wina regulacji gaźnika to które...
To sprawdź, czy nie idzie spora ilosc pary z wydechu na rozgrzanym silniku. Normalnie nie powinno być widać spalin, jeśli wali para to pewnie uszczelka pod głowicą. Ponoć też wyjdzie po analizie spalin. To może być np chłodnica, na niej wycieku nie zauważysz bo wszystko co wycieknie szybko odparuje. Ale będzie widać kolorowy nalot po płynie ( zielony,...
Witam . Mam kłopot z niedawno nabytym poldkiem caro plus 1997 r . Stwierdziłem że silnik nie osiąga odpowiedniej temperatury w czasie jazdy. Oczwiście przyczyna się znalazła. Po wymianie termostatu samochód osiąga ok. 90 stopni i tak utrzymuje w czasie jazdy. Jednak przy tej temperaturze nagle silnik zaczyna nierówno pracować szarpie itpjak by miał...
Normalnie odpalasz czekasz chwile aż się rozrusza czyli z pół minuty i jedziesz nie przekraczając 3000obr. jak się rozgrzeje do 90 'C wtedy sandał . Oczywiście nigdy nie może zabraknąć płynu w zbiorniczku. Temperatura też nie może za bardzo przekraczać 90'C na wskaźniku. Jak rozgrzany to spokojnie jeździsz 4-7 tys obrotów. Spalanie wtedy oscyluje od...
Dzieki za wszystkie rady. Przetestuje wszystkie elementy jeszcze raz. Dzisiaj w ASO zapytalem nie smialo o to samo, to powiedzieli ze moze byc rowniez zwarcie w przewodach silnika krokowego. Co do tego co napisal Kapusta, to to samo sie dzieje czy silnik zimny czy rozgrzany. I stalo sie to nie dawno wiec dlatego probuje dojsc usterki, bo przedtem bylo...
Pewnie przegrzana elektronika szwankuje. Na początek sprawdź układ zaplonowy
Żeby powstał samozapłon muszą zaistnieć sprzyjające temu warunki. Przy benzynie - lipna benzyna lub żarzący się nagar. Gaz jest bardziej odporny na samozapłon niż benzyna (wyższa liczba oktanowa). Samozapłon może powodować żarzący się nagar na głowicy, ale to wg mnie powodowałoby również strzały w "gaźnik" i występowałoby tylko przy rozgrzanym silniku....
Koła w porządku, Świce dobre, termostat nowy i działa poprawnie. A o jakich czujnikach mówisz?? Sonda lambda jest 4 przewodowa. Właśnie czytałem o tym że trzeba wpiąć się między czarny a szary i powinno być tam napięcie między 0,1-0,9V na niskich obrotach i rozgrzanym silniku.. A i mam odrazu zapytańca- czy to prawda że w tym samochodzie wentylator...
Specjalistą w temacie nie jestem, ale znajomy chyba 2 lata temu miał podobne objawy w Caro słaby gdy zimny... okazało sie że nie działało ssanie automatyczne i silnik się dławił do czasu rozgrzania. pozdr KN
witam, ja też dużo czytam elektrody, postanowiłem sprawdzić ten myk z parą wodną podawaną do silnika. niestety w moim przypadku eksperyment przyniósł odwrotne skutki od opisywanych, do testów posłużył polonez 1992 1,6 gaźnikowy, zasilany gaziorem, silnik z grubsza rozgrzany-po przejechaniu 8km. para wodna pochodziła z żelazka które potrafi buchać parą....
smierdzi dopiero po rozgrzaniu i wlasnei dopiero po rozgrzaniu pojawia sie dym
Dla niektórych Polonez - to wszystko jedno. :D
I jak z tym polonezem naprawiony?pytam bo mam ten sam problem
Witam ponownie.Na początek samokrytyka-w poprzednim poście chodziło mi oczywiście o czujnik ciśnienia bezwzględnego za wprowadzenie w błąd przepraszam.Natomiast jeśli chodzi o działanie silnika po wymianie filtra paliwa oraz w/w czujnika to problemy znikły jak ręką odjął...ale do czasu niestety.Przejechałem ok. 2 kilometrów na rozgrzanym uprzednio na...
Egr jest zaślepiony i usunięty z komputera,fakt dane są z rozgrzanego silnika na pstoju. Pozdrawiam dzięki serdeczne za zostawienie jakiejkolwiek przydatnej informacji Dodano po 7 Powod jest taki że nie ma żadnych błędów silnika czy czujników auto wchodzi raz po raz w tak zwany tryb awaryjny gdzie przy tej masie jedzie jak polonez zero przyspieszenia,głośniej...
Silnik krokowy raczej nie, ma wpływ na obroty biegu jałowego. Krzyżak chyba najpierw zacząłby hałasować. Przerwa nawet na 1 mm na elektrodach nie ma aż takiego wpływu. Z rzeczy co mi przychodzą do głowy może być przytkany wtryskiwacz. Trudno to sprawdzić ale nie zaszkodzi wlać jakiś dodatek czyszczący do paliwa lub brak sygnału z czujnika prędkości...
Mogła się przepalić uszczelka między cylindrami, co powoduje głośne stukanie. to dość ciekawa sugestia i wtedy może być słaby... Bo nie stuka bez obciążenia albo przy zwiększaniu obrotów żebym go mógł osłuchać tylko podczas przyspieszania, kiedy jest obciążony. Teoretycznie to objaw wywalonej panewki, ale wierzyć mi się nie chce że panewki tak z dnia...
mozna zczytac kody usterki, czy jest gaz, byl wymieniany filtr paliwa
dzieki chlopaki problem z glowy
Witam. Mam problem z odpaleniem Poloneza. Jak jest ciepły silnik to nie ma problemu. Jak rano przy zimnym silniku chcę go zapalić to minimalnie coś łapie, ale nie zapala. Tak załapie ze 2 - 4 razy maximum i nawet przy dalszym kręceniu nie ma efektu ani już nie łapie. Po wyłączeniu zapłonu i ponownej próbie jest taka sama sytuacja. W końcu za którymś...
Oddaj auto do warsztatu
Piszesz że mieszanka uboga i czasami zapali się kontrolka. Dlaczego nie wybłyskasz błędów? Obstawiam na LAMBDA MIESZNKA UBOGA. W multecach ten błąd jest diagnozowany przy rozgrzanym silniku i jeśli przez 1minutę nie poruszysz pedałem gazu. Tu uszkodzona może być sonda lambda - sposób sprawdzenia multimetrem znajdziesz w internecie a jeśli faktycznie...
Witam Mam problem Gaz założyłem jakieś 10 000 tys.temu i było oki. ostatnio na paliwie przy rozgrzanym silniku jego obroty to 1100-1200 ,a jak było oki to było 900. Jak sobie pochodzi na biegu jałowym to po 2 minutach obroty spadają do 1000. Na gazie to wygląda tak że jak było oki to trzymał 900 ,ale od dwóch dni obroty na gazie potrafiły mu spaść do...
ale ten czujnik znajduje sie pod kopułką ???
Witam mój przypadek jest bardzo podobny Polonez trak 1.6 GLi ale u mnie mieszanka jest uboga.Silnik po rogrzaniu pociągnie na jedyce i dwujce a później dostaje doła i ledwie się ciągnie na wolnych obrotach.Podpiąłem się pod sterownik i jest błąd 44.Puki silnik nie rozgrzany tzn ok 60 stopni to sonda chodzi ok 320mv a jak dostanie 90 stopni to spada...
Bardzo dziękuję za cenne odpowiedzi. Po pierwsze sprawdzę parownik. Odłączę dopływ gazu, Połączę węże wody, które do niego dochodzą i sprawdze czy wtedy się grzeje. TAK BYŁO PRZED ZAMONTOWANIEM NOWEGO PAROWNIKA KIEDY NIE DZIAŁAŁ STARY i skazówka od temperatury na rozgrzanym silniku nie poruszała się. Jeżeli wcześniejsze nie pomoże wymontuje termostat...
Witam, Mam problem z chłodzeniem w samochodzie fiat125p z silnikiem 1.6 GLI z poloneza (wtrysk zamieniony na gaźnik) + LPG Po uzupełnieniu płynu chłodzącego (był znacznie poniżej kreski "minimum") do kreski "max" pojawiły się następujące objawy: -Przy normalnej jeździe w mieście na LPG temperatura na wskaźniku waha się pomiędzy 70-120 stopni. -Po sprawdzeniu...
od jakiegos czasu moj poldek 1.6 GLI pali kosmicznie duzo;/ ok 14-15/ 100 km.. co moze byc tak naglej przyczyny wyskokiego spalania?? czytalem sporo i znalazlem kilka rad zeby sprawzic sonde lambde lub tez sprawdzic bledy w komputerze tylko teraz mam pyatnie czy sonde sprawdze np w punkcie kontroli diagnostycznej tam gdzie robi sie rpzeglady ?? i jaki...
Mam problem z moim poldkiem, o tuż zapala mi się kontrolka chek engine zaraz po odpaleniu ale nie zawsze. Przeważnie jak silnik jest rozgrzany i bez naczenia czy odpalam na bęzynie czy na gazie.Znalazłem na forum sposób jak odczytać kody błyskowe no i wykazało tylko kod 42.Nie wiem co wynienić a może coś się nagrzewa i póżniej szwankuje.W czasie jazdy...
Witam mam bardzo podobny problem jednak zacznę od początku. Polonez Gli 99 r 1.6 na gazie układ Lovato( o ile to coś daje ) Na gazie auto chodzi bardzo ładnie prócz małego ale... jak wcisnę gaz do dechy to bardzo słabo wkręca się na obroty... jakieś sugestie? Bardziej jednak martwi mnie benzyna. Zimny silnik - odpala miodnie. Nagrzewa się zaczynają...
jezeli pomoglem to kliknij tamten dupsik, że pomogłem :) zawsze 1 punkt więcej :) na chwile nie mam adresu strn internetowych ale po co zamaiac przez internet?? przesyłka cie drożej wyjdzie niż wkładki.... ja niedawno zrobiłem sobie prawko.. 1 moje auto to poldolot truck mam kumpla którego hobby to mechanika i elektronika a ze sam ma poldolota to zaczelismy...
Aby zlokalizować usterkę nie trzeba go wyciągać, ale białe rękawiczki też będą nieprzydatne.
A może niski poziom płynu chłodniczego i mrożony parownik? Jak się rozgrzeje to jest lepiej... Hm!
przelacze na gaz to po dluzszym czasie jazdy puszczam na luz auto gasnie lub obroty spadaja na okolo 400 i po kilku sekundach gasnie Jak silnik zgaśnie a był rozgrzany sprawdź parownik gazu czy jest ciepły jak zimny to układ chłodzenia niedrożny lub zapowietrzony, bo objawy masz takie jak by go gaz "zalewał". Jeżeli parownik ciepły wyczyść i sprawdź...
Tutaj mycie, kombinacje z dyszami, czy rurkami emulsyjnymi wg mnie nic nie da. To może i na pewno ma ma wpływ na moc i dynamikę silnika. Wszystkie dysze, rurki, dziurki itp. są w 100% drożne, sprawdzane 2 razy i w przypadku przytkania przeczyszczone, przedmuchane a w ciezkich przypadkach brudy wydłubane igłą cieniutką także mam pewność, że tu problemu...
Więc tak J. Kowal w wydaniu instrukcji serwisowej z 1998 roku podaje : Dla silnika fiatowskiego na łańcuchu : Ciśnienie sprężania* : minimum 1,03 MPa (10,5 Kg/cm2) 10,27 Bar * Podczas pomiaru silnik powinien być rozgrzany i wyregulowany zgodnie z wymaganiami, mieć wykręcone świece oraz naładowany akumulator. Pedał przyspieszenia powinien być wciśnięty...
Probując rozwiązac problem z niedostatecznym ładowaniem (13,8V przy zimnym alternatorze i 13V przy rozgrzanym), wymiana już klilku regulatorów i to markowych nie przyniosła rezultatu Też już się z tym problemem dwukrotnie spotkałem - w Mercedesie 124 i w Fordzie (ten sam typ regulatora) Przyznam że w Mercedesie też wszystko prześwietliłem, alternator...
Dla innych którzy przyjdą tutaj z takim problemem - faktycznie filtr paliwa mimo tego że przepuszcza benzynę nie jest tak wydajny, spada ciśnienie, wtryski plują benzyną, auto się zalewa i ma problem z odpaleniem na gazie mimo tego że samochód będzie rozgrzany. W zimę jeśli wyjeździmy paliwo do końca może pojawić się woda w przewodzie paliwowym która...
to wszystko bzdury. najprostszy flamer to : 1.cewka wn np z poloneza 2. swieca wspawana w rurke za ostatnim tlumikiem 3. przekaznik ze stykami przelaczajacymi. caly wic polega na tym zeby zgasic cewke orginalna, zapalic druga. czyli z przerywacza lub moduly odcinamy kabel podlaczamy do przekaznika, ktory w stanie spoczynkowym bedzie podawal impulsy...
punto rozgrzanym szarpie rozgrzanym silniku mondeo rozgrzanym silniku
civic elektryczny schemat pilot zmiennym kodem przeciążenie bezpiecznik
Windows 10: Problem z aktywacją i komendą bcdedit Zakleszczony bieg w Ursus 3724 Piko - luźny wybierak