Witam kolegów pytanie mam takie czy rozrusznik od poloneza 1,9 diesel /citroen będzie pasował do silnika XUD7 citroena mam możliwość kupienie zregenerowanego rozrusznika niedrogo pozdrawiam MO
Alternator jeszcze "idzie" wyciągnąć gorzej z rozrusznikiem....
Za mala moc rozrusznika, po prostu nie nadaje sie.Sprawa dla dobrego elek.mecha. ktory musi zobaczyc co i jak dopasowac , rozrusznik musi byc od diesla.
To zwykły przekaźnik - jak wsadzisz taki z Poloneza to tez będzie działać. Nie może być powodem palenia bezpiecznika. Sprawdź pobór prądu przez cewkę wlacznika elektromagnetycznego na rozruszniku. W Vito (podobny diesel) kilka razy trafiłem na zwarcie międzyzwojowe tej cewki co powodowało zwiększony pobór prądu i palenie bezpiecznika.
Tak tak kolego jesli chcesz sobie lub komuś krzywdę zrobić albo coś uszkodzić posłuchaj kolegi wyżej z tym rozrusznikiem. W polonezach tak sie odkręcało i nikt nie zginął z tego powodu.
Nie wydaje mi się aby rozrusznik nadawał się do pracy ciągłej a przy wyciągarce paralotniowej różnie to może być w zależności od użytkowania. Kiedyś zrobiłem sobie suwnicę warsztatową i jako wciągnik zastosowałem właśnie rozrusznik od poloneza w połączeniu z przekładnią o przełożeniu 1:63. Rozrusznik się grzał i grzał i po jakimś czasie się przegrzał(spalił)...
To nic nie da, bo przecież radio i tak nie jest podłączone tym samym kablem, co rozrusznik. Wygląda na to, że akumulator już nie najnowszy. Może ba się coś pokombinować z akumulatorkiem dla pamięci.
Chyba przekładni "z", no to turbodisel 1,6-1,9 VW. Koło zamachowe z automatu, flansza przegub od tego plus krótka półoś i szczątkowa obudowa sprzęgła (mocowanie rozrusznika). Wydech masz mokry czy suchy? Chłodzenie wew. czy zaburtowe?
1.9 Diesel ze stajni peugeota. Kiedyś jeździłem polonezem z takim silnikiem Do XUD9 była skrzynia z innym dzwonem - dłuższym i innego kształtu, do tego rozrusznik po drugiej stronie jak pamiętam. Ogólnie nie warto sobie nią tyłka zawracać - wyjątkowo mało trwała i awaryjna, wiecznie rozlatujące się łożysko wałka sprzęgłowego, ścinające się synchronizatory...
Proponuję zastosować elektromagnes od rozrusznika który wypycha zębnik i jednocześnie włącza prąd na uzwojenia. Najlepiej z ciągnika rolniczego Ursus 6 cylindrowego napięcie w instalacji jest tam 12V czyli styki są na duży amperaż. Rozrusznik Poloneza w chwili włączęnia pobiera nawet ok 800A tak że przekaźnik z takiego Diesla będzie nawet na wyrost....
Witam . To może być wina poduszek silnika , ale ja bym podkręcił odrobinkę obroty ( w ramach tolerancji dla tego typu silnika). O ile się nie mylę to masz silnik Rovera ? Co się tyczy drugiej odpowiedzi to przy odpowietrzaniu układu paliwowego stosuję dwie metody . Pierwsza , to naciskam kilkakrotnie ( aż do wyczuwalnego oporu ) taki czarny przycisk...
Z tego co pamiętam dla sprawnych rozruszników. Fiat 126p 40A Polonez 1500 80A VW 1.6 D 160A VW 1.9 D 180A VW LT 2.4 D 220A VW T5 2.5 TDI 280A Pomiary robione przy 20 st C. Diesel przy odłączonych świecach żarowych.
Kolego jest to rozrusznik szeregowo bocznikowy pół stojana jest szeregowe a drugie 2 cewki bocznikowe więc komplikacja ukłądowa - potężna. Kup rozrusznik od astry G diesel np byle był by z magnesami i dosyć silny. Jeszcze lepiej od hondy tam jest bezpośrednio na wyjśiu zębatka i nie ma wystającej głowiczki. Albo kup motoreduktor albo wciągarke ten sam...
Jak sterowany jest obrotomierz w Poldku dieslu. Nie znalazłem nic przy alternatorze, za to w okolicy koła zamachowego jest jakiś czujnik. Obrotomierz działa w momencie gdy silnik załapie , a rozrusznik jeszcze kręci. Jak puści się kluczyk to wskazówka spada do zera. Nie jestem pewny wszystkich składników instalacji, bo oglądałem go wczoraj o 22.00 przy...
Akumulator Topla nie wiem nawet jakiej to produkcji ma 12 lat wcześniej w oplu kadecie 1,7 diesel teraz w oplu combo 1,7 diesel używany praktycznie codziennie w ostatnie mrozy nie wyciągany z auta i działa!!!!Niewiarygodne co? Ja miałem akumulator Topla to wytrzymał 9 lat. 5 lat w oplu 1,7 gdzie opel bardzo ciężko palił, przy -5st.C już trzeba długo...
Witam Jetstem szcześliwym posiadaczem poloneza trucka z silnikiem diesla ale jedna rzecz mnie denerwuje. Wczoraj odkryłem za deską rozdzielczą jakiś alarm lub coś w tym stylu . Wcześniej track miał problemy z uruchomieniem znaczy nie zawsze rozrusznik kręcił. wymontowałem to badzieiwie i jak ręką odjoł Truck zapal bez żadnego ale. Wczroaj jednak stała...
Zdjołem deske rozdzielczą i znalazlem tam wlutowany w kable od stacyjki "alarm" albo jakies antyzlodziejowe dziadostwo, cos na zasadzie imo jak w polonezach tylko ze czujnik z czewona diodą byl zmostkowany i w jakis cudowny sposob mostek sie rozpiol. Podjolem decyzje o zdemontowaniu "imo" i problem sie rozwiązal Dodano po 2 Wiec szukaj przerwy w drutach....
sprawdz rozdzielacz (koncówki styki , swiece), sprawdz czy zaplon nie przestawil najlepiej u kogos kto go ustawial, lub zaplon do wymiany, kable napiecia do cewki, a jak masz jakis przelacznik (nibyzbespieczenie) to tez moze byc przyczyną jezeli jest na kablach z duzym obciążeniem, bo jak kreci to akumulator i rozrusznik masz diobry, czy to benzyna,...
Jak chcesz zrobić to w miarę prosto, można polecić silniki FIAT 1800/2000 z Fiatów 132 / Argenta - pasują do Poloneza na zasadzie wyjmij i wsadź (ale warunek: silniki wraz ze skrzyniami biegów). Do zmiany będzie potrzebne, o ile dobrze pamiętam: - przy wszystkich kombinacjach środkowy drążek kierowniczy (pasuje od wersji Diesel/Rover) - przy silnikach...
zdobądź alternator od poloneza 9 diodowy z regulatorem i to jest optymalne rozwiązanie cenowe, gabarytowe i prądowe do polskiej trzydziestki jak na mój gust to wystarczający alternator. Teraz tylko mała przeróbka w instalacji jak była prądnica, mała przepinka akumulatorów i fura gada Popieram kolegę. Na co alternator 150A w C-330:) Na szrocie za grosze...
miałem kilka samów (i kilka mam) więc się wypowiem cośniecoś: według mnie najlepsza konfiguracja to most Gaza/Lublina51 lub Stara (najlepiej z blokadą) - niezniszczalny (od żuka to dziadostwo) skrzynia wg mnie najlepiej z gaza/Lublina51 bo biegi lekko się zmienia i ma hamulec na wyjściu na wał, od Stara jest strasznie wielka i dość toporna, ale ma miejsce...
Jeśli na Astrze Y1.7dti 165tyś 350zł alternator, 2x28zł (bez wymiany) szczotki rozrusznika 2x550zł rozrząd i teraz dojdzie sprzęgło ok. 600zł z wymianą to dużo? Podam przykład w Polo 1.4 (przejechałem na założonym gazie 60tyś) 2500zł głowica rozrząd 500zł 2x wymiana świec po 80zł i nie wspominając że 3x 200zł serwisowanie gazu (regulacje i wymiana filtra....
Z doświadczenia. Na 20° i poniżej też nie potrzeba cudów. Kolega od ciężarówek nie powinien oszczędzać na wymianach sezonowych. I tak przed zimą wymieniamy olej w skrzyni (chyba że mamy bezobsługową). Świeży i rzadszy mniej hamuje rozrusznik. To samo tyczy sie silnika. Oczywiście z olejem wymieniamy też filtry oleju i powietrza. Jeśli bateria nie jest...
Trochę myślę od jakiegoś czasu nad takim rozwianiem. I mam kilka myśli jeszcze nieuczesanych. Jedna opcja to stary diesel. Jakiś klekot coś na kształt XUD9 nie specjalnie jest chyba sens pakować się w cokolwiek nowszego. I jazda na "byleczym" co wychodzi aktualnie tanio uwzględniając w to jakieś "miksy Panoramixa" oraz olej opałowy. Tak trzeba kombinować...
No, mogę - tak jest we wszystkich VW Diesel. A dla "potomnych": wiele z usterek powodują wtyczki tych przewodów, jedna bezpośrednio na alternatorze oraz druga złączka techniczna na rozruszniku. Wystarczy drobny brak kontaktu by nie tylko nie było wzbudzenia altka ale i piszczenie i miganie "o oleju" oraz błąd w VAG'u. Tak z tym VAGiem to racja, zwłaszcza...
Najwyższy czas odświeżyć temat. Wszystkie tematy na forum elektroda.pl zostały zamknięte. Pragnę zaś, odświeżyć ten temat i wznowić dyskusję na temat akumulatorów, gdyż jak ktoś szuka informacji jaki akumulator kupić na tym forum to znajduje najwięcej informacji pochodzących z roku 2007, i o akumulatorach zakupionych w latach 2000-2003. Jednak czasy...
Ja mysle ze w Astrach nikt by ni ekombinowal i nie robil az takiej duzej roznicy w wydajnosci alternatorow. Ja mam Diesla. Pracuje w nim 65A Delco Remy. Akumulator mam 72Ah Banner. Autem woze sie juz 3 lata, a ile wczesniej ten akumulator tam byl to nie mam pojecia. Jeszcze dziala wszystko bez zarzutu. Mysle ze w twoim przypadku aku 45Ah spokojni emozesz...
polonez diesel rozrusznik diesel polonez rozrusznik
podtrzymać sekunda monter elektronik zasilanie manipulatorów integra
Koło dwumasowe Iveco 50C15: brak czujników Lampka kluczyka w pralce Polar - blokada drzwi i dzieci