Może być zanieczyszczona, ja bym spróbował ją przepłukać wodą z wodociągów, pod ciśnieniem w odwrotną stronę niż normalny obieg.Może również być przyczyną zamknięty zawór włączony w obwód nagrzewnicy.
Zamulona chłodniczka nagrzewnicy,niski poziom płynu w chłodnicy,urwany zawór nagrzewnicy..
Spróbuj pooglądać dokładniej okolice nagrzewnicy może z pomocą 2 -giej osoby która ściskałaby przewód coś usłyszysz/zobaczysz, może przy zaworze elektronicznym przy nagrzewnicy?
Kolega termostat posiada w silniku? A jak z temperaturą na zegarach? Instalacja gazowa jest? Płyn w układzie jest? Zawór działa, czy sprawdzone tylko położenie dźwigienki? jaka temperatura przewodów do nagrzewnicy?
Ja jeździłem polonezem 5 lat i nigdy nie narzekałem na ogrzewanie,zawsze dmuchało gorącym powietrzem. W polonezie przy nagrzewnicy jest jeszcze zawór sterowany regulatorem od regulacji ciepłego powietrza i nieraz lubi on się zaciąć. Sprawdź czy linka steruje tym zaworem.W nowszych poldkach ten zawór znajduje sie koło silnika.
Witam! Ta druga linka powinna sterować kierownicą nawiewu na nagrzewnicę. Po prostu - jeśli zawór ciepłego powietrza jest zamknięty, powietrze powinno omijać nagrzewnicę. Cześć!
proponuje sprawdzić dywanik od strony pasażera jeśli zawór jest przy nagrzewnicy ,bo potrafiło ciec przy cięgle zamykającym zawór,były wersje gdzie zawór był w przedziale silnika
Przed przystąpieniem do naprawy sprawdź czy powodem przegrzewania nie jest słaba masa. Zobacz też tą przy zaworze od nagrzewnicy (ona jest od ECU)
Sprawdź czy zawór ogrzewania otwiera się do końca.
Połączyłem te przewody i jest dobrze.Ciekawy jestem czy to na pewno dziurawa nagrzewnica, może cieknie na jakiś połączeniach czy zaworze ale widzę fotki nagrzewnicy to do niej idą te dwa przewody i nic więcej?
Eeee... tam odpowiem: wymienić, ten zawór - nie jest drogi (on puszcza ciepłą wodę na nagrzewnicę, czyli włącza ogrzewanie kabiny). Nazwa: jak sądzę "zawór nagrzewnicy" Wymiana: yyy... no zdjąć stary i założyć nowy, poczym ew. wyregulować linkę i odpowietrzyć układ chłodzenia.
Panowie mam pytanko przerabiam w terenówce ogrzewanie niestety musiałem przenieśc nagrzewnice. Wczesniej ciepło zimno było sterowane za pomocą klapy teraz ze wzgledu na przeróbki nagrzewnica jest w głownym kanale miedzy wentylatorem a klapami nie ma teraz mozliwości sterowania klapa wiec jestem zmuszony zastosować zawory na przewodach do nagrzewnicy...
Może zacioł się zawór który steruje przepływem cieczy przez nagrzewnice? Sprawc czy reaguje na sterowanie pokrętłem.
Witam , przeczytałem wypowiedzi zarówno pomagających jak i autora postu, i prawdę powiedziawszy dziwny wydaje się objaw iż nie ma nadmuchu gorącego powietrza do środka . Jest pan w stanie sprawdzić czy węże {oba} idące do nagrzewnicy są gorące ? . Czy w pana samochodzie nie jest tak że podczas przełączania z zimnego powietrza na ciepłe nie odchyla się...
Pod maską, na wysokości wyjścia spalin, tylko wyżej, jest taki zawór, który odpowiada za regulację przepływu płynu chłodniczego do nagrzewnicy w kabinie - przynajmniej tak było w polonezie 95'. Jeżeli jest tak samo, to sprawdź, czy podczas przesuwania dźwigni zmienia się położenie zaworka.
Witam. Tym razem problem jest tej natury że, gdy odpowietrzyłem układ wszytko było ładnie i pięknie i ogrzewanie było. Teraz gdy trochę silnik pochodził to nie bardzo tzn powietrze nie jest zimne ale nie jest też ciepłe. I węże przy zaworze otwierającym nagrzewnice nie są za ciepłe a jeden to jest wręcz zimny;/ Czym to może być spowodowane??
A mam jeszcze pytanie czy ta nagrzewniaca jest aluminiowa ? I zeby ja wymienic musze zdejmowac cala deske kierwonice zegary czy tak ? A moze da sie jakos od spodu dostac do niej ? Dodano po 4 Pytam sie czy jest aluminiowa poniewaz klijent nie moze zostawic na dlugo samochodu tylko popoludniu bo jezdzi do pracy a jesli nagrzewnica nie jest aluminiowa...
Zapomniałem dodac,ze jak wskażnik jest w położeniu powyżej 90 stopni to zaczyna leciec zimne powietrze z dmuchawy.Tak lakby zamykał zawór od ogrzewania. To by sugerowało źle odpowietrzony układ chłodzenia i powyżej 90*C nie ma, albo jest mocno ograniczony przepływ cieczy przez nagrzewnicę.
1. Jeśli przy takim ubytku płynu pod samochodem nie ma kałuży płynu to przepalona uszczelka pod głowicą bądź pęknięty płaszcz wodny w głowicy/bloku silnika, 2. Np. mierząc kompresję ale w/g mnie w tym przypadku nie ma to większego sensu, 3. Nie, to nie jest normalne (ciśnienie musi być, ale płyn nie powinien się burzyć), 4. Tak, w korku zbiornika wyrównawczego,...
Dzięki za liczne odpowiedzi A wracając do kupna cc to ojciec ma cc 700 aisan i dzięki za taką jazdę, nie mogę zdzierżyć tego silnika i lewarka biegów -Gumki na świecach pozakładane -klapka termostatu ładnie sie domyka -rura metalowa którą idzie powietrze Dodano po 1 Mam w domu nagrzewnicę od żuka ale gdzie zmieszczę takiego kolosa
zawora nagrzewnica polonez polonez nagrzewnica nagrzewnica polonez
spalić bezpiecznik kondensator oprogramowanie myszki pomiar emisja radiowy
samsung le32d550 internet samsung le32d550k1w
Jak skleić ceratę: kleje do PVC i winylu Dostęp warsztatów do serwerów Mercedesa: aktualne informacje i regulacje