Zamulona chłodniczka nagrzewnicy,niski poziom płynu w chłodnicy,urwany zawór nagrzewnicy..
Może być zanieczyszczona, ja bym spróbował ją przepłukać wodą z wodociągów, pod ciśnieniem w odwrotną stronę niż normalny obieg.Może również być przyczyną zamknięty zawór włączony w obwód nagrzewnicy.
Spróbuj pooglądać dokładniej okolice nagrzewnicy może z pomocą 2 -giej osoby która ściskałaby przewód coś usłyszysz/zobaczysz, może przy zaworze elektronicznym przy nagrzewnicy?
weż dwie wajchy niebieską i czerwoną na dół.jak to nic nie pomoże to sprawdz czy linki są prawidłowo popodłanczane i czy się nie poluzowały śruki trzymające je,jeżeli to nic nie pomoże to sprawdz czy nie są zapchane przewody od nagrzewnicy,jak to nie pomoże wymień nagrzewnice,mimo że nie przecieka to może ktoś wsypał proszku do uszczelniania chłodnic...
Kolega termostat posiada w silniku? A jak z temperaturą na zegarach? Instalacja gazowa jest? Płyn w układzie jest? Zawór działa, czy sprawdzone tylko położenie dźwigienki? jaka temperatura przewodów do nagrzewnicy?
Witam! Ta druga linka powinna sterować kierownicą nawiewu na nagrzewnicę. Po prostu - jeśli zawór ciepłego powietrza jest zamknięty, powietrze powinno omijać nagrzewnicę. Cześć!
Przed przystąpieniem do naprawy sprawdź czy powodem przegrzewania nie jest słaba masa. Zobacz też tą przy zaworze od nagrzewnicy (ona jest od ECU)
proponuje sprawdzić dywanik od strony pasażera jeśli zawór jest przy nagrzewnicy ,bo potrafiło ciec przy cięgle zamykającym zawór,były wersje gdzie zawór był w przedziale silnika
Połączyłem te przewody i jest dobrze.Ciekawy jestem czy to na pewno dziurawa nagrzewnica, może cieknie na jakiś połączeniach czy zaworze ale widzę fotki nagrzewnicy to do niej idą te dwa przewody i nic więcej?
Sprawdź czy zawór ogrzewania otwiera się do końca.
Eeee... tam odpowiem: wymienić, ten zawór - nie jest drogi (on puszcza ciepłą wodę na nagrzewnicę, czyli włącza ogrzewanie kabiny). Nazwa: jak sądzę "zawór nagrzewnicy" Wymiana: yyy... no zdjąć stary i założyć nowy, poczym ew. wyregulować linkę i odpowietrzyć układ chłodzenia.
Witam , przeczytałem wypowiedzi zarówno pomagających jak i autora postu, i prawdę powiedziawszy dziwny wydaje się objaw iż nie ma nadmuchu gorącego powietrza do środka . Jest pan w stanie sprawdzić czy węże {oba} idące do nagrzewnicy są gorące ? . Czy w pana samochodzie nie jest tak że podczas przełączania z zimnego powietrza na ciepłe nie odchyla się...
Może zacioł się zawór który steruje przepływem cieczy przez nagrzewnice? Sprawc czy reaguje na sterowanie pokrętłem.
Panowie mam pytanko przerabiam w terenówce ogrzewanie niestety musiałem przenieśc nagrzewnice. Wczesniej ciepło zimno było sterowane za pomocą klapy teraz ze wzgledu na przeróbki nagrzewnica jest w głownym kanale miedzy wentylatorem a klapami nie ma teraz mozliwości sterowania klapa wiec jestem zmuszony zastosować zawory na przewodach do nagrzewnicy...
Pod maską, na wysokości wyjścia spalin, tylko wyżej, jest taki zawór, który odpowiada za regulację przepływu płynu chłodniczego do nagrzewnicy w kabinie - przynajmniej tak było w polonezie 95'. Jeżeli jest tak samo, to sprawdź, czy podczas przesuwania dźwigni zmienia się położenie zaworka.
Witam. Tym razem problem jest tej natury że, gdy odpowietrzyłem układ wszytko było ładnie i pięknie i ogrzewanie było. Teraz gdy trochę silnik pochodził to nie bardzo tzn powietrze nie jest zimne ale nie jest też ciepłe. I węże przy zaworze otwierającym nagrzewnice nie są za ciepłe a jeden to jest wręcz zimny;/ Czym to może być spowodowane??
Zapomniałem dodac,ze jak wskażnik jest w położeniu powyżej 90 stopni to zaczyna leciec zimne powietrze z dmuchawy.Tak lakby zamykał zawór od ogrzewania. To by sugerowało źle odpowietrzony układ chłodzenia i powyżej 90*C nie ma, albo jest mocno ograniczony przepływ cieczy przez nagrzewnicę.
1. Jeśli przy takim ubytku płynu pod samochodem nie ma kałuży płynu to przepalona uszczelka pod głowicą bądź pęknięty płaszcz wodny w głowicy/bloku silnika, 2. Np. mierząc kompresję ale w/g mnie w tym przypadku nie ma to większego sensu, 3. Nie, to nie jest normalne (ciśnienie musi być, ale płyn nie powinien się burzyć), 4. Tak, w korku zbiornika wyrównawczego,...
A mam jeszcze pytanie czy ta nagrzewniaca jest aluminiowa ? I zeby ja wymienic musze zdejmowac cala deske kierwonice zegary czy tak ? A moze da sie jakos od spodu dostac do niej ? Dodano po 4 Pytam sie czy jest aluminiowa poniewaz klijent nie moze zostawic na dlugo samochodu tylko popoludniu bo jezdzi do pracy a jesli nagrzewnica nie jest aluminiowa...
Dzięki za liczne odpowiedzi A wracając do kupna cc to ojciec ma cc 700 aisan i dzięki za taką jazdę, nie mogę zdzierżyć tego silnika i lewarka biegów -Gumki na świecach pozakładane -klapka termostatu ładnie sie domyka -rura metalowa którą idzie powietrze Dodano po 1 Mam w domu nagrzewnicę od żuka ale gdzie zmieszczę takiego kolosa
U mnie jest tak ze górny sie robi ciepły,góra chłodnicy terz a chłodnica i dolny wąz zimny-to by wygladało na cały czas otwarty termostat...dobrze mówie??? Odwrotnie.Cały czas zamknięty. Dodano po 59 wy też zgłupiejecie totalnie po przeczytaniu.. Ja już zgłupiałem :D A tak serio:ze znanych mi przyczyn braku ogrzewania w samochodzie są: 1. zerwane linki,zablokowane...
polonez zawora nagrzewnica polonez nagrzewnica nagrzewnica polonez
zrobić ładowarkę słoneczną szarpanie czasie jazdy vectra schemat świateł jazdy dziennej
samsung le32d550k1w samsung le32d550k1w
Tryb zabezpieczający w urządzeniach elektronicznych - przyczyny i rozwiązania Błąd F79 w zmywarce Miele - nie pobiera wody