polsat anglii

Znaleziono około 65 wyników dla: polsat anglii
  • Problem z ustawieniem talerza-Anglia

    Witam wszystkich szanownych uzytkownikow elektroda.pl Jestem klientem Cyfrowego Polsatu i posiadam wymieniny ponizej sprzet: -Przelacznik DiSEqC H-H Motor 1.2 -Talerz 1.1m -LNB 0.2db HDTV & DVB-S2 compilant -Dekoder Echostar DSB 717 Sygnal jaki otrzymuje w konfiguracji to 53%- 54%, w trakcie...

    SAT Serwis   25 Maj 2009 17:52 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2413
  • polsat bez cyfrowego polsatu ?

    witam Mieszkam w anglii i mam wykupiona telewizje n ale nie mam na niej polsatu czy cos jest nie tak ?? z moim urzadzeniem (nrecorder) czy poprostu tvn nie ma z polsatem umowy jesli tak jest to w jaki sposob odbieracpolsat nie wykupujac od abonamentu ??

    SAT Serwis   26 Lut 2007 00:59 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1434
  • polsat cyfrowy z jednej anteny na dwa tv bez kabla/

    Witam mam taki problem.przebywam obecnie w anglii i do tej pory odbierałem polsat z anteny podlaczonej do mojego dekodera echostar i nie było zadnych problemów.Jednak tydzien temu zmienilem miejsce zamieszkania i nie mam polsatu.Mam wszystko co potrzebne antene,dekoder aktywną kartę itp..tylko nie mam...

    SAT Technika Satelitarna   18 Paź 2008 21:50 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5053
  • Cyfrowy Polsat i angielska antena/konwerter Sky Digital

    Witam Mieszkam w Anglii (na południe od Londynu). Będziemy się przeprowadzać z żoną do nowego domu. Zauważyłem, że na ścianie nowego domu jest zamontowana standardowa owalna antena Sky Digital, taka jak na zdjęciach [url=]tutaj. Pomyślałem sobie, że może dało by się wykorzystać tą antenę do odbioru...

    SAT Technika Satelitarna   13 Kwi 2010 17:29 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 10337
  • Daewoo B20V3TS z Anglii - brak dźwięku / trzeszczenie

    Witam, mam telewizor Daewoo B20V3TS 20" przywieziony z Wielkiej Brytanii. Ma on zamontowaną antenę, ale istnieje też możliwość podłączenia anteny...hmm...takiej naziemnej.. Wyszukałam sobie TVN, Polsat czy TVP 1, problem w tym, że nie ma w ogóle dźwięku. Słyszałam, że dużo osób radzi wymienić głowicę...

    TV Początkujący   15 Maj 2008 15:14 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1498
  • Problem z odbiorem pakietu Polsatu...

    Witam...Znajduje sie w anglii, wlasnie zainstalowelem dekoder polsatu... Na oryginalnej czaszy i konwenterze sila sygnalu to ok 85 a jakosc 50... Niby wszystko jest spoko..po zainstalowaniu listy kanalow ponad polowa polskich kanalow wyswietla mi komunikat braku subskrypcji.(nawet polsat) "Chodza...

    SAT Serwis   05 Mar 2005 20:41 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 5019
  • Problem z Cyfrowym Polsatem [prosze o pomoc]

    Mianowicie..podlaczylem dzis dekoder Polsatu DSG 717 i lipa..mieszkam w Liverpool`u i niewiem dokladnie jakie powinny byc tu nastawy..na gornym pasku znajduje mi 62%, na dolnym 0% i koniec..jest tu ktos posiadajacy dekoder Polsatu w Anglii i sklonny udzielic mi paru cennych wskazowek..z gory dzieki..pozdro...

    SAT Serwis   20 Sty 2007 18:02 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 6462
  • CYFROWY POLSAT a Tvp info ?

    mam ten sam problem ustawiam swój tuner dsb717 polsatu cyfrowego jak jest tu opisane i lipa.po przeszukaniu wszystkich programów nie ma tvp info,historia na liście.Mam pytanie czy jest jeszcze mozliwosc ogladania tych programów w polsacie cyfr...?Jezeli tak to może ktos mi podpowiedziec jak to zrobic,bardzo...

    SAT Serwis   12 Gru 2008 13:26 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 13694
  • Cyfrowy Polsat kompatybilny z angielskim Smart TV?

    Witam, mieszkam w Anglii, mam Cyfrowy Polsat i chcialbym kupic zestaw Smart TV. Moje pytanie do Was, czy dekoder Cyfrowego Polsatu bedzie kompatybilny z angielskim Smart TV, np. firmy Samsung, badz LG? Bede wdzieczny za odpowiedz. Pozdrawiam Dawid Dąbrowski

    SAT Początkujący   25 Sie 2012 20:07 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1188
  • Cyfrowy Polsat - Proxy w HBO GO w UK

    Witam, jestem posiadaczem usługi Cyfrowy Polsat wraz z opcją HBO GO. Wszystko pięknie lecz przez to, że mieszkam w Anglii nie mogę korzystać z aplikacji od HBO. Słyszałem, że można zmienić proxy tylko pytanie, czy muszę to zrobić na routerze, który jest od dostawcy Internetu? Czy mogę to zrobić na routerku,...

    RTV Użytkowy   27 Kwi 2015 13:29 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4263
  • Odbiór Cyfrowego Polsatu za granicą.

    Kolega zabrał do Anglii dekoder polsatu i nie może sobie poradzić z ustawienie czaszy na hot birda. Pomóżcie.

    SAT Serwis   02 Sty 2006 23:47 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1670
  • Polsat cyfrowy + echostar 616

    Hej siedze sobie w anglii i od 2 tygodni nie mam tv, zepsul mi sie dekoder echostar 616, moj znajmy ma taki sam dekoder i pozbywa sie go, jesli go kupie od niego to czy po wlozeniu karty bedzie mi dzialala TV?? moj stary dekoder ma zerwana plombe wiec jak go wysle do Polski to i tak reklamacji nie...

    SAT Serwis   06 Gru 2006 21:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2040
  • Telewizor blokuje mi dekoder cyfrowego polsatu

    Ja mam taki sam problem w modelu Samsung LE32R87BD. Przeglądając instrukcje obsługi natrafiłem na takie coś - (strona 48) Setting up your remote control - aftr it has been set up properly, your remote control can operate in five different modes: tv, dvd, cable, set-top box, vcr.Pressing the corresponding...

    SAT Serwis   31 Gru 2009 17:37 Odpowiedzi: 44    Wyświetleń: 39538
  • Jaki rozmiar czaszy do odbioru Polsatu w Europie zachodniej

    Witam. Potrzebuję zamontować w ciężarówce zestaw cyfrowego polsatu. Bardzo często przebywam w Niemczech, Belgii, Francji, Anglii itp. Jaką czaszę muszę kupić żeby odbierać w tych krajach w miarę silny sygnał??Słyszałem że są zestawy turystyczne, ale obawiam się że taka czasza będzie zbyt mała. Pozdrawiam

    SAT Technika Satelitarna   25 Lis 2008 17:47 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3140
  • Polsat Cyfrowy spalony dekoder MINI

    Witam mam poslat cyfrowy z dekoderem mini w anglii. ostatnio dekoder zgasl i nie chce sie juz wlaczyc, slychac tylko jakies pstrykanie. moje pytanko to czy moge tu na miejscu kupic jakis inny dekoder i ulozyc do niego karte polsatu? czy to bedzie dzilac? czy w dekoderach nie ma czegos takiego...

    SAT Serwis   23 Sty 2009 17:29 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 5214
  • Niestabilny sygnal Polsatu-nagle.

    Witam.Przeszukalem forum ale niewiele sie dowiedzialem wiec pytam.Mam standardowy zestaw Polsatu(kupiony kilka lat temu) jakosc sygnalu i jego moc nie sa fantastyczne ale idzie ogladac,az do wczoraj.Sygnal zanikl kompletnie,probujac znalezc go ponownie za pomoca hm nie wiem jak to polsku "satellite finder"...

    SAT Początkujący   04 Gru 2012 00:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1473
  • - Odbiór Cyforyw Polsat w UK na antenie Sky

    SAT Serwis   07 Wrz 2018 14:21 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1086
  • SAT w Anglii...

    Henryk napisal: Ad-Ad1 :-) odbierać można, ale nie tak prosto. Telewizja płatna raczej daje w dzierżawę tuner a nie sprzedaje. Po wygaśnięciu umowy należy więc tuner oddać wraz z kartą. Jeżeli natomiast kupiliśmy/przeszedł na własność tuner (tak jak było z tunerami Philipsa Wizji) należało zwrócić kartę,...

    SAT Serwis   22 Kwi 2005 20:34 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3255
  • jak odbierać cyfre+ w Anglii ???

    nie musisz kupowac wiekszej ja jestem w Angli i sciagam polsat na malej 40cm angielskiej antenie bez zadnego problemu pozdrawiam:D

    SAT Serwis   23 Sie 2006 08:45 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1392
  • Przestrojenie foni w telewizorze Sony z Anglii - możliwe?

    Dzięki Mirek, udało się wejść w tryb serwisowy (po kilkunastu próbach naciskania opisanej sekwencji) i uaktywnić system D/K w menu użytkownika, ale w dalszym ciągu niema pasma VHF. Po automatycznym wyszukiwaniu programów w kablówce nie pojawiły się programy typu TVP1,2 czy Polsat... Da się zmienić coś...

    Początkujący Serwisanci   17 Gru 2007 21:49 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4013
  • Ustawienie anteny sat na Hot Bird 13E w Anglii

    Czy Polsat cyfrowy będzie działał w Anglii na antenach od sky'a a jak nie to jaką kupić. dzięki i pozdrawiam

    SAT Serwis   18 Paź 2008 11:35 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 28169
  • polskie kanały z terenu Anglii

    NIestety na tym tunerku nie bedziesz mogl odbierac polskich kanalow , tak jak myslalem jest to tuner dedykowany pod angielski system Sky ( cos jak polska platforma Polsat lub cyfra) , a takze ustawienie anteny bedzie inne, angielskie programy nadawane sa z satelity astra.

    SAT Serwis   10 Wrz 2008 01:59 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2976
  • TNK odbiór w Anglii

    C+,POLSAT działa to czemu nie będzie działać TNK.BĘDZIE DZIAŁAĆ NA 100% z anteną 70cm CORAB.

    SAT Technika Satelitarna   19 Mar 2010 11:23 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4859
  • SAMSUNG UE32D6500 z Anglii

    Witam wszystkich. Mam pytanie apropo tego tv. Czy bede mial jakies z nim problemy w polsce? Bedzie podlaczony do tv cyfrowej(enka lub polsat+konsola Xbox 360). dziekuje z gory. Regulamin p.3.1.13. Proszę poprawić niechlujną pisownię!

    RTV Użytkowy   07 Kwi 2012 08:13 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2452
  • czy polskie tuner dvb-t odbieraja polskie kanaly w anglii

    Odbiór polskich stacji tylko z satelity HotBird (najwięcej) lub kilka stacji z innych satelitów. Antena najlepiej 80cm i dekoder fta. Dla większej ilości stacji dekoder od jakiegoś operatora (NC+, TNK, Polsat, TP). Dodano po 3 Niestety nie. Z niekodowanych z satelity są tylko takie jak Puls, Tele5,...

    DVB-T Technika i Serwis   06 Kwi 2014 12:35 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 9150
  • Tv satelitarna w Anglii - odbiór polskiej TV

    czy sa jakies inne sprawdzone metody aby odbierac rozne programy na kazdym odbiorniku. Jest możliwość, ale nie piszesz jaka platforma Ciebie interesuje. Cyfrowy Polsat ma tzw. Multiroom, ale z tego co wiem, max 3 szt.

    RTV Co kupić?   30 Wrz 2014 16:45 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 744
  • Sony Bravia KDL-32V4000 z Anglii. Polska TV?

    Jak mam podać Ci odpowiedź nie wiedząc CO będziesz miał zamiar oglądać? Cyfrową naziemną, jakąś kablówkę z dekoderem operatora, jakąś nc+/Cyfrowy Polsat z dekoderem itd... ?

    RTV Użytkowy   17 Paź 2020 23:41 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 258
  • cyfrowy polsat - brak niektórych programów

    Witam! Wiem, że temat był niejednokrotnie poruszany... przeleciałem wiele postów... ale nie znalazłem wszystkich odpowiedzi, które szukam. Od miesiąca mam Cyfrowy Polsat... ale od paru dni nie mogę odbierać programów stacji TVN, TVP1, TVP2, Discovery, Animal Planet, Science... pojawia się napis "program...

    SAT Serwis   06 Kwi 2008 19:29 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 69111
  • Cyfrowy polsat nie smiga ;/

    A jeżeli mieszkam w Anglii i nie mam możliwości podłączenia u kolegi??

    SAT Serwis   12 Mar 2008 14:07 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 14167
  • jak skonfigurowac antene do polsatu cyfrowego w UK

    czy moze mi ktos udzielic rady jak ustawic w anglii antene na hotbird zeby ogladac programy z Polsatu cyfrowego.Dekoder z karta przywiozlem z polski,antene kupilem na miejscu(od SKY 50cm szer,40wys).Jak wszystko skonfigurowac zeby dzialalo?

    SAT Serwis   13 Lis 2007 12:07 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 10636
  • Polsat Cyfrowy - brak sygnału TP

    mam identyczny przypadek i czekam na Twoj opis.mam ten problem ze jestem w anglii i musze liczyc tylko na siebie.byłoby dobrze jak fachowiec stwierdzi ze to nic poważnego

    SAT Serwis   22 Paź 2008 09:41 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 9141
  • Jak ustawić antenę satelitarna od Cyfrowego Polsatu?

    odnosnie UK (anglii)ogladamy hotbird13e antene trzeba ustawic w tym samym kierunku co male antenki sky i delikatnie poruszac dosłownie milimetry gdzies kolo sky jest nasz hotbird ale czasami ciezko go sie doszukac i moze to zajc sporo czasu w angli jeszcze moga nastapic urudnienia ze wzgledu na gesta...

    SAT Początkujący   30 Sie 2009 10:30 Odpowiedzi: 134    Wyświetleń: 1213107
  • Polsat cyfrowy "mini"+monoblok.

    Panie kolego marekbogdankaszyński a co jest ciekawego na ASTRA 28,2 E? Proponuję SATKURIER z dokładnym wykazem stacji. Głównie brytyjskie programy dla dzieci, z logo ZONE..., kanały filmowe. BBC niestety nieodbieralne na antenach 90 cm (wiązki punktowe na Anglię).

    SAT Technika Satelitarna   27 Sty 2009 11:30 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 7408
  • cyfrowy polsat na wyspie uk

    Hejka! Czy ktos moze mi powiedziec jakie sa parametry ustawienia anteny satelitaner w Anglii? jak wysoko powinna byc zamontowana antena? Ja sie na tym kompletnie nie znam i nie bardzo mam kogo poprosic o pomoc wiec musze to jakos sama zamontowac;) Dzieki Anka Dodano po 2 Hejka! Ja mieszkam...

    SAT Serwis   19 Maj 2009 07:04 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 19178
  • Polsat cyfrowy osłabienie sygnału

    Jakiś miesiąc temu instalowałem polsat cyfrowy w anglii. Na małym talerzu ok 50cm ustawiłem antenę dość szybko a jakoś sygnału wynosiła na wszystkich kanałach od 46 do 50. Od wczoraj nagle sygnał zaczął się osłabiać. Postanowiłem ustawić antenę jeszcze raz. I tu mimo wszelkich starań sygnał już nie był...

    SAT Technika Satelitarna   17 Maj 2010 15:04 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 4425
  • Dekoder Polsatu, czy będzie ściągał FTA ?

    Witam. A co zrobić w przypadku, kiedy jesteś za granicą (Anglia) i jesteś na satelicie Astra2, gdzie nie możesz wejść na kanał 23 i zadzwonić do CP? Obrót talerza nie wchodzi w grę, a co miesiąc odłączać dekoder i iść do znajomych by podpiąć go pod Hot Bird już Cię wku.... Jak na innej satelicie...

    RTV Użytkowy   07 Kwi 2013 13:00 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 10272
  • Talerz satelitarny Cyfrowego Polsatu w UK

    bez problemu wystarcza 40 cm antena 😁😂 życzę powodzenia. Dzięki. Nie wiem, czy cokolwiek w UK robiłeś. Ale ja na antenie zostawionej ze SKY (40 cm) bez problemu miałem NC+ i Polsat. Zresztą, zobacz na mapę zasięgu HotBird 13E, zobaczysz, że Anglia ma znacznie mocniejszy sygnał...

    Instalacje antenowe SAT   17 Cze 2018 21:46 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 5031
  • Cyfrowy Polsat - Multiroom

    To nie przeszkadza, aby autoryzacja z dekoderem głównym była po sieci. Wydaje się to niemożliwe. Wtedy jeden dekoder mam w Polsce a drugi w Anglii i komunikacja po sieci umożliwia autoryzację? Troszkę odkopuje ale dekodery muszą być w tej samej sieci lokalnej najprościej mówiąc muszą się widzieć)...

    SAT Technika Satelitarna   18 Sty 2019 08:29 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 11295
  • Polsat cyfrowy w Anglii => Hotbird sygnał tylko 47%

    Udalo sie :D :!: Faktycznie ostatnia zlapana satelita to byla Astra 19,2* i po malej korekcie 6* na zachod i delikatnej korekcie kata (okolo 1* do gory) zlapalem Hot Bird :D. Tak swoja droga to sygnal nadal nie przekroczyl tych magicznych 47% :!:. Lista kanalow polsatu zostala blyskawicznie uaktualniona,...

    SAT Serwis   04 Sie 2006 13:16 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 8807
  • Problem z dekoderem polsatu w anglii PILNE

    sporo osób zabiera dekodery do angli na czaszach dawnych przez polsat i odbierają wiec ,wpływ czaszy na odbiór jest w wtym wypadku zaden wejdz w opcjie INSTALACJIA>> skanowanie selektywne i wpisz tranponder 12188V bedziesz miał poziom sygnału na dole i powonno ci sie udac za pomoca tego ustawic antene...

    SAT Serwis   04 Sie 2006 15:19 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4386
  • Dziwny problem z Polsatem Cyforowym w Anglii

    Sprawa z aktywowaniem karty w polsacie wygląda następująco: 1. Prawidłowo ustawiona antena można to sprawdzić na kanale "Dla abonentów" który jest niekodowany 2. Zadzwonić do cyfrowego polsatu i z pozycji Menu mozna samemu wybrać ponowienie sygnału, lub skorzystać z pomocy Operatora. 3. Pozostawić...

    SAT Technika Satelitarna   09 Cze 2008 21:46 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 8534
  • Jak znalezc HOTBIRDa w Anglii (polsat cyfrowy)?

    A jak o swoim problemie, jestem kopletnie zielony w tej sprawie, wiec ... niedawno wprowadzilem sie do nowego domku i ku mojemu zdziwieniu zauwazylem ze mam podlaczenie do antenki sat niewiadomego pochodzenia. po ogledzinach okazalo sie ze od konwertera odchodza 4 kable 2 ida do sasiada a 2 do mnie-...

    SAT Serwis   19 Lis 2009 22:56 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 84367
  • mini HD 2000 & ADB ITI 2850ST - zanikający sygnał i jakość na obu dekoderach

    Witam i proszę o pomoc Teściu przywiózł z Anglii dekoder cyfrowego polsatu mini HD 2000 - ponieważ miał zaniki sygnału i postanowił go przywieść do polski i wymienić lub naprawić. W Polsce po tygodniu nie używania dekodera ADB 2850ST ( NC+) "TNK HD" pojawił się ten sam problem, ale wcześniej wszystko...

    SAT Początkujący   30 Lip 2013 17:11 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3480
  • Dekoder 5500s nie wykrywa moduł tp link tl-wr702n

    jeszcze dałem modułu na client mode i dalej nić jak to naprawić? W jaki sposób ustawiłeś client mode? Za pomocą komputera czy dekodera? Wcześniej Ci to działało? Ten router masz od polsatu czy z innej dystrybucji? Dekodery polsatu są jakie są, mi wykrywa router wifi w jego opcjach ale nie...

    Sieci WiFi   25 Gru 2018 10:05 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 4506
  • Czy warto kupić wzmacniacz sygnału?

    tak jak w temacie.Mam problem z programami z jednego transpondera(tam gdzie tvp sport,tvp info itp)na cyfrowym polsacie.Przebywam w anglii tu czesto wieje i potrafi przestawiac antene nie duzo ale zawsze troche pogorszy to jakosc i sygnal.Niestety antene mam założona wysoko na dachu i bez drabiny nie...

    SAT Technika Satelitarna   28 Kwi 2009 22:38 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1399
  • Panasonic TX- P42V203 ( Anglik) - brak usługi Viera Cast

    Witam. Telewizorek przywieziony z Anglii. Na razie nie podłączony to żadnej anteny a pasowałoby dzieciom jakieś bajki puścić. Do internetu podłączony za pośrednictwem routera Cyfrowego Polsatu. Konfiguracja poprawna, nawet zaktualizował oprogramowanie. Po próbie wejścia w w/w usługę komunikat "Connection...

    RTV Użytkowy   27 Maj 2014 14:24 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1203
  • Tv LG 32LD450 się włącza i wpada w hibernację

    Witam, mam pewien problem i mam nadzieję że ktoś mi pomoże. Mam telewizor LG przywieziony z Anglii parę lat temu i długi czas nic się nie działo. 3 lata temu się przeprowadziłem i wziąłem ten tv i co jakiś czas się z nim coś dzieje. Włącza się, pokazuje się ekran główny LG i się wyłącza, mruga dioda...

    Początkujący Naprawy   20 Lut 2020 18:42 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 603
  • Jak odbierać kanały TVP1, TVP2, TVN z anteny satelitarnej?

    Kupilem niedawno antene satelitarna. Mieszkam w Anglii i chcialbym odbierac Polskie kanaly takie jak TVP1, TVP2, TVN i Polsat. Satelite ustasionwa mam na HotBird. Odbieram okolo 1100 kanalow w tym wyswietlone TVP1, Canal+ itd, ale przy nazwach kanałów są znaczki dolara ( $ ). Jak mozna to usunac albo...

    SAT Serwis   26 Mar 2005 14:09 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 13433
  • staryTV + dekoder Echostar przez koncentryk-fonia szaleje

    Jestem w anglii, moze jeszcze z 10mies, nie chce sie tu rozsiadac wiec zorganizowalem stary (moze z 15lat, bez Euro-zlacza) odbiornik i proboje go podlaczyc do dekodera Polsatu Echostar dsb 606.Obraz jest bardzo dobry ale na fonii jest przydzwiek uniemozliwiajacy sluchanie.Gdzies spod niego wydobywa...

    Początkujący Serwisanci   14 Paź 2005 13:18 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2048
  • Philips dtx 6371 co mozna z tym zrobic?

    witam wpadl mi wrece...box Philips dtx 6371 no i tak naprawde nie wiem co mozna z nim zrobic :| , nie mam do niego zadnej karty zreszta z tego co wiem to jest on z anglii....no i mam do was pytanie w zwiazku z tym pudelkiem :), co musze zrobic aby ogladac w nim powiedzmy jakas polska telewizje,cyfra,...

    SAT Serwis   28 Sty 2010 09:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1521
  • Przestrojenie fonii z 6.0Mhz - pewien problem.

    Witam, Trafił do mnie mały ponad 10-cio letni TV kolorowy 5,5cala z radiem SAISHO CTR6 przywieziony z Anglii. Wstawiłem płytkę MJM z wyjściem p.cz. na 6.0Mhz. Zasilanie +12V, wejście IF z głowicy, wyjście na 19 nogę układu LA7530 równolegle z istniejącym filtrem CFE6.0MHz. Przy podaniu sygnału z generatora...

    TV Serwis   18 Lis 2006 20:40 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1062
  • Odbiór cyfry+ bez anteny satelitarnej

    Witam koleżankę Monikę :) mało was tutaj :) w sensie Kobiet ale wracając do tematu. Wydaje mi się Moniczko że to co opisujesz nie da się wykonać bez jakiejkolwiek anteny sateltarnej, gdyż nie możliwe jest aby twój dostawca telewizji miał podpisana umowę na udostpnianie po kablu sygnału naszej rodzimej...

    SAT Serwis   10 Lut 2007 19:12 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 36405
  • Brak sygnału z anteny

    Witam. Mieszkam w Anglii i od 2 lat odbierałem tu Polsat Cyfrowy. Obecny problem polega na tym, że mam całkowity brak sygnału z anteny. Wcześniej zdarzyło się to kilkukrotnie, ale po jakimś czasie (parę godzin) sygnał powracał. Obecnie nie mam sygnału od 2 tygodni i żadnych perspektyw na pomoc z Biura...

    SAT Serwis   04 Maj 2008 12:33 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 9012
  • Jak to zrobic? Dodatkowy tuner + antena itp.

    Mam satelitarna telewizje w Anglii, ale chce ogladac jeszcze darmowe programy na hot-bird .Kupilem antene i LNB , teraz potrzebuje kupic jeszcze decoder czy tuner .Nie wiem jaki .Czy to musi byc jakis specjany ? Ja mam jeden decoder od Virgin ( tak jak cyfra czy polsat w PL) ale nie wiem czy to tak...

    SAT Technika Satelitarna   18 Maj 2009 13:47 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 3328
  • Odlegosc satelity od sciany budynku stojacego na wprost ?

    Witam . Mam pytanie . Posiadam cyfrowy polsat ( mieszkam w anglii ). Po przeprowadzce ktora nastapi niedlugo nie bede mial mozliwosci instalacji anteny od frontu budynku a jedynie moge probowac z ogrodka ktory jest centralnie za budynkiem . Widzialem ze ktos obok ma antene zamontowana na dosc niskim...

    SAT Serwis   07 Paź 2009 21:04 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3941
  • service manual dla toshiba 32z44b i jak zmienic fonie na D/K

    Witam, Szukam schematu poruszania się po menu serwisowym w TV Toshiba 32Z44B. Przeglądałem forum ale nie znalazłem nic do tego modelu. Jeżeli ktoś może się podzielic to będę bardzo wdzięczny. Przy okazji będę wdzięczny jeżeli ktoś mi podpowie jak mogę zmienic fonie na D/K w tym samym modelu. TV był...

    TV Początkujący   28 Gru 2009 10:20 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1604
  • podłaczenie TV do dekodera DVB

    Witam, Mam problem z podłączeniem telewizora do dekodera Freeview Tevion STB 7017 (telewizja w Anglii). Dekoder ten posiada dwa wejścia Euro (zdjęcie Tevion). Wcześniej jak miałem telewizor z wyjściem Euro nie było problemu, bo używałem kabel Euro-Euro. Obecny telewizor posiada tylko 2 wtyczki czincze...

    RTV Użytkowy   22 Lis 2014 16:03 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 5905
  • Angielski telewizor - Polska kablówka

    Witam. Przywiozłem telewizor z Anglii marki Sony. Na zwykłej antenie pokojowej początkowo nie było dźwięku , pan w serwisie wymienił jakąś płytkę od dźwięku. Następnie obraz i dźwięk z anteny pokojowej był zadowalający. Sprzedałem telewizor znajomej lecz posiada ona telewizję kablową , na tym telewizorze...

    TV Początkujący   20 Lut 2011 00:24 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 5526
  • Napis "No video" w DVB Telewizor Panasonic TX26LMD

    Posiadam telewizor Panasonic TX26LMD70. Podłączyłem zwykłą antenę szerokopasmową, włączyłem wyszukiwanie programów DVB. Wyszukało standardowe, czyli TVN, POLSAT itd. Po wyjściu z menu wyszukiwania słychać głos, ale nie ma obrazu i jest napis na czarnym tle "No video". Dodam, że telewizor kupiony w...

    RTV Użytkowy   28 Lut 2011 21:28 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2873
  • Goodman gdb11XI dvbt, brak wizji ?!

    Witam Jak w temacie, przywiozłem sobie z Anglii tuner/przystawkę dvbt firmy Goodman model gdb11XI w UK wszystko działało aż miło a w Polsce jest problem a mianowicie: Kanały skanuje, i wyszukuję wszystko tak jak trzeba jednak po włącznie jakiegokolwiek kanału (np. polsat-u) wyskakuje komunikat "Invalid...

    RTV Użytkowy   30 Paź 2011 20:01 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1736
  • Samsung SMT-2110C pytanie

    Inaczej, ktoś rąbnął dekoder i TU się pojawiło pytanie. To jest PASERSTWO i w dodatku karalne. A dekoder do kosza, jak najszybciej. Oj kolego nikt nie rąbnął - dekoder mam od siostry z anglii która go po prostu nie używa bo ma tam cyfr polsat. a ja przynajmniej chciałbym z niego oglądać darmowe...

    SAT Początkujący   06 Gru 2019 17:48 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1861
  • SAMSUNG LCD TV LE32A457C1D problem z hd

    Witam. Mam mały problem z SAMSUNGIEM LCD TV (LE32A457C1D) Otusz po wyszukaniu automatycznym programow z sieci kablowej telewizor nie chce otworzyc sygnały HD, to znaczy jest sygnał nie ma obrazu i przykładowo TVP 1, TVP2, POLSAT i wiele innych które maja sygnał HD nie odbiera obrazu, czy ktos wie jaka...

    RTV Użytkowy   25 Gru 2013 19:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1290
  • LOGIK LCXW32HD1 - Zmiana języka oraz odbieranie programów

    Witam posiadam telewizor LOGIK model LCXW32HD1 i mam problem telewizor został kupiony w Anglii kilka lat temu (przez dłuższy czas stał nie używany) Po pierwsze nie wiem jak zmienić w nim język (tak aby był polski) a po drugie jeśli telewizor był używany to jedynie przez dekoder (cyfra+ lub cyfrowy...

    RTV Użytkowy   14 Lut 2014 23:05 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2718
  • Humax HDR-1000S - Podlaczenie odbiornika Freesat i ustawienie "zeza" n

    No widzę że Anglia to nie Polska, czy raczej Polska to nadal nie Anglia (gdzie cała telewizja naziemna i jeszcze trochę + radio jest z satelity z boxu za jedno 80GBP). Ściągneliście mnie trochę na ziemię i wyprostowaliście błędnie odszukane stare informacje. Dziękuję wszystkim i zamykam temat :) PS....

    SAT Początkujący   09 Wrz 2014 21:31 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2469
  • NC+ z tp link - podlaczenie wifibox z nc + do tp link wr841n

    Siema ma problem mieszkam w Anglii i wykupiłem sobie vpn polskie i wszystko cacy działa komp , dekoder cyfrowego polsatu ale mam problem z ustawieniem nc+ ktos pomoże ? tu chyba chodzi o ręczne ustawienia sieci .

    Sieci Początkujący   27 Sie 2016 16:34 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 774