wtryskiwacz do pomiaru jest napewno zmodyfikowany tzn. nie posiada igły w końcówce, a pomiar będze wiarygodny i ile zachowasz warunki prawidłowego pomiaru. Jeżeli chcesz ocenić stan silnika to należy zastosować kilka zasad : 1 silnik zimny po postoju min. 8 godzin, wymóg ten związany jest z dokładnym obcieknięciem oleju z gładzi cylindrów i utratą temperatury....
Jeśli bierze olej, to pomiar ciśnienia sprężania i być może wymiana pierścieni.
Moim zdaniem, podstawowe badanie w takich przypadkach to pomiar ciśnienia sprężania, połączony z próbą olejową.
Pomiar ciśnienia sprężania odbywa się przez zmierzenie ciśnienia sprężania w cylindrach, a nie kolektorze ssącym. Świece jako że to część eksploatacyjna, to najłatwiej powiedzieć że wszystko wina świec, niestety w tym przypadku nie mają nic wspólnego z twoim problemem.
Pomiar ciśnienia sprężania ? Nie wiem jaki to silnik, ale ciśnienie rzędu 7 atmosfer powinno być OK.
Na początek demontaż i kontrola wtryskiwaczy. Pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach.
Pierwsze układ zapłonowy do przegladu. Kuny np lubią podgryźć kable. Druga sprawa to pomiar ciśnienia sprężania AKL już trochę lat ma i mozliwe że coś się skończyło.
Witam. Potrzebny będzie pomiar ciśnienia sprężania.
Z jakiejś przyczyny to podciśnienie jest niewłaściwe , nieszczelność , rozregulowana (uchylona )przepustnica , czy też stan silnika = pomiar ciśnienia sprężania .
Dziękuję za odzew. Jak sprawdzić czy silnik nie jest nadmiernie zużyty? Pomiar ciśnienia sprężania.
Przeskoczył rozrząd i nie ma kompresji skoro nawet na paliwie podanym z strzykawki nie zapala.Wykonaj pomiar ciśnienia sprężania manometrem.
Samochód w czasie jazdy zgasł. Ten błąd nie powinien "zgasić" auta... Może pomiar ciśnienia sprężania...
Szukaj lewego powietrza w dolocie. Olej pomiar ciśnienia sprężania bo nie tutaj jest problem. Na pompie wspomagania powinien być czujnik, odłączę wtyczkę od niego, powinno trochę pomóc. Dość często ten czujnik się uszkadza.
Coś się dzieje z 4-tym cylindrem, albo słabsze sprzężanie, albo uszczelniacz pompki, albo sama pompka. Ujemna synchronizacja zwiększa wskazania spalania. Będziesz robił sam czy mechanik? Na początek proponuję regulacje pompek i poprawa konektorkow w wtyczce pompki oraz pomiar ciśnienia sprężania, przy okazji wymienisz świece.
Tak jak wyżej , pomiar ciśnienia sprężania na cylindrach, możliwe duże zużycie silnika.Filtr paliwa / gazu - czysty ? Konkretna odpowiedż byłaby gdybym znał typ silnika / numer/ wtrysk mono czy wielopunktowy, jaki sterownik / ECU/?
Witam. Jeżeli wydmuchuje spod korka oznacza to zużycie pierścieni oraz tłoków. Może nawet znacznemu zużyciu uległy cylindry. Podejrzewam, że ciśnienie spreżania jest za małe i dlatego ciężko odpala. Tak jak napisał (at)1 Marcin, pomiar ciśnienia sprężania wyjaśni sprawę.
Czy wymieniając głowicę sprawdziłeś jej szczelność? Większość dostępnych na rynku tanich głowic posiada pewien mankament zwany niedotartymi zaworami. Zrób pomiar ciśnienia sprężania na zimnym i gorącym silniku. Zapewne zawory są nieszczelne, a ciśnienie z komory spalania ucieka. Jeśli w dolot to zawór ssący, jeśli w wydech to zawór wydechowy. Jakie...
Ale już po remoncie nie wykazuje różnic?
Jaka masa sondy ?, masę sondy (pomiarową) stanowi jej szary kabel, który idzie do ecu, nie wolno podłączać go do masy Złe wskazania sondy mogą oczywiście wynikać z jej uszkodzenia, ale również (co jest bardzo prawdopodobne) ze złego składu mieszanki Należy zacząć od ustalenia czemu silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach (pomiar ciśnienia sprężania,...
Witam! Przerabiałem ten temat trzykrotnie. Za pierwszym razem straciłem dwa dni na różne testy. W każdym przypadku wina nieszczelnego zaworu wydechowego na kulejącym cylindrze. Co dziwne pomiar ciśnienia sprężania nie wykazał dużej różnicy.Dopiero zalanie komór spalania potwierdziło nieszczelność zaworu. Niestety głowicę trzeba zdjąć:cry:
Najprawdopodobniej zostały wypalone ( wypłukane) wszelkie nagary, laki mające wpływ zarówno na ciśnienie i rozpylanie paliwa jak i kompresję. Wpierw dokładna kontrola wtryskiwaczy - pod kątem jakości rozpylania, ciśnienia otwarcia, pomiar ciśnienia sprężania silnika , regulacji kąta wtrysku. Może się okazać że to czyszczenie było "niedźwiedzią przysługą"...
Witam, mam pytanie czy przy pomiarze ciśnienia sprężania istotne jest to czy w silniku znajduje się olej? Bo silnik mam wyjęty z auta i jest z niego spuszczony olej, a wiadomo że olej w pewien sposób uszczelnia gdy jest natryskiwany na gładź cylindrową i dlatego pytam czy ma to duże znaczenie---w sensie czy może mi uciec przez pierścienie-cylinder kilka...
Kolega powyżej pytał o iskrę. Ja jeszcze dodam .Pomiar ciśnienia sprężania. Jakieś błędy zapisane w sterowniku silnika?
Pomiar ciśnienia sprężania, pokaże czy silnik jest w dobrym stanie.
Który rocznik? Jaki przebieg? Pewnie zarżnięty już silnik... . Dodano po 1 Pomiar ciśnienia sprężania był? To ładowanie słabe.
znalazłem w filtrze powietrza sporo oleju Stosowne wykonać na ciepło, pomiar ciśnienia sprężania, połączony z próbą olejową.
Człowieku, są silniki bezkolizyjne, a ja nie mam w głowie katalogu, aby stwierdzić czy akurat ten silnik jest czy nie jest kolizyjny :/ . "Zapłonu tu raczej nie przestawisz - jedynie może dojść do uszkodzenia klina na wale korbowym." - no oczywiście że da się przestawić zapłon, wystarczy delikatnie przesunąć cewkę wyzwalającą i już masz zapłon przestawiony....
Jak dla mnie pogięte zawory. Na plaku odpali nawet na małej kompresji. Tak więc poproszę o jej pomiar. A konkretnie ciśnienia sprężania.
Wygląda na prawidłowo ustawiony. Niski wynik pomiaru ciśnienia sprężania może być spowodowany tym, że używasz chińską imitację przyrządu, a nie prawidłowo wykonanego miernika ciśnienia sprężania. Upewniłeś się, że wymieniony wałek ma takie same krzywki co oryginał? Kąty otwarcia i zamknięcia zaworów się zgadzają?
Pomiar ciśnienia sprężania – wynik OK Ile wyszło to ok? Pokaż jak wyglądają świece Dodano po 2 Nadmierne zużycie oleju Konkretnie ile wciąga?
Pokrywa zaworów w górę, pomiar ciśnienia sprężania. I co mu da ten pomiar ciśnienia sprężania? Raz że z rzucanie oleju w wydech nie ma nic wspólnego z ciśnieniem układu, a dwa że przy takiej ilości oleju na tłokach nawet przy zużytej górze ciśnienie wyjdzie w normie. Trzy: będę wiedział jak był wykonany tenże "remont" silnika. Cztery: dla mnie nawet...
Ścieżka diagnozy dla P0304 mówi o sprawdzeniu czujnika wałka rozrządu , czujnika wału korbowego , wtryskiwacza 4 cylindra , moduł zapłonu . Na twoim miejscu postarałbym się na próbę o cewkę zapłonową to czasem się wymienia. Po za tym oględziny świec i gum cewki czy nie mają przebicia ( najlepiej podmienić). Impuls sterowania wtryskiwaczem może zanikać...
P3090 to raczej nie jest błąd CMP. Pomiar ciśnienia sprężania, ciśnienia paliwa
Po pierwsze, to zacznij od pomiaru ciśnienia sprężania zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. Po drugie, w tym modelu sterownik rejestruje wypadanie zapłonu na określonym cylindrze, nie tylko błąd zbyt bogatej mieszanki
Z tym olejem to masz podobnie jak u mnie {corsa 96 1.2 8V} , u mnie stopień sprężania w tym silniku to wg danych zawartych w WKŁ "Sam naprawiam opel tigra corsa" to 10,1 czyli ciśnienie sprężania powinno zawierać się w granicach 1,15-1,20Mpa , obecnie mam 1Mpa czyli spadek o jakieś 10% auto ma przejechane 164 000 km , również mam założony gaz . Mam...
jak odczytywać ten wykres - najwyższy punkt sinusoidy to maksymalne ciśnienie sprężania (w tym wypadku byłoby to w okolicach 10 barów) czy tam gdzie urywają się wykresy (czyli przedział 13-15 barów)? To jak na prędkościomierzu w najwyższym punkcie jest 90 km/h to jak przekroczy wskazówka ten punkt to prędkość spada? Takie to jest rozumowanie. Rysik...
Wiązkę jak sprawdzałeś, to w tym samym czasie ruszałes przewodami? Masy na podszybiu oraz pod akumulatorem sprawdziłeś? Są czyste? Instalacja gazowa jakiego producenta? Robiłeś zapobiegawczo pomiar ciśnienia sprężania?
Klasyka w tych silnikach. Pierwsze co to pomiar ciśnienia sprężania.
Temat do zamknięcia, problem rozwiązany. Dzięki za podpowiedzi.
Tą chińszczyznę można sobie wsadzić w (...) i sprawdzić czy jest ciśnienie. Tyle jest to warte. To jest wskaźnik a nie miernik. Radzę zaopatrzyć się w przyrząd polskiej produkcji https://www.zup.com.pl/index.php/katalog... Zasadnicza różnica polega na miejscu zamontowania zaworu zwrotnego. W chińczykach...
Zacząłbym od pomiaru ciśnienia sprężania bo z tego co piszesz wynika że cylinder paliwo dostaje tylko nie przepala, druga ewentualność to zła praca pompowtryskiwacza- to dwie rzeczy które pierwsze mi przyszły do głowy.
W takim razie jak nawet na zmywaczu (skrajnie latwopalnym ) nawet nie podbije obrotów, to musi nie mieć kompresji. A jak kręci rozrusznikem, to czy jest jakiś opór? Przecież to słychać jak kręci, czy jest w ogóle sprężanie. Może sadze z olejem podkleiły zawory? Próba szczelności cylindrów lub pomiar ciśnienia sprężania, albo to i to.
Może być też uszczelka pod głowicą, trochę tym smierdzi... Proponuje sprawdzić olej czy nie ma wody i wodę czy nie ma oleju. Choć mogło przerwać tylko uszczelnienie komory spalania i wtedy nic tam nie będzie. W następnej kolejności pomiar ciśnienia sprężania, bo może walić przez tłok lub uszczelniacze zaworowe.
A tego, że na 2 cylindrze świece mają kompletnie stopione elektrody to nikt nie zauważył ? Pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach, to tak na początek
Pomiar ciśnienia sprężania może dużo wyjaśnić .
Odnośnie wypowiedzi kol. pioter488. Świece mam irydowe NGK jak oryginał. Planuję zrobić pomiar ciśnienia sprężania , tylko takie pogody a nie mam garażu. Czytałem o regulacji zaworów , podobno skomplikowana droga i nieopłacalna w tym silniku, bo wiąże się z wymianą szklanek. Nurtuje mnie tylko ten komunikat " skontroluj układ wydechowy' Dziwne jest...
Należałoby zmierzyć1. czasy wtrysku na jednej i drugiej parze >78 stopni 2.cztero gazową analizę spalin 3. auto ma już 30 -ści lat za wiele nie można się spodziewać 4. nie znamy przebiegu auta 5.Pomiar ciśnienia sprężania Te auta naprawiało się 25 lat temu. Pomiary należy przeprowadzić dokładnie dla przeprowadzenia skutecznej analizy silnika.
A to zweryfikuje pomiar ciśnienia sprężania
Pomiar ciśnienia sprężania na cylindrach.Przy dużym przedmuchu powinna być widoczna różnica na manometrze.Na ściankach chłodnicy i korku wlewu powinna osadzać się czarna maź.Na płynie widoczne ciemne smugi.Proszę to sprawdzić.
Jeśli po stronie zapłonowej wszystko w porządku, zasugeruj mechanikowi pomiar ciśnienia sprężania.
Pomiar ciśnienia sprężania.
Pomiar ciśnienia sprężania wiele powie.
Nowy tłok jest bardziej wypukły od starego. Wydaje mi się, że za dużo. Wycięcia na zawory głębsze. Jeszcze to podejrzewam. Jak kolega Łukasz.K wspomniał w GMP właśnie sprężynuje Przydałby się pomiar ciśnienia sprężania.
Płyn chłodniczy nie ubywa? Jeśli nie to zły kont ustawienia wtrysku. Dwa pompa do regeneraci. Trzy pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach.
Pomiar ciśnienia sprężania wskazany, później wtryski.
Najprawdopodobniej silnik do remontu. Wyrobione tuleje, pęknięty pierścień lub jedno i drugie. Zawory raczej odpadają ponieważ bierze dużo oleju. Brak szczelności (kompresji) powoduje, że silnik nie może uzyskać temperatury samozapłonu.. Radziłbym zacząć, od pomiaru ciśnienia sprężania w cylindrach. Przedmuch do komory sprężania, będzie widać na pracującym...
Pomiar ciśnienia sprężania?
Tak, pomiar ciśnienia sprężania wystarczy.
Dla pewności wykonaj pomiar ciśnienia sprężania. Czy dozownik działał do tej pory prawidłowo?
Od sprawdzenia i regulacji wtryskiwaczy, dalej pomiar ciśnienia sprężania. Wykręcisz wtryski to za jedną robotą zmierz.
Na początek regulacja silnika , pomiar ciśnienia sprężania.
Napiszę raz jeszcze ,pomiar ciśnienia sprężania wraz z próbą olejową to jedyna możliwość diagnozy,chyba że są wycieki z silnika jak nie to do wróżki.
Żeby nie było za łatwo to w Puncie jest obieg płynu chłodzącego przez korpus przepustnicy... ciężko ze zdjęcia poznać czy to płyn czy olej. Płyn w dotyku jest raczej lepki niż śliski. Jednak ze zdjęcia widać, że zabrudzony cieczą jest także parownik, który jest nad korpusem przepustnicy, więc skłaniałbym się ku olejowi z odmy doprowadzonej do obudowy...
Zrób pomiar ciśnienia sprężania wraz z próba olejową . Sprawdź skąd olej leje po kolektorze ssącym.
Pomiar ciśnienia sprężania jak jest ok t zamień miejscami sąsiednie wtryskiwacze jeśli oczywiście na wszystkich jest kluczowanie.
Podstawa to pomiar ciśnienia sprężania, a głowicy bym tak pochopnie nie podnosił.
Rozrząd się nie przestawił. Wykonaj pomiar ciśnienia sprężania.
Może kolegag107r wytłumaczyć co oznacza to zwarcie do plusa? Jak to możliwe? Wypadanie zapłonu to brak iskry, zbyt niskie ciśnienie sprężania, nieodpowiednia mieszanka lub jej brak. Sterownik silnika nie patrzy czy jest to spowodowane wtryskiwaczem, brakiem iskry czy czymś innym. Jeżeli zauważy wypadanie zapłonu to o tym informuje. Jakiekolwiek zwarcie...
13 tysięcy, to już sporo. Pomiar ciśnienia sprężania by się przydał. Zawory ustawione?
Wypadanie zapłonu to nie tylko iskra. Wypadanie zapłonów to brak poprawnego spalenia mieszanki a przyczyn może być dużo: brak poprawnej iskry, zła mieszanka paliwa, brak odpowiedniego ciśnienia na cylindrze. Skoro świece podmienione i problem cały czas na tym samym cylindrze to przydało by się sprawdzić ciśnienie sprężania. To chwila roboty a pomoże...
No to pomiar ciśnienia sprężania.
Pomiar ciśnienia sprężania powie o realnym stanie silnika, a nie to co było wymienione. Jaki dym wydobywa się z komina podczas kręcenia? Cokolwiek z układem wtryskowym było robione, sprawdzone?
Pomiar ciśnienia sprężania i podciśnienia w króćcu powie wszystko o stanie silnika.
Korekty wtryskiwaczy nie zawsze sugerują ich uszkodzenie. Mogą świadczyć o zużyciu silnika, dlatego proponuje zrobić pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach.
Zrób pomiar ciśnienia sprężania, zrób próbę przelewową. Przy tych temperaturach jest możliwe że poddał się któryś wtryskiwacz. Sprawdź czy paliwo nie zmętniało.
Zrobiłeś to o co prosiłem tj. pomiar ciśnienia sprężania wraz z próba olejową .
Pomiar ciśnienia sprężania i sprawdzenie luzów zaworowych na początek.
Trudno być jasnowidzem. Wydaje mi się jednak, że istotnym faktem może być przebieg samochodu. Podane przez Ciebie usterki mogą być efektem zużycia silnika. Podaj przebieg i czy on jest wiarygodny. Podstawową sprawą jaką powinien zrobić twój mechanik jest pomiar ciśnienia sprężania.
Tak ma być i nic się nie dzieje złego. O stanie silnika więcej powie przedmuch (nadciśnienie) w skrzyni korbowej lub pomiar ciśnienia sprężania ale tego już Panu mechanikowi z ASO nie chciało się zrobić. Lepiej zestresować niepotrzebnie klienta. Naprawiam turbosprężarki i właściwie wszystkie są zaolejone na dolocie powietrza. To wynik działania odpowietrzenia...
Sprawdź czy świece są mokre po próbie uruchomienia, pomiar ciśnienia sprężania.
Nawet ze świecą płomieniową ma problem z zapaleniem? Pompa i wtryski do sprawdzenia. Przy okazji pomiar ciśnienia sprężania.
Nie napiszę nic odkrywczego - każda kolizja to możliwość zniszczeń , jeżeli wszystko dobrze poskładałeś zrób pomiar ciśnienia sprężania.
Pomiar ciśnienia sprężania, i pomiar ciśnienia i wydajności pompy paliwa powie raczej wszystko. Mam nadzieję że "wypadające zapłony" zostały przez "mechanikow" wyeliminowane? pozdr
Silnik bierze olej i go spala o czym świadczy niebieski dym. Zrób pomiar ciśnienia sprężania wraz z próba olejową . Zobaczysz co jest uszkodzone. Nie wierz w ten przebieg 196000 km w ciągu 18 lat.
Witam. Czy wykonany był pomiar ciśnienia sprężania? Pozdrawiam.
Stan pierścieni sprawdzisz szybko poprzez pomiar ciśnienia sprężania.
Pomiar ciśnienia sprężania to za mało.Sprawdż cylindry na szczelność.
Auto już nie młode, pomiar ciśnienia sprężania bardzo wskazany no i wtryski do kontroli.
a jak nie to może pomiar ciśnienia sprężania....
A może zrobić pomiar ciśnienia sprężania na poszczególnych cylindrach?
Pomiar ciśnienia sprężania dużo powie. Jeśli z tym będzie oki, to pompa wtryskowa na stół. Przedmuchy ma duże? Oleju, jak rozumiem, nie ubywa? Możliwe też, że coś na rozrządzie się przestawiło, raczej od napędu pompy, bo na wałku rozrządu raczej doprowadziłoby od kolizji.
Na 99% pogięte korbowody pomiar ciśnienia sprężania wszystko wyjaśni.
Ja radziłbym pomiar ciśnienia sprężania - wygląda na to że nie ma kompresji na tym garze
Olej chłodniczy? Pomiar ciśnienia sprężania, ciśnienia oleju. Oddaj do mechanika. Ile tego oleju zużywa na ile?
Mimo to powtórz jeszcze raz pomiar ciśnienia sprężania - nawet ze trzy razy - przecież to trwa minutkę :D
Zrób pełna diagnostykę odczyt błędów i przegląd parametrów live, zrób pomiar ciśnienia sprężania na cylindrach.
W takim razie zrób pomiar ciśnienia sprężania oraz powąchaj płynu w zbiorniku wyrównawczym-jeżeli będziesz czuł spaliny to znaczy że albo uszkodzona uszczelka pod głowicą albo głowicą. Pozdrawiam
Zrób pomiar ciśnienia sprężania wraz z próbą olejową.
Na początek pomiar ciśnienia sprężania wraz z próbą olejową.
Albo masz wtryski od 115 albo twoje kończą zywot. Pomiar ciśnienia sprężania robiłeś?
ciśnienia sprężania pomiar ciśnienia sprężania diesel miernik ciśnienia sprężania
odkurzacz uszkodzony silnik kopcić kluczyk passat przycisk otwierać
domofon hikvision liebherr zamrażarka
Radio Android cyklicznie włącza się po wyłączeniu zapłonu Pralka Miele W 715 - problem z zamykaniem drzwi