Fajnie a jest tam pomiar ciśnienie (w tym zestawie) w układzie żeby sprawdzić czy jest go wymagana ilość?
W wózkach widłowych samo ciśnienie nie wystarczy. W wagach wózkowych stosuje się pomiar różnicy ciśnień oraz jak dobrze pamiętam przepływ (jest to zrobione na dodatkowym zaworze obejściowym do spuszczania oleju - jest to zrobione na starej hydraulice - raczej nie do zaaplikowania w nowych rozwiązaniach z serwozaworami i kontrolą ciśnienia w najnowocześniejszych...
To jszcze pomiar ciśnienia paliwa i podgląd bloków pomiarowych . ( ciśnienie paliwa , wał i inne ) Chyba ze w sterowniku zrobione dtc off to nie zobaczysz .
Może być uszkodzony zawór a może pracuje na granicy zadziałania bo masz domyślnie wysokie ciśnienie w instalacji wodnej. Pomiar ciśnienia jałowego rozwiąże zagadkę.
Było by słychać tłuczenie ale silnik by chodził na wszystkie gary.Duża korekta to może sam wtrysk a może ciśnienie,może szklanka. Wykonaj pomiar ciśnienia, zdejmij pokrywę zaworów,obejrzyj wałek i szklanki. Bo z pisania nic się nie zrobi.
Witam Skoro siłowniki są po remoncie, to trzeba zrobić pomiar ciśnienia pompy czy daje prawidłowe ciśnienie .
http://obrazki.elektroda.pl/6530112600_1... Przedstawiam schemat, oraz praktyczne wykonanie urządzenia do pomiaru ciśnienia i temperatury zbudowanego w oparciu o cyfrowy przetwornik MS5534 firmy Intersema Sensoric. Konstrukcja powstała 4 lata temu. Składa się zaledwie z 7 elementów. Oprócz przetwornika MS5534 w układzie wykorzystano...
wtryskiwacz do pomiaru jest napewno zmodyfikowany tzn. nie posiada igły w końcówce, a pomiar będze wiarygodny i ile zachowasz warunki prawidłowego pomiaru. Jeżeli chcesz ocenić stan silnika to należy zastosować kilka zasad : 1 silnik zimny po postoju min. 8 godzin, wymóg ten związany jest z dokładnym obcieknięciem oleju z gładzi cylindrów i utratą temperatury....
Pomiar ciśnienia sprężania ? Nie wiem jaki to silnik, ale ciśnienie rzędu 7 atmosfer powinno być OK.
Pomiar pulsu wiem jak jest robiony. Nowe opaski podają jeszcze ciśnienie. Wyświetlana wartość ma coś wspólnego z rzeczywistością. Więc nie jest to tylko marketing.
popieram Błażeja ,to nie jest jakieś tam ładowanie tylko ciśnienie oleju,pomiar mechaniczny lub wymiana profilaktyczna czujnika od wysokiego ciśnienia lub niskiego w zależności od obrotów przy jakich się to dzieje.
Sprawdzenie ciśnienia oleju i samego czujnika wg. elsa.
Zegarek Maxcom FW48 przestał poprawnie mierzyć ciśnienie po 2 latach, czyli gwarancja nie obowiązuje. Testowałem zakłądając zegarek na rękaw koszuli i wskazania były takie same :) Na początku bład pomiaru wynosił 10-15 mm Hg, czyli całkiem znosny, bo chodzi mi głownie o monitorowanie nadciśnienia. Przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie dało. Czyli...
Kiedyś analizowałem budowę i szerokości kanałów zasilających w olej. Z tego, co pamiętam, jest zastosowany bardzo restrykcyjny kanał zasilający głowicę, dlatego to ciśnienie jest, jakie jest. 99% aut ma pomiar ciśnienia oleju na bloku. Nawet stare 1.9 TDI Bxx miały bliźniacze bloki i pomiar ciśnienia na bloku, nie głowicy.
Skoro po podmianie pompy faluje ci ciśnienie to albo problem z zasilaniem samej pompy w paliwo, albo masz wciek paliwa na wytryskach. Ewentualnie coś z wiązką . Nie steruje dobrze pompa. Jak i sam pomiar ciśnienia może być zafałszowany.
Tyle że to pojawiło się po wymianie filtru, a także oleju. Jeśli filtr od Filtrona, to do wymiany. Olej wlany taki sam? Pomiar ciśnienia oleju, możliwe zablokowanie zaworu regulującego ciśnienie.
Zrób pomiar ciśnienia na każdym cylindrze na sucho i z próbą olejowa jeżeli będzie na którymś słabe ciśnienie to bez do zbierania silnika może Ci z całego serca polecić ceramizer do silnika sprawdzony produkt
Problem rozwiązany. Ale mam więcej pytań, jakie ustawić ciśnienie w jakich warunkach? książka mówi o 12MPa, ustawiłem próbnie na szybko na zimnym oleju 10MPa przy 800RPM. Problemem było najprawdopodobniej uszczerbienie stożka na końcu tłoczka. Ogólnie mam jakąś regulowaną śrubą wersję rozdzielacza. https://obrazki.elektroda.pl/1322537000_...
Ciśnienie oleju powinieneś mieć 2bar-y przy 2000obr/min. I taka informacja ode mnie, żebyś przed pomiarem nagrzał silnik do min. 90*C i dopiero wykonał pomiar ciśnienia. Jeśli będzie ok (napisałem), to w ów czas wymień czujnik i będzie ok.
Odkręć węza od siłownika i wkręć w końcówkę manometr. Zasteruj dźwignią tak by ciśnienie poszło właśnie do tego węża. Jako że jest zaślepiony manometrem pomiar pokarze ci maksymalne ciśnienie przy jakim otwiera się zawór przelewowy.
Czasu zapłonu w tym kotle się nie reguluje. Zbyt duża zwłoka może świadczyć o zanieczyszczeniu: nagrzewnicy, palnika i elektrod...Oczyścić, następnie zrobić pomiar i skorygować ciśnienie min-max gazu na palniku.
(at)bb57 na pewno zaszkodzi jeżdżenie na tym co jest. Pomiar ciśnienia dopiero po wymianie bo teraz to tam masz mazut a nie olej. Na pierwszą wymianę po takim zapuszczeniu wlej jakikolwiek 10W40, niech pochodzi, zmierz ciśnienie, przejedź się. Możesz później upuścić z litr oleju i uzupełnić naftą albo ON i jak tak sobie pochodzi z 10-15 minut to wtedy...
Albo wyeksploatowany silnik. Przeprowadź pomiar ciśnienia pewnym manometrem bezpośrednio na silniku.
Pomiar ciśnienie wszystko wyjasnil na pierwszym 30 bar, na drugim 28bar, trzeci 22.5bar, czwarty 27.5bar.
Można napompować powietrzem, ale zalecany jest azot, jest bardziej obojętny dla gumowej membrany. Pompowanie i pomiar ciśnienia powinno odbywać się bez ciśnienia wody w naczyniu (najlepiej zakręcić zawory dopływowy i odpływowy od CO i spuścić ciśnienie wody w piecu).
Tutaj pomiar ciśnienia nie zawsze pokazuje pierścieni....Tutaj na branie oleju liczą się fakty grupy vw czyli pierścienie głównie...
Nie wiem czy był przeprowadzony pomiar ciśnienia przed naprawą ? Zrób to przynajmniej teraz ,zmierz ciśnienie na cylindrach na ciepłym silniku potem ponownie tylko nalej z 1 cm ³ oleju do cylindra ,jeżeli ciśnienie wzrośnie masz uszkodzone pierścienie.Kiedyś opłacało się wstawiać tuleje z łady 1300 i nowe pierścienie do starych tłoków wszystko...
Moc napędowa na doprowadzeniu na wał pompy zależy tylko od ciśnienia i wydajności pompy. Jeżeli chcemy obliczyć potrzebną moc to należy znać wydajność jednostkową pomp w cm³/min i ich prędkość obrotową, oraz ciśnienie jakie mamy osiągać. Średnicę dobranych przewodów można obliczyć.
Czy wymieniając głowicę sprawdziłeś jej szczelność? Większość dostępnych na rynku tanich głowic posiada pewien mankament zwany niedotartymi zaworami. Zrób pomiar ciśnienia sprężania na zimnym i gorącym silniku. Zapewne zawory są nieszczelne, a ciśnienie z komory spalania ucieka. Jeśli w dolot to zawór ssący, jeśli w wydech to zawór wydechowy. Jakie...
Witam. Jeżeli wydmuchuje spod korka oznacza to zużycie pierścieni oraz tłoków. Może nawet znacznemu zużyciu uległy cylindry. Podejrzewam, że ciśnienie spreżania jest za małe i dlatego ciężko odpala. Tak jak napisał (at)1 Marcin, pomiar ciśnienia sprężania wyjaśni sprawę.
Ciekawa sytuacja, ale nie zazdroszczę. Jeśli dobrze czytam to samochód prawie nowy. Jeśli nie było karygodnych zaniedbań to ma być sprawny. Wprawdzie daleko od wymiany, ale spytam, czy na pewno dobrze zamontowany wkład filtra oleju (chyba taki posiadasz). W innym przypadku można zakładać zawieszanie zaworu regulacyjnego "nieistniejącej" pompy oleju....
Podstawa to pomiar ciśnienia. Wymieniałeś coś jeszcze, czy tylko same tarczki?
Moim zdaniem, podstawowe badanie w takich przypadkach to pomiar ciśnienia sprężania, połączony z próbą olejową.
Komputer, pomiar ciśnienia różnicowego.
Ciśnienie oleju jest było sprawdzone i jest w porządku. Raz piszesz że jest ok o potem ponieważ pomiar ciśnienia wykazał zbyt niskie ciśnienie. Sam sobie przeczysz.
A ile biorą tego oleju? Ja tu nie widzę, żeby po próbie olejowej ciśnienie wzrosło ,,bardzo,,
Drugi pomiar czyli rozumiem że ten gdzie wartości ciśnienia są wyższe a pomiar jest robiony przy 90 stopniach? Wiem że ciśnienie nie jest idealne ale może ze znajomym mamy troch wygurowane wymagania.Nie oszukujmy się, silnik ma już 21 lat.Ciekawi nas też dlaczego podczas pomiaru najpierw przy 2tys ciśnienie spadło a po przegazowaniu na max i ponownym...
Jeśli bierze olej, to pomiar ciśnienia sprężania i być może wymiana pierścieni.
Najprawdopodobniej zostały wypalone ( wypłukane) wszelkie nagary, laki mające wpływ zarówno na ciśnienie i rozpylanie paliwa jak i kompresję. Wpierw dokładna kontrola wtryskiwaczy - pod kątem jakości rozpylania, ciśnienia otwarcia, pomiar ciśnienia sprężania silnika , regulacji kąta wtrysku. Może się okazać że to czyszczenie było "niedźwiedzią przysługą"...
kolego jeśli piszesz że masz doświadczenie w chłodnictwie to przez który kruciec napełniasz instalacje chłodniczą w ,np klimatyzatorze a tak do rzeczy to ciśnienie załączenia wentylatorów jest w nich bardzo wysokie nawet do 20 bar jest tylko w nich jeden problem że pomiar ciśnienia odbywa się za filtrem i jak jest zanieczyszczony to spadek ciśnienia...
Tak bardzo ważne. Tak jak pomiar ciśnienia doładowania.
Pomiar ciśnienia na zasilaniu pompy wysokiego ciśnienia dużo wyjaśni.
(at)gabriel0 -> np jakieś ruskie wynalazki wskazówkowe? Pewnie w ruskim migu byś coś znalazł ;). Zawsze możesz nagrać pomiar dwóch i przeanalizować postfactum. W zasadzie jak byś zamknął manometr w słoiku i doprowadził do słoika drugie ciśnienie to masz pomiar względny. Może czujnik ciśnienia oleju z jakiejś np łady by zadział. Natomiast to też jest...
Zapnij na trójniku manometr i dowiesz się czy to ciśnienie szwankuje , czy tylko pomiar ciśnienia padaczka
Elektroda może być brudna, może być też wymagana regulacja pieca, Jeżeli elektroda będzie czysta to musisz wezwać servis aby wyregulował ciśnienie gazu i pomiar spalin, sam tego nie zrobisz
Myśle, że trzeba zdjąc pokrywę wkręcić miernik w miejsce świeć żarowych i odłączyć pompowtryski na czas kręcenia (pomiaru).
witam, jakie programy i urządzenia są potrzebne aby zmierzyć charakterystykę przenoszenia, ciśnienie akustyczne....generowany przez urządzenia audio w samochodzie lub w domu?? ingor
07.97 miały pomiar ciśnienia doładowania w komputerze silnika często wężyk się zapychał starym olejem lub gnił i pękał trzeba to sprawdzić. rozbierz kompa wymień wężyki i wymyj. niewłaściwy pomiar ciśnienia doładowania w/w czujnikiem powodował takie zachowanie silnika i błędy które opisałeś.
Ta rurka o kapilara do termostatu. To nie żaden mostek gretza. Termostat ma stałą nastawę temperatury. Nie ma tam pokrętła. Zaślepienie tego otworu nie wchodzi w grę. Wzrośnie tam ciśnienie i będzie przekłamany pomiar temperatury.
Prawdopodobnie zacięty zawór w pompie i ciśnienie nadmiernie rośnie. Pomiar ciśnienia oleju wszystko powinien wyjaśnić.
Na początek demontaż i kontrola wtryskiwaczy. Pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach.
Odczyt synchro oscyloskopem , pomiar ciśnienia na pompie tandem ,spadek napięcia podczas kręcenia i prąd "zjadany" przez rozrusznik to by była diagnoza. A tak to sobie możecie wymieniać z mechanikiem aż traficie. W sumie jak się na to godzisz to nie miej potem do niego pretensji.
odpalone i nic się nie działo pochodziła z godzinę i nic. Pomiar ciśnienia oleju zaczyna się od 2 tys. obr\min. Poniżej tych obrotów w silniku nie będzie oleju i kontrolka ciśnienia nie zaświeci się a silnik się zatrze. Pomiar ciśnienia oleju manometrem wiele wyjaśni.
Może ten co sprawdzał za długo kręcił silnikiem i wyszło większe ciśnienie.
Mam pomiar ciśnienia na szynie gdy silnik pracuje. Na luzie. -Na wolnych obrotach ok.800-100rpm jest ciśnienie 24000 kPa -obroty 1500rpm ->ciśnienie 34000 kPa -obroty 2000rpm ->ciśnienie 42000 kPa -obroty 2500rpm ->ciśnienie 57000 kPa. Na razie nie mam pomiaru jakie ciśnienie jest jak zgaśnie ale będę miał. Czy te ciśnienia które podałem są w normie?
Cisnienie sprawdzane w naczyniu przeponowym kiedy na zimnym piecu pokazuje 0,4 było dobre. To nie tak. Naczynie od strony wodnej ma mieć powietrze na czas pomiaru!!! Czyli trzeba opróżnić kocioł z wody. Wasz pomiar jest nic nie wart. Ciśnienie podczas grzania może rosnąć o pojedyncze dziesiątki Bara. Przeczytaj dokładnie co napisałem i zastosuj rady.
Jak boisz się ryzyka zegar i pomiar ciśnienia jak się nie zgodzi omijaj go szerokim łukiem.
Witam. Potrzebny będzie pomiar ciśnienia sprężania.
Jaki był luz na zamku na mowym pierścieniu? Bez zmierzenia kompresji to mogę jedynie gdybać. Do sprawdzenia szczelności zaślepiasz ssanie, wydech, gniazdo świecy, jedna zaślepka z końcówką na manometr, tłok w dół i pomiar. Ciśnienie minimum 0,5atm do 0,8 i powinno tak pozostać przez minimum 30s.
Z tego co piszesz to może być: zbyt niskie ciśnienie gazu - sprawdź ile masz mbar po stronie pierwotnej w pomiarze statycznym i dynamicznym. Jeżeli ciśnienie po stronie pierwotnej jest ok to raczej armatura gazowa Możesz też sprawdzić ciśnienie po stronie wtórnej w mocy minimalnej i maksymalnej
A niby jakie te ciśnienie? Podasz pomiar? Niestety nie. Tylko bo tak mi się zdaje. A rzeczywistość jest inna.
Vacupompa jest w jednej obudowie z pompą paliwa wstępną na pompo-wtryskiwacze. Należy wykonać pomiar ciśnienia paliwa jakie napełnia pompo-wtryski. Poniżej 1-1.5 bara ciśnienie jest za małe aby prawidłowo napełnić pompo-wtryski co skutkuje problemami z odpalaniem silnika. Częstą usterką typową dla tego silnika jest uszkodzenie uszczelnień pompo-wtrysków...
1. Czujniki temperatury (płynu ,powietrza) czy pokazują temperatury prawdopodobne. Po postoju w nocy temperatura otoczenia lub blisko. 2. Korekty długoterminowa i krótko terminowa czy nie za bardzo rozjechane przez LPG. 3. Czy czasem dolot nie jest zalany przez wyciek z układu LPG. Zakręcić butle i pojeździć trochę na samej benzynie czy problem ustąpi....
Z jakiejś przyczyny to podciśnienie jest niewłaściwe , nieszczelność , rozregulowana (uchylona )przepustnica , czy też stan silnika = pomiar ciśnienia sprężania .
Wszystko może może może. Po co wymieniać cześci bez jakich kolwiek pomiarów na początek jak z regulacja zaworów? były robione ? warto zmierzyć ciśnienie sprężania a także zamiast czyścic wymieniać pompę może jakiś pomiar ciśnienie paliwa podczas odpalenia i pracy
Najlepszym wyjsciem na zweryfikowanie tego typu usterek jest pomiar sił hamowania na SKP i wtedy dopiero ewentualna naprawa i kolejny pomiar. Ciśnienie na wszystkich siłownikach powinno być takie same,jeżeli zrobisz pomiary ciśnień jak radzi kolega saron22 i będą takie same to trzeba szukać przyczyny mechanicznej.Jeżeli różne to trzeba przejrzeć przewody...
Sednem sprawy jest jednak pomiar ciśnienia. Zastanawiam się tylko po co ? Do powszechnego użytkowania wystarczy reduktor, który stabilizuje ciśnienie w zakresie 29 - 42 mbar i tyle. To cała wiedza jaka jest tu potrzebna. Jednak dla dociekliwych, proponuję zakup reduktora z manometrem (tylko po co?) i można sobie odczytać ciśnienie. Im bardziej dokładny...
Ło matko i córko .....pozwolisz że się wtrace i nie gniewaj się normalnie nie wierzę, cenisz forum twój pierwszy wpis jeden z drugim z kolegów ci pisze jak możesz zrob pomiar ciśnienia oleju a ty jeździsz do swojego mechanika rozumiem przywiązanie od zawsze ci pomagał każdy w rodzinie do niego jeździł i dziś widać że jest mądrzejszy o następne doświadczenia...
Pomiar ciśnienia na wstępnej,tandem , i grupy 13.18.23 to mnie się wydaje że to podstawa by co dyskutować przez forum. A gniazda t opowinieneś ocenić przed montażem .Czujnik trzeba sprawdzić jasne ,choć nie wiem czy to pasuje do objawów.
Pierwsze układ zapłonowy do przegladu. Kuny np lubią podgryźć kable. Druga sprawa to pomiar ciśnienia sprężania AKL już trochę lat ma i mozliwe że coś się skończyło.
Człowieku, są silniki bezkolizyjne, a ja nie mam w głowie katalogu, aby stwierdzić czy akurat ten silnik jest czy nie jest kolizyjny :/ . "Zapłonu tu raczej nie przestawisz - jedynie może dojść do uszkodzenia klina na wale korbowym." - no oczywiście że da się przestawić zapłon, wystarczy delikatnie przesunąć cewkę wyzwalającą i już masz zapłon przestawiony....
Inny kod silnika, ale w ostatnim poście są screeny jak przebiega pomiar ciśnienia na tandemie. https://a4-klub.pl/topic/429757-b7-brb-j...
Czyszczenie palnika, wymiennika, filtrów. Regulacja ciśnienie min i max, pomiar prądu jonizacji. Sprawdzenie czujników temp. Może wymiana palnika pilota i elektrod. Pozdr Adam
Zanim rozbierzesz silnik jeszcze raz sprawdzić rozrząd i pomiar ciśnienia w cylindrach po wyłączeniu pompy paliwa. Zanosi się na zgon silnika.
Wymiana filtru paliwa - co 30 000 km lub co 2 lata, sprawdzenie pompy - pomiar ciśnienia i wydatku.
Silniki te, maja niskie sprężanie, 5.5 - 6.0 atm. Poniżej 4.5 są problemy z zapłonem. Pomiar, jest zależny od ilości nagaru w komorze spalania, a jest on tam zawsze. Dodatkowo odprężnik (jeżeli jest) też utrudnia prawidłowy pomiar.
Pomiar ciśnienia paliwa w tym silniku jest prosty-na magistrali jest zaworek Schradera, taki sam jak w kole.
Pomiar ciśnienia jest konieczny, ale wcale nie musi być przy filtrze. Można dać osobny króciec gdzieś między filtrem a listwą wtryskową.
Dziękuję za odzew. Jak sprawdzić czy silnik nie jest nadmiernie zużyty? Pomiar ciśnienia sprężania.
Wygląda na to, że sprężarka przestała tłoczyć. Pomiar ciśnień wyjdzie 4 do 5 LP i 6-8 HP, w mojej ocenie.
Aby silnik benzynowy odpalił potrzebujesz trzech rzeczy: - kompresji, - paliwa, - iskry. Że paliwo jest, to już wiemy. Co z kompresją i iskrą? Piszesz Dziś sprawdziłem zawory to ssący jest na 0.05 ale wchodzi do półowy Do połowy czego? Jakie ciśnienie sprężania? Pomiar manometrem. Iskra jest? We właściwym momencie? Pomiar stroboskopem.
proponuje pomiar ciśnienia paliwa , a następnie pomiar kąta wyprzedzenia zapłonu , kontrola jest dynamiczna i przy bodajże zdjętej kostce czujnika temperatury (to ten z niebieską głowicą i dwoma pinami) jutro sprawdze procedure i moge ci ją przesłać
Kupujesz taki [url=https://www.aliexpress.com/item/328... i podłączasz pod pin ADC na arduino. Ciśnienie jest proporcjonalne do napięcia (w zakresie 0.5 - 4.5V) Czujnik ma zakres pomiaru ciśnienia 0-20 Bar. Pozdr
aby mieć 100% pewność musisz wykonać przynajmniej 2 układy kontrolujące poziom , jeden roboczy ( dozór poziomu ) drugi zabezpieczający ( kontrola poziomu max ) , zasadnicze pytanie to czy chcesz skorzystać z gotowych rozwiązań czy samodzielnie wykonać układ i za ca za tym idzie koszty jeżeli chodzi o same rozwiązania układowe to można podzielić je następująco...
Błąd pomiaru, lub silnik kompletna ruina. Powinien mieć po 30.
Pompowtrysk 4 podejrzany. NIe pompowtrysk a cylinder. Dodałbym do tego pomiar ciśnienia na tandem. Pompowtrysk też dlatego sugeruje zamianę miejscami 3 i 4 pompki. Wtedy będzie wiadomo czy pompka czy gar.
To jest to, chociaż w tym typie, fabrycznie montowane były bardziej kwadratowe. Zrobić jak w cytacie, z tym że, wymiana zaworka jest konieczna gdy nie da się naczynia napełnić, lub po napełnieniu jest nieszczelny. W trakcie napełniania naczynia prawdopodobnie z otwartego zaworu spustowego wycieknie kilka litrów wody. Pomiar ciśnienia w naczyniu jest...
Zrób pomiar ciśnienie-napięcie to porównamy z notą katalogową, bo coś mi się wydaje, że nie koniecznie ten czujnik jest zły. Przy złym pomiarze ciśnienia bankowo wywala błąd ciśnienia ( wysokie lub niskie ) i pali "MIL".
Jakiej rady oczekujesz? Manometr w listwę paliwową, pomiar ciśnienia paliwa i diagnostyka komputerowa. Samemu podstawowymi narzędziami nie masz szans tego naprawić.
Pomiar ciśnienia na tłokach był ? jak poprzednie wtryski lały ,to tam już tłoki wypalone albo pierścionki lichawe ,zacznij od pomiaru ciśnienia
Prośba o info czym można dokładnie zmierzyć ciśnienie w naczyniu przeponowym w kotle Termet UniCO 13? Wydaje się, że powinien to załatwić jakiś manometr do pomiaru ciśnienia w kołach samochodowych ale po obejrzeniu w sklepie takiego sprzętu nabrałem wątpliwości co do jakości i prawdomówności tego chińskiego urządzenia. Jak to robicie?
Przeskoczył rozrząd i nie ma kompresji skoro nawet na paliwie podanym z strzykawki nie zapala.Wykonaj pomiar ciśnienia sprężania manometrem.
Samochód w czasie jazdy zgasł. Ten błąd nie powinien "zgasić" auta... Może pomiar ciśnienia sprężania...
Nie to prawie ciśnienie atmosferyczne. Zawsze lekki odchył jest. Taki pomiar to i tak jest niedokładny bo bardziej chodzi o reakcje (jak szybko spada i podnosi się).
Hm... różnica na dawkach wskazuje na uszkodzenie silnika lub wtrysków, wyciek nie jest tak ważny, teraz musisz wykonać pomiar ciśnienie w cylindrach, lub sprawdzić wtryski, będzie wiadomo czy to brak kompresji czy wtryski leją.
No tak, można podejrzeć, pomiar ciśnienia paliwa już poza zakresem, wartości z przepływki też... Jedyna sensowna metoda, to kolejność o której pisałem..
Witam serdecznie , piszę ponieważ potrzebuję oceny i analizy przedstawionej poniżej przeze mnie sytuacji. Ponieważ nie posiadam jeszcze dużego doświadczenia w tej branży będę wdzięczny za wszelkie informację bardziej doświadczonych użytkowników tego forum. Otóż stoję przed zadaniem rozszerzenia układu pomiarowego różnicy ciśnień występujących w pewnym...
Proszę Państwa jak już podkreślałem obiektem mojego zainteresowania nie jest fakt wykonywania pomiarów ani waszej oceny,gdyż ocenę wystawiam sam, jednak napewno w swojej analizie wykorzystam informacje przez Was tutaj zamieszczone z zaznaczeniem skąd pochodzą. Niestety chyba jednoznacznie nikt nie potrafi stwierdzić czy istnieją jakiekolwiek modernizacje...
Witam, przymierzam się do zrobienia pomiaru temperatury przegrzania (ciągłe), pomiar ciśnienia i temperatury. Pomiar temperatury to sprawa prosta a pomiar ciśnienia ; absolutne czy tylko nadciśnienie. Proszę o jakieś wskazówki uwagi.
Witam ! Mam małe lamerskie pytanko: Jak jest realizowany pomiar ciśnienia oleju w silnikach samochodowych do sterowania "zegarem" ? Chodzi mi o rodzaj zastosowanego przetwornika ciśnienie-napięcie (?). Pytam się o to bo jestem na etapie projektowania "komputerka" do samochodu, który by podawał parametry pracy silnika takie jak : - wartość napięcia...
pomiar ciśnienie turbina pomiar ciśnienie atmosferyczny pomiar dynamiczny ciśnienie
wymiana wirnika bosch serwis amica zmywarka astra błąd poduszki
Microsoft LifeCam HD-3000 brak obrazu i diody na Windows 7 Pro Konwersja złącza IDE na SATA w Compal HEL81