W mniejsce świecy podepnij manometr i zrob pomiar kilka razy. Zapisuj wyniki na bierząco.
To poczekaj trochę, muszą się dotrzeć i problem z olejem powinien zniknąć. Tak pryskać nie powinien. Robiłeś pomiar cylindra sprawdzając jego zużycie?
Sprawdź temperatury spalin na każdy cylinder i będziesz wiedział bo powinna być jednakowa. Na szybko możesz też sprawdzić czy też kopci identycznie z każdego cylindra. Pomiar temperatury powinien być najlepiej z odłączonym wentylatorem
Tłoczysko sprzęgnąc mechaniczne z taśmą, na której są naniesione naprzemnienne pola białe-czarne. I więcej pól ty dokładniejszy pomiar. Zatosować układ fotodioda-dioda świecąca skierowany na pola. Dalej nie ma co tłumaczyć, wiadome. Pomiar skoku można tez zrobić tak, że przy znanej pojemnoci cylindra mierzyć ilość cynnika roboczego jaki został wepchnięty...
Mierzysz ciśnienie następnie robisz to samo wlewając wcześniej powiedzmy 5 mililitrów oleju do cylindra.Jeżeli drugi pomiar będzie większy od pierwszego -nieszczelny cylinder jeżeli pomiar będzie taki sam - wypalony zawór.Warto również sprawdzić wałek rozrządu.
Według zdjęcia które wstawiłeś wygląda to tak, że na 3 cylindrze spalane są za duże ilości resztek oleju. Więc oczywiście na początku pomiar ciśnienia na wszystkich cylindrach przy wykręconych wszystkich świecach. Jeżeli pomiar wyjdzie dobry na wszystkich cylindrach no to trzeba będzie sprawdzić uszczelniacze na zaworach a następnie ( o ile nie będzie...
Sprawdź wiązkę silnika w miejscu gdzie obudowa filtra powietrza dotyka do pokrywy zaworów. I oczywiście pomiar kompresji wszystkich cylindrów.
Witam ponownie Po pierwsze trzeba ustalić skąd ten olej się tam znalazł. Myślę, że pomógł by pomiar kompresji na cylindrach choć pewna ilość oleju nad tłokiem może ten pomiar zafałszować. Jak wygląda poziom oleju w silniku? Pozdrawiam
jest coś dziwnego że na pierwszym cylindrze ma świece prawie suchą a n a drugim całkowicie zalaną. To trzeba sprawdzić, czy luzy są właściwe i zawory się domykają. Pomiar kompresji na cylindrach, to powie.
Zrób pomiar ciśnienia na każdym cylindrze na sucho i z próbą olejowa jeżeli będzie na którymś słabe ciśnienie to bez do zbierania silnika może Ci z całego serca polecić ceramizer do silnika sprawdzony produkt
Zanim rozbierzesz silnik jeszcze raz sprawdzić rozrząd i pomiar ciśnienia w cylindrach po wyłączeniu pompy paliwa. Zanosi się na zgon silnika.
Czy można je sprawdzić przez sam pomiar sprężania w cylindrach? Nie, jak jeździ na gazie to sprawdzenie luzu zaworowego (szczelinomierzem) przede wszystkim.
Na początek demontaż i kontrola wtryskiwaczy. Pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach.
Mogl przeskoczyc pasek na rozrzadzie i dlatego nie pali. Jak rozrzad ok to pomiar cisnienia w cylindrach. Rozrzad był niedawno wymieniany Tymbardziej do sprawdzenia
Witam,jeżeli mogę coś zasugerować miałem kiedyś przypadek,że prąd na świeczkach był prawidłowy a przyczyną była uszczelka dmuchnięta pod głowicą między cylindrami Dodano po 1 pomiar ciśnienia na cylindrach jak najbardziej wskazany
Analiza spalin nie jest tak dobrym sposobem jak pomiar ciśnienia w cylindrach , bo wynik może zależeć od wielu innych czynników . Jakość paliwa , zwłaszcza jego zanieczyszczenie ropą może dawać podobne objawy lecz byłoby to odczuwalne i widoczne na wszystkich cylindrach . Należy zatem jednak zacząć od pomiaru ciśnienia i dopiero po tym szukać ewentualnie...
pierścienie wymienione a czy dokonany został pomiar cylindrów( owalizacja) ??
Sprawdzaliśmy uszczelkę pod głowica tez bez zarzutu Jak to "sprawdziliśmy"? Jak się sprawdza uszczelkę? Uszczelkę pod głowicą można jedynie wymienić, jest jednorazowa. Każde zdemontowanie głowicy, to nowa uszczelka. Odnośnie awarii, to na początek zrób pomiar ciśnienia w cylindrach.
Ja również zrobiłem pomiar kompresji , na cylindrach jest po 12,5bara(silnik 200tys)tylko się zastanawiam bo w czasie pomiaru obroty są małe i np przy pękniętej sprężynie zaworowej pomiar i tak wyszedł by ok(na jałowym co jakiś czas jest pierdnięcie w wydech co świadczy o niedopalaniu cylindra).Z tego co wyczytałem dobrym sposobem jest podpięcie wakuometru...
W tej chwili nic z silnikiem oprócz tych śladów się nie dzieje. Pomiar cylindra był robiony prze złożeniem miał nominał. Nie pamiętam czy na wszystkich były mierzone zamki na pierścieniach. Każde obrócenie pierścieni kończy się zdjęciem głowicy. Nie miałem wcześniej takiego przypadku i nie wiem czy po raz kolejny nie trzeba dać do szlifierni a to kolejne...
Też takiej jeszcze nie widziałem. Albo ma strasznie ubogo na garze i temperatura robi swoje albo przy wymianie świeca upadła na podłogę. I popękana została wkręcona. Teraz to pomiar kompresji i oględziny cylindra endoskopem. Będzie wiadomo co dalej.
Witam ! Z tego co wyczytałem masz problem z silnikiem wysokoprężnym. Więc jest tak - nie chcę cię straszyć ale może być coś z pierścionkami ale żeby się upewnić trzeba zrobić pomiar ciśnienia w cylindrach, a pomiar taki robi się po długim postoju, najlepiej po nocy - silnik musi być całkowicie zimny i powiedzmy uspokojony. Nawet stojąc w miejscu mocno...
sprawdz cisnienie na cylindrach,nastepnie wlej przed nastepnym pomiarem troche oleju do cylindra przed nastepnym pomiarem cisnienia .Porownaj cisnienia ,jezeli sa rozne to problem tkwi w pierscieniach. Jezeli cisnienia pomiaru bez oleju i z olejem nie roznia sie lub roznia sie nieznacznie to problem lezy w prowadnicach i uszczelniaczach zaworow
Silnik kolizyjny. Zacznij od pomiaru ciśnienia w cylindrach.
Sterownik silnika nie pokazuje żadnych błędów, pomiar ciśnienia na cylindrach wykazał na trzech cylindrach 24 atmosfery, a na jednym 19.
Pomiar kompresji w cylindrach na zimno i ciepło. Albo rozwalcie cylindry z sprężonym powietrzem i patrzcie i słuchajcie. I sprawdzę, czy twój silnik wciąż działa.
Witaj! Skoro masz problem z linką gazu to bym się zastanowił o remoncie silnika. Przy tym pomiarze mogą być pierścienie - gładź w cylindrach - zawory. Przy wykręconych świecach kamerką można zobaczyć w środku cylindrów. Najprościej wyjąć głowicę i będziesz widział jak wyglądają cylindry no i zawory. Pozdrawiam Miro.Nasz
musisz miec odpowiedni miernik i bierzesz demontujesz wtryskiwacze w miejsce wtryskiwacza montujesz miernik i kręcisz rozrusznikiem tylko zadbaj o dobry akumulator żeby pomiar był wiarygodny. później bierzesz wlewasz olej do cylindra tak z 50-dziesiatkę kręcisz walem żeby olej się rozprowadził po ściance cylindra i pomiar jak wzrośnie to pierścienie...
Pomiar kompresji jest podstawą diagnoz spalania w cylindrach- jak wyglądały stare świece. Co do grzania w korku-czy wentylator chłodnicy pracuje?
Na początek pomiar kompresji cylindrów i jeśli będzie w normie, to można podejrzewać uszczelniacze zaworów.
Zmień cewki miejscami, jeśli nie pomoże pomiar kompresji cylindrów i remont silnika. Pamiętaj liczyć kolejność od skrzyni.
Przecież 1.5L oleju to nie mało a ogromna ilość a jak do tego pomyśleć jeszcze że na reszta nie bierze tylko ten jeden. Te Twoje nic to ponad 20L od wymiany do wymiany czyli prawie 5x to co jest w silniku. Jak po próbie olejowej wyjdzie że ciśnienie na tym tłoku się nie zmienia tzn. że ten cylinder pływa w oleju. Do sprawdzenia prowadnice w głowicy...
Tak jak wyżej , pomiar ciśnienia sprężania na cylindrach, możliwe duże zużycie silnika.Filtr paliwa / gazu - czysty ? Konkretna odpowiedż byłaby gdybym znał typ silnika / numer/ wtrysk mono czy wielopunktowy, jaki sterownik / ECU/?
I w czym masz problem? Wymieniasz rozrząd i sprawdzasz czy zapali, bo i tak cię to nie minie i ewentualnie pomiar na cylindrach. Jeśli masz szczęście to się dowiesz.
Jedynka niektóre firmy robiły otworki a jak nie jesteś pewny to pomiar wystawania tłoka . Tylko na wszystkich 4 cylindrach.
Właśnie w tym samym dniu wymieniałem filtry oleju powietrza oraz sam olej I co wlałeś zamiast oleju?..... Ten sam, Czy inny?, i ile tego wlałeś? - niezależnie, dalej obstaję przy uszczelce pod Gł. Zbyt 'rzadki' (niskiej lepkośći) olej dawałby odgłos 'klekotu' zaworów. Tu raczej wyrażnie słychać wrażenie braku zapłonu na jednym lub dwóch cylindrach....
Niestety w nowych skuterach nie da się wykonać rozwiertu na nadwymiar. Raz że nadwymiarowe tłoki nie występują dwa gładzie cylindra są pokryte cienka warstwą czegoś na kształt nikasilu. Zostaje pomiar cylindra jak trzyma wymiar nowy tłok i pierścienie. Sprawdzenie głowicy i gniazd zaworowych.
Pomijając kwestie spasowania to brak smarowania tłoka, puchnięcie tłoka albo słabo jakościowo paliwo W którymś konkretnie miejscu łapie? Wypadało by zrobić pomiar cylindra jak i tłoka i zobaczyć na ile jest spasowany.
1 wyciągasz wszystkie wtryski 2 wkładasz zegar do każdego cyl oddzielnie i kręcisz rozrusznikiem tak do 10 sek aż cisnienie na zegarze przestanie rosnać i tak dla wszystkich cyl. 3 Jesli ciśnienie jest niskie lub jest różnica pomiedzy cyl to powtarzasz pomiary ale wcześniej na cyl wstrzykujesz olej tak jak pisał kolega alfred. Jeśli po dodaniu oleju...
Co było powodem zaślepienia odmy. zapewne nadmierny pobór oleju :) Do autora: pomiar sprężania na cylindrach prawdę ci powie. Piszesz coś o sprężaniu. Ile było na poszczególnych ?
Witam! Przerabiałem ten temat trzykrotnie. Za pierwszym razem straciłem dwa dni na różne testy. W każdym przypadku wina nieszczelnego zaworu wydechowego na kulejącym cylindrze. Co dziwne pomiar ciśnienia sprężania nie wykazał dużej różnicy.Dopiero zalanie komór spalania potwierdziło nieszczelność zaworu. Niestety głowicę trzeba zdjąć:cry:
Silnik dymi podczas pracy? Ubytek oleju wcale nie musi oznaczać jego spania. W jakim stanie jest dolny uszczelniacz wału. Rysy nie zlikwidujesz, co do zużycia cylindra to trzeba zrobić pomiar średnicówką czy nie jest wytarty owalnie. Jeżeli jest owal to nowe pierścienie moa pogorszyć sprawę. Jest wyczuwalny próg na samej górze cylindra, tak około 4...
Pomiar kompresji , sprawdzenie szczelności łącznika gaźnik-cylinder. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21...
Zrób próbę szczelności cylindrów lub pomiar ciśnienia w cylindrach.
Witam ten silnik posiada cztery cylindry urządzenie do pomiaru ciśnienia przykładasz w miejscu świecy zapłonowej.
A pomiar kompresji na cylindrach był robiony?
Witam ponownie, Trochę czasu minęło ale nareszcie zrobiłem pomiar. Cylindry po kolei od pierwszego gara pomiar pierwszy: 12,5 13 13 12,5 Pomiar drugi: 12 13 13 12,5 Tak jak pisałem wcześniej , nierówna praca nie występuje zaraz po odpaleniu tylko po ok 10 sekundach co wydaje mi się potwierdzają pomiary bo przy pierwszym pomiarze w miarę równo, a przy...
Do sprawdzenia tego luzu potrzebujesz średnicówkę i mikromierz , pomiar tłoka poniżej sworznia tłokowego jak i pomiar cylindra w kilku miejscach da ci prawidłową odpowiedź . Tak jak teraz mierzysz zawsze wyjdzie ci duży luz , ponieważ korona tłoka - powierzchnia boczna od denka do pierwszego pierścienia jest narażona na szybkie zużywanie się . Tłok...
nie chcę zakładać jakiś bubli co za 20000tys padną pozdrawiam. Jeżeli cylindry są już beczkowate, to wymiana pierścieni nie ma sensu na dłuższą metę. Jak będziesz miał zdjętą głowicę, to zrób pomiar cylindrów średnicówką. Pomiar należy przeprowadzić poniżej pierwszego pierścienia, w środku wysokości cylindra i u dołu. Jeżeli wykaże "beczkę", to jak...
Pomiar kompresji poszczególnych cylindrów, synchronizacja rozrządu oraz test na lewe powietrze (dym z papierosa). Tak ma początek.
Zmierzyć ciśnienie w cylindrach. Możliwość nadpalenia grzybka zaworu na którymś cylindrze. Poza tym świece wyglądają zbyt czysto. Powinny być troszkę w barwie kawy z mlekiem. Jeżeli pomiar ciśnienia w cylindrach wyjdzie poprawnie, to może lewe powietrze gdzieś zaciąga.
Dziś diagnozowałem silnik podczas jazdy i znów komp wyrzucił wypadanie zapłonu . Wadliwym cylindrem okazał się być środkowy a pomiar ciśnienia to 12 bar na wszystkich cylindrach. Wężyki przejrzałem i nie znalazłem uszkodzeń.
A tego, że na 2 cylindrze świece mają kompletnie stopione elektrody to nikt nie zauważył ? Pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach, to tak na początek
Pomiar ciśnienia cylindrów, do sprawdzenia słupki kopułki aparatu zapłonowego - są aluminiowe, w zestawieniu z mosiężnymi czy miedzianymi stykami przewodów szybko korodują pod wpływem wilgoci.
Chcesz zwiększyć v-max? Zmień zębatkę łańcuchową z przodu na większą :) . Powinien osiągnąć nieco większą prędkość kosztem przyśpieszenia, druga sprawa że u ciebie to przyśpieszenie już jest słabe. Jednak moja YBR 125 osiąga tą setkę w miarę bezproblemowo. Więc wychodzi na to, że twoje moto po prostu ma zajechany silnik. Spróbuj ogarnąć pomiar ciśnienia...
Pomiar ciśnienia sprężania odbywa się przez zmierzenie ciśnienia sprężania w cylindrach, a nie kolektorze ssącym. Świece jako że to część eksploatacyjna, to najłatwiej powiedzieć że wszystko wina świec, niestety w tym przypadku nie mają nic wspólnego z twoim problemem.
Pompowtrysk 4 podejrzany. NIe pompowtrysk a cylinder. Dodałbym do tego pomiar ciśnienia na tandem. Pompowtrysk też dlatego sugeruje zamianę miejscami 3 i 4 pompki. Wtedy będzie wiadomo czy pompka czy gar.
10 - 15 ml (lyzke stolowa), poczekac chwile az sie rozplynie na pierscienie i "wydmuchac" przed pomiarem cisnienia. Chodzi tylko o naolejenie pierscieni.
Bez problemu kupisz na giełdzie samochodowej, ewentualnie w sklepie z narzędziami samochodowymi. Można też spotkać w sklepach z auto-częściami.
Pomiar ciśnienia w cylindrach, sprawdzenie czujnika położenia wałka rozrządu i wału, sprawdzenie ustawienia rozrządu,to na początek. podlaczalem go do komputera i nie pokazuje zadnych bledow.. Co to za komputer ?
Olej na tlok przez otwór świecy i pomiar sprężania.
AI: Czy był robiony pomiar kompresji na wszystkich cylindrach albo sprawdzana szczelność zaworów/stan rozrządu? Jeśli tak, to jakie były wyniki?Rozrząd był wymieniony na nowy około pół roku temu. Cylinder 1 - 10, 2 - 9,5, 3 - 10, 4 - 9,5. Pomiary na mokro zrób i porównaj.
To na razie zrób pomiar kompresji na cylindrach.
(cylindry liczę od paska rozrządu): - cylinder 1 i 2 - jest plus, brak impulsów masowych - cylinder 3 i 4 - są impulsy masowe, brak plusa. Jeżeli pomiar był robiony przy odłączonych wszystkich cewkach i cylindry liczone od rozrządu to ok. Jeżeli nie masz możliwości diagnozy komputerowej to zacznij od sprawdzenia czy fizycznie jest iskra na świecach...
Tester szczelności cylindrów pożyczyłem to profesjonalny sprzęt, wkręcany na gwint. Sprawdziłem 3 razy pomiar na wszelki wypadek aby nie było pomyłki. Na ciepłym silniku pomiar cylindrów 12-6-12-12 barów licząc od strony rozrządu. Dolałem kilka cm3 oleju przez otwór w świecy i pomiar 12-12-12-12 bar wciskając gaz do dechy i kręcąc rozrusznikiem. Przez...
Ja tu czegoś nie rozumiem. To jest prosty silnik benzynowy. Ma być paliwo, powietrze i iskra. To jest niby wszystko. A motor nie pali. Albo masz zwyczajnie dyszę zabitą w gaźniku.Albo nie masz odpowiedniego stopnia sprężania. Zatem gaźnik na stół, wykręcamy dysze i przedmuchujemy. Każda dysza ma być czysta. Czasem wpadnie wiór albo kawałek paprocha...
Nic tak nie zmierzysz.Albo czujnik na kole+kabel z 1 cylindrze i pomiar różnicy czasu impulsów albo tak jak to zrobiła f-ma Balco 1-cylinder +pomiar pulsacji nap.zasilania.Sprawdza tylko podczas kręcenia rozrusznikem.
Może jakiś pomiar ciśnienia w cylindrze. Czy zapłon jest ustawiony dobrze?
silniki równo pracują chyba Szczególnie ten w Civicu z różnicą 19% między cylindrami...
Tak 11 na każdym czyli raczej kiepsko NIe wiem co napisać , to silnik turbo i jest odprężony i ciśnienie 11 nie jest jakieś najgorsze, dolej oleju i zobacz czy wzrośnie. Dodano po 2 Jego nie obchodzi czy tuleje trzymaja wymiar czy nie. Nawet jak nic nie wymieni musi wziąść za godziny. JAk już rozbiórka to pomiar cylindrów i szlif jak potrzebny . Do...
jesli nie widac wyciekow to najpropodobniej nie ma tez przedmuchow w ukladzie tlok-cylinder..(to najlepiej jednak sprawdzic manometrem-pomiar cisnienia w cylindrze).Stawiam na uszczelniacze zaworow...
Pomiar kompresji na każdym cylindrze.
Hmm pomiar ciśnień na cylindrach , pomiar na hamowni świadczy o wypadkowej stanu silnika. Poszczególne elementy trzeba sprawdzać po kolei. Kolor dumy na jałowym rozgrzanym jałowym zimnym. Brak komunikatów na desce. Stare silniki latają nawet do 0,5mlkkm bez zdjecia głowicy nowe od 2010r o połowę mniej.
Miałem styczność z takim zestawem: https://obrazki.elektroda.pl/9583060100_... Jak widać tylko końcówki stożkowe posiadają zaworki zwrotne, a końcówki gwintowane nie. Poza tym okazał się uszkodzony, powietrze uciekało na szbykozłączce, więc od razu poleciał do zwrotu. Widzę że można znaleźć zestawy posiadające zaworki w końcówce, ale...
Sprawdź ciśnienie sprężania na cylindrach, pomiar na zimnym i ciepłym silniku z próbą olejowa.
Wszystkie te błędy mogą być spowodowane brakiem ciśnienia oleju więc pierwsze co to pomiar manometrem tego ciśnienia, po drugie jak widzisz masz wypadanie zapłonu na 3 cylindrze dlatego może kuleć na jałowym.
Iskra wygląda na dobrą. Zawór nie jest podparty, można regulować luz. Czy da się sprawdzić stan pierścieni, tłoka i cylindra bez rozbiórki ? Na przykład wlewając olej w celu uszczelnienia i wtedy zmierzyć kompresję? Ile tego oleju wlać ? Może zalać naftą na noc ? W jakiej pozycji ustawić wtedy tłok ? Czy jest możliwość nieodpalania ze względu na złe...
Luz osiowy walu 2 mm, to normalna rzecz. Jak mierzyłeś te zamki pierścieni? Aby zmierzyć poprawnie trzeba włożyć sam pierścień do cylindra. Szczeliny zamków są stanowczo za duże, chociaż na zdjęciach pierścienie nie wyglądają na zużyte w aż tak dużym stopniu, chyba że cylinder jest sporo wytarty. Maksymalny luz na zamkach, dla tego silnika, wynosi dla...
Dokładnie jaki kod błędu? Pomiar ciśnienia w cylindrach robiłeś?
Kiedy wymieniales komplet przewodow WN i swiece ? Czy uzywales po zimie jakiegos preparatu wytracajacego wode i zanieczuszczenia z paliwa ? Kiedy wymieniales filtr paliwa ?Ile bierze oleju na 1000 km ? Od tego bym zaczal.... Potem dopiero pomiar kompresji w cylindrach i diagnostyka bledow w komputerze sterujacym praca silnika. Pozdr.
We wcześniejszych postach nie znalazłem pomiaru ciśnienia w cylindrach. ." Prawie 11 na każdym cylindrze".cytata. Na takiej podstawie nie można określić stanu technicznego silnika. Przydałby się pomiar podciśnienia w kolektorze ssącym, proszę. Oczywiście na biegu jałowym.
W HPI nie wyłączysz 1 cylindra, bo nie ma sterowania indywidualnego na pompowtrysk. Zrób pomiar sprężania.
A diagnostyka komputerowa robiona? Pomiar ciśnienia na cylindrach?
Zeób pomiar jeszcze raz gdzie indziej. Zrób próbe olejową lub lepiej zrób pomiar szczelnosci cylindra. Wtłaczasz powietrze do silnika, poprzez manometr który w procentach mówi ci jaki jest spadek cisnienia.
Pozostaje pomiar sprężania w cylindrach..
Pomiar kompresji - po wstępnych objawach stawiam na wodę w cylindrach - w dizlu po takiej akcji wymieniłem pogięte korby i pęknięty tłok... Ale - pokręć kluczem wał na wyłączonym zapłonie i zobacz czy prawidłowo się obraca - z jakimi oporami. Jeśli prawidłowo to trzeba szukać usterki w rozruszniku
Pomiar ciśnienia w cylindrach, był robiony? Może przy eksperymentach z rozrządem, ugiąłeś któryś z zaworów... Vag wystarczy, a nawet wskazany :D
Przydałby się pomiar kompresji na cylindrach, bo już może się silnik kończyć. Wtryski? Turbo? Ale pompę, jeżeli to ma być dobrze i pewnie to tylko regeneracja twojej. Będzie kosztować, ale będzie działać. Używka - żadnej gwarancji, że nie kupisz gorszej jak twoja.
O "dobrej" kompresji silnika może świadczyć wynik pomiaru ciśnienia w cylindrze, a nie na "oko". Pewnie nie regulowałeś też luzów zaworowych. W tym silniku należy często sprawdzać luzy zaworowe, bo to przecież "chińczyk". Gaźnik zamontuj poprawnie i z nową uszczelką. Pomimo, iż zamontowałeś nowy gaźnik, to najczęściej wymaga on też regulacji (na ciepłym...
Witam. Pomiar ciśnienia na wszystkich cylindrach zrobiony?
Jeżeli wyłączymy wtrysk paliwa, to można szybko porównać kompresję na cylindrach ;)
Proponuje pomiar cisnien w cylindrach,wiele to wyjasni.
Jeśli krople maja smak płynu to możliwa uszczelka. Pomiar ciśnienia w cylindrach powie. Jeśli jest podgrzewany kolektor ssący może nieszczelność i wtedy płyn dostaje się z powietrzem do cylindra. Ubywa płynu?
Zmierz luzy zaworowe , w suzuki co 30 tyś km reguluje się luz zaworowy. Za duży luz to za mało zassanego powietrza do cylindra i z stąd bogata mieszanka paliwowo- powietrzna. Pomiar luzów wykonaj na zimnym silniku i napisz jakie masz wyniki.
Zbyt duży luz tłok - cylinder. Pomiar sprężania przeprowadzony?
albo aku padał przy pomiarze 3 i 4 cylindra (jeśli nikt nie wkręcił 4 mierników na raz) hehehe jeśli pomiar jednym to proponuję zacząć od tyłu
Dziękuję za odpowiedz. Mam pytanie, czy problemy z prowadnicami zaworowymi nie powinny się odbijać na kompresji? Przy niedomykających się lub nieszczelnych zaworach pomiar ciśnienia na cylindrze nie powinien być prawidłowy.
Jeśli wszystko sprawdziłeś to pozostaje wykonać pomiar ciśnienia na cylindrach.
Biało błękitny dym to raczej spalanie oleju i problem pierścienie/tłok/cylinder. No chyb że przepaliło uszczelkę do kanału popychaczy i odmą spliny pcha razem z mgłą olejową. Tak czy siak raczej czapka w górę i weryfikacja. Jak uszczelka ok to sprawdzenie gładzi cylindrów i pomiar. Może nawet wyjęcie najgorszego tłoka i ocena. Ale raczej pachnie pełnym...
Przecież odrazu widać czy to wina układu zapłonowego. Sztuka naprawy jest bardzo podobna. Pomiar ciśnienia na cylindrach od tego zacznij. Ustal które cylinder nie pracuje. Potem czy masz paliwo i iskrę.
wtryskiwacz cylindra uszczelnienie cylindra cieknie cylindra
instalacja plomb rozruch transformatora mikrofali daewoo
drukarki xerox firmware pochłaniacz tuszu pełny
Obliczanie uzwojeń silnika 3-fazowego 36 żłobków 960 obr/min Zalana płyta indukcyjna wyzwala bezpiecznik - co robić?