spadki napiec pod obciazenie obciaz obwód np zarówka nie pomiar samym voltomierzem
Dziękuję za wyjaśnienie. W samochodzi nie ma LPG. Pewnie trzeba bedzie wymienić sondę ale zanim to zrobię chciałbym sprawdzić starą, czy wystarczy zwykły pomiar napięcia?
Witam Pomiar rezystancji na pracującym silniku nie będzie poprawny ponieważ przez przewód płynie prąd i jest na nim spadek napięcia, który zaburza pomiar. Byłem kiedyś posiadaczem astry g benzynę 1,6. Obroty silnika czasami falowały, światła delikatnie pulsowały, napięcie na akumulatorze było prawidłowe, radio często się kodowało. Sprawdź gruby kabel...
Witaj sprawdzałeś pomiar napięcia pod obciążeniem.
Zrób jeszcze jeden pomiar napięcia po pięcio minutowej pracy silnika, ponieważ posiadają one tak zwane dogrzewanie silnika świecami żarowymi.
Co pokazuje na niepracującym silniku? Napięcie mierzyłeś na sondzie czy odczytałeś testerem? Rozumiem że nie ma tu pomyłki z przecinkiem przy pomiarze napięcia.
Niedoczytałem, myślałem ze podłączyłeś w szereg z instalacją żeby zmierzyć pobór prądu.Co brzęczy, miernik czy akumulator.I w jaki sposób miernik ustawiony na pomiar napięcia pokazuje zwarcie.
A pomiary kolega wykonywał pod obciążeniem czy bez obciążenia ? Włącz światła nadmuch i np podgrzewanie szyby i wtedy wykonaj pomiar . Jeśli lampka świeci to coś jest nie tak mogą być uszkodzone diody w alternatorze ,może być wina regulatora bądź szczotek .
No to nasz kompetentny kolega to sprawdzi. Opcje ma trzy -pomiar napięcia na stykach czujnika -pomiar czasu otwarcia wtryskiwacza -testerem
Napięcie 1 V.
1. napisz jak sprawdziłeś ,że nie działa ABS? 2. pomiar napięcia (miernikiem) i oporności czujnika nie wiele mówią to dopiero początek. narazie sprawdziłeś ,że czujniki są. Radzę zacząć od początku i zastanowić się dla czego nie świeci kontrolka.
Witam W/g dokumentacji dla X14XE ma wynosić (pomiar przez kompa na mapie) 0,3 - 0,4 dodatkowo na ciśnieniu atmosferycznym napięcie czujnuka między 0,5 a 1,2 V pozdrawiam
Spalony stycznik świeć żarowych albo zły pomiar.
Sprawdzałem na odłączonej wtyczce. Czyli: źle go sprawdzam Pomiar napięcia bez obciążenia to błąd.
Testowałeś tą linie 5V czy nie ma zwarcia? Nieraz robię test odłaczając linie 5V ze sterownika i podając zewnętrze 5V z zasilacza bateryjnego z podpiętym multimetrem dla pomiaru prądu pobieranego. Sterowniki silnikowe mają ograniczniki prądowe na zasilaniu linii 5V. Jeśli coś pobiera nadmierny prąd cała linia zasilania siada.
Oto jak z prostego pomiaru przekaźnika zrobić problem. Poziom tematu sięgnął dna.
no jeśli rozrusznik to tylko wtedy jeśli nie kręci albo kręci zbyt wolno jeśli kręci normalnie to inna przyczyna a może być ich kilka w związku z rozrusznikiem (nawet jeśli kręci) to wiele wyjaśniłby pomiar napięcia aku w czasie rozruchu
No tam jest stabilizator 8V, jeśli szaleje i coś jest nie tak z tym napięciem to oba wskaźniki zakłamują pomiar.
Dajcie sobie spokój. Jak na plaku gadał to problem z paliwem. Jak nie pali podać wartość ciśnienia na CR ,a jak by rozłączało to manometr albo pomiar napięcia na czujniku. To podstawowy parametr. Odczytać, potem wrócić na forum.
A gdzie mierzysz to napięcie? Na alternatorze czy na akumulatorze? Jeżeli na akumulatorze to bład pomiaru. nie Jeżeli napięcie by faktycznie spadło poniżej powiedzmy 8V to silnik by zgasł. Penwie miernikiem nie dotykałeś albo miernik lipny. Zmierz w chwili kiedy się kontrolka świeci.
Witam. W mojej astrze f 95r. nie działa kontrolka ładowania akumulatora. Napięcie na akumulatorze przy włączonym silniku na wolnych obrotach 14.1V. Po zdjęciu zegarów i pomiarze napięcia w kostce brak napięcia.
A kto pisał o pomiarze omomierzem? Pozdrawiam Pana nowego.
Po pierwsze - samochód z silnikiem Diesla nie nadaje się do miasta. Po drugie ojciec w Astrze też tak miał, elektryk też twierdził, że tak ma być. Po oczyszczeniu końcówek oczkowych kabla od alternatora, "się naprawiło"... ale Ty nadal uparcie nie chcesz wykonać pomiaru spadku napięcia na tym przewodzie.
Zwykły najprostszy deseq (stosowany w 95% przypadków) polega na tym, że zmienia się napięcie zasilania konwertera. Jeśli masz 2 konwertery podpięte do przełacznika diseq, to jak ustawisz w tunerze diseq1 (lub port1) np na HB to będzie zasilał napięciem 13V a jak dasz diseq2 np dla Astry, to tuner będzie zasilał napięciem 18V. Zwykły przełacznik diseq...
Katalizator nic nie ma do braku rozrusznika. Albo trzyma immo albo pada rozrusznik lub jego obwód. Pomiar kontrolką czy do chodzi napięcie na elektromagnes pomoże .
Wg mnie nie przykręciłeś którejś masy. Pomiar napięcia zasilania na wtyczkach czujników najlepiej pod lekkim obciążeniem powinien wyjaśnić sprawę.
Na żarówce przejście może być sprawdzając miernikiem ale to nie wszystko bo taki pomiar nic nie daje, sprawdź żarówkę pod napięciem czy fizycznie świeci.
Jak już uda się uruchomić nawet jak nie ma ładowania, to będzie samochód chodził nawet przy ok 10.5v, po zgaszeniu już się nie da uruchomić. W samochodzie kolega zmierzy: Napięcie na uruchomionym silniku z obciążeniami i bez. Po wyłączeniu silnik, bez kluczyka sprawdzić jaki prąd pobiera wyłączona instalacja z akumulatora. Tylko nie uszkodzić miernika....
Czujniki mogą być sprawne ale jakie napięcia pomierzyłeś na nich?Podaj wartości?Silnik krokowy to nie silnik prądu stałego.Co Ci da pomiar napięcia jeszcze pewnie woltomierzem?Wiesz jak jest on sterowany?
Może rzeczywiście coś pobiera prąd z akumulatora. Proponuje potwierdzić, wykonując pomiar po 10 minutach o których piszesz z włączonym w obwód amperomierzem. Nie zgadza mi się jednak to co piszesz, że rozrusznik nie kręci i również nie przygasają kontrolki. Zawsze jak miałem rozładowany akumulator, to próba rozruchu powodowała przygasanie kontrolek....
Pomiar napięcia wychodzącego z głowicy na konwerter zrobiłeś?.
jezeli przeprowadze ten pomiar i okaże sie ze nie bedzie takiego napięcia jak powinno to co wtedy?
LPG jest ale wszystko robie na PB. Błąd jaki wybłyskuje to za wysokie napięcie czujnika położenia przepustnicy 22. Przy pomiarze Voltomierzem napięcie jest dobre nie ma skoków.
Podstawa to pomiar prądu z akumulatora podczas postoju samochodu ( ile mA po około 3 minutach ) , oraz napięcia jakim alternator ładuje akumulator. Znasz te parametry ?
No dobra a powiedzcie mi czemu tak się dzieje że wentylator wyłącza się od razu po zgaszeniu silnika? Przecież powinien schłodzić go i dopiero wyłączyć. Pewnie ma to związek również z tym że włącza się dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika. Może wykonać pomiar napięcia na cewce przekaźnika podczas załączenia wentylatora?
Może to być wina akumulatora, zaśniedziałe klemy na aku lub zawilgocenia jakiejś wtyczki od pomiaru napięcia przy alternatorze, regulatorze napięcia, akumulatorze lub samym sterowniku.
Prawdopodobnie nieprawidłowa masa główna nadwozia lub silnika powoduje znaczne spadki napięcia przy pracy rozrusznika. Lub uszkodzenie kostki stacyjki powoduje, że po przełączeniu na start rozłączane jest zasilanie układu zapłonowego. Tak czy siak zacząłbym od pomiaru napięcia na cewce zapłonowej.
Więc nie rozumiem o co Ci chodzi? Gdy nie ma ładowania, lub jest za słabe to wspomaganie jest odcinane żeby nie czerpało akumulatora, a skoro nie ma wspomagania i ono szaleje, to może i warto by sprawdzić napięcie ładowania, bo to chyba niezbyt skomplikowana czynność. Co do właściwego tematu to wygląda to tak jakby nie było dobrej masy, ale to idzie...
Moim zdaniem nie jest tak tragicznie. Klima pobiera znaczną energię (przeważnie 2 wiatraki plus sprężarka klimy) a w lecie chyba nie grzejesz tylnej szyby. Wynik Twoich badań mógł być zależny m.in. od kondycji akumulatora (4-letni) oraz od tego, czy odbiorniki włączyłeś zaraz po uruchomieniu silnika, czy też po pewnym czasie. Pewnie podejrzewasz, że...
Witam, jutro dokonam pomiaru ciśnienia sprężania oraz paliwa, następnie podam napięcia na ECU.
A kto powiedział że pompa niskiego musi być w baku ? Nie ,nie musi. Może być na pompie CR. Na początek musisz być pewien że paliwo dopływa swobodnie do pompy CR. Kup sobie gruszkę do pompowania to się dowiesz. Potem diagnoza testerem albo pomiar wyjścia napięcia z czujnika na szynie. Jak nie ma ciśnienia to szukasz ,pompa CR,wtryski zawór na pompie...
Witam, prawdopodobnie padł Ci mostek w alternatorze. Naprawa w punkcie ok. 100 zł. Używany alternator też tyle kosztuje- możesz przełożyć sam, będzie taniej. Zanim jednak weźmiesz się do "naprawy" proponuję wykonać pomiar napięcia na akumulatorze na wolnych i wysokich obrotach. Pozdrawiam
Pomimo że schemat powyżej jest z nowszego modelu w podłączeniu nie powinno być zasadniczych zmian alternatora G-6 i przekaźnika ładowania K-79. Jeżeli chodzi o regulator http://obrazki.elektroda.net/16_12368675... to podłączenie jest następujące; B- podłączone bezpośrednio pod śrubę głównego zasilania alternatora S-pomiar napięcia akumulatora-wyprowadzenie...
podana powyżej metoda zadziała ;) Jak nie złapiesz pomiaru na kostce, pomiar przenieś na miejsce łączenia kabli. Tylko tak do ładu dojdziesz. BTW: dlaczego to zadziała: światła w aucie sterowane są przez przekaźniki, tj: włącznik w manetce tudzież na pokrętle (opel) steruje niskosygnałowo zestykami przekaźnika, które na przewody prowadzące do lamp przekazują...
Dodatkowo możesz te dwa białe przewody wychodzące z sondy sprawdzić omomierzem(nie pamietam jaki zakres ale gdzieś w porzedziale od 5-14ohm zależnie od temperatury sondy i układu katalitycznego)). Jeżeli będzie miała więcej tj.niż 50 ohm to napewno jest uszkodzony podgrzewacz sondy,tym samym sonda do wymiany.Druga ważna rzecz to jak kolega wspomniał...
Witam, Po pierwsze jakim miernikiem to mierzysz? Zwykły cyfrowy jest zbyt wolny i uśrednia pomiar.
Na początek, nie sugeruj się pomiarem napięcia na baterii. Wymień i koniec. To częsty błąd bo pod obciążeniem napięcie na baterii znacząco spada.
Nazwa emulator MAPsensora jest niebyt adekwatna do dzialania - emu, MAP. obniza napiecie podawne przez MAP do ECU, A to napięcie to obniża w jakiś "inteligentny" sposób czy o stałą wartość, bo jak jest stała wartość to można wpiąć zwykłą diodę (ewentualnie 2, 3) i obnizyć napięcie o 0,7V (1,4; 2.1V). No ale ciśnienie w kolektorze dolotowym i tak jest...
Hehe juz wiadomo co było przyczną: brak masy na alternatorze, przez co nie było ładowania --> niskie napiecie = słaba iskra i zalewanie się :D Mam jeszcze pytanko... Co moogło zakłucać pomiar zasilania??? (zbliżając miernik do auta wyskawiwały na wyswietlacu rózne wartości) Może kable WN czy moze cos innego?
Zrobić pomiar napięcia przy próbie rozruchu, jak nie spadnie poniżej 10V to nie wina akumulatora. Akumulator mimo wszystko i tak do ładowania bo jego napięcie jest zbyt niskie.
Witam Posiada ktoś schemat do instalacji przewodów czujnika poziomu paliwa w Astrze F 1.4 1996 lub wie jakie powinno być napięcie w przewodach, które dochodzą do tego czujnika? Są tam dwa przewody: brązowy i czerwono-niebieski. Przy pomiarze napięcia woltomierz pokazuje mi tylko 0,05 V. Oczywiście wskaźnik na desce nie działa.
Witam, od dłuższego czasu zmagam sie z zanikami wspomagania, mechanicy proponowali wymianę pompy wspomagania. Wspomaganie zanika co jakiś czas, pompa została wymieniona na 100% sprawną jednak nic się nie zmieniło wspomaganie nadal nie działa. Dziś sam zabrałem się za weryfikację i pomierzyłem napięcia. Alternator podaje prąd w normie, jednak pomiar...
Prąd na cienkim przewodzie wzbódzenia jest ok.1.5V jak go odkręcę od alternatora ma wtedy normalnie 12V.ale spróbuje tak jak piszecie z tą dodatkową masą.Dziekuje z góry i pozdrawiam. Taki pomiar świadczy, że alternator nie ma dobrej masy. Pozdrawiam.
Wydaje mi się że te 8,6 to az mało nie powinno spadać poniżej9V.Mam pytanie gdzie był wykonany pomiar i czy miernik jest pewny.Ja mam w Astrze 1.7 DTL aku Jenox o pojemności 85 Ah i napięcie na nim w czasie kręcenia rozrusznikiem plus świece żarowe nigdy nie spadło poniżej 10,5V. Sprawdź może gęstość elektrolitu przed i po rozruchu.
Witam, problem taki jak w temacie bardzo wysokie obroty silnika ok 3000obr/na min na gazie jak i na benzynie. odczytałem 3 błędy w takiej kolejności: 25 , 35 , 22 gdzie szukać usterki ?? Zaraz dokonam pomiaru napięcia na czujniku położenia przepustnicy. Dodano po 47 pomiar rezystancji czujnika to 1.56k
Kupiłem nowe świece na wszelki wypadek, zarówno stare jak i nowe maja takie same parametry 0,8 ohma , założone są oczywiście teraz nowe. Dodano po 10 Próbowałem na wykręconych świecach, założyłem kopułki i przyłożyłem masę do świec. Przekręciłem zapłon i lekko rozgrzała się świeca tylko na 4 cylindrze, po zmianie kolejności świec znowu gorąca się zrobiła...
Witam, Nie wynika z rezystancji bo jest tam cewka a więc indukcyjność + rezystancja. Widziałem rysunki teoretyczne. Interesuje mnie rzeczywisty pomiar. Pozdrawiam Dołączam rzeczywisty pomiar zdięty z mojej astry. Pozdrawiam http://obrazki.elektroda.net/32_11579793...
Pomiar napięć na aku., sprawdź masy, wygląda na słabe połączenie lub lichą baterię.
Nie znam tego modelu więc szarpnij nieco szczegółów na temat wejść wyjść - ile i jakie? Ogólna zasada: - Obudowa do masy (czasem również dodatkowy przewód jest zerem) - Jeden z przewodów służy do próbkowania napięcia. Należy mu zapodać regulowane w granicach 10-18Vnapięcie - Inny przewód służy jako wyjście regulujące prądem płynącym przez układ wzbudzania...
Skoro światła przygasają to w miarę niezłe przewodzenie od wzmacniacza do akumulatora jest. Myślę że teraz to już wyłącznie problem akumulatora i alternatora. Kondensator możesz dać, niewielka poprawa będzie, ale nie spodziewaj się cudów, przy dłuższym basie itp. i tak będzie przysiadać. Do pomiaru spadków napięcia przydałby się miernik, może być najtańszy.
Skoro na plaku silnik łapie i chodzi chwilę to na początek warto sprawdzić czy dostaje paliwo. Można podnieść listwę wtryskiwaczy i zobaczyć czy podają paliwo dodatkowo pomiar ciśnienia paliwa na listwie. jak jest LPG które pominęli to może, źle podpięli wtryski benzynowe.
Sprawdzałem tylko naciąg paska. Niestety nie posiadam przyrządu do pomiaru napięcia. pewnie sam nic nie zdziałam, dlatego prosiłem też o namiar na elektryka.
Witam serdecznie, mój problem idealnie pasuje do tematu, dla tego nie będę zakładał nowego wątku. Posiadam falownik jednofazowy DRV-24 marki Astraada ( https://www.astor.com.pl/sklep/falowniki... ), służy mi on do zasilania silnika (w trybie SVPWM) o parametrach znamionowych: U = 200V, f=400Hz. Normalnie...
Pomiar wygląda na wykonany poprawnie, być może ktoś wymienił kostkę stacyjki na nieoryginalną albo coś nakombinował przy instalacji, znajdź bezpieczniki odpowiedzialne za te przewody, wyjmij i zmierz.
W tablicy zegarów jest stabilizator napięcia. Jeśli jest uszkodzony wskazania temp i poziomu paliwa będą zafałszowane. Być może to jego wina. Potencjometr, ja osobiście, sprawdzam tak: podpinam woltomierz między niebieski przewód i masę (silnik). Na jałowych powinno być poniżej 0,7V. Następnie powoli jednostajnie wciskasz gaz. Napięcie powinno się płynnie...
przecież tam jest sonda rezystancyjna ( fioletowy kabel) , więc nie generuje napięcia. Napięcie pomiarowe (1,096V) podstawia sterownik, sonda poprzez zmiane rezystancji spowodowaną składem spalin cyklicznie tłumi to napięcie. Kabel ma być podpięty, trzeba się wkłuć w kabel do dokonania pomiaru Co do pomiaru czujnika, to wystarczy byle tester, i na ekranie...
Sprawdź masę tylnej klapy. Sprawdź jakie jest napięcie na przewodzie masy w trzecim stopie w momencie jak się włączy jakiś z odbiorników na klapie (stop, któreś z lamp na klapie, wycieraczka) - oczywiście pomiar względem dobrej masy nadwozia.
Kod 13 informuje o nieprawidłowym działaniu sondy lambda. Brak sygnału z sondy może być spowodowany zanieczyszczeniem jej korpusu wskutek stosowania benzyny ołowiowej, przerwa w obwodzie połączeń, uszkodzenie sondy lub nawet urządzenia sterującego. W takim przypadku układ wtryskowy pracuje w układzie otwartym bez sprzężenia z sondą. Trudno określić,...
Drzwi rażą prądem, ale elektrostatycznym, nie jest to związane z akumulatorem. Jeżeli pomiar prądu został wykonany prawidłowo to akumulator do wymiany. Dla pewności czy dobrze pomiar został zrobiony , podłącz ponownie miernik i włącz radio. Powinien pokazać pobór od ok 0,5A. Masz miernik sprawdź napięcie ładowania. Z włączonymi światłami.
W BMW stabilizator był całościowy, mówie na przykładzie dwóch alternatorów. Zgaduję że u Ciebie jest tak samo. Aby go przetestować najpierw musisz zrobić pomiar oporności uzwojenia. Jak znajdziesz jaka powinna być katalogowa to dowiesz sie czy jest sprawne. Potem to tylko pomiar napięcia i prądu przy pracy aby stwierdzić sprawność stabilizatora i parametry...
Witam, podepnę się pod temat o tusz mój problem wygląda tak że pod czas jazdy(Astra G 1.8 16V 116KM HB Alternator Delphi 100A nr 93186485) zapala się na chwilę kontrolka ładowania odłącza wspomaganie i po chwili wraca do normy dodam że zaświeciło się może z 5-6 razy. Sprawdzałem ładowanie przed odpaleniem 12,7 natomiast po odpaleniu bez obciążenia ok...
Pomiary napięcia ładowania to podstawa przy wszelkich tego typu awariach. Jest to ważne z prostego powodu „kasa”!!!. Pomiar nic nie kosztuje a tak elektryk skasuje kolegę na kilkadziesiąt złotych.
Ustawienie analoga na ASTRE to przysłowiowa minutka , jeżeli tuner masz dobrze zaprogramowany na dany kanał z ASTRY . Aby szybko sprawdzić zestaw najlepiej np. u kolegi co ma możliwość odbioru ASTRY, wtedy będziesz miał pewność że tuner jest sprawny a przyczyny trzeba szukać u siebie (prawidłowo zakręcone eFki , czy konwerter, pomiar napięcia na wejściu...
Multimetr, jak kolega wyżej zauważył, nie jest samochodowy więc do pomiaru sygnału obrotów z przerywacza musisz dorobić przystawkę - ogranicznik wartości sygnału do 5 V i dzielnik częstotliwości (zależnie od typu zapłonu i ilości cylindrów). Dodatkowo, jak chcesz brać sygnał z przewodu wysokiego napięcia potrzebny będzie czujnik zapinany klipsem na...
Bez dokonania fizycznego pomiaru napięcia na zaciskach akumulatora podczas pracy silnika nikt Ci nie odpowie nic konkretnego .... . Niekoniecznie niskie napięcie ładowania alternatora może być spowodowane właśnie usterką regulatora napięcia. Bo piszesz o niskim napięciu prądu ładowania ...a w te mrozy silnik się dobrze uruchamia?? , rozrusznik kręci...
Te spadki napięć posprawdzam jeszcze dzisiaj. Może uda mi się pożyczyć od kolegi (jak nie wyjechał) mostek do pomiaru rezystancji przewodów. To urządzenie co on ma jest co prawda do instalacji energoelektrycznych i rozdzielnic, ale powinno coś sensownego wykazać. Co do samego aku to ma półtora roku i raczej ciężko aby siadł, ale podmienię na próbę z...
Na początek radziłbym kolego zająć się pracą regulatora napięcia - widzę, że ten temat całkowicie pomijasz. Kiedyś osobiście robiłem doświadczenie w tym kierunku, a wniosek wstępny był taki, że dużo więcej niż połowa dostępnych alternatorów nie wykorzystuje swojej pełnej mocy do ładowania. Przyjmując wtedy końcowe napięcie ładowania akumulatora na poziomie...
Witam. Mam problem z alternatorem w astrze f 1.7 TD z silnikiem isuzu. Alternator nie doładowuje, napięcie wynosi 12.5V(pomiar przy wyłączonych wszystkich odbiornikach oraz po rozłączeniu świec). Cała instalacja została sprawdzona i wszystkie styki przeczyszczone.Akumulator jest nowy. Problem musi leżeć w alternatorze. W alternatorze wymieniłem regulator...
Odpowiadając na na pytanie Solofa--pomiar wykonuję wyrywkowo--raz rano , raz po przejechaniu jakiegoś odcinka(silnik rozgrzany--bo ktoś sugerował że diody się przegrzewają), wieczorem itp.--podczas pomiaru wynik jest stabilny--jak jest 14V to cały czas, innym razem jest 13V i też stabilne--również przy zmianie obciążenia( światła, klima itp.)
Wartość tego "górnego" rezystora też nie jest zbyt właściwa... Zrobiłem "ręczną" interpolację do 35 barów, bo taki jest typowy zakres pomiarowy czujników klimatyzacji dla czynnika R134a. Tu poprawiony rysunek: http://obrazki.elektroda.pl/6894474800_1... Powinno się zmieniać od ok. 0V do 5V? Napięcie powinno się zmieniać w zakresie napięć...
Cześć. Czy jest jakiś sposób sprawdzenia (na stole, nie w drugi samochodzie) sprawności działania przekaźnika spryskiwaczy reflektorów z Opla Astry II G? Jakiś czas temu przestały mi działać spryskiwacze reflektorów. Dziś się za to zabrałem i oto co się działo: - pompka sprawdzona bezpośrednio pod 12 - działa - pomiar napięcia na zasilaniu pompki =...
B0575=Przerwany obwód lub za wys. nap. czujnika poziomu paliwa C-016 - Obieg prądowy czujnika poziomu paliwa Test Instrukcja Wartość wymagana T001 Sprawdzanie: konfiguracja pojazdu Czy następująca informacja dotyczy tego pojazdu? Pojazd z REC (tylna centralka elektryczna) Tak: T002 Nie: T007 T002 Sprawdzanie: zwarcie sygnałowego obwodu prądowego •Zapłon...
Prąd o wartości 0,004 A nie rozładuje akumulatora przez dobę ani dwie. Ładowanie wygląda ok. ale napięcie akumulatora 12,15V na postoju jest zbyt niskie (powinno wynosić od 12,5-13V) Albo coś pobiera duży prąd z akumulatora na postoju i szybko spada jego napięcie do 12.15V albo akumulator jest do wymiany lub naładowania. Jeśli faktycznie pomiar prądu...
Po pierwsze miernik powinieneś ustawić na pomiar napięcia "V" a nie prądu "A", potocznie mówi się prąd i każdy obeznany wie o co chodzi ale osoby o nikłej znajomości elektryki mogą właśnie popełniać takie błędy. Jak ustawisz miernik na właściwy zakres to sprawdź co masz na pinach opisanych "+12 Volt" i "Napięcie Pod Stacyjce". Trzecia kostka, nad tą...
Dodam że różnica napięć może wynosić 0,2 v i też powinna wystartować.Mowa o różnicy napięć po między cienkimi kabelkami do pompy jednak że napięcie po kluczyku powinno być niższe od nap pomocniczego z alternatora wtedy powinna wystartować.Ciekawostka: Mając uszkodzony bendiks w rozruszniku i po kilku próbach może załączyć się wspomaganie mimo że silnik...
Pomijając pomiar napięcia z sondy (nieważne czy jest on prawidłowy czy nie) moje pytanie brzmi: czy padnięcie sondy to to samo jakby sondę całkiem odłączyć? Czy odłączenie sondy w przypadku mojego samochodu powinno skutkować wywaleniem jakiegoś błędu i np jakimiś objawami nieprawidłowej pracy silnika? Pytam bo ostatnio z ciekawości odłączyłem, przejechałem...
Zapomniałeś chyba o jednej dość istotnej rzeczy. Pomiar napięcia na czujniku należy odnieść do napięcia zasilania. Im większe napięcie akumulatora, tym większe napięcie na wyjściu czujnika przy stałym poziomie paliwa. Chyba, że czujnik jest zasilany ze stabilizowanego źródła, ale w to akurat wątpię ze względu na ogólnie wysoki poziom szumów elektronicznych...
Witam sonda lambda pokazuje ile tlenu jest w spalinach . Często jak jest uszkodzona rośnie zużycie paliwa tak jak u ciebie . Ty masz jedno przewodową a wiec woltomierz ale szybki napięcie powinno się wąchać od 0 volt do 0,9 tolerancja 0,2 volta(silnik na wolnych obrotach lub podczas pomiaru silnik ma stałe obroty). Jak jest silnik na zapłonie ale nie...
Tak może będzie lepiej je sprawdzić. Ale, żeby to zrobić to masz trochę roboty i olej trzeba spuścić z silnika bo tam za alternatorem jest pompa hamulcowa smarowana olejem z silnika. Więc lepiej może zrobić pomiar miernikiem najpierw. Przewód minusowy do masy a plusowy do niebiesko-białego a potem do plusowego od akumulatora. Jeśli różnica będzie tych...
Panowie a co zrobić jak napięcie ładowania na zapalonym silniku wynosi 14,8V (bez włączonych urządzeń obciążających). Po dodaniu gazu wzrasta nieznacznie do 14,9V. Akumulator naładowany prostownikiem z 4 godz. przed pomiarem. Czy taki wynik jest oznaką uszkodzonego regulatora w alternatorze? Dodam, że pomiary wykonałem miernikiem Mastech MS8229 [błąd...
No to pomierzyłem, nie mam pewności na ile poprawnie dokonałem pomiaru, więc postaram się wszystko napisać co robiłem. Po pierwsze, odłączyłem przewody i na zimnym silniku, multimetrem sprawdziłem oporność czujnika temp. silnika - wyszło mi 6.6Ω (multimetr nastawiłem na 20K Ω) Po drugie, odpaliłem silnik i poczekałem 7 minut, w tym czasie...
która rozwiewa wszelkie wątpliwości... zatkanego dolotu i wydechu wiele innych ciekawych parametrów Nie koniecznie. proponuję jednak "uwolnić" na próbę wydech. Zastanawia mnie, czy podmienialeś wtryskiwacz i z jakim rezultatem. Ciekawi mnie czy sterowanie 0,9A to prawidłowe natężenie prądu dla tego wtryskiwacza? Można uznać, że tak, chociaż to nieco...
Witam! Mam problem z ładowaniem w astrze f. Problem pojawił się po wymianie paska klinowego. Nie świeci się kontrolka ładowania. Pomiar alternatora na wyłączonym silniku jak i zapalonym wskazuje tyle samo co akumulator czyli ok 12,46. Dodatkowo na uruchomionym silniku stopniowo spada. Wymieniłem w alternatorze szczotki, diody, regulator napięcia mimo...
Panowie, ja już dawałem osobną masę na czujnik (na brązowy przewód). Zasilanie przy wyjętym czujniku 5,00 V. Odczyt napięcia na czujniku przez lancha pokrywa się z pomiarem przez multimetr. Wiem że te sterowniki opla przy 50°C przechodzą na inny tryb, ale to musiałbym mieć ogromnego pecha żeby trafić na drugi z taką samą usterką.
Jakie jest napięcie na zielonym kablu bez podłączenia do obrotomierza, zrób pomiar przy pracującym i nie pracującym silniku, następnie zmierz jaki sygnał leci od obrotomierza do alternatora. (do pomiarów rozłącz zielony kabelek w kostce )
1,5 bara to wysokie ciśnienie? Największy wpływ na dawkę paliwa ma temperatura silnika. Zacząłbym od sprawdzenia działania czujnika, najlepiej przez pomiar napięcia na nim, przy właczonym zapłonie. Przy temperaturze kilku stopni powinno być rzędu 4,5V, przy 80 st. rzędu 1 - 1,5V. Jeśli czujnik zmienił charakterystykę, lub ma częściowo skorodowane złącza,...
Zacznij od sprawdzenia: - Pobór prądu na postoju na zamkniętym aucie. - Sprawdzenie masy tj. pomiar multimetrem napięcia DC pomiędzy minusem akumulatorem a blokiem silnika. - Zostaw akumulator na 24 godziny pod zwykłym prostownikiem uprzednio odpinając akumulator od instalacji auta. Zwykły prostownik to taki stary ciężki z transformatorem bez procesorów,...
Sprawdź napięcie na potencjometrze przy wskazówce - stamtąd brany jest pomiar ilości paliwa w butli. Zrób pomiar przy pełnej butli, połowie i przy prawie zerowym stanie. Zobacz co pokażą diody gdy odłączysz kabel. Napisz jakie będą rezultaty... Pozdrawiam Paweł
Panowie jeśli chodzi o presostat mam jeszcze fajny opis, który się przyda pewnie nie jednemu z nas. U mnie chyba też tam był problem bo dziś po jego wymianie na razie jest ok. Poniżej opis jak go sprawdzić na różne sposoby: http://obrazki.elektroda.pl/6441603000_1... Jak sprawdzić czujnik klimatyzacji 3 pinowy który jest montowany w...
Możesz taki czujnik zamontować np. z Renault Megane 1, Opel Astra. Z 50zl na szrocie jak nie taniej. Do tego procesorek który przeliczy napięcie na spalanie, obsłuży wyświetlacz i poda na nim wynik i masz komputerek. Sprawa nie jest aż tak trudna ale pomiar idealny nie będzie. Przy aucie na wtrysku sprawa byłą by łatwiejsza.
napięcia astra napięcia cewki astra astra napięcia wtrysku
oprogramowanie onvif wysprzęglik astra generator tyrystor
Skoda Fabia 2008 - Czy posiada immobiliser? Nawigacja w Volkswagen Golf nie przesuwa się podczas jazdy