mozna tez stosunkowo juz wiekowym voltomierzem widelkowym.
Pierwsze pomiar napięcia przy rozruchu ,i jeszcze lepiej pomiar prądu rozrusznika i spadku napięcia na przewodach. A potem pomiar poboru prądu. Tak ,przy bardzo dużym spadku może zaświecić ABS.ESP. A zamek to podłączyć tester i sprawdzić co tam w komforcie. Albo chociaż sprawdź stan przewodów w plelotkach. Widzisz ,pomiary, nic nie wywróżymy.
Cęgi w tym przypadku służą tylko do wykrycia obecności napięcia na świecy zapłonowej by w tym momencie wyzwolić pomiar i zarejestrować spadek napięcia. Natomiast stopień sprężania przekłada się na zwiększenie obciążenia rozrusznika co powoduje zwiększony pobór prądu a co za tym idzie spadek napięcia na akumulatorze. Dokładność pomiaru zależy więc od...
Generalnie czym wyższy prąd tym wskazanie dokładniejsze. Urządzenie jest znakomite do badania prądu rozruchu, ładowania itp ale już nie nadaje się do pomiarów miliamperów. Tak, należy go kasować przed każdym pomiarem, wynika to z konstrukcji urządzenia. Należy pamiętać, że pomiar dokonywany w pobliżu silników mocy - na przykład rozrusznika samochodowego...
Robokop, elktromagnes złapie nawet na 7V (inna konstrukcja niż w samochodzie) Może być akumulator miałem taki przypadek - grzał przewody jak cholera Jeżeli problem w rozruszniku pomiar prądu wyjaśni sprawę
K.Freebsb = bardzo fajne pomiary !! Jednak widzę poważną różnicę w stosunku do moich pomiarów-czyli wartość szczytowa, podejrzewam że to wynik szybkości układu pomiarowego. U mnie pp szczytowe jest znacznie większe a auto 6 cylinder =rozruch łatwiejszy. Jeśli chodzi o pomiar ładowania aku. to proponuję cęgi założyć na klemę minus= będzie wynik oczywisty...
Witam, Zbudowałem własny silnik bezszczotkowy prądu stałego. Silnik składa się z jednej cewki oraz magnesów neodymowych zamontowanych na wale. Chciałbym wykonać na nim kilka pomiarów, a mianowicie, chcę przy pomocy zasilacza laboratoryjnego zmieniać napięcie zasilania i zmierzyć prąd elektryczny. Niestety miernik posiada straszną bezwładność i wartości...
Witam Mam następujący problem... chciałem zrobić układ do pomiar prądu płynącego przez ogniwo peltiera w czasie jego pracy. W sztuce elektroniki znalazłem układ do pomiaru spadku napięcia na rezystorze z wykorzystaniem wzmacniacza różnicowego. Problem pojawił się po zmontowaniu układu (schemat poniżej), po załączeniu ogniwa napięcie na wyjściu wzmacniacza...
Witam Jak sam tytuł mówi, chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób zmierzyć prąd spoczynkowy końcówek mocy amplitunera Radmor 5412 za pomocą zwykłego (taniego) multimetru. Wiem że powinien wynosić ok. 50mA ale nie wiem jak go zmierzyć :/ Proszę o pomoc za udzielenie której z góry dziękuje.
Dzień dobry, Chciałbym dokonać pomiaru prądu wykorzystując przetwornik AC-1l firmy F&F oraz przekładnik prądowy (5A na stronie wtórnej). Oczywiście przetwornik będzie podłączony do sterownika Logo i na panelu chcę wyświetlać wartość płynącego prądu. Do dziś byłem pewny, że mi to zadziała, jednak po rozmowie z bardzo doświadczonym elektrykiem mam dylemat....
witam zakupiłem uzywane silniki jednofazowe firmy multifan zmiennoobrotowe 0,29KW 1400obr od wentylacji w chlewni mam ich 6szt problem polega na tym że są one już dość stare i chciałbym sprawdzić ale nie wiem czym i jak czy kondensator jest dobry (8uF) i czy silnik pobiera właściwy prąd 1,5A na tabliczce pisze czy uzwojenie dobre i inne parametry też...
Witam Mam jako jeden z punktów do zrealizowania w moim projekcie pomiar prądu dwóch faz silnika 3f zasilanego z baterii akumulatorowej (36V). Początkowo zrealizowałem to na wzmacniaczu operacyjnym w konfiguracji różnicowej oraz pomiarze napięcia na boczniku, ale po ostatniej prezentacji postępów, prowadzącemu zajęcia nie spodobał się sposób pomiaru...
Zbudowalem model elektrowni wyporowej wyposazona w Generator Ista Breeze 800 wolnoobrotowy moje pytanie jak zmierzyc ile pradu jest w kablach ,Mam miernik Fluk a kable sa 3 czyli 3 fazy a nie wiem skad wziazc zero .Generator kreci 400 -500 obrotow i wedlug opisu przy 600 obrotow powinien osiognac 700Watt -ow . Kompresor ktory napedza paternoster zuzywa...
Cześć, posiadam w domu instalację 3-fazową. W skrzynce zabezpieczenie główne C25. Mam dość duży silnik jednofazowy o mocy 3 kW prąd znamionowy 19A (prąd rozruchu około 80-90A). Napędza on sprężarkę kompresora. Zabezpieczenie na obwodzie w garażu jest typu C 20. Do dnia dzisiejszego wszystko działało poprawnie, wymieniłem różnicówkę ponieważ stara była...
Posiadam miernik porva CM-01 z pomiarem prądu na szczękach do 200A. Zazwyczaj wystarcza ale jakby rozrusznik pobierał powiedzmy około 250A lub 300A czy miernik można uszkodzić czy nic mu się nie stanie przy pomiarze prądu większego od zakresu ?
Witam. Jest sobie piec węglowy z szufladką podającą węgiel z pojemnika (taki podajnik napędzany silnikiem 230V, który włącza się na chwilę co jakiś czas). Szuflada co jakiś czas blokuje się przez węgiel, który "niefortunnie" się układa. Zablokowany silnik zaczyna pobierać duży prąd i wybija bezpiecznik 3,15A umieszczony w sterowniku pieca. Czasem zdarza...
Precyzyjny pomiar płynącego prądu, jest kluczowym aspektem w zwiększaniu wydajności systemów sterowania z zamkniętą pętla sprzężenia zwrotnego, np. kontroli silników elektrycznych. W poniższym artykule opisano i porównano szereg metod pomiaru prądu w typowych dla nich aplikacjach. Szeregowe oporniki są często używane w przemyśle, gdyż oferują dosyć...
Cześć, Jestem w trakcie nawijania dławika na rdzeń 3C90 ETD 39. Parametry dławika: - maksymalny prąd dławika I: 10A, - maksymalna indukcja B: 450mT, - Współczynnik rdzenia Al: 3000 (zmierzony według wzoru L=(N^2)*Al dla kilku różnych liczb zwojów - ok 3600), - Ae 125mm^2 Wzór z którego korzystam to: B=(N*I*Al)/Ae Żeby uzyskać odpowiedni, większy prąd...
Witam wszystkich Skutecznie udało mi się przerobić 10kW 24 rozrusznik na silnik o wyciągarki od auta terenowego.Troszkę ślusarz i własnej inwencji, działa pracuje, nie grzeje ale nie osiąga pełnej mocy max. to 250A i obroty z 4500 spadają bardzo znacznie (porównuje to do innych wcześniejszych wyciągarek5kW i wykonywanej pracy). Dlatego pomyślałem sobie...
Witam! Poszukuję sprawdzonego sposobu pomiaru prądu płynącego przez obciążenie w zasilaczu podwójnym z zastosowaniem rezystorów szeregowych. Wygląda to u mnie tak: - za mostkiem i kondensatorami mam +/-42V w odniesieniu do masy, - rezystory szeregowe 0,1Ohma na "+"-sie i "-"-sie, - dodatkowy zasilacz +5V (moze tez dac napięcia -5V, +/-17,5V) do zasilania...
Witam Mam następujący problem: Posiadam pompę próżnową BL-30 napędzaną silnikiem 3-fazowym 1.1
Serwisuję urządzenia w których pracują silnik 3-fazowe i ostatnio wynikł problem z pobierana mocą. Wyjąłem silnik zawiozłem do przewinięcia i tam na tablicy widać było ze na jednej fazie jest dużo większy prąd niż na pozostałych. Jak zrobić najtańszym kosztem taka tablicę może ktoś to robił i ma jakieś doświadczenie lub schematy oczywiscie preferował...
Witam, kolejnym problemem w moim sprzęcie jest odpalanie z rozrusznika, gdyż nie mam kopki. Przekaźnik rozrusznika sprawny, gdy odpiąłem kostkę 2 pinową od niego z włącznika rozrusznika napięcie po naciśnięciu hamulca V , guzik od rozrusznika i zabezpieczenie na hamulcu mają przejście, co jeszcze może być nie tak?
Mam problem nie wiem w którym miejscu i jak podłączyć rezystor do pomiaru prądu (max 0,5A) w tym układzie. Czy ten wzmacniacz różnicowy będzie miał na wyjściu napięcie odpowiadające w każdej chwili wartości prądu w silniku zarówno przy załączonym tranzystorze jak i wyłączonym? Czy ten wzmacniacz operacyjny będzie poprawnie pracował przy zasilaniu +5V...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Mozesz napisac wiecej na temat sposoby mierzenia kompresji ktory podales bo jest interesujacy. Mówisz i masz (własny tekst przedrukowuję z innego forum). Pomimo tego, że obecne jednostki napędowe ze stajni HDi i nie tylko pracują na innej zasadzie niż "klasyczne" diesle lub pompowtryskiwacze VW/Audi, to nadal potrzebna jest dostatecznie dobra szczelność...
I co z tego, Panowie :) - tester Wam napisze, że dobry lub wymień, albo naładuj i sprawdź... :) Cytuję: "Obok pojemności jednym z najważniejszych parametrów (również obowiązkowo nadrukowanym na akumulatorze) jest tzw. prąd rozruchowy, tj. deklarowana wartość natężenia prądu, który nowy akumulator może dostarczyć do rozrusznika silnika. Cóż bowiem, gdy...
https://obrazki.elektroda.pl/3997737400_... Zaglądamy do wnętrza testera akumulatorów Konnwei KW600 oraz sprawdzamy jaka metoda pomiaru została wykorzystana do oszacowania rezystancji wewnętrznej akumulatora. Tester poza pomiarem rezystancji wewnętrznej stara się także oszacować poziom zużycia wg. wybranej normy oraz wprowadzonych...
Akurat w B5 łatwo jest sprawdzić czy chodzi o prąd płynący z alternatora/ rozrusznika do akumulatora (czarny, gruby kabel przy klemie +), czy prąd pobierają świece żarowe i grzałki nurnikowe po uruchomieniu silnika, ten pomiar wykonujemy na czerwonym kablu przy klemie + akumulatora Ps. 4 świece żarowe i 3 grzałki nurnikowe (również świece żarowe), każda...
Robiłeś pomiar spadku napięciu przy odpalaniu samochodu? Akumulator może mieć i pół roku i padnie. Mierzyłeś czy coś przypadkiem nie pobiera ci prądu na postoju? Masy posprawdzane?
W mojej Megane 1 1.6 (benzyna) pojawiła się awaria związana z funkcją rozrusznika. Ujawnia się zgrzytem podczas próby rozruchu, który nie następuje. Po kilku próbach rozruch następował od razu bez zgrzytu. Aby go wywołać, mogłam spiąć klemy, zdjąć i założyć klemę minusową lub pomachać drążkiem zmiany biegów. Czasem pomogło odsuwanie szyby lub inne przypadkowe...
Ponownie zachęcam do pomiarów. Pomiar prądu rozrusznika powyżej 100 A, czyli kilkadziesiąt mV wykonasz nawet przy pomocy Twojego złomu. Wiem, że można. Z tym złomem to odrobinę przesadziłeś. :) Pozdrawiam
Może być wiele rozwiązań tego problemu, mniej lub bardziej skutecznie działających, bo to tudno stwierdzić że tak powiem "na ucho". Jednak moim zdaniem najskuteczniejszym i najszybszym będzie rozwiązanie oparte o pomiar prądu rozrusznika, bo tu zawsze będzie wyrażny, duży skok prądu łatwy do wyłapania nawet najprymitywniejszym kontaktronem. Układ oparty...
NIe musi. Oczywiście dobrze by było te min 12,4v. Sprawdzić spadki na przewodach. Masz dwa sposoby: między plusem a plusem (śruba rozrusznika a klema +), minusem a minusem( klema - a blok) , i porównać napięcie na bloku i na śrubie rozrusznika z napięciem aku. Oczywiście pod obciążeniem. Jak byś miał miernik cęgowy można by się jeszcze pobawić w pomiar...
To tak z pamięci, zamontowany był akumulator AGM 105Ah które z racji swej konstrukcji posiadają niższą rezystancję wewnętrzną od typowego akumulatora kwasowego, suma długości przewodów do rozrusznika i karoserii o przekroju 35mm2 nie więcej jak 1,5m(wartość rezystancji ok 1mΩ), doliczając dodatkową rezystancję klem, połączeń na silniku i częściach...
To będzie najlepsze organoleptyczne rozwiązanie, psika z wtrysków, czy nie. I jak możesz, to sprawdź co zalega w listwie wtryskiwaczy, inne forum, inny samochód, ale utkwiła mi dość "śmieszna" wypowiedź o zielonej ? galarecie wypływającej z listwy 8-O , ot, wystarczyło to coś, by wszystkie wtryski nie działały. Problem w tym, że nie tryskają a pompa...
Mój multimetr LCD nie włączył się po wymianie baterii. Przetestowałem połączenia płaskiego węgla. Okazało się, że układ scalony rozrusznika nie wykonuje swojej pracy. Czy napięcie wejściowe podstawy LCD powinno wynosić 7V? Bateria multimetru ma napięcie 9V. A może błędem jest, że napięcie wejściowe wynosi 7,5 V? Czy zakres pomiarowy do pomiaru napięcia...
Pytałem się o to czy szybkoobrotowy 12V radzi sobie z sześciocylindrowym silnikiem jednak widzę, że najwięcej mają w temacie do powiedzenia, ci którzy takich informacji nie posiadają. Nie mniej dziękuję za te informacje które otrzymałem. Zacznę od tego że można wyjść z założenia że kiedyś to pracowało nawet przez 20 lat to będzie dalej. Równie dobrze...
Czy on tam może ma pomiar prądu rozrusznika ? Jeżeli tak, to przyczyną może być że rozrusznik bierze za duży prąd. Nie zawadzi też sprawdzić / poprawić masy silnika i budy, nawet tymczasowo złapać masę kablem rozruchowym - może spadek napięcia gdzieś po drodze ogłupia sterownik.
Zawory się nie domykają, czyli zbyt mały luz zaworowy - zbyt duży to by chyba grzechotało, zresztą skąd by się wziął, kompensatory nie mają aż takiego zakresu. Teraz zagwozdka konkretnie które - jakąś informację można by pośrednio i wysnuć - pomiar prądu rozrusznika ze znacznikiem 1 cylindra, czyli oscyloskop 2 kanałowy z rejestratorem.
Przy zakresie 10A w tym multimetrze najmniejszą wyświetlaną wartością będzie 10mA, czyli 0,01A. Jeśli pomiar wykazał 0,00 to znaczy, że prąd jest mniejszy niż 10mA, czyli pomijalny dla takiej pojemności akumulatora. Kilka miliamperów upływności może pojawić się chociażby ze względu na zawilgocone/zasolone styki rozrusznika czy alternatora i nie należy...
Miernik cęgowy i pobór prądu w obwodzie rozrusznika, do tego napięcia bezpośrednio zmierzyć na rozruszniku w czasie jego "pracy". Drugi sposób, pomiar spadków napięcia między akumulatorem a zaciskami rozrusznika. To da dostateczną wiedzę co do możliwej usterki.
Mi glownie chodzi o pomiar duzych prądów i czasem zmierzyć pojemność kondensatora. Do profesjonalnych pomiarow mam fluka oscyloskop
Jak mierzyć prąd poboru w spoczynku to wiem,ale mam mały problem.Mam właśnie w dłoni miernik cęgowy DT-266 i nie bardzo kumam gdzie mam ustawić na pomiar prądu pobranego,bo widzę na nim że ma 200 i 1000A ale zmiennego prądu.Podpowie ktoś na jaki zakres ustawić, czy to tylko pomiar zmiennego może byc na tym mierniku. https://obrazki.elektroda.pl/2427258400_...
Jeżeli klemy są oczyszczone i masa dobrze przewodzi to zostaje tylko wina samego rozrusznika . :| Dodano po 1 Rozrusznik do wyjęcia i sprawdzenia . Pomiar poboru prądu na biegu jałowym na początek . :| Dodano po 1 Może robić nawet zwarcie . :|
Są trzy sposoby podłączenia amperomierza, w zależności od tego, co chcemy mierzyć: A , pomiar wydatku alternatora; przy posiadaniu woltomierza - zbędny. http://obrazki.elektroda.pl/5539206300_1... B , pomiar poboru prądu przez instalację pojazdu. http://obrazki.elektroda.pl/7705569700_1... C , pomiar prądu ładującego/rozładowującego...
Właśnie mój błąd ze używałem tylko miernika. Drugi pomiar miernikiem tak na szybko przed praca pokazuje stały plus na pinie 3 a obwód sterujący po samym włączeniu zapłonu nie pokazuje nic na żadnym z pinow 1 i 2. Jutro zrobię żarówkę do testów i sprobuje pożyczyć kamerę endoskopową żeby zobaczyć kolor przewodu w skrzynce bezpieczników jak nadal nie...
Teoria zapłonu. 4C90 i jego wersje rozwojowe (z wyjątkiem ADCR) to silniki z wtryskiem pośrednim do komory wirowej. Oznacza to, że: 1. Nagrzane podczas suwu sprężania powietrze dostaje się do wyziębionej komory wirowej. Na skutek celowego wiru (aby paliwo możliwie szybko wymieszało się z powietrzem) nagrzane sprężaniem powietrze oddaje ciepło omywanej...
Mam pytanie gdzie oryginalnie był wpięty wskaźnik prądu. Generalnie nowy nabytek instalacja w szczątkach nic nie działa nawet odpalanie na kabel alternator ładuje po przegarowaniu (ogólnie dramat) . Buduję instalację od nowa i wg mnie miejsc do wpięcia jest 3. Pierwsze i chyba tak było w oryginale czyli na przewodzie z alternatora - czyli mierzy ile...
To zabezpieczenie zasila tylko cewkę przekaźnika rozrusznika a nie sam rozrusznik! Ok. Masz rację. Mój błąd. Przepraszam. :cry: Wreszcie obejrzałem cały schemat i zorientowałem się w sensie tego urządzonka. Na pewno uniemożliwia pracę rozrusznika gdy dźwignia sprzęgła nie jest wciśnięta. Czy sprawdza napięcie w instalacji podczas pracy rozrusznika?...
Przydało by się wiedzieć gdzie ten pomiar był robiony - klemy czy gdzie ? No i teraz najważniejsze - ładowanie, sprawdź po uruchomieniu silnika ile wynosi napięcie na klemach akumulatora przy obrotach ok 2k. Może być tak ze akumulator jest już słabawy i przy rozruchu ( diesel w końcu ) siada mu siła elektromotoryczna . Może też być tak ze przez zaśniedziałe...
Zacznij od sprawdzenia: - Pobór prądu na postoju na zamkniętym aucie. - Sprawdzenie masy tj. pomiar multimetrem napięcia DC pomiędzy minusem akumulatorem a blokiem silnika. - Zostaw akumulator na 24 godziny pod zwykłym prostownikiem uprzednio odpinając akumulator od instalacji auta. Zwykły prostownik to taki stary ciężki z transformatorem bez procesorów,...
Akumulator jest z 2011 roku załączam filmik poniżej z pomiarów które wykonałem. Czy pobór powinien spadać tak długo i takie różnice są dopuszczalne czy to może wina starego akumulator. Gdy mierzyłem bez bezpiecznika 9 pobór za każdym razem był 0.02 a gdy włożyłem 9 to tak jak na filmie https://photos.app.goo.gl/LdULYcJKmegn61... Pomiar ładowania zrobię...
Pomiar pojemności nie daje pełnej informacji o możliwości użycia akumulatorka w jakimś konkretnym zastosowaniu, gdzie jest znany pobór prądu, którego nawet pojemny akumulatorek, ale o większej oporności wewnętrznej "nie udźwignie". Praktycznie najwyższy pobór nie powinien przekraczać połowy prądu zwarcia - wówczas oddawana jest najwyższa moc. Proponowany...
co do rozrusznika to aby nie dreptać w miejscu trzeba zrobić chociażby podstawowe pomiary i sprawdzić podczas rozruchu auta czyli pod obciążeniem: 1.obroty silnika-minimum 170obr/min 2.spadek napięcia na klemach akumulatora-napięcie na klemach powyżej 9,5V 3.napięcie bezpośednio na zaciskach rozrusznika(masa z korpusu a plus za włącznikiem elektromagnetycznym-"automat")-napięcie....
rozrusznik 1.5 kW Rozruch niech trwa 1.5 sekundy. Rozrusznik pobiera prąd 1500W/12 V=125 A. Jako że jesteśmy w dziale początkujący elektronicy a kolega próbował to obliczyć wyłożę trochę teorii. Jako że akumulator nie jest idealnym źródłem prądu (posiada opór wewnętrzny) a rozrusznik pobiera spory prąd napięcie na akumulatorze spada podczas rozruchu....
Na pomiar poboru prądu znam urządzenie które zwie się AMPEROMIERZ. Załatw sobie miernik cęgowy z pomiarem prądu stałego. Czy to ci cokolwiek pomoże w szukaniu usterki - nie wiem, ale na pytanie odpowiedź dostałeś.
podłącz sondę prądową - obwija się to wokoło kabla plusowego? na której zmierzysz spadek napięcia woltomierzem - łączę obwód przez znany opornik i mierzę woltomierzem co dzieje się na zaciskach akumulatora? Wpisz sobie w google "cęgi prądowe" i masz tak to wygląda. Zahaczasz to o przewód i na oscyloskopie widzisz prąd. Można też zastosować odpowiedni...
Jak sprawdzić czy rozrusznik dobrze kręci i jest w pełni sprawny? Zmierzyć obroty silnika podczas pracy rozrusznika i pobór prądu przez rozrusznik. Napięcie spoczynkowe akumulatora wynosi 12,7V/12,8V Napięcie spoczynkowe nie świadczy o stanie akumulatora. Mocno zasiarczony akumulator ma prawidłowe napięcia spoczynkowe ale podczas rozruchu nie jest...
Znalazłem w garażu zbędny kawałek przewodu os 25 z marketowej spawarki. Przeciągnąłem z alternatora nie do rozrusznika jak w oryginale, a trochę dalej do najbliższego punktu wspólnego plusa na dodatkowym odcinku (ok 20 cm) zawiesiłem przekładnik prądowy, przy 100A ma być 3,8V. Jeszcze nie dorobiłem elektroniki, brak czasu.
Dla określenia w 100 % przyczyny braku możliwości uruchomienia silnika powinieneś zastosować miernik widełkowy dla sprawdzenia akumulatora pod obciążeniem. Pomiar napięcia - spadek przy uruchamianiu silnika do 8V oznaczać może w 50 % awarię akumulatora jak i rozrusznika np tulejki ale podkreślam ale stały pobór prądu przy ładowaniu akumulatora 4A to...
W mojej gwarancji nie ma ani słowa o ładowaniu ładowarką Od tego jest instrukcja obsługi nie gwarancja - sprzedawca nie dał, a to łobuz. A paragraf 6.3 gwarancji "Nieprzestrzeganie zaleceń instrukcji ....." ps. Ustawa go zobowiązuje do dostarczenia instrukcji. Nie prawda przy wzroście temperatury obniża się napięcie a nie podnosi. Z Twojego przykładu...
Sprawdzanie uzwojeń rozrusznika 'na sucho' np omomierzem nie daje pewności stanu izolacji uzwojeń. Podczas rozruchu silnika na uzwojenia działają znaczne siły (przy zimnym silniku większe) , które powodują naprężenia i zwarcia zarówno międzyzwojowe jak i do masy. Powoduje to wzrost poboru prądu z akumulatora i spadek momentu obrotowego rozrusznika....
Popraw temat i skasuj linki allegro . Mówiłeś ze z bezpiecznikami nie pomogło a teraz ze nie wyjmowałeś . Tym sposobem to daleko nie zajdziemy. Ale pytanie było o czujnik i tu rozwiązaniem będzie miernik cęgowy, wykonujesz pomiar bez rozpinania przewodu pokaże ci dokładną wartość prądu jaki płynie przez badany przewód. Dodano po 3 Jeżeli wyjęcie wszystkich...
Zamiast robić te nikomu nie potrzebne pomiary napięć, zajmijcie się koledzy rozrusznikami oraz przewodami zasilającymi rozrusznik i w ogromnej większości wasze problemy z rozruchem i akumulatorami się zakończą. W takim przypadku to jedynie pomiar prądu i napięcia podczas rozruchu, napięcie ładowania i pobór prądu na postoju, wszystkie inne to tylko...
Odnośnie zerwania łańcucha rozrządu to pewnie że się da zerwać ale na pewno można zapalić kilka razy z popychu ( nie ciągnąć 100km)i nic się nie stanie, oplowskie dtl to specyficzne silniki i strasznie często się zapowietrzają, dla mnie w pierwszej kolejności wymień węże przelewowe i trójniki, koszt ok. 10-15zł a często te właśnie węże są popękane lub...
Pomiar napięcia wyprostowanego (tętniącego) czy to na zakresie DC czy AC jest zafałszowany, bo miernik jest wyskalowany do prądu stałego albo zmiennego odpowiednio - a tu jest tętniący. Proszę podłączyć równolegle jakikolwiek kondensator elektrolityczny >100mikroF/25V i zmierzyć na nim - będzie ponad 20V - i to jest problem, gdyż do ładowania to o wiele...
Przecież tylko podgrzałem świece i kaplica to pozostaje pomiar prądu pobieranego przez świece żarowe, wyniki mogą być zaskakujące. Centra Futura ( 3 lata gwarancji) to jeden z najlepszych akumulatorów na naszym rynku, mój działał bezproblemowo pięć lat w słabych warunkach, w samochodach jest od diabła odbiorników a mało kto pamięta że wydajność alternatora...
pomiar rozrusznika pobór prądu rozrusznika pomiar elektromagnesu rozrusznika
option table samsung google sorry podłączamy amperomierz
unifi zasilacz gigaworks g550w
Volkswagen T5 T5 GP wyświetlacz MFA lokalizacja obsługa typy usterki MFA+ Maxidot Oznaczenie RT01 na płytce drukowanej - termistor