Czy wyczuwalne są jakieś wibracje, drgania tego kompresora? W zasadzie działania tego liniowego zasilanie ma za zadanie wciągnąć tłok do środka a powrót zapewnia zespól sprężyn więc dwa przewody wystarczą do ruchu tego urządzenia plus regulacja udziału czasu zasilania w cyklu. Miałem niedawno taki przypadek ale tam praca trwała jakieś kilkanaście sekund...
Tutaj widać ale na przyszłość pomiar uzwojenia miernikiem. zasilająca ma większą rezystancję czy wtórne? Pierwotne ma większa oporność dla transformatorów obniżających napięcia.
Dziwne rzeczy się dzieją. Jak można tym samym oznaczeniem oznaczać dwie różne diody? Dodano po 6 Jakby było zwarcie uzwojenia to moim zdaniem rozszerzyłoby się ono w czasie pracy pod obciążeniem na cały transformator niszcząc go kompletnie. Nie wiem też czy układ w ogóle by działał przy zwarciu.
Uzwojenia główne i rozruchowe powinny mieć jakieś parametry-oporność, jest jakiś myk żeby je ustalić i rozróżnić? Tak, pomiar rezystancji, uzwojenie rozruchowe ma większą.
Sam pomiar rezystancji uzwojenia, to mało, żeby być pewnym co do sprawnosci silnika. Najlepszym sprawdzeniem jest , poza dokładnymi pomiarami, jest jego funkcjonalne sprawdzenie. Czy pracuje , nie buczy , czy łożyska są ciche. o co chodzi z aluminium? czy o budowę zewnętrzną, czy o materiał uzwojenia?
Jeśli masz możliwość, to najlepiej zasilić uzwojenie wtórne obniżonym napięciem przemiennym, np. 24 V, a na pierwotnym mierzyć napięcia. Pomiar rezystancji uzwojenia takiego transformatora to porażka. Według napięć łatwiej stwierdzić układ połączeń takiego transformatora.
Właśnie wybija bezpieczniki, co może być nie tak? Wielkość tego bezpiecznika i druga sprawa pomiar oporności uzwojenia pierwotnego i wtórnego.
Co miałeś na myśli, wspominając o tym 0,5A? To moc chcesz zmierzyć czy natężenie? Podobno znasz moc - 230W? Więc zostaje natężenie do zmierzenia. Gdyby uzwojenie wtórne było jedno - to nie problem, znając napięcie i moc masz prąd. Gdy są dwa, to powstaje problem - ile mocy przypada na każde uzwojenie? A ty masz n uzwojeń, gdzie n>=2. Są dwa sposoby:...
jeśli to przepalone uzwojenie gdyby było przepalone to nie wskazywało by 8V pomiar dla uzwojenia 7V pokazuje 8V. Jeśli żarówki Ci nie świecą, to albo są one popalone, albo jest gdzieś przerwa w obwodzie ich zasilania. Są one zasilane z tego właśnie uzwojenia, sprawdź więc czy na samych żarówkach masz to napięcie
Lub metodą wagową. Waga magneta bez uzwojenia i z uzwojeniem, lub pomiar wagi usuniętego uzwojenia. Dodano po 0 Lub metodą wagową. Waga magneta bez uzwojenia i z uzwojeniem, lub pomiar wagi usuniętego uzwojenia.
Jeszcze nigdy tego traka nie wymieniałem, pomiar uzwojenia jest bliski zeru. Przejrzyj diody, warystor, ew podstaw drugie LNK. Raz mi się traił uszkodzony procek, ale to na dobrze setke albo i więcej wskrzeszonych modułów.
Nadzwyczaj prawdopodobne jest tylko jedno: Netztrafo znaczy transformator sieciowy. W tej sytuacji pomocny może byc tylko pomiar: zidentyfikuj uzwojenie sieciowe (chyba będzie miało najwyższą opornośc), dołącz do sieci i pomierz, co z tego transformatora wychodzi. Pomiar oporności uzwojenia pierwotnego może też dac informację o mocy: opornośc omowa...
Tam możesz zamówić trafo wysokoprądowe: [url=http://www.toroidy.pl/index.php?opt... A autotransformator załatwi sprawę regulacji ;) Co do pomiaru prądu - możesz mierzyć prąd w uzwojeniu pierwotnym transformatora wysokoprądowego. Jeśli przyjmiesz poprawkę na prąd bierny magnesowania rdzenia, pomiar prądu...
Pomiar uzwojenia. Jednego i drugiego. Czy nie mają przebicia do masy. A za wzbudzenie podłącz żarówkę powyżej 20W. Ale albo masz źle podłączone, albo usterka.
To,ze nie ma żłobków, nie znaczy, że nie może mieć uzwojenia. Widziałeś silnik wiertarki, szlifierki kątowej, lub odkurzacza? Jest pewne podobieństwo, z tą różnicą że w tym silniku jest uzwojenie w wirniku, a w tamtych, wcześniej wspomnianych w stojanie, gdzie też nie ma żłobków. Pomiar oporności uzwojenia i pomiar oporności uzwojenia względem masy...
Miernik w łapki i pomierz uzwojenia. Sposób na pomiar układu też Ci podano.
Pary wyprowadzeń należące do danego uzwojenia oraz odłącznika odśrodkowego (sprawdź po pierwszym uruchomieniu czy jest sprawny, gdyż w przypadku przeciwnym bardzo szybko z wnętrza tego silnika "zadymi") łatwo rozpoznać poprzez pomiar rezystancji. Uzwojenie robocze ma mniejszą rezystancję od uzwojenia rozruchowego które należy połączyć szeregowo z w/w...
Jezeli sa 2 termostaty sprawdz termostat chlodziarki jezeli 1 to trzeba sie skupic na sprezarce\zwarcie uzwojenia rozruchowego\ pomiar pradu rozruchowego sprezarki
X1-X2 na przejście ,U1-U2 miernik ustawiony na Ω, Z1-Z2 miernik ustawiony na Ω . Wartość U1-U2 mniejsza od pomiaru na Z1-Z2.Każde uzwojenie ;pomiar względem obudowy silnika(korpus) wartość (∞) ,lub MΩ .
Chciałem się tylko zapytać jakim czujnikiem/układem zrobić taki pomiar temperatury na uzwojeniu silnika Praktycznie możesz zastosować dowolny czujnik. Wszystko zależy od wielkości silnika. Skoro to ma być do zabawy, to może być termistor, dioda, układ scalony typu DS18B20, LM35, KTYxx itp. itd.
Sprawdź kondensator i diody prostownicze. Potem pomiar uzwojenia.
Nie będę się rozwodził nad tym czy przekładki są dla obniżenia kosztów czy też do innych celów. Co do szczeliny właśnie zrobiłem i cały czas analizuję efekty. Prośba do kolegi koniac o pomiar indukcyjności uzwojenia pierwotnego w spawarce Weld-140.
O tym pisałem tylko pomiar "uzwojenia na zwarcie z masą" wykonujemy co najmniej induktorem 500V.
Dobrze, a jak myślisz czy trzeba wykonać pomiar uzwojenia względem obudowy?Tak jak kolega wyżej mówił.Pytam ponieważ nie mam multimetru...
1) Sprawdź, czy głowica nie ma przerwanego uzwojenia poprzez pomiar omomierzem. 2) Sprawdź, czy działa cały tor wzmocnienia. Podłączenie empetrójki bezpośrednio do wejścia sygnału z głowicy zakończyłoby się przesterowaniem.
Witam. to tylko z jednego uzwojenia uzyskałem pomiar i ciągłość Nie podałeś co wskazał miernik. Zmierzyłem, to jak wspomniałem wcześniej jedno tylko uzwojenie pokazało pomiar.Nie wiem czy to dobrze mierzyłem.Na obrazku zaznaczyłem pomiar od v - y. Nie podałeś jak wykonywałeś pomiar, więc trudno stwierdzić, czy dobrze to robiłeś; z podanego przez Ciebie...
Konkretnie jakiego? Uzwojenie silnika może ulec następującym uszkodzeniom: - przerwa w uzwojeniu, sprawdzamy poprzez pomiar rezystancji uzwojenia (zakres na omomierzu od kilku do kilkuset omów) - zwarcie uzwojenia (jakość izolacji uzwojenia) do korpusu silnika, sprawdzamy poprzez pomiar np. induktorem (zakres MΩ).
Do rozebrania rozrusznik . do wymiany łożysko ślizgowe , pomiar rezystancji uzwojenia stojana , pomiar rezystancji uzwojenia wirnika , sprawdzenie rezystancji uzwojenia załączającego (wciągającego) włącznika elektromagnetycznego , sprawdzenie rezystancji uzwojenia podtrzymującego włącznika elektromagnetycznego , Sprawdzenie ciągłości uzwojenia stojana...
Witam Sprawdziłbym czy lekko się obraca,zrób pomiar uzwojenia(oporność),oraz kondensator.
Witam postanowiłem zbudować bardzo mocny transformator , do zgrzewarki na podstawie takiej jak w oryginalnych zgrzewarkach . Mianowicie uzwojenie wtórne (zwojnica miedziana) z taśmy miedzianej , skonstruowałem dwa transformatory . Pierwszy posiada 5 taśm 0,50 mm x 25 mm = 62,5mm² weszło 5 pełnych zwoi , pomiar uzwojenia 5,6 V cęgi pomiarowe do...
Zmierz ich rezystancję i lepiej już nie sprawdzaj czy grają, bo tak można uszkodzić uzwojenia cewek. Jak pomiar wykaże okolice 6,5-7 om, to powinny być dobre. Pozdrawiam.
Nie mam w tej materii, praktycznego doświadczenia, piszę o tym o czym nie było mowy. Była mowa, że były mierzone oporności uzwojeń wirników i w obydwóch silnikach były identyczne, to raczej wyklucza zwarcia zwojowe. Jeżeli faktycznie grzeje się tylko wirnik w tym silniku, to może mieć on źle ułożone uzwojenie. Pomiar oporności tego nie wykaże, ale pomiar...
Jak zwiększasz przekrój rdzenia, to zmniejszasz ilość zwojów - proporcjonalnie, jeśli głównie indukcyjność ogranicza prąd. Zrób pomiar oporności uzwojenia, napięcia zasilania i prądu.
Jeżeli jest to transformator sieciowy z odbiornika lampowego, to uzwojenie wtórne anodowe ma więcej zwojów od sieciowego i jest nawinięte cieńszym drutem. Wniosek z tego jest taki, że największą oporność ma uzwojenie wtórne anodowe. Uzwojenie żarzenia to kilkadziesiąt zwojów grubego DNE umieszczone na wierzchu. Z uwagi na gruby drut, pomiar to niemal...
Jeśli dobrze zrozumiałem (mostek) to nie jest konieczne określenie początku lub końca (to w końcu nie ma znaczenia) ale aby oba uzwojenia pracowały w fazie. Jeśli masz dwa oddzielne uzwojenia wtórne to połącz dwa dowolne końce obu uzwojeń i zmierz napięcie na obu wolnych końcach, jeśli jest napięcie ok. 40V to zamień miejscami końce jednego dowolnego...
Pisze kolega o pomiarach oporności ? Pisząc o korelacji miałem na myśli ustalenie do których końcówek tablicy zaciskowej wyprowadzone są uzwojenia robocze i rozruchowe. Natomiast pomiar oporności uzwojeń pozwoliłby ustalić jednoznacznie uzwojenie robocze i pomocnicze. Wg mnie, wg narysowanych schematów połączeń, uzwojenie robocze to końcówki U-V, a...
Moim zdaniem niekoniecznie jest to problem z instalacją zapłonową. Sprawdzenie cewki: Pomiar rezystancji uzwojenia: pierwotna strona od 3-6 Ω, natomiast wtórna 12-22 kΩ - w zależności czy mierzymy z opornikiem (fajką).Można zmierzyć indukcyjność obu uzwojeń mostkiem i porównać z inną dokładnie taką samą i sprawną cewką. Sprawdź opornik fajki,...
chodzi o pomiar międz uzwojeniem a rdzeniem, tylko że przydałby się miernik izolacji. Nie powinien buczeć przy tak dużym oporze. Najpewniej zabezpieczenie termiczne uzwojenia szwankuje.
Pomiar napiecia przemiennego. Tam masz bezpośrednio fazę z uzwojenia. Obrotomierz musi być dopasowany do sygnału. Na schemacie alternator G1 , przewód obrotów W. D+ kontrolka. Plus B+ do rozrusznika M1 sruba 30
Tak ,dobrze ,tylko robiąc pomiary uzwojeń ,powinna się jakaś wartość pokazać.Koniecznie zrób pomiary ,jak również pomiar uzwojenia względem obudowy.
Zmierzone napięcie wskazuje, że kondensator ma jakąś pojemność. Sprawdzić uzwojenia można poprzez pomiar rezystancji na zaciskach kondensatora. To będzie ich sumaryczny opór. https://obrazki.elektroda.pl/4707266400_...
Kondensator ogólnie jest do startu i przesunięcia fazowego, wiec masz dwa uzwojenia a sam kondensator przesuwa pole o 90 stopni. To gdzie pomiar drugiego uzwojenia? Jeżeli jedno z uzwojeń jest uszkodzone to moc zamienia się w ciepło
Jak masz podłączoną do prądu to zmierz czy masz napięcie stałe dc na tym największym kondensatorze elektrolitycznym wlutowanym poziomo ,jeżeli nie to szukaj i wymieniaj transformator sieciowy, uzwojenie pierwotne ma przerwę częsta przypadłość w tym pralkach w tych modułach. Albo zrób pomiar bez zasilania pralki zmierz czy masz ciągłość obwodu uzwojenia...
To to będzie pomiar prądu uzwojenia. Zgaduje że idzie z tego ścieżka (przez RC) do scalaka przetwornicy.
Witaj kolego , czy on rusza tylko w jedną stronę czy można go dłonią bujnąć też w drugą jak tak proponował bym zrobić pomiar uzwojenia rozruchowego może być przerwa lub zimny lut na ciągłości tegoż
Teraz zmierzyłeś wartość uzwojenia WN i to jeszcze z fajką . Fajka też zawiera rezystancję więc taki pomiar jest mało dokładny . Zmierz bez niej . A drugi to zrób pomiar uzwojenia NN .
Witam ! Ze schematu wynika że jest to silnik z wyłącznikiem odśrodkowym i kondensatorem rozruchowym. Wykonaj pomiary oporności uzwojeń ( przy odłączonym zasilaniu ) 1. pomiar uzwojenia roboczego ( kable czarny i brązowy ) 2. pomiar uzwojenia tzw fazy rozruchowej ( kable niebieski i biały ) Miernik nastaw na 200 omów, jeśli miernik nic nie wskaże ponów...
Witam . Zaproszony kumaty elektryk jest w stanie stwierdzić jaka przyczyna. Ewentualnie na szybko podmiana siłownika prawego z lewym,pomiar uzwojenia stojana silnika .
Ustaw miernik na pomiar rezystancji i sprawdź czy uzwojenie pierwotne transformatora nie ma przerwy. Jeżeli takowa przerwa występuje znaczy to że przepaleniu uległ właśnie termik. Znajduje się on na uzwojeniu pierwotnym transformatora, trzeba tylko troszkę poszukać pod izolacją na uzwojeniu. Można go zmostkować (czyli zewrzeć), ale najlepiej jest go...
Sprawdziłem, ten układ, to licznik dekadowy i jest połączony z pinami spiętymi zworką Zapewne realizuje opóźnienie. Może płytka ma za zadanie ochronić silnik przed zbytnim przeciążeniem. Możliwe. Trzeba by rozrysować układ. A może załącza uzwojenie rozruchowe. Zgaduję tylko. Znalazłem Ci jeszcze takie coś: https://www.clasohlson.com/medias/sys_ma...
silnik pomiar uzwoić pomiar izolacja uzwoić uzwoić silnik pomiar
kernel network device internet dialog pppoe zamek drzwi bocznych
zmywarka whirpool vitodens pokrętło
Lokalizacja przycisku Input na pilocie TV Dyskryminator FM – brak reakcji na rdzeń, duże zniekształcenia dźwięku, naprawa i diagnostyka