Co tu pisać , zdejmujesz podporę silnika , albo odpowiedni adapter i pomiar przez wtryski .
Kolega da te 60 zł za pomiar wtrysków.
jesli masz mozliwosc pomiaru indukcyjnosci wtrysku to mozesz nawinac cewke o podobnych parametrach i podlaczyc w miejsce wtrysku zadzialac musi jesli bedzie zgadzala sie indukcyjnosc i rezystancja.Podlaczania wtrysku bez chodzacej pompy paliwa nie polecam ze wzgledu na jego trwalosc(paliwo go chlodzi)nawinieta ceweczka to rozwiazane duzo tansze od emulatora.
Witam! Z tego co zauważyłem, a to: '-------------------------obsługa przerwań--------------------------------... '''''''''''''''''''''''sekunda - przerwanie od zegara'''''''''''''''''''''''''' Calasekunda: Cala_sekunda = 1 Stop Timer0 Impp = Tcnt0 Tcnt0 = 0 Start Timer0 Liczba_taktow = Capture1 Capture1 = 0 Return wg. mnie powinno być: '-------------------------obsługa...
dla mnie pomiar korekcji diagnoskopem nigdy nie wyznacza uszkodzonego wtrysku nawet fizyczny przelewowy pomiar korekcji nigdy nie da 100% miarodajnego wyniku. Wiele razy przejechalem sie na takich pomiarach, tlumacz sie pozniej w takiej sytuacji przed klientem.... Od jakiegos czasu zawsze wyciagam komplet wytryskow i sie nie zastanawiam, bo nawet stol...
Wtryskiwacze są sterowane masą cokolwiek to znaczy i pomoże w zrobieniu układu. Na wejściu układu sterującego wtryskiwaczem jest stan wysoki kiedy wtryskiwacz ma być zamknięty i żeby go otworzyć trzeba podać masę na wejście. Dodano po 3 A żeby sprawdzić co tam się dzieje, jakie są napięcia itd. napielpiej by było podłączyć oscyloskop i sprawdzić......
kodowanie wtrysków nie ma znaczenia zrób pomiar wtrysków na powrotach, powiedz co masz? sprawdż szczelnosc egr
Jeśli świeciła kontrolka na liczniku to musiały być zarejestrowane błędy , coś ci elektrycy nie tak podeszli do sprawy ,,, podstawa to instalacja wtrysków - pomiar , cewki wtrysków - pomiar , odczytać poprawnie dtc ,, jak wszystko ok to pewnie ecu ...
Do sprawdzenia świece zapłonowe wtryski wyjąć i sprawdzić jak rozpylają, pomiar kompresji. Odłączaj wtyczki od wtryskiwaczy jeśli będzie przygasał to ten wtrysk dobry, na tym co nie będzie różnicy w pracy silnika będzie uwalony.
Jeden + po przekaźniku pompy, drugi masa ze sterownika silnika. Musisz wypiąć wszystkie wtyczki od wtrysków, bo pomiar nie wyjdzie. Na wtryski idzie osobny bezpiecznik.
Silnik niby ten sam, tylko bez turba. Masz wyjęte wtryski to koniecznie pomiar kompresji. I kąt wtrysku na czujnik zegarowy.
Pomiar ciśnienia na tłokach był ? jak poprzednie wtryski lały ,to tam już tłoki wypalone albo pierścionki lichawe ,zacznij od pomiaru ciśnienia
A guzik prawda tylko cały czas coś źle robisz. Ważne są opóźnienia tak samo przez OBD jak i te oscyloskopem. Dlatego powtarzam. Nie wyrabiasz z pomiarami weź daj sobie spokój. Ściągnąć na zakład osobę zdolną je wykonać z całkowitym i stanowczym pominięciem tych urządzeń, bo dla Ciebie to ewidentna kupa kłopotu. Co do czujników MAJĄ BYĆ SPRAWNE, a nie...
Kolego w twoim silniku nie ustawia się kąta wtrysku tylko kąt synchronizacji . Na rozgrzanym silniku grupa 004 pozycja 4 ma być jak najbliżej zera. Ty masz -0.98 więc jak chcesz sobie to skorygować bliżej zera to musisz minimalnie przekręcić kołem wałka rozrządu w lewo. Robisz następny pomiar i sprawdzasz co ci wyszło , zapewne przegniesz na + to znowu...
Strzelam, masz nie oem czujnik, w tym, i 2.0 pracowały tylko ori. Pomiar rezystancji nie jest wiarygodny, zobacz sygnał oscyloskopem.
Pomiar ciśnienia na wstępnej,tandem , i grupy 13.18.23 to mnie się wydaje że to podstawa by co dyskutować przez forum. A gniazda t opowinieneś ocenić przed montażem .Czujnik trzeba sprawdzić jasne ,choć nie wiem czy to pasuje do objawów.
Na początek demontaż i kontrola wtryskiwaczy. Pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach.
jakie napięcie jest na wtryskiwaczu gazu lpg w Lanzi Renzo instalacji ? Dodano po 3 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Napięcie zasilające wtryskiwacz gazu LPG w instalacji Landi Renzo wynosi zazwyczaj około 12 V (pochodzące z instalacji elektrycznej pojazdu). Jednak faktyczny sygnał otwierający i zamykający wtryskiwacz jest sygnałem impulsowym (PWM),...
...ewentualnie miernik TYPOWO do samochodówki (zwykłe pomiary elektryczne +kondensatory) i dodatkowo pomiar: - DWELL - pomiar kąta zwarcia zapłonu - Test wtrysku jedno i wielopunktowego TBI i PFI - RPM - pomiar prędkości obrotowej silników 4-suwowych i 2-suwowych to np BM319s Brymen, ale on już kosztuje jakieś 550zł (wg Ceneo jest oferta za 480zł) lub...
Najprawdopodobniej zostały wypalone ( wypłukane) wszelkie nagary, laki mające wpływ zarówno na ciśnienie i rozpylanie paliwa jak i kompresję. Wpierw dokładna kontrola wtryskiwaczy - pod kątem jakości rozpylania, ciśnienia otwarcia, pomiar ciśnienia sprężania silnika , regulacji kąta wtrysku. Może się okazać że to czyszczenie było "niedźwiedzią przysługą"...
Silnik 1.9 TD podaje za programem Moto Profil silnik rozgrzany , bieg jałowy 13 stopni przed gmp ja bym jednak zrobił czujnikiem zegarowym
Ciekawa konstrukcja. Akurat jestem w trakcie kończenia dokładnie takiego samego urządzenia, no może troszkę bardziej rozbudowanego. Podam może jedynie możliwości swojego urządzenia: - możliwość badania od 1 do czterech wtrysków jednocześnie - pomiar rezystancji podłączonych wtrysków z dokładnością do 0.1Ohm - wyświetlacz 7 segmentowy wyświetlający nr...
Witam serdecznie. Czy jest ktoś w stanie odczytać wyniki z pomiaru wtrysków? Sprawdzane byly ponieważ samochód na zimnym silniku (trafic) stuka. Po przejechaniu 400m około przestaje. https://obrazki.elektroda.pl/1631230900_... https://obrazki.elektroda.pl/1127727900_...
Witam , borykam się z problemem drgań samochodu WV T5 2,5tdi axd 4motion czesię całym autem przy przyśpieszaniu ( obciążeniu silnika) w zakresie obrotów 1800-2800rpm. czym auto bardziej załadowane obciążone tym gorzej. Drgania najbardziej są wyczuwalne na wysokich biegach 5-6 ale na 3 i 4 biegu też występują. Ostatnio zrobiłem pomiar wtrysków vcds niestety...
witam. a może warto zajrzeć do filtara paliwa. Podobny efekt można uzyskać przy przycinjącym się wtrysku. Lub nieszczelnych gniazdach zaworowych. uważam że trzeba zebrać trochę danych a potem wyciagnąć wnioski 1 filtr 2 wtryski 3 pomiar ciśnienia 2,3 - za ten zabieg u mnie we wsi zapłaci się góra 60 pln-enów pozdrawiam
Szczelność dolotów, ewentualnie zamienić wtryskiwacz tak jak cewki zamieniałeś. Reszta warsztat, pomiar kompresji i szczelności silnika, oscyloskopowy podgląd sterowania wtrysku i cewki.
Co najmniej kilkaset kΩ? Oczywiście pomiaru dokonujesz we wtyczce od wtryskiwacza benzyny. A czy masz wiązkę od STAGa wpiętą pomiędzy wiązkę silnika a wtryski benzynowe na złączach, czy wlutowaną w wiązkę silnika?
To jest tak, że istnieje możliwość uszkodzenia modułu - działając w ten sposób. Chłopie o czym ty piszesz??? Do czego ci oscyloskop do pomiaru impulsu masowego na wtrysku???
Cześć, Proszę o słowo komentarza do wyników próby przelewowej. Pacjent to Citroen C5 x7, 2.0 HDI 135KM, system Delphi, przebieg ok. 253 kkm. Pomiar przeprowadziłem na nagrzanym silniku, czas pomiaru to 4 min. Wtryski liczone od skrzyni: 1 - 13,50 ml 2 - 14,50 ml 3 - 12,50 ml 4 - 16,00 ml Niepokoi mnie trochę odstający ten czwarty.
Witam, Mam prośbę o pomoc w ocenie sprawności wtryskiwaczy we Fiat Grande Punto 1.3 mJET 90 KM. Wykonana została próba przelewowa i pomiar korekt wtrysku za pomocą Multiecuscan. Próba przelewowa trwała około 2,5 min. a pomiar był następujący: 1 wtrysk - 19 ml 2 wtrysk - 20 ml 3 wtrysk - 17 ml 4 wtrysk - 8 ml Korekty wtrysku były mierzone na wolnych...
Niestety ja też nie mogę znaleźć sposobu na mniejsze spalanie.Tak, jak pisałem końcem maja spalanie mam w granicach 13-14km/l i żadne kasowanie nie pomaga, bo rzeczywista wartość spalania to ok 7l/ 100 km.Sprawdzane wielokrotnie poprzez obliczanie wlewanego do zbiornika paliwa. Miałem nawet pomiar "dawki wtrysku paliwa",w tej chwili nie pamiętam ile...
Witam Chciałbym zrobić pomiar zużycia oleju na zasadzie pomiaru czasu wtrysku. Posiadam piec ED24 URLICH. Nie wiem gdzie znaleźć potrzebny sygnał. I tutaj moja prośba o pomoc w znalezieniu właściwego sygnału. Dodam, że to ma być raczej wskaźnik niż dokładny miernik. Witold.
Cza na pomiar czasu wtrysku.
Miałem nie dawno uszkodzenie sterownika w obwodzie tego elektrozaworu - nienaprawialne , u mnie cały czas brak było wysterowania . Sprawdź czy masz jakieś sterowanie w czasie usterki pomiar prądu czy oscyloskop by się przydał.
Jednak się myliłem jeśli chodzi o ten aku .To mnie zmyliło po naładowaniu aku auto odpaliło na 4 garach i bylem pewien ze chodzi o aku . Wczoraj miałem trochę czasu i autko ładnie się uruchomiło i chodziło 1 godz bez problemu na 4 garach zgasiłem silnik wylałem stary płyn z chłodnicy zalałem nowym uruchomiłem i auto chodziło około 30 min i zaczęło pracować...
W tej wersji jest wtrysk sekwencyjny. Wtryskiwacze sterowane są sygnałem masy bez ograniczenia prądowego. Jeżeli więc pomiar czasu wtrysku jest nieprawidłowy to błąd będzie gdzieś w programie bądź w samym podłączeniu do samochodu... Pozdrawiam...
Było by słychać tłuczenie ale silnik by chodził na wszystkie gary.Duża korekta to może sam wtrysk a może ciśnienie,może szklanka. Wykonaj pomiar ciśnienia, zdejmij pokrywę zaworów,obejrzyj wałek i szklanki. Bo z pisania nic się nie zrobi.
Witam. Wygląda na problem z komputerem-tak jak piszesz dioda wpięta pod wtrysk powinna cyklicznie migać podczas rozruchu.Zrób pomiar jeszcze za pomocą miernika.
Jeżeli jest to pomiar na wolnych obrotach, to korekcja procentowa wtrysku jest za wysoka, powinieneś wykonać testy paliwowe jaltestem i test przelewy wtryskiwaczy.
Zapłon ustawiony? Iskra na świecach jest ? :D :D (at)tomekz173 Pomiar kompresji (?) i ustawienie początku wtrysku, czyli sprzegiełka na pompie wtryskowej.
Kolego czy możesz opisać pomiar czasu wtrysku. Podanie kodu w C nic mi nie da bo piszę w Bascomie i dla mnie C to jakieś hieroglify. Mam problem z pomiarem czasu wtrysku w Bascomie więc jakbyś spróbował opisać dokładnie jak to robisz to może udałoby mi się to napisać.
Przy pomiarze czasu pojedyńczego wtrysku musisz znać jeszcze ilość wtrysków w ciągu pewnego okresu czasu, przy pomiarze jaki robi kolega ilość wtrysków w czasie go nie obchodzi. Tyle że wtedy musisz mieć wyliczony i dokładny czas pomiaru czasu wtrysku i dokładną ilość otwarć wtryskiwacza w jednostce czasu. Nie lepiej i prościej opierać się na czasie...
jeszcze raz: do każdej kostki od wtrysku idą 2 przewody - 1przewód-12v 2przewód-5v jest tak na każdej z 6 kostek od wtrysków. (pomiar względem masy budy)
Najsensowniejszy pomiar czasu wtrysku to albo oscyloskop, albo miernik z funkcją pomiaru wypełnienia impulsu. Ale lepiej oscyloskop, bo można zobaczyc i czas jak i kształt impulsu. Fejsikarze nigdy, przenigdy tego nie zrozumieją.
Robisz czujnik podłączasz AB do wtyczki wtryskiwacza i ma pulsować dioda jak kręcisz . https://obrazki.elektroda.pl/2034069700_... Wtedy masz pomiar że wtryski dostają napięcie.
Czasami podczas czyszczenia filtra może coś większego wpaść do komory poniżej i później zwyczajnie blokować wirnik pompki, jak się ma niefart (ziele angielskie, kawałek kostki z talerza czy nawet odłamek stłuczonego szkła). Zacznij od sparwdzenia czy ta pompka działa, ja dostaje napięcie to jej nie katuj, odłącz zmywarkę z gniazda zasilającego i sprawdź...
u mnie nie mam pomiaru na postoju bo mi nie było to potrzebne,wyskakują mi wtedy kreski że zakres przekroczony i tyle :) mam za to pomiar czasu wtrysku bo to mi było potrzebne.
Witam, ma problem z Meagną II 2003 Rok 1.5 dci 82km Osprzęt DELPHI. Problem polega na Ciężkim odpalaniu po nocy, jak i również po zgaszeniu rozgrzanego silnika i Ponownej próbie uruchomienia po 3 min (po 10, 15 minutach odpala od razu). Wyskakuje również komunikat ,,FAULT INJECTION" przy próbie przyśpieszania 4 i 5 Bieg 2500-3000 obr/min. Czytałem inne...
Swego czasu testowałem nowe paliwa na wtryskach od jakiegoś samochou francuskiego... Pomiar polegał na tym, że sprawdzano opór powietrza idącego przez fabrycznie nowy wtrysk a potem opór przepływu po np 120 godiznach na nowym paliwie. Dawało to jakiś tam ogląd. Czy dysponujesz danymi przepływowymi nowych wtrysków?
Dla każdego testu przelewowego jest podana wartość maksymalnego przelewania w określonym czasie przy określonych obrotach. Gdzie są te dane.Gdzie je znaleść? Jeżeli ktoś robi próbę przelewową fabrycznym testerem - to raczej w dużym warsztacie, bo np w przypadku Forda IDS kosztuje 20 - 30 tys. zł plus koszty licencji na stałe uzupełnianie oprogramowania;...
No to pomiar ciśnienia, potem wtryski na stół na tester. Cudów nie ma skoro to od paliwa.
A to trochę dziwne skoro kolega szyniu w poście pisze "Wszystkie wtryski mają rezystancje 1,3 oma" . Wtryski Denso mają taką specyficzną konstrukcję od strony pinów i można się przejechać z pomiarem rezystancji. Zwłaszcza jak sie ma za grube końcówki pomiarowe.
Ilosc spalanego paliwa podawana jest nieraz takze jako wartosc analogowa, napiecie z zakresu 0-1,5V prosto ze sterownika silnika. Np Audi B4, 80, 90, 100 C4 itp na wtrysku a takze VW, Seat z tymi silnikami Pomiar czasu wtrysku wydaje sie najbardziej uniwersalnym rozwiazaniem jesli chodzi o silniki z wtryskiem paliwa.
(...) y mi tylko na otwarciu żeby sprawdzić czy zawór działa. (at)ElektrodaBot AI: Czy możesz podać konkretny model wtryskiwacza Wartsila, z którym pracujesz? VV0-G071EV3 188 7054 167 710 PAAE172665 AI: Czy masz dostęp do jakiejkolwiek dokumentacji technicznej lub schematów dotyczących tego wtryskiwacza? Nie Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik...
Tych wtrysków nie wymienia sie pojedynczo, jak zacznie spadac rezystancja stosu w ktorejś parze, sterownik zaczyna podbijać napięcie i uszkadza do konca półmartwy wtrysk a przy okazji ten dobry, potem zakładasz nowy a ten stary nowy jest juz poprzebijany i koło się zamyka. Po wymianie wtryskiwaczy KOMPLETU nowych, pomiar oscyloskopem sygnału sterującego...
Co wtrysk do sprężania ma? mierzyłem mu ciśnienie na odpalonym silniku ten mierzony miał odłączony wtrysk a pomiar robiony przez otwór świecy żarowej Czyli kompresja może uciekać przez wtrysk, bo: bo okazało się że lały, I zainteresował bym się wtryskiem. Jedź do kogoś kto zrobi Ci pomiar przez gniazdo wtrysku...
...a reszta silnika i osprzętu? Wtrysk pośredni, aby miał sens, wymaga specyficznego ukształtowania komory spalania i denka tłoka. Dawkować paliwo jedynie w oparciu o kąt otwarcia przepustnicy można tylko w silniku pracującym ze stałym obciążeniem. Najprostszy system do wtrysku pośredniego wymaga czujnika kąta otwarcia przepustnicy (TPS) oraz czujnika...
9,5 mierzysz względem masy czy pomiar robisz na dwóch pinach w wtyczce zaworu?
A wtrysk - motor 0,1 Masz na myśli pomiar pomiędzy pinami wtryskiwacza a korpusem wtryskiwacza/masą silnika? Cewka elektrozaworu wtryskiwacza lub stos piezo są elektrycznie izolowane od obudowy, jeżeli nastąpiło przebicie to wtryskiwacz uznaje się za niesprawny i skutkuje zatrzymaniem pracy silnika.
Czy wina może leżeć po stronie zaworku n108? Jak najbardziej. Uruchom basic setings blok 4. Powinien się przestawiać z jednej skrajności w drugą. Wtryskiwacz sterujący z pękniętą sprężyną w środku daje podobne objawy.
Pomiar kompresji. Kąt wtrysku na czujnik zegarowy.
NIe widziałem też by jakimkolwiek testerem dezaktywować wtryski do pomiaru ciśnienia. NIe jest to prawdą do końca. Są opcje gdzie robi się pomiar kompresji. Ale czy wyłącza to tylko wtryski czy również cewkę to nie wiem. Także mój błąd.
Oprócz miernika do pomiaru ciśnienia wtrysku przydałaby się jeszcze szlifierka do wyrównywania i polerowania końcówek. Niestety to one ulegają najczęściej uszkodzeniu. Co do palności ON i benzyn to najgorsza jest oparów. BTW. Od kiedy silniki pracują na czystej ropie?
Vacupompa jest w jednej obudowie z pompą paliwa wstępną na pompo-wtryskiwacze. Należy wykonać pomiar ciśnienia paliwa jakie napełnia pompo-wtryski. Poniżej 1-1.5 bara ciśnienie jest za małe aby prawidłowo napełnić pompo-wtryski co skutkuje problemami z odpalaniem silnika. Częstą usterką typową dla tego silnika jest uszkodzenie uszczelnień pompo-wtrysków...
Zrób przelew jednocześnie na czterech wtryskiwaczach wtedy będziesz wiedział czy ciśnienie gubi wtryskiwacz czy pompa. Dodano po 2 Tam gdzie masz najwięcej to czwarty czy pierwszy wtryskiwacz? Dodano po 50 Powiem ci że miałem identyczne Dodano po 3 Aha mówisz że pomiar po wymianie wtrysków a wtryski nowe czy używane?
podłącz do zacisków wtryskiwacza równolegle transoptor z rezystorem (najlepiej daj dwa rezystory zaraz za podłączeniem się do przewodów wtryskiwacza) Zabezpieczysz się przed jakimiś zwarciami od układu pomiarowego. A z transoptora wysterujesz procesor. Z moich pomiarów wynika że wtryski są po włączeniu zasilania podłączane jedną stroną do +12V a potem...
Co prawda jest tam jakies paliwo w rurkach ale o ile mi wiadomo takiech wrryskow nie sprawdza sie na przelewy. Trzeba go zdemontowac i sprawdzic na stole z taka pompka i zegarem. Sprawdza sie jak rozpyla i przy jakim cisnieniu sie otwiera. Jak nie rozpyla to wymienia sie koncowki a cisnienie ustawia sie podkladkami pod sprezyna wewnatrz wtryskiwacza....
5% to moze byc blad pomiaru... :) przy mocy rzedu 100KM niezauwazalna roznica... tyle praktyki :)
http://obrazki.elektroda.pl/6943791500_1... Witam, chciałem przedstawić urządzenie, które powstało blisko rok temu do kalibracji wtryskiwaczy przeznaczonych do samochodowej instalacji gazowej. Założenia Dokładność ustawienia skoku do 0,01mm. Prostota w obsłudze oraz wyeliminowanie błędu człowieka. Mechanika W pierwszej formie urządzenie...
wiesz to jest 1.9 tdi 101 koni kod avb wiec sie nie spodziewaj cudów przy masie tego auta trzeba zrobić pomiar ciśnienia wtrysków kopci ci jak mu dasz w deche
Do diagnozy potrzebne są wszystkie parametry dla loop closed bieg jałowy: położenie przepustnicy, integrator, przepływomierz, czas wtrysku itp. Do tego wszystkiego słuchowa ocena pracy silnika podczas badania.
Ten miernik do tego się nie nadaje. Zauważ że to vacuometr i manometr w jednym. Możesz mierzyć ciśnienie do ok 0,7bara oraz podciśnienie. W tej chwili to co zaznaczyłeś jest na skali podciśnienia więc jeżeli wskazówka od zera poszła w prawą stronę to masz powyżej 0,7bara ale tak naprawę ile to nikt nie wie. Jak wskazówka idzie w lewo od zera to mierzysz...
Odczyt korekt w grupie 13 na pompie rozdzielaczowej to jakieś nieporozumienie.W PD też 13 nie służy do kontroli pompo wtrysku tylko cylindra.Wtryski do sprawdzenia i pomiar kompresji.
grzegorz44 stan mechaniczny silnika (słabe ciśnienie na jednym z cylindrów) nie powinien mieć wpływu na czasy wtrysku na danym cylindrze. Tak jak wyżej napisał kolega rs07 czasami wtrysku steruje ECU. Robi to na podstawie pomiaru różnych parametrów (ciśnienie i temp. powietrza, paliwa, obciążenie silnika, prędkość obrotowa, sygnały z sondy itd.) a ciśnienie...
Nie ma OBD-II, pozostaje bezpośredni pomiar czasów wtrysku i skalibrowanie stałej wtrysku. Spalanie średnie można liczyć przy tankowaniu do pełna, a chwilowe - w mieście i tak nie masz czasu na to patrzyć, a w trasie - nie przekraczaj 100km/h i staraj się utrzymywać stałą prędkość, a będzie ekonomicznie, więcej wydasz na ten komputerek niż oszczędzisz...
Opis błędów w scantool P0262 i P0201 sterowanie wtryskiwaczem pierwszym (podobny opis dla pozostałych cylindrów) P1327 wykrycie fazy związanej z zapłonem. Walczyłem ostatnio z podobnym przypadkiem. Na początek po pomiarze wtrysków (14-16 Ohm) pierwszy od rozrządu do wymiany(zalany płynem do spryskiwaczy korozja w złączu).Mimo wymiany auto po odpaleniu...
wystarczy pomiar napięcia zmiennego z czujnika (bo sam czujnik sprawny chodzi tylko aby zobaczyć czy daje sygnał dla sterownika)
Ciekawi mnie jak niektóre osoby realizuja jeszcze pomiar spalania gazu ?? bo jak sie domyslam wtryski pojazdu wtedy nie pracuja ?? czy gaz w samochodzie ma swoj osobny wtrysk ?? Pozdrawiam ! Instalacje LPG od III generacji w górę bazują na wtrysku gazu. I i II generacja to układy gaźnikowe. Teraz w nowych autach praktycznie montuje się już tylko sekwencje...
Dzień dobry, Proszę o pomoc: dobór wtryskiwaczy do silnika Linde H35D-03 seria 351 1999 r. Silnik Perkins CP81080*U341362F* Zakupiony z nieuruchomionym silnikiem. Przy wstępnym przeglądzie stwierdziłem prawie podwójny stan oleju w silniku, ale silnik się ładnie uruchamiał, pracował, ale dymił przy szybkim zwiększaniu obrotów. Wtryski poddano regeneracji....
Faktycznie ciśnienie jest za małe 110b. zrób pomiar paliwa na powrocie wtrysków. Osobiście nie wierze ze jest to pompa wysokiego ciśnienia, choć przypadek jest dziwny.
No to widzisz, wtrysk 2 uszkodzony ,ma zaniżoną odporność .A pierwszy też sie kończy bo ma zawyżoną. To taki pomiar wstępny a nie że na pewno. Wtryski piezo potrzebują jeszcze od bidy dwóch pomiarów z którymi sobie nie poradzisz. Także jak chcesz wymieniasz dwa wtryski 1 i 2 na własne ryzyko .
Wpinając po prostu kontrolkę we wtryski te które leją co widać? Aż dziwne że nie spaliło wtrysków, a może właśnie spaliło i są podwieszone, a cewki spalone. Po drugie dziwi mnie że bierzesz się za tak duży silnik mając mniej niż 0 wiedzy o ELEKTRONICE samochodowej. Tak kontrolka prawdę powie. A pomiar prądu wtrysku dopełni dzieła diagnozy.
Od sprawdzenia i regulacji wtryskiwaczy, dalej pomiar ciśnienia sprężania. Wykręcisz wtryski to za jedną robotą zmierz.
1.Zrobić pomiar instalacji komputer wtrysk 2.Jeśli immo dobrze zrobione to może leżeć sterownik.
A co nowego , problem z paliwem, kiedy filtr wymieniałeś ? Pomiar pompy wc, i przelewy wtrysków.
Ścieżka diagnozy dla P0304 mówi o sprawdzeniu czujnika wałka rozrządu , czujnika wału korbowego , wtryskiwacza 4 cylindra , moduł zapłonu . Na twoim miejscu postarałbym się na próbę o cewkę zapłonową to czasem się wymienia. Po za tym oględziny świec i gum cewki czy nie mają przebicia ( najlepiej podmienić). Impuls sterowania wtryskiwaczem może zanikać...
- napięcie na wtryskach (sygnał) - po wadliwej stronie cały czas mam 7V Pomiar z zapiętym wtryskiwaczem czy na samej kostce? Mierzyleś sygnał do plusa akumulatora czy do masy? Gdyby stale było 7V to lałoby się paliwo do cylindrów. Stąd wnoszę, ze pomiar do powtórzenia z zapiętym wtryskiem. Dla pewności jeszcze zasilanie tego wtrysku sprawdź tą małą...
W 2 gen nie ma wtrysku. Widzę dwa wyjścia - albo przeliczanie czasu z wtryskiwacza benzynowego (sterownik nadal go generuje mimo pracy na gazie), albo pomiar podciśnienia w kolektorze ssącym. Obie metody są raczej szacunkowe.
Ditech nie może pracować na mieszance. Komora korbowa pompuje czyste powietrze i wówczas nie ma smarowania. W komorze regulatora ciśnienia zbiera się olej który powoduje problemy z rozruchem i pracą silnika. Poza tym, niektóre silniki (także na gaźniku) mają dozowanie oleju do łożysk wału korbowego i z tego powodu także nie mogą pracować na mieszance....
mam taki sam samochod kolego jak opisujesz mysle ze czyjnik zostal celowo odpiety gdyz ten typ samochodu tak ma jezeli jest uszkodzony czujnik to czasami na zimnym silniku nie mozna go uruchomic bo podaje bledny pomiar do komputera sterujacego wtryskiem i nie wlacza ssania nalezy wymienic czyjnik ale nie na podrube za 20 zl tylko oryginal bo to nic...
Nom ma rację. A zmienny sygnał z sondy na poziomie kilku Hz (w dodatku qasi prostokątny) bierze sie z : 1Pojemności pomiędzy przepustnicą a sondą lambda. Sondy są w różnych miejscach o jasne jest ze im dalej od kolektora wydechowego tym dłuższe czasy odpowiedzi 2. Sondy przeważnie mają wąskie pasmo pomiarowe i w związku z tym sterowniki paliwa (czy...
Trochę pózna moja odpowiedż, ale moze pomoze. To tak , aby ustawić właściwy punkt wtrysku na pompie to należy odkręcić pierwszą rurkę ciśnieniową na pompie wtryskowej i kręcić w prawo silnikiem aby zauważyć moment początku podnoszenia się poziomu paliwa na wyjściu pompy do pierwszego cylindra. W tym momencie /tego podnoszenia paliwa/ na wale głównym...
Trzeba po prostu sprawdzić od odmy poprzez szczelnośc z pomiarem wartości map wymaganej i rzeczywistej po wtryski. zaczyna sie od najprostszych i najtańszych rzeczy. Nie od d... strony. Znajomy w a6 miał pekniete kolanko koło egr i dymił jak lokomotywa.
Pomiar ciśnienia sprężania wskazany, później wtryski.
Sugerujesz przetartą wiązkę? Dla pewności - zmierz napięcie w odłączonej wtyczce od wtrysku, między pinem (jednym i drugim), a masą silnika. Powtórz pomiar dla n.n. cewki zapłonowej.
listwa ta ma dodatkowy króciec, którego nie ma w listwie Valteka i powstaje nowe pytanie, co z nim zrobić Zaślepić, służy do pomiaru ciśnienia w listwie albo zaślepic poprzednie miejsce pomiaru a skorzystać z tego. jeżeli założę dysze o średnicy 2,2mm i przeprowadzę autokalibrację, to albo zakończy się pomyślnie, albo wyświetli komunikat odnośnie wielkości...
zerknij tu: http://www.kel.mtl.pl/ mam takie urządzenie na podstawie czasu wtrysku
Najważniejsze są czujniki. W jakiej postaci podają wyniki pomiaru, jaka dokładność jest wymagana.
Mierzysz ciśnienie następnie robisz to samo wlewając wcześniej powiedzmy 5 mililitrów oleju do cylindra.Jeżeli drugi pomiar będzie większy od pierwszego -nieszczelny cylinder jeżeli pomiar będzie taki sam - wypalony zawór.Warto również sprawdzić wałek rozrządu.
1. Czujnik położenia wału był sprawdzany, nie zaszkodzi aby sprawdzić jeszcze raz 2. Pierwszy wtrysk - to ten od strony rozrządu... 3. właśnie będę sprawdzał wtyczki, ale ten problem był rozważany, ten wtrysk to już drugi, więc tak banalny błąd nie był by powtórzony dwa razy - poza tym było wykonywane sprawdzenie połączenia wtyczka była zapinana i odpinana...
wtrysk pomiar pomiar rezystancja wtrysk pomiar wtrysk peugeot
zawora regulować zasilacz przegrzanie huawei e3372
moduł poziomowania openbk timer
Hulajnoga iX3 - wyświetla P4 zamiast P3 w ustawieniach Common Resistor Values: E12, E24, E96 Series, Tolerances, Brands, Models, Applications