Silnik 1.9 TD podaje za programem Moto Profil silnik rozgrzany , bieg jałowy 13 stopni przed gmp ja bym jednak zrobił czujnikiem zegarowym
Co tu pisać , zdejmujesz podporę silnika , albo odpowiedni adapter i pomiar przez wtryski .
witam. a może warto zajrzeć do filtara paliwa. Podobny efekt można uzyskać przy przycinjącym się wtrysku. Lub nieszczelnych gniazdach zaworowych. uważam że trzeba zebrać trochę danych a potem wyciagnąć wnioski 1 filtr 2 wtryski 3 pomiar ciśnienia 2,3 - za ten zabieg u mnie we wsi zapłaci się góra 60 pln-enów pozdrawiam
jesli masz mozliwosc pomiaru indukcyjnosci wtrysku to mozesz nawinac cewke o podobnych parametrach i podlaczyc w miejsce wtrysku zadzialac musi jesli bedzie zgadzala sie indukcyjnosc i rezystancja.Podlaczania wtrysku bez chodzacej pompy paliwa nie polecam ze wzgledu na jego trwalosc(paliwo go chlodzi)nawinieta ceweczka to rozwiazane duzo tansze od emulatora.
Jeśli świeciła kontrolka na liczniku to musiały być zarejestrowane błędy , coś ci elektrycy nie tak podeszli do sprawy ,,, podstawa to instalacja wtrysków - pomiar , cewki wtrysków - pomiar , odczytać poprawnie dtc ,, jak wszystko ok to pewnie ecu ...
Kolega da te 60 zł za pomiar wtrysków.
Do sprawdzenia świece zapłonowe wtryski wyjąć i sprawdzić jak rozpylają, pomiar kompresji. Odłączaj wtyczki od wtryskiwaczy jeśli będzie przygasał to ten wtrysk dobry, na tym co nie będzie różnicy w pracy silnika będzie uwalony.
Ciekawa konstrukcja. Akurat jestem w trakcie kończenia dokładnie takiego samego urządzenia, no może troszkę bardziej rozbudowanego. Podam może jedynie możliwości swojego urządzenia: - możliwość badania od 1 do czterech wtrysków jednocześnie - pomiar rezystancji podłączonych wtrysków z dokładnością do 0.1Ohm - wyświetlacz 7 segmentowy wyświetlający nr...
Jeden + po przekaźniku pompy, drugi masa ze sterownika silnika. Musisz wypiąć wszystkie wtyczki od wtrysków, bo pomiar nie wyjdzie. Na wtryski idzie osobny bezpiecznik.
ja tez sie przymierzam do mojego komputerka :) (at)woszu,moze to glupie pytanie ale czy uwzgledniles chwilowe skoki napiecia po wlaczeniu wtrysku ?
jeszcze raz: do każdej kostki od wtrysku idą 2 przewody - 1przewód-12v 2przewód-5v jest tak na każdej z 6 kostek od wtrysków. (pomiar względem masy budy)
Silnik niby ten sam, tylko bez turba. Masz wyjęte wtryski to koniecznie pomiar kompresji. I kąt wtrysku na czujnik zegarowy.
Pomiar ciśnienia na wstępnej,tandem , i grupy 13.18.23 to mnie się wydaje że to podstawa by co dyskutować przez forum. A gniazda t opowinieneś ocenić przed montażem .Czujnik trzeba sprawdzić jasne ,choć nie wiem czy to pasuje do objawów.
jakie napięcie jest na wtryskiwaczu gazu lpg w Lanzi Renzo instalacji ? Dodano po 3 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Napięcie zasilające wtryskiwacz gazu LPG w instalacji Landi Renzo wynosi zazwyczaj około 12 V (pochodzące z instalacji elektrycznej pojazdu). Jednak faktyczny sygnał otwierający i zamykający wtryskiwacz jest sygnałem impulsowym (PWM),...
Tak jak jest czysto od błędów to jest ok. Miarodajny jest też do pracy układu wtrysku pomiar spalin na stacji diagnostycznej, wykaże np. czy sonda nie umiera. Wato też podglądnąć czujniki temperatury czy nie oszukują. I to raczej wszystko.
Jednak się myliłem jeśli chodzi o ten aku .To mnie zmyliło po naładowaniu aku auto odpaliło na 4 garach i bylem pewien ze chodzi o aku . Wczoraj miałem trochę czasu i autko ładnie się uruchomiło i chodziło 1 godz bez problemu na 4 garach zgasiłem silnik wylałem stary płyn z chłodnicy zalałem nowym uruchomiłem i auto chodziło około 30 min i zaczęło pracować...
Strzelam, masz nie oem czujnik, w tym, i 2.0 pracowały tylko ori. Pomiar rezystancji nie jest wiarygodny, zobacz sygnał oscyloskopem.
Kolego w twoim silniku nie ustawia się kąta wtrysku tylko kąt synchronizacji . Na rozgrzanym silniku grupa 004 pozycja 4 ma być jak najbliżej zera. Ty masz -0.98 więc jak chcesz sobie to skorygować bliżej zera to musisz minimalnie przekręcić kołem wałka rozrządu w lewo. Robisz następny pomiar i sprawdzasz co ci wyszło , zapewne przegniesz na + to znowu...
Pomiar ciśnienia na tłokach był ? jak poprzednie wtryski lały ,to tam już tłoki wypalone albo pierścionki lichawe ,zacznij od pomiaru ciśnienia
Było by słychać tłuczenie ale silnik by chodził na wszystkie gary.Duża korekta to może sam wtrysk a może ciśnienie,może szklanka. Wykonaj pomiar ciśnienia, zdejmij pokrywę zaworów,obejrzyj wałek i szklanki. Bo z pisania nic się nie zrobi.
A guzik prawda tylko cały czas coś źle robisz. Ważne są opóźnienia tak samo przez OBD jak i te oscyloskopem. Dlatego powtarzam. Nie wyrabiasz z pomiarami weź daj sobie spokój. Ściągnąć na zakład osobę zdolną je wykonać z całkowitym i stanowczym pominięciem tych urządzeń, bo dla Ciebie to ewidentna kupa kłopotu. Co do czujników MAJĄ BYĆ SPRAWNE, a nie...
Na początek demontaż i kontrola wtryskiwaczy. Pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach.
...ewentualnie miernik TYPOWO do samochodówki (zwykłe pomiary elektryczne +kondensatory) i dodatkowo pomiar: - DWELL - pomiar kąta zwarcia zapłonu - Test wtrysku jedno i wielopunktowego TBI i PFI - RPM - pomiar prędkości obrotowej silników 4-suwowych i 2-suwowych to np BM319s Brymen, ale on już kosztuje jakieś 550zł (wg Ceneo jest oferta za 480zł) lub...
Co najmniej kilkaset kΩ? Oczywiście pomiaru dokonujesz we wtyczce od wtryskiwacza benzyny. A czy masz wiązkę od STAGa wpiętą pomiędzy wiązkę silnika a wtryski benzynowe na złączach, czy wlutowaną w wiązkę silnika?
kodowanie wtrysków nie ma znaczenia zrób pomiar wtrysków na powrotach, powiedz co masz? sprawdż szczelnosc egr
Wtryskiwacze są sterowane masą cokolwiek to znaczy i pomoże w zrobieniu układu. Na wejściu układu sterującego wtryskiwaczem jest stan wysoki kiedy wtryskiwacz ma być zamknięty i żeby go otworzyć trzeba podać masę na wejście. Dodano po 3 A żeby sprawdzić co tam się dzieje, jakie są napięcia itd. napielpiej by było podłączyć oscyloskop i sprawdzić......
To jest tak, że istnieje możliwość uszkodzenia modułu - działając w ten sposób. Chłopie o czym ty piszesz??? Do czego ci oscyloskop do pomiaru impulsu masowego na wtrysku???
Witam, ma problem z Meagną II 2003 Rok 1.5 dci 82km Osprzęt DELPHI. Problem polega na Ciężkim odpalaniu po nocy, jak i również po zgaszeniu rozgrzanego silnika i Ponownej próbie uruchomienia po 3 min (po 10, 15 minutach odpala od razu). Wyskakuje również komunikat ,,FAULT INJECTION" przy próbie przyśpieszania 4 i 5 Bieg 2500-3000 obr/min. Czytałem inne...
Cześć, Proszę o słowo komentarza do wyników próby przelewowej. Pacjent to Citroen C5 x7, 2.0 HDI 135KM, system Delphi, przebieg ok. 253 kkm. Pomiar przeprowadziłem na nagrzanym silniku, czas pomiaru to 4 min. Wtryski liczone od skrzyni: 1 - 13,50 ml 2 - 14,50 ml 3 - 12,50 ml 4 - 16,00 ml Niepokoi mnie trochę odstający ten czwarty.
to byla wina cewki zaplonowej ...wszystko jasne... Czyli musisz zacząć jakby od początku czyli sprawdzić: - podłączyć pod komputer, - świece, - kable, - cewka ( już wymieniłeś), - filtry, - wtryski. - pomiar ciśnienia (no akurat już robiłeś), to taki początek, myślę że koledzy tu z forum jeszcze Ci więcej podpowiedzą co jeszcze.
Witam. Wygląda na problem z komputerem-tak jak piszesz dioda wpięta pod wtrysk powinna cyklicznie migać podczas rozruchu.Zrób pomiar jeszcze za pomocą miernika.
Szczelność dolotów, ewentualnie zamienić wtryskiwacz tak jak cewki zamieniałeś. Reszta warsztat, pomiar kompresji i szczelności silnika, oscyloskopowy podgląd sterowania wtrysku i cewki.
Swego czasu testowałem nowe paliwa na wtryskach od jakiegoś samochou francuskiego... Pomiar polegał na tym, że sprawdzano opór powietrza idącego przez fabrycznie nowy wtrysk a potem opór przepływu po np 120 godiznach na nowym paliwie. Dawało to jakiś tam ogląd. Czy dysponujesz danymi przepływowymi nowych wtrysków?
W moim GP próba zdemontowania wtryskiwaczy zakończyła się niepowodzeniem, trzeba je było rozebrać na silniku, a w takim przypadku nie ma co składać do sprawdzenia, tylko od razu pełna regeneracja. Z wymianą końcówek wyszło ponad 500zł za wtryskiwacz. Teoretycznie korekta na minusie oznacza za duży wydatek wtryskiwacza (moje ECU w ogóle nie podaje korekt)...
A to trochę dziwne skoro kolega szyniu w poście pisze "Wszystkie wtryski mają rezystancje 1,3 oma" . Wtryski Denso mają taką specyficzną konstrukcję od strony pinów i można się przejechać z pomiarem rezystancji. Zwłaszcza jak sie ma za grube końcówki pomiarowe.
NIe widziałem też by jakimkolwiek testerem dezaktywować wtryski do pomiaru ciśnienia. NIe jest to prawdą do końca. Są opcje gdzie robi się pomiar kompresji. Ale czy wyłącza to tylko wtryski czy również cewkę to nie wiem. Także mój błąd.
Czasami podczas czyszczenia filtra może coś większego wpaść do komory poniżej i później zwyczajnie blokować wirnik pompki, jak się ma niefart (ziele angielskie, kawałek kostki z talerza czy nawet odłamek stłuczonego szkła). Zacznij od sparwdzenia czy ta pompka działa, ja dostaje napięcie to jej nie katuj, odłącz zmywarkę z gniazda zasilającego i sprawdź...
Miałem nie dawno uszkodzenie sterownika w obwodzie tego elektrozaworu - nienaprawialne , u mnie cały czas brak było wysterowania . Sprawdź czy masz jakieś sterowanie w czasie usterki pomiar prądu czy oscyloskop by się przydał.
Co wtrysk do sprężania ma? mierzyłem mu ciśnienie na odpalonym silniku ten mierzony miał odłączony wtrysk a pomiar robiony przez otwór świecy żarowej Czyli kompresja może uciekać przez wtrysk, bo: bo okazało się że lały, I zainteresował bym się wtryskiem. Jedź do kogoś kto zrobi Ci pomiar przez gniazdo wtrysku...
Jeżeli jest to pomiar na wolnych obrotach, to korekcja procentowa wtrysku jest za wysoka, powinieneś wykonać testy paliwowe jaltestem i test przelewy wtryskiwaczy.
Tych wtrysków nie wymienia sie pojedynczo, jak zacznie spadac rezystancja stosu w ktorejś parze, sterownik zaczyna podbijać napięcie i uszkadza do konca półmartwy wtrysk a przy okazji ten dobry, potem zakładasz nowy a ten stary nowy jest juz poprzebijany i koło się zamyka. Po wymianie wtryskiwaczy KOMPLETU nowych, pomiar oscyloskopem sygnału sterującego...
(...) y mi tylko na otwarciu żeby sprawdzić czy zawór działa. (at)ElektrodaBot AI: Czy możesz podać konkretny model wtryskiwacza Wartsila, z którym pracujesz? VV0-G071EV3 188 7054 167 710 PAAE172665 AI: Czy masz dostęp do jakiejkolwiek dokumentacji technicznej lub schematów dotyczących tego wtryskiwacza? Nie Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik...
A wtrysk - motor 0,1 Masz na myśli pomiar pomiędzy pinami wtryskiwacza a korpusem wtryskiwacza/masą silnika? Cewka elektrozaworu wtryskiwacza lub stos piezo są elektrycznie izolowane od obudowy, jeżeli nastąpiło przebicie to wtryskiwacz uznaje się za niesprawny i skutkuje zatrzymaniem pracy silnika.
Witam serdecznie. Czy jest ktoś w stanie odczytać wyniki z pomiaru wtrysków? Sprawdzane byly ponieważ samochód na zimnym silniku (trafic) stuka. Po przejechaniu 400m około przestaje. https://obrazki.elektroda.pl/1631230900_... https://obrazki.elektroda.pl/1127727900_...
Dla każdego testu przelewowego jest podana wartość maksymalnego przelewania w określonym czasie przy określonych obrotach. Gdzie są te dane.Gdzie je znaleść? Jeżeli ktoś robi próbę przelewową fabrycznym testerem - to raczej w dużym warsztacie, bo np w przypadku Forda IDS kosztuje 20 - 30 tys. zł plus koszty licencji na stałe uzupełnianie oprogramowania;...
Zapłon ustawiony? Iskra na świecach jest ? :D :D (at)tomekz173 Pomiar kompresji (?) i ustawienie początku wtrysku, czyli sprzegiełka na pompie wtryskowej.
podłącz do zacisków wtryskiwacza równolegle transoptor z rezystorem (najlepiej daj dwa rezystory zaraz za podłączeniem się do przewodów wtryskiwacza) Zabezpieczysz się przed jakimiś zwarciami od układu pomiarowego. A z transoptora wysterujesz procesor. Z moich pomiarów wynika że wtryski są po włączeniu zasilania podłączane jedną stroną do +12V a potem...
dla mnie pomiar korekcji diagnoskopem nigdy nie wyznacza uszkodzonego wtrysku nawet fizyczny przelewowy pomiar korekcji nigdy nie da 100% miarodajnego wyniku. Wiele razy przejechalem sie na takich pomiarach, tlumacz sie pozniej w takiej sytuacji przed klientem.... Od jakiegos czasu zawsze wyciagam komplet wytryskow i sie nie zastanawiam, bo nawet stol...
Przy pomiarze czasu pojedyńczego wtrysku musisz znać jeszcze ilość wtrysków w ciągu pewnego okresu czasu, przy pomiarze jaki robi kolega ilość wtrysków w czasie go nie obchodzi. Tyle że wtedy musisz mieć wyliczony i dokładny czas pomiaru czasu wtrysku i dokładną ilość otwarć wtryskiwacza w jednostce czasu. Nie lepiej i prościej opierać się na czasie...
9,5 mierzysz względem masy czy pomiar robisz na dwóch pinach w wtyczce zaworu?
Odczyt korekt w grupie 13 na pompie rozdzielaczowej to jakieś nieporozumienie.W PD też 13 nie służy do kontroli pompo wtrysku tylko cylindra.Wtryski do sprawdzenia i pomiar kompresji.
Co prawda jest tam jakies paliwo w rurkach ale o ile mi wiadomo takiech wrryskow nie sprawdza sie na przelewy. Trzeba go zdemontowac i sprawdzic na stole z taka pompka i zegarem. Sprawdza sie jak rozpyla i przy jakim cisnieniu sie otwiera. Jak nie rozpyla to wymienia sie koncowki a cisnienie ustawia sie podkladkami pod sprezyna wewnatrz wtryskiwacza....
Najprawdopodobniej zostały wypalone ( wypłukane) wszelkie nagary, laki mające wpływ zarówno na ciśnienie i rozpylanie paliwa jak i kompresję. Wpierw dokładna kontrola wtryskiwaczy - pod kątem jakości rozpylania, ciśnienia otwarcia, pomiar ciśnienia sprężania silnika , regulacji kąta wtrysku. Może się okazać że to czyszczenie było "niedźwiedzią przysługą"...
Do diagnozy potrzebne są wszystkie parametry dla loop closed bieg jałowy: położenie przepustnicy, integrator, przepływomierz, czas wtrysku itp. Do tego wszystkiego słuchowa ocena pracy silnika podczas badania.
Ten miernik do tego się nie nadaje. Zauważ że to vacuometr i manometr w jednym. Możesz mierzyć ciśnienie do ok 0,7bara oraz podciśnienie. W tej chwili to co zaznaczyłeś jest na skali podciśnienia więc jeżeli wskazówka od zera poszła w prawą stronę to masz powyżej 0,7bara ale tak naprawę ile to nikt nie wie. Jak wskazówka idzie w lewo od zera to mierzysz...
http://obrazki.elektroda.pl/6943791500_1... Witam, chciałem przedstawić urządzenie, które powstało blisko rok temu do kalibracji wtryskiwaczy przeznaczonych do samochodowej instalacji gazowej. Założenia Dokładność ustawienia skoku do 0,01mm. Prostota w obsłudze oraz wyeliminowanie błędu człowieka. Mechanika W pierwszej formie urządzenie...
grzegorz44 stan mechaniczny silnika (słabe ciśnienie na jednym z cylindrów) nie powinien mieć wpływu na czasy wtrysku na danym cylindrze. Tak jak wyżej napisał kolega rs07 czasami wtrysku steruje ECU. Robi to na podstawie pomiaru różnych parametrów (ciśnienie i temp. powietrza, paliwa, obciążenie silnika, prędkość obrotowa, sygnały z sondy itd.) a ciśnienie...
W kodzie wtryskiwacza jest zakodowany zestaw parametrów takich jak: ilość paliwa czy czas otwarcia w pewnych warunkach pracy wtryskiwacza. We wtryskach 2 generacji pomiar jest pobierany w 2 lub 3 punktach. Kod jest później potrzebny do precyzyjnego sterowania wtryskiwaczem a gdy to nie jest spełnione sterownik generuje usterkę i wyłącza "wadliwy" wtryskiwacz...
Głównym założeniem było cyfrowe przedstawienie wydajności, więc menzurki, rotametry, czy zegarowe czujniki przepływu odpadały. Pomiar wydajności okazał się bardzo wąskim gardłem tego projektu. Wypracowana została metoda taka jak jest stosowana w aparaturach mierzących wydajność w oparciu o rotametr. Celem nie było wyliczenie, ani przedstawienie wartości...
Ilosc spalanego paliwa podawana jest nieraz takze jako wartosc analogowa, napiecie z zakresu 0-1,5V prosto ze sterownika silnika. Np Audi B4, 80, 90, 100 C4 itp na wtrysku a takze VW, Seat z tymi silnikami Pomiar czasu wtrysku wydaje sie najbardziej uniwersalnym rozwiazaniem jesli chodzi o silniki z wtryskiem paliwa.
Witam , borykam się z problemem drgań samochodu WV T5 2,5tdi axd 4motion czesię całym autem przy przyśpieszaniu ( obciążeniu silnika) w zakresie obrotów 1800-2800rpm. czym auto bardziej załadowane obciążone tym gorzej. Drgania najbardziej są wyczuwalne na wysokich biegach 5-6 ale na 3 i 4 biegu też występują. Ostatnio zrobiłem pomiar wtrysków vcds niestety...
...a reszta silnika i osprzętu? Wtrysk pośredni, aby miał sens, wymaga specyficznego ukształtowania komory spalania i denka tłoka. Dawkować paliwo jedynie w oparciu o kąt otwarcia przepustnicy można tylko w silniku pracującym ze stałym obciążeniem. Najprostszy system do wtrysku pośredniego wymaga czujnika kąta otwarcia przepustnicy (TPS) oraz czujnika...
zerknij tu: http://www.kel.mtl.pl/ mam takie urządzenie na podstawie czasu wtrysku
Darmowy bascom AVR pozwala na 4kB kodu. Może się udać. ATmega8 lub ATmega16 posiadają przetworniki ADC o rozdzielczości 10-bitów Przy pomiarze ciśnień do 1500 barów realna dokładność odczytu będzie na poziomie ok 3 barów. Sam musisz zdecydować czy to wystarczy. Jeśli będziesz musiał zastosować zewnętrzny przetwornik dla większej dokładności to w4kB...
5% to moze byc blad pomiaru... :) przy mocy rzedu 100KM niezauwazalna roznica... tyle praktyki :)
Ditech nie może pracować na mieszance. Komora korbowa pompuje czyste powietrze i wówczas nie ma smarowania. W komorze regulatora ciśnienia zbiera się olej który powoduje problemy z rozruchem i pracą silnika. Poza tym, niektóre silniki (także na gaźniku) mają dozowanie oleju do łożysk wału korbowego i z tego powodu także nie mogą pracować na mieszance....
W układach wtryskowych benzyna krąży pod ciśnieniem w zamkniętym obiegu. Ciśnienie to jest utrzymywane na stałym poziomie przez jakiś mechaniczny regulator. Czyli praktycznie całe paliwo krążące w rurkach wraca z powrotem do baku, tylko niewielka część jest wtryskiwana do silnika. Z tego powodu nie ma możliwości pomiaru przepływomierzem. Ponieważ ciśnienie...
Sugerujesz przetartą wiązkę? Dla pewności - zmierz napięcie w odłączonej wtyczce od wtrysku, między pinem (jednym i drugim), a masą silnika. Powtórz pomiar dla n.n. cewki zapłonowej.
Witam Chciałbym zrobić pomiar zużycia oleju na zasadzie pomiaru czasu wtrysku. Posiadam piec ED24 URLICH. Nie wiem gdzie znaleźć potrzebny sygnał. I tutaj moja prośba o pomoc w znalezieniu właściwego sygnału. Dodam, że to ma być raczej wskaźnik niż dokładny miernik. Witold.
Podejrzewam immobilizer Sygnalizowałby kontrolką. Czepiłbym się jednak albo układu paliwowego, wtryski na przelewy mimo wszystko, ciśnienie na listwie, nie tylko pomiar napięcia z czujnika, odczytać parametry, albo kostka stacyjki do wymiany, to potwierdzałoby: wystarczy wyjąć i włożyć kluczyk
wystarczy pomiar napięcia zmiennego z czujnika (bo sam czujnik sprawny chodzi tylko aby zobaczyć czy daje sygnał dla sterownika)
Trochę pózna moja odpowiedż, ale moze pomoze. To tak , aby ustawić właściwy punkt wtrysku na pompie to należy odkręcić pierwszą rurkę ciśnieniową na pompie wtryskowej i kręcić w prawo silnikiem aby zauważyć moment początku podnoszenia się poziomu paliwa na wyjściu pompy do pierwszego cylindra. W tym momencie /tego podnoszenia paliwa/ na wale głównym...
Ścieżka diagnozy dla P0304 mówi o sprawdzeniu czujnika wałka rozrządu , czujnika wału korbowego , wtryskiwacza 4 cylindra , moduł zapłonu . Na twoim miejscu postarałbym się na próbę o cewkę zapłonową to czasem się wymienia. Po za tym oględziny świec i gum cewki czy nie mają przebicia ( najlepiej podmienić). Impuls sterowania wtryskiwaczem może zanikać...
Cza na pomiar czasu wtrysku.
Tak nie muszę mnożyć i nie mnożę i we wzorze już to uwzględniłem. Pracuję teraz nad procedurą kalibracji do komputerka, mam ją juz napsaną i będe testował na fordzie fieście na jednopuncie. W nowym programie być może użyję timera do pomiaru czasu wtrysku ale jeszcze nie wiem.
Nom ma rację. A zmienny sygnał z sondy na poziomie kilku Hz (w dodatku qasi prostokątny) bierze sie z : 1Pojemności pomiędzy przepustnicą a sondą lambda. Sondy są w różnych miejscach o jasne jest ze im dalej od kolektora wydechowego tym dłuższe czasy odpowiedzi 2. Sondy przeważnie mają wąskie pasmo pomiarowe i w związku z tym sterowniki paliwa (czy...
Witam Moim skromnym zdaniem powinieneś zacząć od doprowadzenia rozrządu i kąta wtrysku do porządku i dalej kolejny pomiar rzeczywistego kąta.
N108 reguluje kąt wtrysku. Pomiaru dokonuje komputer na podstawie odczytu sygnałów z czujnika położenia wału korbowego i czujnika wzniosu iglicy wtryskiwacza. Co do twojego problemu, w LT-ku był montowany silnik AGX 102PS i do 1/99 miał kąt wtrysku 0,35 , co w twoim przypadku poprawiło prace silnika, sprawdź, czy masz oryginalny silnik, chociaż mogli...
No to widzisz, wtrysk 2 uszkodzony ,ma zaniżoną odporność .A pierwszy też sie kończy bo ma zawyżoną. To taki pomiar wstępny a nie że na pewno. Wtryski piezo potrzebują jeszcze od bidy dwóch pomiarów z którymi sobie nie poradzisz. Także jak chcesz wymieniasz dwa wtryski 1 i 2 na własne ryzyko .
Musisz jeszcze wtryski sprawdzić masz VCDS? W temacie z linku opisałem to i co mierzymy który blok pomiarowy. Nie mam dostępu do opisu bloków pomiarowych dla twojego silnika, może kto podesłać do ATJ? Trzeba sprawdzić te wartości: (18) Stan elektrozaworów. (13). Korekcja dawek paliwa. (23). Korekcje dawek paliwa. Te wartości z dwóch ostatnich bloków...
listwa ta ma dodatkowy króciec, którego nie ma w listwie Valteka i powstaje nowe pytanie, co z nim zrobić Zaślepić, służy do pomiaru ciśnienia w listwie albo zaślepic poprzednie miejsce pomiaru a skorzystać z tego. jeżeli założę dysze o średnicy 2,2mm i przeprowadzę autokalibrację, to albo zakończy się pomyślnie, albo wyświetli komunikat odnośnie wielkości...
Nie wiem co za błąd ale jeśli na zimnym nie chce odpalać a po rozgrzaniu jest już ok to wydaje mi się że albo ma już kiepską kompresje albo leją wtryski, zrób pomiar ciśnienia i sprawdź stan wtryskiwaczy i z grubsza będziesz wiedział. Pozdrawiam Damian
Jutro będą założone nowe świeczki i wszystkie filtry wymienione. Filtr ropy kazałem kupić dobry. Zobaczymy co z tego wyjdzie :) Jak nie to wtryski na stół i pomiar kompresji, jak dobra to wtryski do sprawdzenia. Pozdrawiam !!
W tej wersji jest wtrysk sekwencyjny. Wtryskiwacze sterowane są sygnałem masy bez ograniczenia prądowego. Jeżeli więc pomiar czasu wtrysku jest nieprawidłowy to błąd będzie gdzieś w programie bądź w samym podłączeniu do samochodu... Pozdrawiam...
Dalej to już oscyloskop i pomiary impulsów , 28-32 bary dobre na 25 bar powinien palić . Odnośnie wtrysków to pomiar na stole mogą być równomiernie zużyte chociaż ciśnienie na raylu na to nie wskazuje chyba że są przytarte .Przerabiałem temat parę razy wtryski sprawdzone na stole dostawały opiłki z pompy i po kilku minutach pracy był zonk .
Kolego czy możesz opisać pomiar czasu wtrysku. Podanie kodu w C nic mi nie da bo piszę w Bascomie i dla mnie C to jakieś hieroglify. Mam problem z pomiarem czasu wtrysku w Bascomie więc jakbyś spróbował opisać dokładnie jak to robisz to może udałoby mi się to napisać.
Wtryski kleją, auto prawdopodobnie używane tylko w mieście. Oscyloskop i pomiar czasu otwarcia.
Sonda lambda ma wpływ na dawkowanie paliwa. Dokonuje ona pomiaru składu spalin i gdy jest ona nieodpowiednia reguluje skład mieszanki paliwowej. Na oko może wydawać się że nic nie dzieje ale całkiem inaczej jest przy naprawdę obciążonym silniku. Prawidłowy skład mieszanki to napięcie generowane na sondzie coś ok. 0.5V (ale sprawdźcie bo mogła mi się...
Pewnie pompka poszła z dymem. Warto by pomiar ciśnienia paliwa zrobić. A z tym wtryskiwaczem to pewnie odcina go przekaźnik a nie emulator i wywala błąd.
Czy wina może leżeć po stronie zaworku n108? Jak najbardziej. Uruchom basic setings blok 4. Powinien się przestawiać z jednej skrajności w drugą. Wtryskiwacz sterujący z pękniętą sprężyną w środku daje podobne objawy.
Cześć Tak, pomiar był pierwszy 90, a następnie powoli podniesiony do 130 omów. To nie jest spowodowane temperaturą. Elektronika wtryskiwacza jest uszkodzona. Na początku kupiłem odnowione wtryskiwacze EPS Germany, to był błąd i tylko problemy. Silnik wydał odgłosy uderzeń i miał bardzo złą wydajność. Potem kupiłem wtryskiwacze od: Common Rail (sprawdziłem,...
Kompresja jest, iskra jest, paliwo jest i nie pali... Istny cud a raczej błąd w pomiarze, czegoś widać nie ma. Może wtrysku? Na wolnych obrotach też nie pali? zobacz iskrę i sterowanie wtrysków na odpalonym silniku, tylko taki pomiar będzie miarodajny.
Najsensowniejszy pomiar czasu wtrysku to albo oscyloskop, albo miernik z funkcją pomiaru wypełnienia impulsu. Ale lepiej oscyloskop, bo można zobaczyc i czas jak i kształt impulsu. Fejsikarze nigdy, przenigdy tego nie zrozumieją.
No to pomiar ciśnienia, potem wtryski na stół na tester. Cudów nie ma skoro to od paliwa.
Vacupompa jest w jednej obudowie z pompą paliwa wstępną na pompo-wtryskiwacze. Należy wykonać pomiar ciśnienia paliwa jakie napełnia pompo-wtryski. Poniżej 1-1.5 bara ciśnienie jest za małe aby prawidłowo napełnić pompo-wtryski co skutkuje problemami z odpalaniem silnika. Częstą usterką typową dla tego silnika jest uszkodzenie uszczelnień pompo-wtrysków...
Witam czy ktoś jest w stanie zidentyfikować tranzystory w sterowniku bedini Eco geo 300 . Z tego co udało mi się odczytać na nich to : 317 ON 18 N06. Sterownik pali cewkę wtryskiwacza LPG na jednym cylindrze, wtryski to Matrix HD 344. Pomiar na wyjściu sterowania ta cewka pokazuje cały czas napięcie ponad 13V gdy tylko przełączy na gaz.Podejrzewam uszkodzony...
Oprócz miernika do pomiaru ciśnienia wtrysku przydałaby się jeszcze szlifierka do wyrównywania i polerowania końcówek. Niestety to one ulegają najczęściej uszkodzeniu. Co do palności ON i benzyn to najgorsza jest oparów. BTW. Od kiedy silniki pracują na czystej ropie?
Mierzysz ciśnienie następnie robisz to samo wlewając wcześniej powiedzmy 5 mililitrów oleju do cylindra.Jeżeli drugi pomiar będzie większy od pierwszego -nieszczelny cylinder jeżeli pomiar będzie taki sam - wypalony zawór.Warto również sprawdzić wałek rozrządu.
W blokach pomiarowych widać obroty wału? Powtarzam pytanie? Czy w blokach pomiarowych pojawia się prędkość wału?
Robisz czujnik podłączasz AB do wtyczki wtryskiwacza i ma pulsować dioda jak kręcisz . https://obrazki.elektroda.pl/2034069700_... Wtedy masz pomiar że wtryski dostają napięcie.
pomiar wtrysk pomiar rezystancja wtrysk pomiar wtrysk peugeot
oporność stator arduino zlecę przeciekać passat
piezoelektryczna zapalniczka płyta indukcyjna zwarcie
Jak tłumić szumy w radiowym paśmie UKF? Zmiana oprogramowania Zgemma H9 Twin z Python 2 na 3