Co tu pisać , zdejmujesz podporę silnika , albo odpowiedni adapter i pomiar przez wtryski .
Kolega da te 60 zł za pomiar wtrysków.
Czyli jakiś kondziorek dać na wejsciu? Jaki najlepiej? Dodano po 1 ale lepiej chyba za optoizolatorem? Raczej nie bezpośrednio na sygnał z wtryskiwacza?:)
kodowanie wtrysków nie ma znaczenia zrób pomiar wtrysków na powrotach, powiedz co masz? sprawdż szczelnosc egr
Jeśli świeciła kontrolka na liczniku to musiały być zarejestrowane błędy , coś ci elektrycy nie tak podeszli do sprawy ,,, podstawa to instalacja wtrysków - pomiar , cewki wtrysków - pomiar , odczytać poprawnie dtc ,, jak wszystko ok to pewnie ecu ...
dla mnie pomiar korekcji diagnoskopem nigdy nie wyznacza uszkodzonego wtrysku nawet fizyczny przelewowy pomiar korekcji nigdy nie da 100% miarodajnego wyniku. Wiele razy przejechalem sie na takich pomiarach, tlumacz sie pozniej w takiej sytuacji przed klientem.... Od jakiegos czasu zawsze wyciagam komplet wytryskow i sie nie zastanawiam, bo nawet stol...
Do sprawdzenia świece zapłonowe wtryski wyjąć i sprawdzić jak rozpylają, pomiar kompresji. Odłączaj wtyczki od wtryskiwaczy jeśli będzie przygasał to ten wtrysk dobry, na tym co nie będzie różnicy w pracy silnika będzie uwalony.
Witam Może ktoś wie jak dokonać pomiaru czasu otwarcia wtryskiwaczy w samochodzie. Chodzi mi o pomiar każdego z wtryskiwaczy. Wtryskiwaczy jest 6. Wtryskiwacze są sterowane masą cokolwiek to znaczy i pomoże w zrobieniu układu. Czy macie jakieś sugestie. Chcę zrobić coś ala komputer gazowy tzn podpiąć wtryskiwacze benzynowe i w zależności na czym chcę...
Pomiar ciśnienia na tłokach był ? jak poprzednie wtryski lały ,to tam już tłoki wypalone albo pierścionki lichawe ,zacznij od pomiaru ciśnienia
...ewentualnie miernik TYPOWO do samochodówki (zwykłe pomiary elektryczne +kondensatory) i dodatkowo pomiar: - DWELL - pomiar kąta zwarcia zapłonu - Test wtrysku jedno i wielopunktowego TBI i PFI - RPM - pomiar prędkości obrotowej silników 4-suwowych i 2-suwowych to np BM319s Brymen, ale on już kosztuje jakieś 550zł (wg Ceneo jest oferta za 480zł) lub...
Silnik 1.9 TD podaje za programem Moto Profil silnik rozgrzany , bieg jałowy 13 stopni przed gmp ja bym jednak zrobił czujnikiem zegarowym
Szczelność dolotów, ewentualnie zamienić wtryskiwacz tak jak cewki zamieniałeś. Reszta warsztat, pomiar kompresji i szczelności silnika, oscyloskopowy podgląd sterowania wtrysku i cewki.
jesli masz mozliwosc pomiaru indukcyjnosci wtrysku to mozesz nawinac cewke o podobnych parametrach i podlaczyc w miejsce wtrysku zadzialac musi jesli bedzie zgadzala sie indukcyjnosc i rezystancja.Podlaczania wtrysku bez chodzacej pompy paliwa nie polecam ze wzgledu na jego trwalosc(paliwo go chlodzi)nawinieta ceweczka to rozwiazane duzo tansze od emulatora.
witam. a może warto zajrzeć do filtara paliwa. Podobny efekt można uzyskać przy przycinjącym się wtrysku. Lub nieszczelnych gniazdach zaworowych. uważam że trzeba zebrać trochę danych a potem wyciagnąć wnioski 1 filtr 2 wtryski 3 pomiar ciśnienia 2,3 - za ten zabieg u mnie we wsi zapłaci się góra 60 pln-enów pozdrawiam
Miałem nie dawno uszkodzenie sterownika w obwodzie tego elektrozaworu - nienaprawialne , u mnie cały czas brak było wysterowania . Sprawdź czy masz jakieś sterowanie w czasie usterki pomiar prądu czy oscyloskop by się przydał.
Witam Chciałbym zrobić pomiar zużycia oleju na zasadzie pomiaru czasu wtrysku. Posiadam piec ED24 URLICH. Nie wiem gdzie znaleźć potrzebny sygnał. I tutaj moja prośba o pomoc w znalezieniu właściwego sygnału. Dodam, że to ma być raczej wskaźnik niż dokładny miernik. Witold.
Cza na pomiar czasu wtrysku.
Witam Zużywa duże ilości adblue. W miejscu gdzie rura wydechowa wchodzi do tłumika sople skrystalizowanego adblue. Ciśnienie adblue w czasie pracy silnika 5bar po zagaszeniu i na zapłonie 1bar Jakie powinno być ciśnienie powietrza? doprowadzonego do dyfuzora? Ciśnienie powietrza (azotu) w pompie gumowej mębramy 3.5bar temp adblue, silnika, spalin, w...
Silnik niby ten sam, tylko bez turba. Masz wyjęte wtryski to koniecznie pomiar kompresji. I kąt wtrysku na czujnik zegarowy.
Było by słychać tłuczenie ale silnik by chodził na wszystkie gary.Duża korekta to może sam wtrysk a może ciśnienie,może szklanka. Wykonaj pomiar ciśnienia, zdejmij pokrywę zaworów,obejrzyj wałek i szklanki. Bo z pisania nic się nie zrobi.
Kolego czy możesz opisać pomiar czasu wtrysku. Podanie kodu w C nic mi nie da bo piszę w Bascomie i dla mnie C to jakieś hieroglify. Mam problem z pomiarem czasu wtrysku w Bascomie więc jakbyś spróbował opisać dokładnie jak to robisz to może udałoby mi się to napisać.
u mnie nie mam pomiaru na postoju bo mi nie było to potrzebne,wyskakują mi wtedy kreski że zakres przekroczony i tyle :) mam za to pomiar czasu wtrysku bo to mi było potrzebne.
W tej wersji jest wtrysk sekwencyjny. Wtryskiwacze sterowane są sygnałem masy bez ograniczenia prądowego. Jeżeli więc pomiar czasu wtrysku jest nieprawidłowy to błąd będzie gdzieś w programie bądź w samym podłączeniu do samochodu... Pozdrawiam...
Najsensowniejszy pomiar czasu wtrysku to albo oscyloskop, albo miernik z funkcją pomiaru wypełnienia impulsu. Ale lepiej oscyloskop, bo można zobaczyc i czas jak i kształt impulsu. Fejsikarze nigdy, przenigdy tego nie zrozumieją.
Najprawdopodobniej zostały wypalone ( wypłukane) wszelkie nagary, laki mające wpływ zarówno na ciśnienie i rozpylanie paliwa jak i kompresję. Wpierw dokładna kontrola wtryskiwaczy - pod kątem jakości rozpylania, ciśnienia otwarcia, pomiar ciśnienia sprężania silnika , regulacji kąta wtrysku. Może się okazać że to czyszczenie było "niedźwiedzią przysługą"...
No to pomiar ciśnienia, potem wtryski na stół na tester. Cudów nie ma skoro to od paliwa.
Ilosc spalanego paliwa podawana jest nieraz takze jako wartosc analogowa, napiecie z zakresu 0-1,5V prosto ze sterownika silnika. Np Audi B4, 80, 90, 100 C4 itp na wtrysku a takze VW, Seat z tymi silnikami Pomiar czasu wtrysku wydaje sie najbardziej uniwersalnym rozwiazaniem jesli chodzi o silniki z wtryskiem paliwa.
Co wtrysk do sprężania ma? mierzyłem mu ciśnienie na odpalonym silniku ten mierzony miał odłączony wtrysk a pomiar robiony przez otwór świecy żarowej Czyli kompresja może uciekać przez wtrysk, bo: bo okazało się że lały, I zainteresował bym się wtryskiem. Jedź do kogoś kto zrobi Ci pomiar przez gniazdo wtrysku...
Robisz czujnik podłączasz AB do wtyczki wtryskiwacza i ma pulsować dioda jak kręcisz . https://obrazki.elektroda.pl/2034069700_... Wtedy masz pomiar że wtryski dostają napięcie.
Na początek demontaż i kontrola wtryskiwaczy. Pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach.
Jeden + po przekaźniku pompy, drugi masa ze sterownika silnika. Musisz wypiąć wszystkie wtyczki od wtrysków, bo pomiar nie wyjdzie. Na wtryski idzie osobny bezpiecznik.
Pomiar kompresji. Kąt wtrysku na czujnik zegarowy.
Ciekawa konstrukcja. Akurat jestem w trakcie kończenia dokładnie takiego samego urządzenia, no może troszkę bardziej rozbudowanego. Podam może jedynie możliwości swojego urządzenia: - możliwość badania od 1 do czterech wtrysków jednocześnie - pomiar rezystancji podłączonych wtrysków z dokładnością do 0.1Ohm - wyświetlacz 7 segmentowy wyświetlający nr...
Witam , borykam się z problemem drgań samochodu WV T5 2,5tdi axd 4motion czesię całym autem przy przyśpieszaniu ( obciążeniu silnika) w zakresie obrotów 1800-2800rpm. czym auto bardziej załadowane obciążone tym gorzej. Drgania najbardziej są wyczuwalne na wysokich biegach 5-6 ale na 3 i 4 biegu też występują. Ostatnio zrobiłem pomiar wtrysków vcds niestety...
NIe widziałem też by jakimkolwiek testerem dezaktywować wtryski do pomiaru ciśnienia. NIe jest to prawdą do końca. Są opcje gdzie robi się pomiar kompresji. Ale czy wyłącza to tylko wtryski czy również cewkę to nie wiem. Także mój błąd.
Jeżeli jest to pomiar na wolnych obrotach, to korekcja procentowa wtrysku jest za wysoka, powinieneś wykonać testy paliwowe jaltestem i test przelewy wtryskiwaczy.
5% to moze byc blad pomiaru... :) przy mocy rzedu 100KM niezauwazalna roznica... tyle praktyki :)
Do diagnozy potrzebne są wszystkie parametry dla loop closed bieg jałowy: położenie przepustnicy, integrator, przepływomierz, czas wtrysku itp. Do tego wszystkiego słuchowa ocena pracy silnika podczas badania.
wiesz to jest 1.9 tdi 101 koni kod avb wiec sie nie spodziewaj cudów przy masie tego auta trzeba zrobić pomiar ciśnienia wtrysków kopci ci jak mu dasz w deche
jeszcze raz: do każdej kostki od wtrysku idą 2 przewody - 1przewód-12v 2przewód-5v jest tak na każdej z 6 kostek od wtrysków. (pomiar względem masy budy)
Nie ma OBD-II, pozostaje bezpośredni pomiar czasów wtrysku i skalibrowanie stałej wtrysku. Spalanie średnie można liczyć przy tankowaniu do pełna, a chwilowe - w mieście i tak nie masz czasu na to patrzyć, a w trasie - nie przekraczaj 100km/h i staraj się utrzymywać stałą prędkość, a będzie ekonomicznie, więcej wydasz na ten komputerek niż oszczędzisz...
Witam, Mam prośbę o pomoc w ocenie sprawności wtryskiwaczy we Fiat Grande Punto 1.3 mJET 90 KM. Wykonana została próba przelewowa i pomiar korekt wtrysku za pomocą Multiecuscan. Próba przelewowa trwała około 2,5 min. a pomiar był następujący: 1 wtrysk - 19 ml 2 wtrysk - 20 ml 3 wtrysk - 17 ml 4 wtrysk - 8 ml Korekty wtrysku były mierzone na wolnych...
Vacupompa jest w jednej obudowie z pompą paliwa wstępną na pompo-wtryskiwacze. Należy wykonać pomiar ciśnienia paliwa jakie napełnia pompo-wtryski. Poniżej 1-1.5 bara ciśnienie jest za małe aby prawidłowo napełnić pompo-wtryski co skutkuje problemami z odpalaniem silnika. Częstą usterką typową dla tego silnika jest uszkodzenie uszczelnień pompo-wtrysków...
Ciekawi mnie jak niektóre osoby realizuja jeszcze pomiar spalania gazu ?? bo jak sie domyslam wtryski pojazdu wtedy nie pracuja ?? czy gaz w samochodzie ma swoj osobny wtrysk ?? Pozdrawiam ! Instalacje LPG od III generacji w górę bazują na wtrysku gazu. I i II generacja to układy gaźnikowe. Teraz w nowych autach praktycznie montuje się już tylko sekwencje...
Jednak się myliłem jeśli chodzi o ten aku .To mnie zmyliło po naładowaniu aku auto odpaliło na 4 garach i bylem pewien ze chodzi o aku . Wczoraj miałem trochę czasu i autko ładnie się uruchomiło i chodziło 1 godz bez problemu na 4 garach zgasiłem silnik wylałem stary płyn z chłodnicy zalałem nowym uruchomiłem i auto chodziło około 30 min i zaczęło pracować...
No to widzisz, wtrysk 2 uszkodzony ,ma zaniżoną odporność .A pierwszy też sie kończy bo ma zawyżoną. To taki pomiar wstępny a nie że na pewno. Wtryski piezo potrzebują jeszcze od bidy dwóch pomiarów z którymi sobie nie poradzisz. Także jak chcesz wymieniasz dwa wtryski 1 i 2 na własne ryzyko .
Mierzysz ciśnienie następnie robisz to samo wlewając wcześniej powiedzmy 5 mililitrów oleju do cylindra.Jeżeli drugi pomiar będzie większy od pierwszego -nieszczelny cylinder jeżeli pomiar będzie taki sam - wypalony zawór.Warto również sprawdzić wałek rozrządu.
A co nowego , problem z paliwem, kiedy filtr wymieniałeś ? Pomiar pompy wc, i przelewy wtrysków.
Od sprawdzenia i regulacji wtryskiwaczy, dalej pomiar ciśnienia sprężania. Wykręcisz wtryski to za jedną robotą zmierz.
1.Zrobić pomiar instalacji komputer wtrysk 2.Jeśli immo dobrze zrobione to może leżeć sterownik.
podłącz do zacisków wtryskiwacza równolegle transoptor z rezystorem (najlepiej daj dwa rezystory zaraz za podłączeniem się do przewodów wtryskiwacza) Zabezpieczysz się przed jakimiś zwarciami od układu pomiarowego. A z transoptora wysterujesz procesor. Z moich pomiarów wynika że wtryski są po włączeniu zasilania podłączane jedną stroną do +12V a potem...
Spalanie jest liczone na podstawie pomiaru czasu wtrysku więc nic w komputerze nie mogłeś zmienić. Chyba że programowałeś pamięć nie tym wsadem.
Mam pytanie odnosnie pogodzenia w programie obliczania czasow wtrysku i przetwornika drogi. Czy zrobiles to na przerwaniach. Co jesli nastapi jednoczesnie przerwanie np. na zbocze oopadajace i nastapi jednoczesnie impuls drogi? Jak to pogodzic? Uzyc timeru do zliczania przetwornika drogi? Co jesli pomiar czasu wtrysku nastapi w chwili przepelnienia...
Witam Moim skromnym zdaniem powinieneś zacząć od doprowadzenia rozrządu i kąta wtrysku do porządku i dalej kolejny pomiar rzeczywistego kąta.
Niestety ja też nie mogę znaleźć sposobu na mniejsze spalanie.Tak, jak pisałem końcem maja spalanie mam w granicach 13-14km/l i żadne kasowanie nie pomaga, bo rzeczywista wartość spalania to ok 7l/ 100 km.Sprawdzane wielokrotnie poprzez obliczanie wlewanego do zbiornika paliwa. Miałem nawet pomiar "dawki wtrysku paliwa",w tej chwili nie pamiętam ile...
Pomiar ciśnienia sprężania wskazany, później wtryski.
Popieram MAGICMARCUSA. Atmega 32 to "duży" procesor i wiele się w nim zmieści. Sam zacznam popełnianie tej konstrukcji z rozszerzeniem na LPG. Czy kotoś z grona forum może mi przybliżyć algorytm pomiaru zużycia paliwa. Prawdopodobnie pomiar długości wtrysku jest najprostszy pobrany bezpośrednio z wtryskiwacza przez układ optoizacyjny (dla zabezpieczenia...
Tak jak jest czysto od błędów to jest ok. Miarodajny jest też do pracy układu wtrysku pomiar spalin na stacji diagnostycznej, wykaże np. czy sonda nie umiera. Wato też podglądnąć czujniki temperatury czy nie oszukują. I to raczej wszystko.
Wakuometru można używać jako swojego rodzaju ekonomizera, ale nie można przy jego pomocy precyzyjnie określić spalania. Pomiar czasu wtrysku działa zarówno na benzynie jak i na gazie i jest dość precyzyjną metodą (chyba, że ktoś ma instalację gaźnikową / podciśnieniową). :arrow: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11...
Witam. Jdziesz w dobrym kierunku. Pomiar długości czasu wtrysku jest miarodajna. Trzeba go przemnożyć przez stałą wtrysku. I masz wynik. Mały ATmega 8 załątwi sprawę. Pozdrawiam
Strzelam, masz nie oem czujnik, w tym, i 2.0 pracowały tylko ori. Pomiar rezystancji nie jest wiarygodny, zobacz sygnał oscyloskopem.
Wpinając po prostu kontrolkę we wtryski te które leją co widać? Aż dziwne że nie spaliło wtrysków, a może właśnie spaliło i są podwieszone, a cewki spalone. Po drugie dziwi mnie że bierzesz się za tak duży silnik mając mniej niż 0 wiedzy o ELEKTRONICE samochodowej. Tak kontrolka prawdę powie. A pomiar prądu wtrysku dopełni dzieła diagnozy.
Jutro będą założone nowe świeczki i wszystkie filtry wymienione. Filtr ropy kazałem kupić dobry. Zobaczymy co z tego wyjdzie :) Jak nie to wtryski na stół i pomiar kompresji, jak dobra to wtryski do sprawdzenia. Pozdrawiam !!
Witam serdecznie. Czy jest ktoś w stanie odczytać wyniki z pomiaru wtrysków? Sprawdzane byly ponieważ samochód na zimnym silniku (trafic) stuka. Po przejechaniu 400m około przestaje. https://obrazki.elektroda.pl/1631230900_... https://obrazki.elektroda.pl/1127727900_...
Kompresja jest, iskra jest, paliwo jest i nie pali... Istny cud a raczej błąd w pomiarze, czegoś widać nie ma. Może wtrysku? Na wolnych obrotach też nie pali? zobacz iskrę i sterowanie wtrysków na odpalonym silniku, tylko taki pomiar będzie miarodajny.
Trzeba po prostu sprawdzić od odmy poprzez szczelnośc z pomiarem wartości map wymaganej i rzeczywistej po wtryski. zaczyna sie od najprostszych i najtańszych rzeczy. Nie od d... strony. Znajomy w a6 miał pekniete kolanko koło egr i dymił jak lokomotywa.
Przy pomiarze czasu pojedyńczego wtrysku musisz znać jeszcze ilość wtrysków w ciągu pewnego okresu czasu, przy pomiarze jaki robi kolega ilość wtrysków w czasie go nie obchodzi. Tyle że wtedy musisz mieć wyliczony i dokładny czas pomiaru czasu wtrysku i dokładną ilość otwarć wtryskiwacza w jednostce czasu. Nie lepiej i prościej opierać się na czasie...
Ditech nie może pracować na mieszance. Komora korbowa pompuje czyste powietrze i wówczas nie ma smarowania. W komorze regulatora ciśnienia zbiera się olej który powoduje problemy z rozruchem i pracą silnika. Poza tym, niektóre silniki (także na gaźniku) mają dozowanie oleju do łożysk wału korbowego i z tego powodu także nie mogą pracować na mieszance....
Nie mam pojęcia jak sprawdzić pomiar na każdym wtrysku z osobna. Nie uzyskasz tych samych parametrów jazdy przy każdej trasie, ale chociaż może spróbuj zrobić pomiary na innych wtryskiwaczach. Wtedy choć trochę można porównać parametry.
Witam Zastanawiam się nad zakupem tego miernika, http://www.uni-trend.com/UT60B.html więc proszę o opinie na jego temat (wszystkie za i przeciw). Potrzebny mi będzie głównie do szeroko rozumianych pomiarów instalacji samochodowych (tzn. pomiar czasów wtrysku, szukanie przewodu obrotów, przewodu minusa cewki zapłonowej i td.) zaczynam zajmować się montażem...
Zrób przelew jednocześnie na czterech wtryskiwaczach wtedy będziesz wiedział czy ciśnienie gubi wtryskiwacz czy pompa. Dodano po 2 Tam gdzie masz najwięcej to czwarty czy pierwszy wtryskiwacz? Dodano po 50 Powiem ci że miałem identyczne Dodano po 3 Aha mówisz że pomiar po wymianie wtrysków a wtryski nowe czy używane?
Następny problem z tym autem, tym razem zgasł w drodze i niestety już nie odpalił. Po zholowaniu próbowałem odpalić go na plaka, kilka razy auto odpaliło i pracowało normalnie, ale po dodaniu raptownie gazu gasło i znów trzeba odpalać na plaka. Oddałem samochód do mechanika, były błędy które usunął, błąd czujnika powietrza doładowanego i przepływomierza....
Ten miernik do tego się nie nadaje. Zauważ że to vacuometr i manometr w jednym. Możesz mierzyć ciśnienie do ok 0,7bara oraz podciśnienie. W tej chwili to co zaznaczyłeś jest na skali podciśnienia więc jeżeli wskazówka od zera poszła w prawą stronę to masz powyżej 0,7bara ale tak naprawę ile to nikt nie wie. Jak wskazówka idzie w lewo od zera to mierzysz...
mam taki sam samochod kolego jak opisujesz mysle ze czyjnik zostal celowo odpiety gdyz ten typ samochodu tak ma jezeli jest uszkodzony czujnik to czasami na zimnym silniku nie mozna go uruchomic bo podaje bledny pomiar do komputera sterujacego wtryskiem i nie wlacza ssania nalezy wymienic czyjnik ale nie na podrube za 20 zl tylko oryginal bo to nic...
Nie ma takiej możliwości że to wina czujnika. Dawka paliwa jest wzbogacana z czujnika tylko podczas rozruchu, następnie po odpaleniu dawka sterowana jest już tylko strategią utrzymania pożądanych wolnych obrotów przez sterownik silnika. Temperatura silnika ma głownie wpływ na stopień wyprzedzenia początku tłoczenia i początku wtrysku. Podaj też wartość...
Pomiar sprezania potwm wepnij jakis wtrysk we wtyczke luzem i sprawdz czy cyka.
Silnik był zimny podczas pomiaru. Wtryski zostają w poniedziałek wysłane do "Auto -diesel Jan Białaszewski" na sprawdzenie. Wieczorem mechanik zadzwonił, że będzie właśnie sprawdzał w poniedziałek hydropopychacze, więc zobaczymy jak sie temat rozwikła.
Sprawdzić parametry na ECU, potem rzeczywiste ciśnienie. Na PW pisałem o rozrządzie - to bym sprawdził w pierwszej kolejności. Pokręć wałem czy coś nie blokuję, potem pomiar kompresji, potem układ paliwowy. Nie wiem jak sprawdzić przelewy jak nie odpala ale wtryski to i tak na ostatku.
Wtryski kleją, auto prawdopodobnie używane tylko w mieście. Oscyloskop i pomiar czasu otwarcia.
Zapłon ustawiony? Iskra na świecach jest ? :D :D (at)tomekz173 Pomiar kompresji (?) i ustawienie początku wtrysku, czyli sprzegiełka na pompie wtryskowej.
Jak masz precyzyjnie zmierzone spalanie pb wg. czasu wtrysku można też sygnał wtryskiwacza wykorzystać do pomiaru zużycia lpg . + - 20%. Kwestia przeliczenia zmian czasów otwarcia. Ale to taki PIC na wodę.
To jest tak, że istnieje możliwość uszkodzenia modułu - działając w ten sposób. Chłopie o czym ty piszesz??? Do czego ci oscyloskop do pomiaru impulsu masowego na wtrysku???
masz różnicowy czujnik ciśnienia gazu , bez pomiaru podciśnienia. W normalnej eksploatacji ten pomiar nie jest potrzebny. Do starszych instalacji stosowano ,w celu kalibracji, dodatkowy czujnik kalibracyjny :cry: który uruchamiał pomiar podciśnienia.
Tak, są do tego mierniki kompresji. Końcówkę wkręca się w miejscy wtrysku. Najlepiej pożycz od kogoś znajomego, bo szkoda pieniędzy na jeden pomiar. Jak wyglądają, to popatrz choćby na wiadomym portalu aukcyjnym. Ciśnienie powinno być 26-30 bar, jeśli dobrze zrobiłeś remont to powinno być te 30 bar. Siwy dym z wydechu znaczy, że paliwo nie zapaliło...
Witam. Od paru dni pracuje nad swoim projektem komputerka do samochodu na ATMEGA8. W założeniu będzie miał funkcje: - pomiar temperatury wewnętrznej i zewnętrznej - pomiar napięcia w instalacji samochodu - pomiar poziomu paliwa w baku - pomiar ilości spalonego paliwa - ostrzeżenie o nie zapalonych światłach przy odpalonym silniku. - migająca sygnalizacja...
Wskazanie spalania jak samej prędkości/dystansu na liczniku jest przybliżone. Jak każdy pomiar... ale bardzo dokładne. Prędkościomierz zawyża prędkość, bo tego nakazują przepisy (o 10%), ale już drogomierz - nie, oczywiście pod warunkiem, że mamy fabryczny rozmiar opon i/lub zakodowany w liczniku faktyczny rozmiar opon. Pomiar spalania jest bardzo...
Dodam jeszcze że do wyznaczenia spalania w l/h musisz oprócz czasu wtrysku znać jeszcze prędkość obrotową silnika - można ją wyliczyć z pomiaru ilości wtrysków. Musisz do tego zatrudnić drugi timer. Ja za pomocą tego kody mierzyłem czasy od 0,0002s do 0,001s (można nawet większe czasy) więc nadaje się jak najbardziej do pomiaru czasu wtrysku. Ja napotkałem...
Z pomiarem sprężania to dobry pomysł, zważywszy że wyjąłeś wtryski, więc za jedną robotą. Jeśli masz możliwość to pożycz od kogoś miernik (zakup dla jednego pomiaru bez sensu). Choć jest ryzyko, że znowu dowiesz się czegoś złego na temat maszyny. A jeszcze tak sobie myślę, co ten Bosch zrobił w pompie jeśli skasowali tylko 550 zeta. Bo może jednak sekcje...
Ja stawiam na ugięty zawór, najpierw zrób pomiar kompresji, jak miałeś wtryski na zewnątrz to mogłeś to sprawdzić.
Cześć, Proszę o słowo komentarza do wyników próby przelewowej. Pacjent to Citroen C5 x7, 2.0 HDI 135KM, system Delphi, przebieg ok. 253 kkm. Pomiar przeprowadziłem na nagrzanym silniku, czas pomiaru to 4 min. Wtryski liczone od skrzyni: 1 - 13,50 ml 2 - 14,50 ml 3 - 12,50 ml 4 - 16,00 ml Niepokoi mnie trochę odstający ten czwarty.
A ja zamiast wtrysku podłączyłem żarówkę 12V 5W i zrobiłem próbę. Żarówka świeciła raz bardzo jasno, a później zaczęła migać blado, po czym podłączyłem wtrysk na krótko i zaczął rozpylać. Motocykl pracuje i jest wszystko ok, nie wiem co było. Próbę żarówką zrobiłem po tym, jak dowiedziałem się, że tego pomiaru nie zrobi się multimetrem.
Moja rada jest taka, jeśli masz wątpliwości. Zaczynasz od pomiaru ciśnienia, regulacja luzów zaworowych, pomiar ciśnienia doładowania manometrem. Wtryski do sprawdzenia i pompa na stół probierczy. To wyeliminuje wszystkie możliwości utraty mocy.
A co do pomiaru kąta wtrysku. Nawet przy teście ze zmienia na opóźniony o przyspieszony to ciągle pokazuje 0. Czy to też wina wtrysku?
Faktycznie ciśnienie jest za małe 110b. zrób pomiar paliwa na powrocie wtrysków. Osobiście nie wierze ze jest to pompa wysokiego ciśnienia, choć przypadek jest dziwny.
Takie naprawy jak masz Kuchenkowe zasilanie- LPG to pomiar ciśnienia paliwa i nieszczelność wtrysków gazu.
wystarczy pomiar napięcia zmiennego z czujnika (bo sam czujnik sprawny chodzi tylko aby zobaczyć czy daje sygnał dla sterownika)
Kod silnika NZ. Wtrysk VW Digijet. Nie wiem czy dobrze widzę, ale chyba nie masz wtyczki na czujniku temperatury (niebieski)?
Nie ma za dużo przyczyn wypadania zapłonu . 1. świeca 2. przewód 3. cewka 4. wtrysk paliwa 6. kompresja ( i tu może być bardzo wile przyczyn ale to już pomiar powinien dużo powiedzieć) Ale podstawa to szczelny dolot jak i wydech .
Hm... różnica na dawkach wskazuje na uszkodzenie silnika lub wtrysków, wyciek nie jest tak ważny, teraz musisz wykonać pomiar ciśnienie w cylindrach, lub sprawdzić wtryski, będzie wiadomo czy to brak kompresji czy wtryski leją.
wyłącznie z czujnika wału Pomiar przyspieszenia walu po kazdym wtrysku.
wtrysku pomiar pomiar wtrysku peugeot pomiar rezystancji wtrysku
tyrystorowy moduł zapłonowy schemat pobieranie zablokowane głowica lexmark czyszczenie
Zasilacz TMA V20LA - diagnostyka i naprawa Jak przyspieszyć suszenie w pralko-suszarce Haier?