Niestety sterownik pompy.
podaj jaki masz bład?
Alternator Hitachi 100A z pompą vacuum. Regenerowany ok 200zł.
jaki koszt regeneracji pompy?
Sprawdz jeszcze czy nie puszcza uszczelnienie na wale od pompy podcisnienia. I nie przedostaje sie olej.
No to pisz że koło a nie całą pompę!
Pompa daje Ci za dużą dawkę paliwa, stąd falowanie. Uspokaja się pod obciążeniem czyli światła, klima, bo zapotrzebowanie na paliwo odpowiada wtedy rzeczywistości. A podczas falowania sterownik wysyła duży prąd do zaworu SPV i stąd spalenie elementu. Chyba masz po prostu nadmiernie zużytą pompę, bo nie wiem czy jest tam możliwość regulacji dawki.
Tu masz 1.7 isuzu bo to taki silnik i już współczuję wymiany pompy Vakum zwłaszcza w Corsie tu jest Astra lecz nie łatwiej. https://youtu.be/O5yo5GDkwEo
Sterownik do przelutowania
sterownik pompy
Pomocy. Zabrałem się za wymianę pompy wtryskowej w Astrze 1.7DTI (Isuzu). Rozpiąłem rozrząd i nie wiem co dalej. Z której strony można się do niej dobrać? Czy powinienem wcześniej zdemontować coś jeszcze?
Sterownik na pompie wyjmij i napraw.
Sterownik w pompie.
Tam nie ma tej pompy, to isuzu
BANANvanDYK: to właśnie Ty oglądałeś silnik Isuzu, drugiej generacji, bo wcześniejsze Isuzu też były na zwykłej pompie Bosch na linkę (Astra F, Corsa B...) swoją drogą to bardzo ciekawe, po co wsadzali silniki Isuzu skoro mieli własne, tej samej pojemności i podobnej mocy... szczególnie, że te Isuzowe wcale nie są rewelacyjne, głowice pękają, wywalać...
witam, bardzo proszę o zidentyfikowanie elementu na załączonym zdjęciu zaznaczonego na czerowo, sterownika pompy wtryskowej opla astry 1,7 z silnikiem isuzu. Bardzo prosze o pomoc. zdjęcie znalezione w necie
sterownik wysłałem do zaufanego elektronika i naprawił bo wcześniej mi pompa nie podawała paliwa a teraz podaje a niewiem gdzie szukać bezpieczników lub przekaźników pompy wtryskowej
Kręcąc pompom
tak miedzy filtrem paliwa a pompą, ale ma jakiś związek z nagrzewnica do filtra wchodzi jeden duży zasilajacy i wychodzi mniejszy prosto do pompy
Jeśli jest to silnik 1.7 dti isuzu (y17dt) to w pierwszej kolejności podejrzewam sterownik pompy wtryskowej.
witam ustawiam razrzad w silniku opel astra 1.7td isuzu i mam pytanie czy kolo pompy oleju tez ma wplyw na ustawienie w stosunku do innych kol bo jest na tym kole od pompy oleju znak odwroconego krojkata.prosze o porady.
Witam! Musze kupić pompe wtryskową do opel astra F 1.7 TD. Mam pytanie czy pompa z silnika isuzu przypasuje do opelowskiego?
No ale to nie jest ta pompa:) 1.7 tdi 94r tam jest zupelnie inna silnik isuzu
Więc co i gdzie podkręcić??
Brak wolnych obrotów ewidentnie wskazuje na winę pompy. W tym silniku nic więcej za to nie odpowiada. Kolejne wymienione objawy są prawdopodobnie także winą uszkodzenia pompy, a jeśli nie, to należy się nimi zająć w drugiej kolejności.
Silnik Z17DTH wywodzi się ze starego silnika Y17DT (isuzu) na starej pompie rotacyjnej i tam ustawienie i blokady miały znaczenie ,,, możliwe że dlatego zostały te punkty ustawcze na pompie CR ..
Nie ma ładowania ECU odłącza pompę.
Na alternatorze jest wakum pompa.
Bo w tym aucie nie ma elektroniki sterującej silnikiem jest zwykły silnik isuzu albo GM ze zwykłą pompą wtryskową na lince pozdrawiam. A wtyka może być do poduszek albo ABSu
Odpowiem sobie sam ... może komu się przyda. Różnica w pompach miedzy astra a vectra jest taka ze w vectrze jest immobilizer, dlatego 2 dodatkowe kable do pompy. Żeby pompa z vektry działała w astrze trzeba unieszkodliwić immobilizer co nie jest większym problem.
Skoro układ nie zapowietrzony i elektrozawór działa to prawdopodobnie uszkodzona pompa (zakładając że na plaku odpala).
mam podobny problem :( może znacie kogoś z okolic Kozienic,Radomia kto by mi sprawdził i naprawił ten sterownik :) metodą gaz + hamulec wywala mi takie błędy: [youtube]https://youtu.be/BrdSxFHLzSQ[/y... Już autko śmiga :) Problem zażegnany :)
Stawiam na ponowną usterkę sterownik pompy. Mało kto naprawa też punkty pod płytka PCB.
Ad1-w starej pompie jest immo-w nowej podłącz tam plus po zapłonie,znajdziesz w wtyczce. Ad2-prawdopodobnie czujnik temp.powietrza ale pewności nie mam.
W słupku od strony pasażera, pod plastikiem.
Sprawdź czy nie ma luzu na dźwigni przyśpieszania na pompie wtryskowej , pociągnij lekko za dźwignie tak jak byś dodawał gazu i poruszaj na boki . Mały luz jest dopuszczalny ale większy często jest przyczyną zapowietrzania pompy.
Zdjąć przewód z króćca ssawnego pompy.
Witam. Mam chyba duży problem. Kilka tygodni temu zapaliła się kontrolka "check engine" ale po wyłaczeniu i ponownym uruchomieniu silnika-zgasła, później sytuacja pojawiła się jeszcze raz aż tu w piątek samochód już nie zapalił. W serwisie po podpięciu do komputera stwierdzono strownik/moduł/nastawnik (zwał jak zwał, każdy z kim się kontaktowałem używał...
pompa ustawiana na zegar?
Co za pierdoły wypisujesz kolego złowrogi_boncur ? Skoro nie ma obiegu to po co termostat ruszać? Ewidentnie winowajcą jest tutaj pompa wody.
jaka rezystancja jak to jest hall? oscyloskop w łape i sprawdz co masz? pin 1 masa pin 3 plus, bezpiecznik 15A f46 pin 2 sygnał kwadratowy do ecu podłacz sie drugim kanałem i sprawdz synchronizacje z czujnikiem połozenia pompy
Zawór przelewowy się nie zaciera, sterownik pompy robił ktoś, kto potrafi tylko lutować, a nie mysli.
nic nie szkodzi, trzeba zasilić elektrozawór na pompie wtryskowej, tak jak pisałeś.
audi 2.5 tdi v6 głowica fiat siena palio 1.6 16v miejsce montowania alternatora( jazda po niewielkiej kałuży może skończyć się smiercią alternatora) opel astra f kombi silniczek tylnej wycieraczki bmw e39 2.5d pompa wtryskowa fiat cinquecento 700 gaźnik aisan jakość kół dwumasowych przyprawia o mdłość - nie wiem z jakich podzespołów są pradukowane ale...
Pompa wysokiego ciśnienia do sprawdzenia
Żenada. Zamykam.
No to zostaje Ci przejrzeć dokładnie przewody od filtra do baku na złączkach czy nie są „spocone” a na ostatek zerknij do baku i sprawdź pompę pomocniczą.
Witam padła pompa wtryskow w mojej astrze g silnik isuzu 1.7 dti 2002rok wymieniłem na działająca pompe (100% sprawna) lecz samochód nie chce zagadać
Pewnie isuzu z vacuum pompą.
jezeli faluja ci obroty to w tym silniku nie jest to wina elektroniki tylko pompy wtryskowej
A moim brak komunikacji z komp silnikowym ew sterownikiem pompy wtryskowej.
Zamień pompy paliwa. Vectra ma najprawdopodobniej immo w pompie.
Jak tak będziesz zapalał i gasił to licz się z tym, że któregoś razu nie zapalisz wcale. Od tego się nie naprawi, samo nie przejdzie, typowe symptomy padającego sterownika na pompie.
hej,czy ktoś wie jak zdjąć koło pasowe z pompy wspomagania kierownicy w oplu astra 1.7 (96r)[/b]
Wykręcaj, nic nie rozregulujesz.
Mieliśmy podobną przyczynę, problem okazał się w jednym przypadku egr, w drugim przepływomierz, w trzecim czujnik wału, w czwartym zawór początku tłoczenia w pompie, w piątym sterownik pompy w szóstym powietrze lub inny syf w paliwie...
Witam, bardzo ciężko szło rozlutowanie kilku pinów więc musiałem pomóc sobie powietrzem. Wywiało mi jeden element (chyba kondensator) tylko że nie ma na nim żadnych oznaczeń. Czy da się ustalić co to za element? Jest to sterownik pompy wtryskowej z Astry G 1,7 DTI ISUZU https://obrazki.elektroda.pl/9394748000_...
ale mi poradziliście! dzięki za nic. Niby te pompy nie padają a u mnie jednak była pompa. koniec tematu
To objawy albo padającej uszczelki pod głowicą, albo mocno zapchanej nagrzewnicy albo padającej pompy wodnej. Wybieraj sobie.
nic to nie dalo... chyba popsuta jest pompa, czy bd pasowac pompa z silinka isuzu do silinka opla?
Jedna z częstszych przyczyn gaśnięcia tego silnika to zimny lut w sterowniku pompy. Jeśli zapisuje do tego błąd p0251 to praktycznie pewność.
Brak ładowania z alternatora, gaśnie kontrolka ładowania przy zapalaniu. Auto pobiera prąd tylko z akumulatora napięcie na zaciskach akumulatora. Po naładowaniu obniża się w czasie pracy silnika i silnik gaśnie. Opel Astra II Diesel r2002 silnik Isuzu, alternator z pompą. Bezpieczniki sprawdzone.
Jeśli w twoim modelu nie ma turbiny sterowanej podciśnieniowo to zostaje przepływomierz, wtryski, pompa, zatkany wydech.
284000km Kapitalny remont był przy 270tyś rozrząd jest ok. swiece równiez ok. Silnik mocno klekota bym może musiał przestawic pompę wtryskową?
No cóż - owszem patent z miedzianką z topnikiem pomógł - ale efekt całościowo był mierny - musiałem przegrzać jakiś element i ustrojstwo padło do końca - to BYŁ sterownik pompy od Opla Astry G (isuzu). Temat kilka razy wałkowany na elektrodzie. Niestety nie mam czasu (auto potrzebne) na bardziej fachowe eksperymenty - a i warsztat za ubogi. Zakupiłem...
DTI na pompie VP dogrzewa silnik? Wątpie.
Dziękuję bardzo.
...mam opla astr 2 1999 z silnikiem 1,7 dtl niemieckiej produkcji i tez ostatnio przy wysokich obrotak (ok 3 do 4 tys ) strasznie dymi z rury, podobno mowia ze wina lezy po stronie pompy
Czy w Isuzu jest taka sama pompa czy jakiś inny model Bosch ?
Po diagnostyce okazało się że jest uszkodzony czujnik położenia wału ,który dawał błędne informację na pompę paliwa , po wymianie wszystko wróciło do normy.
Sprawdziłbym przewód do elektrozaworu na pompie. Ogólnie wygląda na problem z zasilaniem tego elementu.
Rozłącz ten czarodziejski kabelek od alternatora do wspomagania (jak dobrze pamiętam po lewej stronie komory silnikowej przy podszybiu jest kostka) jak mimo to będzie działało wspomaganie to zespół pompy. Jak definitywnie przestanie to alternator.
Panowie pilna prośba podpowiedzcie jaki alternator Do Opla Astry F 1.7 TDS Isuzu 97r. Oczywiście z pompą. Ten który miałem był bez tego wiatraka z przodu tylko miał w środku a co patrze na modele do tego samochodu to każdy ma ten wiatrak.
Witam , mój kolega własnie przerabia ten temat. Mam pytanko gdzie kolega "dwukwiat" naprawiał swoje autko.? Moze ktos zna dobrego fachowca w przystępnej cenie na slasku co zna się na silnikach diesel isuzu? Pozdrawiam.
Podaj błędy z testera.
Całkiem możliwe, że pada driver pompy na silniku (sterownik pompy wtryskowej lub podobne określenia). Nie mylić ze sterownikiem silnika, bo nie o niego chodzi.
witam sterownik pompy do naprawy jak jeszcze tego nie zrobiłeś to daj znac na PW cos zaradzimy
Zawór w pompie wtryskowej, nieszczelność przewodów paliwowych lub rozszczelnienie samej obudowy filtra paliwa.
Wężyki są wszystkie nowe tak jak elektrozawory od egr i turbiny i pompa wakum też sprawna daje tam jakieś podciśnienie.
Jak isuzu jak 1,7dti ma ster typu hybryda na gorze silnika i drugi od pompy z tyłu za silnikiem. Tak tam ma byc 24c02.
nie ma napinacza automatycznego.Musisz poluzować pompę kluczem 12 lub 14 i zluzowac ją wkładając kwadrat 1/2 cala w otwór przy pompie.Opis dotyczy silnika isuzu.
witam mam problem padł sterownik pompy wtrysów ASTRA 1.7 Td ,silnik ISUZU rok 99 nigdzie nie mogę kupic takiego samego ,pytanie czy moge przeprogramowac komputer pod inny i jak to zrobic ,wczesniej byltam sterownik IGNITION CONTROL UNIT - 0281001827 965052 , posiadam czytniki eeprom tylko nie wiem jakie wsady uzyc moze ktos ma jakies pojecie na ten...
Witam zabrałem się za naprawę sterownika pompy wtryskowej astra 1.7DTI isuzu nr sterownika 8971891360 znalazłem na niemieckiej stronie http://www.mrserv.de/index.php?option=co... dokładny schemat co i jak. W aucie już mam inny sterownik lecz pomyślałem ze możne by w razie czego naprawić i ten... A wiec nasuwa się pytanie...
Szarpanie i falowanie obrotów- do sprawdzenia egr i przepływka. W moim przypadku podobne objawy w silniku isuzu poszła pompa do regeneracji i sprawdzenia a dokładnie szwankowal sterownik na pompie
To nie isuzu,a bosch :) Pompa VP44,to samo co w Focusie
Wydaje mi się że mogła pompa polecieć. moze pompa moze nie wiecej danych, w silnikach isuzu leciały sterownik
jest problem z odkreceniem gornej sruby a własciwie w jej znalezieniu. nie ma nawet tam jak podejsc zawadzają rureczki wychodzace od pompy paliwa prosze o pomoc jak wyciągnać ten rozrusznik
Jest to japoński silnik ISUZU a jak zapewnę wiemy to te jednostki jak i również pompy wtryskowe są dużo trwalsze od jednostek oplowskich i potrafią zrobić nawet 500000 km bez żadnej awarii. A skąd wiadomo że to ISUZU, a nie oplowski staroć z pompą VP44?
Samochód zapalił kilka razy i przejechał około 100km wiec ciepły także dobrze pracuje. Dawałem mu sloik z paliwem przed samą pompą pomijając filtr i nie załapał przy kręceniu.
Kolego upewnij się czy napewno z pod miski (oby tylko z pod niej), bo jak są ślady od strony rozrządu to może lać z góry na uszczelniaczu pompy olejowej i powoli ścieka na dół.
Podgrzewacz paliwa to taki bajer niż pomoc przy mrozach, co z tego, że podgrzeje paliwo w filtrze, jak może zamarznąć w pompie czy przewodach. Sprawny silnik, zalany dobrym paliwem tego nie potrzebuje.
swiece są ok silnik jest isuzu ciśnienie na cylindrach jest ... doszedłem ze nie dochodzi paliwo do pompy a le dlaczego?
Przy zatartej pompie też może pokazywać błąd sterownika i jego wymiana nic nie da. Szukaj warsztatu który sprawdzi ci pompę pod kątem zużycia i będzie ci ewentualnie w stanie ja naprawić z gwarancją .
Czyli różnice isuzu od GM? Jeśli chodzi o astrę 1 to wałek rozrządu z innej strony Poszukaj sobie na necie schemat ustawienia rozrządu i będziesz wiedział o co mi chodzi Przy GM jak staniesz przed autem to pompę wtryskową masz przed sobą a przy isuzu od strony ściany grodzeniowej
Witam. Jestem posiadaczem Opla Astry 2 1,7DTI Isuzu i mam problem z tym autem, a mianowicie czasami jeżdzi normalnie, a czasami jak dodaję gazu to strasznie zawory walą i jest słaby, czy ktoś może wie co to może być? Bo myślałem, że sterownik na pompie wtryskowej, ale go zrobiłem i jest to samo!
Niestety nie potrafię również znaleźć zamiennika dla tranzystora 935G 9400. Strony z zamiennikami jak i google nic nie pokazują. Ewentualnie poszukuje oznaczeń tranzystorów ze sterownika o oznaczeniach 8971891360 16267710 ISUZU 1.7L EDU.
Zawor egr zalancza sie na wolnych obrotach po dodaniu gazu powinien sie zamknac ,jezeli bedzie zabrudzony moze sie przycinac i jezeli sie nie domknie silnik wtedy dusi sie wlasnymi spalinami. W celu sprawdzenia zaworu zaloz saslepke na kolektorze wydechowym jezeli po tym zabiegu bedzie ok to masz do sprawdzenia , zawor egr,elektrozaworek ster zaworem...
Proponuję jakąś lekturkę do poduszki o podstawach silnika Diesla, Nie potrafię wyjaśnić pojęcia "ciśnienie w cylindrach" . Pompa wtryskowa to coś innego niż cylindry w silniku.
benzyna 1,4 8 lat wymieniony 2razy rozrząd reszta bez problemów,natomiast diesel na isuzu i oplu dtl,dti od 180 do 280 tys padają sterowniki pompy wtryskowej.
A co tam przekładać za wiązki, jak pompa na linkę. Czegoś za dużo/mało to pociągnie/utnie kabel i po krzyku.
isuzu aster aster isuzu aster isuzu sterownik pompa
ademco express schemat genway transformator ferrytowy
obciążalność prądowa przewodów montaż świateł
Canon PIXMA MG3650S – dioda B mruga, C świeci na stałe: interpretacja błędu, kody, serwis TPA3116D2 – czy można zamienić kondensatory 470µF na foliowe 470nF? Wzmacniacz, filtracja, awarie