Pompa oleju 8 Nm. Napinacz rozrządu 20 Nm, rolka 25 Nm, śruba centralna koła pasowego 95 Nm + 30° + 15°.
Takie zchowania kojarzą mi się z uszkodzonym sterownikiem,ale głowy bym nie dał.
Może alternator kończy życie powoli... Powinno być sitko jak kolega wcześniej napisał.
Jak w temacie Problem z ciśnieniem oleju, nagle się zapaliło. Moje pytanie czy siadają w tych modelach pompy oleju
Cieknie ci z węża od pompy wody , za pompa gruby wąz. Ten czujnik co po nim scieka to czujnik cisnienia oleju. Pasek rozrządu do naciągniecia pompą wody w/g wskaznika na napinaczu. http://www.panfleks.pl/wymiana-rozrzadu-...
Numery zaworków magistrali olejowej Z17DTL (Opel Isuzu 1,7 CDTI): • GM 94158727 - zawór jednokierunkowy • GM 98039340 (JNS GM 94381699) - zawór nadmiarowy (JNS = już nie stosować) • GM 97043774 - zawór bocznikujący Uszczelki podstawy filtra oleju/chłodniczki: • GM 97189134 - uszczelka podstawy filtra oleju • GM 98080996 - uszczelka łba śruby drążonej...
p0195 dot. czujnik temp. oleju, więc raczej bez związku. Albo pompa padła, albo nie ma paliwa.
witam ustawiam razrzad w silniku opel astra 1.7td isuzu i mam pytanie czy kolo pompy oleju tez ma wplyw na ustawienie w stosunku do innych kol bo jest na tym kole od pompy oleju znak odwroconego krojkata.prosze o porady.
Filtr oleju wymieniony? Jeżeli tak to trzeba uruchomić silnik aż lampka ciśnienia zgaśnie (pompa oleju zaleje filtr oleju)
Obroty widzi, ale ciśnienie w dolocie się nie zmienia. Wykręć świece zobacz czy jest iskra, odkrec wlew oleju i sprawdź czy wałek wydechowy się obraca z wałem korbowym.
Dół silnika ? Są duże szanse na wyciek z pod pompy oleju. To częste w tych silnikach. Rozrząd, micha i pompa oleju do zdemontowania.
Witam i pozdrawiam wszystkich sprężarkowców.Zrobiłem kompresor z trzech sprężarek od kamaza,silnik 5.5kw,smarowanie ciśnieniowe pompa wspomagania opel astra,filtr oleju fraz z chłodniczką ford mondeo zamontowany między pompą a sprężarkami.Mam problem z ciśnieniem oleju.Po włączeniu sprężarki nie było ciśnienia na zegarze ,zdemontowałem zawór w pompie...
Chrobocze bo grają popychacze czy chrobocze może pompa oleju?
Regulator ciśnienia oleju w pompie.
Może zawór zwrotny w pompie oleju puszcza.
Poskładaj wszystko do kupy, odtłuść dobrze gwint na osi pompy i w nakrentce,posmaruj gwint klejem do śrób i dobrze dokręć,powinno trzymać.
Nie mam możliwości sprawdzenia ciśnienia, silnik pracuje tylko na sucho. Z braku innych pomysłów będę wymieniał pompę oleju.
Witam. Komuter pokazuje blad: Uszkodzony czujnik oleju. Wymienione dwa czujniki na nowe. Blad w dalszym ciagu wyskakuje. Janusz z warsztatu twierdzi ze moze byc uszkodzona pompa oleju i trzeba bedzie robierac rozrzad. Ma ktos moze lepsza propozycje?
Ewentualnie pompa oleju
Astra H, Z16XER, miska z czujnikiem poziomu min. oleju. Czy przy wymianie miski olejowej powinno się uszczelnić wokół sitka przed pompą oleju? Czy bez uszczelnienia pompa prawidłowo zaciąga olej?
prawdopodobnie uszczelka pompy vaccum sie zużyła
No ale to nie jest ta pompa:) 1.7 tdi 94r tam jest zupelnie inna silnik isuzu
Olej i pompa oleju na alternatorze.
Ten wężyk który dochodzi do pompy wtryskowej to o ile dobrze pamiętam to z turbosprężarki leci.
Miałem dokładnie to samo. U mnie przyczyną był wyciek oleju z pompy vacum sprzężonej z alternatorem. Obejrzyj alternator, jak w oleju to daj do regeneracji. Wymienią szczotki, diody i uszczelnianie pompy.
Witam chciałbym się dowiedzieć czy w oplu astra 2 w pompie vacum powinienen być olej bo jak odkryciem ta pokrywke na 3 srobki to wylecialo mi sporo tego oleju z tej pompy i zaswieca mi się check P0400.
W tych alternatorach z tyłu zamontowana jest pompa podciśnienia, jest ona smarowana olejem z silnika, w przypadku nieszczelności na wałku wirnika olej wycieka na pierścienie ślizgowe i na szczotki, może to powodować takie objawy.Zobacz czy tył alternatora nie jest tłusty od oleju, jeśli tak, to wymiana uszczelnień wirnika.
1) Sprawdź wycieki płynu. Połączenia silnik-parownik gazu. 2) Zdejmij górną pokrywę rozrządu i sprawdź, czy nie cieknie pompa wody. Zobaczysz wtedy, czy nie cieknie z połączenia głowica-obudowa termostatu. 3) Biała maź pod korkiem oleju nie jest wyznacznikiem uszkodzonej uszczelki pod głowicą, zwłaszcza przy temperaturze i wilgotności, jaką obecnie...
Więc tak poczytałem trochę i ogarnąłem, że prawdopodobnie albo jest pęknięta obudowa pompy oleju w miejscu gdzie wchodzi pompa wody, lub uszczelka pompy oleju. Teraz moje pytanie w co należy się zaopatrzyć przy wymianie takowej pompy/uszczelki zakładam ze nowe śruby i kilka uszczelek/elringow.
Witam panowie, kupiłem Astrę 1.6 diesel. Wyskakiwało mi, że ma niskie ciśnienie oleju. Więc kupiłem pompę i cały zestaw: łańcuch, napinacz, wszystko zostało wymienione. Auto odpaliło, ale było słychać, że coś mu dalej leży i jakby rozrusznik, ale dalej odpalał. Wczoraj chciałem się nim przejechać i zgasł. Nie chciał odpalić na wstecznym. Później kumpel...
I tego właśnie najbardziej się obawiałem.Czy to oznacza że pompa do regeneracji bo samemu raczej się nie brać za pompę?
Z tym młotem bym uważał. Tam szybko idzie urwać łapę co trzyma napinacz a wtedy pompa oleju do zmiany
A ja stawiam na pompę olejową albo koło pompy.
Jeżeli uważasz że jest za rzadki to go wymień na gęstszy ale według mnie efekt będzie taki że kontrolka i tak będzie świecić , być może troszke sie to przesunie w czasie ale i tak sie zapali bo według mnie to jest pompa .
To jest całkiem popularny problem w Astrach, uboga mieszanka paliwa/powietrze, jednak osobiście nie dał bym grzebać w pompie, bo jest to bardzo mało prawdopodobne, bardzo częstym powodem tego błędu jest zasysanie lewego powietrza, brudny/popsuty przepływomierz, częstym problemem jest również pokrywa zaworów, w którym jest zawór/membrana do oddzielania...
I po 40 silnik padał . Swoją drogą nie mam pojęcia z czego robią te paski , lub rekomendowany olej. W VW pompa oleju napędzana paskiem w kompieli olejowej nie rozpuszcza paska przy przebiegu rzędu 200-300 tysi
Trzeba przede wszystkim sprawdzić ładowanie w samochodzie,później okablowanie pompy,pomierzyć napięcia czy nie uszkodzone przewody zasilające.Jeśli wszystko będzie w porządku to może być pompa zatarta przez brak oleju...
bede probowal... mozna jezdzic bez tej pompy?? zdjalem pasek, olej zlecial... czy nie uszkodze ukladu kierowniczego jezdzac bez niej i bez oleju ??
Witam. Mam taki problem Astra II 2008 rok, silnik 1.4 na łańcuchu. Chyba z14xep. Auto ma przejechane 39 tys. km.(napewno).I jest problem Z ciśnieniem oleju. Zestaw naprawczy pompy był Zmieniony. Był spokój prawie rok. Teraz do 2000 obrotów Świeci kontrolka oleju. Słyszałem że pompy były wadliwe w tych autach. Generalnie chodzi mi o to czy wymienić pompę...
Nie, nie powinno być tam żadnego oleju i nie bardzo mam pomysł skąd się tam mógł wziąć... chyba że pompa podciśnienia całkiem padła. Nie ma oleju w przewodach podciśnieniowych?
Może to coś pomoże więc napisze co dzis zauważyłem, otoz jak do tej pory bylo po odpaleniu zimnego silnika kontrolka od oleju dopiero sie zapalala jak sie dobrze nagrzal i gasla jak dało się więcej gazu a czasami i nie gasla:) dzis i wczoraj po odpaleniu zaswiecila sie na chwile, po jakims czasie okolo minuty, zgasla i juz nie swiecila, następnie podczas...
Wlasnie o tej pompie pisalem.
Migająca kontrolka to objaw niskiego ciśnienia oleju. Przyczyny przytarta pompa oleju, zuzyte panewki na wale korbowym, lub nieszczelna chydraulika zaworowa.
Wymieniona pompa wody, uszczelka chłodnicy oleju, chłodniczka przepłukana (drożna), nagrzewnica przepłukana (drożna), wymieniony termostat, dalej słabo grzeje. Na obrotach jest ok na wolnych słabo.
Zacięty zawór upustowy na pompie oleju i podpiera ci zawory stąd praca bez oporu .
Witam ponownie mam kolejne pytanie:) liczę na wsparcie:) czy pod pompą oleju prócz oringa jest jakaś uszczelka?
rozbierz rozrzad zweryfikuj luzy na pompie wody oleju, wymien rozrzad zanim peknie
Z przelewów jest wstawiony trójnik w powrót który idzie z pompy do baku. Tyle jest przeróbek w tym aucie. Ale jakie to ma znaczenie odnośnie wlewania się ropy do oleju?
Przeca Ci Motronic pisze że silniczek bezszczotkowy czyli na prąd przemienny czyli bez elektroniki nie pójdzie . Nie wiem jaki masz typ tej pompy raz rozbierałem jedną zepsutą to elektronika była zanurzona w oleju więc nie dziw sie że płytka była tłusta.
A pompa oleju? A fazy rozrządu? Problemów jest znacznie więcej.
O ile pamiętam pompa jest smarowana olejem z przelewu na zaworze regulacji ciśnienia oleju. Faktycznie uszkodzenie przewodów (rurek) skutkuje upaprawiem silnika.
Ludzie, tam nie ma żadnej uszczelki. Na misce ma być cienka warstwa silikonu i tyle. Jeśli miska będzie krzywa, to po jej zdjęciu będzie widać gdzie nie dolega, gdzie nie wyszedł/odbił się silikon. Jeśli silikon odbija się równomiernie, to znaczy, że albo nie leci z miski, albo coś gdzieś jest pęknięte, chociaż pewnie to wina tego pierwszego. Kanał...
witam, czy te objawy masz przy max skrecie kołami? sprawdż poziom oleju a moze przyda sie wymiana, powodzenia
jeśli się nadal nie nagrzewa to jakiś gówniany termostat, pewnie calorstat=vernet jak UPG puszcza to węże do chłodnicy są twarde a silnik się chętnie przegrzewa a nie niedogrzewa taka maź często jest właśnie z ciągle niedogrzanego silnika a płynu może ubywa bo gdzieś się sączy? z łączenia jakiegoś węża? szczególnie lubi się sączyć z wszelkich trójników...
pazatym astra jest ciezsza od kadetta , gdzie tu sens ?? :>
Trochę tych fszawych opli przerobiłem po takich mechaniorach co nawet w akcie desperacji przelewy odpinali od zasilania (tak to jest tam zrobione) i wpinali w powrót do baku. Miało to bardzo poważne konsewkencje jeśli trawersy puszczały bo ON dostawał się do oleju silnikowego, w oryginalnym połączeniu następowało zapowietrzenie pompy i problem z rozruchem,...
No skoro pompy nie wyciągali to nic tam naprawić nie mogli,zobacz jak wygląda filtr paliwa czy nie jest czarny od oleju silnikowego jeśli tak to do wymiany uszczelniacze obudowy wtryskiwaczy
Żadnego oleju nie ma być w przewodach podciśnieniowych.Pewnie pompa kończy żywot.Można podratować podpinając się wyżej a dolny otwór zaślepić.
Witam, mam problem z pompą wody bo jest zepsuta i z niej woda ucieka jak szalona, rozrząd jest do wymiany bo już na oko z 60 tysięcy przejechane a auto ma z 120 tyś przebiegu Chcę sam wymienić pompę wody z termostatem oraz paskiem i napinaczem posiadam książkę sam naprawiam opla astry f ale wolę was dopytać jak się za to zabrać i co potrzebne bo nie...
Uszczelnij też od razu przednia pokrywę silnika. Znajduje się tam pompa oleju i często nie trzyma tam uszczelka a wygląda na wyciek spod miski.
Paliwo nie dochodzi do wtryskiwaczy winna jest pompa? Prawdopodobnie ją zatarłem gdyż jeździłem na oleju z frytek.Podejrzewałem ze chyba muszę ją wymienić. I tutaj moje pytanie czy do opla astry F 1.7d możną wstawić inna pompę niż bosch najlepiej z własnym smarowaniem gdyż mam niedrogi dostęp do oleju po frytach w bardzo dobry stanie. Pompa już raz...
Musisz poczekać tak jak radzą moi poprzednicy. Jeśli głowica nie była dawno sciągana i samoregulatory, dźwigienki i tzw. "pastylki" ruszane to trzeba było zapewnić ich dokładny powrót w takim samym położeniu jak były. Ponieważ ściągałem to w swoim ponad 10 razy(kłopot tkwił w czym innym-w sworzniach tłokowych) to znaczyłem markerem nawet jak jest ustawiony...
Jeśli nie byłeś jeszcze u fachowca z autem to przyczyną złej pracy może być: niesprawna pompa wtryskowa (mało prawdopodobne bo pozostałe cylindry pracują) poluzuj przewód pierwszego wtryskiwacza- powinno wypływać paliwo, a silnik powinien przestać dymić na niebiesko bo do wydechu nie idzie niespalone paliwo- jeśli tak to niewykluczone że pompa jest...
Witam, pacjent Opel Astra G bertone 1.8 125KM, podczas wolnej pracy silnika słyszany jest metaliczny dźwięk z okolic rozrządu i coś sprawia że znika olej. Rozrząd wymieniony 20 tyś temu. Stawiam że pompa oleju może być problemem lub może wężyk pełniący role odmy. Proszę o jakieś wskazówki.
Witam Przymierzam się do wymiany rozrządu, i w związku z tym chciałbym się dowiedzieć ( bo różne rzeczy juz wyczytałem ) czy trzeba przy każdej wymianie rozrządu wymienić też pompę wody ??? oraz śrubę mocującą koło pasowe pompy oleju ??? Bo podobno ta śruba lubi sie sama poluzować ( może ja klejem potraktować )
Kolego upewnij się czy napewno z pod miski (oby tylko z pod niej), bo jak są ślady od strony rozrządu to może lać z góry na uszczelniaczu pompy olejowej i powoli ścieka na dół.
Olej zimny jest gęstszy niz cieply, prawdopodobnie pompa olejowa sie konczy albo smok zabity albo zawor cisnieniowy przytyka.
Witam.A nie można nawiercić i nagwintować tych otworów do mocowania koła fonicznego jeśli ich tam nie będzie i chyba inne wejście na wale jest do pompy oleju bo jeśli tak to może być gra nie warta bo wyjdzie na to samo wał od z16se koszt 300zł a od innego 1.6 od 100do 1500 plus pompa oleju od 150 do 300
Silnik jak najbardziej kolizyjny polaciala glowica i wylamalo sie ucho pompy oleju mocujáce napinacz paska czyli wszystko wiesz.
Pompa olejowa Panewki zbyt duzy luz i nie jest w stanie wytworzyć ciśnienia
W kotłowni stacjonarnej bardzo dobrze spisuje się stara pompa od wspomagania z OPLA ASTRY. Napędzam ją silnikiem od pralki. Wszystkie elementy leżały i czekały na pomysł. Pompa wspomagania umieszczona jest nisko. Odpowietrza się błyskawicznie. Czas pracy dwie, trzy sekundy. Przed elektrozaworem umieściłem filtr siatkowy skośny, łatwy do oczyszczenia....
Zanieczyszczony filtr paliwa powoduje ograniczony przepływ oleju napędowego. Sprawdz siłownik korygujący początek wtrysku znajdujący się w pompie wtryskowej, oraz sprawdź jego sterowanie.
Przy przebiegach które maja (realnie) to wszystkie. Popatrz sobie na koszt 1 wtryskiwacza. Czy dwumasy plus wymiana. 1.9 tdi to będą PD czyli padające wałki i rozjechane gniazda pompo-wtrysków. Stare 1.9 tdi na pompach rotacyjnych są już na złomie lub blisko im tam. Ja bym szukał golfa 5 czy octavi 2 1.6 mpi. Tylko dokładnie przyjrzał by się silnikowi...
to jak z tą iskrą, traci się po paru obrotach wału ? zasilanie na cewce stabilne ? sprawdź żarówką 21W, a nie miernikiem. a jeżeli iskrę masz, paliwo masz, a nie pali - to może mało oleju i hydrauliki puste?
Przodem do silnika to po prawej stronie pompy wtryskowej tylko niżej. Albo uszkodzony albo przerwa w przewodach.
Witam, Dziś zmierzyłem ciśnienie oleju. Okazało się że na jałowym biegu jest 0,8-1 bar. W drugiej takiej astrze na rozgrzanym pokazało 2,5 bar. Zamówiłem zestaw naprawczy pompy. We wtorek założę. Miał ktos taki przypadek?
Ok viper555 masz rację ,coś mi się pomieszało( chyba przez to że od isuzu to akurat miałem tylko jeden i jak rozbierałem ten alternator to był cały w oleju i pomyliłem przeznaczenie pompy
Jaki to dokładnie silnik?wersji mamy sporo.Ten problem może sugerować uszkodzoną pompę oleju, jak odm ?,nie jesst czasem przytkana?Mocy brakuje w jakim przedziale obrotów? Podaj więcej szczegółów, a rozwiązania latwiej uda się dopasowac i zweryfikować.
Wolę mechaniczny silnik zewnętrzny. Nie taki z Astry, ile to prądu bierze? Ampery się liczy zawsze i wszędzie, przy zasilaniu z akumulatora liczy się motogodzina czasu zasilania z akumulatora. Nie kWh... A w tym miejscu ważna jest moc i ampery podawane przy jakim napięciu zasilania. Interesuje mnie Tesla i sam mam elektrycznego samoróbkę pojazd rolniczy...
Witam, Znajdź mechanika który dobrze zna się na oplach a jeszcze lepiej na dieslach, posiada dobry tester diagnostyczny i ma dużo oleju...-w głowie. pozdawiam
Witam, Ostatnio pojawił sie u mnie problem z wysokim spalaniem mojej Gwiazdy (Astry). Podejrzewam, że chyba sam sobie narobiłem tej biedy. Jak to w astrach często bywa, pompa vacum ciska olejem po przewodach podciśnienia. I właśnie jeden z nich prowadzi do pompy paliwa, następnie do regulatora dawki paliwa (tak mi sie wydaje) jest to taki grzybek z...
Chłopaki mam prawie identyczny problem w astrze G 2007 Z14XEP 1,4 TWINPORT auto siostry kupione kilka miesięcy temu. Auto kupione po przeglądzie w serwisie opla więc nie wymieniłem oleju - kupione z firmy od znajomego ... bez komentarza... mój błąd - olej trzeba było podmienić na początku ale zapewniali i potwierdzali, wszystko jest na papierze i w...
Miałem coś takiego w astrze z tym silnikiem. Jeczenie było spowodowane przepływem oleju napędowego pod cisnienien. Generalnie auto stałe serwisuje i stale tam jeczy i nic się poza tym nie dzieje.
Jeśli byłaby to pompa, to prawdopodobnie przy zimnym silniku byłoby to samo. Proponowałbym sprawdzić czy silnik nie pompuje oleju do kolektora ssącego.
problem powrócił :(szarpanie znów zaczyna wracać. czy to może być spowodowane przestawieniem rozrządu bo jak wcześniej wspominałem auto było w naprawie był robiony wyciek oleju z pompy olejowej. czy to faktycznie ten sterownik pompy może tak robić????? proszę o pomoc bo w to auto juz za dużo kasy poszło
Umyj silnik w rejonie wycieku np zmywaczem do hamulców. Uruchom silnik zobacz skąd zaczyna cieknąć. Możesz zrobić zdjęcie i zamieścić na forum. Potencjalne źródła to pompa podciśnienia, smarowanie turbiny , powrót oleju z turbiny. Nieszczelny przewód powietrzny turbiny.
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
Co do poduszki na sankach to jest dobry trop bo ostatnio wymieniałem ja na nowo i poskładalem wszystko na sztywno jak zmieniałem sanki na zewnątrz może faktycznie ona przenosi jakieś drgania. A co do serwa hamulca to jak to mogę sprawdzić? Zawór od klap zawirowań wymieniałem ostatnio na nowy bo został zalany olejem z pompy i pękła guma
wielkie dzięki udało się ściągnąć. ja muszę zobaczyć czy mój jest 100A ale by były kabarety ale już takich mechaników spotykałem że nic mnie nie zdziwi. narazie jezdze oszczędzając prąd i czekam na kolejny zastrzyk gotówki dam znać jak coś naprawię narazie zadziałałem na masach i sprawdziłem poziom oleju w pompie jeszcze raz dzieki za pomoc
Witam, zaryzykowałem i oszlifowałem zaworek poskładałem wszystko i ciśnienie spadło, teraz jest na biegu jałowym 1,7 a przy 2/3 obr. około 6bar czyli może być. Ale problem jest nadal ubywa na trasie sporo oleju ciągle trzeba dolewać, ma ktoś pomysł, dalej mocno dmucha przez odmę wraz z olejem.
W takim razie powinni w miejsce czujnika wkręcić manometr i sprawdzić ciśnienie oleju (powinno być 1,3 bara na obrotach jałowych). Ciśnienie poniżej 1 bara powoduje świecenie się kontrolki. Powodem może być zbyt niska lepkość oleju (zły jego dobór lub rozrzedzenie paliwem), zapchany smok w misce olejowej, zawór pompy lub kończąca się pompa oleju (luzy...
Czym to było smarowane , olejem jadalnym? Sprawdzić / nie tylko na oko/ smok pompy , błoto na dnie baku , przewody paliwowe po pompie i jak wcześniej pisali - fitr paliwa.
Do sprawdzenia na zimnyn silniku jak wygląda kąt wtrysku najprawdopodobniej zacierający się tłok przestawiacza kąta w pompie vp44,doraznie spróbuj dolac trochę oleju typu mixsol lub coś podobnego do baku ,wrazie problemów zadzwoń
Witam, w moim oplu 1,7 isuzu występuje identyczny problem, po wizycie w serwisie ASO, komputer nie wykazał błędu. Na początku problem pojawiał się rzadko ale zawsze jak silnik był gorący. objawy pojawiły się po wymianie filtrów paliwa, oleju itp. może układ paliwowy jest zapowietrzony? Na początku podejrzewałem sterownik pompy ale podobno jak pada to...
Dzisiaj też grzebałem trochę przy aucie i zobaczyłem że , gdy zaciskam wąż od paliwa ten wzrotny nie ten co podaje pompa to przez chwilę jak by silnik dobrze działał czy ma to coś wspólnego?
gdzies czytalem ze w tych silnikach to dosc typowe niedomaganie, ponoc jakis blad w montazu na automatach -szpilka niedokrecona czy cos. jaki jest koszt wymiany zozrzadu (kolo male, duze, napinacz, pasek, pompa wody, robocizna) ponoc zaleca sie wymiane pompy wody przy 120-150kkm?
Witam, ile ten silnik ma przebiegu? możliwe że czas na remont pompy, regeneracje wtrysków, ale najpierw sprawdż kompresje na CIEPŁYM silniku, temperatura oleju min 90st, powodzenia.
Możesz spróbować zmniejszyć luz dokręcając kamień w przekładni. Jeśli chodzi o montaż przekładni ze wspomaganiem, to temat prosty, pod warunkiem że na szrocie wyciągniesz wszystkie szpeje z takiej samej astry (taki sam silnik). Potrzebna pompa ze wspornikiem, zbiorniczek ze wspornikiem, przewody z chłodnicą oleju i oczywiście sama przekładnia. W przekładni...
Panowie, nie róbcie jaj. Litr oleju więcej w niczym nie zaszkodzi, Ecotec i tak sobie szybko to doprowadzi do stanu właściwego. Żeby olej nie bryzgał, rozbijany wałem korbowym, po to w misce jest blaszana blenda zasłaniająca lustro oleju. Nawet z litrem ponad stan poziom oleju nie sięgnie ponad nią - objętość samej miski to z dobre 6-7 litrów. Nie widzę...
To na pewno nie jest wina czujnika w zderzaku. W tych silnikach bardzo czesto sa problemy z cieknącymi pompami oleju i wtedy dochodzi do uszkodzenia paska rozrządu. Pompa jest napędzana paskiem a wadliwy uszczelniacz w tych silnikach doprowadza do wycieku i wtedy pasek zebaty jest zamoczony. I raczej tutaj wlasnie bym stawial na pompke, cisnienie itp...
pompa oleju aster pompa oleju silnik aster aster pompa wyciek oleju
bosch zmywarka hałas antena radia detektorowego 25pt4423 dławik
ecc85 przestrojenie ecc85 przestrojenie
Rezystor 1R00 - czym zastąpić i ile ma omów? Zwarcie instalacji elektrycznej Ford Mondeo - diagnostyka i naprawa