Proszę bardzo: F1 KONTROLA CIŚINIENIA W OPONACH F2 OŚWIETLENIE PRZEDZIAŁU BAGAŻU F3 ŚWIATŁO SIODŁA - (oświetlenie zakabinowe) F4 RADIO ( OPCJA DLA WERSJI XL) F5 INSTRUMENTY F6 OSUSZACZ POWIETRZA F7 IMMOBILIZER F8 TACHOGRAF ( OPCJA DLA ESP I LKS) F9 INHIBITOR ZAKRESU (blokada przebicia na niską skrzynię przy prędkości powyżej 36km/h ) F 10 CZUJNIK EMISJI...
Witam , moim zadaniem nieszczelność może występować przy siłowniku w zamku , (są tam dodatkowe styki połączone przewodami ze sterownikiem informujące sterownik czy zamek już się zamknął czy nie i dlatego pompa długo "móżdży" zanim się wyłączy.)
Bez przesady, ale możesz też mieć rację. Kolega dostał Lanosa, na ten rynek fabrycznych alarmów w nim nie montowano. Czasem nie działała pompa paliwa. Rozwiązanie? Ktoś nieumiejętnie wyciął alarm, i odcinkę pompy połączył na skrętkę, skrętka zaśniedziała, pompa nie działała... No to jaki alarm, skoro w nim nie montowano fabrycznych alarmów, najwyżej...
Witam, zakładam sobie amatorsko alarm do samochodu skoda fabia 2005. Jest to alarm pod can-bus czyli bez żadnego wiercenia dziur. Utknąłem w sumie na końcu bo trzeba go podłączyć teraz do prądu. Według schematu ma to być z kabla 12 v po przekręceniu stacyjki czyli pozycja ON, a drugi kabel to zapłonowy. Nie wiem gdzie je odszukać ? Pod którym bezpiecznikiem...
to co brzeczy to ZV Pompa, szukac nieszczelności, jeżeli podczas manipulacji kluczem w zamku pompa pracuje, a trzpienie pozostaja niewzruszone.
Znajdź i wciśnij bezwładnościowy wyłącznik pompy paliwa. Prawdopodobnie jest przy prawym środkowym słupku, obok fotela pasażera.
styk w drzwiach, albo czeste-pompa, a zwłaszcza zazieleniona kostka.
Witam :) kierunki- czarny/biały i czarny/zielony drzwi kierowcy- szary/biały (cienki) drzwi pasażerów- szary (cienki) bagażnik- brązowy/biały pompa paliwa- czerwony/niebieski (gruby) zamek centralny- zamknięcie- brązowy/czerowny zamek centralny- otwarcie- brązowy/biały wszystkie te kable w lewym progu (wiązka lub kostka), wyłącz zapłon to możwsz wyjąć...
Zgadza się.Podobnie jest przy samej pompie.W zależnosci co podamy na wejście sterujące w pompie, zamek otwiera się bądź zamyka.
Zobacz na ten schemat [url=https://obrazki.elektroda.pl/850819... Sterownik zamka raz podaje masę a raz plus na pompę przy zamykaniu i otwieraniu, sprawdź czego brakuje
Witam Nie potrzeba żadnych dodatkowych przekaźników .Trzeba się bezpośrednio podpiąć do przekaźnika sterującego pompą zasilającą siłowniki.Jest on obok pompy. Pozdrawiam
moduł jest w pompie
"jeżeli z kluczyka central pracuje " chodzi o kluczyk w drzwiach kierowcy. Sprawdź pompę jak pisałem wyżej
Witam, mam problem z odpaleniem samochodu po wczesniejszym odlaczeniu akumulatora. rozrusznik kreci, ale pompa paliwa nie podaje. nie dziala tez centralny zamek z pilota w kluczyku. Na wyswietlaczu pokazuje sie "ECONOMY MODULE ACTIVE". To jest normalne i zniknie po uruchomieniu silnika. podejrzewamy immobilizer, dlaczego? aczkolwiek probowalismy go...
w a4 zamek jest pneumatyczny,pompa znajduje się w bagażniku(czyba po prawej stronie)znajdź ją i sprawdź czy nie jest zalana oraz zobacz czy przewody powietrzne są szczelne
Zainteresuj się czy i gdzie w tym samochodzie jest wyłącznik uderzeniowy odłączający pompę w czasie kolizji.
Pompa do dociągania jest niezależna od centralnego i jest umiejscowiona w bagażniku po lewej stronie za osłoną zbiornika paliwa przy mocowaniu amortyzatora.bardzo często pomaga zresetowanie tej pompy poprzez wyjęcie bezpiecznika, który jest w bagażniku , nie wiem który ma numer lub zdjęcie klemy z akumulatora.bardzo często występuje również nieszczelność...
Głównie zamek centralny, jest pneumatyczno-elektryczny. Dodatkowo schemat kostki stacyjki.
Sprawdziłem jeszcze pompę paliwa na krótko i działa przekaźnik, jeśli jest to ten od pompy to działa (pod kierownicą pierwszy od prawej) po włączeniu zapłonu załącza i po chwili puszcza. Czyli musi go blokować alarm. Co z tym zrobić gdzie ewentualnie szukać sterownika żeby alarm rozłączyć??
Wirnik pompy centralnego do sprawdzenia ewentualnie nieszczelność.
Nie napisałeś dokładne jaki masz centralny zamek czy jest to pneumatyczny w którym to mowa jest o pompie pod tylna kanapą (wytwarza ciśnienie bądź podciśnienie co powduje ruch rygli) a w drzwiach są tylko styczniki dające informacje o tym czy drzwi mają być zamknięte czy otwarte. Jeśli masz takowy układ sprawdź czy nie powstały gdzieś zimne luty zacznij...
Wszystko bez zmian. Sprawdziłem główny przewód nic tam nie ucieka. Za każdym przekręcieniu kluczykiem pompka włacza się i po około 1min wyłacza się. Usterki bez zmian. tzn. masz nieszczelność, pompa powinna wyłączyć się po 3, 4 sekundach
Czy usterka występuje zarówno przy zamykaniu/otwieraniu manualnie z kluczyka jak i przy zamykaniu/otwieraniu z pilota w oryginalnym kluczyku? Jeżeli w kluczyku nie masz pilota to obstawiałbym styk na bębenku zamka na drzwiach podający impuls sterujący pompę.
Zdejmij wężyk z pompy i dmuchaj/zasysaj. Sprawdź, czy wszystko szczelne.
jak wyczyscis styki (tzn gdzie one sa) i gdzie jest ta pompa?
witam potrzebuje szybko rozpiski przewodów z kolorami do e36 318ti compakt 1995 r albo podobnego wystarczy mi pompa paliwa + centralny zamek kierunki + krańcówki;) z góry dzieki pozdrawiam
Golf IV z zabezpieczeniem pompy paliwa, by dorobić klucz z centralnym zamkiem wystarczy zrobić kopię transpondera + dopisać centralny vcds-em czy jeszcze gdzieś trzeba go dopisać ?
Klucz nie ma nic do tego . Nawet bez niego dioda powinna świecić - mrugać . Pompę paliwa słychać ?? jak nie to sprawdź przekaznik.
Witam,mam następujący problem w mercedesie 124,200D Moje autko posiada zagłowki i reflektory sterowane podciśnieniowo,niestety nie działa ich opuszczanie ani podnoszenie,czy "napędzane" są z tej samej pompy co centralny zamek?Jak ten układ działa? zapomniałem dopisac ze poszukuję schematu układu pneumatyki tego auta gdyby ktoś posiadał,pozdrawiam
po pomiarach wyszło , że prąd zabiera pompa paliwa oraz oświetlenie bagażnika / centralny zamek bezpiecznik 38 - pompa paliwa chodzi cały czas nawet bez zapłonu - zwarty przekaźnik ? czy zawór sterujący ciśnieniem paliwa ?
Poszukuje schamtu centralnego zamka w passacie B3 89 r silnik 1.8 PF limuzyna (sedan). Jest to oryginalny pneumatyczny centralny zamek z pompką umieszczoną w bagażniku. Podejżewam że padła pompa ale nie wiem jak ją sprawdzić bez schematu- za dużo kabli.
Masą. Szaro-zielony i żółto-zielony. Następnym razem zadawaj pytania w dziale dla początkujących, bo nikt doświadczony nie zapytałby, czy zamek w Daewoo może być sterowany plusem, lub pompą :?::?::?:
Gaszony jest podcisnieniowo. Poszukaj nieszczelnosci w ukladzie podcisnienia :silownik przy pompie stacyjka, centralny zamek regulacja swiatel itp Dodano po 1 Przeszukaj forum jest taki temat
Witam , problem rozwiązany to nie alarm odłączył centralny tylko wężyk od pompy się rozłączył. Dziękuję i pozdrawiam Monika.
Jak zapali sie kontrolka EDC to samochód nie zapali, a jak kontrolka jest to samochód zapali. Czego to wina?
Mała uwaga - na czas podłączania sterownika z alarmu do centralnego zamka odłącz akumulator lub przynajmniej pompę centralnego zamka.
Wrzucenie wspomagania (obecnie auto nie posiada wspomagania) Maglownica około 250 złotych, pompa wspomagania 50-100 zł, przewody hydrauliczne 50-80zł, zbiorniczek płynu 20 zł, końcówki drążków kierowniczych 80 zł, łapa pompy wspomagania 50 zł, pasek 30-40 złotych. Centralny zamek (Pojedyńcze otwieranie drzwi zaczyna irytować) Cały zestaw zamka centralnego...
Przekaznika sterujacego pracą pompy
A czy ta pomka też odpowiada za dociąganie drzwi? Rozumiem że chodzi o tą pompę w bagażniku za boczkiem?
No właśnie coś mi tu nie gra, o jakiej pompie mowa. Jeżeli faktycznie centralny pneumatyczny to sterowanie bankowo (+/-) .
Kolego po pierwsze to zamek pneumatyczny i jeśli zamek zasteruje pompka to powinna ona zamknąć wszystko chyba że jest gdzieś nieszczelność. Pompa pracuje długo czy szybko się wyłancza??
Pewnie wirnik pompki niedomaga. Dla pewności podaj tylko zasilanie na moduł sterowania zamkiem i ręcznie zasteruj go kilka razy (+). Upewnisz sie czy to pompa czy coś z przewodami.
W210 powinien mieć centralny zamek podciśnieniowy. Pompa znajduje się pod tylna kanapą. Sprawdź, czy pompa działa (bezpieczniki też). Sprawdź, czy układ podciśnienia jest szczelny. Jeśli gdzieś w układzie jest nieszczelność, to pompa pracuje prawie minutę i sama się wyłącza. To jednak może wyczerpać zużyty akumulator.
No a może usterka jest w drzwiach a nie w pompie, najprędzej w przelotce między drzwiami a karoserią.
Witam Mam problem z audi a 3 8l nie działaja mi szyby centralny zamek i podświetlanie,myslałem że to czujnik komfortu zakupiłem pompkę i dalej nic bezpieczniki sprawdzałem jak by ktoś pomógł to z góry dzięki za odpowiedź
Sprawdz szczelnosc w ukladzie jak dlugo pracuje pompa to jest nieszczelny uklad
Sprawdziłem wszystkie styczniki we wszystkich zamkach działają dobrze zwierają dobrze w obu pozycjach zmierzyłem wszystkie przewody od zamków do kostki przyłączeniowej do pompy i żaden nie ma przerwy nie wiem co dalej czyżby siedziała pompa dziwne że na otwieranie działa prawidłowo.
Piloty tak sprawne ale parę miesięcy temu coś się porobiło dzieciaki bawiły się pilotami i padło. Pompa w bagażniku napewno sprawna bo z kluczyka działa . Tym bardziej jak masz fabryczny centralny zamek kable już odnalezione to zakładaj nowy sterownik.
Witam pytanie jak w temacie nie działa centralny z kluczyka nie ma pilota do centralnego tylko słychać jak pompa pracuje ale żadne drzwi nie zamykają się wszystkie trzeba zamykać ręcznie nie wiem od czego mam zacząć pozdrawiam.
Prawdopodobnie przerwany l przewód sygnałowy a alarm faktycznie może odcinać pompę paliwa to trzeba sprawdzić
To wsadź pompę i zobacz co się dzieje jeżeli nie będzie działać to sprawdź sterowanie na pompie i w instalacji ewentualnie przerobisz, możesz spróbować wlutować zalane scalaki z innej pompy powodzenia.
jeżeli rozkodowały by ci się kluczyki to to miał byś brak reakcji na sygnał od nich ,a masz bo informują cię kierunki podejrzewam że podła ci pompa centralnego lub jej sterowanie
Może się mylę, ale tam jest zamek pneumatyczny, jeśli tak to tym światełkiem steruje urządzenie odpowiedzialne za zamek centralny. Wyciągnij pompę od centralnego zamka i sprawdź luty czy nie są popękane. Kiedyś straciłem dużo czasu na szukaniu przyczyny podobnej usterki, i okazało się ze kilka lutów było popękanych, po "przelutowaniu", było ok. W razie...
Witam Problem polega na tym że zamek centralny zamyka się normalnie we wszystkich drzwiach tylko że pompka działa jeszcze około 1 minuty choć wszystkie zamki są już zamknięte. Przy otwierniu pompa działa poprawnie
Witam Samochód po odbiorze od blacharza i lakiernika nie reaguje centralny zamek, miernikiem sprawdziłem ze pompa nie ma zasilania, bezpieczniki po kolumną kierownicy sprawdzone są dobre przewód od pompy do deski rozdzielczej sprawdzony jest cały, czy ktoś mi może powiedzieć skąd centralny bierze zasilanie ewentualnie rozpiskę od czego sa trzy przewody...
pompa odzywa się?
W bagazniku bedzie pompa powietrza z rurkami. Mikrostyk w zamku. Reszta wiadomo. Tak nowego samochodu nie mam, aby sprawdzic czy cos sie nie zmienilo. :>
Pod jakie kolory podpiales alarm do pompy Jakie sterowanie ma pompa jedno czy dwu przewodowe
Sprawdź czy nie ma wilgoci w okolicy pompy C.Z.
kolega ma pneumatyka nie działa pompa jak zamyka kluczykiem
tak sprawdziłem, wszystko nietknięte dodatkowo oglądałem płytki zamka centralnego i pompy zamka, żadnych wypaleń. Może przekaźnik na jednej z płytek?
wkładałem zamek centralny do lupo,ale do drzwi,bez tylnej klapy,nie ma specjalnych problemów pod warunkiem dokładnego dogięcia cięgna,tylnej klapy nie robiłem,ale miałem okazję widzieć jak to wyglada w arosie i jest tam taki mały siłowniczek wbudowany w zamek więc chyba ciężko będzie zrobić tył na standartowym siłowniku,kolory kierunków zielono-czarny...
Niestety za późno przeczytałem. Odłączyłem całą centrale alarmu, zmostkowałem fioletowe przewody, lutując je. Samochód się uruchamia, pompa działa prawidło. Centralny zamek działa prawidłowo na kluczyk, tak jak chciałem. Pilot niestety raz działał raz nie, dla tego też nie używałem go. Za chwilę idę pojeździć trochę i zobaczę jak się sprawuje. Boje...
Po pierwsze. Objaw dziwny. Może alarm podaje szczątkową masę na przewody sterowania centralnym zamkiem. Spróbuj dołożyć dwa przekaźniki (wiem, co piszę !) i nimi podać masę na brązowo-biały i brązowo-czerwony w instalacji centralnego zamka. Po drugie. Tym przekaźnikiem możesz odciąć co chcesz. Pompa, rozrusznik, zapłon...
Mam problem z rozszyfrowaniem sposobu zamykania i otwierania klapki wlewu paliwa w benzynowym Polo 6n2 z marca 2001. Auto pierwotnie miało pneumatyczny zamek centralny z pompą podciśnieniową w prawym, tylnym nadkolu. W drzwiach kierowcy jest sterowanie szybami, sterowanie lusterkami oraz dwa przyciski: - elektryczne otwarcie bagażnika - elektryczne...
DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM WYPOWIADAJĄCYM SIĘ NA TEN TEMAT centralny zamek podłączyłem wszystko pięknie działa (głównym problemem było to że pompa w bagazniku była uszkodzona - zalana woda) :) jeszcze raz dziękuję pozdrawiam wszystkich ZAMYKAM TEMAT
Już po wszystkim. Dziadek pojechał do mechanika żeby otworzyć wlew paliwa i powiedział że to pompa i ją zamówił.
Pomoże ktoś? 3 przekaźnik dobry też jest. Nie wiem co robić a pompa 50 zł kosztuje.
klemy odpinalem i zapomalem i nic ;/ to widac jak ewidentnie nie dziala pompa i rozrusznik, radio, swiatla, zamek centralny wszystko dziala :(
Autko mialo alarm ale byly z nin problemy i zostal odlaczony zostak tylko centralny zamek
Witam Mam problem z zamkiem centralnym od Audi 80. Zamek się ładnie zamyka tylko niestety niechce otwierać. Przy próbie otwarcia pompka dosłownie na ułamek sekundy próbuje zadziałać i koniec (gdyby układ był nie szczelny to pompa by pracowała przez dłuższą chwilę). Płytka z układem scalonym ITT AZVA 7S9 oraz trzy przekaźniki siemens V23072-C1056-X101....
Temat wraca, tym razem centralny nie działa ani z pilota ani kluczyka, kluczykiem mogę zamykać i otwierać tylko drzwi kierowcy, a pozostałe drzwi pozostają otwarte. Wie ktoś gdzie się znajduje silniczek/pompa od centralnego zamka?? Jak to naprawić? Bezpiecznika nie spaliło o dziwo więc coś innego siadło
Trochę późno odpowiadam, ale na bank masz nieszczelność w układzie pneumatycznym (węże, złączki, membrany w siłownikach). Zdejmij wąż z pompy, podłącz naładowaną sprężarkę (ok. 1 atm) i dmuchaj w wąż w cichym pomieszczeniu. Usterkę znajdziesz "na słuch". Przy prawidłowo działającym zamku pompa pracuje ok. 2-3s
Może i nie da ale już wiem który pin jest na cewkę a który styk na pompę. Alarmu auto nie posiada (tylko centralny zamek) więc pozostaje mi odnaleźć sygnał z ECU na przekaźnik.chyba że jeszcze jest coś po drodze,ale nic mi teraz nie przychodzi do głowy CO.
różnica ośmiu metrów przewodu{2x4m},przepychania go,rozbierania i składania progów,i jeszcze tam takie inne....tylko taka różnica,jeżeli nieistotna,to niech łączy przy pompie.
mam centralny zamek pneumatyczny do pompy dochodzi dziesiec przewodówa zcentralki alarmowej wychodzą tylko dwa (zamknij otwórz ) i nie mam pojecia gdzie i jak to wszystko połączyc aby zadziałało . Bardzo proszę o pomoc .
Witam. Mam problem w moim aucie audi a4 b5 95 dotyczący zamka centralnego otwieranego/zamykanego na kluczyk(nie na pilot). Otóz gdy zamykam samochod to po minucie, po godzinie lub po kilku godzinach zamek centralny sam się otwiera. Dodam że gdy otwieram i zamykam samochód słychać jak pompa pracuje a przy samoistnym otwieraniu się zamka też pracuje....
przeciolem tak jak kazales ale nie pomoglo(pompa jest w bagazniku pod podloga po prawej stronie)zdjolem tez wtyk z zasilaniem na pompie i dalej pali bezpiecznik.
Nie mam drugiej pompy na podmianke wię odpada.
Pomóżcie nie mam pojęcia co to może być domyślam się ze jest coś nie tak z zamkiem centralnym lub pompą zamka centralnego ogólnie wyglada to tak : Kiedy wkładam kluczyk do zamka dzrzwi kierowcy przekręcając otwierają się tylko dzrzwi kierowcy resztę drzwi muszę otworzyć osobno taka sama sytuacja z drzwiami pasażera. Jednak kiedy wszystkie drzwi mam...
Witam, Mam problem z centralnym zamkiem w cordobie z 95 roku. Nie działa otwieranie i zamykanie z kluczyka i z pilota. Przy przekręcaniu kluczyka słychać tylko dźwięk cykania w okolicy bezpieczników. Z pilota uruchamia się tylko alarm, który jest podpięty pod centralny zamek i cykanie o którym już mówiłem. Czy to może być uszkodzenie pompy? ( Zamek...
pompa centralnego jest w bagażniku, na podłodze, przy tylniej lampie. Zabudowana jest w styropianie
zdejm dekiel z pompy i zobacz czy nie było powodzi
Zobacz w bagażniku obok koła zapasowego czy na pompie masz stałego +? Posprawdzaj bezpieczniki (pod stopami pasażera)
Co ma pompka do sterowania centralnym zamkiem, skoro z wkładki drzwi pasażera centralny działa to jest pewne że w sygnał z wkładki drzwi kierowcy nie idzie, pompa nie ma ze sterowaniem nic wspólnego, albo wiązka albo zamek u kierowcy jest uszkodzony.
Stwierdziłem,że pompa pracuje tylko przy otwieraniu. Przy funkcji zamykania słychać tylko pracę przekaźnika migaczy. Przycisk na konsoli reaguje tak samo jak obsługa pilotem.
a gdzie miesci sie pompa i centralka? bo u mnie mam problem ze jest central ale nie dzialac
Własnie nie mam pilota. Jak kupiłem to nie było. Bo ja juz byłem u "mechanika" jeżeli tak go mozna nazwac, bo nawet nie wiedział gdzie sa bezpieczniki ale mniejsza o to. Własnie on szukał centralki ale nie znalazł. A jeszcze takie pytanie czy jezeli to tak pompa z modułem i jeżeli ją wyjme i włoze bezpiecznik czy tylko ta pompa jest odpowiedzialna za...
i bardzo dobrze pamiętasz, :spoko: są tam tez krańcówki przednie,tylne trzeba wyciągnąć z oryginalnych wyłączników.Późniejsze wersje od chyba '97 chodziły z parametrem 200ohm i wszystkie krańcówki miały już przy pompie{pompa jest w prawym boczku bagażnika}
ustaw na zamek pneumatyczny i wykżystaj niebieski przewód z drzwi kierowcy,xczęść od strony auta(anie drzwi) to jest pompa resztę powinieneś mieć na schematach
Nie. Jest siłownik podciśnieniowy w środku zamka, który działa mechanicznie na elementy zamka i w ten sposób dociąga zamek. Zamiast siłownika podciśnieniowego może być silnik elektryczny. Pompa siedzi zwykle gdzieś w samochodzie, w starym w140 było to na przykład rozwiązane tak, że dociąganie klapy bagażnika, klameczka klapy, centralny zamek i reszta...
A do programowania pilotów łączysz się ze sterownikiem pompy ?? Powinieneś połączyć się z modułem komfortu i tam programować piloty.
Skoro nie świeci H1 to nie ma zasilania na pompę i pomiar napięcia robiłeś z podłączoną żarówką ? Szukaj jakiegoś odcięcia pompy paliwa jak pisał kolega (at)grala1 masz jakieś dodatkowe zabezpieczenie, chyba że ten sterownik centralnego zamka ma taką funkcję bądź zastosowano nie tylko sam centralny zamek ale centralkę alarmową z centralnym zamkiem.
Dziękuje za różne propozycje. Sprawdzę ale dopiero po weekendzie i dam odpowiedz. Co do pompy centralnego jest na pewno dobra bo podłączałem dwie takie same z golfa kolegi i passata b4 i to samo a dodam jeszcze że moja pompa w ich samochodach działa prawidłowo. Dziekuje jeszcze raz za odpowiedzi wezmę się za to dopiero w poniedziałek.
Niski koszt, wyciągać komputer, auto na gaźniki / pompę wtryskową przerobić. Najpierw bezpieczniki sprawdź, potem kluczyk.
nie robiłem,ale dostałem jakieś informacje od znajomego,może coś ci to pomoże :pompa paliwa na czarnym,zamek centralny jak w peugeocie 307-bezpośrednie sterowanie siłownikami:niebieski i czarny,kierunki pomarańczowy i biały,krańcówki na czerwonym.Musisz to wszystko sam zweryfikować,ale masz jakiś punkt zaczepienia.
jest na to lepsze rozwiązanie i praktycznie bezawaryjne. koszt tylko jakiegoś sterownika centralnego zamka za jakieś 50-60 pln w przypadku jeśli chcesz zamykać auto z daleka bez celowania tym archaicznym pilotem na podczerwień. musisz tylko rozblokować blokowanie auta czyli rozruchu przez zamykanie go fabrycznym pilotem. moduł jest pod kanapa pasażera...
Tak też myślałem. Wielkie dzięki za pomoc. Napisz mi jeszcze proszę czemu ten vag nie chce się łączyć z niektorymi modułami, takimi jak np. zamek centralny czy pompa wtryskowa albo ogolnie elektryka silnika.
Nie ma klucza do bagażnika, albo i ma tylko nie da rady przekręcić wkładki, bo jak Kolega wyżej pisał, nie była smarowana. Siadasz na klapie , zamykasz i otwierasz centralny, jak masz pilota, jak nie to druga osoba to robi i próbujesz otworzyć klapę., jak nie da rady to trzeba odłączyć pod kanapą tylną resztę zamków zostawiając tylko rurkę tylnej klapy...
Witam, proszę o schemat instalacji elektrycznej, chodzi mi o podłączenie urządzonka do odcięcia pompy paliwa oraz gdzie podłączyć centralkę od centralnego zamku tu chodzi w sumie o przewód z plusem bo centralny mam uniwersalny i sam go montuje z góry dzieki
pompa zamek centralne pompa centralne zamek mercedes schemat pompa centralne zamek
tauron płatność przeróbka mocowania alternatora pomiar parametrów tranzystorów
whirlpool awm6081 blokada drzwi wymiana wkładki gerda
Raspberry Pi: Problemy z działaniem systemu na SSD Lokalizacja wentylatora w Panasonic TX-P42ST50E