Proszę bardzo: F1 KONTROLA CIŚINIENIA W OPONACH F2 OŚWIETLENIE PRZEDZIAŁU BAGAŻU F3 ŚWIATŁO SIODŁA - (oświetlenie zakabinowe) F4 RADIO ( OPCJA DLA WERSJI XL) F5 INSTRUMENTY F6 OSUSZACZ POWIETRZA F7 IMMOBILIZER F8 TACHOGRAF ( OPCJA DLA ESP I LKS) F9 INHIBITOR ZAKRESU (blokada przebicia na niską skrzynię przy prędkości powyżej 36km/h ) F 10 CZUJNIK EMISJI...
Witam , moim zadaniem nieszczelność może występować przy siłowniku w zamku , (są tam dodatkowe styki połączone przewodami ze sterownikiem informujące sterownik czy zamek już się zamknął czy nie i dlatego pompa długo "móżdży" zanim się wyłączy.)
Bez przesady, ale możesz też mieć rację. Kolega dostał Lanosa, na ten rynek fabrycznych alarmów w nim nie montowano. Czasem nie działała pompa paliwa. Rozwiązanie? Ktoś nieumiejętnie wyciął alarm, i odcinkę pompy połączył na skrętkę, skrętka zaśniedziała, pompa nie działała... No to jaki alarm, skoro w nim nie montowano fabrycznych alarmów, najwyżej...
Witam, zakładam sobie amatorsko alarm do samochodu skoda fabia 2005. Jest to alarm pod can-bus czyli bez żadnego wiercenia dziur. Utknąłem w sumie na końcu bo trzeba go podłączyć teraz do prądu. Według schematu ma to być z kabla 12 v po przekręceniu stacyjki czyli pozycja ON, a drugi kabel to zapłonowy. Nie wiem gdzie je odszukać ? Pod którym bezpiecznikiem...
Znajdź i wciśnij bezwładnościowy wyłącznik pompy paliwa. Prawdopodobnie jest przy prawym środkowym słupku, obok fotela pasażera.
to co brzeczy to ZV Pompa, szukac nieszczelności, jeżeli podczas manipulacji kluczem w zamku pompa pracuje, a trzpienie pozostaja niewzruszone.
Witam :) kierunki- czarny/biały i czarny/zielony drzwi kierowcy- szary/biały (cienki) drzwi pasażerów- szary (cienki) bagażnik- brązowy/biały pompa paliwa- czerwony/niebieski (gruby) zamek centralny- zamknięcie- brązowy/czerowny zamek centralny- otwarcie- brązowy/biały wszystkie te kable w lewym progu (wiązka lub kostka), wyłącz zapłon to możwsz wyjąć...
styk w drzwiach, albo czeste-pompa, a zwłaszcza zazieleniona kostka.
Zobacz na ten schemat [url=https://obrazki.elektroda.pl/850819... Sterownik zamka raz podaje masę a raz plus na pompę przy zamykaniu i otwieraniu, sprawdź czego brakuje
Witam Nie potrzeba żadnych dodatkowych przekaźników .Trzeba się bezpośrednio podpiąć do przekaźnika sterującego pompą zasilającą siłowniki.Jest on obok pompy. Pozdrawiam
Zgadza się.Podobnie jest przy samej pompie.W zależnosci co podamy na wejście sterujące w pompie, zamek otwiera się bądź zamyka.
"jeżeli z kluczyka central pracuje " chodzi o kluczyk w drzwiach kierowcy. Sprawdź pompę jak pisałem wyżej
jak wyczyscis styki (tzn gdzie one sa) i gdzie jest ta pompa?
Witam, mam problem z odpaleniem samochodu po wczesniejszym odlaczeniu akumulatora. rozrusznik kreci, ale pompa paliwa nie podaje. nie dziala tez centralny zamek z pilota w kluczyku. Na wyswietlaczu pokazuje sie "ECONOMY MODULE ACTIVE". To jest normalne i zniknie po uruchomieniu silnika. podejrzewamy immobilizer, dlaczego? aczkolwiek probowalismy go...
w a4 zamek jest pneumatyczny,pompa znajduje się w bagażniku(czyba po prawej stronie)znajdź ją i sprawdź czy nie jest zalana oraz zobacz czy przewody powietrzne są szczelne
Zainteresuj się czy i gdzie w tym samochodzie jest wyłącznik uderzeniowy odłączający pompę w czasie kolizji.
Pompa do dociągania jest niezależna od centralnego i jest umiejscowiona w bagażniku po lewej stronie za osłoną zbiornika paliwa przy mocowaniu amortyzatora.bardzo często pomaga zresetowanie tej pompy poprzez wyjęcie bezpiecznika, który jest w bagażniku , nie wiem który ma numer lub zdjęcie klemy z akumulatora.bardzo często występuje również nieszczelność...
Głównie zamek centralny, jest pneumatyczno-elektryczny. Dodatkowo schemat kostki stacyjki.
moduł jest w pompie
Wirnik pompy centralnego do sprawdzenia ewentualnie nieszczelność.
Nie napisałeś dokładne jaki masz centralny zamek czy jest to pneumatyczny w którym to mowa jest o pompie pod tylna kanapą (wytwarza ciśnienie bądź podciśnienie co powduje ruch rygli) a w drzwiach są tylko styczniki dające informacje o tym czy drzwi mają być zamknięte czy otwarte. Jeśli masz takowy układ sprawdź czy nie powstały gdzieś zimne luty zacznij...
Wszystko bez zmian. Sprawdziłem główny przewód nic tam nie ucieka. Za każdym przekręcieniu kluczykiem pompka włacza się i po około 1min wyłacza się. Usterki bez zmian. tzn. masz nieszczelność, pompa powinna wyłączyć się po 3, 4 sekundach
Sprawdziłem jeszcze pompę paliwa na krótko i działa przekaźnik, jeśli jest to ten od pompy to działa (pod kierownicą pierwszy od prawej) po włączeniu zapłonu załącza i po chwili puszcza. Czyli musi go blokować alarm. Co z tym zrobić gdzie ewentualnie szukać sterownika żeby alarm rozłączyć??
Zdejmij wężyk z pompy i dmuchaj/zasysaj. Sprawdź, czy wszystko szczelne.
Golf IV z zabezpieczeniem pompy paliwa, by dorobić klucz z centralnym zamkiem wystarczy zrobić kopię transpondera + dopisać centralny vcds-em czy jeszcze gdzieś trzeba go dopisać ?
Klucz nie ma nic do tego . Nawet bez niego dioda powinna świecić - mrugać . Pompę paliwa słychać ?? jak nie to sprawdź przekaznik.
Poszukuje schamtu centralnego zamka w passacie B3 89 r silnik 1.8 PF limuzyna (sedan). Jest to oryginalny pneumatyczny centralny zamek z pompką umieszczoną w bagażniku. Podejżewam że padła pompa ale nie wiem jak ją sprawdzić bez schematu- za dużo kabli.
Czy usterka występuje zarówno przy zamykaniu/otwieraniu manualnie z kluczyka jak i przy zamykaniu/otwieraniu z pilota w oryginalnym kluczyku? Jeżeli w kluczyku nie masz pilota to obstawiałbym styk na bębenku zamka na drzwiach podający impuls sterujący pompę.
po pomiarach wyszło , że prąd zabiera pompa paliwa oraz oświetlenie bagażnika / centralny zamek bezpiecznik 38 - pompa paliwa chodzi cały czas nawet bez zapłonu - zwarty przekaźnik ? czy zawór sterujący ciśnieniem paliwa ?
Masą. Szaro-zielony i żółto-zielony. Następnym razem zadawaj pytania w dziale dla początkujących, bo nikt doświadczony nie zapytałby, czy zamek w Daewoo może być sterowany plusem, lub pompą :?::?::?:
Wrzucenie wspomagania (obecnie auto nie posiada wspomagania) Maglownica około 250 złotych, pompa wspomagania 50-100 zł, przewody hydrauliczne 50-80zł, zbiorniczek płynu 20 zł, końcówki drążków kierowniczych 80 zł, łapa pompy wspomagania 50 zł, pasek 30-40 złotych. Centralny zamek (Pojedyńcze otwieranie drzwi zaczyna irytować) Cały zestaw zamka centralnego...
witam potrzebuje szybko rozpiski przewodów z kolorami do e36 318ti compakt 1995 r albo podobnego wystarczy mi pompa paliwa + centralny zamek kierunki + krańcówki;) z góry dzieki pozdrawiam
Jak zapali sie kontrolka EDC to samochód nie zapali, a jak kontrolka jest to samochód zapali. Czego to wina?
Mała uwaga - na czas podłączania sterownika z alarmu do centralnego zamka odłącz akumulator lub przynajmniej pompę centralnego zamka.
Witam , problem rozwiązany to nie alarm odłączył centralny tylko wężyk od pompy się rozłączył. Dziękuję i pozdrawiam Monika.
Kolego po pierwsze to zamek pneumatyczny i jeśli zamek zasteruje pompka to powinna ona zamknąć wszystko chyba że jest gdzieś nieszczelność. Pompa pracuje długo czy szybko się wyłancza??
A czy ta pomka też odpowiada za dociąganie drzwi? Rozumiem że chodzi o tą pompę w bagażniku za boczkiem?
pompa odzywa się?
Przekaznika sterujacego pracą pompy
Witam Mam problem z audi a 3 8l nie działaja mi szyby centralny zamek i podświetlanie,myslałem że to czujnik komfortu zakupiłem pompkę i dalej nic bezpieczniki sprawdzałem jak by ktoś pomógł to z góry dzięki za odpowiedź
Witam,mam następujący problem w mercedesie 124,200D Moje autko posiada zagłowki i reflektory sterowane podciśnieniowo,niestety nie działa ich opuszczanie ani podnoszenie,czy "napędzane" są z tej samej pompy co centralny zamek?Jak ten układ działa? zapomniałem dopisac ze poszukuję schematu układu pneumatyki tego auta gdyby ktoś posiadał,pozdrawiam
Pewnie wirnik pompki niedomaga. Dla pewności podaj tylko zasilanie na moduł sterowania zamkiem i ręcznie zasteruj go kilka razy (+). Upewnisz sie czy to pompa czy coś z przewodami.
Sprawdziłem wszystkie styczniki we wszystkich zamkach działają dobrze zwierają dobrze w obu pozycjach zmierzyłem wszystkie przewody od zamków do kostki przyłączeniowej do pompy i żaden nie ma przerwy nie wiem co dalej czyżby siedziała pompa dziwne że na otwieranie działa prawidłowo.
No a może usterka jest w drzwiach a nie w pompie, najprędzej w przelotce między drzwiami a karoserią.
Witam Samochód po odbiorze od blacharza i lakiernika nie reaguje centralny zamek, miernikiem sprawdziłem ze pompa nie ma zasilania, bezpieczniki po kolumną kierownicy sprawdzone są dobre przewód od pompy do deski rozdzielczej sprawdzony jest cały, czy ktoś mi może powiedzieć skąd centralny bierze zasilanie ewentualnie rozpiskę od czego sa trzy przewody...
No właśnie coś mi tu nie gra, o jakiej pompie mowa. Jeżeli faktycznie centralny pneumatyczny to sterowanie bankowo (+/-) .
Witam pytanie jak w temacie nie działa centralny z kluczyka nie ma pilota do centralnego tylko słychać jak pompa pracuje ale żadne drzwi nie zamykają się wszystkie trzeba zamykać ręcznie nie wiem od czego mam zacząć pozdrawiam.
W210 powinien mieć centralny zamek podciśnieniowy. Pompa znajduje się pod tylna kanapą. Sprawdź, czy pompa działa (bezpieczniki też). Sprawdź, czy układ podciśnienia jest szczelny. Jeśli gdzieś w układzie jest nieszczelność, to pompa pracuje prawie minutę i sama się wyłącza. To jednak może wyczerpać zużyty akumulator.
Piloty tak sprawne ale parę miesięcy temu coś się porobiło dzieciaki bawiły się pilotami i padło. Pompa w bagażniku napewno sprawna bo z kluczyka działa . Tym bardziej jak masz fabryczny centralny zamek kable już odnalezione to zakładaj nowy sterownik.
tak sprawdziłem, wszystko nietknięte dodatkowo oglądałem płytki zamka centralnego i pompy zamka, żadnych wypaleń. Może przekaźnik na jednej z płytek?
pompa centralne zamek schemat pompa centralne zamek sterownik pompa zamek centralne
awaria ekspresu philips satellite sterowniki centralny vento
bateria macallister pilot cosmo
Marquardt 1270 Switch Replacement: Compatible Alternatives, 166x, 193x, 1281 Series, Faults Tasmota Status 8 Unknown Command on Lite/Minimal Builds – Energy Monitoring Not Working