Winowajcą była pompa oleju
Pompa oleju, czujnik ciśnienia,panewki,przytkany smok olejowy,stary rzadki olej.
Koło zmiennej fazy na diagnostyce pp2000 w kumatym serwisie lub ASO. Wygląda na to że coś się zacina na zimnym. Do sprawdzenia również ciśnienie oleju bo pompy lubiły padać. Potrafił też tracić ciśnienie oleju na uszczelnieniu walka przy kole zmiennej fazy. Z ciekawości, jaki olej?
Co reguluje w tym silniku ciśnienie oleju? pompa bez regulatora To co niby ma sterować VVT, valvetronic?
Podane ciśnienie, jest wartością minimalną, nie maksymalną. Nie sądzę żeby to miało być powodem wyskakiwania komunikatu. Samochód ma zmienną wydajność pompy? Bo nie kojarzę.
Generalnie z tymi silnikami to Lew popłynął, i tu może się okazać wada pompy - wada fabryczna rozrządu i układu smarowania. Z 2015, to raczej akcja serwisowa nie pomoże... Dobry serwis, (płukanie silnika i pewnie pompa) ale to juz będą koszty... Poczytaj w necie o tych akcjach
(podejrzewam zapchany filtr oleju bądź uszkodzony czujnik ciśnienia). A ja zajechane panewki, albo pompę oleju :D Bierz manometr i zmierz rzeczywiste.
Ciśnienie oleju powinno wynosić ok 4bar przy 2000 obr/min(wg Autodaty). Minimalne ciśnienie oleju w pracującym silniku nie powinno być niższe niż 0,35bara. Przyczyny świecenia kontrolki, o ile oczywiście można przyjąć że czujnik działa prawidłowo, to uszkodzony(lub zablokowany w pozycji otwartej) zawór przelewowy regulujący ciśnienie który znajduje...
Ciśnienie oleju sprawdzone miernikiem? Jeżeli będzie niskie to naprawa pompy lub w najgorszym przypadku naprawa wału.
Jak może nie stukać i nie pukać przy takim ciśnieniu oleju? Tyle tylko że klekot zagłusza. Co do pompy to zobacz, skąd komu na odległość wiedzieć? Miska nie była uderzona?
Jeśli zaczeło podszarpywać ci kierownicą to jest wina maglownicy posiada ona głowicę sterującą. Sprawdź stan oleju w zbiorniczku. Pompa też nie wykluczone ale trzeba by było zmierzyć ciśnienie przed magielem czy trzyma
Popychacze zostaw w spokoju, doprowadziłeś do sytuacji gdy włączył się komunikat i sprawdzałeś ciśnienie oleju? Co się dzieje po ponownym uruchomieniu silnika? Komunikat pojawia się za każdym razem? Masz dwie możliwości, albo faktycznie jest brak ciśnienia, albo uszkodzenie instalacji. Jak zdjąłeś miskę, zaglądałeś do zaworu w pompie? Może jest niedomknięty,...
To nie patrzyles czy masz luzny lancuch pompy oleju! A walki rozrzadu nie ma luzu pomiedzy nimi.
zawsze układ się zapowietrza, trzeba odpalić auto i przełączać biegi i następnie sprawdzić poziom oleju, proszę pomyśl sam zanim zapytasz, więcej danych jak napisałem wcześniej( ciśnienie oleju( pompa jest napędzana od tej bucy pomiędzy silnikiem a skrzynią ijak wkładali skrzynie mogli nie trafić na wypust do napędu pompy oleju i pozamiatane)
Pytam bo dostaje mi się paliwo do oleju i nie wiem czy to może być wina słabej kompresji ,czy też pompa wtryskowa jest nie szczelna. Kompresję masz w normie, wobec tego szukałbym przyczyny np. tutaj . Pzdr KotBury2
A parametry bieżące przeglądane ? dane z czujników są (obroty wału, ciśnienie paliwa itp.) Synchronizacja wałek korbowy i wał rozrządu jest. Ciśnienie paliwa 8/10 Wartosc zadana wydatku oleju napędowego dostarczonego przez pompę 6500
Peugeot 308 1.6 2011r silnik 5EF MEV 17.4 przyjechał bo niby padła cewka,sprawdziłem 2 cewki do wymiany plus komplet świec,odpalił ale coś silnik nie pracował dobrze. Wywaliło błąd P000b sprawdzony rozrząd przestawiony był ok 2 zębów wymienione 2 nowe koła zmiennych faz bo stukały, rozrząd ustawiony na blokady kąt wałka wydechowego 89,7 stopnia czyli...
Niskie ciśnienie oleju: - nieprawidłowe wskazania z czujnika - zbyt niskie obroty na biegu jałowym - uszkodzona pompa oleju - mocno rozrzedzony olej - bardzo niski poziom oleju.. ale tutaj dużo kilometrów raczej byś nie ujechał - filterek też wypadało by sprawdzić..
Wszystko wskazuje na popychacze , pompa ma zawór nadciśnieniowy ale jak silnik stoi to ciśnienie oleju 0 , jak kręcisz rozrusznikiem to ciśnienie jest niewielkie ,no i jak pisał georgesgr nawet 20 at nie podniesie zaworu.
Witam kupiłem niedawno auto i po kilku miesiącach zaczął jeść olej po dolaniu litra ponownie wyskakiwał alarm niskie ciśnienie oleju i kolejny litr oleju. Okazało się że Pierścień pękł na tloku i uszkodził głowice. Mechanik załatwił nowy silnik ale 1,2 ale problem ten sam co poprzednio. Przy ciepłym silniku auto nie ma mocy przy 2500 obrotów a jak dojdzie...
Witam wszystkich, mam problem z ubywającym płynem chłodniczym w Peugeot 207, 2007, 1.4 KFU 88 KM. Płynu ucieka całkiem sporo, ok. 150 ml na 100 km. Uszczelka pod głowicą była robiona ok. 7000 km temu z powodu cieknięcia oleju z rogu bloku. Robiłem test CO2 na UPG i nic nie wykazał. Wlałem dodatek UV oraz przepatrzyłem cały układ z zewnątrz i nic nie...
Jeżeli nie widać ewidentnych wycieków i płyn nie przedostaje się do oleju, to być może przepuszcza pompa wody. Na postoju niekoniecznie musi to być widoczne, a w trasie przy większych obrotach silnika wycieka.
Nie przechodzi też adaptacji zaworu faz (at)ElektrodaBot https://obrazki.elektroda.pl/8822744300_... Wstępna ocena dostępnych informacji Najnowsza obserwacja wskazuje, że test funkcjonalny przestawiania faz wałka rozrządu dolotu (tzw. VVT – Variable Valve Timing) kończy się błędem i komunikatem: • „Aktywacja wadliwa, aktywacja niemożliwa”...
usterka naprawiona winne byly uszczelki i jazda na wodzie kamien prawie calkowicie zatkal kanaliki miedzy glowica a blokiem.Lecz to nie koniec mojej udreki peugeot po odpaleniu pracowal okolo 30 min az skonczylo sie paliwo i zdechl zlanie 30l ropy nic nie dalo kreci i nie pali na plaku lapie ma ktos jakis pomysl z ktorej strony to teraz ugryzdz Na...
czemu pompy DCI nie można zakładać jak kolwiek? ma jakiś czujnik położenia czy co? bo to w sumie powinno być bez znaczenia skoro ona tylko robi ciśnienie W wielu przypadkach na kole pompy jest czujnik położenia wałka Nie chodzi tu o cisnienie tylko o moment w ktorym pompa tloczy paliwo. Musi sie zgrywac z walkami rozrzadu gdyz powstaja naprezenia na...
Spotkało i mnie to nieszczęście z tym dołującym komunikatem. Standardowo na wyświetlaczu pojawił się komunikat Antipollution System Fault i zapalił się CHECK. Auto gaśnie tylko przy dłuższych trasach i większych prędkościach. Wymieniłem filtr paliwa i filtr powietrza, parę dni na krótkich trasach był spokój (nie wywalało komunikatu i nawet CHECK zniknął)....
Peugeot Boxer 3.0 HDi z 2008 roku, przebieg 600 tys. Rozrząd po wymianie wytrzymał 40 tys. km i cztery lata. Olej 5W30, wymiana co 10 tys. Kazałem wymienić mechanikowi pompę oleju, myślałem, że zbyt wolno narasta ciśnienie, ale stwierdził, że nie ma potrzeby. Zarzeka się, że rozrząd był oryginalny. Może ktoś przerabiał temat i zna przyczynę. Poprzedni...
A rzeczywiste ciśnienie oleju było w jakiś sposób sprawdzane ? Może po prostu pompa oleju się kończy ? Nie wiem jakie rozwiązanie jest w tym silniku, ale w 1.6 nie ma czujnika położenia wałka rozrządu, jest za to DEPHIA. Generalnie sprowadza się to do wytwarzania odpowiednich impulsów przez cewkę zapłonową. Zresztą przedstawione objawy wskazywałyby...
Witam! Od kilu dni mam podobne problemy w 307 HDI 100 KM, FAP z komunikatem antipolution fault. Pojawił się komunikat, spadła moc, czasami wchodzi tylko do 2800/min, casami wkręca się na obroty prawie dobrze, ale często po osiągnięciu ok. 3500/min gaśnie. Można go natychmiast odpalić i jechać dalej. Po diagnostyce prawie na pewno nie jest to problem...
ale to prawda ze to moje auto ma 150tys km przejechane, ta awaria stała się nagle podczas gwałtownego hamowania. Jak wymieniłem na wiosnę olej (półsyntetyk) to ta kontrolka przy tych niskich obrotach się nie zapalała dopiero po miesiącu jazdy na nowym oleju zaczęła się włączać Dodano po 4 jak czytałem książkę napraw mojego auta - wymiana pompy oleju...
Trochę odgrzebie temat ale mam nadzieję że wniosek coś sensownego. Co do tego silnika to mamy dwie skrajności, świetne osiągi, może nie w serii chociaż tez przyjemnie się nim jeździ to jednak jego możliwości do modyfikacji naprawdę są duże i sam słupek wytrzymuje wiele, ale nawet delikatna zmiana mapy przez ogarniętego tunera robi z niego bardzo przyjemny...
Witam problem jak w temacie słabo odpala gdy postoi 3 godziny na mrozie do -10 stopni pompa i wtryski były sprawdzane kręci rozrusznik ale nie chce odpalić i nawet nie zaskoczy a gdy jest w garaży to odpali odrazu bez żadnego problemu nie wiem od czego mam zacząć poprostu coś szukać oleju nie bierze ciśnienie było sprawdzane i ma 31 na każdym tłoku...
Witam. Samochód po przekręceniu kluczyka do pozycji 0 silnik nie gaśnie. Wyłączają się wszystkie instrumenty (z wyjątkiem kontrolki ładowania) oraz osprzęt. Samochód trzeba zduszać. Po zaduszeniu zapłon się uruchamia (chyba - kontrolki włączają się na jakieś 1,5-2 sek - airbag, ciśnienie oleju, Check, STOP i aku). Koledzy z forum peugeota doradzili,...
Panowie dzisiaj miałem troszkę czasu i tak. ABS - naprawiony , podłączyłem naprawiony moduł Airbag. Wykasowałem błędy Diagboxem - został tylko jeden P1505 - czujnik bezwładnościowy ( nie wiem może dlatego że poduszka kierowcy jeszcze nie założona i napinasz nie podpięty.) Gdy kręciłem rozrusznikiem i odczytałem ponownie błedy mam takie. P0095 - czujnik...
Cześć, wczoraj przyciągnięto do mnie auto z uszkodzonym silnikiem - Peugeot 1.8 16V. Właściciel pobił miskę, jechał dalej, aż stanął. Spuściłem z silnika opiłki i kilkanaście ml oleju. Ciśnienie na cylindrach kolejno 0; 3; 1; 0 Pytaniem jest, czy jest sens montażu używanego napędu rozrządu do drugiego silnika?
Witajcie. Mam małą zagwozdkę z plugiem 206 2004r 1.4b. (Przewertowałem już tyle stron forum, że masakra nadal jednak nie znalazłem odpowiedzi dlaczego fura nie gada.) Otóż tym skomplikowanym problemem jest to, ze nie chce zapalić Teraz trochę opowieści. Fura robi za auto zapasowe, wiec ciężkiego życia nie ma tylko trzeba pilnować by aku nie siadło....
Chodzi o element który jest zamontowany w miejscu kompresora powietrza w silniku TSDI? To jest pompka powietrza dodatkowego do układu wydechowego (dopalanie niespalonych węglowodorów). Ten silnik ma elektryczną pompkę oleju, więc albo przeróbka instalacji elektrycznej albo robienie mieszanki co przy źle wyregulowanym gaźniku może doprowadzić do zatarcia....
Samochód kopci, gdy mocniej naciskam na gaz. Nie jest to chwilowe, lecz dopóki nie przestanę przyspieszać. Gdy delikatnie przyspieszam jest bez wstydu, czyli nie kopcę. Poza tym w zakresie 2000-3000 obr/min pojawia się metaliczny przydźwięk. Turbina działa, auto ma wspaniałą dynamikę, ale ta chmura ciemnego dymu przynosi wstyd. Błędy KTS: 1135 Elementy...
witam, kolego Kaziu jezeli zainstalowałes pompę od innego puga to pewnie sobie juz troszke polatał na niej ile ? to wiedzą tylko duchy motoryzacji, to popierwsze, po drugie wymieniałem kilkadziesiąt silników używek i słownie 8 było w dobrym ib.dobrym stanie technicznym i tyczyło sie to samego silnika jak i jego osprzetu, ten niebieski dymek moze byc...
Ciśnienia oleju są dobre (mierzone), ale czujnik w pompie pierwszy sygnalizuje błąd, a to już drugi i to samo.
Pacjent Peugeot Partner HDI 1.6L 92KM 9HP0 Błędy: Kalkulator kontroli silnika U1318 EDC17C10_BR2 Sieć międzysystemowa CAN Inteligentny moduł sterujący F031 BSI Usterka brak komunikacji z kalkulatorem dodat. oleju napędowego Samochód z przebiegiem około 80k, rocznik 2012, zakupiony w 2015 z z przebiegiem 12k, użytkowany bez żadnych problemów przez 4...
Przeczytałem wasze wypowiedzi na temat tego biedneg francuza i moje spostrzeżenia sa takie : 1. ciśnienie oleju to priorytet , jego minimalna utrata może być spowodowana przez ten wasz tuning przy zaślepianiu przewodów, lub co bardziej prawdopodobne panewki mają dosyć , bez remontu pomorze tylko gęsty olej ale też nie na długo zależy ile jeździsz. 2....
Witam no to błędy wróciły: Kalkulator sterujący silnikiem 206 EDC15C2 RHY obecność błędu -Stały błąd. Usterka. Obwód przekaźnika pod- i dogrzewania. Przekaźnik zablokowany. -Błąd przejściowy. Prędkość obrotowa silnika. Prędkość obrotowa maksymalnie przekroczona. -Błąd przejściowy. Usterka elektrozaworu EGR. Układ rozwarty. -Błąd przejściowy. Nadzór...
Silnik DJ5 ma wadliwie skonstruowaną pompę oleju. Wciśnięto ośkę w zębatkę pompy i powstaje pęknięcie pomiędzy zębami. Po czasie ośka się kręci, zębatka stoi i nie ma ciśnienia oleju. Dobry jest silnik z Fiata Ducato 2,8 musisz ze skrzynią szukać.
Witam, Dodam coś ze swoich doświadczeń z tego typu skrzyń (AISIN typu Durashift) Mam obecnie w 508 2.0 bluehdi, TF-82 SC AM6 a wcześniej miałem w Mondeo mk4 2.0 tdci (silniki te same tylko po małej modernizacji, raczej osprzętu i eco) w mondeo skrzynia AISIN AWF21 TF-81SC te skrzynie są dużo lepsze i porównywalne do tradycyjnych np jakie stosuje Mazda....
Witam. Mam problem z silnikiem 1,4 bnz. Peugeot 206, rok 2006, mały przebieg. Problem polega na braku ciśnienia oleju na biegu jałowym (zapala się kontrolka oleju) w momencie dodania gazu kontrolka gaśnie. Rozebrałem pompę (na łańcuszku) i złożyłem z powrotem - brak śladów zużycia mechanicznego, sprawdziłem podstawę filtra oleju - wszystko o.k. , wymiana...
Witam ponownie wtryski sprawdzone maszynowo pompa wysokiego ciśnienia też i mógłby mi ktoś wytłumaczyć dlaczego po dolaniu oleju 2t do paliwa stuki ustąpiły są cichsze raz są raz nie ma gdzie szukać przyczyny ?
Witam jestem po wymianie silnika urwało się koło na wałku rozrządu... . Zakupiłem drugi silnik niby z niskim przebiegiem został zamontowany ale brak w nim cisnienia oleju kompresja idealna wymieniony olej rozrząd wszystko co potrzebne pompa oleju sprawna ale podczas kręcenia na manometrze 0 po kreceniu przynajmniej 20 min nic .Pomocy
Uważaj na 1.4 na łańcuchu z BMW te same co w Mini. Brat niedawno kupił 1.4 KFU 65KW 88KM czyli ten stary na pasku. Głowica była wymieniana bo pękła. Podobno ktoś jeździł bez płynu ale wyszło że pompa oleju również na ciepłym silniku nie dawała ciśnienia. Jak masz jak podłączyć komputer jakiś lepszy niż elm to możesz sprawdzić.
No dobrze ale pomijając fakt, że samochód był nażycie traktowany, nie dolewano tam oleju słonecznikowego, nie mamy czasów PRL i to nie polonez to chyba mało prawdopodobne żeby po 270 tysiącach kilometrów silnik był do remontu? Mało tego hydraulike zaworową byłoby słychać na postoju pod przykładając stetoskop przy deklu zaworów? Odnośnie stetoskopu to...
Witam serdecznie Mam problem. Po zapaleniu żółtej kontrolki oznaczającej problem z silnikiem udałem się do ASO Peugeota na diagnozę. Okazało się że jest problem z czujnikiem wysokiego ciśnienia w pompie. Błąd obwodu regulacji wysokiego ciśnienia oleju napędowego. Ciśnienie w kolektorze ciśnieniowym niższe. (Ciśnienie w rail 203 bar, wartość zadana ciśnienia...
Witam Sprawdziłem masę silnika i wyczyściłem, ale rdzy tam nie zobaczyłem. Dzisiaj podłączony został komputer diagnostyczny. Nie wykazał błędów znaczących. które po wykasowaniu nie powtórzyły się. Więc elektryka jest ok. Po potraktowaniu dezodorantem, zaczyna palić. Jednak kontrolka od silnika nie gaśnie przy włączonym zapłonie. Wydaje mi się że to...
Witam, Na jesieni zgubiłem ostatnie kluczyki do mojej 106 Mk2 1.5 diesel 2003r. Z wiosną przyszła jednak potrzeba uruchomienia. Porozkręcałem popatrzyłem i kombinuję. Po zamontowaniu innej stacyjki rozrusznik kręci, pompa ciągnie paliwo, ale wszystko wraca powrotem do baku paliwa. Na wtryskiwaczach jest praktycznie sucho - po długim kręceniu pojawiają...
Witam, tak jak jeden z użytkowników mi poradził przeczyściłem wspomniany zwór sprężonym powietrzem. Przez 5000 km było wszystko ok.(...) Witam. Nie wspomniałeś o wymianie tylko o czyszczeniu. Jeżeli w obudowie filtra paliwa będzie taki "złotawy" pył pływający w oleju napędowym, doskonale widoczny w świetle latarki, to faktycznie może być problem z...
Hej, mam tak samo tylko ze automat 2.0 hdi 180km. Poduszki wszustkie wymienione na oryginalne. Troche zmalaly wibracje ns jalowym, ale dalej czuje na fotelu i delikatnie na kierownicy. Mechanik nie ma pomyslu co to moze byc. Dwumasa odpada u mnie ze wzgledu na automat. Czy udalo sie rozwiazsc u ciebie ten problem? Identyczna sytuacja u mnie. Dziś odbieram...
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika NrAmpery [A] 1 *20Zespół motowentylatora 2 *60ABS / ESP 3 *30ABS / ESP 4 *70Zasilanie BSI 5 *70Zasilanie BSI 6 *–Wolny 7 *30Zasilanie stacyjki 8 *–Wolny ---------------------------- NrAmpery[A]Opis 110Moduł podgrzewania (Diesel); Czujnik wody w oleju napędowym; Stycznik światła cofania; Czujnik prędkości pojazdu;...
Witam Ostatnimi czasy w moim samochodzie zaczęło przybywać oleju. Wizyty u dwóch Mechaników i sprawdzanie usterek mechanicznych nie przyniosło rezultatu, wszystko wydaje się być ok. Jedyną dziwna rzeczą jest pracująca pompa paliwa po wyłączeniu zapłonu. Pracuje ona 4 razy bez względu czy samochód był uruchomiony czy tylko przekręcony kluczyk. Praca...
Witam, W silniku gaznikowym, sygnal do obrotomierza przychodzi na pin 6 7-pinovej zlaczki niebieskiej z pinu 1 cewki zaplonowej. W przypadku silnika z wtryskiem, sygnal przychodzi ze sterownika wtrysku. Stary diesel ma czujnik elektromagnetyczny na kole zamachowym, ktory jest podlaczony do pinow 6 i 7 zlaczki niebieskiej. Po sprawdzeniu w dokumentacji...
Jeśli ktoś jest odporny na wiedzę to ja go z niewiedzy nie będę wyprowadzał No to sprawdźmy twoją wiedzę Wyprowadź równanie Reynoldsa i pokaż wpływ płukanki. Po za tym nie masz pojęcia o silnikach a tym bardziej o tym płynie do płukania No cóż geniuszu test numer dwa https://obrazki.elektroda.pl/6133577500_... Jeżeli skończyłeś studia...
Dzień dobry. Ogólnie czas diagnostyki i napraw trwał ponad rok. W ostatnim etapie rozebrano silnik i zrobiono regeneracje głowicy, wymieniono drugą sondę lambda. Okazało sie, że ucieka tez płyn chłodzący Rachunek powiększył się o 6800 zł i nie rozwiązał problemu. Finalnie wymieniono pompę wacum. I problem prawie został rozwiązany. Prawie ponie waz auto...
udalo mi sie wykrecic egr i wyczyscic ale nic sie nie zmienilo tym bardziej ze ktos juz przynim majstrowal bo wezyk chyba od elektro zaworu byl odpiety i śrubka wkrecona ale nawet kontrolka od swiec zarowych sie nie zapala po przekreceniu kluczyka na zaplon. w necie znalazlem filmik z tym jak koles na krotko podpiol 2 bezpieczniki 1 od pompy paliwa...
Nie wiem co dokładnie jest problemem, ale u szwagra w warsztacie mieliśmy taki sam przypadek z Citroenem Evasionem 2.0 HDi. Był on wożony od serwisu do serwisu (wszystkie w promieniu 200km) i nikt nie potrafił powiedzieć co jest przyczyną (mało tego - żaden serwis go nie uruchomił), dopiero jakiś starszy pan z Poznania wyjaśnił, że problem tkwi we wspomnianym...
Witam Mam problem z moim Peugeotem Partner 2.0 Hdi z 2003 r 67 000 km Wtrysk Siemens.Od paru miesięcy borykam się z awarią silnika która mnie wkurza. Zaczęło się od zatankowania na jednej ze stacji ORLEN. Po zatankowaniu odczułem dziwne dławienie i czasami szarpania silnika w czasie ruszania które kończyły się zapaleniem się kontrolki silnika i przejściem...
Witam. Jestem posiadaczem puga 307sw 2.0hdi 136km od niedawna. Ostatnio z ciekawości podłączyłem go pod kompa i trochę się zszokowałem ponieważ pokazało dość sporo błędów i chciałbym najchętniej pozbyć się ich wszystkich dlatego proszę o pomoc. Błąd przejściowy/pompa dodatku do oleju napędowego, układ rozwarty P1598/stały/obwód elektrozaworu by pass...
To nie rozrusznik. Auto wstawiłem do ciepłego garażu. Postało, nabrało temperatury, ale mimo tego nie odpaliło. Jako iż nie miałem zbytnio czasu aby się nim zająć, stał w garażu i od czasu do czasu tylko przychodziłem i próbowałem go odpalić. Kilka razy się udało - sprawa losowa. Zdarzało się, że zapalał "na dotyk" kilka razy pod rząd. Czasami, że nawet...
Na wstępie uwaga dotycząca edycji: wykorzystuj funkcję "Quote" , a nie "Text" lub inną, jeśli chcesz cytować. Widać wtedy cały tekst, a nie tylko na pasku przesuwnym, tak jak w Twoim przypadku. Szkoda, że wcześniej nie zorientowałeś się o "suchym" paliwie i nie zacząłeś stosować silniejsze stężenie oleju 2T . Niestety, ja podejrzewam największe kłopoty...
Co oni odpowietrzali? Skoro jest pompa w zbiorniku i sam się odpowietrza. Z którego miejsca cieknie? Bo na samym dole jest kawałek rurki łączącej te 2 dolne wyjścia. Czytałeś błędy? Pracuje kilka sekund po zgaszeniu (wyjęciu kluczyka) - typowy objaw problemu z układem paliwowym. U mnie było zapchane sitko w regulatorze ciśnienia na pompie WC. Problemem...
Witam, Mam problem ze swoim Peugeotem 407sw 1.6 HDI. Kilka dni temu zgasł podczas jazdy i nie mogłem go odpalić. Po kilku próbach auto ruszyło metodą na plak'a. Mechanik wymienił filtr paliwa (opiłków nie było). Auto jeździło przez kolejne 3 dni bez problemu, po czym ponownie zgasło podczas jazdy. Komputer w momencie kiedy samochód gasł podawał komunikat...
Witam samochód jak w temacie kupiony za grosze, ale nie pali. Jakby odcina paliwo. Więc oczywiście podejrzany jest zawór na pompie. Widać że przy tym zaworze ktoś coś dawno temu robił bo zawór jest na wierzchu, ale wychodzą z niego 3 przewody, wiem do czego służą: http://obrazki.elektroda.pl/4665394400_1... Tylko dlaczego trzy na schemacie...
Witam, Od ponad roku jeżdżę Fiatem Ulysse II 2.0 (rok 2004) z silnikiem benzynowym. Oznaczenie silnika: EW10j (RFN), 136KM, przebieg 200 000 km. Założony gaz - sekwencja BRC, działa znakomicie, spalanie 11-12 litrów (cykl mieszany), na trasie ok 10 litrów. Autem jeździ się bardzo dobrze, po wyjęciu środkowych foteli masz ogromną przestrzeń ładunkową....
Witam. Panowie mam pewien problem ze swoim peugeotem 407 silnik 2.0 HDi 136 KM Sytuacja wygląda tak. Zakupiłem nowy akumulator Varty 77 Ah ( stary stracił pojemność) Sprawdziłem układ grzania świec ( wg domowego sposobu świeca - żarówka - akumulator ) na wszystkich zapaliła się żarówka wiec można stwierdzić ze świece OK. Sprawdziłem przekaźnik na każdą...
Witam wszystkich serdecznie! Rzadko piszę coś na forach ale po 1,5 roku walki z autem muszę poprosić o pomoc. Z góry przepraszam za elaborat ale nie wiem co się może przydać więc postaram się opisać to co pamiętam. Peugeot boxer 2011 2,2 hdi L4h2 koła 16 przebieg pewnie jakieś ze 300 tyś zakupiony w październiku 2015 roku. W styczniu 2016 zaświecił...
Co do silnika w W211- trudno mi się wypowiedzieć, jak do mieszanej jazdy nie bałbym się diesla. Sporo informacji możesz wygrzebać na forum W211 (bez rejestracji też da się poczytać) http://www.w211.eu/viewforum.php?f=29 P407 dla pańci... 2,0 HDI na Siemensie, w sedanie, fajna rzecz, ale: - zależy jaki przebieg (rzeczywisty) i stan techniczny i optyczny....
Witam, Bardzo proszę o pomoc w rozkodowaniu nr VIN samochodu Peugeot 207. VIN VF3WAKFUC33494298 Z góry serdecznie dziękuję za pomoc. Charakterystyki pojazdu Model307 RESTYL Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)10483 89 1 0874 Data Początku Gwarancji06.03.2006 NRE(homologacja)e2*2001/116*0301*01 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY...
307 RESTYL KOMBI REKREACYJNE 1.6 HDi 92 (DV6ATED4) BVM 5 Charakterystyki pojazdu Model307 RESTYL Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)11454 89 2 0189 Data Początku Gwarancji16.06.2008 Numer seryjny silnika10 JBAV 0062186 NRE(homologacja)e2*2001/116*0301*04 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT...
307 RESTYL KOMBI 5DRZW 1.6 HDi 92 (DV6ATED4) BVM 5 Charakterystyki pojazdu Model 307 RESTYL Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 11190 89 2 0016 Data Początku Gwarancji 16.08.2007 NRE(homologacja) e2*2001/116*0301*01 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 307 RESTYL TYP NADWOZIA...
Witam jeżeli była by taka możliwość poprosiłbym o rozkodowanie nr VIN :VF3XS9HUCBZ010637 Tu masz; Charakterystyki pojazdu Model EXPERT 3 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 12518 U9 1 0166 Data Początku Gwarancji 19.09.2011 P4A 9655019299 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD UŻYTKOWY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU...
Najlepiej weź w rękę książkę przeglądów i zobacz jaki roczny przebieg miało to auto przez pierwszy okres użytkowania, a średnią pomnóż przez wiek auta, tak najprościej. Co do przeszłości, jeżeli znasz język, a auto jest serwisowane do momentu wyrejestrowania, to zadzwoń do serwisu i zapytaj o to auta, ponieważ serwisy za granicą notują przebieg auta,...
Charakterystyki pojazdu VIN: VF33H9HZC84683157 Nazwa: Model 307 RESTYL Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 10794 89 2 0348 Data Początku Gwarancji 01.09.2006 NRE(homologacja) e2*2001/116*0287*03 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 307 RESTYL TYP NADWOZIA KOMBI REKREACYJNE WYKOŃCZENIE...
EXPERT 3 FURGON BLASZANY KRÓTKI H1 TYP 10 1.6 HDi 90 (DV6UTED4) BVM 5 ModelEXPERT 3 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)12518 U9 1 0166 Data Początku Gwarancji19.09.2011 P4A9655019299 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD UŻYTKOWY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTUEXPERT 3 TYP NADWOZIAFURGON BLASZANY KRÓTKI H1 TYP 10 WYKOŃCZENIEŚREDNI...
Witam wszystkich. Dotyczy auta kolegi Transita Connect-a L2 5-osobowy,1.6 TDCi 115 2015 (obecnie 219 tyś.km), sprowadzony z Niemiec. W tym autku miałem przyjemność...wymienić zatarty silnik (DV6C od Citroena 2013, 40 tyś.km przebiegu) , skrzynię od Mondeo (2012 rok, BG9R-7F096-BA, 80 tyś.km ), zregenerowaną turbosprężarkę (nowe, markowe części). Doszło...
Witam Prosze o rozkodowanie nr VIN z gory uprzejmie dziekuje VF3XVRHKHBZ001653 Marki trzeba się domyśleć ? Proszę bardzo. Charakterystyki pojazdu Model EXPERT 3 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 12481 U9 1 0255 Data Początku Gwarancji 29.07.2011 Numer seryjny silnika 10 DYXA 4047391 P4A 9658471999 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD...
Witam Mam problem z moim Peugeotem Partner 2.0 Hdi z 2003 r. Wtrysk Siemens.Od paru miesięcy borykam się z awarią silnika która mnie wkurza. Zaczęło się od zatankowania na jednej ze stacji ORLEN. Po zatankowaniu odczułem dziwne dławienie i czasami szarpania silnika w czasie ruszania które kończyły się zapaleniem się kontrolki silnika i przejściem w...
peugeot ciśnienie oleju ciśnienie oleju peugeot ciśnienie pompa oleju
instalacja elektryczna motoroweru przycisk centralny rolety junkers samoczynnie
Renault Midlum 180 dCi - trudny rozruch po regeneracji pompy i wtrysków Canon TS3450 - Miganie diod pomarańczowej i zielonej