Witam, Czy pompa dodatku do paliwa posiada osobny bezpiecznik w Peugeot 3008 2017 1.6 HDi. Jeśli tak, to który to.
Ale o co chodzi z tym bezpiecznikiem w BSI? Trzeba go wyciągnąć w którymś momencie procedury kasowania błędów po dolewce? Czemu o nim wspomniałeś?
Dzień dobry, mam pytanie odnośnie pompy fap w peugeot 2016 1,6 bluehdi .Pompa dozuje ciągle dodatek po przekręceniu zapłonu. Taki sam objaw występuje również po zamontowaniu nowej pompy i wykonaniu procedury montażu nowej pompy .Moje pytanie to gdzie może być problem
Tak 3 przewody, test pompy dodatku przebiega prawidłowo.
Problem rozwiązany. Została wyczerpana ilość dolań do oleju napędowego. Wystarczyło zaprogramować wymianę zbiorniczka z dodatkiem-dolewkę dodatku do zbiornika i pompa ożyła
Może VIN VF37FBHY6JJ631118 SILNIK 1,6 HDI 100FAP (DV6FD) Dodano po 1 Pompa dodatku montowana osobno
Pompa dodatku do oleju napedowego to nie to samo co ad-blue. Moze sprawdz ilosć dodatku oczywiscie programem w sekcji pompa additive .
Gdy wyświetlił mi sie komunikat od razu sprawdziłem stan płynu. Zbiornik był prawie pełen problem jest w tym, ze nic nie dolewałem. Załączałem pompę komputerm i nie słychac jej. Dodatkowo przed chwilą wyświetliłmi sie komunikat o usterce sterowania pompą dodatku paliwa....
https://www.autogenius.info/pl/peugeot-5... https://autobezpieczniki.pl/peugeot-508-... https://public.servicebox.peugeot.com/AP... A tu ---- P20 Pompa dodatku do paliwa---- https://warsztat.pl/artykuly/schemat-poj...
I jak udało się coś zrobić ? mam ten sam problem pompa dozuje non stop dodatek ale sterownik silnika tego nie widzi natomiast pompa widzi ilosc wlanego dodatku. pewnie ktoś cos kombinował w tym pojeździe tylko jak to sprawdzić
Szukaj w opcji części zamienne .Musisz zrobic reset nie tylko w ECM ale też w module pompy dodatku. Masz tez parametry czytaj.
Podlacz komputer, na jalowym biegu kąt wtrysku powinien wynosić 4 stopnie W DW8 nie ma zadnego komputera ni sterowania elektronicznego (poza przestawiaczem wtrysku), wiec niczego nie zobaczy. W dodatku, nie ma zadnej regulacji. Ustawic rozrzad na kolki i powinno byc dobrze, jesli mechanicznie silnik, pompa i wtryski sa sprawne.
Tu nie pomyslow trzeba, a rzetelnej diagnostyki. Jak chcesz zeby palil skoro nie moze rozpoznac klucza (blad nr 1) i w dodatku nie moze przekazac kodu do ECU lub modulu na pompie (nie wiadomo, jaki silnik) (blad nr 2).
Nie ma czegoś takiego jak czujnik dozowania fap. Fap to filtr cząstek stałych, a dozowane jest dodatek do oleju napędowego przy tankowaniu. Dozuje pompa dodatku a nie czujnik. Może było by lepiej gdybyś opisał swój problem, będzie łatwiej Ci pomóc.
ja myślę ze to problem z pompa skoro komputer wykrył usterkę pompy bo płynu trochę jeszcze jest
Masz popatrzeć pod auto a nie je oglądać. Szukaj dodatkowego zbiornika do dodatku, sprawdź wtyczkę... Pisać dalej? ;)
Diagbox-naprawa-pompa dodatku-naprawa- części zamienne ,wymiana zbiornika dodatku. Jakoś tak to było. Nie tak że sobie skasujesz z jednego "kalkulatora" tylko trzeba z pompy dodatku i silnika. Dokładnie nie pamiętam teraz jak to szło, ale jedno jest pewne że coś robisz źle.
W okolicach zbiornika jest jeszcze pompa dodatku do paliwa, być może to ona pracuje po wyłączeniu zapłonu (praca cicha). Nie ma błędu korka paliwa?
Witam serdecznie potrzebuję eeprom sterownika silnika (9hs) bosch 0281013329 psa 9666975480 trafiło do mnie auto z "padnientym" ecu (zwarcie obudową do 30-stki) kupiłem drugie ecu podmieniłem (klonując eeprom) silnik kręci ale brak ciśnienia na listwie(ecu i bsi odblokowane) "wgrałem" eeprom virgin od 9hz- samochód odpalił, ale mam jeszcze problemy...
porobione filtry, oleje, płyny, pompa paliwa, hamulce itp To już zrobione Ale o paliwie nie pisze może rzeczywiście próbuje na trzy letniej benzynie . O faktycznie jakoś rzuciło mi się w oczy tylko to co pogrubione. Można zastosować dodatek do paliwa, tankowanie 98 raczej mija się z celem chociaż nie zaszkodzi. Profilaktycznie należało by jeszcze sprawdzić...
Sterownik 0 281 013 329. Partner 1,6 diesel 2011r. Potrzebuję schemat podłączenia pompki podającej dodatek do paliwa. Sama pompka jest sprawna a wyświetla błąd.
jest błąd wypięcia czujnika, dodam tylko, że wypalanie choć czasem długie to kończy się sukcesem procent zapełnienia fap osiąga 0% i cykl powtarza się co 400-600km. ale dlaczego wszystkie liczniki nie zmieniają swojej wartości (zarówno w ecu jak kalkulatorze dodatku) .... zacząłem na zbiornik sam dodawać dodatek w ilości ok 60L = 37ml dodatku i tak...
A działa pompa niskiego ciśnienia ? ta w zbiorniku ? Po włączeniu zapłonu powinna pompować przez kilka sekund do uzyskania właściwego ciśnienia do pompy wysokiego ciśnienia. I czy słyszał ktoś o dodatku paliwowym do silnika HDI ostatnio w Auto Świecie wyczytałem że Peugeot 307 ma coś takiego i kosztuje to około 750 - 850zł w zależności od ilości.
Problem nie jest związany z adblue tylko z dodatkiem do paliwa urea, czy też eolys. Tam jest drugi zbiornik dodatku koło lewego tylnego koła. Trzeba sprawdzić komputerem diagnostycznym czy jest komunikacja z pompą w zbiorniku i jaki jest obliczony poziom płynu, jak jest za mały to kupuje się butelkę ze specjalnym adapterem i napełnia zbiornik, później...
Jak wiadomo każdy model samochodu i silnika posiada swoje specyficzne rozwiązania. Nie powiem żebym znał ten akurat. Ale spodziewam się, że jak w innych pompa otrzymuje napięcie tylko wówczas, kiedy zarządzi sterownik silnika. A ten podaje: przy włączeniu zapłonu na czas ok 3 sek, po uruchomieniu silnika (impulsy z czujnika położenia wału korbowego...
Tak kolega ma racje pisałem pierdoły za co przepraszam! Czyli można z popychu palić auta ,tylko tak "delikatnie". Musze u siebie w pracy to powiedzieć ze można jednak teraz jak auto "grób" ,to najpierw próbować zapalić na tzw. "pych". Dziekuje za informacje! Jednak co fachowiec ,to od razu sie pozna! Kolega doczyta jeszcze troszkę - czemu i jak nie...
To włączenie pompy na kilka sekund po zgaszeniu silnika działa u mnie ;). Co do niesprawności inych to czasem muli sie na 1 i 2 biegu. Na wskaźnikach za dużo nie zobacze (niemam obrotomierza), ale jeśli kalkulator jest w fazie pracy silnika, przed jego uruchonieniem, tzn że dostaje jakieś błędne sygnały prawda ? No i znalazłem przyczynę kłopotów mojego...
ok Fap znaleziony:)). Spędziłem cały dzień próbując wykonać "particle filter regeneration cycle". sam filtr wygląda w środku znośnie.Niestety doszedłem do tego, iż pompa paliwa nie pobiera dodatku ze zbiornika. Zbiornik z dodatkiem jest absolutnie pełny, co przy 160k jest raczej dziwne. Czy ktoś może mi powiedzieć czy przyłączne elektryczne w zbiorniku...
Dla pewności wykręcić wszystkie świece i obracać silnik rozrusznikiem, jeśli stuk jest bez obciążenia, można wstępnie wykluczyć panewki, rozrząd, zawory, układ korbowy...pozostają peryferie, sprzęgło, pompa oleju, wody itd, warto zdjąć paski klinowe aby odłączyć możliwie dużo "dodatków" Podobnie jak kolega adam7009 widzę sporo niekonsekwencji w Twoich...
Problem dotyczy FAPu w Peugeocie 307 2.0HDi. W pamięci sterownika zapisane są następujące błędy: p1435 - system dodatku do paliwa, dysfunkcja p1441 - ECU dodatku do paliwa p1446- czujnik poziomu dodatku do paliwa p0380- obwód świec żarowych 01205 - brak opisu Sprawdziłem zbiornik na płyn dodatku i jest on jeszcze w okolo 1/3 pełny. Czy to już jest za...
Witam wszystkich, mam problem z ubywającym płynem chłodniczym w Peugeot 207, 2007, 1.4 KFU 88 KM. Płynu ucieka całkiem sporo, ok. 150 ml na 100 km. Uszczelka pod głowicą była robiona ok. 7000 km temu z powodu cieknięcia oleju z rogu bloku. Robiłem test CO2 na UPG i nic nie wykazał. Wlałem dodatek UV oraz przepatrzyłem cały układ z zewnątrz i nic nie...
Witam Podłączam się pod temat gdyż również mam problem z odpaleniem auta. Po wymianie akumulatora nie mogę uruchomić 307 1,4 8v, rozrusznik kręci, pompa paliwa działa a kontrolka z kluczykiem obok przycisku świateł awaryjnych mruga jak opętana (prawdopodobnie problem z immo, czy jest możliwość że rozkodował się kluczyk?), na dodatek centralny zamek...
Tak wstępnie wygląda, że "nasi tam byli". Widzę tu 3 typy błędów: - DPF (czujnik różnicowy, temperatura za katalizatorem, pompa dodatku do oleju) - podejrzewam, że jest wycięty DPF "na sztukę" i wymienionych czujników brak albo są ucięte. To by tłumaczyło błędy zwarcia do masy lub rozwartego obwodu - EGR - pewnie zaślepiony albo zacięty - elektrozawór...
Witam Auto ztrasznie klepalo po odpaleniu wiec pomyslalem ze wtrysk jest jakis uwalony i zmienilem na stare, auto odpalilo i pochodzilo chwile, ale zgaslo, wiec postanowilem wymienic pompe. Po wymianie pompy auto odpalilo i chodzi dosc cicho i nie klepie, ale niestety strasznie kopci na bialo, tak jak by rzygalo paliwem. Rozkrecilem stara pompe i okazalo...
Witam wszystkich. Mam dosyć poważny problem z peugeotem 307 1.6 hdi 110km z fap. Auto sprowadzone po wypadku, dostało w prawą stronę od pasażera. Silnik nie ruszony, mimo to nie odpala. Sensor zrobiony, poduchy włożone. Na wszelki wypadek wymieniłem czujnik halla i impulsator wału korbowego. Odnośnie tego ostatniego miałem błąd P0339, który do tej pory...
Nie sam od siebie najpierw bardzo trudno palił i gasł podczas jazdy. Wymieniłem zawór na pompie wysokiego i pompę niskiego ciśnienia. Samochód odpalił i przejechał może z 2 km i przesiał palić... Rozrząd wymieniłem teraz. Silnik ustawiony na cechy więc powiano być dobrze. A na dodatek tak jak mówię z samostartem pali że hej... Dodano po 42 Na dodatek...
W starym 306 miałem taki problem po zatankowaniu ON BIO- mało jeździłem tym autem i syf z dodatków do paliwa osadził się na zaworze w obudowie filtra paliwa i jak twierdzi spec od pomp wtryskowych nie domykał się co było powodem niemożności odpalenia auta. Po zmianie obudowy problem się więcej nie powtórzył.
Witam serdecznie Wiem że posty były ale nie znalazłem rozwiązania. Peugeot 206 NFU 1.6 16V 81kw 2002r. Temat wygląda następująco półtora roku temu zapalała się kontrolka od ABS po diagnostyce "podobno " pokazało LT czujnik. Kontrolka zgasła samoczynnie i nie było problemu. Teraz zaczęła się zapalać ponownie (najczęściej po wrzuceniu 2 biegu) wymieniłem...
Czym te błędy były czytane? P1184 - zbyt wysoka temperatura oleju P1434 - zbyt wysoka temperatura czynnika klimatyzacji (?!?) P1435 - przekroczenie zakresu pomiarowego czujnika temperatury czynnika klimatyzacji (?!?) ...tyle odnośnie dekoderów OBD-II, niby kody pod Peugeota. Z drugiej jednak strony P143x w HDI to problem z układem dozowania dodatku...
Witam, głównie zależy mi na sterowaniu wentylatorem chłodnicy i obwód sterowania pompą dodatku do oleju napędowego ewentualnie obwód czujnika poziomu oleju. Wszystkie te trzy rzeczy uległy uszkodzeniu w tym samym czasie, więc może to coś z przewodami. Peugeot Partner Tepee 1.6 HDI 92 KM 2011 rok. Problem rozwiązany- "fachowcy" regenerowali rozrusznik,...
Witam Podłączam się pod temat gdyż również mam problem z odpaleniem auta. Po wymianie akumulatora nie mogę uruchomić 307 1,4 8v, rozrusznik kręci, pompa paliwa działa a kontrolka z kluczykiem obok przycisku świateł awaryjnych mruga jak opętana (prawdopodobnie problem z immo, czy jest możliwość że rozkodował się kluczyk?), na dodatek centralny zamek...
Witam mam 807 2.2hdi kupilem go juz z podniesiona moca na 165km i z usunietym(mam wrazenie ze nieudolnie)fap em. Auto Pali mi conajmniej 10.5L w trasie i 15.5l w miescie. Jezdzac rozsadnie. Jedyne błedy to pompa dodatku fap, i czujnik pedalu sprzegla. Zauwazone usterki uciety kabel czujnika temperatury filtra fap i zamontowany na nim jakis opornik ,...
Witam. Po wymianie akumulatora nie mogę uruchomić 307 1,6, rozrusznik kręci, pompa paliwa działa a kontrolka z kluczykiem obok przycisku świateł awaryjnych mruga jak opętana (prawdopodobnie problem z immo, czy jest możliwość że rozkodował się kluczyk?), na dodatek centralny zamek przestał działać i nie ma możliwości zamknięcia wszystkich drzwi (czy...
Witam, mam problem z kontrolkami abs i hamulca recznego zaswiecily sie ok 2dni temu i nie mam pojecia co jest do wymiany. Ktos powiedzial mi ze moze byc to pompa abs ale ja nie jestem o tym pewny. Pegeout 307 1.6. benzyna 2004 rok. Na dodatek tego swieci sie kontrolka stop na desce rozdzieczej. Prosze o porade.
Witam :) Niestety niecały miesiąc cieszyłam się sprawnym autem i po raz kolejny mnie zawiodło. Po ostatniej naprawie (wymiana filtrów, świec żarowych, uszczelnienie pompy wtryskowej) przez 3 tygodnie było wszystko ok, wczoraj auto zaczęło szarpać na niskich obrotach i zapalila się kontrolka check engine. Szarpanie występuję tylko przy 1tys> obrotów,...
musiałem wymienić bo leciała z niego ropa. Codzienne pompowanie ropy nie jest normalną czynnością Zawór wymieniony, ale coś mi nie daje spokoju. Silnik trzeba dłużej krecić żeby zapalił. W dodatku gdy jest zimny to puści dyma i kilka sekund będzie chodził nie równo. Przed wymianą zaworu palił na rys (przynajmniej jak był ciepły). Do tego dochodzą nowe...
Tyle głupot dawno nie czytałem. Kolego DIABLO1410 idź do samochodu, odpalaj i jedź do stacji paliwowej. Zatkanie filtra możliwe przy użytkowaniu prze kilkadziesiąt kilometrów przy temperaturze sporo poniżej - 10 st C. Wprawdzie nie wiem jak w P 406 ale ogólnie przy HDI masz przygotowanie paliwa także prze podgrzewanie w pompie oraz chłodzenie przy powrocie...
Witam! Jestem posiadaczem peugeota 406 2.0 hdi, rocznik 2000. Od pewnego czasu mam z nim ogromne problemy, mechanicy rozkładają ręce (byłem już u 4). Poniżej opiszę objawy jakie występują: -auto nie wchodzi na obroty powyżej 3tyś, -obroty silnika są falujące, gdy dodaję gazu jednostajnie, uspokaja się -auto kopci na czarno, -auto odpala normalnie przy...
Witam. Ja w swojej 206-ce montowałem niedawno wspomaganie. Najprościej to kupić całość z jakiegoś autka co było rozbite (raczej tył :) ) lub ktoś sprowadził sobie na części i akurat wspomaganie ma na zbyciu. Ale wtedy odpada "anglik" bo maglownica jest na drugą stronę. Generalnie to potrzebne jest: maglownica pod wspomaganie, pompa wspomagania ze zbiorniczkiem...
Co do silnika w W211- trudno mi się wypowiedzieć, jak do mieszanej jazdy nie bałbym się diesla. Sporo informacji możesz wygrzebać na forum W211 (bez rejestracji też da się poczytać) http://www.w211.eu/viewforum.php?f=29 P407 dla pańci... 2,0 HDI na Siemensie, w sedanie, fajna rzecz, ale: - zależy jaki przebieg (rzeczywisty) i stan techniczny i optyczny....
Zawór gaszący jest częścią immobilizera, nie ma do niego dostępu. Teraz gaśnie normalnie? Jeśli tak to daj mu spokój - wymień wkład filtra paliwa i zwłaszcza zimą tankuj dobre paliwo, dbaj o to by nie trzymać samochodu z niewielką ilością paliwa, zimą dobrze utrzymywać pełny zbiornik i stosować dodatki zapobiegające wytrącaniu się parafiny (depresatory)....
Witam, Odkopię i przyłącze się do tematu mam nadzieje, że prawidłowo. Mam Citroena C4 2.0HDI 136KM z 2006 roku. Auto przy wysokich prędkościach(ok.160-170km/h) traci moc, spada prędkość i zapala się żółta kontrolka silnika, następnie po ponownym uruchomieniu moc wraca. Robiliśmy diagnostykę i wyświetliły się następujące błędy: - P1351 Przekaźnik wstępnego...
Witam Wszystkich! Mam problem w 407 2.0 HDI 2005r 138 FAP BVA z modułem domieszkowania paliwa ADDGO3 Magneti Marelli. Niestety FAP zaczął się zapychać w dość szybkim tempie (z 40 do 60% w miesiąc), a diagnostyka pokazuje błąd w kalkulatorze dodatku: CEAC -Usterka sterowania pompy domieszkowania oleju napędowego. PRZYCZYNA -Miejscowy. Charakterystyka...
(-) mam problem mianowicie z dymem z rury wydechowej, wydobywa sie czarny na obciążonym silniku (-). Ogólnie można powiedzieć, że masz zakłócenie w spalaniu typu: albo za mało powietrza, albo za dużo paliwa . Natomiast w szczegółach powinien na to pytanie odpowiedzieć najbliższy mechanik/diagnosta, a nie forum, które jednostki napędowej nie widzi i...
no ja mam A6 C5 1,9 TDI 110KM 98r i powiem tylko tyle, że przy masie auta ponad 1,5 tony spalanie w trasie przy 100km/h wynosi 5,3 l na 100km. Ostatnio robiłem trasę, zalałem do pełna do pierwszego odbicia pistoletu, przejechałem 952km, dolałem znowu do pełna i weszło 52 litry. Średnie spalanie wyniosło leciutko poniżej 5,5 na 100km, jazda spokojna...
pompa dodatku pompa dodatku paliwa pompa dodatku bezpiecznik
elektroniczne sterowanie piekarnika ekspres ariete zelmer malakser
domofon hikvision liebherr zamrażarka
Kolumny CAT MBC313B a wzmacniacz Onkyo A-8420: czy to dobre połączenie? Naprawa testera LCR-T7: Diagnostyka i rozwiązania