W Polsce jest kilkadziesiąt warsztatów naprawiających pompy wtryskowe.
Witam Wymieniałem w swojej Felicji (1999r) pompę ABS (ABS 6XO614117 6X0907379B). Pompa która została wymienione pochodziła z innego modelu koncernu VW ale to ten sam model z takim samym sterownikiem. Mechanik wymienił pompę aczkolwiek nie udało się jej zakodować. Przyznam szczerze że przed wymianą - grzebałem VAG-iem w kodowaniu starej pompy i w efekcie...
jest to drugi od lewej na samej gorze oznaczenieR5
a jak już odpali to potrafi zgasnąc podczas jazdy?
Nie, dopiero po waszej ingerencji. Podaj paliwo z bańki bezpośrednio do pompy.
Pompa paliwa lub ciśnienie paliwa. Odczytywałeś błędy VAGiem?
Jeżeli w tym silniku masz jeszcze gaźnik, to sprawdź pod kątem zanieczyszczeń i poziomu paliwa w komorze pływakowej. Jeżeli jest to wtrysk - to może być zatkany filtr paliwa, padająca pompa paliwowa, zanieczyszczenia w zbiorniku paliwa.
witam gdzie jest wogule pompa paliwowa w felici 1.3mpi
No tak ....ale po włączeniu zapłonu słyszę pracującą pompę-czyli OK ?
pompa do wymiany i tyle.
Wiazka silnika, moze pompa ?
Cześć! Jestem ciekaw jak wariuje ten obrotomierz. Czy obroty bardzo rosną czy latają raczej w niskich zakresach. Jeśli to drugie to sprawdź sobie układ zasilania pompy paliwa, może tam leży problem nadinie że w Felicjach pompy paliwa to często spotykany problem i tłumaczyłoby niekontrolowane zatrzymanie pracy silnika::?:
a nie masz wybitej wartości na plastiku na pompie?
Felicja ma pompę sterowaną elektronicznie,silnik SDI
Jest to silnik 1.9 diesel nie SDI ( ma pompę wtryskową Lucas taką samą mam w Felicji 1.9 d.) SDI ma pompę podobną z wierzchu jak TDI bez linki.
Może przekaźnik pompy paliwa?
Jest zasilany zawór odcięcia paliwa na pompie, instalacja jest odpowietrzona, zobacz czy paliwo wraca z pompy?
Jeśli masz zablokowany immo lub uszkodzony to nie będziesz miał paliwa na wtryskach zaworek od immo siedzi za pompoł od silnika ale sam go radzej nie dostaniesz biorąc pod uwage że masz sprawną całą resztę w pompie
A zobacz czy ci alternator nie stanął i nie zablokowało paska, bo przecież pompa wody nie wygina się bez powodu. Zresztą dziwne że pasek nie spadł a strocił się na krzywym wałku pompy.
Ale w jaki sposób sprawdzić cisnienie jakie daje pompa paliwa.
Witam.Proszę o pomoc,auto pali na gazie bez problemu, na benzynie zapala i gaśnie.Zaczęło to się dziać dzisiaj.Z góry dziękuję za pomoc.Co nawaliło przekaźnik pompy paliwa, R5 systemu wtryskowo -zapłonowy Bosch ,filtr paliwa czy pompa.
Pompa paliwa sprawdz ciśnienie
Przeczytałem wiele postów kolegi krukj n/t jego problemów i widzę, że w końcu sobie poradził. Ja mam polówkę z tym samym silnikiem i chyba tą samą pompą lucasa. Auto mam od trzech lat i od początku problemy z odpalaniem zimnego silnika (ciepły pali od strzała). Latem jest kiepsko a przy minusowych temperaturach jest tragedia. Od czasu do czasu jeździłem...
Nie ma cisnienia paliwa najpewniej pompa powiedziala dosc.
Problem tkwił w zapchanych przewodach paliwowych i w brudnej pompie. Zamykam temat
Pewnie ciśnienie paliwa już siadło. Pompa, filtr, regulator....
Ja używam zwykłych filtrów i nie mam problemu w skodzie z 98 ale już w skodzie z 99 niestety borykam się z tym problemem i zastanawiam się czy nie warto będzie wymienić panewki na wale lub pompę olejową
Czujnik wstrząsowy to to ma? Sprawdzić!
Na pompę nie wygląda,sprawdziłbym masę silnika,sterownika itd.Dobrze by było posłuchać czy po przekręceniu kluczyka słychać pompę paliwa.
Odpowiedziałeś sobie sam. Pytanie ile tego paliwa było, bo jak opary to i pompa do zmiany.
W uszczelniacze się nie baw, nigdy nie wiadomo co tam za chemia jest - na jedno pomoże a na co innego zaszkodzić może. Jak cieknie to po prostu zmień. Jak temperatura idzie do góry to nie wywala przypadkiem trochę płynu ze zbiorniczka, nie gotuje się? Jakby ci się nudziło to możesz i tu poczytać a mojej przygodzie z tym silnikiem: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Zobacz czy pompa podaje paliwo. Filtr paliwa kiedy wymieniany. Wlej do zbiornika jakiś depresator do ON w ostateczności do 10 %benzyny. Tankuj paliwo z pewnej stacji.
To nie jest żadna kostka stacyjki ani nic w tym stylu. Po prostu silnik daje za bogatą mieszankę w paliwo. Radziłbym sprawdzić zapłon i pompę paliwa.
witam skłaniam sie jednak do pompy, dlatego ze zuwazylem pewna zaleznosc temperatury od obrotow silnika, dzis rano jadac do pracy, stalem w korku i na malych obrotach dosc dlugo utrzymywala sie temp. na poziomie 90 C i nie podchodzila wyzej, natomiast na autostradzie przy duzych obrotach nie chcial mi sie schlodzic... czy warto przed kupnem nowego zamiennika...
Witam!Mam pytanko- czy ktoś wymieniał pompę wtryskowa Lukasa na Boscha w samochodzie skoda felicja 1.9 D.Jakie wiążą się z tym przeróbki oraz problemy?Mój Lukas mnie wykańcza (wieczne problemy z odpalaniem).Będe wdzięczny za wszelkie sugestie.
maybe filterek paliwka się przytkał ;)
Rozrusznik kręci nie świszczy , iskra jest dosłownie 5 dni temu zmieniałem świece na nowe, filtry są też zmieniane w październiku. Dziś rano problem był również. Postanowiłem odpalić przy pomocy STARTERA W PUSZCE - odpalił. dlaczego w takim razie cały czas słychać pompę po przekręceniu zapłonu jak silnik odpali pompy już nie słychac.
Potrzebuję pomocy, jak idzie kabel, który zasila pompę paliwa w Skodzie Felicji 1.3 MPI 1999 r. Chodzi mi z, której kostki bezpieczników wychodzi zasilanie do pompy, bo przerabiam instalację i odciąłem o jeden kabel za dużo i muszę zrobić nowy i szukam, skąd mam go wziąć. Z góry dziękuję😀
Co do pompy paliwa: w Skodzie Felicji klapa rewizyjna jest pod tylną kanapą. Pompa z klapą są w tym samym miejscu, ale wyjęcie pompy już takie proste nie jest. Okazało się - po ponad godzinie kombinowania - że całą pompę trzeba w określony (i tylko taki) sposób obrócić o konkretny kąt i odpowiednio przechylić żeby dała się wyjąć. Innej opcji NIE MA...
słowo adresowe 41,starsze systemy stosowane w sdi,np seat ibiza,skoda felicja
1)Sprawdź szczelność. Zdejmij rurę z filtra powietrza, odpal i zatkaj ręka. Jeśli zgasnie to powinien dolot być szczelny (tylko nie żadnymi szmatkami bo nie daj Boże zassie). 2)Załóż nową pompę. Używka z Felicji w nie wiadomo jakim stanie to nie rozwiązanie. Przy okazji nowy filtr paliwa. 3) Sprawdź działanie sond w parametrach. Z tym twój "breloczek"...
Immobilajzer.P
naprawiłem problem naprawiając i regenerując głowicę. Koledze chodziło o głowicę pompy. I ma rację.
Chętnie skorzystam z tych samych podpowiedzi - taką samą pompę mam w swojej Felicji z 1999 r....
Witam. Ostatnio podczas jazdy poczułem dziwny zapach i myśląc, że dochodzi on z zewnątrz zbagatelizowałem to. Niestety okazało się że to był zapach przegrzanego akumulatora a przekonałem się o tym gdy auto wyłączył mi się podczas jazdy. Z akumulatora leciał nawet dym. Tak więc kupiłem nowy myśląc że po założeniu pojadę dalej. I to moje rozczarowanie...
W AEF z pompą Lucas za podwyższanie biegu jałowego odpowiada siłownik podciśnieniowy sterowany elektrozaworem, o nim stanowi błąd. W Felicji znajduje się w okolicy serwa razem z elektrozaworem EGR, w Volfie nie wiem, ale znajdziesz po wężykach w 5 sekund.
Podłączyć prawidłowo zaworek w pompie wtryskowej lub założyć sprawny.
Mądra elektroda przypomniała mi żeby podać rozwiązanie.... W wymienionym przypadku rozwiązaniem okazało się przeczyszczenie styków na pompie paliwa. Pompa dostępna jest pod siedzeniem tylnym auta. Pozdrawiam
Możesz mieć pompę od skody razem z wspornikiem, a koło od vw. W skodzie regulacja jest na kole, podobnie jak w oplu, stąd brak regulacji na korpusie. Przekładałem kiedyś taką pompę w felicji i ile dobrze pamiętam jest to zawór zimnego startu, pompa vw ma cięgło, a skody realizuje to na drodze elektrycznej.
Witam-- nurtuje mnie drugie zdanie że -- temperatura po kilku minutach rośnie do ponad 110 --tylko czy od zapalenia zimnego silnika jeżeli tak to może być : wirnik na pompie wody obluzowany(kierunek łopatek na wirniku zgodny do tego typu silnika),,węże pozamieniane miejscami (i wtedy do czujnika temperatury lub wentylatora dochodzi zaniżona temperatura...
Zmieniany olej, filtr oleju?? Jeśli tak to zamenników flitra za 7zł sie nie wstawia bo później pali sie kontrolka oleju. Jeśli pompa sie zawiesiła puknij gumowym młotkiem w okolicy pompy oleju i powinno pomóc.
Zapomniałeś mu napisać, żeby wyłączył pompę paliwa, bo się spali.
Mechanik stwierdził, że pasek wygląda zdrowo a miał go na oku bo termostat był wymieniany ostatnio. Auto ma nieduży przebieg 137 000 jak na swoje 21 lat. Czy jest jakaś obiektywna diagnostyka zużycia łozysk alternatora, pompy wody? Innych zużywających się części?
z tego co pamiętam w tdi nie ma potrzeby ani możliwości adaptacji ( brak immo w pompie) w starym 1,9 d np felicja trzeba było. Poczytałem troszkę i podejrzewam przekaźnik 109 ( chyba właśnie ten tyka ) Zobaczę rano podając napięcie bezpośrednio na zawór pompy
Już pisałem dlaczego nie chcę przecinać +12 lub, masy tej cewki (z + po stacyjce jest podobnie). A niby dlaczego prościej ma być odciąć pompę paliwa?
Podjechałem pod dom i wymieniłem rozrusznik,po wymianie rozrusznika nie mogłem mojej skody Felicja z silnikiem 1.3 m p i odpalić na benzynie,ale na gazie odpala,pompa paliwowa pracuje.mechanicy nie dają rady,może ktoś coś wie na ten temat
to moze nie byc czujnik , mógł sie przyciąć zawór regulujacy cisnienie na pompie oleju; po dodaniu gazu jak kontrolka gasnie to zawór
Pół roku temu kolega odstawił taką faworikę na złom. O ile dobrze pamiętam miała wstawioną całą pompę od felicji, zaworek na dolocie i jeszcze dodatkowo odcięcie pompki gdy pracowała na gazie. Cała ta przeróbka kosztowała grosze - wszystkie części (bak z pompką, zaworek, mieszacz, parownik) kolega kupił na zaprzyjaźnionym złomie. Z nowych rzeczy było...
jak wymienisz pompę paliwa wszystko wróci do normy, to normalka!! pozdrawiam!!!!!!!!!!
Ciao,Przede wszystkim po przekręceniu kluczyka powinno być słychać szum pracującej pompy paliwa spod tylnej kanapy po chwili słychać pstryknięcie przekażnika gdy pompa poda ciśnienie .Ale na początek sprawdż bezpieczniki
No to trzeba go znowu rozebrać i wyczyścić gaźnik, może jakiś syf zaciągnęło, filter wymieniasz? Albo podkręcić śrubką podparcia przepustnicy wolne obroty, bo może się poluzowała. A ja tam bym wywalił ten gaźnik i założył jednopunkt z przedliftowej Felicji z aparatem zapłonowym, to grosze kosztuje, Felicje na złomach się trafiają, wykręć sobie cały...
Mam prośbę, potrzebuję się dowiedzieć gdzie przy pompie wtryskowej (rotacyjna) w silniku 1.9 d skoda felicja i wv polo znajduje się elektrozawór do gaszenia silnika. Wydaje mi się że on padł lub nie ma zasilania gdyż nie podaje paliwa na wtryski natomiast pompa jest sprawna na 100%
Mała szansa że pierścienie, choć jeżeli 4 gar ( najdalej od pompy) to kto wie? Świeca jest zakopcona czy zaolejona?
Poproś elektryka, żeby nieco bardziej się skupił i doszedł czemu pompa paliwa nie zawsze działa. Problem będzie rozwiązany, to takie proste autko. A pierwsza przyczyna to: 13 kwietnia kupiłam Teraz leć do szamana. :)
Kupiłem ogórka z silnikiem 1,6 niestety padła gadzina.Kupiłem silnik 1,9 od skody felicji założyłem pompę od passata b5,wszystko hula ok poza ogrzewaniem ,wszystko odpowietrzone jednak ogrzewanie nie działa może ktoś doradzi co jest nie tak ?
Jaka skoda? pamietaj ze obsluguje auta do 2000r. ZAauwaz ze np. felicja diesel nie ma sterownika silnika bo pompa jest czyto mechaniczna.. wtedy mozna sie polaczyc tylko z immo i jesli jest airbag. Generalnie do VW grupy polecam VAGa pozdr
Kolego te kilkadziesiąt zł to tak w przenośni. A serio '' zajmij sie '' pompą wtryskową. Sam to może ogarniesz.
Info z innego forum co do pompy z carnivala (osobiście tego nie weryfikowałem): Dajcie se spokój z pompami od turbo diesli z komorą wstępną. Pompa musi być ze silnika który pracuje na bezpośrednim wtrysku. Pompa z carnivala będzie działać bez przerabiania i kombinowania A co z mocowaniem i kołem rozrządu w przypadku Carnivala jest takie samo jak w SDI...
A ja się pytam, czy masz drożną chłodnicę raz kolejny...Czy pompa jest sprawna, ma łopatki? Pewnie, zwalaj głowicę, to jest "trendy" i "cool" na tym forum. Powodzenia.
Witam Pojawił się problem: auto odpala normalnie, przy podłączonym EGR silnik mocno faluje na wolnych obrotach (zaślepiłem i wolne obroty są), nawet potrafi zgasnąć, po dodaniu gazu czarna chmura z tyłu auta, obroty idą tylko do 2,5 tys i koniec jazdy z ledwością rozpędza się do 60 km/h a z tyłu chmura czarnego dymu, silnik szybko się nagrzewa do 90...
usterka wystąpiła zanim rozpoczęto naprawy blacharskie test kompem- brak komunikacji z komputerem
Może pompa kaput, może silnik kaput, może zły moment wtrysku i może może może, kto to może wiedzieć przyczyn może być bardzo wiele.
louis de funes kiedys w filmie sprawdzał samochód i powiedział.Tłoki tłoczą pompa pompuje przewody przewodza auto sprawne. Jedz kolego do innego gazownika i swiece sobie zmien jeszcze
SKODA FELICJA '98 silnik 1,6 Lxi benzyna. Po uruchomieniu silnika - odpala a potem gaśnie nie ma wolnych obrotów. Żeby jechać utrzymuję 1100, 1200 obr ale na światłach sprzęgło, hamowanko i gaśnie. Wymieniłem świece, filtr paliwa, pompa sprawna ale dalej nie wiem co począć. Proszę o poradę ewentualne wskazówki.
VW pakował 1.9D do końca lat '90, Polo, Ibiza, Felicja. Jesli chcesz prosty silnik, podstawa to pompa sterowana linką, do pompy powinien dochodzic tylko jeden kabelek pod elektrozawór. Tak samo silnik, kabel do swiec żarowych, czujniki ciśnienia i temperatury. A 1.9D/TD to stara konstrukcja, nastepca 1.5D/1.6D/TD.
w tej skodzie tego czujnika nie znajdziesz bo go tam nie ma lepiej odpowiedz czy działa pompa paliwa czy jest iskra na swiecach czy moduł zapłonowy podczas kręcenia dostaje sygnał z czujnika położenia koła zamachowego itp
przyczyn może być wiele : wkład filtru paliwa ewentualnie sama pompa kończy zywot, listwa zapłonowa , brudny czujnik położenia wału (Hall) czujniki temperatury tak płynu jak i zasysanego powietyrza, proponuje sprawdzić na VAG-u czy są jakieś błędy
no i naprawione okazało się ze jeden kabelek przy pompie się odłączył ale przy tej co znajduje się w baku:] dzięki za pomoc i pozdrawiam .
Przy dużym mrozie w tych silnikach zamarza wilgoć w odmie oraz w kanałach odprowadzających olej z głowicy do skrzyni korbowej. Skutkuje to tym, ze pompa po odpaleniu wypompowuje cały olej z miski do głowicy i wywala nadmiar za silnik. Przyczyną jest eksploatacja na krótkich trasach, niedogrzanie silnika i wydzielania się pary wodnej która po prostu...
Witam. Sprawdź czy dochodzi paliwo na listwę wtryskową (zdejmij wąż zasilający z listwy, włóż do butelki i przekręć zapłon (w tym momencie pompa już pompuje paliwo) i sprawdź czy w ogóle leci bo może gdzieś coś się do listwy przytkało np. filtr (niektóre wersje miały))
Raczej to nie wiek pompy bo było tak z nią od początku:) Tani zamiennik VIKA Czy zaworek jakiś w Felicji 1.3MPI jest tego nie wiem ale chyba nie. Pomyślałem że mozna by założyć i może problem sie skończy. Tylko w którym miejscu mam go zamontować? Jaki rozmiar wybrać?
a moze odcięcie zasilania pompy paliwowej? gdzie tegoszukac mój mail hemp82(at)poczta.fm
Witam. Kolega ma problem z felicją mpi 97r. Auto się w ogóle nie odzywa, założyłem drugi czujnik położenia wału, iskra jest bo na plaku na chwilkę odpala. Błędów nie ma żadnych, pompa paliwa chodzi, plus jest na wtryskach a sterownik nie podaje minusa, jak odłączyłem wtyczkę od przepustnicy to na chwilę się odezwał. Jak by mi ktoś podpowiedział jak...
Sprawdz cisnienie na pompie, sprawdz sonde lambde,i jesli to auto posiada przeplywonmierz powietrza. Jesli problem bedzie dalej pozostaje chyba sprawdzic uszczelke pod glowica lecz nie jestem pewien.
tutaj masz AEF - to samo co w Felicjach, stary 1Y z komorami wirowymi i pompą Lucas ze szczątkową elektroniką i sterownikiem. Nawet o tym nie pomyślałem, w ogóle nie brałem pod uwagę 1Y. Mój błąd, przepraszam.
No właśnie też tak się zastanawiałem. Może pompa wody jest wadliwa bo była wymieniana nie tak całkiem dawno temu tylko nie wiem czy te objawy były przed wymianą bo wcześniej jeździła moja mama tym samochodem na bardzo krótkie trasy więc niczego nie zauważyła. Dodano po 2 Nic nie piszesz czy wentylator się włącza. To podstawa chłodzenia na postoju. Tak...
Witam. Mam skodę Felicję 1.3 mpi 97 rok benzyna+gaz Mój problem wygląda w ten sposób: samochód mi przestał odpalać tak jakby iskry nie miał. sprawdziłem świece i wymieniłem listwę zapłonowa lecz ciągle nic. sprawdziłem prąd na kablach idących do listwy i po przekręceniu stacyjki prąd na jednym z czterech kabli jest tak jak powinien być, sprawdziłem...
Coś się czepił tej głowicy. Jeszcze raz powtarzam, że sprawdzić dobrze układ chłodzenia. Czyli pompę i czy obwód nie jest przytkany. Przy walniętej uszczelce trochę inaczej by się zachowywał. Ps. czy ten silnik to 8V, następca tego z felicji?
Zamiast czujnika podpiąć manometr i sprawdzić faktyczne ciśnienie oleju, jak faktycznie jest za wysokie to jest zablokowany zawór przelewowy w pompie Nigdy nie smaruj uszczelki filtra żadnym silikonem !, tylko olej i dokręcenie ręką, zbyt mocne tylko pogorszy sprawę, odkształca się ta część filtra z gwintem i przestaje go prawidłowo dociskać
w Feli przyczynami moga być głównie: - świece i gumki o których wspomniał kolega wyżej (przebicia itp.) - kończąca się listwa zapłonowa (wtedy pali na dwa gary, ale można jeszcze odpalaić i przerywa w czasie jazdy także) - czujnik Halla ( nie można odpalić, raz czujnik kończy się gwałtownie, a raz daje w kość i ma ,,swoje zagrania" tzn. raz odpala,...
Pierwsze co, to do sprawdzenia szczelność dolotu. Drugi MAP. Możliwe, że strzelił i ten też jest do wymiany Szczelność dolotu sprawdzona na poczatku. Jedynie nie sprawdzona uszczelka między kolektorem a głowica ze względu na trudny dostep. Organoleptycznie nie wydaje niepokojacych odgłosów itp. Czy one potrafią wylecieć po strzale? Na nowym MAPie zachowuje...
Samochód był jeden dzień nie używany następnego dnia nie nic nie klekotało i nie żarzyła się kontrolka, przejechałem 90 km i wyłączyłem silnik, za około 20 min wracałem i po odpaleniu znów góra silnika delikatnie klekotała , a kontrolka się ciągle świeciła i gdzieś kilka km od domu przestała a klejnocik zniknął(a tak w ogóle to było go słychać tylko...
Heh ,a po co skoro to monowtrysk - benzyna przeca leci na nia z wtrysku wiec za bardzo nie ma sie tam co zabrudzic.Mierzyles cisnienie paliwa jak ktos wczesniej pisal?Objawy duszenia mial moj ojciec w Felicji.2 lata szykalismy wymieniajac/podmieniajac czujniki .Na koncu mowie wymienimy pompe i to bylo to .Nie sugeruje wymiany pompy tylko profejonalny...
witam wszystkich... mam kolejny problem ze swoją felicią (1,3 +LPG). ostatnio zacząłem zauważać spory ubytek płynu w zbiorniczku wyrównawczym. sprawdziłem wszystkie gumowe przewody, poziom oleju, korek od oleju (brak mazi) i zauważyłem wyciek płynu przy pompie wodnej. po dwóch godz walki pompa wymieniona na nową. uzupełniłem płynu do poziomu "max"....
Schemat felicji jest na necie,z tego co sobie przypominam to z lewej strony skrzynki,kolor czerwony.Kontrolką namierzysz a gdybyś nie chciał szukać schematu to miernikiem z przekaźnika do kostki też znajdziesz.
Skoda Felicja 1.3 z rocznika 1999 Mam to samo brakuję iskry , pisałam już to ,może ktoś jeszcze mi pomoże wszystko nowe wymieniane Czujnik halla nowy, cewka nowa , stacyjka nowa , komputer i immobilajzer nowy z jednego typu . Przy kreceniu rozrusznikiem , do listwy zapłonowej dochgodzi prąd , a nie daje na dwóch pobudzających cewek jestem zielona w...
Witam! Przeczytałem już chyba cały internet, a wciąż nie znalazłem odpowiedzi. Auto: Felicja 1,3 MPI 68km lpg sekwencja- STAG IV Dawniej (przed założeniem gazu) zdarzało się, że auto gasło, dusiło się, lub też gasło i trzeba było odczekać chwilkę by zapaliło. Była też sytuacja, że obrotomierz skakał i samochód nie miał mocy, ale to po wymianie świec...
Witam, mam skodę felicję 1,3 MPI + gaz. U mnie było to samo, wymienili mi czujnik temperatury i nic nie dało, w końcu okazało się że pompa paliwa świruje, i raz działa na max a raz nie ciśnie, mechanik powiedział że jak ją trzasną to czasem wskakiwała w odpowiedni rytm pracy. Podobno zatarta , a na zimnym silniku był problem bo ją niby "chwytało" jak...
sprawdź podłączenie masy i plusa, częsta przypadłość po montażu w serwisie skody, plus po zapłonie najczęściej był na przewodzie od pompy paliwa ale to nie powinno mieć wpływu na takie zachowanie tego alarmu. Jeśli instalacja jest podłączona dobrze i dalej będzie problem to pozostaje tylko wysłać do serwisu pythona (www.corral.pl)
Panowie, próbujecie doradzić kobiecie... Najbliżej prawdy jest chyba Pan SmokE, ale jak tu przekonać niewiastę... :) Może tak; Możliwe jest, że wysiadła też pompa wodna, odkręć korek zbiorniczka, na letnim, nie gorącym płynie! Uruchom silnik i przyjrzyj się czy wyraźnie widać przepływ płynu, jeśli tak to pompa "raczej" dobra. A jak masz sprawdzić głowicę...
felicja pompa skoda felicja pompa felicja pompa paliwa
jupiter zelmer silnik podłączenie wtyczki kolory urwany kabel cewki
wentylator łazienka mikrokomputer cobra1
Zaprogramowanie pilotów - przyczyny i rozwiązania Wzmacniacz antenowy LNA 188 5G vs SWA 955-5 EX