No tak, ale pompa gruszka, która mogła by to zrobić, to koszt ponad 2x tyle. A podejrzewam, że można zrobić to równie dobrze w normalnych pieniądzach.
Nie; Ford nie montował ani pomp ani gruszek (jak identyczne silniki w PSA)
Master 3 nie ma wstępnej pompy, jest gruszka przed filtrem.
Jest gruszka do podpompowania ?
Pompa jest za prawym kołem nad ławą silnika. To nie scenic :) Jeśli jest gruszka przed filtrem to nie ma pompy elektrycznej. Tylko chwila, co to za espace? III czy IV?
No i tu jest problem. Jestem laikiem w tych sprawach. Pompa/gruszka gumowa/ jest przy filtrze paliwa. Nie wiem jak jest u Ciebie ale powinna być pod osłoną zbiorniczka oleju do wspomagania/obok płynu do spryskiwacza/. Dolej paliwa może wskaźnik coś pokaże. Samochód ma kartę czy kluczyk?
To teraz skombinuj kawałek wężyka i podłącz gruszkę( na próbę)bezpośrednio tam gdzie jest wyjście podciśnienia z pompy vacum. Jak zaciągnie dobrze to pompa dobra i gruszka szczelna. Jak dalej słabo szukasz nieszczelności. Sprawdź też czy wyjście z pompy vacum nie ma luzu bo tam często był problem tylko nie pamiętam w których pompach.
Dziękuję za wszystkie sugestie odnośnie rozwiązania problemu. Niestety wszystkie te rzeczy sprawdzałem. Założony jest filtr paliwa metalowy z końcówkami na opaski ,zaślepiony jest przelew z wtryskiwaczy do pompy, gruszka na przewodzie zasilającym i nic. Odpala tylko na dwa sposoby : z plaka albo jeden kręci rozrusznikiem drugi pompuje paliwo gruszką.Jak...
Tam chyba nie ma pompy paliwa. Gruszka przy filtrze paliwa twarda? Sprawdź czy paliwo nie ucieka przez przelew wtryskiwacza.
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Po wymianie turbiny i zaworu N75 nadal nie załącza turbiny 1.3multjet suzuki swift rok 2008 75PS na wtyczce po załączeniu zapłonu jest 12v, świeci kontrolka check engein po podłączeniu bezpośrednio z vacu pompy gruszka działa, czy jest odpowiada za to jakiś przekaźnik czy jest jeszcze jakiś czujnik co steruję tym?
Były z pompa i bez Jeśli nie ma pompy to jest gruszka obok filtra
Ile masz kabli we wtyczce na zbiorniku? Tam chyba nie ma pompy elektrycznej,jest tylko gruszka.
W tej pompie jest gruszka co nabija ciśnienie w układzie hamulcowym i niby ona jest uszkodzona. A z tego co wyczytałem to tego się nie regeneruje. Szukałem takiej pompy, ale z tymi numerami co ja mam to nie ma
w masterze III wystepowala wersja z gruszka bez pompy i bez gruszki z pompa w baku. Po faceliftingu mogly byc juz tylko elektryczne, ale to nie nowa generacja a lift
Witam -jest to zawór egr (gruszka egr) ale radził bym sprawdzić tę gruszkę przed zakupem drugiej,przyłączył bym bezpośrednio do wakum pompy elastycznym wężykiem odpalić silnik jak wciągnie zawór to zgiąć wężyk(załamać)zawór nie powinien się cofnąć,jeżeli cofnie się całkiem to do wymiany.Jeżeli pompa zaworu nie wciągnie to:gdzieś jest rozszczelnienie...
Czasami jest i gruszka i pompa w zbiorniku. Warto sprawdzić.
Silnik G9U A650 z brata bliźniaka ten sam rok nawet miesiąc, one nie mają pompy wstępnej tylko gruszka przed filtrem, nabita na kamień!!
W pierwszej kolejności pneumatyka do sprawdzenia. Do zaworka idą 3 wężyki: podciśnienie z pompy, gruszka turbiny i odpowietrzenie zaworka. Ten trzeci lubi się zapchać i wtedy turbo przeładowuje okrutnie. W okolicach pokrywy zaworów jest sitko od tego wężyka. Trzeba sprawdzić drożność. Jak masz zgrany wsad z ECU to wrzuć bo trzeba sprawdzić czy ktoś...
Wyklucz brak paliwa w pompie - pompka-gruszka i paliwo z bańki, przecież ten XUD to prawie jak ursus - typowy, mechanicznie sterowany diesel.
Jak jest gruszka to nie ma pompy w baku. Odłacz wąż od pompy i pompuj gruszka. Dowiesz sie chociaż czy paliwo leci swobodnie. Jak tak to problem jest prawdopodobnie na wysokim ciśnieniu. To znaczy pompa,zawór regulacji ciśnienia ,wtryski, albo czujnik w zasobniku. Nie wiele zdziałasz bez testera Choć możesz odkręcić zawór na pompie i sprawdzić czy nie...
Witam mam problem z oplem, mianowicie zapowietrzający sie układ paliwowy, na próbe założony zaworek zwrotny, na powrót zaraz za pompą i gruszka za filtrem. ZMimo to układ paliwowy zapowietrza się i po godzinie ciężej odpala.
Po co w układzie paliwa gruszka gdy elektryczna pompa robi ciśnienie zaraz po włączeniu stacyjki? Jeśli jest gruszka to na pewno nie ma pompy niskiego ciśnienia. Może niewłaściwy montaż webasto jest powodem usterki?
Starowanie turbiną lub sama turbiną Do sprawdzenia podciśnienie z vacum pompy Wszystkie wężyki podciśnienia. Zawór sterowania turbiną orz gruszka turbiny. Na zostaje sama turbina czyli zmienna geometria
Tam nie ma ani pompy ani gruszki, trzeba wpinać się przed filtrem paliwa pod maską. Sprawa druga, odpowietrzenie tego sprzęta nie jest takie proste, oddaj lepiej do warsztatu.
Jedyna popa przed pompą to ta gruszka napęd mechaniczno-mięśniowy, więc działaj i się módl aby odpowietrzyć pompę główną, bo inaczej pa pa
Przekaźnik pompy paliwa , jeśli jest to pod maską . Ale coś mi się zdaje że samochód nie posiada pompy w zbiorniku ponieważ jest gruszka na przewodach :cry:
Czy jest pompa wstępna w baku? Moze gruszka na przewodzie ? Procedura odpowietrzania w diagnostyce? A moze filtr źle założony? Wyłożony? Co tam jest wykład czy cały filtr. ? Jeśli oddałeś auto do mechanika to niech on się martwi.
ja mam taki sam silnik i z tyłu za pompa co idzie zasilanie paliwa do pompy na przewodzie jest taka grubsza gruszka i jak sie ja zgniata to działa jak pompka
Akurat Maluch ma powrót paliwa do zbiornika. Przepraszam za nieprawdziwą informację - dawno w Maluchu nie grzebałem. Jest to chyba związane z małym gaźnikiem i mniejszą siłą potrzebną do „przegwałcenia” zaworu iglicowego. Ciekawe tłumaczenie, nie wystarczy lżejsza sprężyna w pompie? W silnikach zaburtowych 5-6KM też są takie pompy a tam...
"JanuszJ26" Przewody przelewowe możesz rozwinąć tą myśl co masz na myśli ? Dodano po 2 "daniel05" dwukrotne podgrzewanie świec to chyba nie jest dobry pomysł skraca żywotność świec oraz akumulatora a nic nowego nie wnosi Mylisz sie. Daje pojecie o stanie silnika (temperatura w koncu suwu sprezania) i stanie swiec. Przed uruchomieniem po dluzszym postoju,...
Witam, Jesli jest to Bosch, to jest pompa w zbiorniku i slychac ja jak pracuje. Jesli jest to Siemens, to nie ma pompy elektrycznej, tylko "gruszka" przy silniku. Pozdrawiam, Georges
Czujnik ciśnienia MAP ma pokazywać na włączonym zapłonie około ciśnienia atmosferycznego. A błąd który masz wskazuje na niedoładowanie. Sztanga nie jest zaciągana do końca bo np uszkodzony N75 albo nieszczelności w układzie podciśnienia ,gruszka wężyki pompa vacum itp. Albo nieszczelność dolotu,dziurawe węże dolotowe albo chłodnica powietrza.A może...
- nowe zaworki to 2.884-919 - orginalna dysza ma rozmiar 50 - na wyjściu wysokiego ciśnienia jest wyłącznik ciśnieniowy (ten pionowy) i czujnik przepływu, w przypadku braku przepływu wody (styki rozwarte) odłącza kocioł (pompę paliwa) - ta gruszka to zbiorniczek membranowy do kompensacji ciśnienia
Pompy wstępnej w tym systemie nie ma - jest tylko gruszka. Oczywiscie gruszka robi się twarda i paliwo do pompy Hp dociera. Ciśnienia na listwie nie ma wg. pp2000 i fizycznie myślę też go nie ma, skoro czujnik widział 8 bar ze sprężarki i jest sprawny. Wtej chwili nawet wtryski odkręciłem od listwy i zaślepiłem żeby je wyeliminować.
Na wejście do pompy wtryskowej. Tam często gruszka pada. Zobacz czy z pęcherzykami powietrza nie idzie paliwo. I na powrocie z pompy czy masz paliwo.
No właśnie ,jak jest gruszka to raczej pompy nie ma w zbiorniku. Raczej,bo nie podałeś kodu silnika. Być może się zapowietrza być może co innego. Potrzebna diagnoza.
Na wężu paliwowym zaworek zwrotny pomiędzy gruszka a pompą :)
Zwykła gruszka między filtr a pompę, jak filtr zalany to kilka ściśnięć i paliwo jest w pompie
Jak na silniku masz gruszkę to pompy nie ma.
Pompa paliwa w zbiorniku czy gruszka?
Teraz pytanie czy jak gruszka nie chodzi to po dodaniu gazu do 3tys przewody od intercoolera powinny być twarde Jak gruszka nie zaciąga sztangi to praktycznie nie ma doładowania. Najłatwiej sprawdzić podciśnienia wakuometrem, ale możesz spróbować podać na krótko podciśnienie na gruszkę kawałkiem wężyka bezpośrednio z króćca wakupompy
a w ogóle ropa leci jak przekręcisz kluczyk na zapłon? po zdjęciu wężyka z filtra paliwa ma lecieć ropa strumieniem, W Masterze II pompa w zbiorniku? Tam chyba jeat gruszka przed filtrem
pompa wtryskowa jest ok bo nie gasnie nie przerywa itp, problem bedzie powodowala pompa wstepna lub zapowietrzajacy sie uklad. Gruszka dziala? zaworek zwrotny w gruszce szczelny?
Tak widać działa poprawnie Dodano po 12 Tak widać działa poprawnie pedał gazu. Wymieniony silnik po podłączeniu odpalił bez problemu. Już wtedy nie było reakcji na gaz. Następnie zrobiony czyli wykasowany dpf egr. Czujnik doładowania założony nowy bez zmian. Następnie wtryski wymienione. Dalej nic nie reaguje na gaz. W zasadzie jak się trochę rozgrzeje...
Przepraszam kolego że cały czas zadaje pytania ale nie jestem jakoś nad wyraz rozwinięty manualnie i nie wiem jak ten zaworek w środku wygląda. Pomyślałem o wymianie całej tej gruszki na coś takiego: http://allegro.pl/reczna-pompka-pompa-pa... Jeżeli wymiana całej gruchy jest zbędna to czy możesz kolego napisać...
Jak jest gruszka, to nie ma pompy w zbiorniku. Przewody są szczelne, a także nie są zapchane A w zbiorniku co masz? Jakiegoś dziwnego paliwa nie tankowałeś?
Dodam do tematu jeszcze problem o który mi chodzi a mianowicie to że sztangę gruszka wciąga tylko do połowy,natomiast po podłączeniu wężyka prosto z pompy wacum sztanga idzie w górę.
czy ktoś wie gdzie znajduje się przekaznik pompy paliwa Nie ma, gumowa gruszka nie potrzebuje zasilania.
Jak jest pompa wstępna w baku to sprawdzić ciśnienie i czy działa. Jak jest gruszka to nie ma.I potem sprawdzić układ wysokiego ciśnienia od pompy przez regulator i wtryski.
Wtryski, pompa ciśnienia, regulator ciśnienia, filtr paliwa lub gruszka pompująca paliwo. Najlepiej podpiąć pod komputer i przejechać się spradzić co dzieje się z ciśnieniem paliwa gdy szarpie.
Wtyczka przerobiona dlatego bo brakowało kavli do elektrozaworu podciśnienia turbiny(zdjęcie) https://obrazki.elektroda.pl/1691507500_... https://obrazki.elektroda.pl/1730123700_...
Albo przewody, albo padła ci tak zwana "gruszka" co porusza łopatki turbiny. Weź sobie kogoś do pomocy niech wsiądzie do samochodu dodaje gazu a ty w tym czasie patrz pod pokrywą silnika czy gruszka się w ogóle porusza i czy podciśnienie dochodzi. Jeżeli brak będzie podciśnienia to albo przewód jest gdzieś dziurawy albo pompa nie tworzy podciśnienia.
Na jednym styku 12v po zapłonie na drugim masa 0-12v. I wyższe napięcie masy tym bardziej otwiera lub zamyka się gruszka.
Turbo na gruszkę. Trochę czasu już z tym walczę, dlatego map sensor nowy plus wsadzony drugi kolektor ssący bo stary był zabity nagarem, elektrozawór n75 nowy oryginał 170zł dałem nie pomogło niestety, wężyki podciśnieniowe też ogarnięte i sprawdzona pompa wakum wakuometrem, sprawdzona gruszka pod kątem dziur i trzyma podciśnienie. Na śrubkach przy...
ale wymieniłem gruszke koło vacupompy W jakim melu była ta gruszka/zasobnik koło pompy vacu?
Przewody paliwowe są przezroczyste . Do pompy wtryskowej dochodzą dwa przewody paliwowe . Czy w tych przewodach widzisz bąbelki powietrza :?: Czy w czasie pracy silnika jesteś wstanie za pomocą pompowania gruszka odpowietrzającą pozbyć się pęcherzyków powietrza z przewodów :?: Czy po zaprzestaniu pompowania bąbelki pojawiają się ponownie :?: w przewodach...
Żeby silnik odpalił, na listwie musi powstać ciśnienie paliwa ponad 2OO atm. Jeżeli jest gruszka do odpowietrzania to nie ma w zbiorniku elektrycznej pompki paliwa, wtedy pompka jest mechaniczna przy pompie WC. Można wtedy przedmuchać przewód od filtra do zbiornika. NAjpierw można sprawdzić czy z układu wtryskowego, w czasie kręcenia rozrusznikiem,...
Jeżeli nie masz pompy w zbiorniku- tłoczącej - to masz w PWC pompę ssącą i dla tego występuje gruszka. Jak sprawdzić czy działa- rozłącz przewód zasilający do zbiornika od pompy i sprawdz jakie ma podciśnienie ssania ( czy ssie paliwo ) Podepnij bańkę z paliwem z pominięciem zbiornika( bańka i przewód do pompy) i sprawdz czy odpali bez pompowania gruszką...
Pozostaje kanał,kanister waż i gruszka. :)
Witam . Ten pomiar dynamiczny https://vaglogs.com/log/011-Not-Running-... jest zrobiony prawidłowo resztę zrobiłeś już w trybie awaryjnym , do poprawki. Tu widać że turbo coś pompuje jednak. Wydech do sprawdzenia , demontaż rury ssącej od turbiny ocena wirnika. geometria i gruszka do sprawdzenia, pomiar podciśnienia...
witam problemem była gruszka paliwa
Po prawej stronie komory, pod plastikową osłoną powinna być gruszka do ręcznego pompowania paliwa.
Nowa mam pompe podajaca paliwo ze zbiornika (taka mala gruszka z boku silnika). Pompa wysokocisnieniowa nie byla ruszana.
Witam !! U mnie jest identycznie najprawdopodobniej do wymiany jest akumulator ciśnienia (czarna gruszka na agregacie),po dłuższym postoju świeci się lampka od ręcznego bo jest za małe ciśnienie w układzie i dopóki pompa nie dobije ciśnienia lampka nie zgaśnie. pozdrawiam tu jest ciekawa stronka na temat tego abs : http://www.zss.pl/~moto/www_prace_dyplom...
W silnikach, które część osprzętu sterowana jest podciśnieniowo w niektórych wypadkach, kiedy wiele urządzeń naraz ma zapotrzebowanie na te medium zamiast korzystać z tego co jest zgromadzone w akumulatorze musi czekać aż pompa vacum wytworzy je na odpowiednim poziomie. Może się to objawiać spóźnionymi reakcjami elementów wykonawczych. Np chcesz wyprzedzić,...
Tak, cylindra nr 4 nie widac wartosci. https://www.drive2.ru/b/2368649/ wlasnie uszkodzil mi sie uklad ch340 w tym kablu, zamienilem go na tego bl https://obrazki.elektroda.pl/6858978000_... W vagu grupa 1 z twoich zdjec masz 7mg, w grupie 13 podlewa ci bo brakuje paliwa :> tak moim zdaniem nie powinno byc na jalowym biegu, powinno...
Skoro jest gruszka na filtrze paliwa to nie ma pompy elektrycznej w baku. Generalnie masz kilka opcji. Pompa cr lub wtryskiwacze. Jest też opcja że jeśli jest mocno zapowietrzony to trzeba tak. Jeden pompuje pompką ręczna drugi plakiem i kręcić aż sam złapie. Pompujesz nawet jak gruszka twarda.
Wtryskiwacze lub pompa, rzadko filtr paliwa (chińczyk nie przepuszcza), rzadziej gruszka lub baaardzo rzadko zagięty przewód paliwa (zdarzało się w Vivaro/Trafic). Te sprawdzenia i regeneracje u fachowców to temat rzeka. Dodano po 48 Pompa czasem ukręcała pompkę wstępną w sobie, ale wtedy nie palił całowicie. Części tanie można się bawić.
Wymieniana była już "gruszka" od kolektora i pompa paliwa, ale to nic nie pomogło A poprzedzone to było diagnostyką, czy tak w ciemno ?
zapala tylko dobrze jak jest wąż doprowadzony krótkim wezem ze słoika prosto do pompy wysokiego ciśnienia. Nieszczelna gruszka.
Rozwiń -co to box rozruchowy - zabezpieczenie przeciwprzeciązeniowe na kablu czy gruszka włącznika zatapialnego ? Pozdr. J.
testowałeś na maszynie ? bo w komputerze wychodzą mi na igłe i na przelewach też, plukałem liqui moly filtr wymieniony na bosch efekt zerowy właściciel sie "denerwuje" przez to gaśnięcie , ale wychodzi na to że głównie na zimnym nie rozgrzanym silniku , czy by to nie była pompa(ssie i tłoczy, jest gruszka)?
Witam mam problem z Vivaro 2,5, silnik gaśnie przy przyspieszaniu, błąd za niskie ciśnienie na listwie wtryskowej, zrobiłem wtryski, pompę, czujnik ciśnienia, podmieniona przepływka, wymienione czujniki doładowania, turbo gruszka. Nie mam pojęcia dlaczego gaśnie, dodatkowo sprawdzona wiązka i drugi sterownik, mechanik ręce mu opadły, ma ktoś jakiś pomysł
witam mam problem s paskiem 110 mianowicie cięzko pali przy -10 ,muszę kręcic 10 sek zeby zaskoczyl, jak silnik sie rozgrzeje zgasze i sie schlodzi to znow ten sam problem ? nie wkręca sie na obroty -turbina sprawdzona ,wtryski ,pompa wtryskowa ,przeplywka gruszka chodzi w calym zakresie i na dodatek kopci na bialo co moze byc tą przyczyną ?:(
Wymieniłem cały układ paliwowy w komorze silnika: nowe przewody paliwowe (mocno osadzone, solidnie zaciśnięte), filtr paliwa (nieoryginalny, taki już był, więc pewnie nie bez powodu), gruszkę i zawór zwrotny. Zawór zwrotny kupiłem, bo podejrzewałem, że stary był uszkodzony, ale okazał się sprawny, więc zamontowałem jeden przed pompą, drugi przed filtrem....
Po wymianie turbiny i zaworu N75 nadal nie załącza turbiny 1.3multjet suzuki swift rok 2008 75PS na wtyczce po załączeniu zapłonu jest 12v, świeci kontrolka check engein po podłączeniu bezpośrednio z vacu pompy gruszka działa, czy jest odpowiada za to jakiś przekaźnik czy jest jeszcze jakiś czujnik co steruję tym? Problem mam też z odpaleniem auta jak...
Ok, kilka nowości. Pompa jest BOSH. Standardowa. Dalej, spec od pomp oglądał, i stwierdził, że to raczej nie pompa, bo wszystko pięknie śmiga, gdy już zapali auto. Jeżeli zdejmie pompę, to 300zł. Jeżeli remont pompy to 1000. Zasugerował sprawdzenie elektryki i podpięcie wcześniej komputera. Świece żarowe wymienione, rozrząd jakieś 8kkm temu. Znajomy...
Wymieniłem gruche i teraz juz robi sie twarda.ale po kreceniu rozrusznikiem znow mieknie.moge sie tak bawic cały dzien a z przewodów od wtryskiwaczy nie leci paliwo. wyjołem tez palec z elektrozaworu i tez nic t nie dało. paliwo jest podczas krecenia rozrusznikiem usuwane z pompy przewodem odpływowym dlatego gruszka mieknie.ale nie jesy pobierane na...
Witam, czy ktoś może spotkał się ż problemem że nie działa starowanie zmienną geometrią turbiny w Kia CEED, chodzi o brak wysterowania przez komputer zaworu podciśnienia VGT . Kable (biały/niebieski) sprawdzone mają przejście od wtyczki przy elektrozaworze do komputera na Pin Out Mechanicznie wszystko sprawne, gruszka, turbina nowe, pompa podciśnienia...
Obry. Jak w temacie, lala nie chce zagadać. Borykam się z tym problemem już od dłuższego czasu. Najpierw 2 razy zgasł podczas jazdy (po odpaleniu jechał dalej, błąd: spadek ciśnienia na listwie) a teraz nie chce gadać. Co zrobiłem: wszystko wskazywało na pompę, dawała na listwe 6 bar jak już auto przestało jeździć. Wymieniłem pompe i jeden wtryskiwacz...
Cytuję jeżeli odpowietrzę układ pomiędzy pompą a filtrem za pomocą gruszki i sprawie że gruszka zrobi się twarda po pewnym czasie schodzi z niej paliwo przez rurkę powrotu Podmień gruszkę na drugą ,,, podobny przypadek mieliśmy. stara padła założona nowa i dalej to samo, z konieczności poszła używka o dziwo odpala bez problemu [ i teraz co ma gruszka...
Kolego tą pompę się ustawia na czujnik zegarowy. Jak posiadasz zestaw do regulacji to wytłumaczę jak ustawić. Dodano po 3 A co do ssania to popatrz czy gruszka przy pompie załącza się i czy linka od gruszki jest dobrze wyregulowana. Do gruszki podłączony weżyk podcisnienia. Dodano po 8 Jednak w tych pompach bardzo ważnymi parametrami są : ciśnienie...
To pompa od 1.6 diesla ,nie pasuje ,brak gruszki od turbo ,inne mocowanie.
A cały czas przekraczasz 2 bary,raczej sporadycznie ale często. Jak gruszka nie działa to jak ma regulować się ciśnienie w układzie doładowania. Nie wiem czy AGR jest gruszka regulowana podciśniem z pompy vacu, czy wzrostem ciśnienia w układzie doładowania tak jak w 1Z. Sprawdź to i uruchom gruche.
Witam serdecznie mam problem z citroen c4 2005 rocznik 1.6 diesel. Problem polega przy odpaleniu ponieważ nie podaje paliwa z początku myślałem że pompa która jest w zbiorniku jest winna i wymieniłem ale po wymianie dalej nic prąd dochodzi a pompka nie podaje paliwa próbowałem ręcznie pompować gruszka co jest pod maską ale nic nie daje nie leci paliwo...
Mam ten sam problem Na zimnym nie pali. Zaczną się to już od ok7 stopni. Przy np 10 stopniach pali na strzała. Po odpaleniu i przejechaniu 10m gaszę i odpala na strzała. Ale pierwszy rozruch prY niższych temperaturach to udręka. Z zastosowaniem startera lub płakać pali na strzała nawet przy niskiej temp. Błędy jakie pokazuje p0380 (obwód swiec zarowych)...
turbo ok elektrozawory ok, pozostał czujnik cisnieniam pompa vacum i gruszka od turbo. Przyglądałem się gruszce i chodzi, ale nie sprawdzałem czy chodzi w pełnym zakresie a ponoć to wazne. dwa pompa vacum zasysa jednak nie sprawdzałem ile bar poniewaz nie posiadam vacunometra. Zauwazyłem że przy odłączonych klapach wirowych i przy zaslepieniu egrm pod...
Sprawdziłem gruszkę, zaciąga. Niestety ciśnienie z pompy jest za słabe. Możliwe że wężyk któryś się uszkodził.
Sprawdź wtyczkę od gruszki zmiennej geometrii turbiny. Wynik ją, podegnij piny, psiknij kontaktem sprayem. Mocno dociśnij, żeby na pewno się dopięła. Można ręką spróbować ruszyć parę razy sztangę od zmiennej geometrii. Ewentualnie jeszcze zobaczyć, czy gruszka trzyma ciśnienie. Te opiłki najprawdopodobniej są pompy wstępnej umieszczonej w zbiorniku....
Jak jest gruszka na wężu i z boku pompy taka aluminiowa przystawka to nie ma pompy w zbiorniku.A bynajmniej nie powinno być w takim układzie.Jak paliwo dopływa swobodnie(zdejmij wężyk i pompuj)to faktycznie może być z reg.ciśnienia.Pozostałe rzeczy to zły sygnał(brak)PWM na zawór,sama pompa lub przeciek na wtryskach.
Dobra to jutro jak wrócę z pracy sprawdzę gruszkę turbiny i napiszę co z tego wyszło Bardzo dziękuję za pomoc z tego co wynika z naszej rozmowy to jeśli gruszka będzie sprawna Pozostaje do wymiany pompa próżniowa Dziękuję ci za rozmowę
Po pierwsze schemat ,po drugie tester, a po trzecie wiedza.Pompki nie ma ,to już ci napisali.A jak chcesz się upewnić to popatrz na pompę CR jak i to że jest gruszka tak?Nikt ci nie poda rozwiązania bo to nie możliwe.Po takich zabiegach to nie wiadomo co tam namieszane.Oddaj do elektryka.
Jezeli jest gruszka do pompowania przy filtrze to pompy wstepnej nie ma. Czesto pekaly obudowy filtra paliwa i moze tam zaciagac powietrze zamiast diesla.
Podciśnienie przepływa przez termozawór [silnik zimny] i działą na ''gruszkę''. Gruszka pociąga listwę w pompie [zwiększa obroty] , kiedy silnik złapie temperaturę to obroty wzrosną , ale wtedy powinien zadziałać termozawór [zamknąć przepływ]. W tym momencie podciśnienie nie dochodzi już do gruszki i gruszka nie pociąga listwy[w tym momencie reguluje...
A przewody od filtra gdzie Cię prowadzą? :D Jeśli brak gruszki to pompa jest na dole ściany grodziowej, tuż za rozrządem. Czasem umierają te pompki.
Dlaczego akurat gruszka ? ja w takich przypadkach podpinam bezpośrednio pompę wtryskową do osobnego paliwa i testuję .
Jeśli wszystko dokładnie sprawdziłeś to wychodzi ze coś nie tak z pompą Gruszkę do paliwa masz masz A w polonezie działało jak należy ?
Kolego kazimierz7777. Zrób jeden log grupy 003 i 011 jednocześnie dynamiczny z ściągnietym wężykiem z gruszki na turbie a 2 log tych samych grup z podłączoną gruszka turbiny do vacum pompy ale na smutno bez zaworu n75 i wklej Zobaczymy . Prawdopodobnie masz zapieczone kierownice...
paliwo w tym bolidzie, jak ladnie okresliles pompowane jest gruszka recznie, przy pierwszym tankowaniu, potem paliwo z baku zasysane jest pompa westepna lub sama pompa ktora znajduje sie w pompie wc lub sama pompa wc
gruszka podciśnienie mikrofon gruszka gruszka połączenie
tech2 naprawa okres rozliczeniowy energa sprzeglo sprezarki
Ustawienie podajnika papieru w drukarkach Konica Minolta Wymiana sprężyny szycia wstecznego w Bernina B530