Miałem takie przypadki,przecierała się wiązka biegnąca jak przegroda czołowa,poniżej pompy hamulcowej.
Koło impulsowe raczej nie będzie miało tutaj znaczenia - przy anomalii w zębach sterownik głupiałby w ogóle z wyliczeniem KWZ jak mi się zdaje. Skoro moduł był podkładany, to zostaje kablologia - przegniła wiązka, zafajdana olejem ze wspomagania i płynem z pompy hamulcowej.
Hmmmmnn A może ta kontrolka ma coś wspólnego z hydrolem w zbiorniczku na pompie hamulcowej??? :D
Witam! Sprawa dotyczy Poloneza Caro 1,5 GLE, rok produkcji 1994, hamulce starszego typu. Ostatnio skończyły mi się klocki na prawym przodzie tak, że tego wewnętrznego zostało tyle co nic a zewnętrznego nie znalazłem wcale (hamulec złapał skutecznie blokując koło). Kiedy hamulec odpuścił udało mi się jakoś dojechać do domu po woli i używając tylko hamulca...
a ja bym wymienil cewke w aparacie zaplonowym i przy pompie hamulcowej jest taki zawor kulkowy
Albo zbyt niski poziom płynu w zbiorniczku pompy hamulcowej.
witaj :) sprawdzałes może układ hamulcowy :D miałem to samo,po wymianie pompy hamulcowej jest ok, może też blokować jeden z tłoczków hamulcowych
Odpowiedź autora: Chciałem tylko napisać, że problem został rozwiązany, a winna była pompa hamulcowa. Pozdrawiam [/code]
Standard, urwało masowanie elektroniki, masa idzie pod jedną ze śrub na obudowie sprzęgła, po lewej stronie, ponizej pompy hamulcowej, lepszy dostęp od spodu.
Czy przed wizytą u mechanika tez był ten problem? Może coś jeszcze źle poskładał? :) Sprawdź, czy nie grzeją ci się felgi i tarcze. jak tak to tłoczek zapiekł się w cylinderku i blokuje koło. Albo masz zapowietrzony układ hamulcowy i któreś z kół hamuje mocniej. W najgorszym wypadku pompa hamulcowa. Spróbuj na początek odpowietrzyć układ.
dzieki, "gdzies tam" to sie one rozchodza, to wiem, ale dobre juz to ze gdzies pod pompa hamulcowa, jak tylko bede mial czas bede dobieral sie do tych przewodow :)
Witam! Wprawdzie znam się tylko na hamulcach fiatowskich, ale taki objaw (zanik hamulca przy wahaniach temp. świadczy o zużyciu pompy hamulcowej. Więcej się dowiesz na str. FSO AUTOKLUB. Cześć!
Płyn hamulcowy nie wycieka. Poziom ciągle taki sam. Dzięki pokombinuje z tą pompą.
No to niestety, ale pewnie będzie komplet - zaciski, pompa, przewody hamulcowe elastyczne. Sztywne też do przeglądu. Zaciski chyba pasowały ze starego poloneza lub dużego fiata. W końcu to produkt fiata jest.
Jak nie ma wycieków przy zaciskach albo cylinderkach to może leje do serwa?Ale to powinieneś zauważyć jak już wykręciłeś pompę.Może dawniej się robiło takie rzeczy ale to nie polonez by wymieniać uszczelniacze.Na moje oko popsułeś pompę.
Przekaźniki produkcji Elmot,typ 541. Idź do motoryzacyjnego i poproś o przekaźnik do świateł do poloneza
jeżeli Jesteś pewien , że tyl nie jest zapowietrzony stawiał bym na nieszczelność między sekcjami pompy hamulcowej. Sprawdz czy przy hamowaniu w zbiorniczku nie podnosi się poziom plynu.Po zaślepieniu w pompie hamulcowej odprowadzenia na tyl pedal powinien być twardy i wysoki.Czy niema przecieków płynu z pompy do serwa.
Witam. Mam pytanie, jak wyjąć linke od sprzęgła w polonezie (91 r), tzn chodzi mi o ten ogranicznik obok pompy hamulcowej tuż za przegrodą silnika bo odkręciłem linkę przy skrzyni, odpiąłem przy pedale sprzęgła, ale z tego ogranicznika nie chce jakoś wyjść. Nie wiem być moze jest tam jakieś zabezpieczenie,ale nie mam pojęcia jak je wyjąc zwłaszcza że...
Kolego A czy ty aby napewno masz poloneza na wtrysku jednopunktowym Bosch Z tego co podałeś twój ECU znajduje się pod siedzeniem pasażera? W przypadku wtrysku Bosch gniazdo diagnostyczne jest pod maską zaraz za przegrodą kabiny po lewej stronie Koło pompy hamulcowej. ECU również znajduje się pod maską. Może masz wielopunktoey wtrysk paliwa - Jeśli tak...
Witam, Jako że po wymianie przednich bębnów na hamulce tarczowe nie mogę dojść ładu z hamulcami bo tył blokuje się dużo szybciej niż przód. Próbowałem zastosować inną średnicę cylinderków hamulcowych. Oryginał 32mm, ja założyłem 25mm. Nie dało to wyczekiwanego rezultatu. Teraz skłaniam się do założenia korektora. I tu pytanie jaki? Najlepszy chyba byłby...
Nie polecam nikomu mojego rozwiązania ponieważ auto nie przejdzie przeglądu a w razie wypadku ubezpieczyciel nie wypłaci wam odszkodowania. Poza tym pompa hamulcowa okazała się za słaba do takich tłoczków pomijając takie fakty jak to że wyrwało mi całe zawieszenie z budy mimo wzmocnienia oryginalnych zgrzewów spawami. Rozwiązanie to powoduje zupełny...
ten zawór jest po stronie pedału (potem przepona i pompa hamulcowa) za groma nie potrafię sobie przypomnieć jak to działa i za co to odpowiada bo to było z 10 lat temu ale też byłem zdumiony tym co zobaczyłem (skaczące serwo) Dodam że to był jedyny taki przypadek w całej mojej dotychczasowej praktyce w związku z tym że nie pamiętam odsyłam zaintetresowanych...
Jeszcze raz przypominam o sprawdzeniu popychaczy pompy i serwa. Są to rzadkie przypadki ale gdy nie wiadomo co się dzieje to warto to sprawdzić. Ja ostatnio taki przypadek miałem jak po naszych drogach jeździły jeszcze polonezy(jakieś 15-cie lat temu). Klient kupił auto gdzie wymieniono pompę hamulcową i widocznie były inne tłoczki w pompie i popychacz...
Nie bardzo mnie rozumiesz .W poprzednich postach pisałem o przyszłosciowej koncepcji spalania tłuszczu frytur zestalonych. Nie rozumiem rozbudowy palnika o dodatkowe elementy :?: Jest wręcz odwrotnie palnik jest pozbawiony wszystkich części podciśnieniowca i można założyć oryginalną osłonę. Pompa jest jedna i służy do zasilania trzech palników,oraz...
Witam wlasnie staram sie podlaczyc instalacje elektryczna z tego samochodu do repliki auta Problem - za silnikiem nad skrzynia biegow jest wtyczka 3 pinowa od lewej strony pojazdu pod pompa hamulcowa. Niestety w wiazce nie widze gniazda do owej wtyczki , jest to okablowanie silnika. Wtyczka umieszczona bardzo blisko skrzyni na specialnym jezyku stalowym...
Jakiś rok temu mieliśmy podobny problem w Polonezie brata z tylnymi hamulcami (tarcze). Jechał, zaczeły się smrodzić hamulce. Po zdjęciu zacisku, poruszeniu tłoczkami i odpowietrzeniu ok na kilkadziesiąt kilometrów i tak kilka razy. Okazało się że winny był przewód hamulcowy (w naszym przypadku gumowy odcinek do tylnego mostu) w kierunku od pompy do...
Tematy o maluchach dużych fiatach i polonezach czytam trochę z nostalgii, tęsknotą za starym dobrymi, bo młodymi latami. Na dwóch maluchach przejechałem prawie 200kkm. Serwisowałem je sam, jak również później FSO1500 i Poloneza. W maluchach nie miałem żadnych problemów z układem hamulcowym poza pękniętym, a w zasadzie przetartym przewodem na tylnym...
Grzanie tylnej szyby startuje po zgaśnięciu kontrolki ciśnienia oleju. Jeśli silnik prawie staje - ciśnienie spada. Albo jeśli olej chlupnie na zakręcie, a jest niski poziom - pompa zapowietrzy się. To "R" co to jest? Poziom płynu hamulcowego? A może ma jeszcze jakieś inne znaczenie? Czujnik podciśnienia serwa hamulca na przykład? Może serwo nieszczelne...
No jest wiele rzeczy, bo niestety Polonez nie należał do auto dobre jakości. Mogę napisać Ci co mi się psuło ale pewnie też ktoś by się przydał że sprzętem, żeby to sprawdzić. Pod koniec żywotności miałem bardzo niskie ciśnienie na cylindrach, prawidłowe koło 12 atmosfer a u mnie nawet na ostatnim nie było 2 atmosfer na reszcie koło 7, lecz może być...
Filtr stożkowy sobie daruj, wydech - pewnie że możesz wymienić, zwłaszcza jak jest przerdzewiały ;) Chip tuning wolnossącego silnika sobie daruj, turbina - czemu nie, ale koszt tej modyfikacji przewyższy wartość samochodu, no i pewnie do 100kkm byś po takiej modyfikacji nie dojeździł. Poza tym zwiększenie mocy pociąga za sobą konieczność zmian w zawieszeniu...
No, już prawie wyszedł. Zegary mi już śmigają, parę rzeczy jest wsadzonych, skrzynia czeka na zamontowanie. Końcówkę, do której przykręca się wał przerobił mi tokarz, tzn. zrobił podtoczenie na centrowanie wału napędowego z żuka, a potem wywierciłem sobie 4 nowe otwory na śruby (w lublinie jest 6), a stare zaspawałem. Dzięki temu nie trzeba żadnych...
zbiornik z pompą kupiłem bo stara się stopiła, jej siatkowy filtr był porwany. widziałem jak jeździł polonez z tą "nową" pompą. nie było więc potrzeby mierzenia ciśnienia paliwa. czujnik temperatury nie wskazywał nic, na zimno i na gorąco. stary potencjometr nie pokazywał nic. sonda nie pokazywała nic. pasek i koła wymieniłem bo nic nie wiedziałem o...
Opisze mój WC. Składa się z pompy akwariowej 600l/min, uszczelnionej silikonem, WB własnej konstrukcji (nie ma wydajniejszego fabrycznego) nagrzewnicy od poloneza i kilku rurek o srednicy wewnetrznej 8mm. Prędkośc wody w rurce około 4 obiegów na sekundę, widac po pęcherzykacj wody. Włączany przekażnikiem sterowanym z zasilacza ATX. Działa bardzo dobrze...
Polonez 1.9 D 450 tys (przy 400 padła pompa -cóż polskie paliwo) skutkiem awarii pompy była ( z niewyjaŚnionych przyczyn) awaria uszczelki pod głowicą. Mimo białego obłoku za plecami przejechałem jeszcze 50 tys i ... sprzedałęm bo korozja go zjadała pękł przewód hamulcowy. (facet zrobił uszczelkę i smiga dalej na silniku) Od początku na elf exelium...
Witam, w samochodzie jest następujący problem: Samochód był u mechanika i tam mechanik naciągnął dwa paski, które piszczały (od alternatora i pompy) oraz wymienił przy kole z przodu tę część która trzyma klocki hamulcowe (bo samochód piszczał przy skręcaniu). I teraz nie jestem pewien, ale chyba po paru kilometrach (być może się już paliła od wyjechania...
Jaki czujnik? przy pompie hamulcowej.....tak jak wyżej w postach :|
pompa hamulcowa pompa hamulcowa objawy zapowietrzona pompa hamulcowa
sztywny amortyzator szeregowo potencjometry vailant czujnik
Sklejony klawisz klawiatury - przyczyny i naprawa Światła przeciwmgłowe w Iveco 2016 - lokalizacja i włączanie